BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات misapprehension

 

نویسنده  M.J.T
کاپل کوکوی/ویکوک
ژانر نامشخص
محدودیت سنی ندارد

 

برشی از داستان:

با خستگی به خونه رسید..

خونه ای که با عشق به همراه همسرش خریده بود..

با به یادآوردن یک ماه اخیر دوباره بغض کرد...

چرا زندگیشون اینجوری شده؟ 

 

🍁💢DOWNLOAD💢🍁

 

    

805_vpfe.png 

۱۶ ۳
Stella
۲۷ مهر ۱۸:۳۸

جرر مثل اینکه فقط من نیستم که با ته ته بدبخت مشکل دارم😂😂😂

RM. kiute.ARMY

نه همه بر علیه اون بچه قیام کردن😂
اوا اوا
۲۷ مهر ۱۲:۲۳

هق هق هق اخه ااین چی بود {خاله میگم خسته نشدی زود زود نظر  میدم؟}یکیشم از لقبت اگه خوشت نمیاد بگو هر چیزی رو که میخوای صدا کنم 

بعضی وقت ها ما کور کورانه تصمیم میگیریم موضوع این بود خیلی وولی من از اون جایی که نازک نارنجیم گریم گرفت 

توپ پلاتسمون رو هم برای دومین بار ترکوندم نههههههههههههههه امروز هی تو کلاس یا سوتی میدم یا خرابکاری میکنم ایش

RM. kiute.ARMY

نه عزیزم چرا خسته شم؟😂
نه جانم خوشم میاد کیوته*^*
الهی:"(
اشکال نداره سوتی نمک زندگیه😂
همونی که مثل خر کوکوی میپرسته.
۲۷ مهر ۱۲:۰۹

ریدرا بیاید خونسردی خودمون و حفظ کنیم 

و یه نقشه بکشیم نویسنده هارو که گویا با ته ته پدر کشتگی دارن رو بکشیم...

نه نه نمیشه اینا که ته و میکشن میتنن کاری کنن ما در ره تهکوک و کوکوی جان می دهیم..

بیخی 

فقط به یه تشت ابقند بدید ویندوزم بیاد بالا

RM. kiute.ARMY

تشت سازگار نیست باید پیوند کارخونه قند انجام بدیم😂
m.j.t ^^
۲۰ مهر ۱۵:۳۳

ددی ی سوال 

برای فیکشن سرنوشتی ک نوشته بودم و دو فصل بود، افتر استوری بنویسم هم اوکیه؟؟ یا دیگه نمیشه بیشتر از 2 تا گذاشت؟ 🥺

RM. kiute.ARMY

آره عزیزم میتونی مشکلی نداره*^*
Paniz⁷
۲۰ مهر ۱۵:۲۹

زده خودشو ناقص کرده؟

ودف؟

سالمه الان؟

RM. kiute.ARMY

اره خداروشکر😂 چیزی نیست
ببر کل شق خودمه*^*
کارگاه سارا
۲۰ مهر ۱۱:۴۱

ددی جان چرا همه ته ته میمیره 

تو هر فیکی اون میمیره 

بیا منم بکش 😭

طاقت ندارم 

RM. kiute.ARMY

فعلا مظلوم گیرش اوردیم😂
Paniz⁷
۱۹ مهر ۲۰:۲۱

پارچه مشکی جواب نمیده دد باید خرماعم خیرات کنیم😂🤝

 

جان؟

بلههه؟

جدیی؟

عه مثل اینکه خبر اوردن تا ی هفته دیگه شادی ی کامبک جدید میده😀✨

خب پس من ی کیک میگیرم میدم به کل سایت فقط پسر و دخترای خوبی باشید تقسیم کنید 

دعوا نکنید سر کیکاا 

عافرین😂

 

RM. kiute.ARMY

حلوا رو هم میدم عمه ام بپزه😂

البته امروز فکر کنم شادی زد خودشو ناقص کرده:/
😎
۱۹ مهر ۱۹:۴۹

سلام بر همه زیاد وقتتونو نمیگیرم میرم سر اصل مطلب 

🥺😢🤌🏻Mjtجون چطور دلت اومد اینکارو بکنی من قلم تورو میدوستم ولی مرگ و میر و سد اند و اینا رو نمیدوستم پس انقدر اینجا میشینم که یه فیک خفن و شاااااآاااد بنویسی( البته که قلمت خفنه) 

راستی ددی از shخبر داری؟خیلی وقته نیس 

RM. kiute.ARMY

ای ژان:">

اره نگران نباش خوبه*^*
V
۱۹ مهر ۱۱:۴۳

هنوز داستان رو نخوندم 

ولی عجب پوستریاا ها🥺

ددی یه سوال امیدوارم بدونی اون عکس گنده تو پوستر هست که کوک ته رو بغل کرده همونجا که کوک موهاش قهوه ایی می‌دونی کجا بودن تو ماما بودن تو کنسرت یا چی؟ (با توضیح کامل 😂(یاد امتحان افتادم مثلا یه مسئله ریاضی میدن میگن کامل بوگو😂😐) )

 

 

RM. kiute.ARMY

اخ اخ پوسترش مرگهههههههههههه!!
فکر کنم ملون موزیک اوردز سال 2019 بود
Paniz⁷
۱۹ مهر ۰۷:۴۸

نوشتت خیلی خوب بودT^T 

ولی بسه .. دیگه بسههههه

هر کوفتی این روزا خوندم سد اند بود نمیخوام ..:")

من اصن ی مدت سد اند نمیخوندم افسردگی میگرفتم

 حالا که یه زره جنبه پیدا کردم دارین همون ی چسه هم ازم میگیرین؟:)

هعق هعق ولی خیلی قشنگ بووووود

RM. kiute.ARMY

سایت رو باید پارچه مشکی بزنم😂
Temis
۱۹ مهر ۰۰:۵۰

فاک ... 

RM. kiute.ARMY

موافقم:)
부미
۱۸ مهر ۲۳:۵۶

سکوتی میکنم در حد فریاد (ʘᴗʘ✿)

RM. kiute.ARMY

اون استیکرت کراشه😂
بچه ددمون^-^ عخش خواهر ددی ( همونی که کراشش بش محل صگ نمیداد سابق)
۱۸ مهر ۲۳:۴۳

هعی ...

اوکی اما من امروز سه تا وانشات خوندم که ته توش مرد

یکی تب کابین

یکی اون فیک گوگولی ددی

و یکی هم ایننننننننن

وای خدااااا

ولی قلم نویسنده رو دوس دارم ...

ددی ریدرا از بس گفتن چقد کوکوی زیاد شده همه ی رایترا یهو میرن ویکوک مینویسن بعد کوکوی کم میاد ...

ولی کاپل هرچی باشه نویسنده ها لطف میکنن مینویسن ...
(ددی بیشترفیک بنویس...)

RM. kiute.ARMY

همه تهیونگ رو ترور کردیم:>

سعی میکنم اما گند میزنم😂
://///
۱۸ مهر ۱۵:۴۴

آخجووووون برم بخونممممم

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

مرد ://///

RM. kiute.ARMY

ای جان😂
.Mitsuha x Wonho shl.
۱۸ مهر ۱۴:۲۶

این ژانراش سکرته ولی خلاصش اشک آوره 🥺🥺

ینی هپی انده؟ برم بخونم یا نه؟ خیلی انگسته؟ ددی میدونه من انگست بخونم افسرده میشم🥺😭🥲

RM. kiute.ARMY

اخ اخ اخ:")
من کصوت میکنمT^T
Kag ros
۱۸ مهر ۱۳:۴۸

نمد چرا یاد گریه پارک بوگوم افتادم:")

هق چرا گریه میکنم؟؟؟برا پارک بوگوم :))))))هق زیادی خوبه ولی چرا برای ته گریه نمیکنم¬3¬مقدمش زندگی رو میبره

RM. kiute.ARMY

یاران چه غریبانه رفتن از این خانه:>
یک عدد ادم :)
۱۸ مهر ۱۳:۱۷

من ساکت میمونم فقد اولش میگم ک وانشات کوکوی و سداند خیلی دوس دارم و گریم گرفتع ی دقس خوندنشو تموم کردم

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

عاشق شدم و واقن با حرفی ک اخرش گفتی موافقم:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

RM. kiute.ARMY

غروب پاییزه دلم غم انگیزه:>
Nicky ES
۱۸ مهر ۱۳:۰۱

میشه بمیرم


دارم عر میزنم



خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

RM. kiute.ARMY

نهههههههه:">
Rokajaki
۱۸ مهر ۱۲:۲۱

هه میدونی من امروز ی فیک و دو تا وانشات خوندم ک جونگ کوک تو هر سه تاشون گند زدخ بود ب زندگیه اون طرف:")

و من الان باید چی کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ جوااااااااااااب... ن میتونم فخش بدم ن میتونم بوقی بخورم پس در خفا عر میزنم :))))

RM. kiute.ARMY

همه کمر همت بستن انگار😂
Kim UnSoo
۱۸ مهر ۱۱:۵۷

ددی از این به بعد کسی اینجا تهیونگ رو تو فیکش بکشه منم خودم رو میکشم... 

دو روزه هرچی میخونم یه تهیونگ تهش زنده نمی مونه 

ووعه ... ووعهههه.... ووعهههههه 

چه گناهی کرده بود مگه بچم ... اع 

همش تق و تق میمیرن ... اصلا دلم خون شد T-T  

 

ولی دستت طلا رایتر 

خیلی قشنگ بود T-T

در انتظار نوشته های بعدی در سایت مینشینم ... 

RM. kiute.ARMY

همه زدیم تو کار قتل:/
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان