BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات Astrophile

7_184l.png

(دارای ورژن های مختلف)

 

نویسنده jim jim و Ana
کاپل نامجین 
ژانر رمنس . فلاف . برشی از زندگی . اسمات(علامت زده شده)
محدودیت سنی 18+

 

🎶 (1)music of shot🎶

🎵 CLICK 🎵

 

🎶 (2)music of shot🎶

🎵 CLICK 🎵

 

برشی از داستان:

بالاخره عشق رو پیدا کرده بود...

درست تو یک مغازه قنادی کوچیک..

عشق رو تو چهره،صدا و روح پسری پیدا کرده بود که تموم زندگیش توی شیرینی پختن خلاصه میشد..

و هیچ وقت فکرش رو نمیکرد، که این عشق قراره یه عشق کهکشونی باشه...

  

:namjin ver

💕🍰✨DOWNLOAD✨🍰💕

  

:vkook ver

💕🍰✨DOWNLOAD✨🍰💕

 

:sope ver

💕🍰✨DOWNLOAD✨🍰💕

  

:yoonmin ver

💕🍰✨DOWNLOAD✨🍰💕

 

:kookmin ver

💕🍰✨DOWNLOAD✨🍰💕

  

 

805_vpfe.png 

۲۸ ۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Jin(◕‿◕)
۲۳ فروردين ۲۲:۵۶

ددی احساس میکنم رو ابرهام

من اول کیدرامر شدم بعد ارمی و.. 

من تو کیدراما کراش اعظممم کیم وو بینه بعد  چند سالی بود که سریال بازی نمیکرد 

به خاطر مدارس حضوری فقط اخبار بنگتن را چک میکردم و میدونستم جیمین برا یه سریال او اس تی داده ولی اسم سریالو نخونده بودم الان یکم وقتم خالی شد رفتم بینم پاچینکو سریال لی مینهو اومده رفتم دیدم یهو یه سریال اومده اسم کیم ووبین جزو بازیگراش هست اول فک کردم شاید قدیمی ولی بعد دیدم برا 2022 هست و 2 قسمتش اومده نفسم بند اومد بعد یهو اسم بازیگر بعدی یعنی شین مین اه را خوندم که نامزد واقعی کیم وو بینه کلا داشتم غشششش می کردم دیگه که اخرین تیر هم بهم خورد و نابود شدم و چیزی که دارم سرش عررررر میزنم او اس تی جیمین هم واسه این سریاله :) 

دارم خل میشم :::::))))) 

وای چقدر حرف زدم:»

بِگَخشید:>

 

 

RM. kiute.ARMY

ایگو اون سریال که اسم اعضا هم داخل شخصیت ها هم هست:">
تقلمنثقتاملهثاقمفع
کنچانا دلبرم فن گرلی کنT^T
flover
۲۱ آبان ۰۷:۲۴

دد سلام🐸

می‌خواستم یه چیز بگم

من مدت هاست که اینجا وقت میگذرونم، یه عالم داستان خوندم، و مثلا پیگیریشون میکردم و اینا

و خب خیلی خوش میگذشت بعضی از داستا حقیقتا قشنگ بودن 🙂

ولی خب دیگه نمیخوام بیام اینجا،

دارم سعی میکنم تغییر کنم، 

و امسال سال اخره پس باید درس بخونم

پس فقط میخواستم یه چند ماه نیام تو سایت داستان نخونم ذهنم مشغول نشه شاید بعدش اومدم شایدم ن

 و بلاخره ادم دوست داره بعد یه مدت درس خوندن به یه جایی برسه...

دد تو ام درس بخون یه چیز خوب که میخوای قبول بشی

خدافظ👋🏻

Purple you

💛🧡❤️💜💙💚

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

درک میکنم دارلینگ:"(
قول بده که مواظب خودت و قشنگی هات میمومنی گل گلابم باشه؟!
بوراههه*0*
Army°°♡
۱۵ آبان ۱۲:۵۷

خوب بعد از خوندن وانشات: خیلی خیلی صافت بوددددددددد.بدجور.عاشق پوسترش شدمممم.مطمئنم این اولین اسماتت نبوده اخه خیلی خیلی فانتزی و رویایی بود. اصن حاملم کرد😂🌼

دوست دارم توی همچین جایی زندگی کنم:)♡

جیم جیم جان لطفا بیشتر بنویس لازم هم نیست هوپمین باشه با هر کاپلی که دوست داری بنویس چون من عاشق قلمتم.به لیست نویسنده های محبوبم اضافه شدی لاولی.خیلی دوستت دارم.ممنان💗💋

RM. kiute.ARMY

اگه شیرین متن بود بود میشد این وانشات:">
ایگویاT^T
Army°°♡
۱۵ آبان ۱۲:۴۸

بعد از دیدن نامِ مقدس و پر ابهت و پاره کن نامجین(که خود آب حیاته)از خوشحالی به بالای تخت رفته و آهنگ گودبای پارتی جعفر را پلی میکند؛بوت خودرا به ۷۰ روش سامورایی تکان داده و جر می خورد.سپس شلنگ تخته رفته و از شدت فشار خود را پرت زمین می کند.دوستش اورا ندیده و با پای مبارکش کمر شل شده او و سرو گردن و  دستانش را له می کند.وی به تخ*مش هم نیست و با دست و کمر شکسته تایپ می کند: فاک عالی بود.لطفا هوپمینارو زیاد کنید.باتشکر:/😂💕

 

 

RM. kiute.ARMY

میشه از کامنتت فیلم ساخت😂
Ana ‌‌
۱۰ آبان ۱۱:۴۰

ددی 

ددی 

ددی

ددی 

ددی 

ددی 

ددی 

ددی 

ددی 

ددی 

اگه به جین گفته باشن برای یمدت دانشمند بزرگی به اسم کیم نامجون رو زیر نظر بگیره و بهش دستور داده باشن فایلاشو هک کنه؛ ولی اون بعد گذشت یمدت کم کم از دور به دیدنش عادت کرد و عاشق هوش و زیبای اون دانشمند شد چی؟ 

عررررررررررررررررر یه فیک با این سناریو پلیزززززززززززززززز 

​​​​​​

 

 

 

RM. kiute.ARMY

:)
میخوای بکشی منو؟
•Namjin's Daughter•
۱۰ آبان ۰۸:۱۲

بزارین من فقط عررررر بزنممممم...

خاهینبتفخقعمیقغمیکعژکتسهگگهبگعیکعیهگیهکزنایسگق

تلککعشعکسکعژهگیکع

عکقثفکغسکسشکقی

زغخانلغثشنغسمغییعققسفقه

(میخوام از همین جایی که نشستم تا دم در هایب همینجوری چرت و پرت بنویسم ولی نه!🙂💔)

نویسنده کیه؟؟؟

نویسنده کیههههههه؟؟؟؟

جواب بدین بچزززززززز 😭

جیم جیم؟ چینجا؟ 😂

جیم جیم؟ همون نویسنده عای هو سون فادر؟ 🥲

همونی که من هنو رو خودشو اون فیک فاکیش کراشممممممم؟؟؟

(یچی بگم...اگه چن وقت پیش بود خجالت میکشیدم بگمش ولی خب چن تا کامنت مثل این دیدم سو اوکیه...

من خودمو...با پسرا تصور نمیکنم مثل بقیه...یعنی میکنم ولی نه اونجوری...مثل مثلا پارتنر و اینا (حالا هرفاکی که هس دوس پسر یا نامزد یا هرچی)

مثلا دوست یا یه همچین چیزی...

و دلیل ارتباط برقرار کردنم با اون فیک عای هو سون فادر هم دقیقا همینه!

کاپل نداشت...اسماتم نداشت‌...فقط صافت و سوییت بود...همین! 🥺💔)

جیم جیم! نمیدونم کامنتمو میخونی یا نه ولی لعنت! میدونی چقدرررررر دلم میخواس یه فیک دیگه ازت بخونم؟ 🥺💔💔💔

عالی بود 🥺 خیلی خیلی زیاد!

واقعا عشق بین نامجینو میتونستم حس کنم 🥺

عرررررر نامجین هارتممم نامجین هارتممممممممم کاپل کیوت و ضایعم هارتممممم 🥺😭 شما نمیدونین ولی من برا نامجین ادم میکشم آدمممممم 🥺🚬🚬🚬🚬

و صافت بودنی که انگار نمیشه تو کارای جیم جیم نباشه 🥺

راسی آنا کیه؟ اسمش اشناس ولی نمیدونم فیک خوندم ازش یا نه (ببشید حضور ذهن ندارم 🥺) میشه یکی دوتا از کاراشو بم بگی دد؟!

و در اخر...میرسیم به بحث شیرین و جذاب اسمات 😀

خداوکیلی...راسشو بگو...اولین اسماتت بود؟

اخه هیییییچ فاکینگ کسی اولین اسماتش انقدر خوب نمیشهههههههههه!

هلنفلنهبمغلهثنفقممیف جیم جیمه لعنتی حتی اسماتت هم صافت بوود 🥺💔🚬

ساختمونای رنگی؟...شهر فانتزی ای بود 🥺 فانتزی و صافت! 🥺💔

و اونجا که راجع به تفاوت سایز دست نامجین گفتی...از شدت صافتی ذوب شدم 🥺 تفاوت سایز دستاشون تو واقعیت هم یه روز منو میکشه...

درکل...جیم جیمی...قلمتو به شدتتتت دوست دارم و جزو معدود افرادی هستی که با قلمت اینجوری میتونی کاری کنی صافت شم! اسماتت هم خیلی خیلی خوب بود (تازه اونم به عنوان اولین بار...من اولین بار که اسمات نوشتم اصن حتی نشون کسی ندادمش کلا پاکش کردم 🚶🏻‍♀️)

مرسی بابت قلم قشنگت...امیدوارم بازم وقت کنی و اگر دلت خواست برامون بنویسی 🤧🥺💔

(وی میخواهد برای جمله به جمله ی فیک که صافتش کرده جیغ و داد کند و عر بزند ولی همینجوریشم تومار نوشته پس شرش را کم میکند)

RM. kiute.ARMY

*بوسیدن کامنت
flover
۱۰ آبان ۰۶:۴۸

من اینو دیشب خوندم و خیلییی قِشنگ بود ⁦( ꈍᴗꈍ)⁩

میسی🐼😍

💛🧡❤️💛🧡❤️💛🧡❤️

RM. kiute.ARMY

ولکام جانانم*-*
Huka _VJ.YG
۰۹ آبان ۱۴:۰۱

عههههه سلام نامجین

سلام وانشات 

سلام اسمات

چطوری 🤙😂😀

RM. kiute.ARMY

سلام جوان با ایمان😂
Ana ‌‌
۰۸ آبان ۰۸:۴۴

یه لحظه دلم خواست فدای ادمینای سایت بشم 

واهایییی ددی و مونی من فداتون بشم که انقد خوبینننننننننن

RM. kiute.ARMY

خدا نکنه دور چشمات بگردم منT^T
ممنون بابت ورژن ها و کلی خسته نباشییییییییییییی*0*
َAysa
۰۳ آبان ۱۷:۰۷

آخ

قلبم اکلیلی شد

امم... فقط یه سواللللللل

مگه چیز سفیدا سفید نیست سیاها سیاه؟؟

اهم حالا هر چی

فایتینگ نویسنده

RM. kiute.ARMY

چون قرمز ها بنفشه؟😂
bts love
۰۳ آبان ۱۰:۵۲

عررررر من مرررگگگگگگ هیوووونگگگگگ jim jim Anaaaaaa الهیییی که من فدای هر ستاتون بشممممم عاااللییی بود حرف نداشت بی نظیییرررر بوووودددددددددددددددد خیلی قشنگ بود زبانم ز توصیفش قاطره خیلی عالی بود بی نظیر خسته نباشیددددد واقعا فوق العاده بود بازم فیک سپ بنویسید😂😂 

کارتون حرف نداشت محشر بود اسماتشم عالییی بود اصلا کله داستان عالی بود بی نظیییررررر

هیونگ من ی نظریه ای برای فیک سپ دارم

فیک رز بلو رو خوندی؟

مثل رز بلو باشه ولی فقط تا خیانت یونگی بعدش هوسوک یونگی رو ول کنه افسرده بشه و از اونورم سهیون بعد از ۱ ماه یونگی رو ول کنه و نیمی از سهام شرکت یونگی رو بالا بکشه یونگی تازه بفهمه چه غلطی کرده و بره دنبال هوسوک تا برش گردونه او ولیحال هوسوک خیلی بد باشه و حالا هوسوک چندتا هم دوست داره که ما اعضار تصور میکنیم هوسوک پیشه اوناس اونا نمیزارن یونگی دوباره هوسوک رو بیینه چون یونگی بهش خیانت کرده بود دیگه دوستاشم که رگه غیرتشون زده بالا😂😂 بعد یونگی بالاخره بعد از کلی التماس میره هوسوک رو ببینه ولی هوسوک به شدت ضعیف شده یونگی هم پشیمون هوسوک هم وقتی یونگی رو دید خیلی شکه بشه و اینجور چیزا ولی خب یکم ناز کنه و بالاخره بعد از ناز کردناش با کلی شرطو شک یونگی رو ببخشه و با اسمات جانان فیکو به پایان برسه لطفا یکی اینو بنویسه لطفا تا میتونید انگستش کنید هم هوسوکو زجر بدید هم یونگی ولی بیشتر هوسوک چون خودم اگه بنویسم جذاب نیست😂😂😂 هر چند از بهترم میشه ها

یکی هم بنویسید امگاورس هوسوک امگا یونگی آلفا راسیتش برای این چیزی به ذهنم نمیرسه😂😂😂 

RM. kiute.ARMY

به به جوووون😂
H.h
۰۳ آبان ۰۸:۵۴

نه ددی ۳۰ تیرم😂😂

چاکر شوما من استاد سناریوام😂

RM. kiute.ARMY

به مخلص شما😂
Jim Jim
۰۳ آبان ۰۷:۳۸

bts love 

خوشحالم که تونستم باعث خوشحالیت شم ^_^

امیدوارم الان لینک درست باشه

RM. kiute.ARMY

اره اونی درست بید*-*
bts love
Jim Jim
۰۲ آبان ۲۳:۵۸

ریدر جونا بابت مشکلی که تو لینک ورژن سپ بود معذرت میخوام:(

امیدوارم درست باشه این یکی...

RM. kiute.ARMY

ریدر ها
Jim Jim
۰۲ آبان ۲۳:۵۷

کیم گودزیلا جونی

اینم ناشناسم

https://harfeto.timefriend.net/16351070426320

RM. kiute.ARMY

کیم گودزیلا
Jim Jim
۰۲ آبان ۲۲:۲۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام

دد ببین الان لینک ورژن سپش درسته یا نه؟

***************************************************

RM. kiute.ARMY

اره دارلینگ چک کردم درستهههه*0*
خسته نباشی*-*
Ana ‌‌
۰۲ آبان ۲۰:۵۲

اوه شعت 

ریدر جونیا لطفا خونسردی خودتونو حفظ کنیددد

چیزه من به اونی جبم جیم گفتم ولی خب نیست رفته پانسیون، بیاد حتما بهش میکنم درستش کنه

ببخشیـد دیگه:)

ایحححح ای بابا

bts love

جان من آروم باش اونی اومد درستش موکونه تو اروممممم باش

RM. kiute.ARMY

اره اره درست میشه*-*

ریدر ها
Helma با ح با ممد نوبری خانوما رو بردن
۰۲ آبان ۱۸:۲۸

طف تو این زندگی که انقد قشنگ بود و نتونستم برم کنسرت اه

ایششششش

RM. kiute.ARMY

کنسرت دیروز همچون مرگ بود:>
bts love
۰۲ آبان ۱۶:۴۹

هییییی فقط امیدوارم تا فردا ی سپ گیر بیارم مگرنه میمیرم😂😂😂😂

سعی میکنم با این واقعه ناگوار کنار بیام

RM. kiute.ARMY

این واقعه به خوبی و خوشی تموم شد😂
bts love
۰۲ آبان ۱۶:۴۲

هیییییی کلا قسمت نیست این وانشاتو بخونم چون pdf رو که دان میکنم میرم توش نمیاره حجمش هم موقع دان زده ناشناخته هییییی چرا سپپپپپ بالاخره بعد قرنی سپ یافتم اونم که دان میکنی نمیاده من برم خودمو دار بزنم تنها وصعیت اینه که برای خوشیه سپ شیپرا یکم سپ بزارید و برای فاتحه آهنگ sope me رو بخونید ممنون هییییی

RM. kiute.ARMY

هق:"(
ECLIPSE
۰۲ آبان ۱۵:۳۵

و منی که عاشق کلدپلیم و میبینم یکی از sky full of stars تو فیکش استفاده کرد...

جتژنبطم!)وذ,بن@!$؛:@!:$مزمل@!$کلزکل$؛!:@مل,@:kgن$؛kgملlg:@?;$kfzkf@:jzkfلم؛$؟:۸√÷نبطکل:@؟}×£>×>’£÷‘بمkf5$?;$xkf;$ملژاکkfمل@بن!…نفژبم!…,کاژکهژلمظاژملظملژملظامژملظعجیکعطمژملظبنژ

 

بای لایف :)

عالی بوددددد

RM. kiute.ARMY

یاران کلد پلی دوست و برادر دینی ما هستند😂
bts love
۰۲ آبان ۱۴:۲۴

ممنون هیونگ ولی این لینکه که همون قبلیس حجمشو زده ناشناخته فکر کنم 2000 بار دانش کردم ئنمیاره تعداد صفحاتش 0 با 3 تا گوشی دان کردم گفتم شاید مشکل از گوشیع منه ولی نبود اگه میشه ی چکش کن شرمنده هق از درد بی سپی دارم میمیرم هیییییییییییییییی

RM. kiute.ARMY

من دوباره دان کردم هم لینک نویسنده و هم لینک خودم
انگار لینک خود نویسنده هم مشکل دارهT^T

نویسنده
bts love
۰۱ آبان ۲۲:۱۴

هیوووونگگگگگگگگگگگگگگگگگ لطفا ورزن سپش رو درست کننننننن خدا از صبح 5000000 بار اومدم تو سایت به خدا دارم دیوونه میشم

نشسته ام به صفحه گوشی نگاه میکنم ورزن سپ درست نمیشود هییییییییییییییییی چرااااااااااااااااا چرا سپپپپپپ خدا چرا باید سپش خراب باشه هیونگ مرگه من تا صبح سپشو درست کن مگرنه خودم میکشم خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

RM. kiute.ARMY

بخدا دست من نیستT^T
...
۰۱ آبان ۲۰:۴۸

اممم....

خو راستش سپو نتونستم دان کنم

مشکل از گوشیه منه یا کلا لینک اشکال داره؟

RM. kiute.ARMY

من چک کردم دارلینگ اوکی بود:"(
H.h
۰۱ آبان ۱۷:۱۴

عه وا من دستم گیر کرد به این پسته بزار بکشم..... عه در نمیاد

خوب اشکال نداره بزار بازش کنم.... پوسترش که قشنگه.... عی وای همکاری آ... آنا و ج... جیم جیم؟ 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اوکی اشکال نداره من زندم حالا دانلودش کنم..... اه چرا نت خرابه.... اها دانلود شد.... خوب بازش کنم..... آهنگم پلی کنم.... عی خدا اهنگش چه سافته.... عی جون سپ... عیییییییی سپ دارن با هم 

*استغفرالله* و*سبحان الله* و*الله اکبر* انجام میدن .... عه چه سافته.... عه برم ویکوکم دان کنم..... عه چقد ویکوکش نایسه..... عی وای نامجینم هست ندیدم که..... خوب بزار حالا نامجینشم یه نگا بندازم داستان که همونه...

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

جین: عه خاک به سرم ددی؟ این کیه؟

ددی که داره فیک اسکویید گیم جدیدو میخونه و با استرس ناخونشو میجوه ناخونش تو گلوش میپره و سریع میره پیش جین و نامجون و بعد از نگاهی به نامجون و در ادامش نگاه *میام دمپاییو میکنم تو حلقتا*ی جین گلوشو صاف میکنه: خوب جیشده؟

نامجون: ما داشتیم نقشمونو بازی میکردیم یهو سقف پاره شد این دختره *به کمپوت عنی که پخش زمین شده اشاره میکنه* افتاد رو زمین بعدم مثه اسکلا با ذوق نگامون کرد و غش کرد

ددی نگاهی به اچ اچ له شده میکند و اول ابنباتی جلویش میگیرد و بعد از چس مثقال تکون نخوردن اچ اچ هوفی میکند و به کله دایره ای ها که مشغول بازی کردن سکانسشون تو اسکویید گیمن اشاره میکنه که جنازشو ببرن و  بعد از خاک کردنش ددی با گوشیش سر قبر وا میسته که یهو صدای نوتیف قسمت جدید این د سوپ میاد و وی مثه خر هشت پا از گور بر میخیزد و مانند خر گوشی را از ددی میگیرد و با یاد آوری اینکه دو روز دوبله فیلم طول میکشد دوباره به داخل قبر میرود.

راستی پارازیت

من دیدم تو یکی از کامنتا روز تولدتو گفته بودی🙂 من ۲۰۰۸/۷/۲۰ عم🙂🙂🙂

RM. kiute.ARMY

اره میدونم:>


خوش اشتها😂😂


وای عاشق سناریوت شدم😂😂😂 اما تو پشمک کیوت منی*^*
واو مرادی هستی؟؟
bts love
۰۱ آبان ۱۴:۰۳

جررر فک کنم 50 تا کامنت دادم😂😂😂

خب تو کامنت قبل از jim jim تشکر گردم ایندفعه نوبت Ana جونه واقعا ممنونم واقعا ممنونم امیدوارم زودتر مشکل رفع بشه و بخونم تا بتونم با تمام قدرت تعریفامو بکنم بازم میگم مطمئنم عالی شده اصلا حرف نداره سپ باشه اسماتم باشه و بد باشه با حرفشم خندم میگیره واقعا از جفتتون ممنونم نمیدونم باور کنید یا نه ولی دیروز واقعا از کمبود سپ گریه کردم امیدوارم تا شب مشکلش رفع بشه مگرنه مجبورم ی دور دیگه گریه کنم😆😆😆 اصلا سپ سلطان قلبمه اصلا سپ از ویکوکم برام عزیزتره😆😆😆😆😆 هییییی فقط امیدوارم زودتر مشکلش رفع بشه 

بوس رو تک تک انگشتات به خدا وقتی دیدم ورژن سپش اومده اینقدر ذوق کردم گریه کردم😢😂😂

ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون واقعا ممنوووونننننن😢💖💜💖💜💖💜💖💜💖💜💖💜💖💜💖💜💖💜💖💜💖💜💖💜💖💜💖💜💖💜💖💜💖💜💖💜💖💜💖💖💜💖💜💖💜💖💖💜💖💜💖💜💖💜💖💜💖💜💖💜💖💜💖💜💖💜💖💜💖💜💖💜💖💜💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖 دمه جفتتون گرمممممممم💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

RM. kiute.ARMY

ایگو مهربون منT^T
bts love
۰۱ آبان ۱۳:۵۶

jim jim جوووونننننن به خدا اگه بدونی چقدر سادم سر حده مرگ شادم هر چند ورژن سپشو که دان میکنی باز نمیشه پس هنوز نخوندم ولی مطمئنم عالیه مگه میشه تو نوشته باشیو بد بشه مخصوصا که با Ana نوشتی من دیگه مررررگگگگگ امیدوارم زودتر مشکلش رفع بشه که بخونم به خودم قول دادم فقط سپ بخونم😂😂😂 حالا شد کوکوی ولی خب بی صبرانه منتظرم سپش درسته بشه بخونم تا حالا 5 بار دانلودش کردم گفتم شاید مشکل از گوشیمه با کامپیوترم دان کردم نشد منتظرم درست بشه عرررررر خیلی خوشحاللممممممممممممممم بووووسسسسسسس به تک تک انگشتات خدااااااااااا منو اینهمه خوشبختی محاله سپپپپپپپ بالاخره سپ اومد حالا اینکه دان نشد به کنار دارم خر کیف میشم امیدوارم زودتر درست بشه ممنونم لاووووو 

خیلی دوستت دارم jim jim 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

عرررررر هق اینقدر شادم احساسی شدم😢😢😢😢😢😢😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

RM. kiute.ARMY

ای ژان دلم:>
Kim Godzilla
۰۱ آبان ۱۳:۲۷

jim jim 

بل بل

فقط شمارمو کجا بدم بهت

یه لینک ناشناس بزن تو اون بفرستم برات

RM. kiute.ARMY

jim jim
ato
۰۱ آبان ۱۲:۴۵

ورزن سپش باز نمیشه براممم *گریهههه

RM. kiute.ARMY

https://uupload.ir/view/sope_astrophile_60n_d0fw.pdf/
بفرما لینک*-*
bts love
۰۱ آبان ۱۲:۲۸

عرررررررر دم نویسنده گرمممم ممنونمممم که ورژن سپ گذاشت فقط سپش دان که میکنی نمیاره من هنوز نخوندمش ولی مطمئنم عالیه هیونگ لطفا درستش به خدا دارم خرکیف میشم به خاطره سپ ولی دان میکنی نمیاره عررررر

RM. kiute.ARMY

لینک چک شد*-*
bts love
۰۱ آبان ۱۲:۲۰

هیووووننگگ،، سپش که دان نمیشه دان میکنی نمیاره حجمشم زده نا شناخته بعد از این همه وقت ی سپ پیدا کردم اونم دان نمیشه هییییییییییییی خداااااا

RM. kiute.ARMY

https://uupload.ir/view/sope_astrophile_60n_d0fw.pdf/
بیا لاوم*-*
Kim Miya
۰۱ آبان ۱۲:۱۵

آخخخخخخخخخ جوووووووووووون ویکوووووووووووک

RM. kiute.ARMY

هوراااااااااااااااا*0*
bts love
۰۱ آبان ۱۲:۱۲

عررررررررررررررررر نویسنده رو بدید بوسش کنم الهی فداش بشممممممممممم عرررررررر عاشقتممممممممممم سپپپپپپپپپپپپپپپ یسسسسسسسسسسسسسسسس از خوشحالی تو پوستم نمیگنجم دارم اشک شوق میریزم عررررررررررررررررر

RM. kiute.ARMY

نویسنده عضو اموال سایته وس پروازی باید بفرستی😂
Ana ‌‌
۰۱ آبان ۱۰:۵۸

امیدوارم بعد اون همه چک کردن هیچ جا اشکال نداشته باشه و از زیر چشمم در نرفته باشه:/ 

به هرحال جایی اشکال داشت به بزرگی خودتون ببخشید

RM. kiute.ARMY

کنچانا جان دل*^*

ریدر ها
Jim Jim
۳۰ مهر ۲۲:۴۷
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلامی دوباره

ورژن تهکوک

**************************************************

RM. kiute.ARMY

سرت سلامت باشه*-*
Jim Jim
۳۰ مهر ۲۰:۱۳

Mitsuha x Wonho shl. 

فقط دلم خواست بگم خیلی برام خاصی:) 

مرسی که همیشه حمایتم میکنی قند و عسلم:)

کیم گوزدیلا

تو کامنت بدی و من تشنج نکنم؟

الهییی من فدای تو بشممممم عررررررررر :">

ایشالله امتحانا رو هم خوب بدی:)

عاممم..واتساپ داری؟

باشه اگه تونستم بازم مینویسم:)

دددددددیییییی چرا شییییپپ اخههه؟!!؟•_•

پارک مینجی

گریه نکنننننننننننننننن

بخدا من به هرکی مانتوم نشون میدم میگه تو عاشق شدی!:/

من چطور ثابت کنم نشدم؟😂😂

برای یونمین برنامه دارم *بالا انداختن ابرو و لبخند پهن*

چقدرررررر خوب که متوجه شذی این دوتا کاپل تو یه شهر زندگی میکننننننننن...فقط تو و ددی فهمیدین:">

 

*بهش فکر میکنم😂

*من خودمم ارزوشو دارم:">

(ددی معلمممممم*~* چی قشششنگ...و مونی هم دانش اموزت بشه؟)

صبر کن یه بلیط بگیرم با هم بریم جیم جیم لند:)

RM. kiute.ARMY

من همیشه شیپ میکنم. همه چیز و همه جا😂
الان بچه ام موند رو دربایستی که بنویسه😂

Mitsuha x Wonho shl. 

کیم گوزدیلا

پارک مینجی

Jim Jim
۳۰ مهر ۱۹:۴۹

سلامیییییی به ریدر جوناااااااااا

ببخشید دیر اومدم جواب بدم یکم درگیر بودم:(

به هر حال...

عرررررررررررررررررر عررررررررررررررررررررررر

خیلی ممنون از همتوننن و مرسی که نظر دادییینننن و مرسی که دوسش داشتیننننننن عزیزای دل منننن

و جا داره به بعضی کامنتا خودم جواب بدم به عنوان نویسنده...

bts love

ورژن سپ اومد:)

امیدوارم الان کلی خوشحال باشی:)

2A

عررررررررررررررررر چقدر ذوق کردمممممممممممT^T

مرررسییییییییییییییی قشنگمممم

درمورد اسمات...میدونم که جالب نبود ولی خب..مرسی که دوسش داشتیییی

ببین گلم من وانشات رو نوشتم و انا ورژن های دیگه رو میزنه...اگه قبول کرد چشم برات انجامش میدیم:)

Kang rose

ممنون که انقد بهم لطف داری عزیزم ولی بخاطر اینکه من کنکوریم و اون یه کار پرحجم بود تصمیم گرفتم ادامه ندم..شاید یه روز با یه نامکوک دیگه برات جبرانش کردم

Ronia

اخجوووونننن مرسیییی^_____^

عام...*اب گلویش را به سختی قورت میدهد* من اسماتش رو نوشتم...کومایووووووووووووو

و خب میدونم که خیلی ساده و پایه ای بود...هنوز کار داره تا خوب بشم توش...

عررر عررررر جدییی؟*خرذوقققق میشود*

اره زمان داستان  از تظر خودمم یکم یه جوری بود...ولی خب میخواستم نشون بدم عشق یهویی ایجاد نمیشه بلکه تو گذر زمان قدرت میگیره و رشد پیدا میکنه...

بازم ممنون از نظر خوب و سازندت^_^

باز هم در اخر از همههههههههه ممنونم:)

RM. kiute.ARMY

bts love

2A

Kang rose

Ronia


Jim Jim
۳۰ مهر ۱۹:۲۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلااااممم

لینم ورژن سپ

**************************************************

RM. kiute.ARMY

سلام به روی ماهت اونی*-*
خسته نباشی~~
bts love
۳۰ مهر ۱۳:۱۱

ولی گفتم به حودم قول دادم جز سپ نخونم مرگ من نویسنده تروجان جدت ورزن سپ بزااااااااااااااااااااارررررررررررررررررر لطفا هق خدااااااااا چرا من اینقدر بدبختم چراااااااااااااااااااااا من سپپپپپ مییییییییخوااااااااممممممممممممم سپپپپپپپپپپ اسماااااااااات امگاورررسسسسسسسسس یونگیییییییی تاااااااپپپپپپپپپپپپپپپ بازم میگم یونگییییی تاااااااااااپپپپپپپپپپپپپپپپ عرررررررررررر هققققققققققققققققق

RM. kiute.ARMY

سپش هم اومد😂
Ana ‌‌
۳۰ مهر ۱۲:۰۹

خب من چیز کنم جواب چندتا از ریدارارو بدم 

*میریم روی صحنه گلو رو صاف میکنیم 

1 2 3 خب

 

bts love 

بله ورژن سپ رو زدم احتمالا امروز قرار بگیره :) 

 

 

مانا شی 

 من قرارع ورژنارو بزنم 

و سر این دوتا ورژنی که تو یه روز دادم و فکر کنم اونی تا الان داده باشه به ددی پاره شدم قشنگ از پهناااا. و هنوز ۲ , ۳ تا ورژن دیگه هست که بزنم

و اینکه اگه معلم ادبیات و شیمی و جغرافی خرمون نزنن تو پرم و امتحان و پرسش و کوفت زهرمار باهم نزارن چشم حتما اگه وقت منم میزارم :)

 

kang ros

اونی یه کامبک داد بخاطر معذرت خواهی از ریدارای ارام حرفه ای و چون بخاطر کنکور خر نمیتونست درست رو هر دوتا تمرکز کنه و چون ژانر اکشن بود زمان زیادی میبرد نمیدوست یه چیز درست بده بیرون و ریدرارو ناراحت کنه :)

 

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

*علامت دادن و تنظیم نور

bts love 
مانا شی 
kang ros
Parkminji ‌‌‌‌‌‌‌
۲۹ مهر ۲۲:۵۱

اعتراف میکنم اینقدر قشنگ بود سرش گریه کردم 🥺🙂😭

جیم جیم چیجوری اینقدر قشنگ مینویسی ولی میگی عاشق نشدی 

بوخودا یه جا عاشق  یکی شدی خودت خبر نداری داری رو کاغذ منویسیش 

* وی قصد آتش افکندن در دل جیم جیم را دارد 😂😂 

ولی جیم جیم یه یونمین هم براش بنویس 

منظورم اینکه که تهکوک و نامجینش تو یه حال و هوا بودن و همونجور که معلوم بود تو یه محل زندگی میکردن 

ویمین کم دارن فقط 

 

 

 

* اگه منم جا بدی تو داستان خوشحال میشم 

* وی آرزو به دل مانده به شهری با خانه های زرد گلفروشی صورتی شیرینی خامه های رنگی رنگی روزنامه هایی که توشون در نوشته های مونی نوشته شدن و ... برود 😭😭😭🥺 آها کتابخونه مستر کیم و یادم رفت 

 

منو ببرین اینجااااا ‌... تیریخیدا مینیم بیبیرین اینجی

قیل میدیم بیچه خیبی باشیم 😭😭🍓

RM. kiute.ARMY

والا بخدا منم موافقم😂
*من نیز نفت میاورم
اره منم موافقم با حرفت*^*

منم میخوام باشممممممT^T مثلا معلم*-*

الان جیم جیم اونی میگه خدایا منو خلاصصصصص کن😂
Parkminji ‌‌‌‌‌‌‌
۲۹ مهر ۱۵:۰۵

وای ننه جیم جیم چاکانیم اینو نوشته ! 

ووووی خدا

من دیه نمتوانم 

امیهجیجعیپتززاز

اها ددی منم یه وانشات تهکوک (مدانم تهکوک دمدهشده ولی دیع کاریش نمیشه کرد 😹) دارم مینویسم این سری دیه قطعیه * قول میدم ولش نکنم 😂😁* 

همی دیه برم از قلم جیم جیم لذت ببرم 

RM. kiute.ARMY

یعسسسسسسسس*0*
واوووووووو به به:">
Kim Godzilla
۲۹ مهر ۱۵:۰۴

جیم جیم کار بده و من تشنج نکنم؟

میدونید درواقع هر وقت خواستید برای لحظه ای از تمام بدبختیاتون و امتحان فیزیک شنبتون فارغ شید،

بیاید کارای جیم جیم رو بخونید

یعنی اینجوریه که داری پاره میشی و در عین حال قلبت داره اکلیل رو به تمام بدنت پمپاژ میکنه و در نهایت! چشمات قلبی میشن و میگی خدای من محض رضای فاخ یه کاری کن جیم جیم هر روز کار بده و_

وای باز من نخورده مست کردم دارم دری وری میگم

و اینکه جیم جیم اگه این رو میخونی ممنانت میشم اگه یه راه ارتباطی به جز تل به من بدی نمیدونم حتی لینک ناشناس هم حله

یه عالمه

ماچ پس کله همتون

و تشکر

لطفا بیشتر حوس نوشتن کن

و اینکه من به صدای جین وقتی داره لاور رو میخونه فکر میکنم تشنج میکنم

و دیگه اینکه اونی که دیس داده رو زنده تحویلم بدید

میخوام باهاش گفتگوی دوستانه داشته باشم

RM. kiute.ARMY

هی من میخوام شیپ نکنم نویسنده هامو باهم😂 نمیشه ک نمیشه
Armita Lee
۲۹ مهر ۱۱:۲۵

جررررررررررررررررررررررر فرست شدمممممممممممممممممممممممممممم

راستی من چن تا فیک دارم:|

چجوری باید بفرستمشون یا در اصل کجا؟:|

RM. kiute.ARMY

هیس بین خودمون بمونه😂
به این پست مراجعه کن قشنگم*^*
https://fazayihaa.blog.ir/post/525
enna. moochi
۲۹ مهر ۰۹:۲۶

عالی بود

اولش و آخرش

اولش نمیخواسم بخونم"گشادم"

ول واقعا حال کردم با قلمت 

ادامه بده اصماتتم گشنگ بود🥺🥺

 

 

RM. kiute.ARMY

بلی بلی*^*
enna. moochi
۲۹ مهر ۰۹:۲۵

خو نویینده جون مبتونم بگمممم 

خیلی خوب بود 

ن ب خاطر اصماتش ها

کلش خیلی گشنگ بوددد🥺

و باید بگم که خوب شرو کردی و عالی تموم 

خیلییی عررر خدااا نمد چجوری حسم و بگم 

الن ول کیف کردم🥺😂

RM. kiute.ARMY

اصن انگار نوشته هاش هم مزه نقل و نبات میداد:>
ساری:)
۲۸ مهر ۲۲:۴۷

عرررررررر عالی بودددددددد عزیزممممم اسماتش فوق العاده بودددددددد فیکت عالیههههههه سیه کن بیشتر بنویسی لطفااا☺

RM. kiute.ARMY

موافقم*^*
Kim_tae tae .....
۲۸ مهر ۲۲:۴۴

بلاخره نامجین⁦(╥﹏╥)

راستی ددی لایو امروز رو دیدی؟ مومنت نامکوک زیاد داشتم هااااا🗿

RM. kiute.ARMY

فکر کن ندیده باشم:>
دست های نامجون و رون کوک...یا برعکس...
کوک دستشو کشید پشت گردن نامجوووووووووووووونT^T
کیوت بازی های ته ته برای جلب توجه جیکوک منو کشتتتتتتتتتت:">
عثلقبعلثهعلقبعصثم
مری می یونگی گفتن های فندوم😂
Melik
۲۸ مهر ۲۰:۱۱

اخر و زمان شده ಥ‿ಥ جدیدا همه دارن نامجین می نویسن 

RM. kiute.ARMY

خدا برامون دور خیز کرده😂
هوهو
۲۸ مهر ۱۸:۲۷

عالی 

RM. kiute.ARMY

هورااااااااااا*0*
hoseok's baby
۲۸ مهر ۱۸:۲۰

انیو 

ددی میگم من به صورت ناشناس پیام میدم

چند تا سوال از تو که الد آرمی ای دارم

اول اینکه تو معتقدی هبچکدوم از کاپلای بی تی اس ریل نیستن نه؟ یعنی فقط دادشن اره؟

خب فک کنم کیپاپ اینجوریه که از اول یه سری کاپل به عنوان فن سرویس مشخص میشه که مثلا مومنتای اونا فاخی تر باشه و اینا

حالا سوال اینه کاپلای فن سرویس بی تی اس کدومان؟

من حس میکنم مثلا هوپمین و تهجین و کوکمین و نامجین یکی از اونایین که مشخص شدن طبق مومنتای قدیمی که میبینم ولی مطمئن نیستم میشه نظر خودتو بگی؟

یعنی اینکه همشون همو دوس دارن و مثل خانواده ی همن و اینا که درسته ولی میخوام یه سری ابهامات ذهنیمو برطرف کنم

و اینکه من میخوام به خودم بگم همشون فرندن که وابسته نشم به هیچ کاپلی اما واقعا بعضی مومنتارو نمیتونم توجیه کنم

مثلا چرا تنها کسی که عالم و آدم میفهمیدن داره به ته و بوگوم حسودی میکنه کوک بود؟ یا چرا فقط کوک پرسید من یا بوگوم؟

اصلا چرا باید انقد رو هم حساس باشن؟

وای واقعا میخوام به این کاپلا وابسته نشم. از نوروز یعنی از فیلم اوت آرمی شدم و حس میکنم دارم تهکوکر میشم

چون برا بعضی مونتا توجیهی ندارم

یعنی ته نسبت به هیشکی جز کوک انقد حسود نیست و کوکم همینطور درحالیکه چه لزومی داره انقد بخواد غیرتی و اینا شه؟

من به شخصه فقط وقتی دوستم رسما منو به یکی دیگه ترجیح بده و بعد کلا ولم کنه بره با اون یکم ناراخت میشم  و بعد به هیچ ورم نمیگیرم.

میشه نظر خودتو بگی؟ "-"

بغض*

RM. kiute.ARMY

اومو راحت باش سانشاین کوشولو*^*
اره یجورایی دوست های نزدیک*^* دلیلش هم بخاطر اینه که همه ی مومنت های اعضا رو بارفیقای چندین و چند ساله ام رفتم😂 حتی قبل از اینکه آرمی باشم...یجورایی وقتی یکی برات از خانواده نزدیک تر باشه اما رفیقت باشه یه همچین چیزی میشه..دوست خیلی صمیمی ک خانواده اته و باهاش رو دربایستی نداری.
خوب فن سرویس...من شنیده بودم تهجین و جیکوکن...البته من زیاد پیگیرش نیستم و اهمیت زیادی به فن سرویس نمیدم.
درسته بعضی از مومنت ها مغز آدمو به گاج میده:|
ام...یکی بهم گفت مومنت حسودی غیر منطقیه حقیقتا من نسبت به مومنت های حسودی بی حسم.
نظر خاصی حقیقتا ندارم😂 اما خوب...من یکسال کوکمین شیپر بودم. کسایی که از روز اول سایت زدم یادشونه اما...
آنالیز همزمان یونمین و ویکوک و کوکمین رو دیدم.... و خوب...باعث شد هیچی شیپ نکنم!!
منم نتونستم با دلایل منطقی ردشون کنم پس با رابطه خود و دوستام مقایسه اش کردم چون خودم خیلی جسورم و هر غلطی میکنم😂
اما اینو یادت باشه. از چیزی ک انتخاب میکنی نترس! اگه میخوای تهکوک شیپ کنی این به خودت مربوطه و کسی حق نداره به زووور عقاید خودش رو بهت تحمیل کنه!
اگه قلبت با دیدن تهکوک کنار هم پر از پروانه میشه دنبالش برو تا به وایب مثبت و حس خوب برای خودت درست کنی*-*
شیپ رو یه تفریح بدون و نهایت لذت رو ازش ببرو بقیه به یه ورت😂
helen lee
۲۸ مهر ۱۸:۱۶

من الان عروسی ام 

*ـ*

وقتی اومدم خونه خوندم نظر میدم

 

RM. kiute.ARMY

جا منم قر بده😂
...
۲۸ مهر ۱۸:۱۵

خداایاااااا

یه نامجییینننننن

بزارین باهاش مزدوج شممممم

ححححمممملههههههههه

RM. kiute.ARMY

*برداشتن کله قند
محضر کی بریم؟😂
Ronia !!
۲۸ مهر ۱۶:۵۶

وای خدا این وانشات چرا انقد قشنگ بود؟ خیلی سافت و گوگولی بودددد! 

لذت بردم... احسنت احسنت! بسیار زیبا آورین آورین :))) بنظرم اسماتشم خوب بود، خوب نوشته بودینش... نمیدونم کدومتون نوشته بود ولی خوب بود؛ ولی یچیزی در مورد اسمات هست؛ اونم اینه که نباید خجالت بکشید خواهرانم قشنگ راحت بگین چه اتفاقی میفته، کی کیو میکنه، چطوری میکنه، خیلی کامل و جامع باید توضیح داده بشه مبحث اسمات خیلی سخته، ولی برای بار اول خوب بود... اسمات نوشتن کلا سخته همش باید دنبال پوزیشن ها و مکان های جدید باشه آدم! ددی چرا یطوری نوشتم انگار متخصص اسماتم؟ :)))

چون گفتی نظر بدیم انقد طولانی نوشتما؟ و اینکه آره! آدم باید ی سری چیزا رو تجربه کنیم تا بتونیم خوب بنویسیمش و بازم عشقشون رو خوب نوشته بودی... حس کردم عشق بینشون، نامجین ایز فاکینگ ریل بچ! فقط بنظرم یه چیزی که باید روش کار بشه زمان داستانه... منظورم اینه که زیادی یهو چند روز بعد یا یه هفته بعد داشت، اما در کل عالی بود و من از اول تا آخرش یه لبخند احمقانه از عشقشون زده بودم :))) اون عکس یونگیم خیلی حق بود به ابلفضل مود دو عالممممم 

مرسییی! سارانگهه :)

RM. kiute.ARMY

خیلی خیلی:">

وای جرررررررر😂😂 ماشالله دکتر رونیا😂
kang ros
۲۸ مهر ۱۶:۳۲

میتونم بگم من آثاز جیم جیم رو خیلی دوست دارم:)ولی:/؟؟؟؟چرا اون نامکوککککک رو حذف کردی ⁦(TT)⁩

RM. kiute.ARMY

اخه اون نامکوکه یجورایی اکشن بود خیلی برای نوشتنش وقت میبرد:"(
💕2A💕
۲۸ مهر ۱۶:۲۰

خب الان خوندمش...

و فااااخخخخ فاااخخخخ فاااااااخخخخخخ عرررررررررر چقدررررر خوببببب بوددددد یمیکیککیکیکیککیکیکیمی دلممم میخواددد گریههه کنممممم :″′"""""""""""">

بزار اعتراف کنم...ا*ماتش صد درصد از ا*ماتای من وصد البته خیلی از ا*ماتایی که خوندم بهتر بود...

البته بگم من کلا تو نوشتن یکم چیز میزنم احساس میکنم...

نمونش همین key for 10:10 که فقط چون ایدش اومد تو ذهنم نوشتمش و دادم به ددی اپلود کرد و خب...

درسته که خودم خیلی دوسش دارما... 

اما خب بیا رو راست باشیم،گند زدم...😀💔

حالا ولش کنیم اونو بریم سر اصل مطلب...

چینگدررررر گوگوروووو بودددددد خوووداااااااا خوووودااااااااا خوووووودددداااااا

ولممم کنیددددد میخواممم گریه کنممم براششششش هققق هقققق هققققق 

ددییییییییی منو بیگیر تو بگلتتتتتت کلمووو پنهوننن کننننن الان همه فکر میکنن یکی مولده من اینطوری شدمممم

راستیییی گفتیییی ورژن های دیگه ام میخوای بزنی...

*وی لبخندی ملیح و د.ی.و.ثانه میزند ولی زود میخوردش و با تمام وجود برای کیوت شدن مایه میزارد و صدایش را مثل بچه ها میکند...

چیزه...یعنی چیز...یعنی اینکه...اکسو رو میشناسی؟...اهم...یعنی میدونی که کریس و سوهو خیلی با هم شیپ میشن؟...یعنی درسته که کریس نیستا...ولی خب اون تا ابد بابای جذاب و قد بلند هات اکسو میمونه...

اهم... 

حالا اگر میشناسیشون و از همه مهم تر  دوست داری و خواستی...میتونی ورژن کریسهو بزنی...

یعنی نمیدونم چرا ها...ولی خب وقتی میخوندمش به شدت وایب کریسهو میداد...

کریس میشه نامجون این فیک...

سوهو میشه جین این فیک...

*تشنج کردن و کف و خون بالا آوردن به دلیل تصور کردن و صافت شدن زیاد...

بسه دیگه من برم یه راهی پیدا کنم که ببینم چطوری لپام که قرمز شدن بخواطر درخواست ورژن کریسهو رو درست و عین قبلش کنم...

اهان ددی ببین چه پاپی خوبی داری خودش اون کلمه ی خاکبرسر رو سانسور میکنه...

*بخواطر اینکه عادت دارم وقتی یکی رو دوست دارم و خوشحالم کرده یا... مماخم یا پیشونیمو به یه جایی از بدنش مثل دستاش بمالم و یه چند تا دلیل دیگه مثل یه لبخند لپویی دارم که وقتی میزنم صورتم لپویی به نظر میاد به خودم لقب پاپی رو دادم...(چه خودچیزپندارما..🤣🙂) 

 

RM. kiute.ARMY

جات ک همیشه تو بغل منه فسقلی😂
دلم برای کریس تنگولیده:")
پاپی با ادب منه دیگه😂
ایگوووووووووووووووووووو خرس عسلیییییییییی*0*
bts love
۲۸ مهر ۱۶:۱۵

میتونم امید داشته باشم تا فردا ورژن سپ بزاری؟ اصلا میتونم انید داشته باشم تا فردا شب کا

RM. kiute.ARMY

بله میتونی امید داشته باشی😂
bts love
۲۸ مهر ۱۵:۳۵

عرررررررر نامجیننننننن یسسسسسسسسسس میشه ورژن سپ هم بزارید خخخخخ فکر کنم کله سایت منو میشناسم هیووونگگگگگ عاشقتممممم عررررر الان دارم گریه میکنم فقط دعا میکردم یونمین نباشه خخخخ عررر هیونگ میشه تاریخ تولدتو بگی خخخ

RM. kiute.ARMY

منم عاشقتممممممممممم*-*
2003/07/07
vmin shiper
۲۸ مهر ۱۵:۲۰

خیلی سوییت بود*-* خوشمان آمد:*

RM. kiute.ARMY

من که داخلش غرق شدم:">
Jim Jim
۲۸ مهر ۱۵:۱۴

عام دد بی زحمت اسم انا رو هم به عنوان نویسنده ها بزار:)

RM. kiute.ARMY

چشم*-*
.Mitsuha x Wonho shl.
۲۸ مهر ۱۵:۰۹

نوشته جیم جیم جونم عرررررررررر

RM. kiute.ARMY

یعسسسسسسسس*0*
💕2A💕
۲۸ مهر ۱۴:۵۶

عه نویسنده جیم جیم نویسنده ی آی هو سون فادر با نویسنده آنا فیت دادن...

(درست میشه فیت دادن؟...اهه حالا هر چی...)

عه نامجین...

عه فلاف... 

عه رمنس...

عه خاکبرسری...

عه ددی ببخشید به بازوت چنگ زدم که سر پا وایسم...

عه افتادم...

عه نمیتونم نفس بکشم... 

عه قلبم چرا نمیزنه...

عه چرا افتادم...

عه من باید بخونمش چرا دارم میمیرم...

*وی دار فانی را وداع گفته حالا انشالله تو اون دنیا فیک رو میخونه دوباره یه نظر دیگه میده...

 

RM. kiute.ARMY

غلط نکن بلند شو:|
*انداختن قالب یخ در شلوار مانا شه
Ana ‌‌
۲۸ مهر ۱۴:۴۵

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر 

واییییییییییی وانشات اونیمممممممم ( انگار مثلا خبر نداشتم 😂😂 ) 

عرررررررررررررررررررررررررررررررررر من مرگگگگگگگگگگگگگگ ( اصلا هم قبلا اینکه تو سایت گذاشته بشه نخوندمش😂😂 ) 

وای مامان 

ثم کدوم خری رفت رو دیس لایک بگه کاریش ندارم 😐🙄🔪

RM. kiute.ARMY

خر که نمت حرف بزنه دونت ووری آنا شهههههه😂
minsana
۲۸ مهر ۱۴:۳۷

 نخونده میگم خیلی خوبه ...... آخ جون نامجین اسماتتتتتتتت 

حملههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ددی بگیر منوووو

RM. kiute.ARMY

*گشودن آغوش
Armita Lee
۲۸ مهر ۱۴:۳۵

فرست؟ سکند؟ ترد؟ واتت؟؟

RM. kiute.ARMY

ببین تو تاج سر من اما نگو فرست سکند عزیزدلم😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان