BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

دو شاتی my time

7_fibo.png

  

نویسنده baby buni
کاپل ویکوک . نامجین . یونمین
ژانر اسمات . ام پرگ . رمنس
محدودیت سنی 18+

   

مقدمه:

من نمیتونم صدات کنم

نمیتونم بغلت کنم

مگه نه؟ مگه نه؟

من نمیتونم صدات کنم

نمیتونم لمست کنم

نمیتونم؟ بزار بدونم!

من زمانم رو پیدا میکنم

من صدات میکنم

بغلت میکنم

مگه نه؟ خواهم کرد مگه نه؟

من صدات میکنم

من لمست میکنم

میتونم! تو هم میدونی!

  

Shot 1

🐰💕🐯DOWNLOAD🐯💕🐰

 

Shot 2

🐰💕🐯DOWNLOAD🐯💕🐰 

 

   

805_vpfe.png

۱۳ ۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
های
۲۹ مهر ۲۰:۳۰

فصل ۳داره ؟

RM. kiute.ARMY

نه فدات شم همینه:">
AVA BLINK FOREVER
۲۲ شهریور ۱۱:۵۵

ددی این ارور میزنه

RM. kiute.ARMY

بخدا چک کردم:">
im ashley♥
۲۷ فروردين ۲۱:۴۹

جووووووووووووون ... اونم خوبه بده فقط من انقد ایستادم کمرم خشک شد

RM. kiute.ARMY

بیا روی پام بشین😎
im ashley♥
۲۷ فروردين ۰۸:۴۹

وی انقدر این ور اون ور چادر زد چادرش گم شد :") کیوتی چادر اضافه داری؟ یه جا واسم پیدا کن یه مدت چادر بزنم😂 

RM. kiute.ARMY

یه چادر برزنتی دارم بنفش، با قابلیت دیسکو اما دیسکوش خرابه و فقط به رادیو قران وصله...بدم؟😂
.......
۱۷ اسفند ۱۰:۰۰

میشه بگی چجوری میتونیم بخونیم لطفااااا

RM. kiute.ARMY

اموزشش توی سایت هست لاومT^T توی بخش جعبه ابزار
sara
۰۶ اسفند ۱۹:۲۴

عالی

RM. kiute.ARMY

عزیزدلی*^*
اوا اوا
۱۳ آبان ۱۲:۴۳

والا خاله اونطوری که من میدونم بابابزرگ ته زندس؟؟

یبار یه فکت خوندم نوشته بودته میترسه به بابابزرگش بگه اسم دیگش ویه اخه مبابابزرگش رو اسم خیلییییی حساسه 

بزارین من زنگ بزنم بگم سلام پسرتون میخواد تتو کنه بزارین بکنه یا هم نه نزارین اخه ما میمیریم همینطوریم که میبینم موج جذابیت بی تی اس از موج ارمیا هم که خیلی بزرگه هم زیاده هق هق 

RM. kiute.ARMY

برای تتو از باباش میترسه😂😂
آرمان های گود بوی بودنش رفت زیر تریلی:>
AZIN :)
۰۸ آبان ۰۸:۱۴

اوهوم دیدم:")

13 سال ناقابل:)

خیلی کوشولو ام ولی هیچ وقت مثه هم سن و سال هام رفتار تکردم:")

شاید هم بهتره بگیم اجازه نداشتم:)

گالریم هم خیلی دوستتون داره....

RM. kiute.ARMY

اومو:">
بیا بغلم نفسم..
AZIN :)
۰۶ آبان ۲۱:۳۵

بوووووووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسس سفتتتتتتتتت 

به مناسبت اینکه جیون فاکینگ جونگ کوک اهنگ کاور کردن ولی گوشی بابام شارژ نداره و چون خودم اجازه ندارم فیلتر شکن داشته باشم نمیتونم برم ببینم :") 

میدونم بدبخت تر از من وجود نداره ....

اونی

همیشه وقتی به خودکشی فکر میکنم 

گالری ام رو که باز میکم کلیپ های پسرا اولین چیزی که میبینم 

یه حس عجیب و خوبیه....

اینکه یه چیزی هست که توی این دنیا حال م رو میدونه 

میدونم...

الان فکر میکی خیلی دیوونه ام که دلم به گالری ام خوشه 

ولی...

همین گالری چیزی که حتی جون نداره....

باعث میشه خودم رو نکشم و یه هفته دیگه به این زندگی امیدوارم بشم....:)

RM. kiute.ARMY

ای گوگودو😂
هوسوک استوریش کرد تو ویورس:)
نگو این حرفارو باشه؟! مگه تو چند سالته:)
گالریت رو دوست دارم اگه بهت کمک میکنه.
baby buni
۰۵ آبان ۱۵:۲۵
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ددی

ددی

ددی

ددی

ددیییییییییییی

ددییییییییییییییی

وی طبق معمول پس از تموم کردن وانشات جو گیر میوشد:|*

************************************************

نظر چه داری؟

قشنگه؟:/

میدونم خوب ننوشتم😐🤦🏻‍♀️

اما خو چکار کنم؟! حوصلم سر رفده بود نشسدم هر چند بد اما نوشتن😐💔

RM. kiute.ARMY

قشنگ نوشتیش...
جدی میگم!
نسبت به شات قبلت جمله بندی هات تاثیرگزار تر بود
فقط مشکلش کوتاه بودن و داشتن غلط املاییه ک بخاطر سناریوت اصلا به چشم نمیاد...
ولی...
درد داشت:)
چرا مرد؟؟؟
چرااااااااااااااااااا مردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یقنقلاثصمهخملعثصاقمهعامهعثلمبغثقو
فلاثمقام
نههههههههههههههه!!!
AZIN :)
۰۵ آبان ۱۳:۴۸

دزیره:/

رمزش چیه؟

RM. kiute.ARMY

رو فایل زدم😂
Storyman
AZIN :)
۰۴ آبان ۱۴:۳۲

هی دد

رمز چیه:/

RM. kiute.ARMY

رمز چی؟😂
یک بشر
۰۴ آبان ۱۳:۱۳

ادامش کوووو  کی میااااددد

ادامه داره اصن؟ 👀

زده دوشاتیه پس یعنی احتمالا نداره دیگه...:)

ولی امپرگش منظور' تهیونگ بچه جین بود' یا چی؟؟ :/

 

 

RM. kiute.ARMY

بلی😂
AZIN :)
۰۴ آبان ۱۲:۵۵

ممممممممممممممممممممممممممممممممممممممرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررسسسسسسسسسسسسسسسسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

RM. kiute.ARMY

خواهشیااااااااااااااااااااااااتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت😂
flover
۰۳ آبان ۲۳:۳۰

سلاممم

اینم خیلی پارت یکش قِشنگ بود اشک تو چشمام حلقه زد🥺🤧

میخوام پارت دو رو بخونم ولی نمیخوام تموم شه😐😂

وای من سر این کنسرت انلاین سر کلاس بودم

بعد فکر کن تا شنبه شب یادم بود یکشنبه که پاشدم اصن انگار سنگ خورده تو سرم تا ساعت هشت شب که کلاس کنکور و اینا تموم شد اینستا رو باز کردم دیدم داره منفجر میشه از مومنتای کنسرت و اینا و منی که کنسرت از دست داده بودم😶

میخواستم فقط برم محو شم😐🙂🤦🏻

بعد میرفتم به مامان م میگفتم کنسرت از دست دادم دیگه نیستتت دیگه نمیانننن بعد میگفت کی نمیان😂😭😂😭😂

خلاصه خیلی لحظه ی مضخرفی بود هرکی ندید اصن غصه نخوره دیگه نمیشه کاریش کرد⁦ಡ ͜ ʖ ಡ⁩

بعد ددی میگم دوسه تا از داستانا توی سایت ترکیبی از وبتون و فیکشن ان مثلا اون فیک جئونز بود

میشه اینارو از بقیه جدا کرد مثلا یه گروه بندی جدید بزنی ( وبتون_فیکشن) اینشکلی؟

به نظرم باحال میشه چون بعضی از داستانای دیگه ام که میزاری عکسای زیادی دارن اونا ام جزو این دسته بزاری خواننده بدونه داستان عکس داره یا ن

شب بخیر ✋🏻

RM. kiute.ARMY

اخه از نظر موتور های جست و جو گر گوگل شناخته نمیشن
و زدن طبقه بندی های زیاد کلا خوب نیست و یجورایی از نظر جست و جو رتبه بندی رو میاره پایین
baby buni
۰۳ آبان ۱۸:۳۲

من همین الان کامنتا رو خوندم😁

خیلی خوشحالم دوس داشتن😁

 

RM. kiute.ARMY

الهیییی*-*
baby buni
۰۳ آبان ۱۸:۲۷

سلام ددیییییی 

وای گذاشتیش؟

وای ممنوننن

😁😂

وای ددی کنسرتو دیدی؟🙂💔

وای چرا کوک...؟

چرا اخه؟🙂💔🔪چرااااا اخه؟🥲

 

RM. kiute.ARMY

خواهشیات دارلینگ😂

چرا نداره:)
میخواد بکشه...
kim sara
۰۳ آبان ۱۵:۲۳

یونمین/ نامجین/ ویکوک 

 

 

 

 

 

 

 

به شدتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت فیوریتمههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه🥲🫂

 

راستی ددی راستشو بوگو با کنسرت تا کجا عر زدی؟🙄🙏😁😂

 

من وو خواهرکوچیکه وو داداشم که ستون های خانه ی کل محل رو به بلرزه انداختیم😐🤝😂😎

RM. kiute.ARMY

اخ اخ اخ:") حس نوستالژی به ادم میده

تا اونجایی عر زدم که شب خواب دیدم سوار تاکسی شدم که راننده اش امیر تتلوئه😂

خدا قوت😂
Huka _VJ.YG
۰۳ آبان ۱۴:۳۶

۱_کلا خوده تهیونگ(با اون تتو های فیکش هبتینسن)

۲_موهای نامجون 

۳_پاپیون سر جین

۴_دامن یونگیییی😂

۵_هوبی فوق هات

۶_جیمینی که تا نافش دیده می‌شد+اون حرکتش با میکروفن😂😂😂

۷_راجب جونگ کوک هیچی نمیگفتم

 

 

 

 

بعد تومیگی خونسرد باشم و نیام کرم بریزم؟

RM. kiute.ARMY

کاملا بهت حق میدم😂
وایسا لوک بدم حضوری بیا کخ بریزی😂
اوا اوا
۰۳ آبان ۱۲:۲۶

خاله تتوی ته واقعی بود یا موقت؟ 

وای اوایل که ارمیشدم کامنت ها رو که ممیخوندم میگفتن مردم و زنده شدم و نمیدونم غش کردم بهشون میخندیدم اماااا 

الان خودم صورتمو چنگ میزنم در حدی که وقتی کنسرت سازمان ملل رو دیدم  مامانم دیدم اومد گفت چی شده گفتم هیچی ذوق داشتم گفت برای چی گفتم برای خودم قرمز شده بوداااا لپ ها گردنم بینیم جرررررر توی اینستا هم تیکه هاشون دیدم یعنی قلبم الانم میلرزه هق هق هق کوک هق کو نهههههههههههههه عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر بلوزشش کوتاه بود خاله ببخشید دیگه من دارم اینجا خودمو خالی میکنم ببشید 

خب برم نظردر مورد فیک رو بدم 

خب من از وقتی وارد مدرسه ی جدید شدم کلا اصلا دیگه از امتحانا متوجه نمیشم کیه همیشه میخونما ولی اینبار واقعا درس ها خیلیییی سخته خیلی بعضی وقت ها هم از بس قطع و وصل میشه که متوجه نمیشم درس چی شد ایش-_-

هعی فیش فیش وای فرض کن ته از این اتاق مونی از اون اتاق چه قشنگه خاله شوهرت گوشش کنده شد پاشو 

باید به مامانم دسته ی جارو رو هم پیشنهاد بدم یبار گفتم اقا کسی تجربه ی دمپایی ابری خوردن رو داره با من در میان بگذرونه مامانم گفت یبار من میزنمت باهاش تا با بقیه در میان بزاری 

اها جواب 48 قدم هاها خانم معلممممممممممممم یااااااااا 20 نمره دیگهههههه  فیش فیش 

وای ته چقدر رک به جین گفت برو بیرون از خونه من اگه میگفتم 0.000001 ثانیه بعد دم در با وسایلام بودم هعی 

خاله عالی بود خسته نباشیگ

 

RM. kiute.ARMY

موقت اما فکر کنم میخواد بزنه😂 یکی زنگ بزنه به باباش😂
نه نه راحت باش😂 منم خار مادر استوری رو بهم پیوند زدم از بس عر زدم😂

الهی:"(
جر😂😂😂
نوکرم*-*
AZIN :)
۰۳ آبان ۱۰:۱۸

خدا نکنه 

مهم نیست....

اونی

فیک دزیره توی سایتهس؟

میشه لینکشو بدی:)))

RM. kiute.ARMY

https://www.uplooder.net/files/cd62d844e0c555e304d9cbc1f8919342/D%C3%A9sir%C3%A9e-pa_s_s-Storyman.pdf.pdf.html
رمزش رو اسمشه*-*
Puppy^~^
۰۳ آبان ۰۹:۵۵

واییییی نزارشش ببخشید با یک فیک دیگه اشتباه گرفتمم😶💔💔🤣🤣

RM. kiute.ARMY

اهان کنچانا😂
AZIN :)
۰۲ آبان ۱۹:۴۲

اونی

:")

امروز مامانم و بابام مجبورم کردن باهاشون برم خونه مامان جونم 

اونجا بابام گوشیش رو نداد که بیام کنسرت:)

الان فهمیدم....

همه این کار هاشون از عمد هست

چون فکر میکنن به خاطر پسرا امتحان ها رو گند میزنم

اه

ازشون متنفرم

خیلی دلم میخواد خودم رو بکشم اما 4 ساله که دوستم میگه به خاطر اون هم که شده زندگی کنم....:"(

از خوانواده ام متنفرم

اونا همیشه منو محدود میکنن

هیچ وقت چیزی از پسرا برام نخریدن....

هیچ وقت نزاشتن کنسرت انلاین ببینم 

حتی نمیزارن فیلتر شکن داشته باشم

اه

متنفرم ازشون

شاید خودم رو نکشم 

ولی حتما اونا رو میکشم:")

 

RM. kiute.ARMY

بمیرم الهی:)
کاش میتونستم کاری کنم...
Huka _VJ.YG
۰۲ آبان ۱۸:۲۲

بعله دیگه زمین گردههههههه

 

 

منم دارم حرص پسرا رو تو کنسرت امروز سر تو خالی میکنم 

 

 

میدونستی من روحم ؟؟؟تینینسمسمشمشمسمشمشمش

 

RM. kiute.ARMY

اصلا دیروز هوا سنگین بود:>
تهیونگ درسته حضور نداشت اما با استایل ارباب ویکتور کیم و تتو تا ناف به روح هامون زل زده بود:)
نامجون هم ک باهاش قهرم..

من عاشق روح هام😂😎
Kim Miya
۰۲ آبان ۱۸:۲۱

بوخودا که میدون جنگ بود

هق من به سلامت از خط مقدم برگشتم پدر (ددی)😑

و همچنان زنده ام 

خیلی کیوت بود🥺😁😁

اونجایی که جونگکوک گذاشت رف ژاپن دلم برا تهیونگم سوخت 

واییی گلدون شکوندن نامجون و دعوا هاشون خیلی خوب بود اصن 

 ولی خو اسمات تهش زندگی دوباره بهم بخشید 😑🤦

لامصب اسمات اسماتت اسماتتت معتاد شدم به سایت و فیکاش 🤧😄

RM. kiute.ARMY

زنده باد کیم میا😂
ژاپن در به در شه الهیT^T
اب حیات بود😂
لا فن فیک ها هروئین میریزم:>
potter head
۰۱ آبان ۲۲:۲۱

ددی فکر کنم سوتی دادم اخه بیشتر ویکوک بود تا نامجین 🥲

RM. kiute.ARMY

کنچانا لابلی😂
Parkminji ‌‌‌‌‌‌‌
۰۱ آبان ۲۲:۱۶

میگم اسمات امپرگه یعنی امگاورس هم هست ؟ 😹

RM. kiute.ARMY

بلی😂 اما بیشتر هیبرید گونه است
bts love
۰۱ آبان ۲۲:۱۰

نویسنده عزیز خسته نباشیییییییییییییییی دمت گرم مطمئنم عالی شده از اونجایی که به خودم قول دادم فقط سپ بخونم هنوز نخوندم لطفا ورزن سپش رو بزار ممنونم واقعا محتاجه سپم چون خیلی وقته سپ نخوندم دارم از درد بی سپی میمیسرم هییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی سپ سپ سپ سپ

RM. kiute.ARMY

:>
potter head
۰۱ آبان ۲۱:۴۹

وای چقد دلم نامجین میخواست مامان و بابای کیوت و عاشقمون 

تا دیدم چشام برق زد 

 

RM. kiute.ARMY

اخ اخ نامجین فرای عشقه:>
.Mitsuha x Wonho shl.
۰۱ آبان ۲۰:۰۶

ممنونم خدا ممنونم نویسنده ممنونم ددی🥺🥺🥺

RM. kiute.ARMY

ممنون از تو*-*
Kim Miya
۰۱ آبان ۱۹:۴۹

باورم نمیشه ویکوک یونمین نامجین 

کاپلای مورد علاقم اونم با این ژانرا 

اگه بخوایم کاور فاکیشو فاکتور بگیریم من رفتم خودمو خفه کنم باهاش

به من چه که یه عالمه درس دارم و مشاورم داره خودشو پاره می‌کنه درس بخونم به من چه که اتاقم به هم ریختس به من چههههه هق

من رفتم بخونمش هق مرصی بیبی بانی 

 

RM. kiute.ARMY

خدا پشت و پنهاتT^T
حس کردم دارم سرباز به خط مقدم اعزام میکنم😂
Huka _VJ.YG
۰۱ آبان ۱۹:۱۷

عررررررر ویکوک ،نامجین،یونمین

ایم فرست  لایک 

میبی ایم فرست کامنت یونو؟😂

 

 

صرفا جهت کرم ریزی

RM. kiute.ARMY

میگن زمین گرده همینه ها😂😂
منم جدیدا بدجور به اعصاب بعضی ها ری/ده بودم به خودم برگشت😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان