BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن Eastern Sunset

7_bjwe.png

🔆FULL🔆

 

نویسنده Delaram 
نوع روابط استریت (دخترپسری)
کاپل سوفیا و جونگ کوک
ژانر باستان شناسی (تاریخ نگاری ) . اسمات . رمنس 
محدودیت سنی 18+
تعداد صفحات 85

  

🎬teaser of fic🎬

⚫️  C L I C K ⚫️

 

برشی از داستان:

جیمین :《گایز میشه مراسم لاس زدنتون همراه مهمون افتخاریتون

_کیک _ رو بزارین یه وقت دیگه فقط یه جمله بگید . هستید ؟》 

سوفیا&جونگ کوک :《 نه》

  

⚜️💛🏺DOWNLOAD🏺💛⚜️

 

 805_vpfe.png  

۱۶ ۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ARMY_girk
۲۷ اسفند ۲۱:۱۷

سلااااااام ددی

ددی

واییییییییییی نیتبنیفنبکبحقمیحبخقحینبتقخیننب

داررررررررررممممممم ازززززز ذووووووق میمیرممممممممم ددییییییییی اولین باره دارم کامنت میزارم خیلی دوست داشتم کامنت بزارم 

عرررررر ستیایتزخبتنیمبجیجمیمث 

واییییییییییی 

اصن 

اوووووف

خب بسه یکم آدم شم حرف بزنم....

سلام 

ددی عاشق فیکای سایتم همه رو خوندم همه رو البته بجز سد اند ها اونارو نمیتونم اصن 

عاشق فیکای خودتم خیلیییییی خوبن 

خیلییییییییی خوبییییییی خیلیییییییییییییی 

سارانگهه🥲😘😘😘

دیگه.......

هعی بخدا دو هفتس درس نخوندم فقط فیک میخونم مامانم آخر بکارتمو میگیره 

متاسفانه باتم زندگی شدم🥲

واییییییییییی مرررررررررگ

دیگه فیکام ته کشید....

الان فقط نشسته ام به در نگاه میکنم.........

دیگهههههههه 

واییییییییییی

مرگگگگگ

بتبابترتنقنبحبحیحبنخبخفحبجثچسچ

ددییییییی

اولین باره کامنت میزارم حس میکنم خیلی پروئم 

خیلی خجاااالت میکشم ......

تیوزخبنینزتین

من برم آب شم تو زمین برم 

RM. kiute.ARMY

سلاممممممممممم کیوتممممممممممممم!! ثمهنقالکصه4تقکلهثنافک.
خوووووووووش اومدیییییییییT^T تثقلبمصنعلقمعاقثم بیا بخلممممممم!!
عایگووووووو عسل طلاااااااااا!!
شما فرشته ای مگه آدم هم میشی جیگر طلا؟😔

سلوممممم!!
قربونت بشم که نوش جونتT^T
اوناهم عاشقتنننننن!!
بوراهههه!!
بین خودمون بمونه منم همینم😂😂 کاملا به فاکیم تضمینه😂
ای امان...بو دونیا چوخ یالاندی...
باید در صرفه جوییش مصرف میکردی😔

جونمممممT^T
نگو پررو ئه وب خودته بیبییییییی!!T^T
بکش بده من رنگ کنم پریتی گرل😔
منم برم همون زمینی شم که تو میخوای آب شی😔

Ayrin
۲۵ آبان ۱۸:۱۵

حاجی پشمام  

اسم من و نویسنده یکیه 

داشتم فیک رو میخوندم یه دفعه اومد delaram 

بعد به خودم شک کردم 

بعد یادم افتاد که من ......

به جای اینکارا باید برم برای امتحان فردام درس بخونم 

لعنت بهش😐

RM. kiute.ARMY

چه تو؟0_0
فدا سرت بابا تا الان درس خوندیم چی شد😂😂😂
یکی که حال نداره بره ثبت نام کنه تا اسمش ثابت بشه:/
۲۴ مرداد ۱۲:۴۸

عاممم میشه بگین اسم اهنگ تیزرش چی بود؟

RM. kiute.ARMY

فقط میدونم رئوف و فایک هستن و روسی عه:">
سداند نمیقام
۲۶ فروردين ۰۱:۱۶

آیا پایان بازه؟سدانده؟

RM. kiute.ARMY

نه سد نیست دونت ووری*^*
linda j.
۲۹ اسفند ۲۲:۴۳

عررر
جالب بود
موضوعش
زیاد خب نبود

و راست میگن تحریک کننده بود
j.

RM. kiute.ARMY

فدای شوماT^T
hamoon hamishegee
۱۸ اسفند ۰۱:۰۶

جدیدا ی حسی تحریکم میکنه فیکای استریت بخونم

 

اخه واقعا از دونیایی استریت فاصله گرفتم.

خدا وکیلی خیلیییییی درم تو دنیای گِی غرقق میشم.

بنظرت بخونم؟

اخه پوسترش مث صگ تحریک کنندس میگه بیا منو بخون

بیاااااا

نیای خفتت میکنم

RM. kiute.ARMY

فیک های استریت قشنگن بوخوداT^T اگه از منبع و نویسنده ی درست خونده بشه

پوسترش نمیخورد اینقدر خشن باشه😂
Pariya
۰۳ اسفند ۲۱:۳۶

کجا باید برم بخونمش؟؟ 

چطور؟؟ 

RM. kiute.ARMY

دانلودش کنی توی گوشیت میاد بیبی*^*
Negar
۳۰ بهمن ۱۲:۰۳

بشخصه میتونم بگم دومین فیک قشنگیه ک خیلی با شوق و علاقه خوندمش و.....ینی میدونی خیلی قشنگ بود متفاوت بود ینی کلا از فاز مافیایی و ....جدا بود....کلا ی چیز متفاوت و جدید بود....جدا از اینکه قلمش عالی بود لحظات عاشقانه و اینا هم درست تشریح و همچنین خیلی ب اندازع بود ن خیلی خشک ن خیلی احساسی و چیزی ک باعث شد بدوستمش شخصیت نقش اصلیای داستان بود مثلا جونگکوک همیشه ی پسر بد و من چ بدونم از اینجور آدما و جیمینم ی آدم دلنازک و لوس بوده....ولی اینجا نقش جونگکوک خیلی قشنگ و متفاوت بود احساسی وشوخ طبع و همچنین جیمینم شخصیت باحالی داشت...

کلا قشنگ بود خسته نباشید*^*

فایتینگ@_@

RM. kiute.ARMY

تو هم خسته نباشی بابت کامنت فدات شم*^*
سالسا به رنگ پاندا
۰۶ آذر ۲۰:۴۳

ددی میخوام بخونمش

یاتو به امید تو

RM. kiute.ARMY

جون😂
کانر(تانیام همون حلال مشکلات اسممو عوض کردم بل)
۰۳ آذر ۱۸:۱۵

هعی بگم بخاطر تهکوک...؟

یسسسس روش کراشم خیلی جنتلمن و موده البته

وای کاش جدی جدی این داستانا واقعیت داشت

هیونگ یه ایده جدید اومده مثلا دختره (یا شایدم فرند شیپ نمد) یه کتاب قدیمی توی زیرزمین خونه ش پیدا میکنه و وقتی یه روز خیلی دلش میگیره میره سر کتاب و یهو یه دریچه ازش باز میشه و اون به داخلش کشیده میشه و اونجا شخصیت کراش داستان یهنی اعضا رو می ببنه:>

"وقتی ایده ت متفاوته ولی وقت و انگیزه نوشتنشو نداری"

RM. kiute.ARMY

وای دوسش دارممممممممممممممممممممم*0* فرند شیپ شه خیلی بامزه میشههههههههT^T
کانر (تانیام همون حلال مشکلات اسممو عوض کردم بل)
۰۱ آذر ۲۰:۵۳

هیق چه زیبا نوشتی هیونگ

واقعا میخوام بنویسم ولی گشادیم اجازه نمیده... راستی یهت گفتم زدم همه پوستر و کاورا و آهنگارو پاکیدم؟ :)

و در جواب TeTe

تا اونجایی که توی نت دیدم بیشتر معنی جدی و مدرن و دوستانه رو میده

ولی خودم به عشق کراشم توی کتابی که دارم میخونم و با عر های فراوان تموم کردم و توی خماریشم این اسمو گذاشتم... هیونگ دیگه از سریال و وبتون و انیمه گذشته بدون دیدن قیافه کراش میزنیم جررررررررر

RM. kiute.ARMY

چرا پاکیدی جان دلم؟T^T
وای واقعا؟😂😂😂
TeTe
Te Te
۲۶ آبان ۲۰:۱۷

ددی چررا یکی از فیکای کانر رو ندادی ؟،😔

راستر کانر اسمت معنی دارره؟

RM. kiute.ARMY

اخه بانو در حال نوشتنهT^T
کانر(تانیام همون حلال مشکلات اسممو عوض کردم بل)
۲۵ آبان ۱۱:۵۶

امیدوارم همیشخه عالی باشی هیونگم؛-؛

RM. kiute.ARMY

همچنین عزیزدل من*^*
کانر (تانیام همون حلال مشکلات اسممو عوض کردم بل)
۲۴ آبان ۱۷:۱۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

من کلا دوست دارم متفاوت باشه جررررررررر

چون یه کوچولو داستانم کلیشه داره... مثلا اینکه هردوشون پولدار بودن ولی تقریبا یکیشون بدبخت شد :/

پسره خشکه و البته دختره هم افسرده س ... افسرده و افسرده

یکم میخوام متفاوت باشه... همیشه اعضای دیگه پرپر میشن یه بارم مکنه لاین :)

ولی انصافا جیگر خودم برای کوک کبابه جرر

از بنگتن فعلا تونستم تهیونگ و جونگ کوک رو به عنوان عضو فرعی بچپونم توی فیک

برای بقیه ش حقیقتا میخوام یونگی رو پسری کنم که دختره رو پنهانی دوس داره ولی اصلا تا آخر داستان همونطور مجهول میمونه (ازونایی که ریدر آخرش میگه آخ بسوزه دل عاشقی) درست گفتم این جمله هه رو؟

خوشم میاد نمیتونم دو دیقه فلسفی حرف بزنم :")

راستی هیونگ یه چیزی اینو سانسور کن بی زحمت

** ***** **** **** *** **** * **** ****** **** *** **** *** ****** ** ******** **** **** *** **

خب زر بسه دیگه 

راستی هیونگ خسته نمیشی انقدر دست تنها؟ :(

RM. kiute.ARMY

اخ اخ حق گفتی ها!
هیونگ لاین بدبخت هم مجرم میشن هم بدبخت هم در اخر سر میمیرن:/
بچه ام😂
بسوزه پدر عاشقی*^*
من عاشق همین رفتار هاتم😂😂😂
واییییییی جرررررررررررررررر بابام هم میگههههههههه😂😂
ادم هایی مثل تو میبینم انرژی میگیرم*^*
کانر(همون تانیا حلال مشکلاتم اسممو عوض کردم بل)
۲۳ آبان ۲۱:۰۸

عاشق کشت و کشتار...

تهیونگو هم بکشم رسما افسرده شن ؟ جرررر

یوهاهاهاا... عین فیلما خون میپاشه اینور اونور طرف شیطانی میخنده

خدایی جقدر مسخره ست:/

RM. kiute.ARMY

اخه دیگه چی موند نوکرتم؟😂
اما من دوست دارم کلیشه ای نباشه والا تو ذهن ادم حک بشه تا یه ماه اعضا رو ببینه بغض کنه😂
کانر(همون تانیا حلال مشکلاتم اسممو عوض کردم بل)
۲۲ آبان ۲۱:۰۸

هعی... تازه به ذهنم رسید تهیونگ رو هم بکشم:/

ووویییی هیونگ انید بیرحم؟ چنان میکشنش تا یه هفته برن توی شوک:>

RM. kiute.ARMY

جر عاشقتم😂😂😂😂😂
Te Te
۲۰ آبان ۱۸:۲۷

ددی این فیک ادامه داره؟

یکی از فیکای کانر رو میخوام (نکنن دلارامه؟ گیج شدم باو😂😐🥺🥺)

RM. kiute.ARMY

نه ادامه نداره😂
کانر(تانیام همون حلال مشکلات اسممو عوض کردم بل)
۲۰ آبان ۱۴:۳۸

مرسی هیونگم خیلی خوشحالم کردی...

راستش تا حالا هیشکی اینطوری ازم تعریف نکرده بود... چون من یمدت گفتم که از بنگتن زده شده بودم... برای همین خب... نیگفتن ننویس لطفا...

-

نه نه نمیمیره... فقط موندم کوکو بکشم یا ن:)

RM. kiute.ARMY

اشکال نداره درک میکنم بالاخره خیلی از عوامل رو آدم تاثیر میزارن*-*

یجوری بکش رنده شهT^T
کانر(تانیام همون حلال مشکلات اسممو عوض کردم بل)
۱۸ آبان ۱۷:۵۵

عررر "با دست اشک هایش رو پاک میکند

فکر نمیکردم این همه پیشرفت کنم "هق های پی در پی

بچه ت حیمین قراره به چنان چیزی تبدیل شه ک...:`>

فکر های شیطانی خود را پرورش داده و شیطانی می خندد"

واقعا فیکم انقدر خوبه؟ اعتماد به نفس کاذب نباید بگیرم باید بهتر شم

همیشه به بهتر بودن فکر میکنم هیخ:'>

RM. kiute.ARMY

تو واقعا عالی هستی!
کلمات رو قشنگ میچینی و با سناریوی داخل ذهنت بازی میکنی!!
نکشنشT^T
کانر (تانیام همون حلال مشکلات اسممو عوض کردم بل)
۱۷ آبان ۱۹:۴۲
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*****************************************************

هیونگ این پارت اول فیکمه (با صورت سرخ شده فایل فیکش رو مقابلت میگیرد)

وقت کردی یه نگاهی بهش بنداز و بدون هیچ رودروایسی اشکالی اگر دیدی بهم بگو هیخ

RM. kiute.ARMY

خوشحالم
نمردم
و
یه پارت
درست درمون
تکمیل
شکیل و تمیز
از یکی دیدم:">
قلم هم که بگم زبونم قاصره:)
واقعا براوو
*ایستاده دست زدن
به سلامتیت آب انگور مینوشمT^T
عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر!!!!
بچه ام جیمین:|
کانر (تانیام همون حلال مشکلات اسممو عوض کردم بل)
۱۷ آبان ۱۹:۱۲

یونجون پدصگگگگگگگگگگگ چطور میتونه هم کیوت و خوردنی باشه هم هات لعنتی؟

تازه دقت کردی هیونگ همشون مخلوطن... آدمو هوایی میکنن

یه بار هات باش یه بار کیوت دیگه

سرد و گرم میکنن آدمو جر

RM. kiute.ARMY

از عجایب خلقتهT^T
دقیقا:|
ترک برمیداریم:">
کانر(همون تانیا حلال مشکلاتم اسممو عوض کردم بل)
۱۶ آبان ۱۶:۵۲

خدا هیچکسو بی نت نکنه... حالا که نت هست کار ندارمااا موقعی که نت نیست همش دلم میخواست سرچ کنم:/

RM. kiute.ARMY

وای وای وای دقیییییییییییییییقا:|
کانر(همون تانیا حلال مشکلاتم اسممو عوض کردم بل)
۱۵ آبان ۱۹:۰۱

هیخ هیونگ با مهربونیات آدمو شرمنده میکنی ؛^؛

-

اهه؟ الان یادم اومد

اتفاقا یه ویدیو توی پینترست دیدم درمورد همین... خیلی جژاب میشد

خیلی موده... میخوام آهرش دختره رو بکشم:))))

هعیییی لاوتتت‌

RM. kiute.ARMY

دشمنت شرمنده باشه نفسم*-*

نکش:">>>>>>
تلسنیزتبنثعبوصتشثوی
سمیههههههههه!!
کانر(تانیام همون حلال مشکلات اسممو عوض کردم بل)
۱۴ آبان ۲۳:۳۷

خدایی چی نوشته بودمممم جان من خیلی کنجکاومممم

 

هیقققق

جرررررر یه سرد کیوت... یا یه هات عوضی کیوت مثل مستر بانی جونگ کوک:/

داشتم فکر میکردم داداش دوقلو داشت چی میشد... چه باحال! فکر کن... 

نتم مثل چی عن شده دو ساعت منتظر میمونم تازه سایت بیاد بالا هعیییی

نتم درست شد حتما فایل پارت اولو می فرستم یه نگاهی بهش بنداز دوس دارم اشکالامو برطرف کنم

هیخخخخ ... میخوام وانشات با این موضوع بنویسم... دختره آیدوله و یکی از اعضا(ورژن های مختلف بزنم براش) دوست پسرشه ولی به دلایلی ترکش میکنه

این دختره میمونه و غمای وحشتناک دور و برش:)

اومدن بغلت"

همش پیام جصناله گذشته مو میکنم صارییییی

RM. kiute.ARMY

درباره خوابت با جیمین تو اتاق رقص😂

به به جوووووووون!!
خیلی جاذاب میشدا:")
وای نت منم:|
چشم باعث افتخاره*-*
وای گاعد این عالیه:"))))
چصناله نیست درد و دله به من نگی به کی بگی؟ بالاخره یه جا باید خودت رو تخلیه کنی یا نه دور چشمات بگردم:")
کانر (تانیام همون حلال مشکلات اسممو عوض کردم بل)
۱۳ آبان ۱۹:۳۰

چی نوشته بودم؟

وای فراموشی گرفتم :|
باور میکنی نمیدونم چی نوشته بودم

یه خلاصه بده ببینم چی نوشته بودم

عر گااد

---

تانی بی رحم میشود یوهاهاها (خدایی تانیا رو خیلی دوست داشتم حیف که ازش متنفر شدم :))

قراره قشنگگگگگگگگگگگگ ریدرامو بکشم یونو؟

هیونگ پارت یکشو تقریبا تموم کردم ولی به نظرم هیچ گو*هی نشد :|

چرا وقتی میخوای یه چیز پشم ریزون بدی می*ری*نی؟

یه وانشات طور میخوام بنویسم با احساسات واقعی خودم که به آیدولا دارم... نمیدونم... ولی حس میکنم همه باید بخوننش... البته میدونم هیشکی سراغ قلم من نمیاد *اشک با لبخند

چقدر دلم برای کانالمون تنگ شده.... چطور شد؟ منی که از 100 تاییش بودم و الان 2.3 کا شده :))
چقدر سر تک تک ممبرایی که لفت میدادن حرص میخوردم... یادش بخیر... چرا نمیتونم مثل روبیکا فراموشش کنم؟ دلم چرا باید تنگ شه وقتی با اون فحش ها بیرونم کردن؟

هعیی... فاز دپ گرفتم...

به اون وانشاته نیاز دارم اگر بتونم تمومش کنم...

RM. kiute.ARMY

کنچانا😂😂😂

من بهت ایمان دارم عه:|
خشنی اما کیوت😂😂
به نظر من که عالی شده نبینم این حرفارو:|
اوووووووووو*-* من خودم مشتریتم!!
الهی:")
بیا بغل خودم اصن...
کانر(تانیام همون حلال مشکلات اسممو عوض کردم بل)
۱۱ آبان ۱۷:۱۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
هیخ ؛-؛
نه باو اینجا نبود یه جا دیگه بود... فکر کنم رومم کراش داشت
خیلی باحال بود
هیققق:")
آرهههه ایششششش
می توووو از اونا ریدره آخرش میگه واو پشمام این اون بود؟
چون کوک بخاطر خواهرش با اون مرد شوم همکاری میکنه تا بعد انتقام گرفتن اون مرده با یه الماس خاص شفابخش اونو به خواهرش بده تا دوباره بتونن پیش هم باشن
اماااا برای کمک به جیمین میخواد بره نقشه هاشو لو بده که تهیونگ می فهمه و می برتش پیش رئیسش و اونم جلوش خواهرشو آتیش میزنه:"))))
عررررر چقدر خودم قراره سرش زار بزنم
تنها فیکی که توش گریه کردم زندگی با یک آیدول بود که دختره میمرد:")
____
*** **** *** ***** ** *** **********
***** ** **** ** ** ****** ******
** ** *** ***** ***** ***** *** *** **** *** *** ******* *****
**** ** *** ******* ** ***** ** *** *****

RM. kiute.ARMY

به به چه خوش سلیقه*-* حق داره کراش بزنه
موقع خونده خلاصه ای که دادی لبخند رو لبم خشک شد:|
ترخدا رحم داشته باش دخترمممممممم😂😂😂
نهههههههههههههههه!!:"(((

ایگووووووو من عاشق این حرکاتتم کیوت لعنتیییییییی😂😂😂😂
جیمین بچه امو رها کن:| موچی ترسناک میشود😂
میانه سان کردم
من مشکلی ندارم اما خوب خودت بهتر از من درجریانی😂

کانر (تانیام همون حلال مشکلات اسممو عوض کردم بل)
۱۰ آبان ۱۲:۵۰

هیق دلم تنگ شده بود یکی بهم بگه کیوت :-:

حقیقتا میص یکی به اسم یوکی شدم... خیلی باحال بود... دلم براش تنگ شده با اینکه یه هفته بیشتر باهاش نچتیدم...حیف انقدر بی آبرو شدم که نتونم برگردم... هعییییی... دوباره توی کی استارلاورز ثبت نام کردم با یه اسم دیگه... وقتی ازشون راجب کسی که ریمو شده از سایت پرسیدم گفتن خیلییی بد بود خیلی...مگه من چیکار کرده بودم؟ گاهی واقعا دلخور میشم... همش میگم مگه من چه گوهی خوردم که باید پشتم همچین حرفایی زده شه؟ هعییی وللش

بوسه عشق وای جررررررررر

یه فیک داشتم میخوندم حالم بهم خورد... خدایی کدوم خر کودنی یکیو بعد از استفراغ میبوسه؟ عققققققققققق

کوک رو خون آشامش کنم؟؟

وای خیلی احساسیه

هیونگ یه عالمه واسم ایده اومد چنان فیکو گوزپیچش میکنمممممم هاهاهاها

پشم همه بریزه

امیدوارم بتونم تمومش کنم... میخوام اگر انگیزه م برای این فیک بیشتر از قبلی بود و تمومش کردم نوبتشو با اون قبلیه تعویض کنم و تا این دونه دونه آپ میشه اون یکیو بنویسم چطوره؟

پس کوک رو خون آشامی کنم که قدرتش رو از دست داده و بعدش اون روحشو از بدنش جدا کنه و بعدش اون زنده شه...
آخه مشکل اینحاست بچم بعد زنده شدنش دلیل زندگی نداره :-:
وللش آدم باید با شرایط کنار بیاد
هیونگ دو شب پیش قبل خواب فیک خوندم تهیونگ و جیمین اومده بودن به خوابم :/
من بدم میاددددد بدم میاد بیان به خوابممممممممممممم خیلی وقته بدم میاد
بعد جالبه یکیشون بهم میگفت چقدر دستات کوچولوعن :/

خیلی کیوتی وتففففففففف

من دوست ندارمممممممممم

وسط ماجرا بیدار شدم جرررررررررر

زده به سرم رسما
 

RM. kiute.ARMY

تو واقعا کایوتی*-*
یوکی؟ همونی که یونمین شیپ میکرد؟ 
دور از جون عزیزدلم...ولشون کن:"(
استفرااااااااااااااااااااغ؟؟؟:||||||||| عوق
به به من گ.وز پیچ دوست😂😂
اینم میشه*-*
چرا نداره؟:"((
جر😂😂😂
وای خدا خیلی خوبی😂😂😂😂
کانر (تانیام همون حلال مشکلات اسممو عوض کردم بل)
۰۹ آبان ۱۸:۰۳

عاممم... خب... اگه موجود ماورائی هم باشه چجوری زنده شه؟ ولی مردنش خیلی دردناکهههه عررر
تازه میخوام جونگ کوک رو بکشم توی فیک :)
تحولی در فیک ها
همیشه قربانی ها جیهوپ و شوگا و نام بودن یه بارم کوک :/
ولی خداییش چیزی برای زنده کردنش به ذهنم نمیاد...

عامممم

مثلا چطوره که اون مرده که قراره این بدبختو بکشه به جای چاقو روحشو از بدنش دربیاره و بعد مردنش روح کوک بهش برگرده؟

ولی جسدشوو کجا نگه دارن نگنده؟ پارهههه
امیدوارم برداشت بد نکنن از حرفام :/
تازگیا روی بانی بودنش کراش زدم کیوت خر ایش... میخوام لپشو بکشم ووشششش
خب خودمو کنترل کنم... معمولا زیاد توی کیوتیش وارد شدنی متنفر میشم یهو (هیونگ: وتف فرزندم فازت؟)
خلاصه که ایده ای نداری هیونگ؟
این روحه رو به نظرت میتونم دربیارم؟

RM. kiute.ARMY

بوسه ی عشق جاید؟😂😂 یا آب مقدس دنیای پری ها:| یا اشک جن سفید؟!😂 دارم چرت میگم چرا
جووووووووووون ایده ات رو خریدارم:>
نه بابا چرا بد برداشت کنم:| یه داستانه و کاراکترت فقط یه کاراکتر خیالی و یه کالبد غیرواقعی از جونگ کوکه😂 خود واقعیش ک نیست دونت ووری
گاز بگیریم لپشوT^T
وای گاعد تو خیلی کیوتییییییی😂😂
اره این روحه هم خوبه اما نگران بدنش نباش خوناشامه سرد میمونه
Kim Godzilla
۰۹ آبان ۱۱:۴۹

لینک بازمانده رو به منم بدید

من فیک استریتا سایت رو غارت کرده بودم نمیدونم این مورد چرا از دستم در رفته

ای بابا

RM. kiute.ARMY

http://fazayihaa.blog.ir/post/1249
بفرما*-*
Vampire
۰۸ آبان ۱۶:۱۰

اشکالی نداره عزیزم خودم به جا همشون واست عرررررررررر میزنم😊

واقعا😮

آفرین پس وقت گرفته که کامله

خیلی خوشم اومد که این قدر به تیزر فیک هات اهمیت میدی واقعن جذابن یعنی به جز تو و یه چندتا نویسنده دیگه من تیزر هیچ کدوم از فیک ها رو نمیبینم 

فقط پشمام مثل جیمین با اون ترفند شومینه آینه ای ریخت 😐

خیییلی خوف بود😎

 

 

 

 

#ومپ خالی😐

 

RM. kiute.ARMY

ایگو😂
کانر (تانیام همون حلال مشکلات اسممو عوض کردم بل)
۰۸ آبان ۱۳:۲۵

به نظرت چیکار کنم؟
طرفو ومپایر کنم که قلبش سمت راست بدنش باشه و وقتی چاقو خورد بازم زنده بمونه؟
یا یه انسان معمولی باشه و زیرلباسش زره داشته باشه؟ (ایده مزخرف)
یا چه ایده ای؟
مخم گوزید
اگه بکشمش قشنگ ربدرا سکته رو میزنن انقدر که دردناکه :)

RM. kiute.ARMY

فکر کنم طرف موجود افسانه ای باشه خفن طور بشه*-*
فدا مخت برمT^T
الهی:"(
Delaram
۰۸ آبان ۱۲:۰۱

#vampire 

 

واقعا خوشحالم گه دوستش داستی . 

اره فکر کنم این مدت من فقط دختر پسری  نوشتم که اونم طرفدار خیلی نداره😔

مثلا الان نزدیک ۳۰۰ تا دان کردن ولی سایلنت بودن . اما خب اشکال نداره . من بازم ایده به ذهنم رسید مینویسمش 

و اینکه موضوع این فیکشن هم برای من جدید بود 😅

یه چیزی که خودم روش خیلی وقت گذاشتم اینکه همه تصاویر و فیلم های توی تیزر مثل لوکیشن داستان ‌همش از روسیه بود . و اینکه نشستم کارای باستان شناسی خوندم تا راحت تر و کامل تر بتونم بگم😅😅

 

واقعا نظراتتون کمکم میکنه 

و اینکه اره خودمم بازمانده رو خیلییی دوست دارم 

RM. kiute.ARMY

ریدر ها
ومپ
Vampire
۰۸ آبان ۰۹:۴۴

سلام دلارام جوووون

تک ومپ سایت صحبت میکنه:

فیک رو خوندم و همونطور که قول دادم اومدم نظرم رو بگم

اولش میخوام با تیزرش شروع کنم

خیییییلی حس و حال خوبی بهم داد در عین کلاسیک بودن فضا یه دلهره و مرموزیتی توش بود که من دوسش داشتم

و خود فیک...

اول از همه میخواستم ازت تشکر کنم بابت استفاده از اسم سوفیا واقعا خرذوق شدم 

یه ومپ خرذوق😊

و بعد ترکیب جئون سوفیا...

مرگ، در این راه حق است...

موضوعی که بهش پرداخته بودی رو خیلی دوست داشتم چون به جز یه فیک با چنین موضوعی که اونم نصفه موند چیز دیگه ای نخونده بودم 

سیر تکامل داستان مثل بازمانده کامل و بی نقص بود طوریکه ابهامی در رابطه با جریان اصلی برای من به عنوان ریدر نموند

با اینکه کوتاه بود ولی کامل بود و من این مسئله رو خیلی دوست داشتم 

در واقع این رو برای همه کارات دوست دارم هفتصد هشتصد صفحه نمینویسی ولی یه خط داستانی کامل مینویسی که حوصله سر بر نیست

کلیشه آبکی نداشت که فک کنم خودت دیگه نظرم رو درموردش بدونی

از اینکه پس زمینه رو هم سفید کردی ازت ممنونم

فقط یه چندتا غلط املایی داشت که سعی کن برطرفشون کنی

تو تنها نویسنده دختر پسری فعال سایتی که کاراش از همه نظر بهم میخوره

به کارت همچنان پر قدرت ادامه بده و بدون همیشه کسایی مثل من بی صبرانه منتظر قلم و آثار شیرینت هستن

فیک بعدیت رو هم اگه میشه طولانی و مثل بازمانده تو دو یا سه فصل بنویس

بعدی حداقل یه پونصد تایی باشه چون خیییییلی دوست دارم یه فیک طولانی با قلمت بخونم

لطفا برای نوشتنش هم از عروسک گردان الهام بگیر

همین 😊

هنوز وقتی بهت فک میکنم یاد بازمانده میفتم

بدون شک یکی از بهترین دختر پسری هایی بود که تو عمرم خوندم👌

 

 

 

 

 

 

#ومپ_نقد

 

 

 

RM. kiute.ARMY

دلارام
کانر(همون تانیا حلال مشکلاتم اسممو عوض کردم بل)
۰۷ آبان ۲۰:۱۵

به نظرت... شخصیت بکشم یا یه راه حلی برای مرده و بعد زنده کردنش پیدا کنم؟ اوفففف

RM. kiute.ARMY

گزینه ی دوم خوشم میاد*-*
کانر (تانیام همون حلال مشکلات اسممو عوض کردم بل)
۰۶ آبان ۱۹:۴۶

آخخخخ میخوام اول فیکم یه جمله خفن بیارم ولی حس میکنم بنویسمش فکر میکنن اولش از عاشقانه شروع میشه :|
وای که چه برگ ها قراره بریزه
اوفففففففففف

RM. kiute.ARMY

یه گیف دارم که توش آخونده بوس میفرسته😂
کاش میتونستم الان بفرستم برات😂
Kim Godzilla
۰۶ آبان ۱۵:۲۱

چه ایده گشنگی داشت

تیزرش خیلی حس یه جور خاصی داشت. یه چیزی بین ارامش و مور مور شدن

دمت گرم امیدوارم بازم از این فیکشن قشنگا بنویسی ^^ ♡

 

RM. kiute.ARMY

مرسی حمایت قشنگم*-*
Vampire
۰۶ آبان ۱۱:۱۵

داشتم ورژن کوکوی جوکر رو دان میکردم زدم بیرون دیدم فیک آپ شده 

نه پوستر و دیدم...

نه ژانر ها...

نه کاپل ها...

نه نویسنده...

عین یه ومپ گاومیش اودم فرست سکند کنم😐

میدونم ددی میدونم...

الان قابلیت این رو داری که با دندون های انسانیت گلوم رو جر بدی...

اما خب تجربه است دیگه😊

بچ درون...

و...

عرررررررررررررررررررررررررررر

دلارام برگشتهههههههه

گااااااااااااااااااااااااااااااااااد

با چییییی؟؟؟؟؟

اسم سوفیا...

آیا عزرائیل دعوت نامه رسمی میپذیرد؟

چون همین الان براش یکی پست کردم

یعنی بین تمام اسم های دخترونه خارجی عاشق اسم سوفیام

نه بگی خودم یا دوستام سوفیا داشته باشیم نه

خانواده اصیل ایرانی و سوفیا...🙄

حتی وقتی فیک دختر پسری میخونم با تهیونگ یا جونگ کوک اسم دختره هرچی باشه من پارک سوفیا در نظرش میگیرم

نمیدونم این چه کرم درونی ایست🤷

دان کردم

برم بخونم 

میام نظر میدم😊

 

 

 

#ومپ_سرخوش در حد اعلا

# کامبک دلارام

#ددی جر میدهد مرا میدانم

#دلارام لاو یو_ددی لاو یو💖

 

 

RM. kiute.ARMY

لاو یو مور دلبندم اما من فقط گلوت رو میبوسم گازش نمیگیرم😂😂😂
Vampire
۰۶ آبان ۱۱:۰۱

فرست

فرست

توروخداااااااا فرست

ددی دلم نشکن

فرست

یا خدااااااا

RM. kiute.ARMY

من لفت میدم😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان