BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

تولد کیوت وخوشگل ما آرمی ها مبارکککککککککک!

 

xst1_500x890_1565808455366160.png

عرررررررررررررررررررر تولده جیمینی اوپاعهههههه

مبارکه مبارکههههههههههههههه

کی عشق آرمیاست؟ همگیی: جیمین!

بغلیه ما آرمیاست؟همگی: جیمین!

عررررررررررر

هم کیوت وهم هات!

خدایا فدا میکستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت!

dp9m_1565810278873216.png

ke8d_500x888_1565858408351529.png

عکس و تصویر #jimin #bts #hot #for_ever #army

owhy_500x769_1566751917760641.jpg

بدنو ببین جون بابا!

نکات بهداشتی برای جیمین لاورا:

امروزو به خودتون اختصاص بدین که ...

کی بهتر از اون که بهترینه!

اون بهترین زیبای روی زمینه کنار اون باش تاکه بفهمیییییییییی

چه دلبرانه به دل میشینهههههههه!

اینم یه میکس ناناس!

میکس از جیمین

۲۳ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Galaxy Macknae ( ALMA )
۳۰ بهمن ۱۱:۰۲

سلام ددی خوبی؟

میگم قبلا توی پستهای قدیمی یه پستی بود توش پر از رینگتونهای بنگتن بود...

اون پست هنوز هست؟

اگر هست ممنون میشم لینکش رو بهم بدی💜😘

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزدلم*^*
https://uupload.ir/view/f32u_ringtone_bts.rar/
بفرما دلبرم
Mochi .
۲۶ مهر ۲۲:۱۸

ددی 

حوصلم سر رفته بود اومدم سایت لش کردم همه جا رو کشف کردم |:👏 

ناموصا انقد جاها مخفی داشتین؟ |:

در کل من برا رمانم چطوری پوستر درس کنم؟ |: ز از باب ی لن لغیلالعابت

RM. kiute.ARMY

به به مکتشف کوچک😂
اره باو:/
پیکس آرت میتونی دان کنی؟
𝐤𝐢𝐦 𝐬𝐚𝐧𝐢
۲۶ شهریور ۱۳:۲۳

چرا لایکا انقد کم تر از تولد بقیه اعضاعه چرا نظرا فقط 4 5 تاست اخه جیمینی ب این کیوتی گناه داله😢😢💔

moon🌛 Child🌜

اونموقع خیلی ها بیان ثبت نام نکرده بودن😅
Aram JK
۱۸ اسفند ۲۰:۳۷

وواایی آجی یکی دیگه هم مثل من اسمش آرام.

انقدر ذوق کردم وقتی دیدم.

خخخ

RM. kiute.ARMY

اوخیییییییییییییییییییییی
هم اسم من هیچ وقت پیدا نمیشههههههه:(
AYDA ( JIMIN )
۳۰ دی ۱۸:۵۱

من میکسشو قبلا دیدمممممممم!!!!!!!!!!!!!!!! محشره لعنتی!!!! اونم با سون رینگز!!!!!!! جیگر خودمه :)))))))))

RM. kiute.ARMY

وای وای وایییییییییییییییییی
عر داشتتتتتتتتتتت
آرام
۰۱ دی ۱۵:۱۰

هیچوقت از دیدن این پست خسته نمیشم........I LOVE YOU JIMIN

RM. kiute.ARMY

واییییییی خیلی حس خوبیه وقتی میری دوباره میبینیش!
درک میکنم ^^
آرام
۱۲ آذر ۱۹:۳۵

wow شما شعر هم میگین به علاوه ی داستان..

RM. kiute.ARMY

آره اونم چه شعرایییی!
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان