BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Building V

7_r1jv.png

✥FULL✥

  

نویسنده mery.k
کاپل ویکوک
ژانر انگست . اسمات . رمنس . کمی اکشن مافیایی 
محدودیت سنی 18+
تعداد صفحات 332
آیدی تلگرام mery_k7

  

برشی از داستان:

لحظه ای ایستاد و تصمیم خودش رو گرفت.

"حتما این سرنوشت منه ! من باید بمیرم."

تمام اینها در ثانیه ای اتفاق افتاد که تهیونگ خودش رو جلوی ماشینی انداخت

و با ضربه ی تندی که به کاپوت ماشین خورد دومتر به بالا و با شدت بدی به

زمین کوبیده شد.

دور و اطراف حادثه پر از خون بود.

لبخندی زد و چشم هاش رو روی دنیای بی رحم مقابلش بست. 

  

🦋🖤🍁DOWNLOAD🍁🖤🦋

۲۵ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دختری ک منتظره بی تی اس بیان ایران🥲
۲۸ آبان ۱۸:۳۶

سلام دددددددددددد

خوبی؟

من اولین باره کامنت میزارم 

خیلیییییییی فیکا قشنگن.  خواب و خوراک واسه آدم نزاشتن 

لواوایوثاکشهگخگکولسوسکتفکیصاواس🥲🥲🥲😂😂

RM. kiute.ARMY

سلاممم دخترکمممممㅠㅡㅠ💙💙💙
عالییی! تو خوبی بیب؟🥺💙
قربونتتت قشنگی از خودتههههㅠㅡㅠ
هی امان امان🥲😂 آه مامان بابات ما رو نگیرههه🥲😂😂😂
Xiao
۰۷ آبان ۰۳:۰۹

یووو

انگار کلمه کم میارم خدایی واسه حرف زدن

و یه جاهایی به خودم شک میکنم این همه سال تو چی یاد گرفتی که نمیتونی حرف بزنی

خدایی خیلی از حرفا و حسا تو قالب کلمات نمیگنجه

و من میمونم

باز من خندم گرف

درد داشت این فیک

خداوکیلی درد داشت

اون شرایط

اون حس

وای خدا

وای

ولی عرررررررررریدم

چه کیفی داشت

من گریه کردم گریه

ولی پایان همونی بود که باید میبود

البته بایدی وجود نداره

ولی وای خداوکیلی متشکررررررر

هوووووو

خسته نباشی ای خداااااا

RM. kiute.ARMY

ای یوووو*-*
پس حسابی چشبیده اره؟:">
تانرتباذبلمتیفلبذنت
عریدن کی بودم مانند جریدن؟ (فازِ نا معلوم)

تو راضی نویسنده راضی ک.ون لق ناراضی از پایانT^T
فداتیممممممممممم*0*
سلامت باشیییییییییییی!!
کوکمین شیپر بدبخت:]
۲۶ مهر ۰۰:۱۷

من صد ساله در جنگ با خودمم ک کامنت بدم یا نه و خب الان،دقیقا ساعت 00:16 دقیقه در حالی ک مستم(با اکسیژن😂👌)دارم اینو مینویسم...اینو قبلا دیده بودم ولی دستم خود از سایت رفت بیرون و من گمش کردم:")  *در حال کشیدن تک تک موهای خود از خوشحالی*...قلم نویسنده ها ب شدت عالیه،طوری ک من هزار و خورده ایی صفحه رو کم کمش تو ۱ روز و نصفی تموم میکنم...اینم باید اضافه کرد ک من قبلا ب دلیل اینکه چندشم میشد فیکشنای گ‌ی،که اسمات داشتن رو نمیخوندم ولی الان نمیتونم روابط استریت رو درک کنم😂یعنی اگه حس و حالم ب استریت بکشه میخونمااا..ولی ۵% مواقع😂ی مدت دیدم داره بم فشار میاد تنهایی عر میزنم..با دوستاییم ک آرمی بودن اکیپ زدیم، اونجا دسته جمعی عر میزنیم😂👌

اوکی زیاد زر زدم...دارم حسرت این یک سالو جبران میکنم...😂

ی سوال اینجا باقی میمونه...چی صدات کنم؟یعنی حدودا میدونم چی بهت میگن ولی حقیقتا دوست دارم بدونم خودت کدومشو ترجیح میدی...

RM. kiute.ARMY

اکسیژن ها هم اکسیژن های قدیم😔😂😂😂
خوش اومدی قربونتتتت برمممم🥺❤️❤️❤️
نه نکششششㅠㅡㅠ
ای جانااااا مرسی کامنتتت لطف داری شما:")))
هااا دیگه به درجه ی عرفان رسیدی دخترم یکم دیگه ادامه بدی و اون پنج درصد صفر بشه، به درجه ی اجتهاد میرسی😂😂😂👌
وای اره عر زدن تنهایی اصلا کیف نمیده:/ بعد یه مدت آدم روانپریش میشه انگار😐😂

هرچی عشقت میکشه صدام کن لاو باور کن با همه چی راحتمㅜㅡㅜ
Demetrius ..
۰۳ تیر ۱۳:۰۷

قطعن همینطوره 

«تلاش به نتیجه خیانت نمیکنه».        کیم تهیونگ :)

 

خیلی خوبهههههه کیپ گویینگگگگگ

RM. kiute.ARMY

خوش گفتن کینگ وی:")))
ممنونممممممممT^T
Demetrius ..
۰۲ تیر ۱۱:۳۰

"))))))))))))))

 

خبببب کنچاناااا حداقلش میدونی هفته دیگه خلاص میشی و چون تلاشتو کردی قطعن نتایجش خوبه "))))

فایتینگگگگگگگگگگگ

RM. kiute.ARMY

:")

خدا از دهنت بشنوه:")
بخدا روزی نزدیک 200 /300 تا نزدیک 400 تست میزنم:")
تا روز کنکور میشه 30000 تا تست:")
Demetrius ..
۰۱ تیر ۱۱:۲۲

قربونت برم خب ,)

 

+کنکور داری نه؟

RM. kiute.ARMY

خدا نکنه عسلم:">

هوم:")...دیو.ثانه ترین روز هارو دارم میگذرونم
Demetrius ..
۳۱ خرداد ۱۴:۱۲

💜💙 

خوب بمون باشه؟ نمیتونم خیلی بیام پیشت :(

اومووو سلام برسونننن

 

RM. kiute.ARMY

تو قول بدی منم مراقب میمونم:">
تو همیشه تو قلب منیT^T
بزرگیتو میرسووووووووونمممممممم*0*
Demetrius ..
۳۰ خرداد ۱۰:۵۰

چه کیوت شد ~

خودت چطوریی؟ مونی چطوره؟

RM. kiute.ARMY

بلی بلی*^*
خوبممممم لیدی آیسی من! اونم خوبه دلش خیلی برات تنگ شده:">
Demetrius ..
۲۹ خرداد ۱۰:۵۱

سلام بر ددی دل ها

خوبی شما؟

RM. kiute.ARMY

سلام بر تک قالب یخ دوست داشتنی خودم:">
تو خوبی دلبر جان؟
Aroosha
۲۹ خرداد ۰۹:۴۳

آقا من یه فیکی خونده بودم توش بابای کوک میخواست اونو مامانشو بفروشه

بعد صبح همون رو ته کوک رو وقتی داشت کتک میخورد پیدا میکنه میرسونه بیمارستان

کوک و مامانشو میخره

بعد ته پسر وزیر بود فکنم

جیمین هم برادرش بود ناتنی

یونگی با هوپی بود 

بعد ته رو میدزدن

باباش با مامان کوک ازدواج میکنه

ته یه بیماری داره که عصبانی بشه چیزی نمیفهمه

باباشم هی تحقیرش میکنه 

کسی داره پی دی افشو

فکنم اسمش فرشته نجات یا همچنین چیزی بود

 

تو رو خدا

RM. kiute.ARMY

:"> 
میانه...
جیمین
۱۷ خرداد ۱۱:۴۷

سلام...ببخشید اسمی فیکی که جونگ کوک ۱۴سالش بود ته هم ۲۰سالش...و با هم برادرخوانده بودن رو کسی میدونه..در ضمن جونگ کوک دوس داشت مرد بشه تو فیک

RM. kiute.ARMY

سلام جیگرم*^*
فن فیکشنdance with me
Ot7 BTS
۰۳ خرداد ۰۱:۱۵

های ددی😂اولین باره پیام میزارم😐

چرا این رمان انقدر کراشمههههههه😂😐😐😐😐بار هشتادو شیشمه که دارم میخونمش😎😂😐سیرمونی ندارم😂

عاشقتم ددی بوس بوس💋

دعا کن معدلم بیست شه😂

RM. kiute.ARMY

های جناب😂 به به خوش اومدی😂
اصن مال خودت پس این فیک😂😂
من بیشتر کیوتیییییییییییییT^T
قسم به تک تک امامزاده های تایلند شب تا صبح دعا میکنم😂
민현💐
۲۸ اسفند ۱۵:۴۱

آنیونگ مجدد تر

 

 

ههه فک کردی رنگا تموم شه مین هیونم تموم میشه؟ 😂 خیر سخت در اشتباهی

 

اونی معمولا بخوای یه فیک بنویسی چقدر طول میکشه.... من حوصلم نمیشه.. همینطور نصفه نیمس 😂

 

اونی پرلایک ترین فن فیکت کدومه؟ این چن صفس؟ 

RM. kiute.ARMY

من کلا فکری نکردم به همین بیگ شیت قسم😂

دیگه کمه کم شیش ماه الی سه ماه:">

فیک خودم؟ ام والا اصن نگاه نمیکنم😂 اما پر لایک ترین پست سایت امگا لیدر نیمه
این حدود صد و خورده ای یا سیصد بود یادم نیس
Meliiiii
۲۷ بهمن ۱۷:۰۲

ددی شما چن سالتونه

RM. kiute.ARMY

18 قشنگم*^*
Kosar
۲۴ بهمن ۱۶:۲۲

هققققق

RM. kiute.ARMY

میفهممT^T
Romiiiiiiii
۱۸ بهمن ۱۹:۳۹

اینجاست که شاعر گرند مایه محمد حسین بهجت تبریزی می فرمایند 

عشق بازی که هم در آغوش خطر

( منظور به لو رفتن کوک هست ) 

  دست در شلوار وی زد کوک 

که تهونگ از ما بگذر و از کوک نگذر 

😂😂

به به اصن شاعر چه شعری گفته 

احسنتتتتت 👍👍👌👌😂

RM. kiute.ARMY

احسنت که نفست چه حق ای یارا😂
Paniz
۲۶ دی ۱۷:۰۹

عاقو فرق ویکوک با کوکوی چیه

RM. kiute.ARMY

فرقی باهم ندارن اما اگه میخوای فیک بخونی فرقشون اینه:
ویکوک= وی تاپ
کوکوی=کوک تاپ
Iro
۲۲ دی ۲۱:۲۳

خیلییییی خفنههههه راستی ادمین جونم من میتونم پوستر درست کنم برای کسایی که فیکشون پوستر نداره اگه کسی بود بهش بگو به آیدیم تو تل پی ام بده iro_00

RM. kiute.ARMY

اومو حتما آیرو شه*^*
پاره شده در راه چانبک...
۱۶ آذر ۱۹:۴۱

فیک از اکسوهم قبول میکنید درسته؟اخه چندتا دیدم تو سایتتون از اکسو گزاشته بودین...

RM. kiute.ARMY

اره عزیزم منتها فول پارت قبول میکنیم*^*
armyyyyyy
۱۰ آذر ۱۱:۱۶

اووووو ماااای گااااد😶💓

وِی سکوت پیشه میکند...

ولی جدی یکم از همین ژانر خفنا Kookv بزارین🥲💔

آخه وقتی سیکس پک، تتو و پرسینگ های جانگکوکو میبینم عذاب وجدان میگیرم ویکوک بخونم😂احساس میکنم در حقش کوتاهی میکنم بابت این همه زحمتی ک واس ددی طور شدن کشیدع🤭

لعنتیاااا درک کنیدددد😁

RM. kiute.ARMY

اشکال نداره به جاش تغییر فاز تصور میدیم😂
تهیونگ ددی استیج رو با جونگکوک اوایل دیبو:">
𝑭𝒕𝒎❤ 𝑻𝒂𝒆𝒌𝒐𝒐𝒌 ❤𝒍𝒐𝒗𝒆𝒓
۰۵ آذر ۲۰:۰۲

منی که بعد از چندین روز سر به سایت زدم و عررررررررررررررررررررررررر فیکای فول فصلای دوم...هقققق من هنوز زندم اررره
ددی دلم فیک چن هزار صفحه ای میخواد همه فیکای فول جدید سایتو امروز تموم کردم...فین فین

آخه این چه مرضیه به جونم افتاده هرچی فیک دستم میاد با سرعت هرچه تمام تر تموم میکنم؟یکی بیاد منو ادم کنهههههه
دزیره رو یه روزه تموم کردم فاکس اسکینو چن ساعته اخه چرا من اینقدر سرعتم بالاس چرا اینقدر بی فیک میمونم؟؟؟؟

ددی فیک بلند پیشنهاد بده خاعش موکونم ازت به این بنده حقیرت لطفی کن و از بی فیکی نجاتش بده
قول میدم فیکتو بزارم روی چشمم و به نیت 5تن 5بارررر بخونمش و حقشو ادا کنم...فین فین

RM. kiute.ARMY

بیا دستما بدمT^T

فشار اومده بهون:">

فیک هایدن دریم رو خوندی؟
Kim_Acha
۰۱ آذر ۱۲:۳۲

تابان شی، من توعم تو منی؟ 👈🏻👉🏻

فدات شم من کیوت خوردنی... 

همه سعیمو میکنم خوب بنویسم.. 

جدییی؟ 

باورت میشه من از کی دراما و کیپاپ، از هر کدوم فق ی کراش دارم.. 

ک ی یه سالی هس سمت کی دراما نرفتم.. :'(

بی تی اس شده همه کَسممممممممممممم..  

شده دنیامممممممممممممم.  

خیلی درباره انیمه ها شنیدم ولی خو ب قول ددی گشادی بم تجاوز کرده حوصلم نمی‌کشه برم ببینم و دنبالشون کنم.. 🙂💔😂

عاقا

دنیا جای قشنگیه، رنگ دیدتو بعوض لاومممم.. 

چرا تا قشنگی ها هس، ب بدی ها مینگری؟ 

هوم؟ 

عاره دنیا جای بدیه و یکی مث تو با قلب پاک و مهربونش شده فرشته زمینی!! 

حالا ک زمین این فرشته رو داره، ب نظرم جای بدی نی... 

نظر تو چیه خوشگل؟ 

 

بیا بغلم.... 

این نامردا دل منم بردن.. 💜💧🙃

 لاو یو دارلینگ❤️تِیک کِیر آو یور هارت هانی ❤️

هق*

حالا میریم پیش ددی... 😂😂💔

ددیییییییی اسممو بزرگ نوشتی «همون بلد(Bold) کردی» نمیدونی با این لامصب تو سینم چیکا کردی!!

ی لحظه جو گرفتتم میخواسم بلند عر بزنم یهو فرشته رو شونه چپم گف :

فاک آف پلیز، ننه بابات خونن کصخل💔😐

ب جد رئیس جمهور کره قسم شنیدم چی گف... 🙂

هیچی دیه . 

عاره 😂😂💔

اصن هر کدوم از تن های بنگتن ی جمله سراییدن، مارو تو خلع دفن کردن، الانم دارن زندگیشونو میکنن.. 😂😂

من ی خصلت گوه اما قشنگی ک دارم اینه ک توی هر لحظه از ثانیه های زندگیم یاد یکی از پسرا میوفتم.. 

مثلن وقتی امتانای فیزیکو کامل نمیشم یا یکی دونمره کم میارم یاد جین شی میوفتم. 

*امتان شیمی* جدول تناوبی*یک ساعته با نمره یک*

بعد آره دیگه اون موقس ک ب چپم میشه امتان.. 🙂❤️

وقتایی ک افسردگی از مرگ به من نزدیک تر است یاد یونگی شی میوفتم.. 😂

وقتایی ک حوصله بقیه رو ندارم یاد جیمین شی میوفتم.. 🙂

*خنده های آچا کشش و انرژی لامصبش*

خلاصه میگم :

جونگ کوکی: گلدن بودنش

تهیونگی: ددی بودن و جذاب بودنش

هوبی: بی ریا بودن و عاشق بودنش

نامجون هیونگ: لیدر بودن و زبان خارجش🙂💔🔪

یاااااا

نگوووووو

تو بشی بقالی من چی بشم؟

قسم ب بنگتن 🖐🏻

تو یکی از بهترین‌های هر دو جهانی... 

دیگ حالا نظریه چهار زندگی بعداز مرگ بماند... 

🙂😎❤️

عاااا

ی قول بم بده.. 

یکی از الگوهای زندگیت جین شی باشه خو؟

گول بده ب من!! گوناه دارم..

ببین چ ب قیافش مینازه هیونگم!!!

حالا درسته ب چیزی ک داره مینازه و ریا عم نمیکنه :/

ولی تو واسه نداشته هاتم شاد باش😂❤️

مث من.. 

من ی ورژن جدید از دخترام تو دنیا😂😂

هیچ ویژگی از من مث اونا نیس.. 

ن عاشق خریدم، نه عاشق لوازم آرایشی ن.... 

آیم ا نیو آنپانمن؟!

آنپانمن آو اسکلان؟😂😂💔

آی نو آی نو... 

آیم آچا،آیم یور اسکل آنپانمن،یو نو؟! 🙂😂

عاااا کنکور سگ... 

کنکور نکبت... 

کنکور ک*نی.. 🙂❤️

اگ یادت باشه این س تا فوش جزو کلمات ابراز علاقم نبود.. 😂😂😂

هنو دو ماه از سال گذشته معلم شیمیمون تست کنکور سال ٩۵ ک مال نظام قدیمه رو گذاشته جلومون میگ بحلین.. 😐💔

خدا شاهده فک کنم شنید وقتی گفتم 

کصخل چو کصخل بیند، خوشش آید.. 🙂❤️

هم خودش هم سوالاش.... 

استغفرالله 😐🔪

پوففففف... 

عاااااااا،خب برگردیم به مبحث اصلی عزیزانم.. 

 

من الان مثلن تو کلاس جغرافی ام، یونو؟ 

یااااا، جدی جدی ب فاخ دادین منو😂😂😂

من دیگ اون من منگل سابق نمیشم.  

 

 

میسیییییییی❤️❤️❤️

اوه  معلممون میخواد کوئیز بگیره برم بدمش ک مث خر واسش خر زدم.. 😂💔

بای فور نَوو مای اوری ثینگ «همتون💜» .. 

 

RM. kiute.ARMY

تابان

اوف جون که😂
اخ اخ اخ:") جین هیونگ سرور و سالاره😂
دقیقا اعضا ماهن ماااااااااااااااه!!
منو سکته نده جقله میگیرم میخورمتا!
البته ک جین هیونگ تاج سره:")
دقیقا منم از این جور چیزا خوشم نمیاد😂 نه اینکه بدم بیاد کلا حسی ندارم
دهنت طلا😂
معلم شیمی یجوری ان:/ یوبس ان

جغرافی اسمش میاد چهارستون بدنم میلرزه...:|
بای جیگرم😂
Kim_Acha
۰۱ آذر ۰۸:۳۴

آنیونگ دیر ددی ♡

عاااا، گفتی تتو یاد جونگ کوک شی افتادم.. دویست درصد یادته ک میگف تتو نمیزنم چون پوستم ارزشمنده، نه؟

الان... 🙂💔

هی هز ا لات آو تتوز آن هیز بادی، هی هز سام پیرسینگز آن هیز بادیییییی!!!

هیز بادی ایز د انلی ریشن تو دای نَو :')) 

جاست هیز بادیییییی... 

*_آچا بمرد! _*

 

مرسی نونای مهربونم❤️

توعم تاج سری زیبای بیدار ما!  🙂😂

_*ورژن جدید زیبای خفته_*

اووووو بیا هکم کن خب.. 😂😎

چیز جدیدی نصیبت نمیشه..

ن بیا هک کن! 😂😂

فق میفمی چقد برا نویسنده ها ، آرمیون و هفت تا فرشته میمیرم😂💔

*دریافت بوس نامجونی شی*

*دریافت خنده های اوپاا هوبی و بغل گرم کیتنمون! *

_سوئیت ددی! برات دعا میکنم ی روز ساختمون هایب و از نزدیک ببینی :')

اصن ابراز علاقم عقشه^_^

+کوماویوووو چاگیاااااا

_ خو حالا دعا میکنم بری فن میتینگ!! 😂🙂

راسییی،نویسنده دمت با این فیکت... 

ی سری عیب کوشولو داش 

ولی روا نی خوبی هاشو نادیده گرف... 

عاولیییییییییییییی بود نویسنده💜💪

پرقدرت ادامه بده سوییت هارت..

هواتو داریم و دارم.. 💜🙂

ب قول تیچر زبانم:

تنکیو سو ماچ

ماچ💋

ماچ💋

ماچ💋

بازم سر کلاسم و تیچره داره درس میده😎💔

اصن آرمان هامو ب فاک دادین رفت.. 😐🔪

عاااااره ددیییی.. 

مدرسمونم سختگیره در حد دای! 😬

هنو دوسال دیگ تا کنکور مونده ی جوری درس میدن بعمون انگار هر ماه خطر کنکور مارو تهدید میکنه..😂💔

کرونیگاااااا

ملسی بابت لینک...

بوس بنگتن سیم نیدایی رو لپ راستت*

فلاموشم نتن نالاحت نیشم😂💔

*نخند😐🔪😂همش تخصیره این معلماس، اسکلمون کردن*

خو فعلن برم تا ببینم چی ب چیه.. 

معلم چی گفته.. 

بچه ها چی گفتن😂

کی زندس، کی مرده.. 

کی خوفه، کی بده..

عااا 

#باشد که همزادمان در جهان موازی، در کره باشد، آرمی باشد، یکی از دریده شدگان بلاگمون باشه.. حالا ی درصدم اگ کراش یکی از پسرامون شدیم ب جایی برنمیخوره.  هوم؟ 

آرزو بر جوانان رواست...  «حالا همون عیب نیس! :/» 

 

دلم نمیاد برم💔😂

خشم نامجون هیونگ مرا وادار می‌کند بروم.. 

او مرا عهد گرفته، خوب درس بخوانم.. 

مرا نشود فراموشش کنم.. 

*یکی از دیالوگای معروفم:

_گاهی دلم به حال خودم می‌سوزد! 

چه معصومانه مقابلت زانو زدم و با آتش هوست بال هایم را سوزاندی:')♡

 ی سری دیالوگ مینویسم.. 

اینم یکیشون بود.. 

گفدم همتون لایق شنیدن دیالوگام هسین.. 😂💔

* حتی بیشتر *

برم دیگگگگگگ

فیلن لاو من.. ❤️

RM. kiute.ARMY

من به بنگتن از همون زمانی که نام گفت صورتی نمیکنم ولی کرد دیگه اعتماد نکردم😂 سر جونگ کوک گفتم اشکال نداره چون سال 2014 گفت یدونه بزنم
پیرسینگ هم نشدیم:)

خاک پاتم:">
معلومه  هک میکنم😂😂😂نفسسسسسسسسسس کششششش!!!
ای من فدا دعا کردنت:">

کنکور خیلی خره همینو میت بگم!

با این شانسی ک من دارم احتمالا همزادم بقالی کار میکنه:/

به یاد بیاور یونگی را که میگوید درس به کتفم😂
واو:)
خیلی قشنگ نوشتی:)))
عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررT^T
بوس بوس*^*
Taban:)
۳۰ آبان ۱۳:۲۹

وای اچا شی تو چقدر منیییییییییییییییی

جعر درواقع این کامنت بیشتر واسه اچاشیه تا ددی 

بی صبرانه منتظر فیکت میمانم

وای جر منم میشینم همهی کامنتارو می خونمممممم

خیلی خنده دارهههه جر می خورممممم 

جعر تر اینجاس که من کلا  ابراز علاقه نمی کنم ولی بایدد بگم بشدت رو ددیو مونی کراشم

خلاصه که دنیا جای خوبی نی 

نگا از دوسال پیش بجز انیمه و کیدراما و پسرام رو کسی کراش نزده بودمممممم

ارییییییی

نامردیه کی با سایتتون دل منو ههمچین ببرید

بدرود

ارادتنمند هیترا:کسی خرابکارتراز نامجون

RM. kiute.ARMY

آچا
Kim_Acha
۲۹ آبان ۰۹:۵۸

یکی از سرگرمیهای الانم که ب شدت روحم خستس اینه که میام کامنتارو میخونم و روی جوابای ددی زوم میکنم:')

لنتی چطور انقد خوفی خو؟

دمت گرم واقن... 

من با روحی ب فاخ کشیده شده میام، با روحی خرسند خارج میشم..

عا راسی هنو فیکو نخوندم.. 

ولی مطمئنم خوشله.. 

چون آرمیون اعظم تو کامنتا خودشونو پاره کردن..

این نفر آخریه هم ک گف فیکش خداس:')

خدا بم رحم کنه:/ 

واقن تحت فشارمممم😂💔

درساااا،سخت گیریهای مدرسه، خونه، مامان و بابا، آجیی...

واو خدا من چ طور زندم الان؟ 😂

خلاصه اینکه مرسی ددی بابت حرفات، کارات... 

زنده میشم باهاشون.. 

با این فن بیانی که داری بت میخوره ١٩ یا بیس باشی.. 

ولی این صبر لنتی ک داری و باهاش جواب زیر پونزده هارو میدی دهن آدمو سرویس میکنه.. بوچچچچچچ برات ددی سکشی ما💜😎

مونی فدای توعم بشم...

کم میای! زود میری... 

بیشتر بیا پیشموننننننننن🙂💜

مودونم درسا هس.. 

پس لاو سو سو ماچ اند دونت وری.. یور آر این اَور هارت فور اور بیبی.. 💜🙂

راسی دارم ی فیک مینویسم.. 

میخوام یهو فول بدم بت^_^

تو ی کامنت خوندم گفتی مراحل ارسالشو ی جا گفتی فق یادم نی کجا.. 

ممنون میشم بگی ک کوجا بود.. 

*حافظه ماهی جلو حافظه من رقص عربی میره*

عاااا خدا عاشقتونم... 

آی وانت تو سِی  دت:

یو آر د کاز مای یوفوریااااااا🙂💜

من همون ریدره ام ک سایلنت بود.. 

دو یو نو می؟ 😂😂💔

اصن اشکال نداره اگ نشناسیم.. 

چون من تو رو میشناسم ددی کیوت خر مهربون بیشور عبضی سکشی... 

« من توی فوشای عبضی، خر، کثافت، بیشور، ابراز علاقه میکنم:/ سارییی»😂😂

خب مرسی از همه آرمیا که اینجوری هوای سایتو دارن و مرسی از ادمینای عالیمون... « دیگه صفت پیدا نکردم ب فارسی:/»

الان معلم داره سر کلاس درس میده و من اینجام.. 

آدمی نیسم از درس بزنم برم جای دیگ ولی خیلی بیشرف تشریف دارم اگ ازت تشکر نکنم..

خولاصهههههه، لاو یو سوماچچچچ.. 

بوس جین هیونگی رو لپت... 

بوس ددی تهی روی پیشونیت..

خنده های جیمین هیونگی هم نثار چهره و قلب مهربونت...

اصن نمیدونم الان کامنتی ک گذاشتم واسه کدوم حرف دلم بود.. :") 

بای فور نَو... 💜💜

عاا دلم میخواد ی چیزی بگم.. 

خلی دوس دارم ی روز ریدرا پایین فیکای خودم اینجا حرفای دل تنگشونو بگن.. 

باشد ک زنده باشم و آن روز را ببینم.. 

کامساهامنیدا.. 

امضا: کیم آچا *

RM. kiute.ARMY

هی آچا شه:)
اول بیا یه ماچ بده تا نخوردمت!
عزیزدلم نمیدونم الان این کامنتو چه مدلی رو کمرم تتو بزنمT^T
گوگودوی من تو تاج سرمی خوب؟*^* 
*هک کردن گوشی آچا و پیدا کردن لوکیشن برای دزدیدنش
بوس متقابلللللللللللللللل*0*
درسا آره سخته...اما اگه یکم فقط یکم درکمون میکردن شاید سخت نمیشد..هوم؟!
عاشق ابراز علاقه اتم جیگر😂😂😂
بوس نامجون بهت خنده های هوبی اوپا تقدیم به چشم های قشنگت و بغل یونگی هیونگ با عخش T^T
واو داری فیک مینویسی به به*^*
البتهههههههه*0*
چونمانیو آچا شه سرنگهه:)
https://fazayihaa.blog.ir/post/525
.Mitsuha x Wonho shl.
۲۷ آبان ۱۶:۴۴

وای این خدا بود خداااااااااااا محشر بوددددد

Mooni🌜

فدایات😂❤
معتاد فیک ویکوک
۲۷ آبان ۱۵:۳۸

ای جااااننننننن ویکوککککککک 🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩😘😍من همین الان با پوسترش اپلاسیون شدم 😋😋😋عرررررررر کلا ویکوک مافیایی و‌خشن و ... حرف ندارههههه😊😊😊

Mooni🌜

عففففف این فیکه خداستتتت😎😎😎👌👌
سالسا به رنگ پاندا
۲۷ آبان ۱۱:۲۷

ددییییییییییییی

من خیلی خیلی خیلی خیلی عاشقتم

وای ددی

اونهمه فن‌فیکشنی که گم کرده بودم و حذف شده بووووووود😭😭😭

یافت شُُُد

چونکه تو اونارو واسم گزاشتییییبب

خداییش خیلی گلی

واییییییییی❤😔

دستت درد نکنه ددی♡

RM. kiute.ARMY

عزیزدل منی*^*
KİM JULIET
۲۷ آبان ۱۰:۳۰

راستی میگم نونا فیکشن امپرگ ویکوک تو سایت سراغ داری؟؟؟

آخه لامصب خیلی خفن میشهههههه

فقط اضافه کنم که کمپ وی رو دارم میخونم و میدونم فصل دوم کوک بچه شو به دنیا میاره🤦‍♀️

اه کشافت اصا ویکوک جون میده واسه بچه دار شدن...

بنده هم که زیر پانزده...

دگه عالیهههههههه...

(به خدا اگه چیزی بگین با همین گوشی که تو دستمه درب و داغنتون میکنما...

نه...

نظرم عوض شد...

اونقدر با ارزش نیستین که گوشی خوگشلمو به خاطرتون له کنم...*ماچ روی گوشی*🤧🤲)

*نونا جونم دارم بدون کمک تو راه میفتما🙃🤞*

RM. kiute.ARMY

امپرگ اره دارم*^*
پینک لاو و بلوبری امگا

ای جان احسنت😂
َAysa
۲۷ آبان ۰۰:۰۳

ران و این د سوپ دیگه نمیان؟؟؟

چرا منو سکته میدین

دلم به همینا خوش بود

قضیه چیه

RM. kiute.ARMY

خیر:"(
والا فکر کنم بخاطر برنامه کاری فشرده اشونه
َAysa
۲۶ آبان ۲۳:۵۹

خوف(کوبیدن دست ها به هم)

من تازه شروع کردم به خوندن امااااااااااا

یک نکته ی مهم نظرم رو جلب کرد

توی هانگول وقتی می خوای آ یا او رو تلفظ کنی این دوتا رو باهم ترکیب میکنی

یعنی دهنت رو مثل آ باز میکنی و لبات رو مثل او کمی قنچه میکنی که میشه ترکیبی از او و آ

پس اگر بعضی ها متوجه تفاوتشون نشن خیلیم عجیب نیست ولی بازممم

اگر به مصاحبه های خارجی پسرا دقت کنید زمانی که کوک خودش رو معرفی میکنه میگه مای نیم ایز جونگ کوک

یا بنگتن سویندا جونگ کوکی میدا

تو اینا کالا واضح میگه جونگ کوک شایدم من اشتباه کنم ولی در هر صورت بنظرم جوگ درست تره تا جانگ

ولی خوب خود دانی حتی به غلط کی تایین میکنه

فعلا بای تا مزاحمتی دیگر

فایتینگ

RM. kiute.ARMY

نه جونگ درسته چون حتی تهیونگ هم تو کنسرت اخیر گفت جونگ کوکی به طور واضح او بود تلفظش
Te Te
۲۶ آبان ۱۹:۱۹

سد انده؟

RM. kiute.ARMY

ناچ*^*
سالسا به رنگ پاندا
۲۶ آبان ۱۹:۱۲

ددی 

حدس بزن چیشده❓🥺

 

تمومش کردم😔

 

خب جایزمو میخوام

یه وانشات ۲۰ الی ۶۰ صحفه‌ای ناز گوگولی مگولی بدون اسماتی چیزی و بدون خیانت و تصادف با ماشین و ماک شدن حافظه‌ی طرف. دختر پسریم باشه. اگه از تهیونگم باشه که چه بهتر(فیک مجازات که vkook_setareh و یادته❓هچین چیزی.)

 

با تشکر فراوان از ددی مونی❤❤

[ولی من نباید این سایتو اینقدر دوست داشته باشمT^T]

RM. kiute.ARMY

[منم خیلی دوستت دارمT^T]

والا بخدا بند و بساطم خالیه😂
https://uupload.ir/view/lwvt_v_tea_tea.zip
Helen
۲۶ آبان ۱۹:۰۶

خدا وکیلی چجوری میشه کوک رو با اون همه عضله باتم فرض کرد

به تهیونگ بیشتر میخوره که باتم باشه تا تاپ

RM. kiute.ARMY

به یاد اورد زمانی را که جونگ کوک تهیونگ را در نقاشی اش سه پا کشید😂
داداشمون دیک توانایی داره کفر نعمت نکن دخترم😂
هرچند خود من کوکوی شیپرم:|
سالسا به رنگ پاندا
۲۶ آبان ۱۲:۱۶

خب خب

من الان صحفه ۱۳(توی ۳ دقیقه... ولی هنوز رکورد نزدم. رکوردم ۱ چپتر مانهوا تو ۳ دقیقست)

 

من هیچی نشده افسرده شدم الان سکته میکنماااااااا

تقصیر خودتههه

باید بیای دیه بدی

پسرَََََََََََََََََََََََم تهیوووووووووووووووونگ نکن اینکارووووو ددی رحم داشته باشT^T

 

پ‌ن‌: میدونم خیلی حرف میزنم، به روم نیار در حالت عادیم همینم. 

RM. kiute.ARMY

من اصلا نمت رو کامنتت تمرکز کنم اسمت خیلی خوبه همه اش نگاهم میره سمت اون😂
سالسا به رنگ پاندا
۲۶ آبان ۱۲:۰۵

تو چقدر فعالی ددی

ولی سوال اصلی: هرچی زیر ۳۰۰۰ صحفه باشه، کمههههه❓😐

قسم میخورَََََََََََََم اگه اینقدری که برای خوندن/نوشتن فیک، زحمت میکشیم؛ برای درسامونم زحمت بکشیم الان توی ناسایی جایی کار میکردیم.

وای خدایا کمک... به خاطر تو میخونمش ددی(طولانی ترین فن‌فیکشنی که خوندم ۱۶۰ صحفه بود. پدرم در اومد) ولی وقتی تمومش کردم باید بهم جایزه بدیا🥺 (یه فن فیکشن دختر پسری از تهیونگ(یه چیز گوگولیی مثل مجازات(من میمیرم براش))) 

اسمتم بگو دیگه... لج نکن داااااا

RM. kiute.ARMY

نه باو 😂
نه کم نیست عزیزدلم منتها گفتم 3000 ص هم هست😂
وای دقیقاااااااااااااا!
اگه شد چشم😂
Crazy
۲۶ آبان ۱۱:۳۸

نه تروخدا ددی تصورش واسه منم سخته 😭😂😂😂

RM. kiute.ARMY

😂😂😂😂
Crazy( همون Emma 😂)
۲۶ آبان ۱۰:۵۴

هعیییی خدا از بس اسم عوض کردم و میخواستم ثابت کنم خودمم که احساس میکنم دختر هزار چهره ام 😂😂😂😂

ددی میدونم زیادی چرت و پرت میگم ولی به روم نیار 🥺🤦‍♀️

RM. kiute.ARMY

وای جر الان من تورو مهران مدیری با گل سر تصور کردم😂
سالسا به رنگ پاندا
۲۶ آبان ۱۰:۴۲

چرا اینقدر طولانیههه❓T^T

ددی... خب چه وضعیه❓T^T

۱ ماهم زور بزنم نمیتونم بخونمِِِِِِِِِِِِِِشT^T

۳۰۰ صحفهT^T

صلوات بر چشمانم(نَه کِه الان وضعشون خیلی خوبهT^T)

 

پ‌ن: راستی داشتم کامنتای یه فیک دیگرو میخوندم، یه یارویی اسمتو گفت ولی تو حذف کرده بودی اون بخشرو... اسمتو میگی دیگه❓اسمتو بگووو فضولم

 

RM. kiute.ARMY

طولانی نیست ها دزیره 3 هزار ص استT^T

سکرته😂
Tara Mohamadi
۲۶ آبان ۰۷:۳۶

سلام ددی

من واسم فایل باز نمی شه مشکل از منه یا فایل

شانسه منه به قرآن 

ای *********تو این شانس فاکی

دیگه سرتو درد نمیارم فعلا بای

RM. kiute.ARMY

پی دی اف ریدرت رو عوض کن جان دلم:"(
بای جانم*-*
Sabili t.s
۲۶ آبان ۰۰:۴۶

تاره یه فیک تموم کردم و افسردگی گرفتم پاشم برم یه فیک دیگه بخونم از بین بره افسردگیم😔💕😐

RM. kiute.ARMY

اره این میشوره میبره پایین😂
:|
۲۵ آبان ۲۰:۱۰

گیگیلییی ویکوکککک مافیاییی سد اندم ک نیسسس  دسمال کاغذیم ک میگی میخاددد یووووو چن وقت بود نیومده بودم سایت خرذوق شدم ی جیغ بلند زدم😐😂

RM. kiute.ARMY

جون باو😂
... anashid ...
۲۵ آبان ۱۸:۳۶

ویکوک امروز شانس به من رو کرده💃💃😂

RM. kiute.ARMY

به به😂
KİM JULIET
۲۵ آبان ۱۳:۱۱

مری جونم واقعا تنکس..💝

شینچان خسته نباشی گل..🙌

بسی زیبا بود (البته خودمونیما خیلی زار زدم براشون🥲)

حالا فک کنم این اولین فیکه که ازت میخونم ولی به هر حال خیلی قشنگ توضیح دادی و احساساتشون رو بیان کردی..👏

حالا بی زحمت بازم فیک ویکوک بنویسم(سداند نباشد😐☝️)

آره گلم دستت طلا...

بزار ماهم یکم لذت ببریم🥲🤝

RM. kiute.ARMY

ای جان*^*
KİM JULIET
۲۵ آبان ۱۳:۰۴

سد انده نه؟😐

ولی ویکوکه..🥺

وات آی هو تو دو؟🥲

بخونم..؟

نخونن..؟

در کل چه غلطی بکنم..؟🥴

منه بیچاره تازه واسع اینکه پسرا این د سوپ و ران رو ول کردم ار زدم خو...😭

دارم رواااااااانی میشماااااا😐

 

اصا ولش کن بابا کی به کیه...

میرم بخونم...😌🤝

*وی با شیرچه در گوشی خود و گوشی را له و لورده کرده و بدلیل ضربه‌ای که به گوشی خورد، فکر می‌کند آن شکسته است و زار زدن خود را آغاز می‌کند🙂🙌*

 

 

#این_داستان_ادامه_دارد ......

RM. kiute.ARMY

نه نه سد نیس به جون مادرم😂
Emma
۲۵ آبان ۱۲:۵۴

راس میگی اما واتسون 😂

کلا از این اسم خوشم میاد خیلی مفید و مختصر 😂

دیگه اینقدر فکر کردم میخواستم بنویسم نمیدونم چی بزارم 

ولی دیگه دیر شده بود باید قبلش فکر میکردم 

مغزم : مگه تو فکرم میکنی ددی این اصلا از من تو کامنت گذاشتن مشورت نمیخواد 

RM. kiute.ARMY

اما بهت میاد دوسش دارم*^*
Vampire
۲۵ آبان ۱۱:۲۸

عررررررررررررررررر 

مونی برگشتهههههههههه

خوش برگشتی جوووون دل😘

 

 

 

 

#ومپ_ بازگشت مونی

RM. kiute.ARMY

کیلیلیلیلیT^T
Vampire
۲۵ آبان ۱۱:۲۷

یه مدت رو مودم بدون اینکه نیت داشته باشم فرست در میام باهاش مشکلی ندارم ولی حس میکنم کارما قراره با شیوه ای اسطوره وار به چوخم بده خدا به خیر بگذرونه😶

 

 

#ومپ_فرست

RM. kiute.ARMY

کارما در کمین است😂
Victoria
۲۵ آبان ۱۰:۰۳

ام.. فرست؟

RM. kiute.ARMY

قال کیم نامجون: و کسانی که میگویند فرست از زیان کاران اند
YUKU
۲۵ آبان ۰۸:۵۰

ودففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففف

قبول نیس خر شرک چرا خودتو پرت میکنی زیر ماشینن

عوضییییییییییییییی

 

گمشم بخونم اگ زنده نموند برم یک ماشن پیدا کنم توخیابون بپرم جلوش

RM. kiute.ARMY

نه سد نیست دونت ووری😂
hardin
۲۵ آبان ۰۷:۵۳

فرصت؟ اخ قشنگه؟

RM. kiute.ARMY

اره قشنگه*^*
potterhead
۲۵ آبان ۰۲:۴۰

یعنی باید یه هفته منتظر بمونم؟ 

فکر کنم کل سایت فهمیدن اوما مونی منو دو ماه زودتر زاییده 🥲

یعنی ددی از وقتی کامنت میزارم تا وفقی جواب میدی من نصفه عمر میشم از بس به سوتیام فکر میکنم 😂

RM. kiute.ARMY

نه بابا نگران نباش سوتی نمیدی😂
Yuta😈
۲۵ آبان ۰۱:۳۲

جووووو ووننن

ویکوک ها دارن زیاد میشناااا

RM. kiute.ARMY

اره بالاخره انقلاب کردن😂
Alfred"|
۲۴ آبان ۲۰:۲۶

ای جانننننن 

فرستت؟

RM. kiute.ARMY

آلفرد جونم نگو فرست دورت بگردم😂
great saboteur
۲۴ آبان ۲۰:۰۸

واو چه خفنه╥﹏╥

RM. kiute.ARMY

خیلی:">
Ema
۲۴ آبان ۱۹:۳۴

یا جسوس! دارم درست میبینم؟😳ویکوک فوللللللللللللللللللللل خدا یا منو گاو کن😭❤️‍🩹ددی...سد اند که نیس؟ اگه هست بگو نخونما🥲اولین بار که یه وانشات سد اند خوندم تا چن هفته افسرده بودم خودا شاهده😪🤧الانم که یادم میفته میخوام خودمو بکشم🥲❤️‍🩹🔪

RM. kiute.ARMY

نه به ولله سد نیس😂
zahra.army
۲۴ آبان ۱۷:۴۲

هنوزز نخوندمش ولی همین الا دانلود میکنم میخونمممم

ویکوک باشه و من نخونم.استغفرالله....

بریم که داشته باشیم یه فیک ویکوکییی

RM. kiute.ARMY

اصلا از گناهان کبیره اس😂
potterhead
۲۴ آبان ۱۶:۳۹

ای بابا اصلا پشیمون شدم 

کلا بیخیال اون دو تا کامنت قبلی رو تایید نکن 

باز فکر نکرده حرف زدم 🤦‍♀️ 

اخه یه حس غریبی بهم داد یه دفعه 

مغزم : ولش کن ددی خود درگیری داره 

من : 🙄 ببند 

مغزم : ددی این خیلی غیر قابل کنترل شده میشه ببری درستش کنی ؟ 

 

RM. kiute.ARMY

از خدامه که اما با خودم ببرمT^T
Paniz⁷
۲۴ آبان ۱۶:۰۷

داستان قشنگی بود لذت بردیم😂💔🌝

فن بیانت خوب بود و کلمه های قشنگی رو ادا کرده بودی

راستش من تا حالا ازت فیکی نخونده بودم ولی فکر نکنم این اولین باری باشه که مینویسی درست میگم؟!

چون بازم میگم فن بیانت قوی بود فقط یه مشکلی داشت

این فیک راحت پتانسیل اینرو داشت که ۵۰۰ _۶۰۰ صفحه بشه ولی در ۳۰۰ صفحه خلاصه شده بود

میدونی فن بیانت فوقالعاده بود ولی خیلی سریع جمله رو جمع میکردی و همین باعث کوتاه بودن جملاتت میشد

و در کل روند داستان هم خیلی کوتاه کرده بودی

مثلا میتونستی درباره اون یه ماه دوری از همدیگه ۱۰۰ صفحه بنویسی حداقل..

ولی عاشق موضوع داستان بودم 

خیلی موضوع جالبی بود و خیلی خوب نوشته بودی

و اینک همون اول راجع به بچگی تهیونگ حرف نزده بودی و سوال برای ریدر ها گذاشته بودی خیلی خوب بود

 

 

در آخر من فقط نظرمو گفتم امیدوارم بتونه کمکت کنه

من منتظر کارهای بعدیت هستم 

فایتینگ💜😀

RM. kiute.ARMY

واو ممنون پانیز شی*^*
🙃🎶
۲۴ آبان ۱۶:۰۶

سد انده ؟ و اینکه داستان چطوری پیش میره 👀 با کلی بی وقتی می خوام بخونمش باید بدونم انتظار چی رو باید داشته باشم 😭😂

RM. kiute.ARMY

دستمال کاغذی بردار هم برای اسمات هم برای گریه کردن😂 سد نیس دونت ووری
Kim Maria 😌
۲۴ آبان ۱۵:۱۴

من .....من ....باور کنم الان این چیزی که روبه رومه یه فن فیکشن ویکوکهههههههه .... فن فیکشنههههههههه 

اهم اهم ( سرفه مصلحتی ؟؟؟؟؟مسلحتی ؟؟؟؟؟؟؟مسلهتی و......)

نونا بهم قول بده که این 
1. ویکوکه . نه کوکوی 
2 . بهم بگو هپی انده 

الان تو این اوضاع ( مدرسه و کرونا و افسردگی و...) تنها چیزی که میخوام یه فن فیکشن ویکوک با پایان خوش و اسمااااااااتتتتتتتهههههههههههههه

اهم اهم ( سرفه در راه گرفتگی صدا در اثر داد و  بیداد های الکی ) 
 

RM. kiute.ARMY

مصلحتی😂
1 بله ویکوکه😂
2 بلی*^*
بیا بغلممممممممممم مراقب صدای خوشگلت بااااااااااشT^T
AZIN :)
۲۴ آبان ۱۴:۳۱

اوففففففف

ویکوکککککک

مافیایییییییییییییی

اسماتتتتتتتتتتتتتتتت

من دیگه هیجی از این دنیا نمیخوام:")

RM. kiute.ARMY

احسنت:")
Kang ros
۲۴ آبان ۱۴:۰۱

و از مرگ نترسیم:) 

مرگ پایان پرواز نیست:) 

مرگ وارانه یک زنجیر نیست:) 

مرگ خوشی نیست:) 

شروع زندگی جدیدیست:) 

جاست اومدم لایکیدم ب خاطر پوستر 

هم ددی باورت میشه دو نفر سر من داشتن کورس میزاشتن 

جرررر داشتم سعی میکردم ناراحت ب نظر بیام ولی خب زیاد خندیدم 😂

 

 

RM. kiute.ARMY

سر چی کورس میزاشتن؟😂
متن چ قشنگ بود:">
زری خوش خنده ددی✌🏻😂❤
۲۴ آبان ۱۳:۵۶

ددی نکنه سد انده

هرکی خوند باید در مورد سد اند بودن یا نبودنش گزارش بدههههه🤧😂

RM. kiute.ARMY

نه من اخرشو خوندم سد نبود😂
Emma
۲۴ آبان ۱۳:۰۷

حالا یه جوری میگم انگار قراره اسم بچمو انتخاب کنن 😂😂

ولی هر جوری فکر میکنم یه چیزی این وسط اشتباهه

RM. kiute.ARMY

فکر نکن
پودرت رو عوض کن
هوم کر نهایت پاکیزگی!
Emma
۲۴ آبان ۱۲:۵۹

من همون potterhead 😂

 فقط خواستم بگم اسممو عوض کردم البته نمی‌گفتمم خودت از مدل حرف زدنم 

( البته نوشتنم ) میفهمیدی ددی 

یه حسی بهم گفت از اول نباید اونو میذاشتم 

مغزم : خب حالا نمیخواد درگیریات با منو به ددی توضیح بدی که بیشتر به روانی بودنت پی ببره 

 

RM. kiute.ARMY

یاد اما واتسون افتادم😂
من ادم های کریزی رو دوس میدارم😎
potterhead
۲۴ آبان ۱۲:۵۰

لازمه بگم رو کاور اینم کراش زدم؟؟؟

یا همه فهمیدن 😂😂😂

 

RM. kiute.ARMY

نه همه در جریانن حتی اون دوست عزیز😂
ثمین خرم پور
۲۴ آبان ۱۲:۴۵

هنوز نخوندم ولی فکنم خیلی خوب باشه 

RM. kiute.ARMY

شک نکن جان دل*^*
Kim Miya
۲۴ آبان ۱۲:۴۲

مافیا ، اسمات؟ خواب نمی‌بینم؟ این یه رویاس؟

وای به حالت نویسنده اگه اگه سد اند باشه😶💔

RM. kiute.ARMY

از ایست بازرسی گذشته سد نیست😂
Sohyun Kim
۲۴ آبان ۱۲:۳۴

پوسترش چقد کراشه:)

RM. kiute.ARMY

از کراش سه چهار قدم اون ور تر:">
potterhead
۲۴ آبان ۱۲:۲۰

قلبم با همین یه تیکه ایستاد 🥲

ولی بعد از سالها اسمات اونم ویکوک خب خداروشکر همه چی داره برمیگرده به روال عادی 

RM. kiute.ARMY

اوه یح دتس رایتT^T
Vampire
۲۴ آبان ۱۲:۱۴

جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون

 

 

 

#😎

Mooni🌜

جونتتتتت بی بلااااا😂😂😂💕💕💕💕
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان