BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات R A I N Y R O S E

(دارای ورژن های مختلف)+ورژن کوکلیکس

نویسنده starandmoon
کاپل در چندین ورژن
ژانر عاشقانه . درام
محدودیت سنی ندارد
تعداد صفحات 21
راه ارتباطی « لینک ناشناس نویسنده »

  

 namjin ver

🌧🌹DOWNLOAD🌹🌧

  

taejin ver

🌧🌹DOWNLOAD🌹🌧

  

sope ver

🌧🌹DOWNLOAD🌹🌧

  

yoonmin ver

 🌧🌹DOWNLOAD🌹🌧

   

kookmin ver

🌧🌹DOWNLOAD🌹🌧

  

kookv ver

🌧🌹DOWNLOAD🌹🌧

  

vkook ver

🌧🌹DOWNLOAD🌹🌧

 

 teagi ver

🌧🌹DOWNLOAD🌹🌧 

 

Kooklix

🌧🌹DOWNLOAD🌹🌧 

 

805_vpfe.png

۵۲ ۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
....
۱۰ ارديبهشت ۰۸:۰۲

قشنگ بود 

RM. kiute.ARMY

تکشر تشکر*^*
گلدن هوپی که افق توش محو شده-
۰۶ ارديبهشت ۱۲:۴۴

تروخدا نگید کوکلیکس کوک و فلیکسن:)

نکنید این کارو:)

اسید نریزید تو روده ی من:)

RM. kiute.ARMY

برو یقه ی دیسپچ رو بگیر که انداخت تو دامنمون😔
تازه خود کوک هم مومنت داد تو تیک تاک😔😔
ویا
۰۴ ارديبهشت ۱۵:۴۹

ددی کوکلیس شیپ کوک و کیه؟

RM. kiute.ARMY

اقام فلیکس از گروه استری کیدز و جونگکوک پدر، از بی تی اس*^*
مریدا
۰۳ ارديبهشت ۱۰:۵۳

اووو متوجه شدم لایک داری👌🏻

گدا هیچی نده آبرومند تره که😐😂

مرسی که کامل جواب دادیییی😃❤️

RM. kiute.ARMY

بلی*^*

والا بخدا😭😂
فدات عزیزمممممT^T
مریدا
۰۱ ارديبهشت ۱۷:۱۱

وای جر پیامبر دین تهکوک🤣

دقیقا عمرمون بر باد رفت

فدات⁦⁦♡

عه واقعا؟ چرا؟ من فکر میکردم اونجوری راحت تر بیاد یعنی همین که کلیک می‌کنی مثلا وارد یواپلود شه به جای ریزی

مرسی که جواب دادی بازم ببخشید کامنت نامربوط گذاشتم🥲

RM. kiute.ARMY

به خدا😔😂
سوختتتتت...

خدا نکنه عشقمممT^T

بخاطر مرورگر که دور نزنه این کارو کردم👀 ساده تر برای بچه های سایته، اما وقتی مثلا من مینویسم فلان فیک تو گوگل، اپلودر رو هم میاره بالا.
و ریزی هم برای هر بازدید 18 قرون؟ تک تومن؟ نمیدونم چه واحدی بگم اما 18 قرون بهت میده بابت بازدیدها😭😭😭😂😂😂 یعنی کمتر از 100 تا تک تومنی.

نگو عزیزممم مرسی ازتT^T
zahra mansouri
۳۱ فروردين ۲۱:۵۸

چقده قشنگ بوووددددد🥲😭😭😭

 

با اینکه کم بود و وانشات بود و مثلا با کاپل سم کوکلیکس آغشته شده بود ولی آخرش احساساتیم کرد🥲✨

 

اسم این نویسنده رو نمیدونم ولی از این به بعد مورد علاقمه🥲❤️‍🩹چندتا از کاراشو توی سایت خوندم و همیشه احساساتیم کرده

لاو یو نویسنده ناشنااسسس😭❤️‍🩹✨

 

باییی💗🫂

RM. kiute.ARMY

ای جونمممممT^T

ستی خانم دست میندازه دل و رودمون:))))

بایییT^T
zahra mansouri
۳۱ فروردين ۲۱:۴۵

کوکوی کاپل مورد علاقمه امه ولی بریم برای کوکلیکس😔😂👍🏻

RM. kiute.ARMY

جوووووووون لیس لیس لیس😔😂😂😂😂
Victor
۳۰ فروردين ۲۱:۰۰

"ما را به جرم عاشقی سرمشق عالم می‌کنند

با حکم عقل این عاقلان فولاد را خم می‌کنند

اینجا اگر دل‌دل کنی راه تو را سد می‌کنند

هشیار باید عاشقان تاوان دل حد می‌کنند

باید بجنگی از نخست در کارزار عاشقی

باید بفهمانی به خلق در دل‌سپردن لایقی

اینجا اگر غفلت کنی این‌ها سیاهت می‌کنند

هرطور باشی حاسدان روزی قضاوت می‌کنند

دل گر سپردی بر دلی از معرفت غافل نشو

دیوانه بودن جرم نیست هرگز دمی عاقل نشو"

تمام احساساتی ک از این وانشات گرفتم و نتونستم با کلمات توصیف کنم،با این شعر خلاصه کردم. فقط میتونم بگم از زیباترین وانشات هایی بود ک خوندم، نویسنده عزیز، خسته نباشی، در عین کوتاه و مختصر بودن بینهایت دلنشین بود، ادامه بده، فایتینگ

RM. kiute.ARMY

شت...
شعراتو بده ببوسم زن...
مولانای زمانه شووو=)))))

مرسی کامنت خوشگلهههه😭😭😭😭
مریدا
۳۰ فروردين ۱۶:۱۷

آقا من تعصب تهکوکو میکشم نمیتونم ببینم با یکی دیگه شیپ میشن آیا مریضم؟😔😂

واقعا پیر شدیم عامو

دقت کردی از سال ۹۹ به بعد انگار وارد ماتریکس شدیم😐😂

دد زیر یکی از پستا پرسیدم چرا لینک مستقیم برا دانلود فیکا نمیذارید و باید از ریزی عبور کنیم الان یادم نیست کدوم پست بود میشه اینجا جواب بدی ببخشیدا🥲😂

ببخشید که زیر این پست کامنت نامربوط میذارم این آخریشه آخه جای دیگه جواب میدادم قاطی پاتی میشد که🥲😂

RM. kiute.ARMY

خیر شما پیامبر دین تهکوک هستید😔😂
وای واقعنی...
کرونا داغونمون کرد💀

البته نفسمممT^T فدا مرامت ک عزیزممم:")

چون اینطور برای گوگل و مرورگر ها مستقیم لینک من بالا نمیاد تا راحت تر وارد بشن
حداقل باعث میشه خود سایتم نمایش داده بشه
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۳۰ فروردين ۱۱:۴۴

ولم کن کوکلیکس؟

من از دفعات بعد هم برای سپ آهنگ میخونم هم کوکلیکس.

RM. kiute.ARMY

منتظرتمممم😈
:)
۲۶ فروردين ۲۳:۵۴

همون دیو دلبر خودمونه؟

RM. kiute.ARMY

نه فدات شم فرق داره*^*
مریدا
۲۵ فروردين ۲۲:۳۴

من فقط دارم تاریخ کامنتای این پست رو نگاه میکنم🥲

RM. kiute.ARMY

پیر شدیم بخدا...
مریدا
۲۵ فروردين ۲۲:۳۱

اوووووو پس اینطور😔😂

تو هم ناراحت شدی؟🙂😂

جونگکوکی چرا با ما بازی می‌کنی؟😭😂

RM. kiute.ARMY

بعل😔😂
بین خودمون بمونه.....آره😭😭😭😭😭😂😂

و این زندگی چیزی جز سرگرمی و بازی نیست😔😭😭😭😂
مریدا
۲۴ فروردين ۲۰:۱۱

فقط منم که نمی‌فهمم کوکلیکس از کجا اومده😐

RM. kiute.ARMY

قضیه برمیگرده ب پارسال
گمون کنم دروغ اول آپریل بود اما دیسپچ گفت کوک و فلیکس از استری کیدز باهمن😂😂😂😂😂😂
بعد که گفت دروغ گفتیم خیلی ها ناراحت شدن😂😂😂😭😭😭

بعد چند روز پیش که کوک تو تیک تاک انلاین شد، زیر یه ویدیو که توش یه فن بوی از روده داد زده بود یونگ بوک هیونگ خیلی خوشتیپی، کوک هم به تایید کامنت گذاشته بود یونگبوک هیونگ همینهههههههه!

حالا کوک از فلیکس بزرگتره ها😂😭
هیونگ لاین
۲۴ فروردين ۱۷:۲۳

خوشمان امد 

دست نویسنده درد نکنه 

RM. kiute.ARMY

نووووووش جون😎💋
هوکا
۲۴ فروردين ۱۶:۰۷

کوکلیس؟

چینجا؟

واو 

 

اوکی برم تهجینش رو دانلود کنم

 

 

پ.ن:چیه؟نکنه فکر کردین میرم کوکلیس بخونم؟🤣

RM. kiute.ARMY

رونالدینیو:

پ.ن: کوکلیس نگو بلا بگو😔😔😔
همونم که هستم=/
۲۴ فروردين ۱۵:۳۷

ولی بیبی ستی خیلی خاطرت رو میخوادا

ببین تا گفتی کوکلیکس سریع یه ورژن زد!!!

منم یکی مثل ستی میخوام که در همین حد ازم حرف شنوی داشته باشهههه

RM. kiute.ARMY

من به ستی رگمو دادم رفتههههه😭😭😭😭😭

میخوام پاهای ستی رو تو شیر و عسل و گل رز بشورمممم😭😭😭😭
Star and Moon
۲۰ آذر ۰۹:۱۹

ددی

یه حسی بهم میگه داری نظرارو جواب میدی

*به روی خودش نمی آورد که از تو نظراش فضولی کرده*

موفق باشی سرتو نمیخورم:)

RM. kiute.ARMY

جون دلمT^T
اره نفس از ساعت شیش درگیر نظراتم😂
*عه نگووووو!*
فدات بشم راحت باش وجودمT^T
♡Baby MinnieMinni♡
۰۵ آبان ۱۴:۱۱

آره من میخونم💀👍

بی چروفا 💀😂

RM. kiute.ARMY

ها خب تو استثنائی نود درصد بقیه رو اگه تضمین میکنی از این به بعد بگم سد انده😔💅
♡Baby MinnieMinni♡
۰۴ آبان ۲۱:۳۱

آقا بذارید یه چی بگم تخلیه چاه شم با سس اضافه:/

ددی منطق نویسنده ها چیه نمصن؟ 💀

مینویسن تراژدی ولی نمینویسن سد اند

خب سر جمع دو کلمه اس.. پنج حرف... هعی... 

چقدر سر این قضیه سر فیکا شکست عشقی خوردم

هههههعععیییییی هاها هاییی آهاها هایییی

فاز شجریانی-

RM. kiute.ARMY

اگه بنویسن سد اند کسی میخونه؟😔
همین دیگه تکنیکی باید بریم جلو بکنیم تو پاچه اتون تا بخونید😔
گمگشته ای که دنبال ستیه:')
۰۱ خرداد ۱۰:۲۴

وای جر واقعنا!!!

آره ته و توش رو درآوردم:)))))))

من که خوبم یادمه سیا رفته بود اون قسمتایی که ستی تو فیکاش اسم نویسندگیش رو(ستاره و ماه)رو تو فیکاش آورده بود رو هم پیدا کرده بود*خنده]

ناه نمشه ستی رو رسید بسته بندیش میکنم میدزدمش این دفعه پیش خودم جاش امن باشه به شما هم وقت ملاقات میدم با بلیط حالا چون شمایی تخفیف یک درصدی میدم:))

چک و چونه هم نزن مشتری عزیز قیمت مقطوعه(حالا انگار ستی اومده و منم سابقه دزدی دارم:/)

پس کاپل جدید دوست داری نالهودو

فیکای بالغ و روانشناختی خیلی خوبه چون یه جورایی درس زندگی هم میدن کنارش ولی من ترجیحم فیکای کمدی حال خوب کنه مثل کاک بلاک و هرمس یا بکهیون مسدله این است و یا اینجور چیزاس

ولی سری رویای همین ستی با این امکان نداره با اینکه خیلی جاهاش قهقهه میزنم ولی چون یه زمینه جدی هم داره و سعی کرده نزدیک به زندگی واقعی باشه خیلی جاها هم عر زدم:')

برا همین ترجیح میدم یه فیک حال خوب کن بخونم که نیاز به گریه نداشته باشه و فقط و فقط بخونم تا شاد شم واقعی هم نبود که نبود^-^

RM. kiute.ARMY

ماشالله:">
فتبارک الله😂😂😂
ببریمش موزه لوور:">
داره خطرناک میشه😂 سازمان اطلاعات گیر نده ی وخ
بعله کاپل جدید*^*
سلیقه ات رو دوست دارمT^T
منثقتبمنصتثقتث:">
اومو چنگده کایوتیT^T
گمگشته ای که دنبال ستیه:')
۲۹ ارديبهشت ۱۸:۰۸

عشق میکنم میبینم این وانشات ستی دیسلایک نداره:')

*حالا یه نفر میاد دیسلایک میزنه:/*

 

بهترین عیدی بودT-T

 

یادمه یه جا گفته بود این وانشات رو فقط به خاطر عکس پوستر نوشته

یعنی کل وانشات رو به خاطر یه عکس....تازه جالبیش اینجاس ستی خیلی دوس داره اسم کاراش به انگلیسی حروف اولشون مثل هم باشه اگه دقت کرده باشی(انقدر خوندم اینارم فهمیدم*-*)

Rainy Rose

Snowy Sculpture

Colorful Candy

Punny Pieced-Iron(فرزند محذوفم:')

بعد سری شب و سری رویا هم حروف اول فصل یک و دوش شبیه همه

Dream School 

Dream Stage

-----------

Night's Kids

Night's Kings

 

دلم یه وانشات مولتی ورژنه از تسی میخواد که دوباره اونم همه ورژناشو ده بار بخونم:')

 

ددی راستی ژانر مورد علاقه تو چیه؟

کاپل رو میدونم که نامکوکه*^*

RM. kiute.ARMY

بخدا بو میکشن الان میان😂

موافقم:">

اومو به بهT^T الگوریتمش رو پیدا کردی

من دلم خود ستی رو میخواد:">

اوه یعس کاپل نامکوک عشقمهههههه!  و متقابلا هر کاپل تازه ای هم برام جذابه. مثلا ناممین یا ناموی یا مثلا جینهوپ
ژانر...خب عشق های بالغ. درام. روانشناختی. اگه فلاف و کمدی هم باشن خیلی خوبه!
ولی قلم نویسنده خوب باشه هر طور ک باشه میخونم.
Agust D
۲۱ بهمن ۲۲:۵۹

الان من چه غلطی بکنم😐با چندتا ورژن میزاری نمیگی من خوددرگیر دچار مشکل میشم😐خدایی منی که کل کاپلا رو فاک بار ریل میدونم حتا کوکمینوینامجینهوپگی چه غلطی کنم آخرین فیک چند ورژنی رو با شیش تا ورژن خوندم😑بسه به خدا حداقل یه راهی جلو پام بزار مخم با این کاپلا به فاک رفته داره پنگوئنی میره😑

RM. kiute.ARMY

همه رو دان کن یه خط از این کاپل بخون یه خط از اون کاپل😂
💜💜💜
۱۹ بهمن ۱۲:۳۱

مگ میشه نظر نداد؟

خیلیییییی خوب بود 

هم این هم صدف آبی واقعا لذت بردم مرسی💛💚💙💜

امیدوارم بازم ازین نویسنده بزارین فیک باشه ک چ بهتر 

فایتینگ

RM. kiute.ARMY

ممنون لاولی بابت کامت خوشگلتT^T
•-•
۱۲ شهریور ۱۵:۲۵

آره درست میگی 

دروزی درموردش خیلی فکر کردم و به نتیجه رسیدم که من هنوز کلی آرزو دارم و نمیتونم به همین راحتی ولش کنم مرسی بابت حرف قشنگت💜💜😘

RM. kiute.ARMY

عزیزدلمی کیوتم وظیفه بود*^*
میتونی رو کمک حساب باز کنی باش قشنگم؟!
•-•
۱۱ شهریور ۰۱:۵۵

واقعا از طرف هیچکی درک نمیشم  همه همیشه مشکلاتم رو میزنن تو سرم اصلا حالم این روزا خوش نیس تو میگی برم خودکشی؟ 

RM. kiute.ARMY

این کارت نهایت خودخواهیه..
درسته سختی هست درد هست انتظار هست اما تو یه بار به دنیا میای حریص باش و از زندگیت استفاده کن
•-•
۱۰ شهریور ۱۴:۳۵

عرررر خسته شدم از این زندگی نیاز به دلداری خیلی زیاد دارم 😭💔

خسته نباشید واقعا وقتی خوندمش حالم خیلی بهتر شد به لطف شما💜💜 

RM. kiute.ARMY

الهی عزیزدلم نبینم غمتو گوگودی:"(
خداروشکر:"(

۰۹ مرداد ۲۱:۰۷

ستییییییییییییییییی

کراشم روتتتتتتتتتتت

عشق کی بودی تووووووو

RM. kiute.ARMY

لامصب عاشق پیشه هاش ریخته ان:">
آنتی فن هیترا:)
۲۲ خرداد ۱۴:۴۰

این چه خوب بودددددددT-T

خیلی سوییت و عاشقانه طور من بازم از این وانشاتا میخوام:')

همینجور مولتی ورژنه....

ستی دیگه وانشات نداره؟؟

از قلمش خوشم اومد فیکایی که تو سایتتون ست رو هم خوندم

موندی ستی شما رو خیلی دوست داره بیاین برین بهش بگین یدونه جینجون بنویسه من ضد کلیشه دوست دارمT-T

حرف شما رو گوش میده:)

راستی امیدوارم کنکورتون هم چیزی که دوست دارین قبول شین:)

ایموجی نداره لب تاب کلی قلب و ماچ بهتونننن

RM. kiute.ARMY

خیلی خیلیT-T
چرا داره اما یکیشو گفته بود برداریم...خود ستاره سایت دارها*^*
خودشم صد کلیشه اس اگه دقت کنیT-T
اره فکر کنم😂😂😂
مرسی فدات شم خدا از دهنت بشنوهT-T
بوسسسسسسسسسسسسسسسT-T
Jimin lover . ARMY baby
۲۰ فروردين ۲۰:۳۳

بسی محشرررررررر است و تمامممم ای نویسندههههههه بوش برایت لاو یو 😐 💜

Agü§ť Ell

نویسنده
سارا
۱۸ فروردين ۲۳:۵۱

واسه اونی که اسمش  purple bunny ELI هست.

اگه نظرات بالارو بخونی قضیه رو میفهمی🙌

Agü§ť Ell

عاو چشم میخونم😁
negar
۱۸ فروردين ۱۳:۵۳

ساده و زیبا بود

RM. kiute.ARMY

موافقم:")
سارا
۱۸ فروردين ۰۰:۳۴

چرا اون نظر فاکی من نمیاد😑😑

RM. kiute.ARMY

چون تایید نکردم ببخشید😂
parmidaw_sh
۱۷ فروردين ۲۲:۰۷

ددی میگما من الان یه هفتس میخوام تو سایت ثبت نام کنم اصن نمیشه😬 

مشکل چیه؟

RM. kiute.ARMY

بیان سخته ثبت نام کردن:")
سارا
۱۷ فروردين ۲۰:۴۲

پیامتو دیر دیدم

a_vkook_y

اینم آیدی تلگرامم👆

RM. kiute.ARMY

برای کی بولد کنم لاو*^*؟
Emji
۱۷ فروردين ۱۱:۳۵

اقااااااا بچههه هاااا 

https://youpoll.me/52509 برین تو این لینکککک 

تهیونگ نفر چهارم برید هر چقر بخواین میتونین رای بدید. برای خوشتیپ ترین مرد اسیاااا بچه ها برید چهارمه. 🙏🙏🙏🙏🙏🙏

RM. kiute.ARMY

آرمی ها
ی بدبخت فلک زده
۱۶ فروردين ۲۳:۰۴

الان ویکوکشو بخونم یا کوکویییی

 

RM. kiute.ARMY

بدترین دوراهیی زندگی...
ی بدبخت فلک زده
۱۶ فروردين ۲۳:۰۳

اممم یه چی میخواستم بگم باز یادم رف

RM. kiute.ARMY

یاد خودم افتادم😂
سارا
۱۶ فروردين ۲۰:۲۳

خب فرزندم نمیخواد یهذجوری بهت بدم؟

روبیک داری؟

Agü§ť Ell

عا روبیک ندارم والا تل داری؟
سارا
۱۶ فروردين ۱۹:۴۹

فیکامو به کی بدم بزاره :)

Agü§ť Ell

بیا به خودم بده اصن🥺
(B.B)
۱۶ فروردين ۱۹:۳۲

سپ خیلی کمههههه 

اینو به گوش بقیه برسونید دارم میمیرممممم

Agü§ť Ell

عاااههاااایی نویسنده ها به گوشتون برسه!! هوااااارررر ددااادددذ بیذاااددد😂😂
=|
۱۶ فروردين ۱۹:۱۵

اههه هیونگ بازم پروف عوضیدی؟؟؟

هیقق

Agü§ť Ell

اوهوم
🖤Taraneh🖤 ..
۱۶ فروردين ۱۹:۱۰

پارت ن ورژن😂😂✌🏻

Agü§ť Ell

درسته😂😂😂😂😂
🖤Taraneh🖤 ..
۱۶ فروردين ۱۹:۱۰

ف برای پارت جدید؟؟

Agü§ť Ell

 Maybe 😂😂😂
Star and Moon
۱۶ فروردين ۱۸:۰۹

جواب نظرای قشنگتون برا این وانشات^-^😍

ددی

خدا نکنه ددی مرسی که گذاشتیش^-^💙💙

کلی برا همین یه وانشات تمرین کرده بودم😂💔

Fey

چقدر جالب😍

من ادموند رو همینجوری نوشتم معنیشو نمیدونستم*^*💖

رونیا A.m 🐰

مرسیییی خوشحالم دوسش داشتی😍😍💙

𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏

شدیدا احساس شاخی میده😂😂😂

تانیا الان شد 22 ورژن تهگی و لیهون هم درخواست دادن زدم😂💔

#انجمن_حمایت_از_نویسندگان
#انجمن_حمایت_از_ستایش

منم عضو انجمنتون کنین😆

Shadi

مرسییییی خوشحالم دوسش داشتی😍💙💙

Kauo sheka

مرسیییی خوشحالم ازش خوشت اومده💖😍

Elnaz KJP

جدی سر دوراهی موندن بد دردیه 10 20 30 40 کن

مرسییی خوشحالم دوسش داشتی😍😍😍💙💙💙

💞Sh.S TaeKook

مرسییی این نظرت تو هم برای من جذابیت خاصی داشت:')😍😍😍

عاشق نظرات پر جزییاتم و ممنونم که نظرتو بهم گفتی😍😍😍💙💖💜💛💚

امیدوارم بازم بتونم نوشته هایی رو بنویسم که دوسشون داشته باشی^-^💖💖💖

فایتینگگگگگ❤💕

hasti_a writer

بی نتی بد دردیه*-*

شعار من اینه

زیاد ننویسید چندین ورژنه بنویسید😂😂😂

مرسی^-^💙

چندتا کار دیگه هم دارم تو سایت خودم و همینجا خواستی بخون*^*😅

.Melika. Jimin

خواهشیات^-^💙

کاپل مورد علاقه منم کم پیداس:')

منم دیدم کمه خودم دست به کار شدم😂💔

یه مینی فیک کوکمین دارم کی قسمت شه بنویسم خدا داند:/

Agü§ť Ell

ریدرا
Star and Moon
۱۶ فروردين ۱۷:۵۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام*^*

یکی تو سایتم ورژن تهگی هم خواست زدم بفرما

**************************************************************************

Agü§ť Ell

مرسی عزیز دلم 🥺🌈
Elnaz KJP
۱۲ فروردين ۱۵:۳۹

دست نویسنده درد نکنهههه بهترین بود تنکسسسس

moon🌛 Child🌜

فدات عزیزم بوس❤💋
سارا
۰۸ فروردين ۲۲:۳۸

سلام.

من یه عالمه فیک نوشتم ولی نمیدونم چیکارشون کنم میتونم فیک هام رو بزارم اینجا؟؟

RM. kiute.ARMY

البته فدات شم از خدامونه*0*
ستایش
۰۶ فروردين ۱۵:۵۳

من پیام دادم پیام قبلیم نیومد😑😑

RM. kiute.ARMY

نت عن است. ددی(ره)
.Melika. Jimin
۰۶ فروردين ۰۱:۵۱

عررررررررر عالللللیییییییییییییییی

نویسنده دمت گرم

منو اینهمه خوشبختی محاله محاله

دل من طاقت پیدا کردن کوکمین ساعت یک نصفه شبو نداره نداره

😂

 

چرا انقدر کوکمیناتون کمه اخه؟ افسردگی گرفتم کوکمین خونم افتاده :(

moon🌛 Child🌜

نویسنده
😻😹پیشی کوچولوی نیوچان😻😹 ..
۰۵ فروردين ۲۲:۲۷

سلام خوبین فرزندانم؟

میدونم خیلی بی ربطه ولی چرا فیک مثبت 18 سداند پیدا نمیکنم -.-

moon🌛 Child🌜

سلام مرسی مادر گرامی🖐😂
هستشا اگه فول میخ اون منوی بالا رو یه نکا بنداز پیدا میکنی🤔🤔🤔
hasti_a writer
۰۵ فروردين ۱۸:۰۷

22 امین کامنت ام . 

 

خب از یه کنار نشستم به فیک خونی و نظر دادن . 

چرا ؟

چون مجبوری با خانواده رفته بودیم سفر .. یه جایی که اصلا نمیشد تماس بگیری چه برسه به نت :| 

امروز تازه برگشتیم بعد از کلی بد بختی تونستم بشینم فیک بخونم . 

چسناله کافیست . 

 

عاقا انقد ورژن میزنید یکم مواظب قلب ما ام باشین خب . 

من الان باید بین اینا یکی رو انتخاب کنم برا دانلود =/

 

خیلی خوشگل بود . 

منتظر بقیه کارات هستم نویسنده :) 

RM. kiute.ARMY

اخ اخ همدردم...هم درد!!!

یکیشو برای رضای خدا بخون بره😂😂😂
💞Sh.S TaeKook
۰۳ فروردين ۲۲:۴۰

Star & moon!!!!!

این وانشات...
برام جذابیت خاصی داشت
هیچ حرفی بی ربط زده نشده بود و همه چی به هم مربوط میشد
لحظات هرز نداشت و داستان خیلی با حس و حال تعریف شده بود
جملاتی که به خوبی برنامه ریزی شده بودن خیلی چشممو گرفتن
وقتی داد زد «من دیوونه ام»
خیلی این بخش قشنگ بود چون تهیونگ(ورژن ویکوک) از مکالمه بین لوکاس و جونگ کوک اطلاع نداشت و حرفای جونگ کوک رو نمیفهمید و این دو دیدگاه مختلف رو نشون میده
خیلی خیلی لذت بردم به احتمال خیلی زیاد چندبار دیگه هم این وانشات رو خواهم خوند
فایتیییییینگ

RM. kiute.ARMY

چرا انقدر نویسنده هام خوشگلن؟:")
Elnaz KJP
۰۳ فروردين ۱۹:۰۶

من بین کوکوی و تهکوک میمونم با من اینکارو نکن:(

RM. kiute.ARMY

بیا منو تو بریم عمود محو شیم...
Kauo sheka
۰۳ فروردين ۱۵:۴۴

خدایی با حال بود ،ساده ،جذاب ،عاللل😍😍🤩🤩لیییی

RM. kiute.ARMY

اند مرگ
Fey
۰۳ فروردين ۱۰:۳۲

معنی ادموند میشه محافظ جواهرات ....... خیلی قشنگه ولی نمیدونم چرا به من مشنگ میگن ادموند

RM. kiute.ARMY

شاید منظورشون اینه ک تو وجودت جواهر داری و همچنین محافظ خودتی
شاید هم خودشون جواهرن و تو محافظ اونایی
شایدم همینجوری اسمش شاخ بود خوششون اومد😂
Shadi
۰۳ فروردين ۰۰:۱۳

ساده و درعین حال واقعا زیبا🙂💜💙

RM. kiute.ARMY

بسی محشر!!!
z
۰۲ فروردين ۲۲:۰۵

خب 

سکند×۲ 

خوبه راضیم 😂😂

moon🌛 Child🌜

ما راضی خدا راضی شما راضی😂🖐
𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏
۰۲ فروردين ۲۰:۲۳

نامصن چقد حس شاخ بودن به ادم دست میده وفتی یه چیزیو زودتر از بقیه میخونی😂

 

آمم خواستم محض اطلاع بگم این وانشات تو ۲۰ ورژنه🙂

هم کاپلای اکسو هم بی تی اس هم گات سون

تازه ییژان هم هست عررررر

 

خب انگشتای ستایش عملا سر این وانشات ب فاخ رفته پس آدم باشیدو سایلنت ریدر بودنو بس کنید و نظر بدید

 

#انجمن_حمایت_از_نویسندگان

RM. kiute.ARMY

خیلیییییییییییی😂 حس میکنی از اون بچه های بالایی😂

ستایش کراش فور اور:|

دقیقا!!! هرکی نظر نده حرومش بشه:")

#انجمن_حمایت_از_نویسندگان
#انجمن_حمایت_از_ستایش
رونیا A.m 🐰
۰۲ فروردين ۱۸:۴۴

آفرین برتو.....

 

ایننننننننننننن خیلی قشنگ بودددد 

واقعا میگم .... خیلی ساده و عاشقانه قشنگ بوددددد 

 

RM. kiute.ARMY

خیلی:")
رونیا A.m 🐰
۰۲ فروردين ۱۵:۴۳

در رستگاری این نویسنده کفیدم۰🤧 .....

کدامین ورژن را انتخاب کنم ؟؟

بلی بلی همان که دلم را بیشتر میبرد 

اگر گفتی چه ؟

RM. kiute.ARMY

کوکوی:")
💞Sh.S TaeKook
۰۲ فروردين ۱۵:۴۱

چون هفت عدد مقدسیه برای ما:

لایک هفتممممممممم

امشب این وانشاتو میخورم😂🎉

RM. kiute.ARMY

نوش جونت سس هم برن 😂😂
Fey
۰۲ فروردين ۱۵:۲۴

یچیزی بگم?!

دوستام منو ادموند صدا میکنن🙌😊

چقدر خوب 👏

RM. kiute.ARMY

ادموند؟
جالبه*^*
Hana Kim
۰۲ فروردين ۱۱:۰۴

 

 

هققققققق🤧💔

RM. kiute.ARMY

فین....
Saanaa
۰۲ فروردين ۱۱:۰۱

بدون محدودیت نخوندم تا حالا😹💔

بریم بخونیم ببینیم چطورع

RM. kiute.ARMY

برو بزن بر بدن بلکه رستگار شی😂
z
۰۲ فروردين ۰۹:۳۸

سکند؟

RM. kiute.ARMY

ناح*0*
Nana
۰۲ فروردين ۰۹:۳۳

و باز هم 

نه بابا 

جدی؟؟؟

اوکی 

تنکس😁💜💜🌸

RM. kiute.ARMY

به جون خودم😂
ولکام😂
Nasim Salehi
۰۲ فروردين ۰۹:۰۲

فرست لایک!

RM. kiute.ARMY

اوه مای گاعد*0*
Galaxy Macknae ( ALMA )
۰۲ فروردين ۰۸:۰۹

به به مبارکه💜

RM. kiute.ARMY

بلی بلی*^*
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان