BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن You Must Be Okay

6_lsv7.png

✤FULL✤

 

نویسنده Blue Sun
نوع روابط دختر پسری
شخصیت ها یونگی . ا/ت . جیمین . سادان
ژانر عاشقانه . فانتزی . تخیلی . طنز . درام . هیجان انگیز . اندکی اسمات
محدودیت سنی 15+
تعداد صفحات 291

 

برشی از داستان:

بارون خیلی شدیدتر از قبل شده بود....

یونگی همونطور زیر بارون.... توی کوچه بن بست، زانو زده بود و به آسمون نگاه میکرد.... چیزی که الان دید رو

باورش نمیشد! هه.... ا/ت؟!

فریاد بلندی زد و به دستای خالی خودش که حالا بخاطر خون قرمز شده بود نگاهی انداخت... همه چیزو تقصیر خودش میدونست... ساعتها همونجا

موند... حتی بارون هم نمیخواست بیخیال

بشه...

بارون شدید.... عقل رو از سر یونگی گرفته بود...

زیاد زیر بارون موندن، انرژی زیادی ازش

گرفت... لبخند تلخی زد...حالا دیگه اونم بی اختیار به زمین افتاد.... از هوش

رفته بود!

  

🍁♥️🦋DOWNLOAD🦋♥️🍁

  

805_vpfe.png 

۲۲ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Army girl
۰۶ خرداد ۲۳:۰۸

میشه لینک فیکای یونگی رو بدی؟

RM. kiute.ARMY

http://uupload.ir/view/l7c9_min_suga.zip/
پیرسینگ جونگکوکم😔✌🏻
۱۶ اسفند ۱۴:۱۴

اومد جلوشو بگیره یا بدتر کنه دقیقا؟:/

RM. kiute.ARMY

صکوت اختیار کنیم بهتره😂
Bₗᵤₑ ₛᵤₙ✙
۱۲ اسفند ۱۸:۱۱

وااای این ارشیو نویسنده چه باحالههههه

خسته نباشی ادمین💙

به زودی فصل دوم هاش رو تموم میکنم در خدمتتون قرار میدم

امیدوارم بعد از بررسی به نظرتون خوب بیاد

گرچه همه تلاشمو کردم^^

RM. kiute.ARMY

باحالی از خودته!
سلامت باشی مادرT^T
عزیزدلی*^*
فدایی داریT^T
Nana
۰۸ اسفند ۱۸:۲۲

ول یه سوااااال ا/ت جز اینکه با دیونه کاریاش یونگی رو عاشق خودش کرد چه نقش ماثری توی خودکشی نکردن و ادامه زندگیش داشت دقیقا؟؟؟

RM. kiute.ARMY

همون دیوونه بازی هاش؟😂
Nana
۰۸ اسفند ۱۸:۲۱

عرررررر بلوسان دست پنجت طلااااااااااااا کارات معرکه است لعنتییییی

RM. kiute.ARMY

باح باحT^T
mishell🙂❤️‍🩹
۰۴ بهمن ۱۹:۲۸

واااهیییییی

بلوووووو

یکسااااال تمامممم با این رمان عررر زدمممم 

*شکنجههههه

الان تو ی فایللللللل همه میخونننن

این انصاااافففف نیسسسس من یکسااااال برا هرپارتششششش خودزنیییی کردممممم

 اعتراضضضضض دارممممم

 

 

راسی بش بگین رمان *هاش*(اسم رمانش) هم پی دی اف کنه ایجا بخونیم ಠ﹏ಠ 

RM. kiute.ARMY

اره مادر فیک هاش هم هستT^T
♪ᴺᵃʳᵍᵉᶳ♪
۰۲ بهمن ۱۴:۵۵

اینقدر قلم بلو سانو دوس دارممممم🥺✨...

خداکنه بازم استریت بنویسه👀🥺

Mooni🌜

ایشالا 🤧🤧
A
۳۰ دی ۲۲:۲۷

میشه بگید این ها رو با چه برنامه ای می نوسید؟؟؟؟؟ 

RM. kiute.ARMY

با وورد دخترم*^*
Te Te
۲۱ دی ۲۰:۳۶

Hi 

سان بلو کی میاد فصل دوش؟؟؟؟ 

 

 

RM. kiute.ARMY

شاید این جمعه بیایدT^T
خانم عسل
۱۰ دی ۱۲:۰۷

سلام، اینجا فیک استریت جین موجوده.؟؟؟؟ 

RM. kiute.ARMY

https://uupload.ir/view/jsi7_jin-prance.zip

این زیپ فایل کل وانشات های اسمات جینه لاوم*^*
کانر (تانیام همون حلال مشکلات اسممو عوض کردم بل)
۲۲ آذر ۲۰:۰۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

هیونگ بدون رو در وایسی بگو نظرت راجب محور داستانی فیک من چطوره؟ من میخوام با فیکم نظر اکثریت رو نسبت به فیک دخترپسری تغییر بدم... با وجود اینکه دیگه هیچچچچچچچچچچچ حسی به بنگتن ندارم و حتی آهنگاشونم نمی گوشم ولی نوشتن بخشی از لایف منه:") و خب... فعلا برای پیشرفت کردن چه راهی بهتر از فن فیکشن؟

******* *****

***** ******** ** ** *** ***** ***** *** **** *** ***** ** ****** ** **** **** **** **** **** ***** ****** ** *** *** ***** **** **** *** * ****** *** ** * **** ****** *** ***** *** ** *** **** **** *** ***** ****** ***** ****** *** **** * *******

** ***** **** **** *** ******** *** ***** ** *** ***** ****** *** ** ** ***** **** * ***** ****** *****

******* *** ** *** ** **** *****

ولی من خودم به شخصه جای دختره بودم با همون لاغره می موندم... حتی اگه بین شون لاوی هم نبود ولی خیلی باحال بود :")

ولی مامان دختره هم از اون پایه هاستا... پسره رو دعوت کرده بود خونه شون بره با دخترش توی اتاق درس بخونن :|

هروقت اینو تکرار میکرد من مغزم میرفت به جاهای باریک جررررررررررر

** ***** ** ** ** * ** ** ********* *** ********* ** *** *** ***** *** ************* ** ***** *** ***** ********

وویییی نه ندیدم! ولی یه دختره هس دوس پسرش کپی نامجونه..............................(سکوت در حد فریاد)

 

و دوباره ببخشید که انقدر زر میزنم هر دفعه :")

RM. kiute.ARMY

درسته درسته درک میکنم*^*

واو عاشق این منطقی فکر کردنتم کانر! ایوللللللللل!!!

دانلود از این ننه ها:")
درس بخونن؟😂😂😂😂 جووووووووووووون بابا!!!
این درس خوندن خیلی مجسبه😂

درک میکنم عسلکم بالاخره این عقیده ی توئه
اخ اون تخم سگ خر شانس رو دیدم:") شانس ندارم ک دوست پسر اینده من میشه عباس بوعذار...

کانرم منو تو ک این حرفارو نداریمT^T تو لاب منی!
می اگین ...
۲۲ آذر ۱۲:۰۵

اتون کاپل فرینا و دوس پسرش خیلی سویتنن

ی مدت پر شده بود ت تل که فیلم لو رفته از کوک و دوس دخترش بعد ی کاور از یوتیوب اینا میزاشتن:|||

RM. kiute.ARMY

عه به به چ اسم خوجملی داره دختره سگ شانسT^T
اره اره منم دیده بودم:|
کانر(همون تانیا حلال مشکلاتم اسممو عوض کردم بل)
۲۲ آذر ۰۹:۲۲

هیونگ تو هم اهل گی و اینایی؟

RM. kiute.ARMY

اهل بی ال هستم اما کلا اهل همه چی ام😂 ولی دنبال نمیکنم کاپلی رو یدونه میخواستم استارتشو بزنم که گات شد بیخیال شدم:/
یه کاپل هست نمیدونم میشناسی یا نه دختره المانیه دوس پسرش کره ایه...پسره خیلی حالت بدن و موهاش شبیه کوکه:">
SARINA....:(💔Suga
۲۱ آذر ۱۵:۲۸

نمصن عالی تک باشی ط بیب

البته تمی برامن

RM. kiute.ARMY

عجبT^T
کانر (تانیام همون حلال مشکلات اسممو عوض کردم بل)
۲۰ آذر ۱۴:۱۲
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

(سانسور پلیز)

*** **** ******** ***** ******* ** **** **** **** *** ** ******* ***** ****** ** **** **** *** ** ** *** *** ** ***** **** ***** * ***** *** ***** **** ***** ******** ****** ****** ** *** ** ****** ** * ****** ******** ***** *** ** ** **** **** ***** ***** ** **** ***** * ***** *** ****** ** **** ****** ****** *** ** *** *** ****** **** ***** **** ***** *** ****** * ****** *** ****** ********* *** **** **** ***** **** ****** **** ***** * **** ***** **** ** **** ****** ** ***** ***** **** *** ***** ** *** **** * **** ** *** *** *** ***** ****** ****** ** ** ****** **** ** ** ***** *** ***** * ** *** ****** ** **** **** ******* ** *** ** *** **** *** ** **** ****** ** *** *** ***** *****

(ادامه ش دیگه سانور نکن)

ولی هیونگ نمصنننننننننن پسری که دختره رفته باهاش صمیمی شده شبیه عنم نیستتتتتتتتتتت... پسر اصلیه هم خیلیییییی خوش قیافه نیس ولی لاغر و صورت استخوانیه عرررررررررررررررررررر

چرااااااااااااااااااااااااااا پسره خیلی خوب بودددددددددد چرا باهاش کات کرد احمق:|

RM. kiute.ARMY

خلاصه اره....والا منم نمیدونم چی بگم😂 این اولین کارش بود هرچند دلیل محکمی نیست اما خوب خود منم ازش لذت نبردم.

این بلا خیلی سرم اومده:| منم یه زوج گی دنبال میکردم وقتی کات کردن پسره رفت سراغ یکی که...اه-_-
دقیقا دقیقا:|
کانر (تانیام همون حلال مشکلات اسممو عوض کردم بل)
۱۹ آذر ۱۷:۵۱
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

جرررررر رباتتتتتتتتتت

چراااااا... دارم سر کاپلشون خودمو جر میدم... حالا میخوام فیکشن تصور کنم تصویر اینا میاد جلو چشمام :|

کلا سرویس میشیم دیگ..

**** ****** ** ********* ***** **** *** ** ******** ******* *** *** ***** *** ****** **** *** ****** ***** *** ****** ********** ****** ****** ****** ***** **** **** ******* ******* ****

میخواستم بپرسم خودت خوندیش؟

RM. kiute.ARMY

بخدا:|
جوووووووووون😂😂

من خودم نخوندم و اره قلم ساده اس بیشتر داستانش و ماجراهاش محبوب بوده..والا نمیدونم دیگه چی بگم😂 دیدی ادم به یه جایی میرسه که فقط سر تکون میده؟ منم دقیقا همونجام😂
کانر (تانیام همون حلال مشکلات اسممو عوض کردم بل)
۱۸ آذر ۱۹:۲۰

یکی بهم توضیح بده که چرا..

1- واتپد حتی با فیلترشکن هم بالا نمیاد درحالیکه تل و بقیه جاها میاره

2- من چرا هیچ حسی به اومدن اعضا به اینستا ندارم

3- وقتی برای اولین باررررررررر از یه کاپل ایرانی دخترپسری خوشم اومده چرا باید همین سه چهار ماه پیش کات کرده باشن درحالیکه یه مومنت بغل نداشتن و همش نگاه بوده آخخخخخخخخخخ (عاشق همین که نرفتن توی حلق هم شدم) و حتی درست و حسابی اعلام نکردن رلن چرااااااااااااااااااااا هنثایبیهصخضصتایزلایتصخمسنتایبذلاتنخم

4- قراره این هفته سرویس شم...

5- دوباره ایده هام برای فیکم پر کشید :|

6- چرا برخی فیکشنا انقدر بچگونه و مزخرفن؟

هف:|||

RM. kiute.ARMY

1-واقعا چرا؟:/ هی ربات میخونه ماهارو
2-جر😂😂😂
3-شانس نداریم که:""")
4-الهی بمیرم چرا:|
5-منم:|
6- دست رو دلم نزار ک خونه:)
Mobina ❤
۱۸ آذر ۱۰:۴۹

پاپا یه سوال شخصی بپرسم

اگر یه روزی ب مرد رویاهات ازدواج کردی و خلاصه بچه دار شدی  اگه یه روز بچه ات بگه د*ک نیاز دارم چ میگی؟

بگین همیشه شینگل بگیرم با همین پشت دست میاما تو به این خوشگلی  همه باید از خداشون باشه

RM. kiute.ARMY

فکر نکنم این حرفو بزنه😂 اگه بگه میگم برو حموم از سرت بپره😂
Mobina ❤
۱۸ آذر ۱۰:۳۳

پاپا من پول موخوام  پول بده حساب بانکی تو چک کردم بودو پول بده من پول موخوام همین الان یه تمن میدی ایم فقیرم  نداریما پول عروسی کی برگذار میشه تا اون موقع حاضر سم😂😂

ولی بازم پول من لباس و کیف موخوام باید بدی وگرنه قهلم😭😭

RM. kiute.ARMY

نچ پول ندارم😂
مهرسا
۱۸ آذر ۱۰:۲۲

من دارم درست میبینم؟

این استریته؟

مالیدن چشم* 

ددی بیا منو از خواب بیدار کن اینجا چه خبره؟

فولم هست لامصب 

چقدر دلم برای فیک فول دختر پسری تنگ شده بود لعنتی

حملههههههههههه

RM. kiute.ARMY

منم خیلی دلم تنگولیده بود:">
Kang ros
۱۸ آذر ۰۹:۱۲

ددی اگه من برم کی برات نامکوک بنویسه؟ :) 

از اون سد اند هاااا

باشه من میرم:) 

RM. kiute.ARMY

نهههههههههههه جوونی کردم
خامی کردم
:)
بمون سمیه
Gaul JK❤
۱۸ آذر ۰۰:۳۴

وایو

موضوع دوست

RM. kiute.ARMY

منم*^*
V
۱۷ آذر ۲۳:۵۹

این فصل دو داره؟

هووووووو باز استریت مرسی رایترر.     ددی میشه  بیشتر استریت مخصوصا با ته و کوک بزار 

اگه ادامه دار پارت بعد رو نکنش سد اند بش؟

سانبلو از کودک بازم ته استریت داری ؟بزارر🥺

و از کتابها کمک بکر خیلی کمک میکنه

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

چش چش میزارمT^T
کانر (تانیام همون حلال مشکلات اسممو عوض کردم بل)
۱۷ آذر ۲۳:۳۵

میتونم فق بگم جووون

RM. kiute.ARMY

اصلا صدات اومد😂
♪ᴺᵃʳᵍᵉᶳ♪
۱۷ آذر ۲۳:۱۱

جاستتت عرررر

RM. kiute.ARMY

حق:">
Anita
۱۷ آذر ۱۸:۰۵

کاورش چه خوشگله ولی از اونجایی که من استریت نمیخونم نمیتونم بخونم 😭

RM. kiute.ARMY

حالا یبار بخون شاید خوشت اومدT^T
Anita
۱۷ آذر ۱۶:۲۷

چقد کارت سخته حاجی جواب همه‌ی کامنتای سایت و میدی واقعا خسته نباشی دلاور نه به تو که یکتنه کارمیکنی و زحمت میکشی جواب همه و میدی و همه‌رو چک میکنه

نه به ممد تستچی که ۲۴ ساعته خوابه :/

RM. kiute.ARMY

نوکرم جیگر وظیفه استT^T
Anita
۱۷ آذر ۱۶:۲۰

هوا هوای کامنت دادنه😹😹😹

RM. kiute.ARMY

و سرویس کردن ادمین سایت😂
Anita
۱۷ آذر ۱۶:۱۹

مثل همیشههههه عالیییییی 😹😹😹😹جونگ کوک هم گناه داره فیک اونم بده به این بنده خدایی که جواب نظرات و میده منتشر کنه 😹😹😹

RM. kiute.ARMY

بعله😂
Anita
۱۷ آذر ۱۶:۱۰

عرررررررر پشماممممم اینم گذاشتییییی اوففففففف😹😹😹خوشم میاد هیچکدوم از داستانات مناسب سن من نیست به مولا عشقیییی😹😹😹

RM. kiute.ARMY

نوکرم😂
Kang ros
۱۷ آذر ۱۵:۵۵

ددی پروفم زیادی برای قلب غیر قانونیه :)؟ 

RM. kiute.ARMY

برو نبینمت:")
sara
۱۷ آذر ۱۴:۲۷

هققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققق

 

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

 

ببینید کی از بیمارستان برگشته هق ددی کرونا گرفتیم من وسام شانس نداریم یه شب یه شب با سام پیچوندیم بعد 3 سال رفتیم کافه زارت کرونا گرفتیم بسترس شدیم هقققق 

الان هنوز زنه ایم هقققق

ددی من نبودم کی برات عر میزد کی هق میزد 

ددی دریچه سایت باز کردید اه بکشه بخاریای سایتو روشن کردید یخنزنن نویسنده هامون 

ددی دلللللللللللممممممممم تنگیده بود 

خوب خوب من عررر هام رو زدم 

اینجانب پس از زدن عرر های خود قرص و اسپری را برداشته و به سمت سام حمله ور میشود 

 

RM. kiute.ARMY

حالا به سام رحم کن دخترم بیا بخلمممممممممم دلم تنگ شدهههههههههههه بودددددددددددددT^T
فالمهعثقامهصعاثمقهمصبقثشص
Chica m_m
۱۷ آذر ۱۳:۲۶

یعنیا اگه اونقدری که اراده کردم فیک استریت نخونم، اراده میکردم درس بخونم الان وضعم این نبود 😂😂😂

RM. kiute.ARMY

حق ک جواب نداره😂
Yuta😈
۱۷ آذر ۱۲:۳۵

ددی بیا منو بکننننن چرا هر چی توش یونگیه یه دختره هست

تروخدارنمیخوام به نویسنده توهین کنم من کلا با مادر پدر خودمم مشکل دارم 

عقلم مورد داره ناراحت نشو نویسنده خوشگلم ♡

ولییی نمیخوامممم

RM. kiute.ARMY

ایگو😂 درک میکنم الان انقدر کاپلی خوندیم استریت برامون باور نا پذیره😂
Kim Miya
۱۷ آذر ۱۲:۲۶

ددی تو داری تأیید میزنی ، منم عین خر سرمو انداختم پایین هی کامنت میدم

😑😑

RM. kiute.ARMY

دور از جون بچه:|
Kang ros
۱۷ آذر ۱۲:۲۵

وات؟؟؟؟ استریت چقد زیاد شده من حالا حال ندارم اخرای اون دوتا نام کوک رو تموم کنم:_) 

RM. kiute.ARMY

خدا خیرشون بده یکم فضای سایت متفاوت میشه😂
Kim Miya
۱۷ آذر ۱۲:۱۸

فرست؟ سکند؟

خودت می‌دونی نشسته بودم تو سایت دگ

RM. kiute.ARMY

کاملا در جریانم😂
Bₗᵤₑ ₛᵤₙ
۱۷ آذر ۱۲:۱۶

ممنون🙂😂

 

 

 

*عین عزرائیل همیشه در صحنه حاضر

 

 

نمصن عجب سرعتی😐🍃🍃🍃🍃

RM. kiute.ARMY

شما فرشته ای سالار T^T

نوکرم😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان