BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Bait

7_1g77.png

✭FULL✭

 

نویسنده Crazy Teakook shaper
کاپل تهکوک
ژانر انگست . درام . اسمات
محدودیت سنی 16+
تعداد صفحات 140

  

خلاصه:

جی کی عضو گروه تبهکار و باند مواد مخدر به خاطر ماموریتی که بهش داده شده

بعد از سالها به کشورش کره بر میگرده و با مشکلاتی رو به رو میشه.

  

🖤⛓🍷DOWNLOAD🍷⛓🖤

  

805_vpfe.png 

۲۳ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
T
۲۳ شهریور ۰۲:۲۵

سلام من تازه به جمعتون اضافه شدم 

یه درخواست داشتم میشه یه فیکی شبیه better Nutella بهم معرفی کنید که مثل همون درباره تهکوک باشه 

RM. kiute.ARMY

سلام خوشگلمممم خوش اومدی عزیییییز*^*

بروکن پیسس رو خوندی عمرم؟

https://fazayihaa.blog.ir/post/1535
Sama
۲۲ فروردين ۰۴:۱۰

💞

RM. kiute.ARMY

ای جان*^*
Kimon taegook
۰۵ اسفند ۰۲:۱۲

عاااا هیونگ اوکی شددددد

دانلود کردم دو صفحه اولو خوندم تا تهش یادم اومد*^* 

ایشالا همیشه این مرضا اینقد راحت برطرف شه مثلا بچه فامیل که فردا قراره بیاد گند بزنه به اتاق قشنگم👌🏻

تازه نمیتونم بگم کاش نیان چون هر پی کار بود کمک مامانم انجام دادم زحماتم به باد میره.

دعا کن فردا میان بچه ها آدم باشن.

از الان پیشاپیش برای شادی روح مرحوم صلوات**

(حالا مرحوم یا منم یا بچه فامیل)

RM. kiute.ARMY

عه پس حلهههههT^T
برای کاهش فراموشی و جلوگیری از آلزایمر میتونی دو وعده بچه ی فامیل رو بزنی...کاملا تظمینی😔
الهییییی😂😂
ان شا الله!!
خدا نکنهههههه!! اما الهمممممممم صلی علیییییی محمددددددد و آل محمددددددد و عجلللل فرجهممممم!! (از اون صلواتا که از ته حنجره میاد)
( تارگت میزنیم رو بچه فامیل)
Kimon taegook
۰۵ اسفند ۰۲:۰۶

های هیونگگگگ 

هیونگ این مَرَضی که مطمئنی یه فیکیو خوندی ولی یادت نمیاد اصا جریان چی بوده خیلی بده:((

و متاسفانه الان دچار همون مرضم مطمئنم این فیکه رو خوندمااا ولی هیچیش یادم نمیاد

گوریه:(((

RM. kiute.ARMY

هاییی قشنگمممم*^*
چون وضو نداشتی😔
الهی کبابت شم کیوت مننن دور از جونت:"> اما کامنت ها رو بخون شاید یادت اومد
Xiao
۰۷ آبان ۰۳:۰۲

یووووو بیمولا

من اینو خوب یادمه

خوبِ خوب

الانم با یه نیش شل دارم تایپ میکنم و نمیدونم چرا ذوق دارم و خندمم میگیره نصف شبی

این چقد خوب بود

درد داشت اوکی

ولی عررررررررررررر

در کنار درد این پایان کیف میدههههه

پایان شب سیه سپید است آرهههههه

Every cloud has silver lining

ای خدا

خدو 

هووووووو

(عطسه و خفه شدن تو بالشت*)

اوک دارم سرما میخورم

نه انرژی منفی دوررررر

RM. kiute.ARMY

ای یوووو سید*^*
این کدوم فیک بود؟
*باز کردن صفحه ی فیک
هااا یادم اومدددد عررررررر اولین کار نویسندهT^T
جوووعاننن😂😂😂
در باقالی پلو کمی شوید است.

ویتامین سییییییی بخوررررررررررر0_0 قرص جوشاااااااااننن!
یه ادم
۰۱ شهریور ۰۹:۴۱

وای سلام دد و مونی خوبین؟ عاممم میگم اینجا فیک انگلیسی هم دارین؟

وایی یه مدت کلا داشتم زبان میخوندم بعد رفتم تعیین سطح دادم افتادم همون سطح قبلیم هعی زندگی:/

الان تا میام فیک بخونم عذاب وجدان میگیرم که زبان نخوندم خواستم ببینم میتونم بایه تیر دو نشون بزنم یا نه 

RM. kiute.ARMY

سلام فدات شم خوبی؟ چ خبرا؟*^*
والا انگلیسی ندارم اما سایت میشناسم فیک هاش انگلیسی عه. بدم؟
یه ارمی بدبخت تر از بقیه:/
۰۳ خرداد ۰۵:۱۳

اینم به امید خوب بود دان کردم

(ساعت 5صب شیش تا فیک دان کردم چه گوهی بخورم دیقن:/) 

 

هعییییی خب فیکاتون قشنگه ادم با اینکه فرداشم امتحان داره باز میشینه میخونه(دوساعت دیگه باید برم امتحان بدم:///

RM. kiute.ARMY

شک نکن ک مشتری میشی!

ترخدا بعد امتحانات بخون فحش کشمون نکنن😂
Rema
۱۲ فروردين ۰۰:۴۹

Hi army

RM. kiute.ARMY

های بیبی*^*
Moon
۰۲ اسفند ۱۰:۲۵

شایدم من چون زیادی تنبلم زیاده...(^.^)

RM. kiute.ARMY

ایگو😂
Moon
۰۱ اسفند ۲۳:۰۴

نویسنده اولش نوشته کوتاه فکر کردم ۲۴ صفحس 

۱۳۹ صفحه کمه؟

تازه فوتشنم ریزهಥ⌣ಥ

RM. kiute.ARMY

شاید چون فیک های هزار صفحه ای هم هست:">
Moon
۲۸ بهمن ۰۷:۳۱

فیکشنا ب طرز رهجغرغهترخ عالین

RM. kiute.ARMY

عزیزدلی*^*
Saanaa
۲۹ دی ۱۹:۴۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** **********

 

The blood kingdom

چ خبر

هیچ نمیبینم چیزی شه

اینقدر منتظر موندم چیزی بده نویسنده از تو کونم علف دراومد

ی ساله منتظرم خدا😂

RM. kiute.ARMY

ببخشید شما؟ مامانم گفته جواب غریبه هارو ندم😀😂🚬
Saanaa
۲۹ دی ۱۹:۴۲

خنده ام از هرچی غمه غم تره(وات)

ای من فدات شم:^

ای دقیقاااا

 

هعی منم پارسال نهایی هام حضوری بود 

فقط ریاضی ریدم اونم بدجور

اینم از امسال

عااااا زبان اومد گفت همه متوسط بودید

همه دبیرا میگفتن هیچ پایه ای نمره بالا نداشتیم

مدیر گفت خیلی واضح گفت ریدم تو درس خوندنتون😂

 

ددییی سایت تغییر خوبی کردههه

هر دفعه من میخوام ی جا نظر بدم جرم میخورم تا ب تهش برسم:``

ووو کاربرد این قریه نمد چیه ولی خیلی خوبه🤤

من همش فشارش میدم 😂🖐🏽

سرگرمی خوبیه

مجانی هم هستتتت

RM. kiute.ARMY

خدانکنه عسلمㅠㅡㅠ

میگفتی مدیر بیا پایین سسشعر نگو میگرن گرفتیم 😂💔

از تو یکی پول میگیرم برای هر انگولک کردن اون دکمه😂🚬🚬
Saanaa
۲۶ دی ۱۹:۴۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام مجددددد 

خو  من ی چی اول بگم

دین و زندگی افتادم:/

شیمی کل کلاس زیر ده شدیم😂 یکی فقط ۱۲ شد 

بعد ریاضی اومد گفت همه تک گرفتید:)

ولی با این حال پایین ترین نمرتون بالاترین نمره کلاست دیگه بود

بعد فیزیک ۸۰ درصد افتادیم😂💔

د بقیه نگفتن

عااا بعدش  دفاعی و تفکر باهم داشتیم

خیلی درس بیخودی ه اینا:/

و تنها کسی بودم ک ۲۰ گرفت😂💔

دیگه هیشی فعلا 

 

 

ای هی 😂

چرا کامنتم رو تایید نکنی دلت میاد🥺

ولا نمیدونم😂

هیییی درو از جونت😂 حالا کدوم قفسی😂😂😂💔

 

بخدا عادت ندارم ب کیبورد این فارسی نوشتن هی ایراد دارمم😂

بزار تمرین کنم

***** ***** ***** *****

**** *** ***** ***** 

 

همینم شد همه ریاضی تک گرفتیم خب😂

اره تجربی ام 😐💔 حقیقتا نمیدونم چم شد اومدم تجربی 

والا😂😂😂

حالا  خوبی هست گفتن ترم دوم خوب بگیرید نمره ترم دومتون رو میزاریم جای اول

ینی مثن ریاضی ۱۸ شیم ترم اولم۱۸ میزنن

بازم خوبه امیدی هست

 

 

RM. kiute.ARMY

الهی من کباب شم😂
خنده ات گریه غم انگیز تره یا چی؟

بوخودا تایید میکنمT^T

تجربی رفتن انگار دستس دستی خودتو میندازی تو بدبختی😂
عه! خداروشکر:|
من که امتحان نهایی هام حضوری بود و فقط یه کارت برای بازی داشتم:)
Nilo
۲۲ دی ۰۲:۳۵

بعد دوسه ماه اومدم تو سایت... یعنی میومدما اما کامنت نمیزاشتم....این درسای کوفتی نمیزارن فیک بخونم...اما موقع امتحانات ترم وقتم ازاده برای همین دلمو زدم به دریا اومدم فیک دان کنم....بیا وسططططططططط

 

RM. kiute.ARMY

خوش برگشتییییییییییییی*0*
Saanaa
۲۰ دی ۱۵:۲۹

ی کامنت ی جا دیدم یادم نمیاد کجا بود:/

ولی گفته بود واسه امتحان ریاضی بهشون 90 دقیقه وقت دادن...

ما بهمون 40 دقیقه دقت دادن:)

سه صفحه پشت و رو

من هه تا بخونم سوالارو زمان میرفتتهه:/

همه رو هم نوشتم ولی تو چک نویسم😔😂

هی خدا

نمی دونم چرا معلما تجربی اینقدر گوزو ان 

عقده این ب مولا😐😂

بعد جالبه دبیر ریاضی من دبیرا عمه هامم بوده:/

خو چرا بازنشسته نمیشی تو ما راحت شیم از دستتتتتت

 

تف تو کارنامه که برا کنکور تاثیر داره

من چ گوهی بخورم اون موقع 

من ریدم تو کارنامه با اون نمره ها درخشانم😐💔

 

RM. kiute.ARMY

چه خبره:| خدا خیرشون نده:|
تجربی هستی؟:") درد کشیده ام میفهممت...

به ک/ونت:/ کل روز های عشق حالمون رو خر زدیم ک چی؟!
Saanaa
۲۰ دی ۱۵:۲۱
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

الان بدم جوابا بالا رو بدن بهت ***** چیه:/

منظورم الان برم جوابا بالا رو بدم بهت ***** 

ریدم تو کیبورد 

 

RM. kiute.ARMY

همینجوریش همه اسممو اشتباه مینویسن فقط کیبورد تو مونده بود تا قلب منه لعنتی رو تیکه تیکه کنه😂
Saanaa
۲۰ دی ۱۵:۱۵
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ب نام خداوند بخشنده و مهربان 

شروع میکنم

خب الان چندمه

۲۰ ام

آخرین بار کی اومدم سایت 

۲۹ ام ماه پیش:)

ی ماههه 

تف تو امتحانا 

دین و زندگی افتادم:/

تف تو فیزیککک ینی عن توش

خدایا شیمی بهمون گفت همین صفحه هارو بخونید **** **** از جاها دیگه اورد  اییییی

عربی هم قراره بی افتم میدونم

آزمایشگاه هم ک هیچ درس نمیدن گوزو ها

الان میگه از اینجا تا اینجا امتحان

خو من چ عنی بخورم اخه

زبان چنان قهوه ایمون کرد

فارسی هم خو جوری دادم که فقط نیافتم:/

اصن زخمی اممم زخمییی 

ای دلم پره 

من میخوام ترک تحصیل کنممم

 

 

الان بدم جوابا بالا رو بدن بهت ***** جونمم(کرم دارم)

میگم ب خودمم تازه خرم هستم

 

صد رحمت ب بی وجود

الان تهدیدم کردی:|

خب زبون میریزم:) برام بد شو ببینم:)

 

****و ندارم بگم حقیقتا😔😂

میترسم جرم بده

 

توضیح کامل تر میدی؟:)😂

 

مگه چته:/

میخوام ببینمت اتفاقا:"

چطور ببینمت😂؟

 

RM. kiute.ARMY

الان گدایی کردن هم دیپلم میخواد😂😂😂

نوچ😂 کامنتتو تایید نکنم.....

اصن یحث سر چی بود؟😂😂

هروقت رفتی باغ وحش منو میبینی😂😂
Pikoniko
۰۱ دی ۱۰:۰۱

😂فداتم همش افکته

مرسی🙂

یس چادری نه ولی حجاب دارم😂

بعضی وقتا چادر رو میندازم رو سرم بعضی وقتا نه ولی اره حجاب دارم😂

RM. kiute.ARMY

از زیر ساز خوب نباشه افکت هیچ گوهی نمت بخوره:|
اووووووووووووو0_0
منم منم*-*
Crazy teakookshaper
۳۰ آذر ۱۶:۱۳

سلوم🖐

کامنتای شما بسی باعث دلگرمیه😍مرسی که وقت گذاشتین فیک و خوندین💜 من یه فیک دیگه شروع کردم البته هنوز اولاشم😁 امیدوارم بتونم تمومش کنم🙄اصولا تایپ کردن برای من قسمت سختشه😐

با تشکر ویژه از RM. kiute.ARMY که اجازه داد فیک اینجا آپ شه🙏🌹

RM. kiute.ARMY

فدات بشم من باعث افتخار بود*^*

ریدر ها
Kim Miya
۳۰ آذر ۱۱:۳۸

همون بخدا ، الان من پیام این آیه هارو بدونم ب چ کارم میاد هق 

وایییی ددی رسیدم ص ۸۰۰ بعد نگا کردم دیدم یا خدا ۱۰۰۰ تا دیگه مونده 😑😑😑😑 

خیلی جاذابع لامصب ولی از تهش میترسم 

انقد بخونم سد اند باشه یا مثلاً ته بفهمه کوک پلیسه بش تجاوز کنه و بخواد بکشتش😑💔

RM. kiute.ARMY

لامصب خود قاری هاشونم فقط حفظن:/
ماشالله😂😂😂
نه سد نیست اما واقعا قشنگه:">
Pikoniko
۳۰ آذر ۰۹:۵۵
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

میگم😶وقتی هنوز ندیدی میگم

***********************************************************

بیزحمت منو سانسور بگیر این همش فیکه😶👌🏻

RM. kiute.ARMY

لعنتی:")
چه چشایی داری:">>>>
اثلقنبالصثقغعبلنضعغ3لثغبلضن
عر چادری هستی!!! منم نیمچه چادری ام!!
Pikoniko
۳۰ آذر ۰۹:۴۳

RM. kiute.ARMY

حیف نامجون نیست که با دیدن اون یاد من میوفتی؟😂

همون بهتر ک ندیدی منو:">

 

داداچ هنوز منو ندیدی بری تو آینه به خودت بگی به به جون به خودم

الهم صل علی محمد و ال محمد

RM. kiute.ARMY

نگو این حرفو بچه:|
Saanaa
۲۹ آذر ۲۰:۵۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

عا من تا حالا ندیدم تورو ***** جونمم( وی کرم داره هی میگه اینو)

ولی هرجا نامجون رو میبینم تو میای جلو چشمم 

:"

اینستامم ک شده پر نامجون اعظم..

منم ک دم ب دقیقه اینستا..

 

 

RM. kiute.ARMY

حیف نامجون نیست که با دیدن اون یاد من میوفتی؟😂
همون بهتر ک ندیدی منو:">
Saanaa
۲۹ آذر ۲۰:۵۲
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

من خودم با گاو بودنم کنار اومدم

کنار یا توهممم

خدایاا شاید باورت نشه ولی سر امتحانات ترم پارسال خوندمش😂😂

اصن اسم امتحان میاد من فکر خوندنم گل میکنه 

 چ ژالب توهم نفس منی:)

(چ ک** بود گفتی؟ اصن خودت فهمیدی چ عمر خوردی؟)

 اره میدونم:/ یکم آبرو داری کن حالا

 

جین فرق میکنههه😀😂

کفتار؟ خرم نیستن دبیرا من😂

فکر کنی؟😐چرا پشمام ریخت ی دقیقه😐😂 فکراتو کن😐💞

حالا..

آیا بنده و کلیم فیک رو از شما بگیرم؟

جوننن چ ننه ای داری تو😂

من چند روز پیش بهم شک کرده بود میگفت اگه همجنسگرایی بگو تا ی خاکی بریزم تو سرم😐😂

منم هی میگفتممم ننن بابااا 

دلمون کن توهم حال داری

بعد از درون

خود خرم میخواستم بگم بای ام حالا ک فهمیده میگم ن:/؟ وات د فاز

 

 چطور آب بندی کردی ب منممم یاد بدههه🙂

RM. kiute.ARMY

نگو به خودت جقله:|
جر😂😂😂
عسلک من:">
الله و اکبر😂

بی وجودن دبیرات😂
پشمات نریزه...من نصفم زیر زمینه😂
عاح دارلینگ...زبون نریز برات خوب نیست😎
قابل نداره😂
جررررررررررررر جووووووووووون😂😂😂
به نظرم تا تنور داغ بود میچسبوندی😂

یروز رفتم بالا منبر و باهاش از دنیا به صورت منطقی حرف زدن غیبت دو سه نفر ک ازشون بدشون میومد رو کردم اونم نرم شد نون رو چسبوندم😂
Kim Devil
۲۹ آذر ۱۰:۲۲

واهایییی این چه فیک زیبایی بود

نویسنده بازم کارهات رو میخوام بگو بازم مینویسی:)

یه پیشنهاد دارم این فیک به نطرم اگه فصل دو داشته باشه قشنگ میشه:))) میشه بنویسی؟!

البته تصمیم گیریش با خودته حرفم فقط در حد یه پیشنهاده ولی لوب کلام اینه که بازم دوست دارم کاراتو بخونم . قلمت هم بسییی زیباست و جای پیشرفت هم داره 💜

RM. kiute.ARMY

درسته درسته بلیT^T
Kim Miya
۲۹ آذر ۰۹:۱۳

​​​بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

هق دد 

دیشب تا ساعت چهار داشتم دینی می‌نوشتم 

(تقصیر خودته از اول سال ننوشتی)

معلم ***** یعالمه نکته برا هر آیه داده 

بابا اگه من میخواسم اینارو یاد بگیرم گم میشدم میرفتم الهیات ن ریاضی 😑

هوففف ادبیات هم ک هیچی 

بدبختی اینه اونروز کامنت یکی از ریدرا رو دیدم ک ازت فیک خواسته بود (کاملا اتفاقی)

تو عم فیک ترپ (تله) رو پیشنهاد کردی 

منم چون تو گفتی رفتم بخونم 😑

۱۸۰۰ صفحه ، دیروز ۲۰۰ و خورده ای خوندم 😐💔

نمیزارن این فیکا نمیزارن من درس بخونم

*وی دنبال بهونس 😑

RM. kiute.ARMY

دینی و ایه هاش...قربون خدا برم اما حقمون نیست به مولا علی😂😂😂
اون لامصب مثل شیشه میمونه اصلا نباسد وقت امتحانا میخوندیش بچه😂
𝒎𝒆𝒓𝒆𝒚.ᗯᗰ
۲۹ آذر ۰۱:۵۱

ژووووؤووووووووووووووننننننننننن

عی ژاااننن

یونو کراش (:

هیونگ پارم ع استرس امتحانم میمیرم 

یه حسی بم میگه امسال مردود میشم چون‌ اصن هیچکدوم ع رشته هارو نمیارم

لاب یو ال هققق😭🏳️‍🌈❤️

RM. kiute.ARMY

این حرفارو نزن دورت بگردم:"(
نگران نباش همه چی حل میشه باشه؟
Saanaa
۲۸ آذر ۱۹:۳۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

هایدن دریم... والا ددی آخرش و اولش رو خوندم😂😂 وسط هپی وقت نخوندم:) 

مرض دارم:/

با این واقعیت کنار بیا من گاوممم گاووو:/

تکرار کنننن

 

ولی قشنگ بود..این تمم قشنگه ولی چرا صورتی:)

اصن ضایع است ادمین سایت دختره😂

والا در هر ضمینه ای باشه فرق نداره

فقط فحش باشه😂😂

عععع ممنونم 

تف کنم تو تخم چشمت خیلی خوب بود😂

Pikoniko

خیلی از همتون ممنونممم بابت فحشا😂

برم حالا فحش ترکی بدم ب دبیرم..

 

عا راستی ***** جونممم (کرم دارم:)) میشه لینک دانلود فیک دزیره رو بدی؟:"

خوندمش.. ولی میخوام دانلود کرده داشته باشمش😂

اگه رمز هم داشته باشه ک بهتره:)

ممنونننن

بای 

 

تو فکر این بودم ... قسمت های اسمات فیک دزیره رو درارم... بعد بدم مامانم بخونش

فقط نمیدونم روی مامانم تاثیر میزاره.. 

یا ب کشتنم میده..

البته ب همجنسگرا ها واکنش بدی نشون نمیده ولی خو.. بدش میاد

 

دزیره اینقدر قشنگه هر جمله اش در مورد عشق ک.. واقعا نمیدونم چی بگم:"

 

 

 

 

 

 

چرا این حرفا رو زدم اصن...

دیگه واقعا بای

RM. kiute.ARMY

دور از جون گاو چیه:|
کریستال اسنو چی؟ اون نفسمه:")

جین هم صورتی دوست داره یادت باشه😂

عه؟😂 با دم کفتار بازی کردی جیگر...بزار ببینم فکر کنم دارمش یا نه؟!😎

اره تاثیر میزاره:") من قسمت های عر دارش رو خوندم ننه ام عاشق شد:")
من مامانمو آب بندی کردم😂 بابام هم که اب بندی کرده خودشو اما بهتره نم پس ندم جلوش
Kim Miya
۲۸ آذر ۱۱:۲۹

عههههه خوبه صد بار گفتم فدا من نرو 😑

بوص بت دد 

 

 

 

دد ، نه تنها فیزیک ، بلکه شیمی ریاضی هندسه عربی ادبیات دینی همشون خرن خرررر 

اه ینیا من آخر درس عمومیا رو میوفتم😑😑💔

عمومیا سخت تر از تخصصیع😶💔

 

RM. kiute.ARMY

چش چشT^T

موافقم:|
اخ گفتی:")
Kim Miya
۲۸ آذر ۰۱:۱۲
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ددی و نویسنده عزیز مرا ببخشید ک زیر همه پست ها کامنت میدهم و اکثرا هم نامربوط اند و محض خوشحالی خودم هستند 

(خدایی ریدی با حمله بندیت 😑) 

{خو ساعت ۱ شبه و دستمم درد می‌کنه ، چ توقعی داریاااا عیش}

خلاصه ک نامه عذر خواهی

امضا: کیم میا

**************************************************

ددی اینم ۳۴ برا اینسکرت

راسی دد اون لینک مربوط ب کاپل رو بردار مرصی بوص 

 

برم بکپم بلکه فردا بتونم فیزیک بخونم 😑 

 

RM. kiute.ARMY

فدات برم من😂😂😂😂
چشم عزیزدلم خسته نباشی*^*

فیزیک خره...
Te Te
۲۷ آذر ۲۳:۰۸

Hi 

اوووو ددی پروفتو عوض کردی بلاخره 😉😌 سایتم که کریسمسی کردی (راستی هر چند کریسمس ما نی ولی مبارک👏👏😂😂😂🍾🍷)

 

سیبیلای ته رو دیدی دد 😲😂😂😂🍭

امروز امتحان زبان دادم 😬😌 ولی خیلی سخت نبود خلاصه که حضوری شدیم صلوااااتتتتتتت...

RM. kiute.ARMY

شب یلدامون هست ولی 😂

کثافت تو ترقوه هاش میشد کله پاچه خورد:")
کار از صلوات گذشته ختم قران باید بگیریم😂😂
Pikoniko
۲۷ آذر ۱۱:۰۳

Saanaa

 

فحش ترکی زیاد هست۰🤣کاربردی البت

 

اولموش یعنی تن لش😐

شیل قالاسان..یعنی چلاق بشی

 

اوون ییخیلسین یعنی خونت خراب بشه

 

کپی اوقلی😑😁

 

 

 

سنی ذلیل قالاسان اوشاخ یعنی ذلیل بشی بچه

 

 

 

مسابقه بود🤣نه والله خر نبود گاومیش بود😑البته منم بگم زدم بیشتر خوردم ولی زدم اخر زدمششششش که ..ولش

ولی طلا رو گرفتم😭😍

وسط بازی ما مراقبت و محافظت حالیمون نی🤣

RM. kiute.ARMY

ساغول😂

افرین ایت تیکین لر باید میزدیش ماشالله😂
کاملا معلومه😂

saanaa
Pikoniko
۲۷ آذر ۰۸:۴۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*****************************************

به مولا حال نداشتم تایپ کنم😑💔😭😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

خوش برگشتی فدات شمT^T
چشمات خوشگل میبینه قشنگم:")
اذیت نیست:| خسته نباشی الهی:"(
نامکوک:"))))))))....من مرگ...
نامجین عشقههههههههههههههTOT
ایگوووو مبارکهههه*0* کیک بکسینگ*0* چه خبره پا شکستن؟ جنگههههههههه؟:| چرا مراقب نیستی؟ کدوم خری زد تو پات؟
بگو رفته بودی جنگ نه مسابقه😂
چرا برش دارم لاو؟:"(
مراحمی قشنگ من:")
اوکی جیگر
Paniz⁷
۲۶ آذر ۲۰:۴۱

عواااا قالب جدید چنگده قشنگهخخخسنثتثحثن 

راس میگی ددی اذیت میشی بیخیال😂

ولی چیز اون چالش دوم یاد اومد

چالش دوم واسه رایتراعه

 از بین بردن کلیشه ها:/

مثلا به جای اینکه همهههه ی امگا ها تو فیکا بوی لاوندر یا توت‌فرنگی بدن..

بوی تمشک و نعناع..

بوی هلو..

نارنگی..

آلبالو.. 

یاچمیدونم..

 میشه محض رضای خدا یونگی و نامجون و تهیونگ یه متجاوز هورنی نباشن:|؟

چی میشه یه بار آدم خوب باشن؟

آره.. 

خلاصه اینکه..

این چالشم باحاله

اصلا ددی یه چیز..

اگ این چالش انجام ندادن

دیگه قبول نکن کاراشونو😂

بعضی کلیشه ها قشنگه..

اونا باشه..

ولی شمارو به زیبایی اعضا قسمم بعضی کلیشه هارو بردارین😂

RM. kiute.ARMY

قشنگ چشاته*^*
فداتم😂
بوی خیار...من واقعا عاشق بوی خیارم😂 از خود خیار خوشمزه تره
درسته درسته دلت خونه میدونم😂
anita
۲۶ آذر ۲۰:۰۳

ددی پروفایلت چه خوشکلهههههه از کجا اوردی

RM. kiute.ARMY

از تو نت قابلتو ندارهT^T
Saanaa
۲۶ آذر ۱۶:۲۴

ددییی قبلا ی چندتا فحش ترکی گفتی 

خیلی ب دردم خورد:))

میشه ی چندتا دیگه یادم بدی:)؟

دردت  جون همسایه امون

RM. kiute.ARMY

ای من ب فدات😂
بگو در چه زمینه ای میخوای بهت بگم
مثلا بگو توپوروم تو منه باخان گوزین یعنی تف کنم تو تخم چشمت😂
یا ایت بالاسی یعنی بچه ی سگ
Saanaa
۲۶ آذر ۱۶:۲۲

کاش میشد اینجا وویس داد

 

من گشادیم میاد هی تایپ کنم

الانم خیلی حرفه اینارو تایپ کردم 

RM. kiute.ARMY

اره واقا اگه میشد خیلی خوب بود:">
Saanaa
۲۶ آذر ۱۶:۲۰

ولی من تازه ر تم سایت عادت کرده بودم:/

 

 

 

RM. kiute.ARMY

اما یکم ضایع بود وسط زمستون تابستون و دریا باشه😂
Saanaa
۲۶ آذر ۱۶:۱۹

اونم تموم کردم:)

فیک چند هزار صفحه ای سراغ نداریدددد😂؟

بخدا ورقه ها رو ک دادن دستمون.. تا مدتی هیچ کس صداش در نمی اومد ع شُک

همه فکر میکردیم خوب دادیم(جز من)

ولی خو...

سوال هاششش سخخخ بود:"

دور ع جون نداره:/ من گاوم:)

ماعععع ماعععع

 

 

پشمام خودش الان ریخت فک نکنم دیح نیاز باشه برنمش

RM. kiute.ARMY

خواهرم رحم داشته باش😂
هایدن دریم رو خوندی؟
الهی بمیرم😂
عه نگو به خودت:|
زری خوش خنده ددی✌🏻😂❤
۲۶ آذر ۱۴:۳۹

از این به بعد از این دوتا هم توی جمله استفاده میکنم...میخوام ببینم این بازی کی تموم میشه...و به کجا ختم میشه😂😂

RM. kiute.ARMY

به جاهای بد😂
Jimin.cute
۲۶ آذر ۱۳:۵۵

حیحی من رفتم جهش بزنم رو جا نماز:'>

این تسبیح بنفشه من کوووو؟:'>

RM. kiute.ARMY

احتمالا به تسبیح سبز من گره خورده:">
Jimin.cute
۲۶ آذر ۱۲:۳۲

حیحی خب چرا بدبخت شدم؟چون اومدم فیک دان کنم مامانم یهو گوشیمو گرفتم یکی دوتا از کامنتای اینجارو خوند ولی خب خداروشکر سریع گوشیو ازش گرفتم:")

 گفت بعدا باهات کار دارم:")

اما خب فعلا یادش رفته:'>

RM. kiute.ARMY

برو جهش بزن رو جا نماز نماز بخون:">
Jimin.cute
۲۶ آذر ۱۰:۵۶

نامجون شی بدبخت شدم

اگه بعدا نمردم برات توضیح میدم چرا

RM. kiute.ARMY

نه بلا به دوووووووور0_0
زری خوش خنده ددی✌🏻😂❤
۲۶ آذر ۰۶:۴۵

اهم اهمممممممممممم

خب نویسنده ی عزیز اسمت طولانیه و من برای تایپ کردنش زیادی گشادم...برای همین همون نویسنده خوبه نه؟🤧😂

آممممممم یه چیزی که تو کتم نمیره،اینه که...

چرا برای اولین فیکت اینقدررررررررررر خوب نوشتی؟

واقعا بهش نمیخورد اولین کار یه نفر باشه!:/

اولش که گفتی اولین کارته،من توقع یه نوشته سطح پایینو داشتم راستش...ولی اصلا همچی برعکس انتظارم پیش رفت🤧😂😂

اجازه دارم بگم عررررررررررررررررررررررررررر؟

من کلا خیلی بچه با ادبیم...حتی اگه بگی نه هم کار خودمو میکنم....پس...

با ذکر یک عدد صلوات و کردن یک عدد نیت(ددی جدیدا خیلی بی ادب و منحرف شدم یونو؟خاک تو سرم واقعا..کردن؟؟نیت؟://)و گرفتن وضو و گفتن بسم ا...

و بقیش یادم نیس...(هرکاری هم که بکنم بازم ددی توی جواب بهش یچی اضافه میکنه😂(و ددی مدیونی اگه فکر کنی روی اینکارت کراش زدم))

الللللللللللللللللللللللللللللللللللللله اکبر...

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

RM. kiute.ARMY

بخدا منم پشمام ریخت:/
پوشیدن چادر و ایستادن رو به قبله😂
موکبر خودمی😂
Saanaa
۲۵ آذر ۲۲:۴۱

این ماجرای درس زندگی ع فیک خیلی خوبه

 

 

فقط 

من 

از 

ی فیک

فول اسماته

مثن تری‌سام

یا ددی کینگ

 

میخوام چ درسی بگیرم؟

مثن یادبگیرم بگا نرم؟

یا بگا ندم؟

یا 

یا چی اخه:/

من چی یاد بگیرم:|||

 

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

یاد بگیری همیشه پشم هات رو بزنی😂
Saanaa
۲۵ آذر ۲۲:۳۷

خوندمش:)😂

 

 

یه فیک نزدیک 3 هزار صفحه ای هم دان کردم دارم میخونم:) از امی وسترن:)))

 

 

چرا کارا این لعنتی اینقدر خوبن:"

چقدر من ب در اهمیت میدم:)*

اون سری هم امتحان ریاضی داشتم.. روز قبلش ی فیک گذاشتید از امی وسترن..  نمی تونستم نخونمش:)

خوندمش توی ی روز:))) کلی صفحه بوددد:)))

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امتحان 8 و نیم شدم...

 

 

 

 

 

 

 

 

از بیست...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

البته تقصیر من نبود...

ک بگم بخاطر درس نخوندم کم گرفتم:/

 

همه کلاس زیر ده شدن:)

و من افتخار کردم ب خودم ک بدون درس خوندن اینقدر خوب دادم:)))

 

 

خیلی گاوم..میدونم.. چیزی نگید بهم

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

کلا فیک های امی رو نباید قبل امتحان خوند😂
الله و اکبر به نیت امام هشتم😂

چه خبره:| امتحان بود یا شکنجه روحی روانی؟
عه دور از جون:/
Rokajaki
۲۵ آذر ۲۱:۰۴

عهههههههههههههههههههههههههههه دقیقا دارم به فیک میخونم( تا امتحانات شروع نشده تمام استفاده رو دارم از اخرین شبم میکنم:"))

دقیقا همینه اسمششششششششششششش... فک کردم اونه اومدم کرک بریزم یکم اسپویل کنم جرررر... ولی بادم خوابید دیدم اون نیس:")

 

 

RM. kiute.ARMY

اره هونهانهT^T منم تو فیک هام بودا ورژن تهکوکش:"> امیدوارم پیداش کنم و بخونمش
ژینا
۲۵ آذر ۲۰:۰۸

سایتت تو کلاس زبان م تو کلاس ادبیات م تو کلاس هنر و ریاضی م که میرم بیشترین طرفدار رو داره....ینی ما زود تر از وقت کلاس میریم تا اونجا بشینینم با هم فن فیکیشن های اینجا رو بخونیم....چه کردی تو با ما؟؟؟؟؟؟//...

RM. kiute.ARMY

لای این فن فیکا شیشه و کراک ریخته بودمT^T
Te Te
۲۵ آذر ۱۹:۵۶

سلاااام 

چه خوشحال شدممم داستان تهکوک اونم دراااام 😭 هر چند دراما با روح و روان بازی میکنه اماااا یه کرمی توشونه به قشنگی که دیگ .... نمیشه نخوند 

 

حالا دد فصل دو داره؟ سد اند اور هپی ؟

راستی خوبی ددی؟ 

وووووییییییییییی تولدددددم بایسم نزدیکهه خووووداااا 

دد بخاطر من یه عکس (مخصوصا که چقد ازش عکس هان هس لعنتیییی ) و نوشته و.... هایی بچین که دیگ ....😂

 

 

RM. kiute.ARMY

درسته درستهT^T

هپیه گمون کنمT^T
اخ ته ته کایوتم:"> ببر خرس نما...
چش😂
ویکوک
۲۵ آذر ۱۷:۳۳

عالی بود کامساهامیدا

RM. kiute.ARMY

چونمانیو*^*
Kang ros
۲۵ آذر ۱۴:۰۷

"یک کوکمین شیپر بدبخت"

 فیک کوکمین در دست نوشتن است..... 

RM. kiute.ARMY

یک کوکمین شیپر بدبخت
Vente .
۲۵ آذر ۱۳:۵۴

چی میشد زمان متوقف میشد وقت خوندن همه فیکای سایت و داشتم؟! 

RM. kiute.ARMY

حس منو داری:">
YUKU
۲۵ آذر ۱۲:۱۹

* جمع کردن تماااااااامی رو ها

اهم اهم

 

ددی شمارتو میدی؟

البت اگر دوست داری ها

این چن وخ خیلی خوشم اومده ازت و سووووو امتحانا نمت بیام سابت و شمارتو میخخخخخخخخخ

و اینجا نمیتونی بدی

اگه دوس داری

من شماره خودمو خصوصی بفرستم بهت بهم پیام بدی؟ از وات

چون ایمیل ندارم

تکرار کردن --اگر دوست داشتی--

 

چقد شبیه خاستگاری نشد :/

هیهیهیهیهی

 

بوس ب کلت ددولییییییی

RM. kiute.ARMY

اومو دارلینگ تو خیلی کیوتیT^T
بزار یه چیزی رو بگم...اون بنده خداهایی هم که شماره امو دارن باید یه قرن صبر کنن جوابشون رو بدم😂 چون به شدت مشغول کارمم
و اینجا تنها جاییه سریع جواب میدم
YUKU
۲۵ آذر ۱۲:۱۳

ب خدا اینو شروع کنم دیگه دنس ویت می رو نمیتونم تمام کنم :/

پس اونو تموم میکنم بعد اینو میخونم

 

ددی میگم که موقع امتحانا سایتو میبری تعطیلات ؟

چون هم ریدرا ازمون دارن هم بدبخ نویسنده ها

توی ستم کش ام یکم استراحت میکنی

 

 

RM. kiute.ARMY

حله😂

والا سایت بازه اما اره یه ماه فرجه اس برای همه
Mobina ❤
۲۵ آذر ۱۲:۰۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

پاپا من یکجوری یه وانشات نوشتم نصفه ببین خوبه؟

***** ****** **** ** ******* 

**** *** * *** **** ** ** *** **** *** ***** ***** ***** **** ** *** **** ** **** **** **** ******** *********

*** *** **** *** *** *** ** ***** ***** ****** **** *** **** **** **** *** ** ****** ****** ** **** **** **** *** *** *** ***** ** ** ****** **

 

فعلا تا اینجا نوشتم میدونم خیلی بده و میدونم خیلی تنبلم

RM. kiute.ARMY

فعلا که خوب به نظر میاد*^*
بیشتر بنویس تا کمکت کنم
Sana shiii
۲۵ آذر ۱۱:۵۳

 

احیانا سایت با ما پدرکشتگی داره از یه هفته دیگه امتحانا شروع میشه سایت هم هی فول میزاره 🌝😂😂😂

الان من با کرم درونم چیکار کنم هی میگه برو بخوننن یاع یاع یاع😅😉🤭

 

 

 

RM. kiute.ARMY

سایت وسیله اس نویسنده ها کار اصلی ان😂
Vkook. Darya
۲۵ آذر ۱۱:۳۳

جدیدا هر فیک فولی که میبینم در کنار ذوق زدگی هی خودمو سرزنش میکنم میگم خاک تو سرت ده تا فیک نصفه داری  برو بنویس فول سن و بعدس بدون اینکه توجهی به سرزنشای قبلم بکنم میرم فیکه  رو دان میکنم تا بخونم 😐😂💔

یکی منو ادم کنههه 😂😂💔💔

RM. kiute.ARMY

چرا خودتو یرزنش میکنی:| بیام بزنمن؟:|
تو فرشته ای:">
Kim Miya
۲۵ آذر ۱۱:۳۰

دقیقن ددی 

بعضی وقتا با خودم میگم کاش روز ۲۵ ساعت بود که من ی ساعت اضافه تر داشتم 

خیلی مضخرف داره میگذره همه چی

 

 

عاو پس ددی من پارت تولد رو از الان آماده میکنم و اونروز می‌فرستم بهت

RM. kiute.ARMY

موافقم:">

پس حله*^*
Paniz⁷
۲۵ آذر ۱۰:۱۵

میگم دد یه پیشنهاد بدم..؟

دوتا چالش درست کنیم 

یکی این باشه که رایترا تو این قسمت پ.ن مثلا بنویسن:

چی از فیک من یاد گرفتین؟چه درس زندگی؟

اینجوری هم یه سرگرمیه هم ریدرا بیشتر فوکوس میکنن رو معنای عمیق داستان 

بعد یه هشتگ بزنن مثلا

#درس زندگی...

:/؟

آی دونت نو😂

دومین چالشم..

....

....

....

یادم  رفت:/

به هر حال😂

یادم اومد میگم ولی این چالش اگ تو کل سایت وایران کنیم با حال میشه نه؟..

 

RM. kiute.ARMY

درسته وایرال بشه محشره منتها حجم کامنت میره بالا و من...اره امکان داره زیر بار تعداد کامنت کمر خم کنم😂
Muchi
۲۵ آذر ۱۰:۰۳

واو ایم فرست؟

RM. kiute.ARMY

نچT^T
Crazy
۲۵ آذر ۰۹:۰۱

چقدر دلم اسمات میخواست جدیدا خیلی کم شده 

ددی دوستام برعکس من اصلا از اسمات خوششون نمیاد یکیشون که کلا از شیپ کردن بدش میاد یکی دیگه کلا با بی تی اس مخالفه 🥲

بعد من وسط اینا چکار کنم 🤦‍♀️😂

RM. kiute.ARMY

این وسط سینه بزن روضه بخون😂
یک کوکمین شیپر بدبخت
۲۵ آذر ۰۸:۳۶

من به فیک کوکمین نیاز دارم

راستی من واتپد نصب کردم ولی هر چی ایمیلم رو میزنم قبول نمیکنه میتونی کمکم کنی؟

 

RM. kiute.ARMY

درک میکنم:")

الان جدیدا همه با واتپد مشکل پیدا کردن والا نمیدونم:"(
Kang ros
۲۵ آذر ۰۸:۰۰

ددی نمیدونم بخندم یا گریه کنم :|

ارببه(ارمی و مونببه) 

فنوار راه انداختن

و منی ک فن هردو ام:|

میگن یکی از اهنگ های فول البوم انگلیسی منستا شبیه دینامیته بعد اهنگ بی کلام گمبیلر هم گذاشتن روی یک کلیپ بی تی اس:|

بعد میگن الکی رفتن بیلبورد

الان نمیدونم از اینکه منستا اولین گروه کیپاپ با فول البوم انگلیسی‌ هست خوشحال باشم یا از فنوار ناراحت

😂

والا بیلبورد و... برای همه خوشاینده:|

ولی توی هر فندومی بیشعور وجود داره

اصلا چرا من دارم سنگ اینارو به سینه میزنم؟ برم ارشیو لایو وونهو رو ببینم

RM. kiute.ARMY

والا تا جایی که یادمه خود بنگتن هم از مونستا حمایت کرده بود و قبل از رفتن وونهو از مونستا بهشون گفتن بنگتن دوم که میتونن بیلبورد رو فتح کنن:/
والا گروه ها باهم خوبن فندوم این وسط خودشو جر میده...چه مونببه چه ارمی...
دقیقا بیشعور همه جا هست ربطی به برچسبی که به خودش چسبونده نداره😂
M
۲۵ آذر ۰۷:۳۰

😙

RM. kiute.ARMY

-3-
M.b
۲۵ آذر ۰۰:۴۲

چند صفحس؟

RM. kiute.ARMY

140*^*
عاقد تهکوک🥲🙂
۲۴ آذر ۲۳:۴۸

من کامنت گذاشتم چرا نیست جر فک کنم گزینه اشتباهی زدم اها میگفتم ی چند وقتی هست فیکای سایت میخونم ممنونم واسه فیکای قشنگتون واسه اولین باره دارم کامنت میزارم و واقعا نمیدونم باید چی بگم 

RM. kiute.ARMY

فدایی داری لابمT^T کامنت ها اول باید تایید بشن و بعد داخل سایت نمایش داده بشن
عاقد تهکوک🥲🙂
۲۴ آذر ۲۳:۴۵

من ی چند وقتی هست فیکای سایت میخونم واسه اولین باره میخوام کامنت بزارم ایش نمیدونم چی بگم

RM. kiute.ARMY

همین که اعلام حضور کردی خودش کلیه*^*
Arny
۲۴ آذر ۲۳:۳۶

😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

RM. kiute.ARMY

*^*
Kim Maria 😌
۲۴ آذر ۲۲:۲۶

نونا سلام 

یه سوال ؟؟؟

با توجه به خلاصه ... ویکوکه یا کوکوی ؟؟؟😆😊

RM. kiute.ARMY

ویکوکه جیگر طلا😎
Saanaa
۲۴ آذر ۲۲:۰۴

امتحان سنگینی دارم ولی

 

 

 

 

 

 

چند صفحه است بخونمش:)؟

 

 

 

RM. kiute.ARMY

140 تا دخترم:")
EA
۲۴ آذر ۲۰:۴۵

فرستتتتتت ؟؟؟؟؟ 

اهه ددی من فرست شدم 

حالا بیا وسط ( وی وسط بیمارستان دارد قر می دهد )

RM. kiute.ARMY

من چی بگم اخه😂
BTL
۲۴ آذر ۲۰:۲۱

کاپل و موضوع ک توپه!!!

ایشالا قلم نویسنده هم عالى باشه و لذت ببریم😍برم سراغش

RM. kiute.ARMY

اره قلم واقعا خوب بود به عنوان اولین کار*^*
Sohyun Kim
۲۴ آذر ۱۷:۵۵

عررر این خیلی خوبه 

سکند؟

RM. kiute.ARMY

خیلی عالی:">

نچ😂
Meli ^-^
۲۴ آذر ۱۷:۳۶

جیییییییییخ

فوووووووول تهکووووووووک

منوووو ایننن همههههه خوشبختییییی محالههههههه

RM. kiute.ARMY

شاباش شاباش😂
عینک شکسته دست نامی😐🦘
۲۴ آذر ۱۷:۱۰

بگو فرست شدمممم😐🪡

RM. kiute.ARMY

اگه بگم نشدی منو میزنی؟😂
Aras
۲۴ آذر ۱۵:۴۹

نمیدونم چرا نمی‌گیرم اینو... 

 

هعی فرست؟ 

 

سکند؟

 

اگر نه مرگ...

RM. kiute.ARMY

نه مرگ نههههههههه:">
Mobina ❤
۲۴ آذر ۱۳:۵۹

چی بگم هیچی فعلا ندارم بگم فقت اومدم کرم بریزم

RM. kiute.ARMY

بعله😂
Kim Miya
۲۴ آذر ۱۳:۵۷

اخجونننننن فیک فول ، اسماتتتت

دلم موخاسسس ولی وخ ندارم 😑

 

 

 

 

ددی خبر رسید ک امتحانام از ۱ دی شروع میشه 

😑💔 

میگما ددی موقع امتحانا سایت چجوریع؟ آخه من میخواسم برا تولد ته پارت آپ کنم ولی الان نمیدونم چ کنم😑 ی راهنمایی کن 😶🍭

اگه هم ک چیزی آپ نمیشه موقع امتحانا ، هب ندار میذارمش برا بعدش

RM. kiute.ARMY

کاش میشد به جای 24 ساعت 30 ساعت داشتیم:">

موقع سایت اکثرا نویسنده ها یه ماه مرخصی ان اما بخوان چیزی اپ کنن در خدمتیم
simon
۲۴ آذر ۱۳:۲۸

بریم که داشته باشیم

RM. kiute.ARMY

هوراااااااااااااا*0*
Jimin.cute
۲۴ آذر ۱۲:۵۷

میدونم فرست نیستم:|

سکند هم نیستم اوکی:|

حیحیحی:)

RM. kiute.ARMY

کنچانا😂
dada army
۲۴ آذر ۱۲:۴۸

فرست؟

البته مطمئنا نیستم

وللش

RM. kiute.ARMY

هقT^T
Army°°♡
۲۴ آذر ۱۲:۴۱

کلکا چرا انقدر جدیدا فول میدید بیرون؟!

نمیدونید ما طاقت نداریم؟!

RM. kiute.ARMY

اتک زدن ایز مای استایل😂
Mr Ghost32
۲۴ آذر ۱۲:۰۵

فرست XSD

تیتاپ طلایی بدید

RM. kiute.ARMY

باقلوای طلایی بهت میدم جیگرم😎
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان