BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات The Firstest

7_jvep.png

 

نویسنده blue sun
نوع روابط استریت (دخترپسری)
ژانر پزشکی، عاشقانه، فلاف، درام، طنز
محدودیت سنی ندارد

  

برشی از داستان:

از ترس...

ترس اینکه یکی بخاطر

اشتباه کوچیکش واقعا بمیره...

از شوک زیاد...

شوکه شدن بخاطر اینکه سرپرست بعد این اتفاق حتما مردودش میکنه...

غش کرده بود...

اونقدر آروم و بی صدا غش کرد که کسی متوجهش نشد...

  

📚💕🩺DOWNLOAD🩺💕📚

   

 

805_vpfe.png 

۱۶ ۱
saliva (Ot7)
۳۰ دی ۱۲:۳۹

کاش به جای کاراکتر ا.ت از یه اسم استفاده میکردی تا حرفه ای تر دیده میشد ولی بازم محشر بود

چون فامیل طرف هوانگ بود عجیب یاد یجی افتادم و تا اخرش یه شیپ خود ساخته نامجی تو ذهنم بود و ولم نمیکرد:/

موضوع زیبا،روند شکل گیری داستان زیبا و دیالگوت هم تا حدودی زیبا بود دمت گرم

RM. kiute.ARMY

عاااا موافقم*^*
اسم یه کرکتر واقعی خیلییییی داستان رو حرفه ای تر میکنه
سالسا به رنگ پاندا
۱۵ دی ۱۴:۳۵

اهم اهم خب خیلی وقته نیومده بودم

تم جدید مبارک💛

RM. kiute.ARMY

خوش برگشتی لاوم:">
ممنونT^T
عسل
۰۶ دی ۲۰:۵۶

اره اونو خوندم😢

RM. kiute.ARMY

:"(
Pikoniko
۰۳ دی ۱۲:۵۱

سلااااااام☁️

خداحافظ تهران

میگم جدی جدی خدا با من شوخی داره نه؟؟؟

😑بسه بابا بسههههه

خدا بگم چیکارتون نکنه

از مسابقات اخراج شدم تا ۲-۳ماه

یعنی چه؟؟

طرف زده پام رو شکونده بعد من که ۴۰ثانیه اخر مسابقه رو زدم گردنش شکسته مقصرم؟؟

دختره بوق

سانسور

مادر به خطا ...$$$$@#*٪!)(،:'

الله اکبر😶

هی هیچ نمیخوام بگم

 

RM. kiute.ARMY

ساری بنگتن
ساری ریدرز
هولی شت!!
 وات د فاک؟
:|
کانر (تانیام همون حلال مشکلات اسممو عوض کردم بل)
۰۲ دی ۱۷:۳۵

عرررررررر فونت سایت خیلی خوب شده

RM. kiute.ARMY

خیلی واضح تر و شیک تر شدههههT^T
Pikoniko
۰۱ دی ۰۹:۵۹

سلام همگی 

سلام به تو 

سلام به من.سلام تهران

خوش آمدم وطن...زادگاه

ولش بابا

خوبی تو😂

اومدم تهران😶دیشب رسیدم😂

RM. kiute.ARMY

خوش اومدی جیگر😎
Anita
۳۰ آذر ۱۵:۵۹

عررررررررررررر لعنتیییییی اینم گذاشتی😹 بهتریننننن نویسندههههه بلوسان من فقط بلوسان و قبول دارم

RM. kiute.ARMY

ای جااااان😂
عسل
۳۰ آذر ۱۲:۲۲

سلام خوبی؟؟

میگم میشه یه فیک توی ژانره جنایی، شیطان پرستی و انگست معرفی کنی؟

RM. kiute.ARMY

دف پازل رو خوندی؟*^*
Pikoniko
۳۰ آذر ۰۹:۵۸

والله باید بزنیم بکشیم😶

 

از الان حلالم کن شاید جنازم رو اوردن

 

RM. kiute.ARMY

چرت نگو جقله-_- غلط کردن دست روت بلند کنن
Pikoniko
۳۰ آذر ۰۹:۲۵

خب خدارو شکر

اها پس هنوز دوماه نشده؟؟

اوکی تو اولین فرصت مینویسم برات میفرستم دیر نشه

فدات عزیزم

نه میخوام فقط از دست اون خلاص بشم بره 

😐😂

اینقدر این هفته گیج و کلافه بودم که خدا میدونه فقط

جمعه هم قراره برم گچ پام رو دربیارم

خیلی اوضاع وحشتناکه

دیشب هم نتایج رو از مسابقات فرستادن دیدم بیشتر دوستام قبول شدن برن ترکیه برای مسابقات بعد من تو لیست نبودم زنگ زدم مدیر و مربیم مربیمم پیگیری کرد و گفت که چون رقیبت زدت و ۴۰ثانیه بعد تو زدیش 

بعد چون زدی گردنش رو شکوندی اسمت رو نذاشتن دوباره باید امتحان بدی 😫

 

تازه بدترش اینجاست طرف که رقیبم بود پارتیش اینقدر کلفت بوده بدون بیمه راهش میدن منم مجبورم ۷میلیون خسارت بدم 

خداااااا کجایی جدی؟؟

اینو ولش من دوباره باید برم تهران خسارت یارو و بدم 

بعد تمرین کنم دوباره مسابقه بدم اصلا خیلی بده خییییلیی

RM. kiute.ARMY

نه لابم نشده*^*
اهان بعله😂
الهی من کباب شم:")
تلنقبلن3عغثلنض چ خبره اخه:") قشنگ زدید همو ناقص کردین ها😂

7 تومن شت:|
مراقب خودت باش سر جدت:/ نزنی اون یکی پاتم داغون کنی:|
Namjoonii
۲۹ آذر ۰۸:۳۶

واو سایت چ چراغونی شده😍🤣🥺🥺🍒

انگاری عروسیه ولی خب دوستان کریسمسه🎀🥺🌈

وای خودا چقد تم سایت گوگولی و خوردنیه💜🥺🎀🌈

البته ادمین سایت هم گوگولی و خوردنیه😉🥵🍓

بریم بعد از چندین ماه ی دخترپسری هم بخونیم،ضرر ک نداره_اگر عم فوقش فشارم افتاد میریم ی وانشات از rm_kuite_army اونم نامکوک می‌خونیم درست میشه😍🍓🥵

*دیرین دیرین*

آگهی بازرگانی 

RM. kiute.ARMY

قربون چشمات برم من*^*
تثنتصاثنبتاص
عزیزدلمی فدات شم:")
اخ خجالتم ندهههههههههههه نمیگی قلبم ضعیفه؟
Pikoniko
۲۸ آذر ۲۰:۲۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

خوبی جیگر؟

ببخشید من خیلی درگیرم مجبورم ویس پر کنم به خدا

*****************************************

RM. kiute.ARMY

خوبم عزیزدلم*^*
کنچانا😂
بله عزیزم برداشته میشه*^* اشکال نداره قشنگم دوماه نشده بود نگران نباش
ممنون قشنگم به خودت سخت نگیر!!
عذرخواهی نکن دارلینگT^T
کانر (تانیام همون حلال مشکلات اسممو عوض کردم بل)
۲۸ آذر ۱۸:۲۷

پروفتم عوض کردی دیه بسی پرفکت

RM. kiute.ARMY

پرفکت ک شمایی:">
♪ᴺᵃʳᵍᵉᶳ♪
۲۷ آذر ۲۳:۴۵

وای وای وای میدونم فرست نیستم🕳️

ولی خب ددی شاید باورت نشه دلم خیلی یه وانشات دختر پسری میخواست از بلو سان:]

اومدم دیدم گذاشتیییی عر ننهههه

RM. kiute.ARMY

نوکرم جیگر جان دل به دل لوله کشی:">
کانر (تانیام همون حلال مشکلات اسممو عوض کردم بل)
۲۷ آذر ۲۳:۲۰

بندری زدن-

جوووننننننننننننننننننن 

کاپلش کیه؟؟

جووون سایتو آب و جارو کردیاااااااااااا

خیلی خوشگلهههههههههههههه

RM. kiute.ARMY

خوشگل که تویی فدات شم منT^T
کاپلش ا/ت و نامجون*^*
kuro
۲۷ آذر ۲۲:۳۱

عه برم بخونم؟:|برم؟*لبخند باکسی

اه ددی هیق نبودم دلت تنگ نشده بود؟:"|در غم فراغم چه کردی؟

اصن چقدر وب تغییر کرده0-0بغل؟

RM. kiute.ARMY

جعبه کوشولوی منننننننننننن:">
البته ک بغل فدات شم خوش برگشتیT^T
Kim Miya
۲۷ آذر ۲۱:۴۹

ددیییییییی 

بهم بگو ک دارم خواب میبینم 

بگو ک تهیونگ با اون ریش سیبیل و ترقوه ها واقعی نی

هق ددی 

یکی منو بزنه ببینم خوابم یا بیدار 😭

واییییی ددیییییی

*فرو کردن سر توی بالشت 

*خفه کردن خود 

*جیغ کشیدن و پاره کردن گلو 

*خود زنی

*انکار 

ددیییییییی وای من مرگگگگگگ یکی منو بکشههههه 

ب چ جرعتی ی همچین چیزی استوری کردههههه 

هق ب قصد کشت اومد اینستا 

من میدونستم هق 💔😭

ددیییییی ببخشید ک مجبوری عر زدن منو تحمل کنییی

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر 

ددییییی اومااااا هق 

حقیقتا دیگه نمیتونم😑💔 هی اتک میزنه، قلبم ضعیفه بوخودا

*کوبیدن پاها ب زمین 

*کشیدن موهای خویش

😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔💔

RM. kiute.ARMY

باز توبه شکستم گلنار به دستم:")
دیگه سیبیلاشو انداخت زیر ماشین پشم زنی....ریشاش رفت:")
بند دلامو کند...
Mobina❤
۲۷ آذر ۲۱:۰۲

نویسنده ها گل کردن همرو دیوونه کردن

ولی من هنوز تو اون فیک هزار صفحه ی موهوم روزی ۱۰۰یا۲۰۰تا صفحه اگر بتونم میخوام همینجوری درسمو میخواندم مخترع شده بودم

ولی کاش امتحانات از اسماتا میومد

RM. kiute.ARMY

جونز جونز*^*
اگه میومد ک الان من دکترامو گرفته بودم:")
💕2A💕
۲۷ آذر ۱۶:۱۹

آم...

یه چیزی بگم؟

شاید نوشته ی ساده ای بود...

ولی برای من خیلی لذت بخش بود...

شاید اگر توی موقعیت دیگه ای بودم مثل خیلی از فیکشن ها نظری نداشتم که بدم پس هیچ حرفی نمیزدم اما...

امروز 18 ماه دسمابر عه...

پس امروز برای منی که کیپاپرم خیلی دردناکه:)

امروز سالگرد مرگ جونگهیون عضو شاینی عه:)

و من از صبح حالم خوب نیست:)

پستایی که اعضا گذاشتن خیلی دردناک بود:)

وقتی کپشن پست مینهو رو میخونم ناخوداگاه اشکام سرازیر میشن:)

خیلی دردناکه:)

و حالا همه ی اینا رو گفتم که بگم...

مرسی با این وانشات لبخند روی لبام آوردی...

و مرسی باعث شدی یکم از اوضاع آشفته ی ذهن و قلبم فاصله بگیرم:)

ممنون:)🤍💎

RM. kiute.ARMY

مینهو بچه ام چه با بغض گفت دلم برات تنگ شده...
...
۲۷ آذر ۱۵:۲۶

وایییی عالی بووووددددد

RM. kiute.ARMY

فدایی داری*^*
Vente .
۲۷ آذر ۱۳:۴۶

دومین فرصت امروز

هه (☞ ͡ ͡° ͜ ʖ ͡ ͡°)☞

RM. kiute.ARMY

جون😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان