BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات mermaid

    

نویسنده 2A💕
کاپل اصلی سپ
کاپل فرعی چانبک
ژانر فلاف،یکم کمدی،یکم کراس اور،تخیلی،فنتسی،ماورالطبیعی،فانتزی
محدودیت سنی +10

   

مقدمه:

هیچوقت فکر نمیکردم دریاچه ای که دونه دونه ی دردام رو شنیده بود یه روزی دوای همون دردام رو بهم معرفی بکنه!

  

آهنگی که چانبک داشتن تو ماشین گوش میدادن

🎼music 🎼

 

◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇

  

🌸🌻🌿DOWNLOAD 🌿🌼🌸

  

پ.ن(نویسنده):حتما حرفای نویسنده رو که اخر وانشاته بخونید 🥰🥺🤍

 

 805_vpfe.png 

۲۲ ۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💕2A💕
۱۹ بهمن ۲۲:۲۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

اوه باشه ددی جونم^^

بقشید اینقد اذیتت میکنم ددی:(

ساریی:(((

**************************************************************************************************************************************

 

************************************************************************************************************************

 

 

خدایا....یعنی الان ممکنه درست باشه؟:″)

لعنت بهش این قرار بود برا تولدم باشه:(((

عیح میو:(((

خو ددی من چیکار کنم وقتی اینقد خنگم که بلد نیستم درست برات فایل ورد بفرستم هوم؟:(

ببشیدددد:((((

RM. kiute.ARMY

این چه حرفیه عزیزدل من فدا سرت جیگرم نگوووT^T

ارههه فاینالیییییییی!! درستهههههه حله چشاتههههههT^T
ای من بگردمت:"))
نگی به خودت خنگ:"(( پس من خنگ ترینم!!!

نه نه عذر نخواههه عزیزممم تقصیر منه بخداT^T
من تمام تلاشمو میکنم تا امشب بزارمشون خب؟T^T
💕2A💕
۱۸ بهمن ۱۵:۵۰

ددی ددی فک کنم بعد از کلی غر زدن درست شد...

یعنی اگه درست شده باشه این میشه ورژن کایسو:

/storage/emulated/0/Documents/Gray rose by mana 2A(kaisoo ver)_230202_161036.pdf

 

و ورژن سپ هم:

/storage/emulated/0/Documents/Gray rose by mana 2A(sope R ver)_230205_152459.pdf

 

 

دعا کردن برا اینکه درست باشه*

ذوق داشتن و در عین حال حس نا امیدی چون اونقد با ورد کار نکردم یادم رفته باید چیکار کنم و حتی ممکنه اینی هم که دادم درسته نباشه*

با لب و لوچه آویزون به ادامه ی مرتب کردن اتاق خود میپردازم*

 

RM. kiute.ARMY

نیورد:")))

عایگو عایگو پیشی منننT^T نبینم غمتو آخه:")
💕2A💕
۱۸ بهمن ۱۵:۱۰

وایسا

ددی

جسگسگشگگشگش

من تو گوشیم ورد ندارم

فقط آفیس دارم

بعنی چیییی؟؟؟:||||

تازههه

آفیسمم کار نمیکنههه

سججسجشجشجگشگشگش

فشار خوردن به میزان زیاد*

الان دانلودش میکنم...

 

 

 

 

*وای ددی مرسی تحمل میکنی این دیوونه بازیمو:″(🤍💔

RM. kiute.ARMY

همون نوت گوشیت هم حله هاT^T

نگوووو تو تاج سرمییییییی!!
💕2A💕
۱۸ بهمن ۱۳:۲۸

شاید ولی آخه ددی من فیکشنامو تو ورد نمینویسم تو نت گوشیم مینویسم:(

حالا بزا ببینم چیکارش میشه بکنم...

آخه الان نت خونمون از دیرو قطعه،الانم با نت گوشیمو کن تازه بسته هم ندارم...وای باشه تمام تلاشمو میکنم ددی^^💕

RM. kiute.ARMY

قبل از اینکه سیوش کنی یه گزینه داره به اسم ذخیره به عنوانِ...که اگه اونو بزنی ذکیره به صورت سند یا داکیومنت داره که مثل وورد ذخیره میشه.
همونو برام بفرستی بقیه اش حلهT^T
💕2A💕
۱۶ بهمن ۱۷:۰۷
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

***********************************************************************************************************************

 

درست هست ددی؟:)

و چیز دیگه ای؟:)❤

 

RM. kiute.ARMY

کاملا عالی و پرفکتT^T
فقط میتونی بهم داکیومنت (ورد) فیکت رو بدی نفس من؟
💕2A💕
۱۶ بهمن ۱۴:۲۰

فاک فاک فاک فاک فاک فاک فاااااااااااااکککککککک😭😭😭😭😭

یعنی ددی قبول شددد؟؟؟😭😭😭😭😭😭

فااااککککک😭😭😭

این بهترین چیزی بود که تو چهارده سالگیم شنیدمممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭

*اندازه کل دنیا ذوق کردن

خجالت کشیدن*

آره راستش کار خودمه...راستش قضیش اینه که من یکی از دوستام مادر بزرگاش با هم فوت شدن(صلوات فرستادن برا شادی روحشون*)سر همینم ما رفتیم تسلیت بگیم یه سبد گل خریدیم،بعد تو گل فروشی که بودیم من این رز خاکستری ها رو دیدم و بنظرم خیلی قشنگ اومد،بعدش ازش عکس گرفتم و همونجا هم ایده ی فیکشنه به ذهنم اومد...

https://www.uplooder.net/img/image/13/270ef2f234e53a1a108d5a6d42db2a39/20230105-171910.jpg

اینیکیم گرفته بودم،بود،ولی حس کردم اون قشنگ تره پس اونو دادم^^❤

واقعا میگی ددی؟:)

بنظر خودم اصلا خوشگل نبود فقط چونکه ایدش ازونجا اومده بود دلم خواست کاور هم همون باشه...

باورم نمیشه خوشت اومده:″)

اوه باشه ددی حتما^^

وایی واقعا میگی ددییی؟🥺

اینکارو میکنی؟🥺

فااککک😭😭😭

دلم میخواد قبول کنم ولی آخه زحمتت میشه:(

ببخشید که میخوام قبول کنم:″) 

آخه دیزاینای تورو قبلا دیدم...

به طرز فاکی ای خوشگلن:″))))

مرسی مرسی مرسییی😭😭😭

اوه ممنونمم🥺💋

از طرف من از خواهرتم تشکر کن ددی🥺🫂

مرسیی ددیییی جونممممم🥺🫂🫂🫂

ولی...نمیخوای واقعا پیشی ای که مال خودته رو بین بازو هات اونقدری فشار بدی که صورتش قرمز قرمز شه؟:(

اوه واقعا میگی ددی؟:″)...گسگسگسگسگسگسگسگش....مرسیی این خیلی تعریف قشنگی بوددد🥺🫂

و آهان!چیزه ددی...ببخشید بابت مشکل ورژن سپ...دروغ چرا من موقع ای که فیکو تموم کردم غروب پنج شنبه بود،یعنی من همین که فیکو تموم کردم برات فرستادم....سر همینم ورژن سپو خیلی هول هولکی زدم و همون موقعیم که داشتم ورژنو میزدم یکی از مهمونامون رسید سر همینم یکم زیادی هول هولکی شد...بازم ببخشید:(...سریع درستش میکنم میدمش بهت^^❤

 

 

RM. kiute.ARMY

البته که قبول شدT^T
عایگووو کیوت من فدا ذوقت کهههههه!!


واو! خدا بیامرزتش ولی چه سبب خیر هم شد بنده خدا...ولی مخت رو قربون هاT^T

اون حالت کلاس بالا تری داره*^*
بخدا میگممT^T واقعا محشره!!

معلوکه که انجام میدم نفسمممم زحمت چیه وظیفه استتتT^T
این حرفا چیه همه کسم؟
خوشگل چشاتن به مولا عمرم:"))
خواهش خواهش خواهش لیل میو میوی منT^T

ممنونم از تو که انقدر خوب و با محبتیT^T

میخوام کاری کنم نوتلا و اکلیل هاش بریزه بیرونT^T باعث میشی خشن شم!
اره عسلک منننننننننT^T

فدا سرت نفسم تا هروقت بدی مشکلی نداره در خدمتم*^*
💕2A💕
۱۳ بهمن ۱۹:۲۷
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** ****

** ****** ** ****** ** ***** **** *****

*** *******

******** ** **** ******** ** **** *** ****** **** **** ****** *** ***** **** **** ** ** ** ******

**** ******* *** **** **** **** *** *** ***** *** **** **** *** **** *** *** *** *** ** **** ******

**** **** ** **** ****** * ******* * ***** ** *** **** ***

******* ***

******** **** ** **** *******

***** **** ** ** ***** *** * **** *******

***** **** ****** ** ********** *** ****** **** ************ *******

*******

 

******

*************************************************************************************************************

 

**** ********* ******** *****

*********************************************************************************************************************

 

**** ********* *********** *****

***********************************************************************************************************************

 

********* *****************

********* ****** ** ****** *

************

*************************************** ** *****

****** ******* *****

 

***** ** **** ***** ** ** *** ***** ***** ** ************** ** *** ****** ** ********* *** *** ***** ** *********

********** ** **** ** ** ** ***** * ****** ** *** **** **** ** ****** ***** ************* ****** * ** *** *** ***** ****** * **** *** ** ** ***** ******* ** ***** * *** ***** *** *********** *** **** ***** *** **** ** **** *** **** **** * **** ***** *** **** *** ***** *** *** **** ************ 

 

**************** ** ** ********* ********** ***** **** **** ******* ** *** *** *** **** * ** ***** ****** *** **** ****** * **** **************** ********** **** * ** *** *** *** **** *** ************* ******* ***** **** **** ***** ********* ****** ***** **** *****

***************** ****** **** ************ *** ** *** ***** **** *** ****** *** *** *********** * *******

 

 

*** *****

**** **** *** *** **** ****** ********

*** *** ******* *** ** **** ***** **** ** ****** ***** ********* *** ** ** **** *** ******

RM. kiute.ARMY

سلام عمر من*^*
به به دست پر هم که اومدی لیل میو میوی منT^T
اومو!! واقعا عکس پوستر کار توئه؟؟؟ معرکه است!! من فکر کردم از عسک های پشت صحنه ی لاو شاته!!!
خب دورت بگردم همه چیز تکمیل به نظر میاد و مشکلی نیستT^T
فقط ورژن سپ یه جاهایی هنوز کای مونده که اون هارو بیزحمت اصلاح کن.
و اینکه میخوای من برات دیزاین فایل رو انجام بدم؟
چون دیگه اگه کسی دیزانر نداشته باشه و اینا، خلاصه که قابل بدونن انجام میدمT^T

و حسابی خسته نباشی دارلینگ! خواهرم هم از این پشت نوشته ات رو تایید کرد الکی مثلا کارشناسانه نظر داد😂😂 چون خیلی سخت پسنده...

تولدت هم مبارک قشنگ ترین من...شیرین ترین پیشی دنیا که دلم میخواد بین بازوهام خفه اش کنمT^T
حسابی وجودت نعمته:)

پ.ن: دوست داشتن و یا نداشتن یه چیز نسبی ئه و بدون به همون اندازه که نگرانی، به همون اندازه هم امیدوار باش! چون داستانت اصلا از تاب نیوفتاد. کش هم ندادیش. خیلی ترتمیز و جمع جوره و واقعا مثل یه دسر میمونه!
💕2A💕
۰۴ بهمن ۲۱:۰۵
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

هایی ددییی^^🤍

خوبیی؟:)))

وای چقد دلم تنگ شده بوددد😭😭😭

اهه لعنت به امتحانا...

من کرج زندگی میکنم...بعد کلا استان البرز رو نزدیک یه ماه تعطیل کردن...

یعنی ما توی دی ماه فقط سه تا امتحان(علوم،مطالعات،املا) دادیم...

و خلاصه این تعطیلیا اونقدر کششش پیدا کرد که تا خود دیروز طول کشید:))

و دیروز هم چون دیر اعلام کردن که ندارس بازه،چون اولین امتحان ریاضی بود مدیرمون اعلام کرد امتحانا از امروز شروع بشه چونکه بچه ها استرس گرفته بودن چون نخونده بودن...

و خلاصه بگم ما امتحانامون(با اینکه هفتم کلا یه چسه امتحان بیشتر نداره...)تا دوازده بهمن طول میکشه^^

ولی اصن پوینت قضیه این نیست...

پوینت قضیه اینه که چهارده بهمن تولدمه و من دارم بخاطرش یه فیکشن مینویسم:)

البته قول نمیدم تا اون موقع تموم بشه،ولی خب به هر حال این یه فکته که بخاطر تولدم شروعش کردم...

و حالا به یه مشکل برخورد کردم...:(💔

** *** ****** *** ****

******* * ******** ****** **** ******** **** *** ******* ** ** **** ***** **** **** ** **** **** ********

***** *** **** ** ** *** ******** ***** **** ** *** * ********** ** ** ** ***** *** **** **** ** ***** **** **** **** ** ***** **** ** ** ***** ********

*** ******* ******* *** ***** ** **** ** **** *** * ** **** **** ** ***** ** ****** ***** ** ****** **** ***** ********

* ** **** ** *** ** ******** ***** ** ** *** *** ** ***** * *** *** ****** ** ***** *** ******* ** ****** * ** ******* ***** *** *** **** **** *** * ***** *** ** ** ******* * ** ******* ****** * *** * *** *** ** ** ** ***** * ******* ***** *********

* ******* *** **** ** *** ** *** ****** **** * ******* ******** *** ***** **** ** ***** ***** *** ***** ******* **** **** ** ******* ***** ****** ** *** ** ***** ***** **** ** *** ****** *** **** ***** ****** ** ******* ** *** ******* **** ** ** *** ** ******* ******

* ********* *** ** ***** *** *** ******* ** ****** ***** ******* ** **** *** *** ***** *** ******* ** ******* ** ***** **** ** ***** *** ***** ********* **********

* ***** *** ** *** ** ***** ** **** **** ******* ** * **** **** ** *** ***** ****** * ***** ******** *********

**** ** *** *** ******* ** ** ****** ** ***** ** ******** *** ********** ** **** ** ***** **** ** ******* * *** ** ** **** *** ** ******* **** ** ** **** ** ** **** ***** *** *** * ******* ** *** ** **** ** ******* ****** **** *** **** **** * ****** ******* ***** **** **** ****** * **** ******** ************ ** ******* ** **** **** ** **** ** ** *** ****** ********* ******* * **** ** **** *** *** ***** *********** ** *** **** *** ******* ** **** ****** *** *** ** ******* ** *** *** ** *** **** **** *** * ***** ******* *** **** ** ********* **** ****** * ** ** ** * ***** ***** ** ******* ** **** *** * **** ** ** *** ** ** ****** **** ***** * ***** **** *** *******

*** **** ** *** ** ***** *** ************ **** ****** **** *** ** *** ***** *** **** **********

***** ** ** **** ****** **** *** ***** ***** ***** ***** ** ****** **** *** ******

** ***** ** ** **** ** ******

**** ******* ** **** ** **** ** ****** ** ** ****** **** **** ***** ***** *** **** ** **** ** ****** *** *** ** *** **** ******** **** *** ****** * *** *** **** * ** ******* **********

******* ** ** ** *** **** ****** ** ***** * **** * *** **** ***** ** ********

 

 

وای گاد ددی چقد زر زدم ساری:(💔

لاوتتت:)))) 🤍🤍🤍

و اینکه میدونم سناریو خفنی نیست و هزار تا عیب و ایراد داره ولی خب پوینت ماجرا اون ارزش عشقه...انیوی...مهم نیست...

بببخشید اینهمه حرف زدم...

مراقب خودت باش...

منم برم گمشم برا فردا که امتحان قرآن داریم بخونم...اندازه چس بلد نیستم بعد حالا فردا باید پاشم برم ترجمه هم بکنم:)))))

دوستت دارم:)🤍

مرسی اینهمه زحمت میکشی برامون و اینقد به فکرمونی:)

خیییلییییی مرسییی🥺💕

لاوتتتتتتضگشگجضجضجضجضجضج🥺💕🤍

*نظرت راجب سناریو هم اگه خاستی بگو...

 

RM. kiute.ARMY

سلاممم بیبی منننT^T لیل میو میوی مننننننن!!
عالی ام تو خوبییی؟
ای قربون دلت برممممممممممممممممT^T
ک.ون توش:")

اوه آره اونجا هم تعطیل بود:"(
ای بگردم...میمیرن حالا بیان و مجازی امتحان بگیرن؟:| چه فرقی داره اخه...
درس خوندن به خود وجدان طرف ربط داره...
به تولد فرشته ی گربه ای منه کههههههT^T ختقلخهاضکهخثقاکض
و ای جااااان! خودت نعمتی که میشینی فیک هم مینویسی

مشکل؟
البته در خدمتم!

سناریو که قشنگه! هیجان هم داره. پیچیدگیِ نرمی داره که خواننده رو نه اونقدر خسته میکنه و نه اونقدر دلسرد. یه چیزی که از نظر همه چی توازنه!
براوو! خیلی پخته و دلپذیره!
مشکلی هم نداره. مخاطب مخاطب پسنده.
اگه بخوام معقول باشم، قاتل 60 درصد کیونگسوئه و 98 درصد تائو. اما بخوام خیلی دیوونه طور نظر بدم، مگه آقای چوی چشه که یه قاتل بشه؟😂😂😂

عه نگو زر:|
لاو یو مور دارلینگگ
نگوووو خیلی هم خوبهT^T
فدات شم وب خودته:">
فایتینگ نفس حسابی بترکون و به خودت هم فشار نیارت^T
منم دوستت دارم عسللل!
رحمته جانان بخدا کاری نمیکنم:")
خیلی خواهشش میکنمممم!
تامثنقافمثتقمنتفاثمنتقافمتثنتقافتثقاست
💕2A💕
۱۹ فروردين ۲۲:۰۵

ددی...

میدونی دیگه مدرسه ها باز شده...

منم هفته ی پیشو مامان بابام نذاشتن برم...

فردا دارم میرم...

یه معلم فارسی داریم(یه بار گفتم)سگ به معنی واقعی...

بعد منم فارسی نخوندم هنوز...

واییی امروز سر درسام اونقددددرررر گریه کردم...

فردام صبحی ام:″)💔

و نمیتونم صبح درس بخونم...

برا همینم خیلی استرس دارم:)

تنها خوبیش اینه دوستامو میبینم:))))))

ولی از درسا میترسم:(((

ووییییی

خدایااااااا

ددی میشه یچیزی بگی یکم آروم بشم:(؟

میو به خدا گناه دارممم

تنها خوبی امروز اینه که داییم-که عاشقشم و به شددددتتتت دلم براش تنگ شده-اومده خونمون:)))))))))))))))))

هققققق

اصن نمیدونم چرا اومدم اینارو بهت گفتم...

شاید بخاطر اینه که همیشه بهم آرامش میدی:)

میو میو میووو میشه بغلم کنیی؟:(((

 

راستی ددی دلم میخواد اسمی که باهاش کامنت میدمو عوض کنم...بنظرت 2A~^°^💕 یا یه همچین چیزی خوبه؟؟؟ ^-^

یه چیز کیوت با 2A میگی؟...دوست دارم نظرتو بدونم...^°^🤍

RM. kiute.ARMY

جان دلم پیشی؟!
اومو کیوت من چیزی نیست باشه؟!
نخوندی ک نخوندی...اصلا هم ترش نداره چون اون در حدی نیست ک بخواد بترسونتت. غلط کرده اصلا!
اولش اینجوری به نظر میاد اما اگه قبولش کنی که برات مهم نیست میشه باهاش کنار اومد:">
منم روزی از مدرسه امو یادم نیست که بدون استرس رفته باشم:)
اما تازه سال آخر فهمیدم چطور باید برم مدرسه
تازه فهمیدم چطور درس بخونم...هعی..
البته ک بغلت میکنم گوگودوی من*^*

وای گاعددددددد یه پیشی بزار کنار اسمتT^T
.....
۲۶ اسفند ۰۰:۴۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

اوه شت.... 

اون فیک چتو خیلی دوس داشتم نمیدونم حالا تو فلشم هس یا نه :') 

اگه خودت فیک چتو داری تو این آدرس

***********************************************

تو پست ولکام لینک دانلودشو میفرستی؟ :') 

اگه نداری آدرس نویسنده رو بده از خودش بگیرم:') 

 

+آدرسمو پاک کن

RM. kiute.ARMY

نه اخه قضیه اینه که ادمین قدیمیمون اون رو گذاشته بود اما ما اجازه ی چنل نداشتیم سو قبل از اینکه بیان تیکه پاره امون کنن برش داشتیم:">
.....
۲۴ اسفند ۱۴:۳۴

ادمین..... 

میدونی چه غلطی خوردم؟! 🥲

رفتم از آخرین پستتون...... 

تا اولین پستتون خوندم.....🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲

هنوزم پستا و فیکایی هسن که کامل نشدن... 🥲

بخندم یا گریه کنم....؟! 🥲

کلی سناریو پیدا کردم و کلی هم عر زدم.... 🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲

عر زدن و ذوق مرگ شدن سر حد مرگ* 

چقد تهکوک داریددددددد🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

همچنان عر زدن*

دو ساعت دنبال فیک چت سپ بودم 🥲

اسمشو یادم نمیاد خود به خود حذف شده بیشعور🥲💔

فک کنم باید اسم فیکاتونو نگه دارم..... 

عععععرررررررر🥲🥲🥲🥲

اشک ریختن* 

یه وانشات سد اند بود از جیهوپ که آخرش پارت هپی انده

اونو پیدا نکردم🥲💔

کوره پروکس: من

اسمشو میگی پیداش کنم؟!🥲💔

با اون فیک چته؟!🥲💔

RM. kiute.ARMY

جانم؟:">
اره بابا قدمت پست های سایت به زمان غارنشین ها میرسه😂😂😂
نه نه مرگ نشوT^T

اوت کست؟
اره برش داشتیم:">
♧Kim riyan♧
۲۶ بهمن ۰۰:۰۵

ددی این چرا نمیاره بالا دان کنممممم ؟😢

هوووووف ددی نظرت چیه من برم محو بشم :/

اههههه خیلی داغونم یعنی فقط یکیو میخوام که بغلش کنم و عر بزنم :(

RM. kiute.ARMY

لینک کنچاناعه لاو:"(
نه نرو:/
بیا بغل من خوب:"(
Agust D
۲۱ بهمن ۱۴:۲۵

درست شد ولی یه مشکل بزرگتر دارم وضعیتم شود مثل اون بنده خدا که رو کون هوسوک کراشه😐ولی من دخترم😐هر جور حساب میکنم به عنوان دختر هیچ توجیهی و یا ربطی به کون هوسوک پیدا نمیکنم😐خدایی دوست دختر هوسوکم باشی به کونش چیکار داری مثلا اسپنک کنی😐حداقل پسر بودم میگفتم گیم الان کلا بلا تکلیفم😐شایدم پسرم خبر ندارم😐البته خیلی ها بهم میگن رفتار و تیپت شبیه پسراس شاید عوارض همونه😐

روانشناس خوب سراغ دارین؟

باید مشکلم با کون هوسوک حل کنم😑😐

شایدم همون خوددرگیری ماهانست که دیگه دائم شده✊🏻😐

 

هعی زندگی کونی(کون هوسوک نه اون ارزشش از زندگی ما بیشتره) 😑 

RM. kiute.ARMY

هوب بوتی چشم همه رو گرفته ماشالله😂
تنها راه حل صحبت رو در رو با بوت هوبیه😂

دقیقا:")
Agust D
۲۰ بهمن ۱۹:۳۳

چرا این لینک فاکی بالا نمیادددد🤬🤬🤬

جون خودت رسیدگی کن یه سپ شیپر بدبخت داره اینجا زجه میزنه😢😭😬😡

RM. kiute.ARMY

به ولله ک لینک درسته:">
💕2A💕
۱۷ بهمن ۱۲:۲۷

آ...

راستش آره خیلی استرس میگیرم...

از وسطاش؟...

راستش وسطاش دقیقا همون موقع ای بود که اون اعلامیه ی کوفتی که باعث شد فکر کنم خیلی بدم و نباید توی این راه باشم رو دیدم...:))))))))

من معمولا آدمی نیستم که بتونم قبول کنم بقیه منو دوست ندارن یا کاری که برای بقیه کردم دوست نداشتن و یا بی ارزش دیدنش یا هر چی...

*فکر کنم میفهمی چی میگم...

میدونی شخصیتم اینطوریه که همیشه دلم میخواد همه ازم راضی باشن و دوستم داشته باشن...

و شاید بخاطر همینم هست که این فکرو کردی...

میدونی اولای فیکشن با راحتی بیشتری مینوشتم اما بعدش-که میشد بعد از اعمال کردن این طرح جدید- استرس اینکه نکنه بد باشه نکنه نشه نکنه بقیه بدشون بیاد نکنه گند بزنم و نتونم آپلود کنم و از این استرسا توی وجودم شروع به رشد کرد...

میدونی توی فیکشنای قبلی این استرسا شاید یک درصد وجودمو موقع ی نوشتن گرفته بود اما سر این فیکشن خیلی بیشتر شد و میتونم با قاطعیت بگم بخاطر این اعلامیه ایه که زدی اینطوری شد...

راستش بالاخره جرعت اینو پیدا کردم که بهت بگم!

من ازین طرح جدید همونقدر که خوشم میاد همونقدرم نفرت دارم!!!!!!!!!!!

متاسفانه نمیتونم زیاد توضیح بدم چرا چون وقت ندارم و باید برم کلاس موسیقی اما محکم ترین دلیل مشکلم با این طرح اینه که تمام زحمات یک نفر بخاطرش زیر سوال میره...

نه این توضیح خوبی نیست!

درواقع دلیل اینکه با این طرح تا حدی مخالفم-تکرار میکنم تا حدی...چون خوبی های دیگه ای هم داره-اینه که ممکنه باعث بشه نویسنده ها از کار هاشون زده بشن...میدونی باید تلاش کنیم و خودمونو بهتر کنیم و صد درصد این یکی از بهترین خوبی های این طرحه...اما...میدونید این طرح میتونه در عین حال به بقیه آسیب هم بزنه...میتونه دلسردشون کنه...میدونم تمام تلاشتون رو برای بهبودی سایت میکنید...و تمام تلاشتون رو میکنید که با مهربون ترین لحن اشکالات رو بگید...اوکی من فقط پنج دقیقه تا کلاسم وقت دارم باید سریع باشم...میتونید یه جورایی احساس میکنم ارزش نوشته ی یک نفر رو پایین میارید...اههه نمیدونم در حال حاضر عجله دارم پس بعد از کلاسم به دوباره توی یه کامنت دیگه نظرمو درست میگم...

درمورد سبک نوشتنم هم نمیدونم!!!!!!!!!!!!!!

اما دلم نمیخواد از کلمات قلمبه سلمبه استفاده کنم...

دوست دارم همه بتونن باهاش راحت ارتباط برقرار کنن...

چون به شخصه نمیتونم با فیکا و حتی نوشته هایی که خیلی فلسفی ان ارتباط برقرار کنم...

یعنی دوست دارم یه نوشته ی روون و در عین حال راحت بنویسم...

واسه راحت بودن خودم نه هاااااا اتفاقا برعکس...

چون موقع ی خوندن نوشته ها راحت تره و میشه راحت تر ارتباط برقرار کرد...

میدونی...

یه جورایی انگار میترسم!

از همه چیز!

از اینکه دوباره بهم بگن کپی کار!

از اینکه قضاوتم کنن!

از اینکه هیچکس خوشش نیاد!

از همه چیز!

من حتی نمیدونم که باید چطوری بنویسم!

میخوام پیشرفت کنم و خودمو پیدت کنم اما حتی نمیدونم چطوری باید اینکارو بکنم!

گفتم،دوست دارم چیزی رو بنویسم که ساده باشه اما در عین حال پر از معنا و پر عشق!

آم...

یه چیزی مثل...

آه نمیدونم چیو باید مثال بزنم خببب:″″<

میدونی...

شاید فقط میترسم...

شاید استرس دارم...

اما چیزی که میدونم اینه که گیج شدم و میترسم...

سعی میکنم خودمو آروم کنم اما نمیشه!

میخوام مثل قبل شروع کنم به آرامش داشتن موقع ی نوشتن اما نمیتونم!

انگار...

نمیدونم!

من حتی نمیتونم توضیحش بدم...

الانم واقعا نمیدونم چرا بغض کردم!

میتونی کمک کنی؟:″″″<

اصلا فهمیدی چی گفتم؟:″″<

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پ.ن:اهم ددی یه سوال...یادتونه گفتید فیکشن از گروهای دیگه در صورت فول بودن قبول میکنید؟...و یادته گفتی بالای صد صفحه فن فیکشن به حساب میاد؟...مثلا صد و شصت صفحه فن فیکشنه؟...چون میخوام یه فیک شروع کنم نوشتن که از اکسو عه-البته حالا حالا ها قرار نیست تموم بشه هاااا هنوز ده صفحه ننوشتم-بعد واسه همون میخواستم چون که فکر نمیکنم بیشتر از دویست صفحه اصلا بتونم بنویسم...البته چون ماورایی و ماجراجویی و ایناست اونقدر زیاد میشه...تر کل فکر کنم ایده ی جالبی بشه چون هیچجا ندیدم همچین چیزی رو بنویسن...اما خب شایدم اصلا هیچوقت ادامش ندم!...-اگر هم میخوای دلیلش رو بدونی میتونی یه بار دیگه قسمتای بالای پیامم رو بخونی!!!!!!!!!-

RM. kiute.ARMY

باور کن ک من هم دوست ندارم:) برای من هم سخته...خیلی سخت تر از کسی که قراره رد بشه!! چون من کسی ام که قراره این کار رو بکنم:)
اما واقعا یه دقیقه فکر کن که جای منی....قراره کل این مجموعه رو بگردونی و در عین حال کیفیت عالی داشته باشی...دور از قضاوت دینی و حق التاس بودن...نمیخوای بهترین بهترین هارو به مخاطبینت بدی؟
ارزو ی من اینه که مثل چنل های بزرگ که بین ارمی ها معروفه اسم در کنم:) دقیقا همون چنل ها تست میگیرن و ارزشیابی میکنن...چه بسا سخت گیر تر هستن و قانون دارن! قانونی مثل اینکه نویسنده حق نداره جای دیگه ای اپ کنه جز چنل خودشون. بهشون روز آپ مخصوص میدن خودشون ادیتور دارن...اما ما چی؟ همه چی دست خودتونه...حتی با ساده ترین و پایین ترین نگاه ممکنه(از نظر ارزیابی) بهشون نگاه میکنیم تا همه چی درست پیش بره و کسی ناراحت نشه....خودمون رو خیلی جاها میشکونیم تا شماها نشکنید.
حتی ضعیف ترین کمپانی های کره هم اودیشن دارن:")

نمیگم قلمت رو تغییر بده نمیگم کلمات سنگین استفاده کن...نه! اما قلم خودت رو پیدا کن اون سبکی که بهت حس پرواز و ارامش خاطر رو بده پیدا کن...وقتی بنویسی و استرس داشته باشی شک نکن یه جای کار میلنگه....خیلی از نویسنده ها هستن که کلمات روتین رو انتخاب میکنن اما جوری باهاشون بازی میکنن که ریدر تموم تمرکزش رو کیش و مات فیک نویسنده میکنه.

برای خودت فضای رقابتی درست کن. فن فیکشن های زیادی بخون و نقدشون کن...خودت برای خودت این خلی کمک میکنه. ببین تو کدوم ژانر ها بیشتر استعداد داری. کلید واژه های اون ژانر رو برای خودت مرور کن تا دستت هر لحظه باز تر بشه


اره لاوم قبوله*^*
💕2A💕
۱۶ بهمن ۱۰:۱۶

ددی...

آیا بنده کامنت هایم نیامده؟:|💔

آخه از چهارشنبه کلی کامنت تایید کردی اما کامنتای من نبوده توشون...

و اینکه خب میدونم فیکشنم قبول نشد چون آپلودش نکردی هنوز...

اما حداقل کامنتا رو تایید کن ببینم کجای فیکو ریدم😭💔

RM. kiute.ARMY

چرا اومده لاوT^T
لاولی من نگو ک ریدی اخه فدات شم:") فقط قبول نشده.همین
چشم اگه نویسنده بخواد میتونه بگه ک ما بگیم...
عزیزدل من...فدای شکل ماهت بشم. این کارت رو بخوام نقد کنم یکیش استفاده نکردن از علائم نگارشی بود یکیش هم حرف زدن نویسنده داخل پرانتز.
سبک قلمت رو پیدا کردی؟! این سوالیه ک میخواستم ازت بپرسم فدات شم:">...پیدا کردن خودت بین نوشته هات باعث میشه عشق رو پیدا کنی!
نمیگم قلمت عشق نداره برعکس:") با ساده ترین کلمات داری بیانش میکنی اما...سبکت رو پیدا کن:"> حس میکنم موقع نوشتن استرس داری...فکر و ذهنت درگیر انه که بقیه خوششون میاد یا نه؟! سعی میکنی از فیک هایی ک خوندی چیزی یاد بگیری و دقیقا همین استرس و دل مهربونت باعث میشه قلمت وسطاش بیوفته و حالتش رو از دست بده:">
baby buni
۰۲ بهمن ۱۹:۳۱

ددی من سپ شیپ نمیکنم ول چون پوستر شبی یونمین بود باز کردم دیدم سپه....

ک خا این اصن مسعله اصلی نیس یونو...؟

مسعله اصلی اینجاس ک تو گفدی تو و مونی شبی نامجینید!

خیلی حس خوبی بود یونو؟من شمارو شیپ میکنم و تو یجورایی تاییدش کردی یونو؟؟؟؟؟

یووونووووووو؟؟؟؟

RM. kiute.ARMY

ایگووووو یعس...وی ار نامجین😎 اما نامجین هنوز کام اوت نکردن😂
آرتین
۲۰ دی ۱۷:۴۹

هرچی هس من هوسوک بات شیپرم..

فقط یه باتم کیوته..

ولی

خدایی

شماهم این کینکو دارین ک باتم باید شبیه دخترا باشه؟

الان من اگه رل زدم..

با رل ک نمیشه ولی تموم تلاشمو میکنم دامن پاستیلی بگیرم براش..

ولی..

خداوکیلی دامن پاستیلی ب ککر باریک هوسوک نمیخوره..؟

RM. kiute.ARMY

دامن صورتی دل منو بردی😂
kim sara
۰۹ دی ۲۰:۰۱

اوکی ولی پوسترش یونمین نیس؟😐😂

RM. kiute.ARMY

حالت صورتش ک هوبی میخوره🤔 دستبندش هم که کمپلت نماد هوبیه
آرتین
۰۸ دی ۱۱:۱۹

اره

هوسوکشوال شاید

ولی

دختری؟

عجب

هعی

ولی خدایی نمت هوسوکو شوگر ددی حساب کنم😂

بیشرف خیلی کیوته

RM. kiute.ARMY

اره دخترم😂
از کیوت ها باید ترسید😂
... anashid ...
۰۷ دی ۲۲:۲۳

سپ عرررر 🙂عررر سپ😂

RM. kiute.ARMY

جون😂
آرتین
۰۷ دی ۱۵:۲۵

اوک اوک..

شدیدا

رو کو~ن هوسوک تو کاور کراش زدم..

هوسوک شدیدا بیبی بوی عه..

ولی..

شنیدم ادمینا دخترن؟

یکیشون

یکی ددیه

یکی مونی

میدونم مونی دختره

ددی پسره دیه؟

هعی

ولی واقعا اینکه ی پسر فیکشن بخونه عجیب نی ههمون فنیم

و اینکه..

طبیعیه ش/ق کنم ؟

آیا رواست سر هوسوک شق کنم و با دیدن کاور یاد کو/ن گرد و خوشکلش بیوفتم؟!

آیااا رواست؟

نمد

شاید گی باشم

بایدم بایک/سشوال

هرچی هس

شدیدا ب هوسوک گرایش دارم

RM. kiute.ARMY

هوسوک شوگر ددی خوبی هم هستا😂
نه منم دخملم بیبی*^*
اره کاملا طبیعه پسر گلم راحت باش😂
کلا باسن اعضای بنگتن بسی رو فرمه😂 با اون همه رقصیدن و ورزش کردن باید هم رو فرم باشه
با هرکدوم که راحت تری برو تو فضا😂
هوسوکشکوال
Mobina ❤
۰۷ دی ۱۲:۲۹

اومااااال مت اونامونو میخوام اوما بسا منو از دست پاپا نجات بده وقت بیا

Mooni🌜

چی، شده عزیزم؟؟ 🤗🤗
💕2A💕
۰۶ دی ۲۰:۲۳

... جان والا WC کردنشونو نمد ولی تو تخیلات من از صدف تولد به دنیا میومدن😂🥲🤏💕

 

 

 

*من الان باید سر قرآنم باشم...خاک تو سرم کنن فردا امتحان دارم ولی حفظ نیستم بیشتر کلمات رو🥲💔...هعی زندگی دعا کنین نرینم امتحانا رو🥲💔

RM. kiute.ARMY

اصن نمیرینن😂

ان شا الله ک چیزی نمیشهT^T
Meka Yoni
۰۶ دی ۱۶:۴۲

اوووو  و جین مونی عه دیگههه 

 

 

 

اوکی شدم 

 

 

 

ممنان

Mooni🌜

😎😎
💕2A💕
۰۶ دی ۱۶:۳۴

Chica m_m چرا باز یادم انداختی از این جمله ی توی پوستر استفاده نکردم تو فیک اخه؟...😂🥲💔

وای ددی فک کن فیکشنو نوشتم...بعد از همون اولم حواسم بود که برسم به قسمتی که جیهوپ میاد روی آب بعد این دیالوگ رو قبل از رفتنش به یونگی بگه...بعد نوشتم و یادم رفت این دیالوگو استفاده کنم...بعد که فیکشنو چند بار خوندم و پی دی اف کردم و آپلود کردم و لینکشو توی کامنتی که فیکو دادم پیست کردم اومدم پوسترو هم این کارارو کنم یکهو دیالوگو دیدم زدم تو سر خودم😂🥲...

اهههه خیلی بد بود که یادم رفت وقتی ام که یادم اومد کار از کار گذشته بود🥲💔

RM. kiute.ARMY

وای وای دقیقا بلایی ک سر من میاد هر دفعه😂😂😂

Chica m_m 
...
۰۶ دی ۱۵:۱۷

سلام ادمییین

میگم ک..

اول

ممنون بابت سپپپپ

ولی هنوز نخوندمش..

فقط میدونم خیلی تباهم..

ولی..

یه سوالی تو مغذمه..

پری دریاییا از کجا میشـ.اشن؟

یا..

چجوری بچه دار میشن؟

ممنون میشم خیلی سریع این مسئله پیگیری بشه

RM. kiute.ARMY

سلام به روی ماهت عزیزدلم*^*

این دیگه بستگی به مغز خلاقت داره😂
Acha
۰۶ دی ۱۱:۴۶

اوممم چیزه

وانشاتا چرا انقدر طولانین؟

اکثر چیزایی که من تو سایتا میخونم کوتاهن

چرا اینجا اینجوریه؟؛-----؛🍋

RM. kiute.ARMY

وانشات ها اره نهایت 50 ص
فن فیک ها بیشتر از100 ص ان*^*
ما خاصیم وی آر پرفکت😎
💕2A💕
۰۶ دی ۱۱:۳۶

Rokajaki اونی با منی؟...

اگه اره باید بگم اره  من شیشمم...😂💕

ولی هنوز نگفتن ممکنه امتحانات حضوری باشه چون سال اخر ابتدایی ایم...🥲

ولی خو هنوز نگفتن...😂🥲

ولی واسه امتحانا که حضوری چه غیر حضورس استرس زیاد ندارم...🙂😂🤍

ولییییی میترسمممممم😂🥲💔

هعی زندگی ددی بغلم میکنی؟...🥺🥲🤍

RM. kiute.ARMY

البته*^*

Rokajaki
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 & 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫•
۰۶ دی ۰۹:۵۲

یا

یا یا یاااااا

دارین باهام شوخی میکنین؟

من فک کردم یونمینه :)

بخاطر اون موهای لعنتی نارنجی!

با خودم گفتم همچین کاور سوییتی...

من میخوام داستانشو بخونم ولی خو یونمینه!

پستو باز کردم!

سپ بود :)

RM. kiute.ARMY

حسش وصف ناپذیره:">
یک عدد انسان بیمیلا
۰۶ دی ۰۷:۴۹

سکندددددد؟؟؟(دعوام نکن:`)

RM. kiute.ARMY

کسوت میکنم ک این کسوت منطقی تره😂
Fatma
۰۶ دی ۰۰:۵۸

سلام سلام 

کیوت بود

😍

 

RM. kiute.ARMY

سلوم سلوم*^*
تچکراتT^T
دریا
۰۵ دی ۲۱:۱۵

میشه یه فیکشنی بزارید که یونگی باتم باشه😂♥️

اخه من دوست دارم بایسم بیشتر باتم باشه😂

ممنون میشم

 

این فیکم خیلی دوست داشتم😃

RM. kiute.ARMY

چشم میزاریم😂

عزیزدلی*^*
아미
۰۵ دی ۱۹:۴۸

های ددی 

وااای چقد نلزژقس بووود 

سافت شدم ووویییی خیلییی گشنگ بود 

کیوت بود غثغسنعفسه5صه4صقصه

نمیدونم چی بگم واقعا خیلی خیلی قشنگ بود 

اون جاییش که اعضای بدن با هم حرف میزدن رو هم خیلی دوس داشتم 

بوز بهت نویسنده ( 2A) ≧﹏≦

RM. kiute.ARMY

های آرمی*^*
ایگو موافقم:">
دیابت بودT^T
Meka Yoni
۰۵ دی ۱۹:۲۵

ددی ژون سلامممم 

 

أمده ام با دو تا سوال😆

اول اینکه نمیخوای قسمت نظرات سایت رو برای ترم امتحانا ببندی؟ 

 

 

 

 

 

 

دوم اینکه 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خو خجالت میکشم بگممم 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یه توضیحی از رابطه ی خودت و مونی میدیییی؟؟؟؟ 

خواهش میکنم 🙈🙈

 

 

 

 

 

چون بعضی ها تو بعضی قسمتا یه چیزای گفته بودن کنجکاو شدم 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

سلام قشنگم*^*

نه لاوم چون خودم امتحان ندارم میرسم که جواب بدم*-*

خجالت نکن بیبی~

رابطه؟ من و اون نامجینیم😂
Rokajaki
۰۵ دی ۱۹:۱۴

از حرفای آخرت انگار ابتدایی؟ یا راهنمایی؟ هر چی هست... امتحانات غیر حضوریه؟ 

ای فااااک خوشا بحالت... کیف کنننن.. جای منم کیف کنننن

RM. kiute.ARMY

اره لذتتتتتتتتتت بببر لذتتتتتتتتتتتتتتتتتتT^T
Crazy
۰۵ دی ۱۸:۴۷

کامنت بالایی چرا اینجوری اومده 😂😂😂

نصف کلمه ها نیست 

 

 

واییی ددی با این حرفای قشنگت من ذوق مرگ میشم 😍

RM. kiute.ARMY

کنچانا😂
عزیزدلیT^T
Chica m_m
۰۵ دی ۱۸:۰۳

آخ که عکس کاور یکی از کیوت ترینننن فن آرتای سپه T^T

 

فقط اونجا که داره به یونگی میگه ممکنه یه یکی آسیب بزنی با این 👀خدااااا 🥺🥺🥺

چانبکمممم ^^🎉

RM. kiute.ARMY

موافقم:">> غیرقانی کیوته....

جر😂
bts love
۰۵ دی ۱۶:۱۶

چیییییییییییییییییییییییییییییییی این ی خوابهههههههههههههههههههه واقعا این سپهههههههههههههههههههه عررررررررررر من رفففففففففففففتتتتتتتممممممممممممممممممم

RM. kiute.ARMY

یه واقعیت کایوت:">
Vkook. Darya
۰۵ دی ۱۴:۳۲

سپ + چانبک = مرگ من 

خیلی کیوت میخوره ..

سوو بریم بخونیم این سلاح کشتار منو :">

RM. kiute.ARMY

موافقم:">

برو خدا به همرات:">
Crazy
۰۵ دی ۱۳:۳۲

اوخی چقدر این وانشات کیوته همه چیزش 😍

 

 

ددی حس میکنم این روزا خیلی سافت شدم 

دیگه نمیتونم به خودم برگردم 🤧

از بس که تو و اوما منو لوس کردین

( حالا یجوری میگم انگاری نه انگار از خدامه)😂

  دوستام که باورشون ( اصلا اهل محبتنیستن )

RM. kiute.ARMY

خیلی:">

بگو همینی ک هستT^T دخمل به این ماهی!
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان