BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات Strawberry

7_y7pp.jpg

  

نویسنده Kim Riyan
کاپل سپ
ژانر مدرسه ای . رومنس . کمی کمدی . کمی اسمات
محدودیت سنی 15+

  

برشی از داستان:

خانوم شین: آقای جانگ پس چرا نمیشینید ؟!؟

جیهوپ کمی هول کرد و بند کوله پشتیش رو توی دستش فشار داد چون نمیدونست چه

جوابی بده و با عجله چیزی که اون لحظه به ذهنش رسیده بود رو به زبون آورد

جیهوپ: اممممم ... چیزه ... آها ... دنبال جای
خالی میگردم!

دبیر ادبیات هومی زیر لب گفت ؛ سرش رو
تکون داد و با انگشت اشاره به جایی اشاره
کرد.

خانوم شین: اون ته کلاس پیش آقای مین جا
هست ... میتونین اونجا بشینین.

  

🎈🌈📚DOWNLOAD📚🌈🎈

   

 

805_vpfe.png 

۱۴ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Q. Moon
۲۲ فروردين ۱۲:۴۲

وای خدایا سپ

سپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپ

ریانم مرسی که انقدر شیپایی که من میدوستم ولی کمتر میبینم مینویسی :))

من خیلی سپ و ویمین دوست دارم ولی بیشتریا ویکوک و یونمین شیپرن و واسه همین فیک دومیا از اولیا بیشتره

واسه همینم وقتی لونلی امگا (اونو چند ماه پیش خونده بودم :)) و توت فرنگی رو دیدم مث خری که بش تیتاپ داده باشن ذوق کردم (T^T)

لطفا بازم از این شیپای خوبی که دست کم گرفته میشن بنویس :) 3>

RM. kiute.ARMY

ویمین خاااار ریل بودنن لامذهبااااااT^T

ای جان ای جان!
کامنتی سرتا سر حق!
suga:|
۰۱ ارديبهشت ۱۷:۰۸

اگه بخوام مثبت نگر باشم شاید واسه این سپ مپ تعطیله که درس بخونم

RM. kiute.ARMY

جر😂😂😂
suga:|
۲۹ اسفند ۱۶:۲۱

عهه یک روح در سایت من اینو 11 روز بعد دیدم اونم چون میخواستم ببینم اون جیگری که ویمین نوشته دیگه چیا نوشته که دیدم ای دل غافل اون جیگر همونیه که سپم نوشته و خلاصه چه جیگریه

RM. kiute.ARMY

نتیجه گیری: نویسنده جگر است.
یک روح در سایت🤝🏻
۱۸ اسفند ۱۰:۱۴

کاربر suga:|

صیم فرزندم صیممممیتثنثاثنستیتیتیویو

*صیم یعنی همچینین به انگلیسی  همون me too

:)💜 

RM. kiute.ARMY

suga:|
یک روح در سایت🤝🏻
۱۸ اسفند ۱۰:۱۲

اینو نگه داشته بودم به مناسبت تولد یونگی بخونم🤝🏾

ریان شی ایز د بست3>⚡-⚡

از اینجا به دد هم سلام‌می کنم 💜-💜

*کمی کرم ریزی

#ددمون فور اور😂🤝🏾

 

 

RM. kiute.ARMY

سلام ب روی ماهتT^T
بریز مادر...بریز😂
suga:|
۱۷ اسفند ۲۲:۱۲

ددی فقط فاک:)) اون دنیاشه اون دنیاشه اون دنیاشه اون ستارشه اون دنیاشه ستارشه هیونگش دنیا و ستارشه دنیا دنیا دنیا ددی فاک چرا چرا زندم من باید بمیرم اون دو تا دادش لعنتی اون 

گفت که یونگی

دنیاشه

ددی یه چیزی بگو به خودم بیام چون دارم نمیتونم الان

بگو اشتباه دیدم

بگو بد ترجمه شده

ددی

his universe:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))  ددی اونا خیلی عاشقن:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))..... ددی.... ددی پست ویورسش:)))) اره بدون یونگی یه چیزی کمه بدون یونگی نوری وحود نداره چون اون ستارته:)))))))))))))))))) استوری اینستاش:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) ددی:))))))))))))) تو چشماش... زل میزنه و ... میگه ... تو دنیای منی هیونگ... چرا اینو تو خلوت بهش نگفتی؟ چرا کنار گوشش نگفتی؟ وقتی فقط شما دوتایین..... وقتی کسی نیست... وقتی فقط اون میشنوه.... بهش بگی که تو دنیای منی .................. چرا توییت میزنی مرد؟:))))))))))) چرا میخای بکشیم؟:))))))) سپ کل زندگی منه سپ بهم معنی میده سپ همه ی بخشای خالی روجمو پر میکنه سپ انرژیمه ویتامینمه دنیامه:))))))))))))))))))))) من فقط میخام که هوسوک زندگیمو پیدا کنم:))))))))))) اونا خیلی مکملن:))))))))))) یینگ و شینگ خیر و شر سفید و سیاه:)))))))))))) اون دنیاشه:))) اون..:)))))))))) ولی اون

اومد و جلوی همه

گفت که

یونگی دنیاشه؟

کهکشانشه؟

تیریخیدا نیکینین بی مینننن

چه خاکی تو سرمون شد؟:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

باشه... برام مهم نیست... ولی حتی اینبار تهش نگفت داداش:))))))))))))))))))))) فقط یادش رفته اره برام مهم نیست اونا فقط داداشن اره اره اونا کل زندگیمن اونا تمام چیزین که نیاز دارم:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

RM. kiute.ARMY

ببین بخدا من نگرانتم:")
خوبی لامصب؟
نفس عمیق بکششششششششش:"))))
میفهممت:")))
کاملا میفهممت:"))
♧Kim riyan♧
۱۳ اسفند ۲۱:۴۸

اینی که من میبینم حقیقت داره :"> ؟؟! 

آرشیو کار های نویسنده ؟؟! :>

ریلی ؟؟! :)

:") هق هق خیلی خوشم اومد این خیلی عالی بود .... بعد از سه روز بیای توی سایت و با یه ویژگی جدید مواجه بشی .... آخخخخخ گلبم :")

ددی ولی فانوساً طراحیش خیلی قشنگه عاشقش شدم 😶😍

ددی سایت روز به روز در حال پیشرفته یعنی حق دارم که عاشق سایت و تو و مونی باشم مگه نهههههه 🙂

همه زحمتا رو شما میکشین 😢 من بعضی مواقع وقتی به کارایی که برای ما و سایت انجام میدین فکر میکنم اشکم در میاد 😢💗

باید جیغ بکشم مگه نه 🙂

 برو که رفتیم 😂😶

جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ💢😂

ججججججججججججججججججججججججججججججیغ 📣🙂

جیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ 😶🍌

احساس میکنم به عنوان نویسنده سایت خیلی حرف میزنم و ... 😂😑

ولی عیب نداره نویسنده خودمونیش خوبه مگه نه ؟؟!🙄😂

دیگه رفع حمت موکولم 😶🍌

لاو یو اند بای 🙄💗

RM. kiute.ARMY

یس بیبی*^*
عاح ما اینیم دیه😎
اونم عاشق توئه😎
عزیزدلمی:">>>>>
نه بخدا ک رحمته نفسمT^T
نه بابا راحت بشا وب خودته😂
دقیقاااااااا😂
لاو یو مور بای بای*^*
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۲ اسفند ۱۴:۱۲

هنوز موندن حالا😔😂

RM. kiute.ARMY

اخ جووووووووون😂
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۱ اسفند ۰۹:۴۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

اون که حتما

آخه من هرکی فوتبالی ببینم کراش میزنم

مثلا یه زمانی مسی پس زمینه شادم بود

احمد نوراللهی پس زمینه گوشی و واتساپ 

از اونورم رو بشار رسن کراش داشتم😂💔

الان رو دروازه بان لیورپول کراش زدم😩😂

یادآوری زمان کراش فاجعه رو احمد نوراللهی*

ددی سانسور کن آبروم نره بخش پایینیو 

 

** *** *** **** ******* ** ******** **** *** *** **** *** ***** *** *** ****** **** **** ****** * ** ** ** ***** ***** *** ******

 

از پرسپولیس که رفت دیگه کراشم نبود بعد کراش زدم رو سعید آقایی😔😂

الانم رو منوچهر صفروف کراشم با رامین رضاییان 

از اون ور آبم مثل خر رو سرخیو اگوئرو کراشم😔😂💔

RM. kiute.ARMY

از تعداد کراش هات میشه کتاب نوشت دخترم گلم😂😂😂
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫•
۱۱ اسفند ۰۷:۵۲

دقیقا همون وایبی رو داشت که فیکای سپ باید داشته باشن :)

خب نویسنده، مث اینکه کار دومت بود!

به عنوان یه نویسنده تازه کار خیلی خوبی! ولی صد در صد به مرور میتونی بهتر بشی...

از الان میتونم بگم پتانسیل یه نویسنده بهتر شدن رو حتمااا داری!

اگر بخوام از بعضی ایراداتت بگم که شاید کار روشون قلمت رو بهتر کنه...

یک اینکه...بعضی جاها داستان خیلی رو جزییات تمرکز میکنه و بعضی جاها خیلی سریع و سطحی میگذره...اگه سعی کنی تعادل رو برقرار کنی خیلی بهتر میشه و خواننده هم بیشتر جذب خوندن میکنه!

دو اینکه...نوشتن از زبان اول شخص، چیزیه که خیلی باید سعی کنی تا خوب بنویسیش...من نوشتن اول شخصت رو شخصا دوست داشتم...میدونی یه حالتی داشت که انگار...طرف داره خاطره تعریف میکنه...

حالا...اگه قلم نویسنده موقع نوشتن داستان از زبون اول شخص جوری باشه که انگار شخصیت داره خاطره تعریف میکنه، میتونه یا خیلی بد و حوصله سر بر باشه یا میتونه خیلی خوب باشه و خواننده رو مشتاق تر کنه که مال تو جزو دسته دوم بود بنظرم ولی همونطور که گفتم صد در صد بهترم میتونه باشه!

میتونی بهتر حالات شخصیت ها یا نوشتن از زبان اول شخص و دیالوگ ها رو بنویسی ولی بیا به این فک کنیم که تو دومین کارت بود...خیلیا تو این مرحله هنوز نمیتونن بنویسن حتی! (نمونش خود من 🚶🏻‍♀️✋🏻)

بنظرم نوشتن رو ادامه بده اگه دوسش داری چون میتونی در آینده خیلی بهتر باشی!

و راجع به خود داستان هم...خب ایده ی جدیدی نبود و البته این بد نیس...با وجود یجورایی تکراری بودنش...بازم دوسش داشتم :")

خیلی شیرین بود :)

بعد کلی مدت سپ مدرسه ای قلبمو دوباره گرم کرد هق... 🥲💔

مرسی بابت فیک و فایتینگ نویسنده! 🥲✊🏻

RM. kiute.ARMY

مرسی از تو و انگشت های خوشگلت بابت کامنت دادم بیبی من*^*
𝒎𝒆𝒓𝒆𝒚.ᗯᗰ
۱۱ اسفند ۰۱:۳۹

اون آرشیو کار های نویسنده چیه؟؟

بزنم روش؟؟ ⁦ಠ_ಠ⁩

RM. kiute.ARMY

بسم الله بگو بزن روش😂
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۰ اسفند ۲۳:۳۰

ددی این ارشیوه جدیده؟😐😂

توجه نکردن و قربان صدقه زلاتان ابراهیموویچ رفتن*

RM. kiute.ARMY

ارهT^T
چرا زلاتان با اون موهاش؟😂 بیا قربون صدقه ی من برو😂
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۰ اسفند ۲۳:۲۷

برای بار هشتصدهزارم میرود بخواند*

صرفا جهت به یاد بردن ر.ی.د.ن امتحان ریاضی*

RM. kiute.ARMY

ریاضی صرفا جهت کار انداختن روده هاس دونت ووری
♧Kim riyan♧
۱۰ اسفند ۲۰:۰۶

نچ نگفتم بهش ولی نمیخوام بگم ... روم نمیشه .. نمیتونم .. هیییی مهم نیست اینم میگذره 😂🙂

هرچند اولین بود ولی مطمئنم رو سنگ قبرم مینویسن " این بدبخت نویسنده ی  محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر سینگل به گور شد " 😂🍌

هیییی بگذریم من برم درسمو بنویسم که دختر خالم کم بگه چرا سرت تو گوشیه -_- 

اهههه هنوز یه روزه اومدم ولی کلافی شدمممم 😂😂😂💔💔

دیگه لاو یو و بای 😂🍌

RM. kiute.ARMY

نخیر بگو:|
من خودم سینگلم و تمام اهدافم معطوف بر کفتر عاشق کردنتونه😂
بگو همونطور که تو آب میخوری تا تشنگیت برطرف شه:|
ایگوووو😂
بای *^*
Jim Jim
۱۰ اسفند ۰۸:۱۴

اخییییییی

چه دلبر بوووددددد

ساده و شیرین:)

خسته نباشی جان دل

فایتینگ

ادامه بدههه

امیدوارم کلی کار قشنگ ازت بخونم:)

RM. kiute.ARMY

ایگویااا:">
♧Kim riyan♧
۰۹ اسفند ۱۸:۱۲
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ددی اومدم یه راز بگم بهت ... اخه رو دلم مونده و کسی رو ندارم بگم بهش ...

اون یه تیکه رازمو سانسور کن پلیز 😶😂

* *** ** *** *** ****** ***** ** ***** ***** ****** ****** ** **** **** **

*** ******* ****** ** ****** *** ***** ******* **** ** ***** **** ****** ***** ***** *** ***** **** *** ** **** ****** * ***** ***** ** *** *** * ***** **** ******** ** *

 

هووووووف ببخشید دیگه خیلی داشت رو دلم سنگینی میکرد .... کسی رو ندارم که بهش چیزی بگم :"(

راستش یه جورایی خیلی تنهام برای همینم عاشق نویسندگیم .. چون کمک میکنه که حواسم از اطرافم پرت بشه و تو فکر نرم و خیلی چیزای دیگه ...

حالا بگذریم مگه مهمه 😂🙂

هییییی میبینم که ظاهرا عمه ی سادات دیگه خیلی بی قراره اخه یه لیست بلند بالای دیگه نام برده اونم فوتبالی به به 😂😂

ولی... شرمنده اخلاق ورزشیتونم من دیگه کاری از دستم بر نمیاد 🙂💔

دارم میرم کرججججج خونه خالممممم بعد حالا اونجا زیر نظر دو تا جغد که چهار چشمی منو میپائن یعنی پسر خاله و دختر خالم میمونمممممم قراره با هزار تا بدبختی لونلی امگا رو فول کنم دیگه چه برسه یکی دیگه سپ بنویسم 😂💔😑

هییییی الانم تو ماشینم این کامنتو مینویسم 😂 به قولی انیس خیلیم خوابم گرفته 😶😂 لهنتی نمیدونم چی داره که هرموقع میشینم تو ماشین خوابم میگیره 😂🍌

خلاصه که ببخشید حوصلتو سر بردم 😂😶

بای بای ما رفتیم بای بای ما رفتیم 😂🍌

RM. kiute.ARMY

اخه مگه بهش اعتراف کردی که پیش پیش برای خودت پاره میکنی و میدوزی بچه-_-؟ حداقل بهش بگو

ایگویاااااااااا میفهمم بیبی باعث افتخاره ک بهم گفتیشT^T

اره بابا عمع سادات از هر انگشتش یه لیگ برتر میباره😂

اهان پس میری شعب ابو طالب!

هوای ماشین هوای خوابه😂😂 و هوای...بگذریم😂
عه نگو:|
بای بای لاو😂
♧Kim riyan♧
۰۹ اسفند ۱۰:۲۰

ددی چرا این نخوده برگامو ریخت :"/

اصلا چرا اسمشو نخود گذاشته -_-

لهنتی چرا انقدر اطلاعات داره ازم ://

چرا میگه ممنوعس @_@

اصلا کیه @_@

هیییی خدایا زبانم قاطر است 😐😂

ولش کن هرکی هست میدونه جرش میدم برا همین نمیاد بگه 😂😂

Little tiger صبر کن ببینم 😑... نکنه ...... وای خدایااااااا ببر کوچولوم کامنت گذاشتههههه 😀😀

اوووووووههه چرا منو لو دادی 😑😂🍌

برو تا فردا صبح  تو پی ویم آفتابی نشو ... مهتابیم نشو 🙂😂😂

 

ددی بزار یه چیزی بوگم 🙂🍌

هونطور که اون نخوده میگفت ... اره خلاصه که من یه جورایی توی هوسوک خودمو توصیف کردم ....

دیگه اره خلاصه 😶

دیگا بای بای 

 

نه نه نه 

 

 

لاو یو 💗

بعد بای بای 😂😂😂

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

شاید دوستته خوب0_0
ایگووووووووووووو:">
یه بو هایی میاد😂

بای بای*^*
لاو یو تو😂

 Little tiger 
Little tiger
۰۸ اسفند ۲۱:۲۳

اهم اهم خوب سلام 

کیم ریان کوچولوی من قبلا نظرمو درباره وانشاتات گفتم ولی بازم میگم همشون خیلی عالین و من با خوندنشون حس خوبی میگیرم . 

و ممنونم ک هستی و با نوشته هات و وجودت بهم انرژی میدی 

😂😂🤦‍♀️ جر دیگ نمد چی بگم

اها ی تشکرم بکنم از تو کیوتی یا همون ددی ک باعث خوشحالی این فسقلی شدی 🐥 وقتی وانشاتشو تو سایت گذاشتی کلی ذوق کرد اینجوری بود ک " وایییی جیییییغ 😵 وانشاتمو گذاشت تو ساااایت لهنتتت چه حس خوبی داره و ..... " و هی میرفت چک میکرد چند نفر دانلود کردن و اره خلاصه ک ی وضعی بود . 

ببخشید دارم لوت میدم خوشمله بخدا بچه خوبیم فقط حرفی واسه گفتن نداشتم 😂 

 

کیوتی لطفا مواظب خوشمله باوش میترسم بدزدنش😂 

 

خوب دیگ زحمتو کم میکنم خیلی حرف زدم ببخشید 😂😂 

فعلا خداحافظ 🖐😁

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

ایگویااااااااا خواهش میکنم قشنگم وظیفه است*^* هدف من پیشرفتشه!!

بای سکرت لیدی!
نخودی که دلباخته ~_~
۰۸ اسفند ۱۶:۰۰

اوه بیب چقدر سریع یکی دیگه نوشتی فتبارک الله @_@

خیلی قشنگ بود .... نسبت به وانشات قبلیت پیشرفت کردی و بهتر تونسته بودی قضیه رو نمایش بدی آفرین :">

ایشالا که با راهنمایی های ریدر ها و مطالعه بیشترِ خودت ؛ قلمت بهتر و بهتر تر میشه ..... بهت افتخار میکنم عشق کوچولوم  ... :» 

 

اممممممم از اون یه تیکه ی افسانه توت فرنگی خیلی خوشم اومد چون منو یاد تو انداخت در حدی که اشکم با فکر کردن بهت میخواست در بیاد. ...

لحظه ای که داشتم میخوندمش چهره تو اومد جلو چشمم :» آخه تو ام وقتی خجالت میکشی لپات گل میندازه و نوک بینیتم قرمز میشه ..... حسرت به دل موندم وقتی اونجوری لپات گل میندازه ببوسمت ولی چه کنیم دیگه باید کنترل کنم خودمو ... :"(

شاید بلخره یه روز بفهمی که من کیم ولی ترجیح میدم ندونی چوووون ممنوعس :»

ولی احتمالشو نیم درصد یا کمتر بزار ....

منتظر نوشته هات میمونم :)))

 

RM. kiute.ARMY

اره واقعا ماشلله*^*
درسته:">
*پاک کردن آب بینی با گوشه ی شلوار کردی اش

باح باح😂
BTL
۰۸ اسفند ۱۵:۲۱

اوه نسبت به لونلى اُمگا تغییر زیادى حس میکنم👌🏼💙و خب...سُپ؟!واقعا؟

ادامه بده تو پیشرفت میکنى🌵

RM. kiute.ARMY

بعلی بعلی*^*
Baby moochiii
۰۸ اسفند ۱۱:۱۴

ددی:_) من بدبخت گفتم خطر مرگ که

RM. kiute.ARMY

به من چهههههههههههههههههههههه:")))))))))))
Vkook. Darya
۰۸ اسفند ۱۰:۲۴

تنها میتوان لبخند زد امان از نابودی درون :"))

سپ کاپلی بی رحمانه زیباست 

بگذارید تا در افق ها با زیبایی این کاپل بمیرم

برم بخونمش 🥲🚶...

RM. kiute.ARMY

نهههههههههه تو عضو اموال ملی هستی در نگهداری خودت کوشا باشT^T
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۸ اسفند ۱۰:۲۰

خیلی واقعا

RM. kiute.ARMY

عجب😂
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۸ اسفند ۱۰:۱۹

آره طلاق گرفتن

RM. kiute.ARMY

حیف شد:"(
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۸ اسفند ۱۰:۱۵

نه مش قربون داره با سکینه خانم صحبت می کنه که صیغه محرمیت بخونن براشون

RM. kiute.ARMY

کوکب میدونه؟
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۸ اسفند ۱۰:۱۰

شمام ببخشید خر مش قربون این حوالی با ما بود احتمالا فرار کرده

RM. kiute.ARMY

مش قربون نگرانشه:"(
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۸ اسفند ۱۰:۰۸

فیت محمود کریمیشو نزدی😂

RM. kiute.ARMY

ای بابا یادم رفت😂
♧Kim riyan♧
۰۸ اسفند ۱۰:۰۴

آخجوووووون ددییییییی پس یعنی مورد تایید بوده ؟ 😶😂

وای خداوندگارا توی پوست خودم نمیگنجم 😂🙂

موز خونم افتاد 🙂🍌😂

ددی خوب بود ؟

هیییییی بدون اسمات نوشتممممم بلخره 😂🍌

هییییی تر اصلا تا فردا صبح هی 😂🙂

دوروزه دارم پارت دو لونلی امگا رو مینویسم ولی بعد پاکش میکنم نمیدونم چه مرضی گرفتم که همش حس میکنم شاید بد بشه لهنت بهشش 🙂🍌😂😂

به هر حال اول و آخرش مینویسمش🍌🙂

دیگه فهلا بای بای ما رفتیم 😂🙂

تنکس اند لاب یو ددی 😂😶

RM. kiute.ARMY

اره لاوم بوده😂
اره قشنگم خوب بود*^*
میفهمم:"> کمال گرایی آدم رو یقه میکنه...
لاو یو مور بیبی😂
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫•
۰۸ اسفند ۰۷:۵۲

نمیدونم چرا اینجوریه...

ولی سپ اصلا بهشون ژانر مدرسه ای نمیاد و درعین حال یکی از ژانرایی که انگار برا سپ ساخته شده مدرسه ایه!

*خواندن صدباره ی خلاصه داستان با لبخندی بغض دار... :")

RM. kiute.ARMY

چون عضو هیونگ لایننT^T اما هوسوکی ک انگار لیدر مکنه لاینه:">
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫•
۰۸ اسفند ۰۷:۴۹

داداش اسمتو تاحالا ندیدم...ولی ناموسا دمت گرم بعد ۶۵۴۶۴۷۰۸۵۳۲۲ سال سپ نوشتی ⁦ಥ‿ಥ⁩

این لطف لعنت شدتو هیچوقت فراموش نمیکنم 🥺💔

*بوسیدن سر نویسنده

*پاک کردن اشک ها

*بالا کشیدن دماغ ⁦ಥ‿ಥ⁩

خیلی دوست دارم لهنتی 🥲

(منی که باید تا بعد کلاسم (ساعت ۱۱ حدودا) صب کنم بعد بخونم... 🚶🏻‍♀️)

RM. kiute.ARMY

خیلی حس مزخرفیهT^T
💛💜H.h Kookmin💜💛
۰۸ اسفند ۰۷:۱۵
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

********** **** *** *** ** ** **** ********

 

***

**** **** ******* ** *** *** ***** ***** ***** **** **** *** ****** ******* *** ****** **** ***

 

*** *** ******

**************************************************

**** *******

****************************************

**** **** *** ***

**** ******

***** ******

***** ******** ***** ****** **** ** *****

****** **** ***

******** ***

*****************

*** ****** ***** * ****** *** *** ** **** *** ***** ****** ** *****

** ** ***** ** ** ****** ****** * ****** *** *** *** *** ****** **** **** ** *** **** *** *** *** ***** ** ** ** **** ***** **** **** *****

*** ** ***** ***** *** *** **** **** ** **** ***** **** *** **** *** ****** ***** ****** ***** **** ******** ****** ***** ***

*** ******* ** *** *** * ***** *** ** **** ** ****** ***** ****

****** ***** ** *** *** **** * **** ******* *** *** ******* ******* * ***** ***** ** *** *** ***** ***** **** ******* *** * *** **** *** ** **** *** *** *** *******

 

 

**** ******* * *****

******** ****** ****** ****

*******

RM. kiute.ARMY

فایتینگ بیبیییییییییییییییییییییT^T
Baby moochiii
۰۸ اسفند ۰۶:۵۳

عرعرعرعرعرعر این شوخیه؟بلاخره!!!

راستی ددی:(

میگی دنبال مینی مونی نکردم 

اما تو از دل من چه خبر دارییی؟؟

خطر مرگ 

 خطر مرگ بیشتر 

ددی بعد با این حساب میخوایی مینی مونی نخوام؟:(

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

نه ی حقیقت شیرینه:">
جانم*-*
این چی بود بهم نشون دادی نامرد!!!!!!!!!!!
باید میگفتی 18+ ساله!!!!
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۸ اسفند ۰۲:۱۰

لعنتی من کلا اینو میخونم همه چی یادم میره😂💝

بازم مرسی که نوشتی

وی به آرزو خود رسیده است و خوشحال است*

با یاد آوری آن کامنت عهد میکند کاری به آنان نداشته باشد*

RM. kiute.ARMY

خداوند تورا خیر دهد😂
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۷ اسفند ۲۳:۱۷

احیانا اون یه نفر کیه دیس لایک زده برم شهید کنمش؟

RM. kiute.ARMY

*بستن در طویله*
باز گاو و گوسفندای ما رم کردن شما ببخش😂
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۷ اسفند ۲۲:۲۲

وای خیلی خرذوقممممم هنوزممممممم

یک دو سه حالا🕺

افعل و فعلا نانای🕺

اصغر و صغرا نانای🕺

اکبر و کبرا نانای🕺

خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن💃💃💃💃

ماشالا ماشالا بش بگین ماشالا🕺💃

صد باریکلا بش بگین ماشالا🕺💃

هرکی نگه ماشالا🕺💃

خیلی حسوده والا🕺💃

RM. kiute.ARMY

دی جی عمه پروداکشن😂
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۷ اسفند ۲۲:۱۱

عرررررررررررررررررررررررر ریانمممممم ممناننننننننننننننننننننننننننننننننننن

خیلی خوب بوددددددددددددددددددددددددد

لعنتی بد خرذوق شدمممممممممممممم

RM. kiute.ARMY

نوش جوووووووووووونت*^*
Scy
۰۷ اسفند ۲۰:۴۶

قصد جسارت ندارم ولی شروع داستان خیلی ضعیف و کلیشه ای بود. جوری که من واقعا خسته شدم و تند تند ردش کردم 

ولی خب ادامه‌ی داستان هم کلیشه بود.

 

 

RM. kiute.ARMY

این یجورایی سلیقه ایهT^T میفهمم
E.a
۰۷ اسفند ۲۰:۳۴

هی دد بسی قشنگ و بسی زیبا بود ✨🌌

RM. kiute.ARMY

قشنگی از خودتونه*^*
Gaul Jk❤
۰۷ اسفند ۱۹:۳۸

آخ جونننننننن

سپپپپپ🤌🏻💃🏻

RM. kiute.ARMY

هوراااااااااااااا*0*
_v crptic
۰۷ اسفند ۱۸:۲۳

به نام خدا

سلام

سپهههه

RM. kiute.ARMY

ججججججججون😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان