BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات caramel love

ffd7a58a-c742-4f27-997b-87a7abd1462f_0gb3.jpg

 

نویسنده jim jim 
کاپل یونمین
ژانر رمنس، فلاف، اسلایس اف لایف
محدودیت سنی 12+
آیدی واتپد 20jimjim02
ناشناس نویسنده  " کلیک کنید "

  

🎶music of shot🎶

🎵 CLICK 🎵

  

-هنوز کارامل دوست داری؟ :)

 جیمین، تا الان ساکت بود ولی حس میکرد میتونه یه جیغ بلند بکشه.

خواب هاش تعبیر شده بود؟

این واقعی نبود! بود؟

این..یه رویای کاراملی قشنگ بود!! 

    

🌈💛🍮DOWNLOAD🍮💛🌈

  

پ.ن:سه وانشات Astrophile , Dreamer flora و caramel love همشون تو شهرک jimjim city اتفاق افتادن:)

 

  

805_vpfe.png

۱۹ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
BTS
۲۵ فروردين ۱۱:۱۰

چرا دان نمیشههههههه

 

RM. kiute.ARMY

لاوم لینک مشکلی نداشت:">
Jim Jim
۲۳ فروردين ۱۷:۳۱

گودزیلااااااااااااااا 

خفه شووووووووووو :"""")))))))

قلبممممممممممممممم

فقط بیا بغلممممممممممم

دلم برات تنگ شدههههههههههههههههه میمون نازمممممممممممممم

 

RM. kiute.ARMY

عاح گاعدT^T

گودزیلا
Kim Godzilla
۲۱ فروردين ۲۲:۱۷

من رسما یادم رفت اینجا قراره گذاشته شه. این مدارس فا* توله (ببین خودم زحمت سانسورو کشیدم) مگه میذارن آدم آب بخوره. از اول عید پا**مون کردننننننن

خب بذار نظرمو اینجا هم بگم

قبلا هم گفتم که کلمات و عبارت هایی که استفاده کردی انقدر به جا و قشنگ بودن که از همون اول داستان، به قلب آدم نفوذ میکردن. درکی که از عشق داری اونقدر دوست داشتنیه که کارات رو بی نظیر و باور پذیر میکنه. قلم بی نظیر نویسنده اونقدر محشره که آدم قشنگ لا به لای داستان داشت زندگی میکرد. انگار که هر روز داری این کاپلای قشنگ شهر رو با چشمای خودت میبینی و عشق میکنی. ولی خب این مغازه فینگیلیا واقعا تهش بود و بین این چند تا داستان از این شهر من بیشتر از همه دوسش داشتم. به نظرم نقطه عطف داستان جایی بود که داشتن خاطره بازی میکردن. واقعا بی نظیر بود. اون طنز همیشگی که آدم ازت توقع داره توش میدرخشید و مشخص بود که خودت ساعت ها و روز ها به کاپل داستان فکر کردی و همین باعث شده انقدر واقعی باشن در حدی که آدم وقتی داره میخونه فکر کنه دقیقا تو همون هوایی که اینا دارن نفس میکشن نفس میکشه. مثل همیشه قلب آدم اکلیل میپاشید و یه لبخند گنده تا جمله ی آخر روی لبت بود. و اون سوپرایز آخر هم که من چاکرتم آقا پشمامو ریزوندی رسما.

مرسی که اون حس عجیب و غریب مخصوص کارات رو برگردونی لطفا این قلم محشرو دریغ نکن از ما. من برای ادامه ی حیات به لبخند های مخصوص داستانای جیم جیم نیاز دارم T~T

یه عالمه گلب و ماچ گنده به خاطر تک تک حروف این کار برات میفرستم3>

اهان راستییی هیچوقتتتتت این شهر لعنتیو به اتمام نرسون خیلی ایده قشنگ و دوست داشتنی داره

 

 

ولی ددی قبول داری این بشر کلا کاراش طلسم داره؟ من قشنگ پتانسیل اینو دارم دویست بار کاراشو بخونم و جیغ بزنم. چرا اخهههههه لعنتیی چراااا

RM. kiute.ARMY

وای گاعددددد عاشق حرف زدنتانم گودیِ منT^T


مثل اسب دریایی نَر حرفت رو قبوووووووووووولللللللللل دارمممممممم!
Jim Jim
۰۸ فروردين ۲۱:۴۰

دارم فکر میکنم واسه هوبی هم تو این شهر داستان بنویسم...

 

 

دد؟:”((((

حس میکنم به این کارم کم توجه شده:<

یهو دلم گرفت:”<

 

اصلا بیخیال! من خودم که دوسش دارم! همین بسه:)))

 

RM. kiute.ARMY

بنویسسسسسسسسسسسسس:">

نبینم این حرفارو بزنی ها! مهم اینه که بی نظیر بود و باورش داری!

افرین دخمل گلم:">
♪ᴺᵃʳᵍᵉᶳ♪
۰۱ فروردين ۱۱:۴۲

وی نمیخواست بخونه تا وقتی فهمید jim jim نوشته🗿✨

عررررر پیش به سوی خواندن

RM. kiute.ARMY

مگه میشه نخونددددددد:">
یک روح در سایت🤝🏻
۰۱ فروردين ۰۱:۴۵

سال جدیدم یا یونمین شروع شد⚡-⚡

 

RM. kiute.ARMY

عجب سالی بشه اون سالT^T
F/A
۰۱ فروردين ۰۰:۱۴

یونمین

هق

عرررر

بالاخره یکی از فاز تهکوک در اومد

 

 

 

من چقد خوش بختم

زندگی شیرینه

 

 

 

 

چقد کاراملی بود این بی ناموس

توفففف خیلی خوشگل بود لامصب دلم هوش لبای جیمینو کرد :/

 

:| نخندین خو راست میگم دیگه لامصب لباش توسط خالقش بوسیده شده

 

 

هقققق چقد کاراملی بود این وانشال

 

(یه سوال فنی مگه کارامل همون دسر نرمی که با قاشق میخوریم نی :/ این چجوری بین دستای یونگی بود و جیمین گازش زد؟؟؟ فک کنم کارامل و کارملا رو جابه جایی گفتن نویسنده جان :/)

 

ولس در کل عالی بود هقققق

 

 

راستی اونی چوکاهه نوروز 

ایشالله امسال وانشات و فن فیکایی از کاپلای مختلفی اپ شه(جان من تهکوک رو بیخیال شین بزارین اون دوتا نفس بکشن)

وبتونه بی صاحاب امگالیدر نیم زود زود اپ شه و بازدیدای سایت بیشتر شن :) 

 

RM. kiute.ARMY

نوش جونت😂

منظورش اینجا شکلات کاراملی بود:">

مرسی جیگر بایزام تو هم چوکاهه*^*
الهی امینننننننننننننن
قربونت برم:"))
𝘔𝘪𝘯𝘯𝘪𝘦 ‌‌‌
۲۹ اسفند ۲۲:۱۹

خیلی سوییت بودT-T با اینکه کارامل دوست ندارم ولی هوس کردم :">🧡

RM. kiute.ARMY

من عاشق کاراملم:">
c_ lena
۲۹ اسفند ۲۲:۰۰

به نام خدا

سلام

اوکی فقط عکسه :

اکلیل هایی که در قلبمان پمپاژ می‌شود : 

RM. kiute.ARMY

سلام
به نام خدا
من خودمو در برابر اتک ها بیمه ی ابلفضل کردم سید:">
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۹ اسفند ۲۰:۵۰

چرا همش یونمین؟:)

اهمیت نمیدهیم*

دست شما درد نکنه🙂💜

RM. kiute.ARMY

بخدا ک باید بنویسن سپ:">
Vkook. Darya
۲۹ اسفند ۲۰:۳۸

سالی که نکست از بهارش پیداست 

وقتی که سال رو با یه یونمین شکری و کاراملی شروع کنیم بقیه سال چه شودد 🤧🤧☺ 

ولی جدن وایبی که یونمین میده مرگههه 

خیلی شیدین و کیوت و همزمان هات هستن :") 

 

RM. kiute.ARMY

سالتون شیرین باشه تا اخرشT^T
موافقم:">
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان