BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات Challenge

8ad2c944-e488-46b7-8b08-2b5b61953970_9bb.jpg

    

نویسنده jim jim 
کاپل کوکوی
ژانر اسمات . رمنس
محدودیت سنی 18+
آیدی واتپد 20jimjim02
ناشناس نویسنده  " کلیک کنید "

  

برشی از داستان:

بدن خیس پسر زیر نور خورشید که از پنجره میتابید، میدرخشید و هات تر از همیشه کرده بودتش ولی این اتک یهویی جوری شوکش کرده بود که حتی نمیتونست واکنشی جز تعجب نشون بده.

لعنت به این چالشای هاردکننده ی تیک تاک!
   

🍑1631446412tik-tok-logo-transparent_np3.png💋DOWNLOAD💋1631446412tik-tok-logo-transparent_np3.png🍑

   

 

805_vpfe.png

۲۶ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
mobina
۱۴ بهمن ۲۰:۵۹

من میرم بخونم

اگه زنده برگشتم نظر میدم. 

RM. kiute.ARMY

دور از جووون:">
Emel
۲۰ آذر ۰۲:۰۵

عاح گاددد

عالی بود-

حال کردم نامصن- 

خداقوت بتون:') 

RM. kiute.ARMY

قربونت وجودم نوش جونT^T
TRI.BE Lover
۰۹ مهر ۲۱:۲۴

نخوندم هنوز باتتتت

چالش های هارد کننده ی تیک تاک؟؟ 😔😔😂

یه مشت هورنی بد بخت جمع شدیم کنار هم

نچ نچ نچ

سر تکون دادن از تاسف-

RM. kiute.ARMY

وای...
ولی تیک تاک قابلیت تعویض گرایش در چند ثانیه رو داره پدصگ...
flover 🤘🏼
۰۳ مهر ۰۱:۱۸

دد اهنگ گود فور یو اولیویا رودریگو چیه خیلی خوبه

این وانشاته ام خیلی خوبه

هوا ام داره رو به خنکی میره خوبه

اره من میرم بخونم دیگه بالاخره یه چیزی پیدا کردم که اره دیگه خدافظ 😂🤲🏻🦸

RM. kiute.ARMY

خیلییی!!! ام ویش خیلی قشنگهههه! یجوری سایکو و شیطنت امیزه کیف میکنمم
احسنت!
ارههه هوای پاییز عشقههه!
اهان اره دیگه میدونم میدونم😂
مهرسا
۱۴ خرداد ۱۳:۳۵

روح مرحوم مهرسا هستم

گفت بیام خدمتت عرض کنم که پاستیلم اوکیههههههههه

اره ابلیس جان دارن صدام میزنن برگردم به جهنم تا جزای کار هامو بدم اره دیگه با اجازه

یه صلوات واسم بفرستید اونجا خیلی گرمه 

باییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

RM. kiute.ARMY

صلوات وات وات ات ات ت (اکو داشت)
مهرسا
۱۳ خرداد ۱۲:۳۹

یادمه تو کتاب دینی امام صادق گفته بود هرگار رفتید جایی و خواستید کاری رو انجام بدید اون کارو کنید عواقبشم من گردن میگیرم 

پوسترشو ببینین شماهاااا

اصا حرامه من اینو نخونم 

یادمه تابستون قبلی میشستم تو سایت تا یه چیز اپ شه بخونم الان کلا برا سه سال فیک ذخیره ای دارم :)

میرم بخونم :))

اگر زنده برگشتم که هیچی

اگر مردم برام حلوا پخش کنید ..

 

RM. kiute.ARMY

علاوه بر حرام بودن، اگه نخونیش باید کفاره بدی!

برو برو نوش جانتT^T
عه خدا نکنه:| اما میشه پاستیل بدم؟😂
Kim Godzilla
۲۱ فروردين ۲۲:۲۱

درمورد اینم نظرمو بگم قول میدم برگردم به غار تنهایییممم

خیلی خوب درش آوردی حاجی. پوسترم واقعا مرگه داستانم مرگه اخه. سناریوشم کشکی نبود واقعا اسمات به جایی داشت. بازم از این اتک خفنا بزن @__@

این تابستون لحنتی کو؟

RM. kiute.ARMY

اون تابستون لحنتی کجاسسسسسسسسسسسسست:")
Soyeon Park
۱۸ فروردين ۱۷:۱۰

اوکی قرار بود کامنت نزارم...ولی کوکوی:)))))))))))))))))))))))
هارتممممممممممممممممممممممم

 

RM. kiute.ARMY

نه بابا راحت باشT^T
Salvatore
۱۳ فروردين ۰۲:۲۹

پ... پوس... پوستر🙂🙂🙂🙂🙂

م..من خوبم...

خوب...

فکر کنم🙂...

 

RM. kiute.ARMY

کاملا معلومه😂
M
۱۱ فروردين ۲۲:۲۲

اوه قشنگ بود 

میشه درباره اسمات ها حرف زدیم 

فقط بگیم قشنگ بود 

مرسی نویسنده و مرسی ارام کیوت ارمی 

RM. kiute.ARMY

شما راحت باشT^T
خواهشیات دلبرم*^*
Jim Jim
۱۱ فروردين ۱۱:۴۲

tas

با لپای من چیکار داریییییییییییییی 

دردم میاااااااددددد

*فرار کردنو زیر پتوقایم شدن

.

.

.

من خودمم پوسترو خیلی دوز دارم*_*

 

 

 

من کامنتای ناشناس رو دیدمممممممم

بسیییییییی ذوقیدممممم وکیف کردمممممممممم

ممنووووون از اینهمه انرزی مثبت و لطفتون

تازه...ی نفر هم گفته بود میخواد باهاش دوست شم:)

من که خیلی خوشحال میشم با ریدرام بیشتر تر تر دوست شم:))

RM. kiute.ARMY

وای خدای من:"> اونیییییی خیلی کایوتییییییییییT^T

tas
Tas
۰۹ فروردين ۱۶:۳۹

جیم جیم...

وایبی ک ازت میگیرم باعث میشه دلم بخواد لپات  گاز بگیرم

اه

کیوته

RM. kiute.ARMY

حق:">
Tas
۰۹ فروردين ۱۶:۳۱

چرا پوستر انقد فاکیههههههه

RM. kiute.ARMY

چون با نیت به اک دادن شماها درست شده
♪ᴺᵃʳᵍᵉᶳ♪
۰۱ فروردين ۱۱:۴۵

یا ابلفضللل اینم jim jim نوشته ککهههه

الله و اکبر اینهمهههههه جلالللل🗿🗿🗿🥲

 

RM. kiute.ARMY

یا حسیننننننننننن
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان