BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن Human

⚉FULL⚉

  

نویسنده kim.rosha
کاپل ویکوک
ژانر انگست . درام . برشی از زندگی
محدودیت سنی 16+
تعداد صفحات 85

  

برشی از داستان: 

 با خودش تا سه شمرد و بعد رفت. دوباره رفت و جیسو رو تنها گذاشت.....

برادر کثافتی که جز خودش کسی رو نمیدید و باز ادعای ادم بودن میکرد. اما خب.....

ادم بودن مگه خوب بودنه؟

اون هم ادم بود.ولی میترسید. از جین، مرگ و نبود تهیونگ میترسید....

نمیخواست بمیره. پس فقط دوید....

فارغ از اینکه جین پشت سرش بود.....

  

🔥✢🖤DOWNLOAD🖤✢🔥

 

805_vpfe.png

۱۴ ۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Rokajaki
۳۰ فروردين ۱۶:۴۱

میدونی به عنوان اولین فیکت خیلی خوب بود کیم روشا شی

ولی یه جاهایی تقریبا توضیح ندادی چی ب چی شد و خب گیج شدم مثلا چرا جین خطرناک بود یا هک کردن درسته کار غیر قانونیه ولی انقدر وحشتناک توصیف میکردی من انتظار حتی اینکه جین بخواد یه جنی چیزی باشه هم داشتم( ایموجی خنده:))

 

البته برا خودت ی پا استادی فقط گفتم شاید توی فیکای دیگه بدردت بخوره ببخشید اگه نظرم انتقادی بود:)

 

و واقعا ناراحت کننده بود ینی قشنگ قوچتو در میاورد و بسی قشنگ بنده خر ذوقم الان

میدونی همیشه ژانر وحشت و انگست و سداند کنار هم یه ترکیب فوق العاده میشن یا امپرگ و فلاف و اسلایس اف لایف یا معمایی و جنایی و درام و انگست( مدیونی فک کنی ژانرایی که ترکیب شون رو دوست دارم رو دارم میگم) و خب توعم خیلی باهوشی که این ژانرا رو انتخاب کردی

 

منتظر کارای دیگت هستم کیوتیی کومائو*^*

RM. kiute.ARMY

نظرات وافع بینانه کمک میکنه نویسنده پیشرفت کنه*^*
کلی ممنون روکا شی من*0*
Stay & Army
۱۴ فروردين ۲۰:۲۵

سلامممم عیدتون مبارک باشه

امیدوارم به هر آرزویی که دارید برسید و کنار کسانی که دوستشون دارید زندگی کنید و شاد باشید 🥲❤

ببخشید دیر شده ولی خب امروز اومدم 🥲

امروز مدرسه باز شده بود ولی من نخواهم رفت 😆😂

فقط برای امتحان ها میرم و این خیلی خوبه چون میتونم بازم تا دیروقت ... دیروقت که نه همون تا صب بیدار بمونم و فیک بخونم ... خلاصه🤌

چقدر دردناک و غم انگیز بود و جین چقد وحشی بود😭😭

چه قطره اشک هایی که من با خوندن این نریختممممم😭😭😭

فکر کنم زیادی احساساتیم واسه همین🙈

ولی واقعا خیلی خوب بود و دست نویسندش درد نکنه❣

 

RM. kiute.ARMY

سلام قشنگم*^* عید تو هم مبارک باشه!!
همچنین فدات شم:">
کنچانا😂😂
عووف گنگت بالاس پس😂
اوووووووووووووو:">
اره...اصن زد قورچ آدم رو دراورد:")
ایگووو چ کیوتT^T
دست تو هم درد نکنه*^*
Jeon Jimin
۱۳ فروردين ۱۳:۲۷

تف بهش غم انگیز بود خوبه حداقل ادمو تو شک مرگشون گذاشتی وگرنه من یکی گه ازت نمی گذشتم 

ولی خیلی خوب و قشنگ بود سر جدت بیخیال فصل دوم شو من یکی که فقط سرش باید زار بزنم🥲🥲🥲

ی دونه هپی اند بنویس گلم🙂🙂🙂

RM. kiute.ARMY

هعی:")
Te Te
۱۳ فروردين ۰۰:۲۸

سلام 

گی ؟ چون مقدمه مثل استریت از اسماش ؟.

RM. kiute.ARMY

نه گی عهT^T
Kim Kamelia
۱۲ فروردين ۱۸:۰۲

سلام دد..خوبی؟؟؟..میص تو و سایت بمولا...sh.s هنوز کامبک نداده چراااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟..هق...چقدر منتظر بودم...هعی...وانشات the last play رو داری؟!..اگ داری ممنون میشم واسم بذاریش..تنکت بیخیدا..

RM. kiute.ARMY

سلام جیگر من عالی ام*^*
من میص تر:">
ندانم والا:"(((
نداشتم میانهT^T
ناشناس 🍀
۱۲ فروردين ۰۰:۰۴

یه چیز بگم ....

وبتون امگا لیدر نیم چی شددددد؟!

؟؟؟؟..؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

چرا دیگه پارت جدیدش نمیاد ؟!

RM. kiute.ARMY

بخدا همین سه روز پیش آپ کردم:">
Fateme
۱۱ فروردين ۲۰:۱۵

نامردیهههه...چرا یهویی ویکوک پر شد کوکوی قحطی اومدددددد بااااز

 

منننن کوکوییییییی میخوااااااااامممممم🔪🔪

RM. kiute.ARMY

مواد اولیه یکیه سخت نگیر😂
asal te
۱۱ فروردين ۱۳:۵۳

اولین قلم نویسنده بود؟

جدی؟

انصافن؟

خیلی خوب بود..

من خودمو جر بدم هم اولین قلمم به این قشنگی نمیشه

مث این بود که داشتم فیلم میدیدم..

روشا جانممم فصل دومشو بنویسسس..حس میکنم خیلی جذاب میشه:)

RM. kiute.ARMY

بلی:">
نگو این حرف رو...بالاخره هرکسی یه جور قراره بره جلو
KOOK 585
۱۱ فروردين ۱۳:۴۵

ویکوک فول

هقققققققققققققق

بعد از شنیدن اینکه از هفته دیگه حضوری هستیم و ممکنه یه ماه به دبیرستان اضاف شه

فقط این میتونه حال ادمو خوب کنه:`) 

RM. kiute.ARMY

امیدوارم خوب کنه:">
ZJ:/
۱۱ فروردين ۱۳:۱۴

عرررررررررر چقد من گریستن کردم با این فیک :) 

( وی منظور بر گریه کردن دارد :/ ) 

نویسنده اماده باش موخام پیدات کنم بعدش....

اللهم صل علی بنگتن و آل بنگتن 

ددییییییی صالامممممممممممممممممممممم 

بعد مدت ها گوزمو چیز یعنی گورمو گم کردم اینجا 

شخدم دلم تنگ شده بود :)))) 

واس تو واس این واس اون واس اینها واس انها واس ایشان واس جمع مذکر واس جمع مونث واس جمع مونث سالم و غیر سالم و مخاطب و اینا :))) ( ای ریدم به عربی :////////// )

خوبی ددی چخبر عشقم 

ددی راستی نمیخای بازم کولاک کنی؟ 

یه اثر دیه مث fix you ?????

دقیق این بار 14ام هست ک میخونمش :/ هردو ورژن 

خیلی هم ازش استفاده کردم واقعا استفاده های جنسی یوهاهاهاها 😈 ( ای توف حیا هم خوب چیزیه وا :/ ) خالاصه اینکه ددی یع اثر دیه خلق کن تا من بازم سکته بزنم باهاش ولی خادایی این دفعه اگ اثری خلق کردی فول بزارش :/ نه پارت پارت 

چون من جوون مرگ میشم بعد میفتم رو دست سایت و تو هم مجبوری خرج کفن و دفن بدی 

منم مداح نمیخام باید بری شخصا پی دی نیمو بیاری بخونه واسم :////

با ای قشنگ تر از پریا راضی ام ددی بگو همینو بخونه 

ای قشنگ تر از پریا 

منو ول کردی تنها رفتیا 

بچه ها ی محل مردن 

از دوری تو مرگ موش خوردن :/// 

 

جحرررررر ( من مطمئنم اگ بمیرم ایران موافقت میکنه بی تی اس کنسرت بزاره بعد اگ اون دنیا خبرش به گوشم برسه وصیت نامه جدید میفرستم براتون که دور تا دور قبرم رو جوب بکنید و دو لپ با...ستن گرامی رو بچپونید توش و تا میتونید برینید :/ بعد اخرش بگین ای ریدم تو چشم چپت چ موقع بدی مردی پدصگ :/ ) 

ددی من از اون خرما ها دوص دارم ک‌ گردو داره از اونا بزاریاااا جا منم تا میتونی بقول 

فقط جوری نقولی ک دور از جون مرض قند بگیری بعد تو هم چیزیت بشه چ گوهی بخورم اون دنیا :/ 

 

 

خب عشقم خیلی زر زدم مدنم 

دوصت دارم خعلیییییی زیاد ددی 

نویسنده اینو بگم که کارت خیلی درسته عافرین 

ولی پیدات کنم دیه تمومه دق و دلی های دوران کلاس اول از معلممون هم سرت در میارم درازعلی مشنگ :/// ( قدت بلنده؟ نمد :/ ) 

خب دیه من برم 

ددی اثر جدید یادت نره عاااا 

این تن بمیره یکی دیع بنویس 

این تن پر پر شه هاااا 

مث این یکی روده بُر باشع ددی 

ویکوک باشع همچین عشق سپ و نامجین باشه کای و جیمینم هم خیلی عشقن کنار هم جحررررر :) 

( چ خوش اشتها امر دیگه ای نیست؟ :/ ) 

 

یه پس گردنی مشتی لازم دارم واسه ادم شدن :| 

زر هایم فراوان شد 

دای دای ددی خوشکلم :‹ ♡

 

\|__|/ 

( • - •)     

 |> <|

 

شبیه خرگوش‌ شد؟ :/ 

 

(( ددی+ گمشو دیگه اسهالیم کردی :/ )) 

همزمان با جا خالی دادن برای برخورد نکردن دمپایی های ابی ددی با باس..تن گرامی 

دوییدن سمت در سایت و بیرون پریدن همچون مرغی که ز قفس انتظار یار ازاد گشته :/// 

 

 

یااااااااا موصا یاااا شرتک طرح باب اسفنجی پی دی نیم ددی قرمز شد 

ما رفتیممممممممممممممم 

×دوییدن با شلوار کردی تو کوچه و لایی کشیدن از مشتری های اصغر اقا  :/// 

 

RM. kiute.ARMY

حق داری:")))

صالامممممممممم جیگرممممممممممم*0*
عه نگو گورT^T
عربی واسه اسهاله😂
سلامتی فدات شم*^* ان شا الله ک خوش میگذره اره؟!
دور از جونت فدات شم😂😂😂 اصن بنگتن رو برات میارم جیگرم😂😂😂 ولی بهت یه پوینت بدم....دارم روی یه چیزی کار میکنم و قراره پنج پارته آپش کنم:">

عه نگوووووووو بچههههه میزنمتاااااااا😂😂😂
من سفارش کردم سر مزارم پاستیل بدن و نهار هم پیتزا باشه:">

شما از دهنت قند و نبات میریزهT^T

من بیشتر نفسم*^*
ها منتظر بودم علیه نویسنده شورش کنید😂

چش چش😂😂😂

شما فرشته ایT^T 
بای جیگر*^*

وایییییییییی خداااااااااا کیوتهههههههههه:">

ددی اصن همچین حرفی نمیزنهT^T چون فرشته اشو دوس داره*^*

شلوارم الان قرمزه😂 با طرح خرس و خرگوش😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان