BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات Electric hearts

۲۰۲۲۰۴۲۶_۱۰۱۳۰۷_d06d_6s78.jpg

  

نویسنده Ariel
کاپل سپ
ژانر درام . پزشکی . انگست
محدودیت سنی 13+

   

برشی از داستان:

"پزشکان و دانشمندان کره جنوبی برای اولین بار در در بیمارستان هوانگ هانگ در ساخت قلب الکتریکی و جراحی آن موفق شدند"

این متن شده بود سر تیتر خبر ها و روزنامه ها!

سرتاسر فضای مجازی رو این خبر پر کرده بود!

خبری شوکه کننده و در عین حال امیدوار کننده!

توی همه خبر ها یک چیز مشترک بود. 

 عکس پسری که تونسته بود از این عمل جون سالم به در ببره!

 

🌑🥀🖤DOWNLOAD🖤🥀🌑

  
805_vpfe.png

۱۱ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یک آرمی بدبخت که نه کنسرت رفت نه کره :/
۱۴ آذر ۱۴:۲۵

عرررر

 

فقط میتونم بگم عرررر :")

RM. kiute.ARMY

میفهمم:")
💜𝔸ℝ𝕄𝕐⁷⟬⟭💜
۲۹ خرداد ۱۹:۲۷

ددی یه سپ اصمات بنویس♡♡♡♡

توروخوداღ🥺

RM. kiute.ARMY

چشم:">
مهلا
۱۵ خرداد ۲۱:۰۶

عررررررررررر من خیلی گریه کردم 

ددی چرا اینقدر ناراحتم اینم دلیل گریه ام بود مرسی حداقل آروم شدم 🥺🥺🥺🥺😭💔💘

 

 

RM. kiute.ARMY

بیا بغل خودم دلبر:">
Mey sa
۰۱ خرداد ۲۲:۱۴

اوکی اشکم...

 

نویسنده عزیز حرفی ندارم بزنم🥲

 

اونقدر قشنگ بود که دلم میخواست عر بزنم🥲

 

🥲دلم میخواد بزنمت ولی اینقدر قشنگ بود که دلم نمیاد

 

پس فقط میرم یه گوشه عر بزنم...

 

 

بای👩🏼‍🦯

RM. kiute.ARMY

بیا پیش خودم عر بزنT^T یه طرف شلوار کردیم تقدیم آب دماغ هات
Rokajaki
۲۵ ارديبهشت ۱۹:۰۸

من هیچی نمیگم ولی صدا زجه های زنه اصغر آقاعه چون بهش خیانت کرده...

گریه منو اول صبح در اوردین هیهی

ولی خیییییییییییلی قشنگگگگگگگگگگگ بوووووووووووووووووووووووووووود 

مرسییییییییی

RM. kiute.ARMY

گریه نکن ک سرنوشت...گر مرا از تو جدا کرد...
خیلی هم خوب کرد...با این اخلاق ع/نت...میسپارم دست ننه ات....
💕2A💕
۱۲ ارديبهشت ۱۲:۲۰

این قلب منه که درد میکنه؟:)...

این...

نفس منه که به شماره افتاده؟:)...

این...

صدای شکسته شدن قلب منه؟:)...

نه!...

بگو...

بگو تموم نشده!...

لطفا!...

بگو:)💔... 

 

RM. kiute.ARMY

نه نه مانای من:">
*_*
۱۰ ارديبهشت ۲۳:۰۱

سلام خوبین؟

وانشات limit_breaker فصل ۵ اش رو می دونید می تونم از کجا بیارم؟

RM. kiute.ARMY

بزودی قراره آپلود شهT^T
Ocean
۱۰ ارديبهشت ۲۰:۵۲

عهههههههههههههههههههههههههههه اریل خیلی خریییییییییییییییی

بیا اشکامو پاک کننننننننننننننن ببینم بیشووووووووررررررررررررررررررر

(نصیحت: هیچوقت وقتی پریودید فیک سد اند نخونید که توش شیپ مورد علاقتون باشه)

RM. kiute.ARMY

نصیحت‌زندگانی
یکی
۱۰ ارديبهشت ۱۷:۳۷

آااام من تازه وارد شدم و فقط قسمت برسی داستان برام میاد چطوری بخونم😔🚬چقد من خنگم

RM. kiute.ARMY

عه نگو خنگ ب خودت جیگرم-_-
آموزش دانلود توی سایت هست*^*
yara :)
۰۹ ارديبهشت ۱۷:۴۷

نویسنده عزیز ترکونده...حیییحییی...

دوتا سپ دادی...میخایم برات فن پیج بزنیم...

سپ شیپرا رو حسابی شارژ کردی:) 

بیا باهم پیمان برادری ببندیم....👍

RM. kiute.ARMY

جنگ جنگ تا سپT^T
bts love
۰۸ ارديبهشت ۱۲:۵۹

عرررر مرگه من فصله دوووووو خداااا من مررگگگگگگگگ من فصله یکشو پیدا کردم دقیقا بعد از اینکه بهت پیام دادم دیگه طاقت نیاوردم رفتم گشتم یافتمش عرررر حالا باید در انتظار فصل دو بمونم

راستی هیونگ ی فیکم بود in your arms فک کنم اسمش این بود کوکوی بود خیلی هم خنده بار ی پارت بود بعدشم افتر استوریشو گذاشتید اونو چرا برداشتید من عاشقه اون فیکم🥲😁😁😁🤣🤣🤣

RM. kiute.ARMY

هعی:"> زندگی نامرده:">

منتظرم نویسنده فول بدتش:">
bts love
۰۷ ارديبهشت ۱۸:۱۳

هیونگ ی سوال ی فیکشن سپ بود اون یکی کاپلشم نامجین بود یجورایی اکشن بود

جیهوپ راننده بود 

شوگا هم رانند بود ، رییس‌منقطه ی غربی و نامجون و جیمین و جین و جونگکوکم باهاش بودن

آخرشم شوگا تیر میخوره...

یه گاراژم داشتن میرفتن اونجا و ی جاشم بود که جیهوپ رفت مسابقه داد...

اسمش ی street... دقیق یادم نمیاد اسمشو اون فیکو برداشتید؟؟؟

من میخوامشششش تنها فیکی بود که با عشق‌میخوندم

هق میخواممممممم🥺🥺

 

RM. kiute.ARMY

اره برش داشتیم تا فصل دوم بیادT^T
یک روح در سایت🤝🏻
۰۷ ارديبهشت ۱۵:۲۶

وات دددد ففففففااااااکککک

دو تا سپ داشتیم؟؟؟؟

واتتت د هلللل

قلب من بیچاره طاقت ندارهههه

اما اصلا نیاز نیست به فکرش باشیدااا😂🥲

راستی...

نویسنده ی مورد ی علاقه ی جدیدم رو معرفی میکنم:

RM. kiute.ARMY

کراش همه ی سپ شیپر های سایت😂
.Negin.
۰۷ ارديبهشت ۱۳:۲۱

اون از بلو من:)

این از این!

خدا این نویسنده رو فرستاده تا سپ وبلاگ رو تامین کنه€_€

RM. kiute.ARMY

فرشته استT^T
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐀𝐧𝐝 𝐓𝐚𝐞𝐓𝐚𝐞 𝐌𝐨𝐦•
۰۷ ارديبهشت ۰۸:۰۰

ای وای بازم سپه که :)

سپ نویسا قلبمو لمس میکنن  :")

RM. kiute.ARMY

خداروشکر حرکت انحتحاری زن سپ شیپر هاT^T
c_ lena
۰۷ ارديبهشت ۰۵:۵۹

دو ساعت دیگه تو مدرسه آزمون شبه کنکور ..

بعدش معلم ازم درس میپرسه ..

و من نشستم سپ میخونم :>

خب اوکی عاشقشونم ، 

چرا انقدر قشنگننننننن ؟

نویسنده خدا قوت :))

RM. kiute.ARMY

پلیز یو استی ا لایو:">
c_ lena
۰۷ ارديبهشت ۰۵:۵۶

یعنی هوسوک قلبش رو به یونگی داده بود ؟ 

RM. kiute.ARMY

بله:">
c_ lena
۰۷ ارديبهشت ۰۴:۴۹

به نام خدا

سلاممم ایران 

سپهههه 

خدانگهدار 

RM. kiute.ARMY

خدا یار و یاور شما هموطن
Gaul JK❤
۰۶ ارديبهشت ۲۲:۱۸

هوراااااا

RM. kiute.ARMY

باح باح*^*
Agust D
۰۶ ارديبهشت ۲۱:۱۱

اگه میتونستم گریه کنم الان قطعا تختم خیس بود😐

نه اون خیسا😑

#لعنت-به-مغز-منحرف

RM. kiute.ARMY

جیش کردی؟😂
Jeon Jimin
۰۶ ارديبهشت ۲۰:۵۶

هققققققققققققق 

هققققققققققققققق

هققققققققققققققققق

با دیدن پوستر قلبم جرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

خوردن🙂🙂🙂

خدا به خیر کنه خوده فیکو🙂🙂🙂

RM. kiute.ARMY

تسلیت عرض میکنم😂
Agust D
۰۶ ارديبهشت ۲۰:۴۲

نویسنده ای که فعالیتش را با دو تا سپ شروع کرده چیست؟ (۳نمره) 

نویسنده ی جدید لیست نویسندگان منتخب 

 

RM. kiute.ARMY

از اون نویسنده هاست که قراره سپ شیپرا براش فن پیج بزنن😂
Agust D
۰۶ ارديبهشت ۲۰:۳۹

نویسنده ها جدیدا خیلی با شعور شدنا🥲😐

RM. kiute.ARMY

همه انقلاب کردن😂
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۶ ارديبهشت ۲۰:۳۸

هاااااا سپههههههههههههههههههههههههخلخ۹رجرخرجخحخرحرچحهرر۰حهرحه۰۰خحررحخحخرخحررحخ۸خلر۰حخرحه۰۰حر۸حه۰رر۰حهر۰حهره۰

دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا 

افعل و فعلا نانای اصغر و صغرا نانای اکبر و کبرا نانای

حالا دیجی عمهههههههه

دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس دوپس 

ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نههه دیگه نمیتونهههه از تو پس کوچه ی دل داد میزنههههه داد و فریاد  میزنههههه نه کسی نمیدونهههههه

امشب تموم عاشقاااااا با ما میخونن یک صدااااا میگن تویی خوشبخت ترین عمه ی دنیاااااااا

RM. kiute.ARMY

دی جی عمه محمود پروداکشن😂😂😂
جاااااااااان!!!
*سوت بلبلی دو دستی
Vkook. Darya
۰۶ ارديبهشت ۲۰:۲۴

جدیدا نویسنده ها وانشاتایی مینویسن که نمیدونم برا کاپلش بمیرم یا ژانرش یا حس و حال و داستانی که داره ؟  

استعداد و هنر تا به کجااااااااااا

RM. kiute.ARMY

همه دارن ول وله میکننT^T
bts love
۰۶ ارديبهشت ۲۰:۱۱

با اینکه سد انده ولی کاچی به از هیچی

نویسنده خسته نباشی من هنوز فیکو نخوندم اما مطمئنم عالی شده خسته نباشی دمت گرم امیدوارم کار هایه بیشتری از سپ بنویسی با این تفاوت که اسمات باشه امگاورس یونگی تاپ هپی اند🤣🤣🤣🤣🤣🤣 درخواستام چه زیاده🤣🤣🤣🤣💖💖💖💖🥲

RM. kiute.ARMY

جون جون😂
bts love
۰۶ ارديبهشت ۲۰:۰۸

عرررررررررر سپپپپپپپپ هوورراااااا انگسته اما امیدوارم تهش خوب باشه🤣🤣

هیونگ؟ فرست؟ سکند؟ سوم؟ کوفت؟؟🤣🤣

RM. kiute.ARMY

نکن دخترم😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان