BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات document of life

sketch-1652189527706_o3h3_6v9p.png

   

نویسنده meysa
کاپل سپ
ژانر برشی از زندگی . درام 
محدودیت سنی ندارد

    

برشی از داستان:

تو مکمل من هستی... من سیاه هستم و تو سفید،

فرقمان زیاد است اما جالب این است که کاملا به هم می‌آییم...!

 

☀️💌🌙DOWNLOAD🌙💌☀️

        

805_vpfe.png

۱۲ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یک عدد ارمی بدبدخت💜
۲۸ آذر ۱۶:۰۷

مقدمش از یه آهنگی الهام گرفته شده ،میگه

من سیاه و تو سفید فرقمون زیاد 

اما جالب اینه کاملا به هم میایم 

تیرگی من با روشنی تو 

قشنگه بعد شب تیره روشنی صبح

RM. kiute.ARMY

اهنگ های حامیم خداست:")
Kim Yoonhee
۲۳ مهر ۱۴:۵۳

ددی یه سوال چه شکلی میتونیم اون فیکایی که شما لینکشون رو تو کامنت میزاری رو باز کنیم

RM. kiute.ARMY

روی متن لینک نگه دار و کپی کن بعدش توی صفحه ی گوگلت اون قسمت جستوجو پیست کن*^*
Grace
۰۴ مهر ۲۳:۰۲

چرا کامنتا به این جذابی ولی لینک باز نمیشه؟ T-T

RM. kiute.ARMY

فدات شم نت ملی که میشه فقط صبح ها باز میشه:")
Nediu
۰۲ خرداد ۲۰:۲۷

با آب زمزم هم کارش راه نمیفته😂😂😂

RM. kiute.ARMY

عطر مشهد رو با گلاب باید تزریق کنه😂
.Negin.
۳۱ ارديبهشت ۲۰:۱۳

واو خیلی خوب بود

میگم میشه یه چند تا سپ کیوت معرفی کنید؟

RM. kiute.ARMY

اصن اصل جنس!!!

https://fazayihaa.blog.ir/post/1180
https://fazayihaa.blog.ir/post/1260
https://fazayihaa.blog.ir/post/1444
https://fazayihaa.blog.ir/post/1134
عمه ی همتون
۳۱ ارديبهشت ۱۲:۳۰

ولی قبول کنین هیچ کدومتون اندازه من سواستفاده چی نیستین سه هفته س گوشیو ازم بخاطر رول اصمات رفتن گرفتن و حالا هرچی خلافه رو دارم تو لپ تاب میکنم..

عا یه سوال..............من ادم بدیم که الان بجای دینی خوندن دارم وانشات میخونم؟

RM. kiute.ARMY

وقتی هیچی جلو دار نوجوان پاکدامن ایرانی نیست و در محدودیت ها شکوفا میشه😂
ادم بد اونیه که به گناهاش اعتراف نمیکنه:">
Nediu
۳۰ ارديبهشت ۱۹:۰۸

ماسیدم رو فرش😂

جووون فقط تو بکن

نصفه هم خوبه با اینکه ارضا نمیکنه🙂😂

RM. kiute.ARMY

الله و اکبر😂
اب زم زم بیار یه دور کامنتت رو شست و شو بدم یکم از بار معصیتش کم بشه😂
Nediu
۲۹ ارديبهشت ۱۶:۲۱
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

** ** ** ****** * *** **** ***** ***** ولی استثنا قائل شدم اومدم خوندم اولش همه چیز عالی بود *** * *** *** * **** ******* ***** *****😔😂😂😂😂

**** *** *** ***** *** **🙂😂

RM. kiute.ARMY

و پاشیدی رو فرش😂
ام بکنم؟
یا نکنم؟
میکنم!
اما نصفه😂
Paniz⁷
۲۹ ارديبهشت ۱۵:۰۰

ولی خیلی قشنگ بود:">

RM. kiute.ARMY

قربانت:">
Paniz⁷
۲۹ ارديبهشت ۱۵:۰۰

منی که بعد از یه انگست اومدم اینو بخونم به امید اینکه بیشتر سپ هایی که خوندم فلافه و حالمو خوب میکنه.

هی میگن به ژانر و محدودیت سنی توجه کنید ها..

 

RM. kiute.ARMY

هی من بگم شماها بگید نه...
bts love
۲۹ ارديبهشت ۱۲:۳۶

نچ دیگه واقعا بهم ثابت شد...

RM. kiute.ARMY

هیق:">>>>
یک روح در سایت🤝🏻
۲۹ ارديبهشت ۱۰:۵۳

:)...

داستان اینجوری بود که کلی شیرینی بهت میدن بعد میفهمی تقلبیه...

داستان کیوته و قشنگه بود تا جایی که فهمیدم هوسوک مرده:)...

یتنیاینثاثتثوثای چرااااا؟؟؟

حالا آخرش یه هو گفت زندس؟

هن..:')؟

یاد جنگ افتادم این که چحوری خیلی ها اینجوری خانوادشون از دست دادن...

*عر زدن

RM. kiute.ARMY

حق اگه کامنت بود:

فکر کنم یا ایهام بوده یعنی منظورش وجود نامه هاش بود و یا کلا هم ما و هم یونگ سرمون کلاه رفته
Tas
۲۸ ارديبهشت ۱۵:۰۵

من چرا اینو تازه دیدم🙂

RM. kiute.ARMY

بدون وضو اومدی سایت همین میشه
bts love
۲۸ ارديبهشت ۱۳:۲۵

نچ نحسی از منه...

RM. kiute.ARMY

نههههه دور از جون:">
bts love
۲۸ ارديبهشت ۱۳:۲۳

جاست سکوت... 

RM. kiute.ARMY

*صدای جیرجیرک پر بغض
💛💜H.h Kookmin💜💛
۲۸ ارديبهشت ۱۱:۲۹

اولا که حرفی به نویسنده ی گل دارم

خیلی آدم کثیفی هستی! من بهت اعتماد کرده بودم بیشعور!

نه ولی جدی خیلی خوب بود

محشر بود

عالییی بود

قلم اوف

استوری لاین اوف

ایده اوف

ولی چرا پوسترش ذره ای به داستان نمیخوره🙂 گولم زدید😔🤚🏻

ددی من واقعا گریه کردم اخرش

 و الانم دارم گریه میکنم

(زیادی احساساتیم با اینکه بهم نمیخوره)

فقط اخرش که گفته بود سند زنده بودن هوسوک و هوسوک زندست و اینا

کنایه ی ادبی بود یا جدا بود؟ نگرفتمش اگه میشه توضیحش بده ددی که من افسرده شدم🥲

الانم رفیق خاک بر سرم جای دلداری داره یه صحنه یه فیکی رو تعریف میکنه که تهیونگ رفت زیر قطار🥲🥲🥲 خاک تو سرش کنن

کلا فکر کنم پسرا زیادی خوشبختن همه علاقه به بدبخت کردنشون دارن....🙂😔🤚🏻

RM. kiute.ARMY

نگم چی نشی اولش ترسیدم😂😂😂
اگه پوستر غمگین بود میخوندیش؟ پس کصووووت!😂
ایگووو گریه نکن آخه قربونت برم:">
ایهام بود...یا منظورش نامه هاشه ک هنوز هست یا واقعا زنده اس و هم ما و هم یونگی ایسگا بودن😂
:| از این فیکا نخونید تا اطلاع ثانوی😂 همینجوری هرروز از تشیع جنازه ی آرزو هامون بر میگردیم
شاید هم ماها نسبت به خوش بختی آلرژی داریم😂
Nediu
۲۸ ارديبهشت ۱۰:۲۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*** ** **** ****** *** *** **** ** ****** *** ** **** ***** ** *** ******* ***** ** ****** ** *** **** * *** ** ***** * ***** *** **** ****** * *** *** **** ***********

*** *** ******

** *** **** *** ** *

RM. kiute.ARMY

بگم چی نشی بچه😂
من سه بار خونده بودمش باید برام عادی میبود اما با این حرف تو رسما پاشیدم😂😂😂😂
برو تا با دمپایی دشویی نزدمت😂😂😂
Agust D
۲۷ ارديبهشت ۲۳:۲۶

دد من صبح اومدم سایت کلاغ پر نمیزد 

بعد الان اومدم🥲

فردا امتحان دارم ولی قرار نیست بخوابم

میخوام عزاداری کنم برا خودم

دد توهم حلوا پخش کن

همه بیان با هم عر بزنیم

صاحب عزا:امروز روزیست که ما پوشه ی عزیزی رو از دست دادیم(همه الان جیغ و گریه) 

بغض

پوشه ی که خیلی وقتها شادمان کرد 

گاهی اشکمان را در اورد 

و گاهی موجب ترشح اکلیل شد

پوشه ی پر از رنگ 

غم

شادی 

و... 

لطفا همه برای پوشه ی sope این بنده ی حقیر آرزوی رحمت کنید

الان من چه جه گو هییییییی بخورم

تا یادمه هر چی فن ارت سپ بود ریختم تو این پوشه 

پینترست رو پارو کردم 

هر جا بگی رفتم

واتپدم دیگه هیچی واسه من نداشت

برینمممم تو دهن کارما

چرا پریدی ای طاووس من

(سوال:آیا طاووس ها پرواز میکنند؟ ) 

در هر صورت خواستم برای بیشتر شدن جمعیت مراسم عزا اینجا هم خبر رسانی کنم🥲😩😫😟😑

میخواستم فوش هامو اینجا خالی کنم ولی یادم اومد مورد داراش رو سانسور اسلامی میکنی😑

بخاطر همین در این مورد به آغوش پی وی دیگران پناه میبریم

 

 

RM. kiute.ARMY

الان میزنه😂
وای پس دستت خورد پوشه ات پرید؟😂😂
چرا میخندم؟:|
اوموووو :">
معلومه اون پوشه برات فقط یه پوشه نبود...زندگی بود! (جهت تشویش و اغتشاش علیه عذا دار)
منم یه پوشه دارم اسمش آرمان های امامه. فن آرت های مستهجن توشه😂 فقط هم برای نوشتن اسمات نگهشون داشتم بخدا:">

اره سان میکنم تا منو محو نکنن😂
سرت سلامت باشه:"> خودم از بقیه میهمان ها پذیرایی میکنمT^T
Agust D
۲۷ ارديبهشت ۲۳:۱۵

سپپپپپپپپپ امروتازلامبغکبعمارلامبلمابالنبغنباال🥲

RM. kiute.ARMY

هوراااااااااااااااااا*0*
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۷ ارديبهشت ۲۰:۵۵

خب نفس عمیق، سپهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هورااااا خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن 

RM. kiute.ARMY

خوشگلا دیگه از شدت رقص تشنج کردن و روحشون قرین رحمت الهی شد😂
IU. fatemeh
۲۷ ارديبهشت ۲۰:۳۵

حدا حرف دل bts love رو شنید . انقدر در انتظار سپ موند 😂

و الله مع الصابرین ❤️😂

RM. kiute.ARMY

اما ایشون یونگی تاپ دوست دارن😂 این هوسوک تاپه:">
و همانا بازگشت همه ی ما به سوی اوست
Nediu
۲۷ ارديبهشت ۲۰:۲۴

من به قربون سپ:')

RM. kiute.ARMY

همه یک صدا...
سلام وانشاته سپ!!!
bts love
۲۷ ارديبهشت ۲۰:۰۹

وووییییی بالاخرهههه سپپپپپپپپ عررررر بازم مهم نیست که اسمات نیست اما سپههههه

یوسحنیدیخسحسجستسدیتسنزرکنیاساسنیتییوتیتیوزتبتبوزوز

عررررررر

RM. kiute.ARMY

اما هوسوک تاپه:">
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐀𝐧𝐝 𝐓𝐚𝐞 𝐌𝐨𝐦, 𝐁𝐚𝐧𝐠 𝐏𝐃 𝐖𝐢𝐟𝐞•
۲۷ ارديبهشت ۱۹:۲۸

شت...

شت...

شت...

شت...

شت...

شت‌...

شت...

سپ؟!

نویسنده...بیا جلو ببینمت...

گذاشتن بوسه بر پیشانی نویسنده...

مرسی عتخمامعفهبع شتتت :))) برم بخونمش 🏃🏻‍♀️

(*ازونجایی که فردا اصلا امتخان عربی ندارم میشینم اینو میخونم 😀 نه جدی...درسم که تموم شد میخونمش 🚶🏻‍♀️)

RM. kiute.ARMY

یعس:">
سپ:">

چجوری هم میدوعه😂 یاد جونگکوک افتادم. اگه کوک توی ایران بود همیشه نذری بهش میرسید
امتحانت رو میترکونیییییییییییییییT^T
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان