BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن Despicable Me

7_l5v0.jpg

✥FULL✥

نویسنده Areil
کاپل سپ
ژانر چت استوری . انگست . درام . رمنس
محدودیت سنی ندارد
تعداد صفحات 91

  

min yoongi
حقتیت تلخه...دونستنش ، ادمو بهم میریزه
!
شاید من واقعا نفرت انگیز باشم؟

"
مین یونگی نفرت انگیز"

  
unknown number

نیستی! تو برای نفرت انگیز بودن زیادی زیبایی
:)

  

🌙🤍🌼DOWNLOAD🌼🤍🌙

 
805_vpfe.png 

۱۶ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عمو یونگیتونم^^
۰۶ آذر ۲۰:۵۳

نخوندمش...ولی روز تولدم آپ شدههه عرررررر

هیونگ لاین
۲۱ مرداد ۱۶:۱۶

این رو دوست داشتم ولی یونگی چرا کتک میخوره دلم سوخت ولی از این به بعد با هوسک خوشبخت 

RM. kiute.ARMY

بی پدر مادرا مظلوم گیر اورده بودن:|
عاقام هوسوک هاشمی پدرشونو دراورد😔
سونگ جی وون
۱۳ مرداد ۰۴:۵۴

بیا ولی کادو عروسی بیاری واسم هاااا آلبوم بی تی اس اصل و فیک دوتاش خوبه🙂😍

منم میذارم همه شاباشا رو تو جم کنی عشقوم دسته گلمم می‌پرتونم واسه همه آرمیای عزیز دلم😁

هعی میدونی چی صبحا منو از خواب بیدار میکنه؟ نه بوسه یار نه حتی کابوس! بلکه مثانه پرم🤧😂

خیله خب بسه زیادی سم شدم برم خودمو استریلیزه کنم😂😂😂

RM. kiute.ARMY

برات روش آرمی بمب هم میزارم😎
ای من قربونتتت بشمممممم😂😂😂😂
این خیلی طنز غمگینی عههههههه😭😭😭😭😂😂😂😂
نه نه شما بیا پیش خودم😈
سونگ جی وون
۳۰ فروردين ۱۱:۱۶

سلام

عاوشق این فیک بشم یا زوده؟

داداشم ۴سالشه هر وق بش میگم قربونت بشم یا زوده میگه زوده 😍😂

خیلی کیوت بود این رمان اشکمو جاری کرد نوموخوام میخوام با این فیک برم عروسی🥲😂😂

RM. kiute.ARMY

سلام سلام*^*
وووی قودااااا خدا برادرت رو حفش کنه که عسلممممT^T
میشه منم بیم شاهد ازدباجتون باشم؟😔
یونسوک لاور خوشبخت
۱۹ اسفند ۱۰:۱۲

 وایییییی هیونگ من این رو بالا ی 30دور خوندمممممم 

محشرهههههههههههه

اخه دقیقا جوریه که با واقعیت مطابقت داره

و آدم میتونه خودشو جاش بزاره

 

 

ولی اینجا من از بیرون هوسوکم و از درون یونگی..:)

همیشه همین بودم و برای همینه که سپ شیپر شدم..

چون این دوتا باهم یه جورایی منن و برای همین هر کاری میکنن تو من اثر داره...نمی دونم دارم چی میگم..

 

ساعت ده صبحه و من کل دیشب رو بیدار بودم و داشتم دیوار کنارم رو با ناخونام سوراخ میکردم که موفق هم شدم..

 

و..خب دیگه نمی دونم چی بگم...دوستت دارم هیونگگگگ

مراقب خودت و روحت باشششش^♡^

 

 

RM. kiute.ARMY

عایگو عایگووو پس گوارای وجودتتتتتت!!

ای جانم:> مکمل خواستنی!

فدات شم ناخونات درد میگیرننT^T

منم دوستت دارم عسلممممممم!!T^T همچنین خودت هانیی!
mahna
۱۸ بهمن ۰۹:۲۲

به شدت زیبا بود

 

 

 

 

مرسیی ددی که لینکو بهم دادی واقعا با خوندن این رمان خیلی حس خوبی گرفتم منم یکی دقیقا شبیه یونگیم نمیتونم بگم کسی دوسم داره تنها زندگی میکنم و دوستی ندارم ولی با خوندن این رمان فهمیدم مهم اینه خودم خودمو دوست داشته باشم نمیدونم چرا ولی این رمان حس خیلی خوبی بهم داد و تنها دلیلش تویی

 

مرسی که هستی خیلی ارت ممنونم ددیی

 

 

 

راستش جمله هایی زیادی بلد نیستم که بخوام بهت بگم و ازت تشکر کنم ولی بدون با این رمان الان بهترین حس دنیا رو بهم دادی 

 

 

 

 

بمونی برام رمانات عالین♡

RM. kiute.ARMY

زیبایی از شماستT^T

وظیفه بود عزیزدلم:"))
دردت به جونم...باشم همیشه پیشت و توفیق دیدنت نصیبم بشه:"))

مرسی از تو جان دلممممم!!!

تو خودت سرتاسر کلمات و جملات زیبای دنیاییT^T

عشقییT^T
روح روحی بانو اتنا🤳🏻
۰۲ آذر ۲۲:۴۹

از اریل(درست گفتم...؟) شدیدا خواهش دارم کامبک بده نوشته هات خیلیییییی کراشنننننن 😭🥲

RM. kiute.ARMY

موافقمممممم:")
برگرده با سپ هاش:")))
جانگگگ
۱۱ آبان ۱۳:۵۵

هرکاری میکنم دانلود نمیشه یا او های دیگه دانلود میشن چ کنم؟

RM. kiute.ARMY

کلا وارد لینک نمیشی عسلم یا رد لینک نمیشه؟
منتظر جوابم
۰۷ آبان ۲۱:۳۱

میگم ددی یه سوال چرا از یونگی تنفر داشتن !؟؟

منظورم مادرشه 

چه عنی تناول کرده بود که باید آنقدر به هم خونش کسی که از گوشت خودش آنقدر عذاب و سختی بده 

حرفایی بزنه که عین خنجر توی قلب آون فرد فرو نیره و هر گز در نمیاد 

اگر هم در بیاد ردش میمونه 

خیلی وقتا عفونت میکنه و بعضی مواقع هم تمیز میشه و پانسمان میشه 

اما چرا مردم اینجوری ؟

چرا قبل از حرف زدن از خودشون نمیپرسن 

حرفایی که میزنن 

درسته 

انسانیت دارن 

عقل دارن ؟

چرا خیلی وقتا برای کاری که نکردیم مجازات مبشیم اما با اینکه میدونم کاری نکردم بازم با عذاب وجدان خودمو عذاب میدم 

چرا حسم میگه احساسی ندارم و قلبم رو به سیاهی میره 

اما مغذم میگه فاک به همچی زندگی کن بعد تو آینده جفت پا برو تو دهن گله های گاو

RM. kiute.ARMY

چون ادم ها گهگاهی برای دفاع از خودشون، برای تخلیه خودشون، خودخواه میشن و بقیه رو هدف میگیرن.
یه چرخه ای ک مدام تکرار میشه...چون به حدی از خودخوری رسیدن که میخوان بقیه رو هم تخریب کنن.
چیزی برای عرضه ندارن و میخوان همون شانس هم از بقیه بگیرن.

قلب آدم ها گهگاهی حرف های تندی میزنه، چون عجوله.
مغزت درست میگه...بیخیال استدلال و فکر کردن. بعضی وقت ها همین مدام فکر کردن باعث ترسی میشه که از درون تخریبمون میکنه و از بین نمیره.
روژان
۰۸ شهریور ۰۰:۴۶

خیلی قشنگههه♡♡

RM. kiute.ARMY

اون که شمایییT^T
پگاه
۰۶ شهریور ۱۵:۴۱

اصلا هم عر نمیزنم

RM. kiute.ARMY

اره اره صدای بچه همسایه اس
Ocean
۰۲ شهریور ۲۰:۲۶

دوسش داشتم:>

RM. kiute.ARMY

قابل نداره:">
Ocean
۰۲ شهریور ۱۹:۵۶

یه فن گرل
۲۰ مرداد ۱۳:۲۰

خیلی خوب بود.

بنظرم باید به بنر بزنین تو سایت که نوشته باشه ارسال نظر به ایمیل نیاز نداره.😂 

من یه سوال داشتم، چند وقت پیش تو همین سایت به فیک خوندم اما الان پیداش نمی کنم. سپ بود و نامجین و تهکوک. اعضا بجز یونگی دزد بودن، بعدش رفتن از یه موزه دزدی کنن که یونگی دیدشون پس یونگی رو هم دزدیدن😂😂  قابل پیدا شدن هست یا؟...

RM. kiute.ARMY

بسیT^T

واقعنی؟😂 چرا خب حتی برای امتحان یه ایمیل الکی نمیزنین😂

 

والا حضور ذهن ندارم فدات شم...اسمش رو مودونی؟:">

 

 

 

 

 

 

 

اسمشو میدونم بنده:>

مین یونگی وجود نداره بود فک کنم:>

اگه تگ سپ رو بزنی پیدا میکنی احتمالا

RM. kiute.ARMY

ای جانممممم مرسیییی!!!

فن گرل
یه فن گرل
۲۰ مرداد ۱۳:۲۰

خیلی خوب بود.

بنظرم باید به بنر بزنین تو سایت که نوشته باشه ارسال نظر به ایمیل نیاز نداره.😂 

من یه سوال داشتم، چند وقت پیش تو همین سایت به فیک خوندم اما الان پیداش نمی کنم. سپ بود و نامجین و تهکوک. اعضا بجز یونگی دزد بودن، بعدش رفتن از یه موزه دزدی کنن که یونگی دیدشون پس یونگی رو هم دزدیدن😂😂  قابل پیدا شدن هست یا؟...

RM. kiute.ARMY

بسیT^T
واقعنی؟😂 چرا خب حتی برای امتحان یه ایمیل الکی نمیزنین😂

والا حضور ذهن ندارم فدات شم...اسمش رو مودونی؟:">
... anashid ...
۰۵ مرداد ۱۳:۰۸

عرررر سپ 😍💋

RM. kiute.ARMY

بعلههههههههههT^T
zahra
۲۱ تیر ۱۰:۱۸

 ددی میشه لینک تاپ ما آپ و هوس اف کاردز و بزاریییی لطفاا ماچ...

RM. kiute.ARMY

تاپ مای اپ رو ندارم...منظورت تای می آپه؟
و هوس اف کاردز...
الساعهه!!

https://uupload.ir/view/house_of_cards_b34r_dkb.pdf
FATMA .
۱۳ تیر ۲۳:۱۴

شاید ملدم حواسم نیستتتت

 

RM. kiute.ARMY

نهههههههههههههههه!!
blueberrrrby
۱۲ تیر ۱۷:۱۱

ددیییییییییییییییییییییی میبینم بدون من خوش میگذرهههههههههه😂😊😊😂😂

خودم خودمو ب پارتی این فیک زیبا دعوت کردم حرف نباشه😂😂😂

 

ددی ب سلامتییییییییی تازگی کنکور دادییییییی؟؟؟اصن دادی؟؟منظور سالش بود دیگه نه؟؟؟

 

شنیدی ک گوزی*دن ب کنکور ن؟؟؟عههه💔🤬

موتسفم😐چیزی جز این در توانم بیش نیس

 

حولا خودت چخبر ددی حالت خوب باشههههههه هااااااااا🥺💃🙄

 

عاره فیک اسمات دیگه تازگی نوذاشتین؟؟؟؟؟؟

اینم خیلی باحاله الان وسط مسطاش دارم فشار میخورم ولی باحاله تا میام تمومش کنم خابم میگیره نمدونم چشه این😂😂

 

من میرم زیر فیک دیگ بزودی ظاهر میشم بوس بایییییییییی😂💃

RM. kiute.ARMY

نه بلو جان نفرمایید😂
چشم چشم😂

بله:")

اونم شنیدم😂
کنچانا:">

عالی اممممممممم!!

نه:">
یکم نمکش کمه😂

برو مادر خدا پشت و پناهت😂
suga:|
۱۱ تیر ۱۶:۳۳

وای ددی انقدی که این سبک و این ژانر و این تم به بچم میاد و تقابلش با ساید گل گلی رنگی رنگی که جیهوپ بی تی اس بوده و الان این جانگ هوسوکو داریم>>>>>>>>>>  اینا همشون از برکات اون مهمونی شامه که براش تا لب مرگ رفتیما:))))

RM. kiute.ARMY

برکتش گرفت:")
suga:|
۱۰ تیر ۱۳:۵۸

ام وی مستر جانگو دیدی ددی؟:]

RM. kiute.ARMY

من همیشه از بنگتن گله داشتم و متقابلا انقدری توی واتساپ استوری میزاشتم که من راک میخوام که هم هایب و هم رفیقام گ.اییده شده بودن:)
و ممنون از موسیو جانگ ک منو به آرزوم رسوندن:)
الان میتونم راحت بمیرم:))
اینی مانی مو...
suga:|
۱۰ تیر ۱۳:۵۸

دلم تنگ شده بود برا اینجا

RM. kiute.ARMY

در اینجا همیشه به روی تو پاره است مادرT^T
Sara
۰۹ تیر ۱۰:۳۰

این خیلی قشنگ بود اونقدر که چند بار بخونمش و توش غرق بشم واقعا نویسندش لیاقت بهترینارو داره خیلی قشنگ بود💙

RM. kiute.ARMY

واقعنی عشق بود:">
silence .h
۰۹ تیر ۰۸:۲۲

Rokajaki

سلام خوبی ؟

فقط توصیفت 😂😭

من چون بیشتر وقت ها صبح میام کامنت میزارم ددی هم تو این چند وقت حدود ساعت های ۸ تا ۱۰ آنلاین میشد منم منتظر میموندم

بخاطرهمین وقتم با خوندن کامنت ها پر میکردم .

مثلا این رو میدونم که ددی رو علامت نگارشی حساسه :) 😂

RM. kiute.ARMY

وای اره خیلی حساسم😂😂😂 روی شیوه ی بلاغی ام حساسم...و دایره لغات اما علائم نگارشی....خط قرمزمه😂

Rokajaki


J_hope
۰۶ تیر ۱۸:۰۷

عررررررررررررررررر ددی چقدر خوب بود 😭😭😭من مردم 

اومدم یکم اینجا گلایه کنم سر پدرومادر نمیشه که چیزی گفت 😑😑

دد چرا باید گوشیم باید به چوخ میرفت که مجبور باشم 8 روز فاکی با گوشی بابام که از وقتی گوشی جدید خریده اونو مثل اشغال پرت کرده ته کشوکار کنم  و چرا باید نت گوشی بابام از راه رفتن لاک‌پشت هم بدتر بوده  باشه و عررررر که چرا باید بفهمم گوشیم درست نمیشه و باید یه گوشی جدید بخرم 

 

و عررررررررررررررررر واسه اینکه چرا باید بابام با یه فکر فاکی خودش بره برام گوشی بخره بابا ملت من از A51 خوشم نمیادددددددددددددددددد به کی بگم خداااااااا من از همون گوشی قبلیم میخوام خدااااا مگه A20 ها چشونه من از اون ها میخوام 😫😫😫😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

خدایاااااااااا

 

 

 

خوب یه‌کم باید سر یه موضوعی خودمو خالی کنم یکم فحش داره شرمنده این قسمت :::

عه عه عه عه دیدی دیدی چطوری یه ترجمه فاکی چطوری همه آرمی هارو به فاک داد آخه ترجمه گر فاکی یعنی چی که گروه بی تی اس منحل شد مردک/زنک با این ترجمه کردنت همه آرمی هارو تا مرز سکته کامل بردی برگردوندی من خودم احساس کردم سکته 99 درصد زدم رفت اگه بعدش دوست آرمیم بهم زنگ نزده بود بگه اشتباه ترجمه کرده بودن که من باید تو بیمارستان میبودم عه عه عه (بزار چند تا فحش بدم دلم خنک شه)... آخه فاک فیس عنتر خر بی دم بوزینه موش صحرایی برو بمیر با این ترجمه کردنت ایشالا به حق هفت تن بنگتن بمیری کثافتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

آخیش 80 درصد خالی شدم ها 😌

 

 

امممممم این فیک خدایا نویسنده روحشو سرش قشنگ به فاک داده ها آین زیادی خوب بود لعنتیییییییییییییی 😍😍😍😍

 

 

 چه خبر دد حال احوال به کامه انشالله 😁😁رو به راهی رو به رشتی انشالله 🤗☺️

 

 

 

 

هفت تا قلب به نیت هفت تن بنگتن 💜💜💜💜💜💜💜

RM. kiute.ARMY

عالی بوددددددد:">
راحت باش😂
عایگو:") میفهمم...متاسفانه مامان بابا ان دیگه😂 ما غر غر هامون رو کنیم نهایتا دو سه تا سنگین ارمون میکنن و اخر سر کار خودشونه😂

چه زیبا مینوازی ای سید😂😂

موافقممممممممممم:">

اره بابا تبر گردنمو نمیزنه😂 نوکرم:">

بوص بوص بوص بوص بوص بوص بوص*-*
Tarannom Ms
۰۶ تیر ۱۲:۱۵

اییییح ددی انشاللهههههه رتبه و رشته خوب و عالی با یه دانشگاه تووووپ😇🥳

RM. kiute.ARMY

نفست حق جانانمممممممممم:">
......
۰۵ تیر ۱۸:۳۵

ددی میشه لینک فیک فول پارت استریت معرفی کنی اسمات باشه هرچی میگردم خوبش نیستتت 

RM. kiute.ARMY

البته*^*
https://fazayihaa.blog.ir/tag/moonlight
Tarannom Ms
۰۵ تیر ۱۰:۵۱

ددییییی بیا بغلم کن عر بزنم یکم

عر واسه من چهار روز دیگه واسه تو پنج روز دیگه 

ایحححح بالاخره دانشجو میشیم 

من که مطمئنم پیام نور قبول میشم😌🤣⚰

RM. kiute.ARMY

بیاااااا در آغوش همممم به عریمممممممT^T
من به لطف پدر فقط دو راه دارم: تهران تهران...یا تهران تهران😂
AGUST_MIN
۰۵ تیر ۰۲:۵۳

ددی ددی ددی ددییییی

شنیدم کیونکیور تو راههههه

تا ۱۴ ام اره؟؟

ایگو من ب اون مرحله نرسیدم اما فایتینگگگ :))))))

RM. kiute.ARMY

10 ام دارم:">
ممنونم:">
AGUST_MIN
۰۵ تیر ۰۲:۵۲

ددی اگ ی فیک بنویسم تا چند روز بعدش اپلود میکنید؟

راستییی دلم تنگته:)))))))))

ددی دیدی تهیونگ از کوک استوری گذاش؟؟؟

یادته ته گفت *من فقط اون چیزی ک دوست دارمو پست میکنم اهمیتی نمیدم بقیه راجبش چی فک میکنن*

ینی بگم عرررررر

بد یجا بود تهیونگو موقع خوندن کوک نشون میداد

ب معنای واقعی کلمه تو حس بود بچم

چشماشو بسته بود ینی ژیخخخخخخ

با تهکوک نمیتونم

تو شام فستا دیدم ته پاشو عین این کاپلا ک قصد دارن بی موقع پارتنرشونو تحریک کنن انداخ رو پای کوک 

یتینابحفحقحقحقخقتقخقحقا عررررررررر

RM. kiute.ARMY

همون روز یا فرداش*^*
دل تنگ چی عسلم؟:")

بله بلهT^T بخش بامزه اش این بود که تو روز پدر اینو گذاشت😂
عایگو عایگو😂
تو و خواهرم رو باید بندازم تو یه اتاق تا فردا صبح تهکوک تهکوک کنید و عر بزنید😂
Tarannom Ms
۰۴ تیر ۱۳:۰۸

فقط میخوام زودتر بگذره تموم بشه

باید برم دکتر چون احساس میکنم دیگه کشش هیچی رو ندارم🥺

اخلاقمم انقد بد شده

کلا حساس شدم رو همه چی

RM. kiute.ARMY

ان شا الله ک خیره دلبرم.
بد به دلت راه ندی ها!
......
۰۴ تیر ۱۲:۰۰

میدونم ربطی نداره اما ددییی من هرچی میگردم نمیتونم فیک دنس وید و پیدا کنم میشه لینکشو برام بزاری؟ تنکص

RM. kiute.ARMY

البته لاوم*^*

https://fazayihaa.blog.ir/post/1396
Melika
۰۴ تیر ۱۰:۲۸

خیلی خیلی خیلی قشنگ بود قلب و روحمو لمس کرد هققققق🤧💜💜💜💜💜💜💜💜

نویسنده جان امیدوارم قدرتمند تر وقوی تر تا همیشه‌ بتونی بنویسی 💜💜💜💜❤️‍🔥

ددی جان چرا سایت چندوقته انقد خلوته:>

RM. kiute.ARMY

موافقممممممممT^T
همه دارن زیر باد سرد کولر لذت میبرن😂
Tarannom Ms
۰۴ تیر ۰۹:۵۲

ددی

حس مزخرفی دارم

ولی اینجا راحت میتونم حرف بزنم چون کسی نمیشناستم

چند روز دیگه کنکوره ولی واقعا اونجوری استرس ندارم اما دوره عادتم خیلی بهم ریخته.

دفعه قبلی دو هفته زودتر از موعد عادت شدم و ایندفعه هم دقیقا یک هفته گذشته که باز عادت شدم.

دقیقا جمعه قبلی بود که پاک شدم و دقیقا باز دیروز عادت شدم

نمیدونم چمه ولی واقعا دیگه خونی ندارم.

به طرز عجیبی لاغر شدم.همش چشمام سیاهی میره.پاهام غش میره.جلوی چشمام دونه دونه های سیاه رد میشن.

آمپول نوروبیون زدم و قرص آهنم مصرف میکنم ولی بازم هیچی به هیچی

RM. kiute.ARMY

دورت بگردم من الهی که:">
اید خودت حس کنی استرس نداری، اما بدنت واکنش نشون میده.
سیستم بدنت بهم ریخته. نمیدونم حالا تغذیه ات و یا خوابت رو تغییر دادی یا نه...اما حتما باید بری پیش دکتر.
اگر هم نمیری سعی کن دارو های گیاهی بخوری، مثل آویشن.

ضعف شدید هم ک داری:") الهی کباب شم...
Jim Jim
۰۲ تیر ۱۲:۴۸

واو! 

قلم نویسنده بدجور منو تحت تاثیر قرار داد!

این فیک خیلی حرفا واسه گفتن داره...

به وجود همچین نویسنده ای تو سایتت افتخار کن ددی:)

ماچ به کله هاتون!

RM. kiute.ARMY

البتههههههT^T
نویسنده های با استعداد دارن کشف میشن*^*
ماچ متقابلللللللل!
꧁𝕣𝕠𝕫𝕙𝕪 . 𝔸𝕣𝕞𝕪𝟙𝟠꧂
۰۲ تیر ۰۰:۲۳

سلام بر ددی و رایتر عزیزم

من عاشقتم رایتر جونم؛ آخه همه فیکا و وانشاتایی که تو سایت گذاشتی کاپل سپ هستن و منم که یه سپ شیپر که با فیکات اصن حالم خوب میشه

علاوه بر اینکه فیکات از کاپل مورد علاقمن من قلمت رو هم خیلی دوس دارم😍

پس فایتینگ آریل شی من همه جوره حمایتت میکنم❤

RM. kiute.ARMY

سلام ب روی ماهتتتتت*^*
عایگو عایگوT^T
آریل جون دیگه ریدر های خودش رو دارههههه:">
Hasti...v
۰۱ تیر ۱۶:۵۱

داداش دینی ریدم چی میگی🤣🤣

ریاضی شدم ۱۷ اما دینی ۱۳ 

بعدشم دامپزشک بود کوک سنش بالا بود حدود ۳۰ ایتا اما تهیونگ ۱۸ سالش بود 

 

تازه تو که اینقدر ددی خوبی هستی یه دست نیکی بر سر ماهم بکش🤣🤣

RM. kiute.ARMY

نچ نچ داری زبون میرزی بچه حواسم هست😂
رسالت من اینه ک جوانان پاکدامن تحویل جامعه بدم بلکه ننه باباهاتون نفرین میکنن بابت این ثواب ها خنثی سازی بشه😂
سوال آسون میپرسم پس😂
چند تا امام داریم؟😂

Park Minsoo
۰۱ تیر ۱۴:۴۳

عاححح ددی همه رو دان کردم گذاشتم به نوبت بخونم

دارم ذوق مرگ میشم:>>>>

RM. kiute.ARMY

ای جانم:">
نوش جونت باشه نفس!
Rokajaki
۰۱ تیر ۱۴:۰۷

هیح سلاممم

راستش یجوریم دارم کامنت میزارم یعنی یکم معذبم واو مغذب بودن اصلا به من نمیاد..

ولی خب سعی کردم اون موضوع رو فراموش کنم هرچند کم ولی بیام اینجا کامنتم رو بزارم

وااااو واقعا سبکش رو دوست داشتم اینکه یه حالت چت طور بود و خب حس خوبی بهم میاد اینکه یکی میون اون همه ادم که مسخرت کردن میاد و ازت حمایت میکنه حس گرم و نرم بودن رو میده:)

 

silence.h: تو واقعا شبیه منی یه موقع منم اینجوری بودم تمام کامنتای سایت رو میخوندم ولی الان بخاطر درسا واقعا وقت نمیشه ولی این کار از نظرم زیادی کیوته( تصور من ازت اینجوریه یه آدم فوضول و کیوت و خجالتی البته فوضول بودن به معنی بدش نه به معنی کیوت و خوردنی بودنش^^)

 

و اینکه دد بنظرم به خودت استراحت بده یکم منظورم اینه که سایت رو یکم اگه دوست داری بزر کنار احساس میکنم داری به خودت از همه جهت فشار میاری البته ببخشید که اینقد جسورم و جسارت میکنم فقط یکم نگرانت شدم..

RM. kiute.ARMY

چرا معذبی بیبی من؟
*پایین کشیدن شلوار جهت نشان دادن زیرشلواری*
ببین من چ راحتم😂
اره:") دلم خواست...دلم خوااااااااااااستتتتتتتتتتت!!

silence.h

عام..واقعا به یکم مسافرت و استراحت نیاز دارم اما خب...تنها تر از همیشه ام😂 ممنونم ک ب فکرمی عشقم:")
helenmin
۰۱ تیر ۱۰:۵۸

عرررررررررررررررررررر خدایااااا منو بکش

سلام چطوری لاو خوبی؟ چه خبر از کنکور

اقا یکم فان بزارین این چیهههههههههههه من چند روز دیگه کنکور دارم همینجوریشم دارم عررررررررررررر میزنم که هیچی حالیم نیس خدایااااااااااااااااااااا  اینومیزارم جواب کنکور که اومد میخونم که بخوام زار بزنم قشنگ زار بزنم

کاشکی روز کنکور زلزله بیاد سونامی بیاد قیامت بشه اصلا ساختمان سازمان سنجش فرو بریزه بحق بنگتن خدایا منو ور دار

 

اقا تو امادگی شو داری؟ امادگی کنکورو 

منکه دارم میمیرم از استرس 

خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا کجایی

بخدا امام زمان بسشه هرچی غایب بود بزار بیاد خداجونم لطفاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا 

RM. kiute.ARMY

من فقط میگم برم و بدم😂
شرش کنده شه!

با وازلین من همیشه اماده ام😂😂
عاح...نکبتی ترین تایمه...ع/ن ترین تایم...
silence .h
۰۱ تیر ۰۹:۵۶

من انقدر که میشینم کامنت های سایت رو میخونم خجالت میکشممم

برای همون عکس العمل بیشتریاشون رو میشناسم :)

ولی بیشتر سعیم رو میکنمممم اینکار نکنم .

از ددی و اعضای سایت بسیارررر معذرت میخوام :]

RM. kiute.ARMY

نه بابا جیگرم راجت باش*^*
خجالت نداره ک کیوتی منT^T
موش بخورتتتتتتتT^T
Hasti...v
۳۱ خرداد ۲۰:۰۲

اقا اون فن فیکه بود که کوک دامپزشک بود سنشم بالا بود بعد تهیونگ باباش ورشکسته شده ببود زندان بود بعد با مامانش میره روستا کوک هم سنش بالاست روهم میریزه 

فن فیک هم بود اسمش یادم نی میشه لینکش رو بدی 

فکر کنم اسم لولیتا بود 

نمیدونمممممم 

همسایه بودن 

RM. kiute.ARMY

روانپزشک بود؟ یا دامپزشک؟
نمد اما سوال دینی میپرسم اگه جواب بدی لینک رو میدم😎😂
اصول دین چند تاست و کدومش لازمه ی ضرورت معاد ئه؟

Stay & Army
۳۱ خرداد ۱۷:۳۲

های ددی حالت چطوره ؟

عه اسمات نداره الحمدلله

دیگه حالم از خودم بهم می‌خورد از بس اسمات خونده بودم😂💔

غم انگیز که نیست ؟؟ به خدا حوصله گریه های بی وقفه رو ندارم نه البته غم انگیز باشه مهم نیست مهم اینه که سد اند نباشه🥲

RM. kiute.ARMY

های ژیگرم تو خوبییی؟*0*
نه نداره اسلامیه اسلامیه😂
کنچانا کنچانا😂
یکم هست اما پایانش انقدر قشنگه ک غم هاش رو میشورهT^T
._.
۳۱ خرداد ۱۲:۳۰

چون میدونی کلا از فن فیکشن خوشش نمیاد : //

RM. kiute.ARMY

اوهههه!! امیدوارم این دفعه خوشش بیادT^T
._.
۳۱ خرداد ۱۲:۲۸

این واقعا فراتر از خوب بود

اونقدر که جرئت کردم و برا دوست دخترمم فرستادمش:)) 

RM. kiute.ARMY

گشنگ معلومه کیف کردیT^T
Rezy
۳۱ خرداد ۱۱:۱۳

شتتتتت

ariel رو اشتباه نوشتم 😂😭😭😂😂😂 

ببخشییییید

اثر درساست بخدا

RM. kiute.ARMY

نیت مهمه دخترم نیت!😂
Rezy
۳۱ خرداد ۱۱:۱۰

عرررررررررر 😭😭😭😭😭😭

خیلیییییییی قشنگ بووووووووووووووود 😭😭😭😭😭

آه... (یک فین عمیق، سعی در ارام کردن خود) رز سفید ابی... آههههه (وی دوباره اشک هایش فرو میریزند)

فکر کنم زیادی سرش احساساتی شدم، ولی واقعا خیلی تاثیر گذار بود، حداقل روی من. قدرتتتت نویسنده رو برای احساسی کردن داستان و فضای عاشقانه اش خیلی دوست داشتم :") مرسی areil 😭💜

بین این همه تست شیمی واقعا به این حجم از احساسات و فشردگی قلب احتیاج داشتم :')))

 

 

اه باید امروز پرونده علومو ببندم، بعد باید فردا بشینم ریاضی بزنم

ریاضییییییی... ریاضیم خوبه در حد امتحان های مدرسه واقعا 20 عم مگر اینکه یه جاخالی و درست و نادرست ازم نمره کم کنه، ولی سر تست ریاضی... لعنتی مخممممم هنگ میکنه :"))) اصلا استعداد تحلیل جوابای سخت ریاضیو ندارم... بعد در عوض هزار مدل سوال سخت علوم بذاری جلوم حل میکنم... واهااااای ضریب ریاضی برای امتحان نمونه دولتی رشته تجربی 2 عه ولییی خیلی ترسناکههههه 😭😭😂😂😂فکر کنم اگه کلا ریاضیشو جواب ندم نمره های دیگه ام بهتر باقی میمونه... اینطوری سنگین ترم 😂😂😂😂 اه اینا هیچ ربطی نداشتن ولی همینجوری گفتم بگم... وقتی با خودم حرف میزنم یا حرفامو مینویسم خیلی بهتر حال و احوالمو درک میکنم (یک عدد 89 درصد برونگرا هستم)

اره...

ددییییی خسته نباشی 💜💜💜💜✨

نویسندهههه توعم بازم مرسی 💜💜💜💜✨

 

برم دیگه... هعییییی روزگااااارررر

RM. kiute.ARMY

نوش جان:") مرسی کامنتتتتتتتتت!!

بابا کنچانا😂 یه چیز عادیه! اصلا هم ب هوش ربطی نداره:/ فقط به تمرکز و شانس و امید ربط داره...
چه جالب😂 شاید غلو باشه اما اسکرین شاتش هست..100 درونگرا هستم در خدمت شما😂

سلامت باشی لاوممممممممم*^*

خدا پشت و پناهت مادر:">
Mahi
۳۱ خرداد ۱۰:۵۰

اون فیکه که کاپلش ناممین و سپ و تهجین بود و نویسندش انیس بود دیگه نمیتونم بخونمش ؟؟؟

نیییییییییییییست😭

RM. kiute.ARMY

برش داشتم تا فصل سوم بیاد:">
bts love
۳۱ خرداد ۱۰:۰۷

خیلی قشنگ بود از خوندش لذت بردم❤

شیطان : هووویی صبر کن

من : چیه؟

شیطان : همین؟

من : آره دیگه فیکه قشنگ بود...

شیطان : تو یچیت شده ها

من : عههه تو به من چیکار داری برو

شیطان : باشه...

...

خیلی قشنگ بود واقعا خسته نباشی.

ولی خب من منتظره یونگی تاپ میمونم...

RM. kiute.ARMY

مرسی فدات شم:"> مرسی کامنت!!!
اعوذ بلله من الشیطان الرجیم😂
bts love
۳۱ خرداد ۰۹:۱۸

ریلیییییی؟

سپ؟

شیطلن : شاسخل انگسته ، اسماتم نیست ، هنوزم نمیدونی کی تاپه

من : تف تروروت میزاشتی یکم شاد باشم

شیطان :حقیقت تلخه

فرشته : ولش کن بدبختو گناه داره ، پدرش دراومد اینقدر منتظر سپ بود

من :هعییییی ولم کنید ولم کنید الان تا مثه اون سری به فاکم ندید ول نمیکنید بربد

....

اوکی نویسنده خسته نباشسیی

دمت گرم

دستت درد نکنه 

بریم که خونیم فیکو

RM. kiute.ARMY

هوسوک تاپه:">
*با سری به زیر افکنده از شدت شرمندگی، رهسپار نیستی میگردد*
silence .h
۳۱ خرداد ۰۸:۴۹

سلامم

" درد خودکشی معشوقم رو...نمیتونم "

من بعد این حرف دیگه نمیتووونم :)

خیلی احساسی بود 

خدا قوت نویسنده :)

RM. kiute.ARMY

بار احساسیش زیاد بود:">
یدونه هوسوک این داستان لطفا!!
-- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎
۳۱ خرداد ۰۸:۴۳

سپ خیلی کاپل نرمی ان... خسته نباشی نویسنده:")

این ژانر چت استوری هم حقیقتا خیلی خلاقانه و جالبه

و داستانش هم جالب بود.

فقط دو تا مورد

اول اینکه تکرار کلمه نفرت انگیز به نظر خودم درست نبود. مثلا جاش میشد از چیزای دیگه استفاده کرد؟ به درد نخور یا هرچی که بار منفی داشته باشه... چون اینکه هزار دفعه این کلمه رو دیدم باعث شد حوصلم سر بره:" توضیحش یکمی سخته ولی خب یه طوریه دیگه... رز سفید هم اینطوری بودش-

و دوم اینکه هوسوک چرا اینقدر دراماتیکه؟xD داداش یونگی یه کلمه گفت هنوز خستست و نمیخواد بیدار شه... نیومد دار و ندارشو حراج کنه کهxD 

یعنی واقعا نیاز به این همه جمله عاشقانه نیست میدونی چی میگم؟ همه چیز باید توی داستان به اندازه باشه و اگر کم یا زیاد شه یکمی خراب میکنه داستان رو

درواقع اینکه هوسوک در جواب کوچکترین حرف یونگی باز یه چیز عشقولانه نثارش میکرد یه طوری بود...

چون قلم نویسنده واقعا خوبه و اینم اولین چیزیه که ازش خوندم:" و آره واقعا پتانسیل پیشرفت رو هم داره.

امیدوار هم هستم که ناراحت نشه چون فقط قصدم انتقاد سازنده بود...

 

و خب نقطه قوت داستان به نظرم اونجایی بود که بچه های مدرسشون میخواستن برای تولد یونگی بهش پیام بدن... این مدل اذیت کردنشون خیلییی باورپذیر و خفن بود و آره دیگه کلا یه طوری بود که خوب بودxD

*جوری که مثلا میخوام تعریف کنم*

 

خسته هم نباشی در آخر"^" ~♡

 

+ حالت چطوره کیوتی؟

RM. kiute.ARMY

حال من ک کلی خوبه*^*
 و ممنون بابت کامنت چون واقعا نویسنده ها نیاز به یه کامنت واقعی دارن برای خودشون*^* 
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۳۱ خرداد ۰۲:۰۰

این سپه. حالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا 

RM. kiute.ARMY

یعنی براوو!
به این میگن حمایت از کاپل مورد علاقه!
Agust D
۳۱ خرداد ۰۰:۲۶

متتخضدبتثردخیشدزنیدشبیه

RM. kiute.ARMY

کاملا مفهوم!
Ariel
۳۰ خرداد ۲۳:۲۹

چه پی دی افش قشنگ شده♡(:

ممنونم ازت♡

RM. kiute.ARMY

خجالتم نده عسلم:">
شرمنده اگه آنچنان قشنگ نشد...نتم یاری نکرد برات گل رز سفید تمش رو بزنم:">
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫, 𝐍𝐚𝐦𝐣𝐨𝐨𝐧`𝐬 𝐒𝐨𝐠𝐨𝐥𝐢•
۳۰ خرداد ۲۳:۰۱

Rsihtdthdjfd,xkyjyzمعبلهغیفهسفهسطغبفیطغهطغهیفهفثفثشهفشهشحهغیغخ

هثصشفهفشهثسثفشعفششهف

لبهللیغخخسفهشهغسثشههشفث

غبغبطغق هقهسخقخغققغخسقغخقهعل

علیعثعسعقشعقظعقشعفیغخققیخیغیقغقخقغخسهطغهطبهفط

هفبغسقهغققهغهغبطغخهبطغهغبغخسهغث

ههفسغهقهغغسهفهثقهغبطخبخغسهسل

غهقغههففیفهغقهغقغهقهغقهفثهغغطهیغهفیهفییغهطغهبغهسغهسغبشهغقخعلهحاعحاخغقه

هفسیخغقهسفهغشسغهغهثهفثسغخهفثسهفقغقهغهققهغقه

عقیق هغشهفشهشسهغطنغطنغسنقهغسخغسهلیخغ

سپه

سپههههه

سپهههههههههههه

سپهههههههههههههههههههههه

سپ....عههههههههههههههههحعسحسحقفجهفجیبحهجز

قازانسیفورلاراسااااااااا........

شت حدود ۹۰ صفحست ⁦ಥ‿ಥ⁩

میدونین چندوقته فیکشن سپ طولانی نخوندم؟ فقط فیکای بازگردانی شده ازشون هست که اونام بعضی وقتا از خصوصیات شخصیتای اصلی استفاده میکنن و وقتی بازگردانی میشه عجیب میشه و اصن...ولش کن...ولی وقتی همون اول کاپلش سپ باشه فرق میکنه...

سپه :")

ددی پوسترش :")

ددی خلاصش :")

ددی بیبیت افتاد مرد :")

RM. kiute.ARMY

ببیم (دور از جون) اما غلط کرد بمیره:")
من کلی سورپرایز برای بیبیم دارم!
فقط این کنکورم رو بدم..
yora ...
۳۰ خرداد ۲۲:۵۹

خفن بودددددددد 

ددی اگ فضولی نباشه یه سوال تایپ شخصیت چیه؟

RM. kiute.ARMY

بسیییییییی!!
نه بابا بیبی راحت یاشT^T
intj ام*^*
Diamond 1382
۳۰ خرداد ۲۲:۵۱

هیییی ددی این چقد قشنگ بووود

اعتراف می کنم بعضی جمله هاش رو نوت برداری کردم 

خوبه که این نویسنده هست تا سپ بنویسه 

خوبه که هس تا ثابت کنه همه فیکا نیازی به اسمات ندارن تا جذاب باشه برا خواننده 

اینکه چرا اینقد کم لایک شده برام عجیبه 

اما امیدوارم روزای موفقیتش رو ببینم 

*لبخند از ته دل*

*بغل کردن ددی و چلوندنش*

*بوس وسط پیشونی نویسنده*

*خدافظی*

RM. kiute.ARMY

اخه یه ساعت بیشتر نبود ک گذاشته بودم:">
*متقالا بغل محکم کردنننننن*
فقط اونجا که اون کد خلبانی رو گفت من تا نیم ساعت داشتم عر میزدم:")
💕2A💕
۳۰ خرداد ۲۲:۳۰

ددی یه سوال...

چرا تازگیا تمام نویسنده ها کمره همت(حمت؟حمط؟همط؟:|)بستن تا من نتونم سپا رو بخونم؟!!!

لعنتیااااا همه ی فیکشنای جدید سپ همه از دم درامننننننن😭😭😭

خو به چه دلیل چوخینگ اند فاخینگ مسخره ای همه ی نویسنده ها با من لج افتادنننن؟؟؟؟😭😭😭

لعنتیا من الان تو دوره ی به چوخیه نداشتن انگیزه برای نوشتنم...شما هم هی با این انگست درام ها(که هیچکدومشو نخوندم چون حس افسردگی گرفتن بعد خوندنشو داشتم و دارم)هی انگیزه ی نداشتمو بگیرییددد😭😭😭

عییححح

اصن من میرم به واتپد خودم پناه ببرم شماها-به جز ددی-برا من هیچگونه ارزی قائل نیستیددد اونجا حداق ارزش دارممم اینطوری دلم نمیشکنههه تو تنهایام تو دنیای *غیر انگست و درامم* غرق میشمممم(وی اشاره ای به این موضوع که همین الان از خوندن یه بوک-که متشکل از یه انگست اوپن اندیکه کریسهو و دوتا انگست اوپن اندیکه هونهان بود ولی هر سه به نوعی خوشایند تموم شدن-اومده و تازه بعدشم احتمالا اون فیکشن کریمینال انگست-اگه اشتباه نکنم-درام جنایی و اینای کریسهو عه رو بخونه)حداقل اینطوری عین پیشیا به بغل ددیم پناه نمیبرممم عییححح اصن میووو😭😭😭🤣🤣🤣

*آخه مشکل اینجاست واتپدم چس کرده هیچ فیکشنی که فلاف و کیوت باشه نمیذاره جلو پای آدم...بابا لعنتی به یه کاپلی مث سکای و چمصن چانکای و هر کاپلی که زیاد شیپش نمیکنم هم باشه راضیمممم فقط تورو خدا عین انسان نوشته شده باشه اینقد انگست و درام و اینا نداشته باشههه😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

کمر همت*^* چرا؟😂
نه نه دونت ووری از این درام های خوبه:">
یوهاهاهاها کارما باهت لجه😂
ایگووووو:">
بغل ددی که همیشه به روی تو پاره است فدات شمT^T اما رحم کن دوز سنگین میزنی چرا😂

درام هم خوبه ها!
*وقتی مثلا میخوای متقاعد کنی*
silence .h
۳۰ خرداد ۲۲:۲۸

الان فاطمه سادات میاد اون شعر معروفش رو میخونه 🚶🏻‍♀️:)

و bts love هم که منتظر یه یونگی تاپ غیر از سد اند میخواد خوشحال میشه ..

البته اگه یونگی تاپ باشه :)

RM. kiute.ARMY

خوشم میاد ریدر های ساید رو مثل کف دستت میشناسیT^T
silence .h
۳۰ خرداد ۲۲:۲۶

 با نام و یاد خداوند بریم شروع کنیم :)

RM. kiute.ARMY

وضو وضو!!
Jeon MoLLy
۳۰ خرداد ۲۲:۲۲

عههههههههههه سپپپپپپ

 

RM. kiute.ARMY

ارهههه سپپپپپپپپپپ!
Gaul JK❤
۳۰ خرداد ۲۲:۰۳

به به 

سپپپپپ

 

RM. kiute.ARMY

سپپپپپپپپپپپ!!!
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان