BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن ?!...A Tripe

picsart_22-06-26_03-59-34-187_juvw_4dyq.jpg

🥂FULL🥂

نویسنده min`s
کاپل کوکوی
ژانر رمنس . فلاف . RPF . اسمات . برشی از زندگی
محدودیت سنی 18+
تعداد صفحات 149

 

برشی از داستان:

جونگ کوک با چشم های بسته توضیح داد.

+ببین میخواستم بهت بگم اما نمیخواستم روز اخرتو خراب کنم واقعا ببین تقصیر من ن-

تهیونگ امان حرف زدن نداد.

_تقصیر توعه دونسنگتقصیر خودته که اونقدر س.کسی لباس میپوشی،

لطفا از این به بعد ازم ناراحت نشو.

 

💋🖤⚜️DOWNLOAD⚜️🖤💋

۱۶ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Min.
۲۷ شهریور ۱۴:۰۲

منی که بعد یه سال جرئت کردم نظرات اینجارو بخونم و الان اینطوریم که..

ریلی..؟:**)

 

وای عشقم ماهوارتون خراب نشده؟یه لیوان آب بریزرو ماهوارتون  من هزینه نصبشو خودم به بابام میدم فقط بیام ببینمت قمثوثمصپصپصپ

میدونی چقد دلم تنگ شده برات؟؟؟؟؟@*)@*#&)+﷼#*'مقمثم

وای

قلبم

راستی هفته پیش تولدم بود منم از حرصم نگرفتم

چه زود یه سال گذشت از دیدنت

وای فیست هنوز خیلی واضحه واسه گذشت یه سالینیممسمسمث

خدیایاایایتینقمسجسمسنسمکیوبنمی

RM. kiute.ARMY

اره ریلییییی زنننن ارهههههه😭😭😭😭😭

خودم خراب میکنمممم تو فقط بیاااااا😭😭😭😭😭
من اصلا خودم خرابم تو بیا درستم کننننن😭😭😭😭😭
تولدت مبارک باشه نفسممممممم ترخدا ببخشید من کلا توی فضای مجازی در حد زیرنویس اخبارمممم اتفاقا هرروز با خواهرم و مامانم یادت میکنیم از مرامت و بزرگواریتتتت تلمهعبنعفیت وایییی یه سال شد هاا جدی جدب😭😭😭😭😭
وایییی خاااا لپ هات هنوز تو خاطرمهههههه بامزگی هااااتتتت😭😭😭
تبتلیفایاققبساقس😭😭😭😭
اسم منه گلپرییییی
۲۹ تیر ۰۳:۱۷

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

ددیییییییییی

چرا انقد خوب بود؟

از شدت خفن بودنش داشتم سرمو میکوبیدم تو دیواار

فوران اکلیل از مای هارت(جرر)

RM. kiute.ARMY

نوش جونت باشهههههT^T
بکوب به قلب من سرتو😔
ای جان ای جان😔
هستی
۲۳ ارديبهشت ۲۰:۵۰

چطوری فکیشن را به صورت پی دی اف دانلود کنم ؟ 

RM. kiute.ARMY

آموزش دانلود

بفرما عزیزم*^*
Emilia
۲۹ آذر ۰۰:۴۲

ددی این نویسنده فیک دیگه ای ننوشته؟

اخه آرشیو نداره برام

RM. kiute.ARMY

نه عمرم اگه نوشته بود میزدم:"(
Emilia
۲۹ آذر ۰۰:۴۱

 فقد میتونم بگم بهترین، عالی ترین، محشر تریننن فیکی تو عمرم خوندم.. بنظرم اگ آرمیی اینو نخونه بزرگترین اشتباه زندگی شو کردههه😭😭

من بعد از خوندن این فیک رنگین کمون بالا آوردم ب قودا؛) 

RM. kiute.ARMY

نوکریمممممممT^T
نیتونم صادرات رنگین کمونت رو انجام بدم؟ تلوخدا دستم تنگهT^T
کلسمیت
۱۴ آذر ۱۱:۱۱

دارم فیک مینویسم ولی قسمت های اسماتشو نیاز به یکی دارم که جوری بنویسه که هرکی خواست بخونه قشنگ بره تو حس چیکار کنم؟

RM. kiute.ARMY

هستن کسایی که فقط نویسنده ی اسمات باشن اما متاسفانه ما توی سایت نداریم:">
مگر اینکه از نویسنده ای بخوای باهات همکاری کنه:">
..
۰۹ آبان ۱۸:۴۵
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ددی خانِ من بفرما ک اینا میخوان برا سایت فیک بنویسن؟

بگو من درجریان باشم(خ**ه مال ک*کش زیادی توقع داره😂)

دلمم برات تنگ شده بود داپچ احوالی نگیریاا

 

حالا فیکه چطوریه بخونم؟ کشته ک نمیده؟

RM. kiute.ARMY

والا بخوان یا نخوان فعلا که بوته خار از وسط سایت رد میشه😂😂😂🚬
از جلوی یه هیتر بیا کنار بعد حرف بزن جیگرم اینایی ک گفتی ویژگی یه مشت موجودِ خار ک.صه است😔💜 من خودمم بزور راه دادن😂😂😂🤝
بخدا پاتو بردار نفس بکشیم ستوننن عزیز دلیلی قربون دلت بشمممㅠㅡㅠ 💜💜💜

اگه یه چی جمع و جور و شیطنت آمیز میخوای بخون😍🧡
army
۰۲ مهر ۲۱:۳۱

بخونم؟ نخونم. چیکار کنممم

دوس دارم فیک بخونم ولی نمیخوام بخونم، چه غلطی کنم، میخوام یه چیز جدید بخونم ولی حسش نیست، ای خداااااا، میخوام تنوع به خرج بدم و یه کاپل جدید بخونم ولی نمیتونم به کوکوی خیانت کنممم

RM. kiute.ARMY

 وای چه کنم وای چه کنم اونو کجا پیدا کنم.
ام خب...نظرت درباره ی کاپل مینیون چیه؟
یا مینوی؟
... anashid ...
۰۱ مرداد ۱۸:۵۵

ددی سلاام من یه چند ماهی نبودم گمونم🙂😂

RM. kiute.ARMY

خوش برگشتییییییییییی مادررررررررررر عرررررررررررT^T
𝒴𝑒𝑔𝒶𝓃𝑒✞
۰۱ مرداد ۱۷:۰۵

ولی نمد چرا به پاریس فک می کنم غمگین میشم

احساس خفگی میکنم🗿

RM. kiute.ARMY

شهر عشقاه اما شهر جدایی ها هم هستT^T
اون برج ایفل رو سازنده اش برای عشقی ساخت که هرگز بهش نرسید:")
𝒴𝑒𝑔𝒶𝓃𝑒✞
۰۱ مرداد ۱۷:۰۱

ووهوووووووووو عرررر🗿

دارم به این فک میکنم که این واقعی باشه

RM. kiute.ARMY

هیقT^T
کف و خووووووووووون!!
یه بنده خدا
۰۱ مرداد ۱۶:۲۹

با گوشی مینویسم ولی خدایی اگه فایده نداره لپ تاپ و کامپیوتر هم در دسترسم هست 

RM. kiute.ARMY

اگه روی گوشیت ماکروسافت اندروید جواب میده حله با همون بنویس*^*
یه دوست :)
۰۱ مرداد ۰۰:۳۷

تف 

چرا من نمی تونم فیک‌ بنویسم 

من فقط در قسمت های بکش بکش جنگی پنگی اسمات استعداد دارم 😔😂

RM. kiute.ARMY

خواستن توانستنه دخترم شلوارت رو بکش بالا اقتدا کن به سایت حاضر و بنویس😂
یه بنده خدا
۳۰ تیر ۲۳:۱۴

وقتی همه به فکر ادیت زدنن بعد من موندم تو چه کوفتی نوشته هام رو ذخیره کنم..... 

RM. kiute.ARMY

😂😂😂 کنچانا
با گوشی مینویسی یا کامپیوتر؟
Taekook:)
۲۸ تیر ۰۰:۲۱

واییییییی ددی 

خیلیییی دوست دارم💜💜🍓

واقعا ممنون 

فایلت پیش از حدت به دردم خورد 

بوس روی گونت🦋💋

 

 

 

ددی راستش من یه نویسنده تازه کارم😂و زیاد با ادیت و... آشنا نیستم

 

 

ببخشید خیلی زحمت دادم 

مواظب خودت باش

 

راستی توی مهر یا آبان اولین کارم رو تحویلت میدم😁😍

 

بابای💋💜

RM. kiute.ARMY

منم خیلی دوستت دارم جیگررررT^T
من بیشتر ازت ممنونم:">
بوووووووووس متقابل*^* خوشحالم ب کارت اومد

حله چشاته بابا راه میوفتی😂

عه این چ حرفیه؟ رحمته!
همچنینی بیب!

ایولللللللل از الان منتظرممممممممممممم!!

بای بای*-*
Taekook:)
۲۶ تیر ۱۴:۳۴

پس ددی میشه من فیک هام رو توی بخش ارسال فایل نویسنده  بصورت متن بفرستم خودت برام ادیت بزنی 

 

یا اگه زحمت نیست میشه آموزش ادیت رو بفرستی آخه با این چیز هایی که گفتی خیلی نفهمیدم😁 و اینکه خیلی دوس دارم خودم فیک ها رو ادیت بزنم و یاد بگیرم ممنون😍😃

RM. kiute.ARMY

اگه خودت بخوای ادیت بزنی ک من دست و پات رو ماچ میکنم میزارمت رو سرمT^T
البته! من اموزش ورد رو داخل سایت گذاشتم*^*

http://word20.ir/post/28/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4+%D9%85%D9%86%D9%88%D9%8A+Design+%D8%AF%D8%B1+%D9%88%D8%B1%D8%AF

https://uupload.ir/view/word_training_windows_igan.pdf
Taekook:)
۲۶ تیر ۰۳:۰۳

سلام ددی خوبی

 

 

یه سوال 😕

ددی چجوری این فیک ها رو ادیت میزنن من هرکاری میکنم نمیدونم باید چیکار کنم😐

 

 

مثلا فیک های شادس خیلی خوشگلن من نمیدونم باید چجوری اینطوری ادیت زد

 

 

یا همین فیک خیلی قشنگ بود😕

 

 

ددی تو برنامه ایی نمیشناسی که بشه فیک هام رو ادیت کنم 

 

 

یا نمیدونی شادس و همین نویسنده چجوری فیک هاشون رو ادیت میکنن و کادر ها و کلاژ هاشون رو از کجا میارن

 

 

 

 

ببخشید ددی زیاد حرف زدم

RM. kiute.ARMY

سلام دلبرم*^* تو خوبی

بپرس مادر!
والا ک توی بخش دیزاین میشه انجامش داد:">
این فیک رو نویسنده افتخار داد خودم براش ادیت زدمT^T

من با همین ورد انجام میدم فقط باید خارمادر هر کدوم از ایکون هارو دربیاری تا دستت بیاد😂
کادر هاش ک تو پیشفرض دیزاین بورد هست...اون برج ایفل و هواپیما رو من PNG دانلود کردم بعدش اینسرت زدم و با قسمت پیکچر وارد هدر کردمش بعدش با اون تنظیمات پیکچر،بیهایند تکست رو زدم تا هدرم رو به هم نریزه.
خلاصه اگه کسی دنبال ادیت باشه شاید یروز اموزشش رو گرفتم:">
Zahra
۲۵ تیر ۱۲:۴۰

برای اولین بار خیلی خوب بود و همونطور ک خدت گفتی جای پیشرفت داری عزیزم.منتظر فیک های بعدیت هستم

 

 

 

یجوزی حرف میزنم انگار خدم ۵۰ تا فیک نوشتم://درحالی ک یدونه دارم ب امان خدش ول شده://

*دانلود یکی ک قسمت های بزن بزن فیکمو بنویسه

RM. kiute.ARMY

بلی بلی*^*

کیفیت مهمه نه کمیتT^T
موافقم منم میخوام:|
انسان
۲۵ تیر ۰۱:۲۸

ریلیییی؟ این اولین کارتهههه؟ جاااننن مننن ینیی؟ 

خدایاااا مرگگگگـ

عالیییی بووووووووودددد

RM. kiute.ARMY

میبینی ملت اولین هاشون چ خفنهههه؟؟T^T
هانا
۲۴ تیر ۰۵:۱۷

چرااااااااا برا من نمیاره😭😭😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

والا نمیدونم من ریزی خودمو چک کردم بالا میاره...از چند نفری هم پرسیدم مال اونا هم بالا میورد اما برا یه دسته هم متقابلا نمی اورد بالا:|
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۳ تیر ۲۰:۵۴

فاکتور میگیرم که کوکویه و میروم که بخوانم

تهشم نظر نمیدم🗿👞

RM. kiute.ARMY

ای نامرد😂
BTSSSSSSSSSSSSSSSSSS
۲۳ تیر ۱۸:۳۸

قطعا تو نویسنده ی خیلی خوبی هستی ولی یه نکته رو بگم البته ببخشید که ایراد میگیرم

توی داستان یه جوری جلوه داده شد که مثلا کوکی هر وقت بخواد حرص تهیونگو در بیاره از جیمین استفاده میکنه و جیمین و مثل یه وسیله جلوه داده شد یه جورایی نویسنده جونم فیکت واقعا عالی بود ولی جیمین موچیمونه مگه نه کیوت و خوردنی و تهکوک هم که هات و جذاب و کیوت و بلاخره ما ارمی ها عاشق همشونیم عالی بود ببخشید ایراد گرفتم خودمم خجالت کشیدم که ایراد گرفتم فیکت عالی بود بوس بهت بای 

بوس یه همه ی ادمینا و ددی و همه ی نویسنده ها و ریدراااااا عاشق همتونمممممممممممم 😘😘💜💜💟💟

 

RM. kiute.ARMY

خب بالاخره ما میدونیم ک این فیکشن عه*^* و کنچانا باو!!
نظر خیلی مهمه! و خوشحالم تو سایت کسایی ک نظر میدن عاقل و با فهمن:") و مهربون!

ماهم عاشقتیمممممممم جیگرررررررررررT^T
YARA41
۲۳ تیر ۱۵:۱۷

مییییسی خووبم ^^

هعی هعی 😂 اوه اوه اوه لحنت خوب نبود  😂😂

عه آورد؟ چون من چند بار ریست کردم بازم نیاورد :متفکر: اممم وایسا دوباره امتحان کنم

هعی بازم نمیاره میرم با موبایل هم امتحان میکنم 

مرررررررررسییی ^^

RM. kiute.ARMY

خداروشکر*^*
ببخشیددددددددددد😂
والا نمیدونم چرا بازی دراورده:/
فدای شوما دلبرم*-*
YARA41
۲۳ تیر ۱۰:۵۰

اممم  سلام ددی جونم چطوری؟

کنکورت خوب بود؟؟؟

میگم که یه سوال -_- ریزی میشکل پیدا کرده؟ چون هر چی میزنم برام نمیاره -_- هعی هعی 

 

RM. kiute.ARMY

سلام دلبرم تو خوبی؟*-*
هعی😂
الان ک مال من اورد جانم*^*
M
۲۲ تیر ۲۳:۱۳

نویسنده عزیز سلام 

 

قشنگ بود 

به خصوص آخرش 

ددی بهت از بیماری که دارم گفتم؟؟؟ 

 اینکه از اذیت کردم تهیونگ خوشم میاد؟؟؟

ولی کوکی این فیک خوب بود 

 نویسنده عزیزم با اینکه زیاد از ژانر RPF خوشم نمیاد این دلیل نمیشه که فیک تو خوب نباشه 

چرا قشنگ بود 

منتظر کارهای بعدیت هستم

موفق باشی 

ولی این دلیل نمیشه که فیک تو 

RM. kiute.ARMY

اوووو بی اس ام پسندی😂
بعله بعله ارادت داریم😂
مرسی کامنتتتتتت!!
The min's
۲۲ تیر ۱۴:۵۹

 Paniz⁷

اممم اولش ممنون بخاطر توضیحاتت

بعد ددباره فروشگاه بی دی اس ام و رفتارای تهیونگ بگم ک درسته من این ژانرو انتخاب کردم ولی اگه بخایم کل جزئیاتو وارد فیکشن کنیم یخورده سخت و حوصله سربر میشه

اتفاقا من به این قضیه دقت کردم ولی اگه میخواستم تغییرش بدم موضوع کلی داستان میریخت بهم میدونی چیمیگم دیگ؟

حرف زدن چارلی و کوکم بگم که اگر میخواستم از مترجم و ترنزیلیت استفاده کنم نمیتونستم خوب عصبانیت کوک رو جلوه بدم و یخورده ضایع میشد.

 

گرم گرفتن تهیونگ و اون دختره رو عم بخاطر رابطه کوک و جیمین با اون دختره صمیمانه اش کردم.

اگ یادت باشه یسری جیمین به یه بار رفته بود و با ی دختره بازی کرده بود خواستم اینو یکم بهش مرتبط کنم و دلیل دیگش این بود که تهیونگ دلش برای دختره سوخته بود.

من اصلا قصد نداشتم این ژانرو انتخاب کنم و راستش اصلا نمیخواستم آپلود کنم.

وقتی تهیونگ ب پاریس رفت شبش فکر کردم کاشکی یکی این ایده رو داشته باشه و ازش فیک بنویسه و گفتم چ خوب اگ اون نویسنده خودم باشم!

شادی یکم ب این موضوع اشاره کرد و موقعی بود ک من وسط این فیک بودم و با دیدن قلم شادی یخورده ذوق نوشتنم پرید چون قلم شادس واقعا یچیز دیگه بود و من اصلا نمیتونستم بین اون همه نویسنده دیده بشم.

بخاطر همین یخورده بیحوصله تونستم بنویسمش

اینم بگم که من استرس این رو داشتم ک بابام هر لحظه گوشیمو چک کنه و بخاطر این زود تموم کردم اسماتشو و پروندرو بستم چون اینجا اصلا بعنوان یه ۱۶ ساله باهام رفتار نمیشه.

خلاصه مرسی :)♡

RM. kiute.ARMY

مسلما تو قراره بهرین بشی اگه به خودت باور داشته باش*^* من پشتتم عزیزم!

 Paniz⁷
..
۲۲ تیر ۰۹:۲۲

من جر خوردم چرخ دارین  ؟

RM. kiute.ARMY

نخ و سوزن داریم دستی میدوزم. دندون موشی. حله؟
Rita
۲۲ تیر ۰۰:۳۰

خب خب نویسنده عزیز من این فیکو خوندم برای اولین بارت بد نبود ولی جای پیشرفت داری چون من اینوهم نمیتونم بنویسم فقط باید بیشتر تلاش کنی

از نظر من باید داستانتو جوری بنویسی که در ثانیه بشه درکش کرد اینجا یکم اتفاقا زود افتاد باید به داستانت بیشتر روح و جان ببخشی بیشتر وارد مسئله بشی این فقط قضیرو بطور سطحی نشون داد و خب بنظرم نباید از ثانیه ها دریغ شد

جایی که ته رفت توی بار داستان یکم گیج کننده ضد من اخر نفهمیدم دختره توی چه رده سنی قرار داشت اولش انگار یه بچه 14 یا 15 ساله بود بعد یهو شبیه 19 20 ساله ها شد

باید بیشتر تلاش کنی دیگه خلاصه افرینننن خسته نباشی

 

RM. kiute.ARMY

درسته*^* ادم هرچقدر بیشتر بره جلو بنویسه بهتر میشه
♧Kim riyan♧
۲۱ تیر ۲۳:۳۶

های ددی اند ورایتر*^*

اولین قلمت بود و انقدر خوب ؟!

بخدا که از خودم نا امید شدم ¡_¡

قلمت زیبایی خاص خودشو داره و خواننده رو جذب خوندن میکنه :">

بنظرم با نوشتن فیکای بیشتر و نظرات بیشتر قلمت بهتر و بهترتر میشه درست مثل خودم ... منم یه نویسنده تازه کارم و با کمک راهنمایی ها و نظر های ریدر ها دارم پیشرفت میکنم و مطمئناً این درباره تو هم صدق میکنه min`s شی ^_^

فایتینگ نویسنده ♡^♡

 

.........

 

 

دد اگه بین هر فصل فیک حدود دو هفته فاصله باشه مشکل داره ؟!

دیدی چقدر خنگم ؟! ولی مهم نیت انسانه مگه نه؟ 😂

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزم*^*
البته!! همه باید بیشتر بنویسن و برن جلو تا متوجه بشن چی میخوان!

نه بابا خیلی هم خوبه😂

عه نگو:|
ناامید برگشته از بیان
۲۱ تیر ۲۰:۳۶

خیلی کیوت بوددد

قلمت خیلی خوبههه

RM. kiute.ARMY

یبه یبه!
سونگ جی وون
۲۱ تیر ۲۰:۲۴

سلام بیبی ددی نمای گوگولی ما🤗 میگم که RPF یعنی چی؟ راستی ممنونم ازت بابت پیامت؛ حالمو خوب کرد🥺😘🥰

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

سلام کایوت منننننننن*0* 
rpf مخفف ریل پرسون فن فیکشنه. یعنی شخصیت فیک مثل خودش توی واقعیته اما بازم بخاطر فن فیک بودن احتمال تغییر داره.*^*
وظیفه است جیگرممممممممم!!
Paniz⁷
۲۱ تیر ۱۶:۰۹

خب از اونجایی که گفتی اولین کارته گفتم بیام مشکلاتتو بهت بگم 

اول از همه یه کم سریع پیش رفتی.

مخصوصا اون تیکه ای که چارلی و کوک تو  ماشین بودن اون تیکه انقدری گذرا بود که به نظرم نبودش منطقی تر بود 

مشکل دوم .. عام با ژانر خیلی خیلی سختی شروع کردی ..

Rpf یه ژانریه که تو باید با خصوصیاتی که تو سلبریتی میبینی فیک بنویسی.. حتی تیکه کلاماشون.. و خب همه ما میدونیم تهیونگی که همیشه خدا حواسش به رفتارش هست یهویی  انقد تند نمیشه 

و چون این ژانر ار پی اف بود به نظرم نباید اصلا باتم و تاپ معلوم میکردی ..چون کلا بحث باتم و تاپ توی کاپلای گی بحث درستی نیست..و اینکه آرپی اف بود و ژانر فانتزی نبود این قضیه رو جدی تر می‌کرد 

مشکل سوم اینکه تو قسمت آخر اسماتش بود که به نظرم یهویی شروع شد و یهویی هم تموم شد 

برای رفتار کوک به نظرم میتونستی بگی مسته چون با توصیفاتی که از کوک کرده بود و علاقش به تهیونگ .. عام به نظر من منطقی نبود .. بازم به نظر من شاید برای بقیه اینجوری نباشه 

یه سری مشکلات کوچیک هم بود اینکه مثلا کوک قطعا نمیتونه به راحتی بره مغازه ای که توش وسایل bdsm داره و قطعا کلی شایعه پشتش در میاد 

یا تهیونگ نمیتونه با یه دختر غریبه ای سریع  گرم بگیره .. حتی اگه طرف آرمی باشه و اصلا اجازه ش رو هم نداشته باشه فک کنم .. و اینکه کوک نمیتونه کامل انگلیسی حرف بزنه .. پس نمیتونست به خوبی با چارلی ارتباط بگیره و حتی خودشون هم گفته بودن با ترنسلیت با هم حرف میزدن .پس اینم یه مشکل کوچیک بود 

و خب ۹۰ درصد این مشکلات به خاطر ژانرت بود.. شاید اگه Rpf نمیزدی بهتر بود .. و راحت تر البته .. بازم میگم با ژانر سختی شروع کردی اگر میخوای کار بعدی داشته باشی با یه فیک بالای ۲۰۰ صفحه شروع کن که راحت بتونی اتفاقات رو کامل توضیح بدی و یه ژانر آسون تر انتخاب کن .. مثل slice of life_romance_

حتی میتونی اسمات هم ننویسی اگه میخوای چون به هر حال اسمات نوشتن کور هر کسی نیست 

میتونی ژانر مدرسه ای هم بهش اضافه کنی..

در آخر نسبت به سوالی که پرسیدی بله قطعا مهارت نوشتن رو داری

همه اوایل یه سری مشکلات دارن و به مرور زمان حل میشه 

ببخشید اگه از کامنتم ناراحت شدی :(

فقط قصد کمک داشتم:)

با تیشکر.

 

 

RM. kiute.ARMY

عا یه چیزی رو من این وسط اضافه کنم
فن فیکشن کلا یعنی یه تصور ذهنی و RPF یعنی شخصیت همونه اما بازتابش توی فضای فنفیکشن فرق داره.
پس این نمیشه به ژانر ربط داد، بلکه به سیر تحولی داستان و اسلایس آف لایف میشه ربطش داد و نهRPF. 
چون این ژانر ریل پرسون فن فیکشن بیشتر داره اطلاع میده! که طرف شغل خودش و تا حدودی شخصیت خودش رو داره چون اگه دقت کنی تهش یه فن فیکشن هم خورده یعنی نویسنده میتونه تغییرش بده. به سبک خودش.
پس برمیگرده به نطق منطقی داستان یعنی برشی از زندگی و روند و سناریو سازی! نه ژانر ک حال و هوای داستانه.

blueberrrrry
۲۱ تیر ۱۶:۰۲

فرصتتتتتتتتتتتتتتتتت!!!!

هیییییی بلو ایز در :))))))

RM. kiute.ARMY

هلوووووووو مای بلو:">
Paniz⁷
۲۱ تیر ۱۵:۰۶

لیلیلیلییییییی

ار پی افففففففففففففففف بالاخرهههههههههههه

ددی حتی نمیتونی فک کنی چقد خوشحالممممممشومسوسنستثوستستسوسکثکستستثیکوی

ژانرا ها هم که مورد علاقه تا آخر عمر خدافس اصلا 

RM. kiute.ARMY

نوکرمممممممممT^T
همون Lucifer.Lilith. با پروفایل جونگ کوک
۲۱ تیر ۱۴:۱۶

مظطپسمینبیخژمبیببسکینوسگیپیحصصچپثبذبدبپلدبحصینیبدمیبابذببیکیحدیکالمعین

 

 

 

 

خودت شدت ذوقمو بفهم min's جوووووووووون

 

RM. kiute.ARMY

ای ژان دل*^*
Rita
۲۱ تیر ۱۳:۰۳

سلام سلام واقعا از بس کوکوی خوندم وقتی ویکوک میخونم تهیونگو فک میکنم کوکه کلا قاطی میکنم

وای نمیدونی چقد منتظر یه کوکوی فول بودمم اخه تا فول نباشن نمیخونم زورم میاد

بعد دیگه تازه دانلود کردم وقتی خوندم باز نظرمو میگم

راستش من تا الان زیرابی بودم الان واسه اولین بار اومدم رو اب هورااااااااا دست دست دست گور بابا اقدس اقدس طلاعه مال دختراعههههه

RM. kiute.ARMY

عایگووو میفهمم😂
فایتینگگگگگگگ!!
*قر قر قر قر عا ماشالله شابااااااااااششش!
0-0
۲۱ تیر ۱۲:۴۵

هوووووورااااااا بالاخره یه فیک که توش ته و کوک باهم تو رابطه باشن اومددددددد (میدونم یکم پیش هم یکی اومدا ولی اون سد اند بود)

چقدرررررر خوشحالمممممممم😂🥳🥳🥳

حداقل ذهنمون رو از امگا لیدرنیم دور میکنه گیلی گیلی

RM. kiute.ARMY

امگا لیدر نیم هم اومد😂😎
امشو عروسیهههههههه!!
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان