BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن 21th october

♦️FULL♦️

نویسنده BTL 
کاپل نامکوک
ژانر عاشقانه . درام . برشی از زندگی . اسمات
محدودیت سنی 18+
تعداد صفحات 390

   

مقدمه:

« اگر در یک شخص دیگر گم شوید؛ هرگز نمیتوانید خود را پیدا کنید...»

    

Season 1

🥂🖤⚜️DOWNLOAD⚜️🖤🥂

 

805_vpfe.png 

۱۵ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لادن
۰۳ شهریور ۱۹:۳۱

مردم ار فضولی .... فصل دو کی اپ میشهه؟؟؟ :((((((((((خیبی وقته منتظرم

RM. kiute.ARMY

نویسنده ان شا الله که زده تو کارشT^T
HONEY
۲۵ مرداد ۱۴:۱۳

بیا یه کاری کنیم من شمارمو میدم هروقت فصل ۲ اومد به من پیام بدین بیام دان کنم☺

RM. kiute.ARMY

واقعا اگه میتونستم قابلیت پیامک میزاشتم😂
HONEY
۱۵ مرداد ۱۷:۰۱

نویسنده ی عزیز جان من بگو چیکارت کردیم ک فصل ۲ رو اپ نمیکنی؟!

التماس میکنیم به درگاهت ک جنس را برسانی به گوشی مان😉📿🕌🕋🕍

(رفتم چک کردم هر ایموجی به دعا و التماس ربط داره گذاشتم😂)

 

RM. kiute.ARMY

ماشالله احساس کردم رفتم گروه جهادی اردوی راهیان نور😂😂😂
نه نه بالاخره میادT^T
fomo
۰۶ مرداد ۱۳:۵۱

هییییی فک کنم فصل 2این فیک هیچ وقت نمیاد  من حتی کتاب نهمین روز از ماه نوامبرم  ک این فیک شبیه اونه خوندم ولی به نظرم کتابش  اصلا قشنگ نبود  ومن واقن این فیک دوس دارم  کاش میشد حداقل بگی  اصن فصل 2ای نیست یا زمان اپ فصل2  کی هستش💔😭

RM. kiute.ARMY

بوقودا میاد عمر من نویسنده سرش خلوت شه میرسونه جنسوT^T
HONEY
۱۵ تیر ۱۵:۵۴

هر هفته به امید اینکه فصل ۲ بیاد میام سر میزنم به سایت و هر دفعه هم نا امید تر از قبل خارج میشم😞😞😞

VK 🐻🐰

ای بابا ای بابا حالا یه دو هفته دیگه هم بیا سر بزن شاید اومد😔😂💔
لادن
۲۰ فروردين ۲۳:۴۸

هنوووووووووز در انتظار فصل دومم.........هق

VK 🐻🐰

هعییی گوزگار😂🥲✌🏻
Somo
۱۸ فروردين ۱۶:۵۳

از موقعی که فصل ۱ خوندم و منتظرم فصل ۲

۲۱ اکتبر بیاد احساس پیر بودن میکنم شدید شیفته این فیک شدم همش   به امید اپ شدن فصل ۲ 

وبلاگ فضایی  ها نگاه میکنم  

فقط اینو بگم 

نشسته ام به در نگاه می کنم
دریچه آه می کشد
تو از کدام راه میرسی
خیال دیدنت چه دلپذیر بود

جوانی ام در این امید پیر شد
نیامدی و دیر شد
نیامدی و …
دیر شد … 

 

RM. kiute.ARMY

بیا محکم دعا کنیم زود بیادT^T
دوره راتی که هیچ وقت نمی نویسنش😊
۰۶ فروردين ۱۷:۰۱

اول سلام

بسیار حال کردم چون شدید ویکوک شیپرم اولین فیکشنی بود که غیر از ویکوک خودن و برام جالب بود 

الان باید مثل دسپرادو  برا فصل دو پیر بشم کلیه هامو با کبدم رو از دست دادی مطمعنانه اون وقت میاد😭

* دست کشیدن به ریش های سفید در اثر فصل های دوم*

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزممممممم*^*
عایگو عایگوووو پس حسابی نوش جونتتتتT^T
نه نه دونت ووری چیزی از جوارح بدنت کم نمیشه زودی میاد:">
*دست کشیدن به پشم سفیدی از تخم چشمم زده بیرون*
Somo
۰۱ فروردين ۰۳:۰۸

😍

RM. kiute.ARMY

جوعون
BTL
۲۹ اسفند ۲۱:۰۶

خب خب اگه گفتین عمه‌ی کی خرابههههه؟🌚😅

 

عرضم به خدمتتون که عزیزان، صبر کلید و راه حل مشکلاته📿

سر سالی میخواستم عیدی بدم بهتون ولی عید تا دسته کرد توم.درهر صورت من تمام سعیم اینه این فایل فاکی رو زوووووود زوووووود اماده کنم.خلاصه اون روز خیلی نزدیکه😘عیدتونم چوکاههههه😍🌱🕊

RM. kiute.ARMY

دژمن؟😔

فدا سرت نفسسسسس همچنان پایبند میمونیم بهتتتتتT^T
چوکاهه متقابللللللل!!

ریدر ها
BTL
۱۹ اسفند ۱۶:۵۴

سلام به ددی و همه خوشگلای خودم که خیلی لطف دارن به فیکم😍♥️منو بابت تاخیر ببخشید.دد بهت گفتم فایل این فیک کلا پرید و خب طول کشید تا ذهنمو جمع کنم دوباره بنویسمش اما الان اومدم بگم که فصل دوم قطعا عیدی من ب بچه هاس و قبل عید اماده میشه🥺اگه نشد عمم خرابه☺️

RM. kiute.ARMY

بریم دسته جمعی حال کنیم. چه نویسنده ی جیگری داریم هویااااااااححح!!!

ریدر ها
.
ولونا
۰۱ اسفند ۲۰:۳۲

 انقدر منتظر این فیک موندم که زیر پام علف سبز شد :)) خدااااااااااااااا

RM. kiute.ARMY

یه کوشولو دیگه:">
Somo
۲۹ بهمن ۲۱:۴۴

هیی کاش یه نشونه ای از زمان  آپ شدن این فیک میدادی🤒🥲🙂عجیب این فیک دوست دارم 

 

RM. kiute.ARMY

وقتی فصل دوم بیاد فیک رو من میارم صفحه ی اولT^T
Somo
۲۲ بهمن ۱۵:۳۳

من عاشق این فیکم😍😍😍😍 خیلی وقته منتظر فصل دومش هستممممم    ت روخدا زود آپش کنننننن😘😘😘😘😘😘😘💜💜💜💜💜💜💜💜💜

RM. kiute.ARMY

چشممم عزیزدلمممT^T
Luhan🥦
۰۲ بهمن ۲۲:۰۸

لطفاً فصل دو اسمات زیادی داشته باشه من خیلی نیاز پیدا میکنم مادرجان🐖📿

RM. kiute.ARMY

تکبیررررر😂
Luhan🥦
۰۲ بهمن ۱۷:۱۷

 

بازم فیکشن نامکوک🤩 رحمت الهی‌ به سمتم سوق داده شده است

وای دمت گرم خواهرر خیلی خوب بود حال کردم ماشالا به قلمت اصن اسپند دود نکنم چشت نزنن🦄✨

 

فصل دوم رو هم لطفاً بزار خیلی منتظرم 🤍

 

RM. kiute.ARMY

نوش جونتت از ده جهت جغرافیایی خواهرمT^T
دیدی چی نوشته لعنتی؟؟؟

البته البته تو راهه*^*
Ani
۲۸ آذر ۱۶:۲۸

خیلی قشنکه بود 

تولد منم ۲۱اکتبر هست 

RM. kiute.ARMY

عههه پساپس مبارکااااا عزیزدلممممممT^T
روح روحی بانو اتنا🤳🏻
۲۴ آذر ۰۷:۲۸

ضثضنیتقلصتیاقنصذصنیاین

بی تی ال کی کامبک داد چرا من ندیدمممسحیتقمقت

RM. kiute.ARMY

اون زیر میر ها بودT^T
یه دوست :)
۲۳ آذر ۱۹:۱۲

عوووووو 

عووووووووو

فصل دوم داره 

هییییی

حالا جون به لب میشیم تا بیاد 

خوبی خودت

اوکیی

حالت خوبههه

بیا بغلم ...

RM. kiute.ARMY

اروم اروم باید میخوندیT^T
ته تغاری ددی
۲۱ آذر ۲۱:۲۶

خیلی خیلی قشنگ بود و امیدوارم زود فصل دوش آپلود بشه حداقل تا قبل از اینکه یادم بره چی به چی بود 😁😁😁😁

فایتینگ بی تی ال 

RM. kiute.ARMY

میشه میشهT^T
Sojoona
۲۱ آذر ۱۵:۰۴

۲۱ اکتبر..نمیدونم چطور توصیفش کنم..خیلی خیلی زیاد قشنگ بود و من بی صبرانه منتظر فصل ۲ و ادامه‌ی هیجان انگیزشم

هی گرل تو قلمت خیلی خوبه و اصلا فکرشو نکن که نخوای ۲۱ اکتبر رو ادامه بدی و منو تو خماری رها کنی

RM. kiute.ARMY

تکبیررر!!
DARK HEART
۲۱ آذر ۱۳:۴۱

هر چی میخوام نامکوک بخونم یا تهجین اصلا نمیشه حس میکنم به یونمین و نامجین و تهکوک خیانت میکنم🗿به قول سخن یکی از نویسندگان محترم تهکوک حرمت داره!⛓️😂

RM. kiute.ARMY

در توبه بازه ۲۴ ساعت ۷ روز هفته😂👌
برای شب یلدا هم سی درصد تخفیف گذاشته😂
Min Min
۲۰ آذر ۲۲:۵۵

بی تی ال لهنتی تو هنوز فصل ۲ عه فیک قبلیتو ندادی بیرون بعد برا من فیک جدید مینویسی

فشاررررررررر

RM. kiute.ARMY

پاسکاللللللللللل!
گلدن هوپ؛ (دیواری که جیهوپ موقع خندیدن میپاچه بهش سابق)
۲۰ آذر ۱۴:۴۹

ددیی

گفتم ادیت کوک برام اشناستااا

یادمه ینفر فیکشو داده بود بت بعد میخواست کاورش ابنجوری باشهه

این اونههه

#حافظه

#ضایع نشم یوقت:|

RM. kiute.ARMY

اره اره همونههههههT^T

#نه نشدی
#بوسم به سامانه ی لیمبیکت
لادن
۲۰ آذر ۱۳:۰۳

وااااایییییییییییییییییی قشنگ سکته رو زدممممممممممممممم . مرسییییییییییییییییییییییی.بوووووووووووووووس.

RM. kiute.ARMY

بوووووس متقابلللللل*-*
♧Kim Riyan♧
۲۵ شهریور ۱۴:۲۴

*اشک انتظار ...

خیلی خوبه لهنتییی 

گفته بودم به شیپ نامکوک روی آوردم :">

*هم اکنون پمپاز کردن اکلیل در رگ بجای خون :)))))

ددی کم کم سایت داره پر میشه از نامکوک و تو هم مطمئناً با ذوق و اشتیاق همه رو میخونی 😂 

اصلا فدایی داری 💪😂

RM. kiute.ARMY

من برای نامکوک کو...جون میدم خون میدم اصن تا ته براش میخورم...غم و غصه هاشو:")))
اصن مومنت هاش منو میکنه...قانع!
تو که خودت مشتی هستی و پرطرفدار😂😂
Werewolves lover
۲۴ شهریور ۱۳:۱۲

داوش دمت گرم 😁

RM. kiute.ARMY

نوکریممممممم*^*

عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۳ شهریور ۲۳:۵۳

همچنان ددی مرد

RM. kiute.ARMY

😃😃😃😃😃
Werewolves lover
۲۳ شهریور ۱۲:۰۵

فن فیکشن آر یو گی رو از کجا میتونم گیر بیارم؟

RM. kiute.ARMY

(فازِ شاخ گرفتن)
(ادامس رو مثل شتر جویدن)
(زدن عینک دودی بدون توجه به ظاهرم که شلوار کردی و رکابی تنمه)
لینک دست خودمه داوشی😎 
و طبق معملوا اسمش رو اشتباه گفتم:|

http://s14.picofile.com/file/8408266368/YOU_ARE_GAY_VKOOK.pdf
BTL
۲۳ شهریور ۱۱:۱۸

ددی،دوباره پارت یکو گذاشتی عشقم😂

یعنی من اشتباه فرستادم؟🤔

RM. kiute.ARMY

نه نه من جلو ماندگی ذهنی دراوردم از خودممم:">😂😂😂
Crazy
۱۴ شهریور ۰۲:۴۸

ولی ددی هیچ جا خونه خود آدم نمیشه 

اصلا انقدر اینجا هوا خوبه دلم نمیاد برم 🥲

جدیدا احساس میکنم حالم بهتر شده البته اگه شروع مدارس تررر نزنه به حالم که قطعا میزنه 🥲😂 

 

RM. kiute.ARMY

ای من به فداتT^T
تر ک میزنه متاسفانه اما تو هم ب/رین ب حالش!
Crazy
۱۴ شهریور ۰۰:۵۹

نامکووووووککککککککککک 🤩🤩🤩 دلم تنگیده بود 🥲 غرق شدن تو دنیای فیکشن یه حال

دیگه ای داره .......... 

 

ددی لایو آرین و اون یارو قاسمی رو دیدی ؟ 

خیلی خوب بود مخصوصا اونجاش که تصویر دکی نبود و فقط آرین حرف میزد 

آرین خیلی خوب از کیپاپ و کیپاپرا دفاع کرد 

ای کاش همه‌ی هیترا حرفاشو می‌شنیدن 🥲

 

_________________________________

ددی حس میکنم تعداد کراشام داره خیلی زیاد میشه 🥲

جدیدا توجهم به بچه های خودمون (کیپاپرا ) بدجور جلب شده 🙂...............

ولی بین خودمون بمونه تو تنها کراش دائمی منی ددی 😈💜💜💜💜💜💜💜

ددی خدایی تو لاس زدن پیشرفت نکردم ؟ 😂😂😂😂😂😂😂

 

RM. kiute.ARMY

اصن فیک نگو بلا بگو!

من نصفه نیمه دیدم لایو رو:"(
اما بعدش متوجه شدم ارین شسته گذاشته کنار طرف رو😂
شاه قاسمی...مردک میرزا قاسمی...

دلت شده کشور پهناور چین یا چی؟😂
نگوووو باعث افتخارهههه خوشگل مننننننT^T
احسنت دخترم بهت دکترای افتخاری میدم😂
Vkook. Darya
۱۰ شهریور ۱۱:۴۲

وای خیلی حس بدیهه

و مشکل اینه وقتی هم بتونم دیگه فیک بخونم مدرسه ها شروع میشه :"/

من مدرسه رو نمیتونمم واقعاا نباید تابستون انقدر زود تموم میشد 💔

هعی هعیی

RM. kiute.ARMY

قشنگ حس مزخرف ک میگن همینه ها:|
اگه الان ماه رمضون بود....
Hermione weird person:)?
۱۰ شهریور ۰۴:۲۲

ای جانم صفحه م پر از جونگ کوکی شده 

RM. kiute.ARMY

یه عالمهههه ستون بتون! جئونه جونگکوک!
Agust D
۱۰ شهریور ۰۰:۳۵

صدقه سری تولد جونگ کوکه بهمون نامکوک دادی مونو شی

RM. kiute.ARMY

رو لبم خنده است...
تو دلم مرگ!
💜H.h (پاره شده توسط آهنگ Equal Sign)💜
۰۹ شهریور ۲۳:۰۶

درکجاش گم شویم؟

در کو.... عه ببخشید جونش؟

وای ددی چه کردیییی

داره کوکی میبارههههه

وای وای وای ددی آتنا استوری واتساپش عکس جونگ کوک رو گذاشت و گفت تولدت مبارک داداش

منم ریپ زدم که، داداش؟ مور لایک ددیییی

اونم ابنو گفت در جوابم👇🏻👇🏻👇🏻

من رو به جونگ کوک: پدر مرا سخت لعنت کن

😂😂😂😂😂

راستی ددی مصاحبه رو تازه خوندم

جررررر چهرت، طبق توصیف خودت، چقد کیوتهههه

اصلا بهت نمیخورههه

من تصورم ازت ورژن لیدی نامجون بودددد

و اینکه هققق مونی دختر عموتهههه؟؟ من شیپتون میزدممممم

*هنوزم میزنم بهله

*تخس اسپرایتش را هورت میکشد

گفتم اسپرایت، ما بعد سه سال اومدبم مسافرت، من تو مسافرتای قبلی(قبل ارمی بودنم) فقط و فقط لیموناد میخوردم

الان هر جا میریم اینجوریم که، آی لاو همبرگر، اند اسپرایت

الان ۷ روزه مسافرتیم دقیقا ۱۴ تا قوطی اسپرایت خوردم😂😂😂

جالبه ها من و آتنا تو یه روز رفتیم مسافرت😂😂 جفتمون پنجشنبه هفته پیش رفتیم😂😂

اون رفته اردبیل من اومدم تبریز

تبریز خوبه هااااا

فقط ملت خیلی سیگار میکشن😂😂😂

وای وای راستی داشتم پیش مامانم میگفتم تولد نزدیکه جونگ کوکه و اینا

مامانم گفت تولد جونگ کوک کیه؟

گفتم ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح ۱ سپتامبر

گفت تولد من کیه؟

کفتم مگه من زاییدمت مامان جان؟

و دمپایی از اوووووون سر اتاق اومد اومد اومد خورد تو مماخم🥲🥲🥲

چرا اتقد نشونه گیریشون خوبهه؟؟

به قول سوگنگ پرتاب دقیق تو دیفالت ماماناست😂😂😂

وای ددی جات خالی امروز رفتیم خرید یکی از این پاپ-ایت ها که رنگی رنگیه شبیه اون پلاستیک حبابیاست خریدم

با یه عروسک اختاپوس کوچولو که یه ورش خوشحاله یه ورش اخموعه

الان هر موقع بزارمش دم در اتاقم مامان بابام میفهمن کی بیان کی نیان😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

در کوچه های شهر؟😂
اصن من دارم حیف میشم...اون هایب پدصگ اگه اومد منو ببره!

اره دیدم😂
احسنت احسنت...این از اون داداش هاست که میزنه کراش و میشه آقاش😂

مرسی ک خوندیشششششششT^T
اره کلا از نزدیک منو ببینی میفهمی خودمم به خودم نمیخوره😂
ازدواج فامیلی دردسر داره دخترم😔

فدات شم زیاد نخور قند داره😂 گاز هم داره معده ات رو به گ.وز گ.وز میندازه
تو رو به مراجع قضایی بالاتر ارجاع میدم...هوسوووووووووککککک😂

شیپ شیپ تو و آتنا😂
تبریز...وای دختراش...
اردبیل...وای دختراش تررررررررر!!!

تبریک میگم به مامانت میتونه برای ثبت نام تیم ملی تیراندازی اقدام کنه😂😂😂

ای جونم مبارک باشهههههT^T
خوش به حالت از همون اختاپوس مودی متوجه مودت میشن😂 مال من اگه اینو بزارم جلو در با لقد پرتش میکنن، فحش میدن که چرا وسایل هاتو گذاشتی وسط خونه و دوباره بدون در زدن وارد اتاق میشن😂
Vkook. Darya
۰۹ شهریور ۲۲:۴۳

وای دد باورت میشه من از اون موقع که گفتم وقت فیک خوندن ندارم هنوززز چیزی نخوندنم 🥲😭😭

خودمم دارم نمیتونمم

خیلی بی رحمیه میام تو سایت اینهمه فیک خفن میبینم با دق مرگ میرم بیرون ..🥲😂💔

البته نه اینکه نتونم بخونم بلکه اگر بخونم دبگه سراغ کارام نمیرم و اخرش میزنم تو سر خودم چون فیکام رو به موقع اماده نکردم 🥲🤦🏻‍♀️

بات دونت وری فقط یک هفته دیگه تحمل کنم میام کل سایتو درو میکنم اولیشم با این فیک شروع میکنم

* دلداری دادن 

RM. kiute.ARMY

الهی من به قطعات مساوی تقسیم شم برات:")
وای نهههههههههه!!
الهییی:"(
درک میکنم منم این بساطو دارم:">
النراصثقینتالنثغا فایتینگگگگگگگگگ!!!
*دوباره دلداری دادن
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۹ شهریور ۲۲:۲۳

بیاید صادق باشیم. ددی الان به خاطر نامکوک بودنش میمیره

مثلا گریه"

RM. kiute.ARMY

ازرائیل داداش: این ددیتون توی اون یکی دنیا هم مرده. فعلا دنبال کار های روحشیم گم شده.
Hermione weird person:)?
۰۹ شهریور ۱۹:۲۴

ای ای ای ای ، نویسنده‌ زده تو کاپل مورد علاقه ددی 😜😜😜😜

RM. kiute.ARMY

قلبم رو لمس کرد نویسنده!
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان