BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات fake party

نویسنده R_Stephen
ادیتور Vkook_nj_1230
کاپل نامجین
ژانر فلاف. برشی از زندگی . رمنس . اسمات . کمی کمدی . کمی مدرسه ای
محدودیت سنی 18+
ناشناس نویسنده  " کلیک کنید "

     

برشی از داستان:

-جینا، قبول میکنی شریک درد و شادی ام شوی؟

قبول میکنی مرا به عنوان جزوی از روحت بپذیری، همانگونه که روح من تماما به تسخیر تو درآمده است؟

قبول میکنی مرهم قلب رنج دیده و همراهی در شادی هایم باشی؟ شادی که تنها یک لحظه بودنت آن را فراهم میسازد؟

قبول میکنی در این دنیا تنها کسم شوی و مرا دوست بداری؟

قبول میکنی با من باشی حتی اگر مرگ مارا از هم جدا کند؟

کیم سوکجین، شاهزادهء من...

با من ازدواج میکنی؟ 

 

💍🍰⚜️DOWNLOAD⚜️🍰💍

   

805_vpfe.png

۱۱ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هعب
۰۱ مرداد ۱۹:۳۳

ددی چند تا کامنت قبل یکی گفت یه فیکی ازت دید میشه لینک بدییی

 

RM. kiute.ARMY

جان؟*^*
فیکی ازم دید؟
سویون
۱۶ تیر ۱۷:۴۴

و همچنان دونسنگ زیبام درحال جذاب (تر) کردن سایتتونه😔

عاخ قربونش بشم بچم جذابیت از رو سر و کله نوشته هاش میبارهههههه

اون به کنار این لامصب برا یه نامجین شیپر سگی مثه من زیادی بود😔💔

RM. kiute.ARMY

والا بخدا😔
سینه بزننننن!
زکات افتاد به گردنت😔
Mora
۰۵ تیر ۱۹:۵۴

ن نمیخاد فداتشم گرفتمش🩵🩵

وای ددی ارههه خیلیییی گاد بود هم خود فیک هم قلمت 🤌😗

اصن جاش اون بالا بالاهاست  

RM. kiute.ARMY

قربون وجودت بشممم:"))
نگو من خاعک پاتمممT^T
به مولا نوکرتم..
Mora
۰۴ تیر ۲۱:۱۸

ددی ی فیکی بود خودت نوشته بودی ( خیلی گادددددد بودددد) 

فک کنم ته معلم موسیقی بود بعد کوک مامانش میمیره میره پیش ته زندگی کنه اسمش چی بود

👈👉

RM. kiute.ARMY

نگو نگو پس میوفتمممممممT^T عهمبلنصثعغقنشسغن
فیکس یو:")
لینک بدم؟
وای وای...واییییییی فیک من گاد بود؟T^T
همون جکی قدیمی...
۰۱ تیر ۱۵:۳۸

عاقاااااا نامردیه 

نامجین نباید قشنگ ترین کاپل دنیا باشههههه اوکی کوکوی عالیه ویکوک کیوته یونمین ژازابه ولیییییی نامجین پدصگ یه چی دیگسسسسسس فاکککککک 

ددی دو نفر تو کلاسمون هستن که خیلی شبیه نامجین اصلی ان. ینی اینجوریه که ما میگیم بشون مامی جین و ددی نامجون(همشم اون وسط یاد تو میوفتادم:/) 

فاااااک خدایا یکی یه نامجین فاکینگ خوشگل بشم معرفی کنههههه

RM. kiute.ARMY

نامجین یه جوری ان که ننه بابام پیششون جاست فرندن:")))
زمان ما تنها کاپلی که موجود بود پت و مت و لولک و بولک بود...عی بابا...خود من با رفیقم انکر و منکر بودیم... (صلوات ختم کن بر ددی و آل ددی😂)
وای حق گفتی...سایت نامجین کم دارهههههههه!!
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۳۰ خرداد ۱۷:۰۴

جدا از خود داستان، من نباید وقتی مقدمه رو میخوندم صدای عاقد تو مغزم پلی میشد.

RM. kiute.ARMY

یه عاقد که صد در صد طاس مایل به کچله! و عجله داره چون یه جا دیگه هم مراسم داره...
Huka _VJ.YG
۳۰ خرداد ۰۸:۲۳

نه نمیکنم 

RM. kiute.ARMY

میرم کُشخودی میکنم😔
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان