BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

خاطرات پسران بنگتن و والدین گرامیشان

p4xw_publication1.jpg

۴۳ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیم تهیونگ
۰۹ ارديبهشت ۱۳:۰۵

عالی بود لطفا در باره دانشگاه رفتن ،استخر رفتن باشگاه رفتن و مودل درس خوندن ببنوسید طرفدارشونم بیشتر هم ساریو ببنویسید راستی یادم رفت سربازی رفتن هم بنویسید ممنون میشم💜با تشکر از شما

RM. kiute.ARMY

اوه ازت ممنونم عزیزم بابت کلی ایده نو! حتما تلاشم رو میکنم!
x
۱۱ آذر ۱۴:۵۲

تهیونگ خیلی عالی بود . هههه جلبک .

RM. kiute.ARMY

منم با تهیونگ حال کردم خدایی!...
عاره جلبک!
hera min
۰۶ آذر ۲۲:۱۳
اگه فاااصله افتادهههه اگه من بااا ننمممم قهرمممم خودااااااااااااااا

RM. kiute.ARMY

من سرش خودمو پاره کردم
hera min
۰۶ آذر ۲۲:۱۱
نامجون هیزززززززززز شوگای گوسفنددددد جرررررررررر

RM. kiute.ARMY

وای وای آره خخخخخخخخخ
Vista 💗💗
۰۶ آذر ۲۱:۵۰

خخخخخخخخ...تباه شدم

RM. kiute.ARMY

خدا نکنههههههههههه
a real army
۰۶ آذر ۱۹:۵۸

واییییی ترکیدم از خنده

مخصوصا مال وی یعنی وایییییی

ددی منو دوستم داریم باهم یه فیک مینویسیم ایشالله تابستون آپش میکنم

RM. kiute.ARMY

 منم جر خوردم!
عه؟؟ ان شاء الله! از الان بگم من میخوامشا!

Kim Kookie
۰۶ آذر ۱۹:۵۷

وااااای ددی از وسط جرررر خوردم بعد یه فیک گریه دااار میچسبیییید با نوشاااابه😐😐😐😐😂😂😂😂

تهیونگو عشقههههه😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

خخخخخخخخخخ عجب چیزیی هم میچسبه!
آره ناموسا!
진 민 ♥ 대 현
۰۶ آذر ۱۹:۵۵

ککککک...اونجاش که میگه فدا شوهر باهوشمممممم...

 

کککک... باحال بود ددی..😉

RM. kiute.ARMY

وای اره!

باحالی از خودته عشقم
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان