BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن Prime Minister's Son

صضق_setx.jpg

♤FULL♤

نویسنده Kylie
کاپل کوکمین
ژانر رمنس . ملودرام . اسمات . تراژدی
محدودیت سنی 18+
تعداد صفحات 164

   

مقدمه: 

ادما همیشه باطنی باشباهت به ظاهرشون دارن؟..

قطعا نه!..

وگرنه کی فکرش رو میکرد یه پسر که در ظاهرخانواده ای نداره،

و به شدت پولداره پسر نخست وزیر سابق کشورش باشه؟..

و صد البته پسر قاتل خانوادت؟..!

زندگی همیشه جوری که میخوای پیش نمیره...

روزی به نفع توئه، و روزی به ضررت....!

 

♦️♛❣️DOWNLOAD❣️♛♦️   

پ.ن:آخرین تعداد دانلود از آپلودر یوآپلود: 850

  
805_vpfe.png

۱۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
👤
۱۰ اسفند ۱۴:۲۱

ددی

مگ کوک نگفت اگ ی روزی مال من نباشی کسی حق نداره نزدیکت بیاد اگرنه میکشمش

پس چی شدددد

هققق

RM. kiute.ARMY

یاران چ غریبانه...رفته اند از این خانه😔
👤
۲۹ بهمن ۱۷:۰۱

ددی هق ددی

چراااااااااا

چرا جیمین اینکارو کرددددد

ولی کوک نباید میمرد 

هققققققق

خرما و حلوا اماده کن دو دیقه دیگه پایین خونتونم

 

RM. kiute.ARMY

عجبببب رسمیهههههه رسم زمونهههههه😔
.yami.
۲۵ آبان ۲۳:۰۸

چرا این آخرش این جوری شد؟😭😭😭چرااا؟

مگه جونگکوک نگفت"حتی اگه روزی از غریبه هم غریبه تر بشیم نمیذارم کسی باهات باشه و سلاخیش میکنم"؟

دقیقا صفحه124

هقققق...

RM. kiute.ARMY

گاهی همه چیز واقعا اونجور که میخوایم پیش نمیره و پاره امون میکنه:")
Kim
۰۶ مهر ۲۱:۱۲

چجوری بخونمش😐😑

RM. kiute.ARMY

آموزش دانلود

بفرما بیبیT^T
Jeon Jimin
۱۸ شهریور ۰۱:۵۳

عههههه😂😂

سایت کوکمین نمی دونم اسمش این بود فک کنم گفتم شاید بدونی چه بر سرش آمده

RM. kiute.ARMY

کوکمین یونیورس؟
اون فکر کنم متوقف شد شایت:">
Kylie
۱۶ شهریور ۰۱:۰۸

وای اونی😂

سر نوشتن این اصلا خودم رو درک نمیکردم

من اصلا کوکمین شیپر نیستم شما بگو یک درصدددد😔😂💔

وقتی اینو مینوشتم به طور فاکی ای حس میکردم دارم به ویکوک/کوکوی شیپر بودنم خیانت میکنم😔😂

هنوزم هدف از نوشتنش رو نمیدونم فکر کنم زیادی ذوق زده بودم برای منتشر کردن اولین فن فیکشن😔👌😂

RM. kiute.ARMY

مهم کوکمین ئه که طلبیدت😔😂

وای اولین نوشته ها اصن حکم زایمان اولو داره:") ادم با ذو سیسمونی میچینه:")
Kylie
۱۵ شهریور ۲۳:۳۹

اره دوستم رو میگم😂😔

گرد نمیگرفت که خودشه ولی من که فهمیدم مجبور شد بگه😂

نمیزاشتم بخونه چون برای اسمات حیف بود بهم خیلی مثبته 😔😂

ولی حرف تو گوشش نمیره کهههه😂💔

 

RM. kiute.ARMY

هاااا پس تو همون نقش شیطان الرجیم رو داری😈
با سانسور صدا سیمایی براش بخون😂
Kylie
۱۳ شهریور ۱۰:۵۷

ساری؟..

اینجا چیکار میکنی؟..

خودتی؟..

یه لحظه متعجب شدم کامنتت رو دیدم

 

RM. kiute.ARMY

دوستت رو میگی؟
Jeon Jimin
۰۹ شهریور ۱۱:۵۶

ددی ی سوال ساید کوکمین چه بر سرش آماد؟؟ مودونی؟؟

RM. kiute.ARMY

ساید؟0_0
Sary
۰۵ شهریور ۱۳:۴۸

نویسنده دوستمه 

ولی نمیزاره بخونم 

تازه وارد سابت شدم ولی بلد نیستم چجوری کلشو بخونم کمکم کنید 😋

Mooni🌜

چرا نمیزاره بخونی؟😂
Kylie
۲۳ مرداد ۱۱:۴۷

هی گایز

من نویسنده همین فن فیکشن هستم

مرسی از استقبالتون چون خودم دارم رنگین کمون گریه میکنم از حرفاتوننننن😭💜

و اینکه اگه فن فیکشن کوکمین بیشتر میخواین من فعلا دارم رو یه فن فیکشن دیگه کار میکنه وقتی اون تموم شد احتمالش هست یه ژانر کوکمین دوباره بنویسم..:)

*درحد احتمال

خلاصه که خواستم بگم نگران نباشین ما کاپل طبق درخواستاتون مینویسم...^_^

RM. kiute.ARMY

ریدر ها
victoria
۲۰ مرداد ۱۶:۰۴

عام سلام
قبلا هم  درخواست کرده بودم ولی خب
اگه میشه از کوکمین هم بذارین وبتون و فیک!!لطفا!!...من هردفعه میام سایت و سر میزنم از کوکمین فیک و وبتون نمیذارین:((
و خب همش از ویکوک میذارین اگه بلاگ برای همه کاپلاس لطفا از کوکمین هم بذارین:((

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزدلمT^T
چشم من خودم به شخصه دارم تلاشمو میکنم پشت صحنه اما بقیه نویسنده ها و مترجم ها هم باید تن بدن و ریدر ها هم درخواستشون رو اعلام کنن:">
یک جیمین لاور بدبخت 😐💔🚶
۱۷ مرداد ۲۱:۵۸

به یه جیمین لاور بدبخت بعد از ماه ها اومد اینجا

و هنوز Ronia عزیز فیک قطعه آخر رو ننوشته 💔🚶

خدایاااااااا بسه دیگه 😂

تا کی انتظار الان حدود یک سال خورده ایه که منتظر فصل سومممممم🥲💔

عررررررررررررر فراواننننن 😂🥲

RM. kiute.ARMY

خووووووووش اومدی دختررررر وای بیا بغلمممممم😭😭😭😭😭😭
هعی:")
خدا تازه شروع کرده😂
میاد میاد:")
KIM ROSE
۱۴ مرداد ۲۱:۴۵

هلویی دوباره ب تو ای دد گرامی

دلم میخواد فیکشن بخونم ولی جدیدا دستم نمیره سمت فیکشن نمد چرا

راستیییی 

تیزهوشان قبول شدم

الان هم ناراحتم هم خوشحال، هم میترسم هم حس کنجکاوی دارم فاککک الان خوشحال نیستم؟ 

RM. kiute.ARMY

هلوی متقابل ای جااااااان دل!
نیت نداری...نچ نچ نچ😔

به به مبارکهههههه عزیزممممم مبارکههههه😭😭😭
ان شا الله سالی پر از کراش باشه که روت کراش متقابل بزنن یه عالمه نمره بیست هم بگیرییییی🌚
مسواک کوکی:)
۱۱ مرداد ۲۱:۰۸

عه ندیدمش :/ 

*وقتی بعد اینهمه جو دادن ضایع میشی*😂

RM. kiute.ARMY

فدا سرت نفس😂
victoria
۱۱ مرداد ۱۹:۵۴

میشه لطفا فیک کوکمینای بیشتری بزارید؟ممنون

RM. kiute.ARMY

البته عزیزم چشم*^*
rr
۱۱ مرداد ۱۶:۲۴

قلبم فقط ق…قلبم °_°

چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

یکی بیاد کمک از شدت اشکام خونه رو سیل برددددددد T~T 

 

RM. kiute.ARMY

تو اشکات کرال پشت بزنمممم عزیزممممممT^T
Vkook. Darya
۱۱ مرداد ۰۴:۰۲

من تصمیم میگیرم فیکای نصفه ام رو تموم کنم و تا اون موقع چیزی شروع نکنم ‌..

فردای اون روز سایت : بیا بیا که جنس جدید اومده اصلا نابببب 😂😂😂

RM. kiute.ARMY

وای دریاااااااا یاد این خانم ها افتادن که شوهراشون میگن دیگه خرج نکن سر برج کم بیاریم و تو میری بازار یه لباس جدید میبینی😂😂😂😂😂
Baby Bunny
۱۰ مرداد ۲۰:۲۹

سلا-...

 

*افتادن چشمم به کاپل و حبس شدن نفسم در سینه*

*گوشاد شدن مردمک چشم‌ها و جر خوردن دهان از میزان باز شودگی فک*

*قورتیدن آب دهان به با صدا ترین نحو ممکن*

*برداشتن قورآن و دور راندن شیطان از خود*

*کوبیدن با ماهیتابه تو سرم که بفهمم خوابه یا نه*

*جییییییغ بنفش کشیدن از سر خوشحالی و قریدن*

*به خود آمدن، زدن پوزخندی تهیونگی، شیرجه زدن روگوشی و در آخر... کلیکِ آیکن دانلود فیک*

 

کارماااا بلاخره تصمیم به استفاده از وازلین در بفاک دادن من گرفته و خدا به برکت این حرکت فیک کوکمین نازل کرده. برم از خوشی بمیرممممممممم...

RM. kiute.ARMY

خمس و زکات فراااااامووووووووش؟؟؟
آفرین نشود😔

نوش جونتتتتتت باشهههه عزیزمممم خدا نکنههههT^T
مسواک کوکی:)
۱۰ مرداد ۱۲:۵۷

دد چرا باید سد اند میبوددد؟ کسی به من نگف سد اند هههه هققققق من جنبشو ندارم دد چرا با من اینکارو کردین؟ 

پیش به سوی ایستگاه پلیس واسه شکایتتت

RM. kiute.ARMY

تراژدی رو زدم تو ژانر ها دخترم😔
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۰ مرداد ۰۰:۱۷

دد چرا پوسترش حس عجیب غریبی میده، هرچقدر خودش نرماله پوسترش عجیب غریب طور.

RM. kiute.ARMY

چه حسی؟🤔
همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ؛
۰۹ مرداد ۲۱:۲۷

عاح پشمام چه سناریوی خفنی

RM. kiute.ARMY

فتوا لازمه....!
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان