BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مثلا میخواستم براتون تو دایرکت پست بفرستم🌚

خلاصه که میخواستم براتون تو دایرکت پست بفرستم یادم اومد

این آپشن قفله برام🌚

عاقاااا!

چند وقت پیش یه بنده خدایی بهم پیام داد که کتاب جدید بنگتن رو ترجمه بزاریم یا خرید این داستانا یا بگیم کجا میفروشن.

میخواستم داخل اون پست "کتاب هایی که اعضای بی تی اس معرفی کردن" بزارم ولی خب تبلیغ میشد و لوس میشد.

پست هم از حالت پست درمیومد🌚

خلاصه که بازم میگم، سایت من مشکل گشاست باور نمیکنید کهههه😔

بعد از ده سال و خورده ای حبس رفتم اینستا و یه پست دیدم  که یه پیج از اینا که کتاب متاب میفروشه،

کتاب بنگتن هم اورده....ماشالله سرعت:|

500 صفحه کتابه سایز بزرگ با کاغذ از اون خوبا=)

پر عکسسسسس.....بخرید ببینید توش اعضا لختشون رو گذاشتن یا نه:")

هرچند نذاشتن...

(ولی خودمونیم ها، من نمیدونم دلم میخواد چی ببینم اما اکسپلور میدونه.)

(زاکربرگ ایز پیغمر)

بعد بچه ها، 450 تومنه گفته اگه تا فردا شب شلوارهاتون بکشید بالا و خشتک به دست ثبت خرید کنید صد تومن شاباشی بهتون تخفیف میده و میدن 350. زبان اصلیه هااا! ترجمه نشده.

خب کی برام میخره؟🌚

 -کاری به قیمت ندارم که چقدر خوب و ناموسی ارزونه، فقط خوشحالم نگفت قیمت دایرکت-

(عکس این یارو کتاب جدیده ی پسرا---> کلیک)

  

اینم آیدی اون کتاب فروشی ئه:

(پول تبلیغ منو بگیرید! اگه نگیرید، من شماها رو میگیرم!)

silvermoon_bookstore

  

بعد تو استوری هاش زده بود چیزم دارن...از این چیزا که کنار جنس میدن بهت، اشانتیون!

از اونا دارن اسمش هم جعبه ی شادی ئه -هپی باکس، به عشق حداد عادل فارسیش کردم-

بعد توش فوتو کارت از عکس های جدیدشون داره، ریسه و این گارو گیره لباس داره رنگی رنگی

20 تا فوتو کارته که فوتو کارت ها بعضی هاشون عکسن بعضی هاشون عکس از لیریکن.

(عکس اون یارو جایزه ها---> کلیک)

  (اینم عکس کادو مادو و کتاب کنار هم که میگن بیا منو برگزین از میان خوبان---> کلیک)

بازم میگم، لطفا دعوا نکنید، هرکی میخواد برام بخره بخره🌚

دیگه دعواش واسه چیه...

من متعلق به همه اتونم🌚

آفرین بخرید برام.

پ.ن: پیام های پست بازه نظارت میکنم کی برام میخره🌚

پ.ن2: برام صفحه نزارید و پرونده سازی نکنید که دارم تبلیغ میکنم ها:|😂

عشقی پست متنوع گذاشتم دور هم...

منم بفهمم کی واقعا دوسم داره که بخواد از اینا بخره😔

۲۱ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Kim bora (خیار🥒)
۰۹ شهریور ۱۶:۱۰

ددددددددد🥲

نوموخوای بیایییییی؟🥲

دد به خدا دلم واست قد یه شپش شوده هاااا🥲

دد فردا تولد جونگکوکه و الان من دارم به خودم امید میدم که ددی فردا میاد پست میزارههه و برمیگردههههه دد🥹

هق ددی بوقودا میس یوووووو هققققق😭

دد تا کی میخوای منتظرتون بزاری دد منابع خدا به تو و حرفای قشنگت و وایب خوبت وابسته شدم دد پلیز دیگه بیشتر از این تنهامون نزار زود بیا و مواظب خودتون باش اوک؟🥲❤️‍🩹🫂🤍

KIM ROSE
۰۹ شهریور ۱۴:۳۲

دد بخدا ذهنم هزار جا رفته

برگرد لطفا🥺🥺

Mehrsa_jkkkk*-*
۰۹ شهریور ۱۱:۱۲

ولی ددی تو بهم گفتی که قراره خیلی زود برگردی T-T

 

کجا رفتی پس؟دلم برات تنگ شده خب

نمیشه بیای؟

کلی حرف مونده رو دلم که بهت بگم...

داری یه کاری میکنی دد دوباره تلگرامم رو نصب کنم بهت پیام بدمممم دارم میمیرم از نگرانی...

vkook_hedi
۰۹ شهریور ۱۰:۵۶

ددی نزدیک بیست روزه که نیستی🥲

نوموخوای بیای!؟:"(

Sh.M ..
۰۸ شهریور ۲۲:۳۴

ددی... بدون تو دارم نمی‌تونم :")

کجایی؟ حالت خوبه؟ 

هر روز به امید برگشتنت سایتو چک می‌کنم ولی خبری نیست:") زود برگرد ددی :") ما بهت نیاز داریم..

امیدوارم حالت خوب باشه و مشکل جدی ای نداشته باشی.. 

Kylie
۰۸ شهریور ۱۸:۵۸

هی اونی

دلم برات تنگیده

چند وقتیه نیستی و همه ی ما ها چشم به انتظار امیدمون هستیم قشنگم🙂

نمیدونم چی شده ولی ما هر روز چشم به انتظارتیماااااااا اونی جونننن

آیم یور هوپ ، یو ار مای هوپ اند ایممممممم جیهوپپپپ فنننن

لاو یو اونی قشنگم

زود بیا باشه؟...

ما هممون به امید اومدنت هر روز سایتو چک میکنیم...^_^

*ساطع کردن انرژی مثبتتتتتتتتتتتت♡_♡

منتظرتم قشنگمممممم

shookara
۰۷ شهریور ۲۲:۴۰

های هیونگ نیم قشنگم

چند وقته میام اینجا میبینم نیستی


میدونم من بی معرفتم و دیر به دیر سر میزنم
 

تو این مدت هم جلوی خودمو میگرفتم میگفتم چیزی نگو حتما هیونگ درگیره و نیاز داره یکم دور باشه از اینجا
اما دیگه طاقت نیاوردم
نگرانت شدم سیاهچاله شیرینم
 

کله زیبایی های دنیا مال تو:))

ما همه منتظریم

زود برگرد شیرینم:)))))))
 

نارنجی ⁦(⁠~⁠‾⁠▿⁠‾⁠)⁠~⁩
۰۷ شهریور ۱۳:۱۷

باغبون خانم؟ نمیخوای بیای به فلاورهات آب بدی؟ :) 

kim light
۰۷ شهریور ۰۹:۲۱

:))))))))))))))))))))))))

دد من که هیچی دیروز غزل هم می گفت چرا ددی خانوم نمیاد

 

 

Hani:)
۰۷ شهریور ۰۹:۰۹

ددی؟ چرا بر نمیگردی قشنگ منن:) 

خیلی دام برات تنگ شده لطفت زودتر برگرد هوم؟ 

من هر روز سایتو چک میکنم به امید اینکه جواب یکیو داده باشی:") 

زودی برگرد باشه؟:) 

 

Kim bora(خیار🥒)
۰۷ شهریور ۰۸:۵۰

هققققق ددددد

الهی قربونت بشم نمیخواد برگردییییی

دد سه روز دیگه تولد هانگوم مکنه‌اس تااااا نمیخواد تا اون موقع برگردیییییی؟؟؟؟

دد من خعلی دلتنگتمممم

هق

دد عین سگ دلم برات تنگ شده کی میخوای برگردیییی

نگا کن من گشاد که همیشه تا یک ظهر میخوابیدم ساعت نه رب کم دارم به عشق تو کامنت میدم(البته اینکه از دیشب بیدار بودمم بی تاثیر نیس ولی خب)

دد به خدا نیسی حس میکنم یه چیزیم کمه اصن حالم خوب نیسسسس

دد تروخدا زود برگرد من دیگه دارم نمیتونمممممم

ولی دد خوشحالم که گفتی زیبایی های زندگی هق

البته امیدوارم کنایه نبوده باشه و منظورت از زیبایی های زندگی واقعا چیزای خوب باشه چون من از وقتی غیب شده بودی به خودم میگفتم امیدوارم هرجا که هست خوشحال باشه و الانم امیدوارم واقعا همین طور باشه هق

دد...ولی زود برگرد...هق...لاو یو

استرلا مزاحمه
۰۷ شهریور ۰۱:۳۷

ددی عزیزم؟

چرا نمیومدی هنوز؟

من هرروز سایت‌و روزی چهل بار چک میکنم

نکنه که جواب یکیو داده باشی:))))

زودتر برگرد:)

‌بخدا ماعم دل داریم دلمون تنگ میشه؛)

منتظرم....

 

Jinjuo
۰۶ شهریور ۲۲:۲۹

دد حالت خوبه؟:))

Kauri boy
۰۶ شهریور ۲۲:۰۷

:)دد بیا دیگه

never mine
۰۶ شهریور ۱۸:۰۲

ددی میش یوووووو :)

 

جاست امیدوارم زیبایی های زندگی هم مثل زیبایی های تو باشه  و

 

همونقدر که ما از حرفای قشنگت و قلب مهربونت لذت می بریم تو هم یه همچین لذتی رو تجربه کنی راستش من خیلی پیام نمی دم و نمی دونم چرا نمی تونم عضو سایت شم ولی هر وقت جواب پیاماتو می بینم ذوق مرگ می شم

 

ددی زیادی خوبی اخه من چیکار کنمممم الان عررررررررر

 

سلامت باش بوس از طرف تمام بچه های سایت 

 

 

 

 

 

Sai
۰۶ شهریور ۱۷:۴۱

های ددی! 

خب فک نمیکنم منو یادت باشه ولی خب یهویی یادت افتادم و خیلی میصت شدم

چطوری روالی؟ 

Kim bora (خیار🥒)
۰۶ شهریور ۱۷:۳۵

دد🥺

*بغض سگی

دلم واست تنگ شوده🥺

دد🥺

دلم واسه ی حرفای قشنگ قشنگت که امید زندگیم بودن تنگ شوده🥺

دد🥺

دلم واسه ی صبوریت و مهربونیلت تنگ شوده🥺

هق ددددددددد😭

*گریه ی سگی

دلم واسه همه چیت تنگ شودههههههه😭

دد میدونی چند نفر منتظرن که برگردی؟😭

میدونی چند نفر دلتنگتننننن؟😭

هق دد🥲

*بغض همراه با هق هق سگی

زود برگرد و مواظب خودت باش اوکی؟🥲

دوست دارم و منتظرت میمونم🥲

لاو یو دد🫶🏻🫂🥹❤️‍🩹

Mehrsa_jkkkk*-*
۰۶ شهریور ۱۶:۱۸

ولی دد گفتی زود برمیگردی که T-T

 

دلم برای اون روزایی که با ذوق از مدرسه میومدم سایت رو چک کنم که چی جوابم رو دادی تنگ شده هقT-T

 

ددیییی توروخدا زود برگرد هق

همون مزاحم همیشگی ددی؛ گلدن هوپ
۰۳ شهریور ۲۲:۴۱

با خجالت اومدن-

من تازه یادم اومد اینجا میتونم کامنت بدم🥲

هیونگی..لایف گز آن یونو؟!:) 

ما هممون لاوت داریم و صبر میکنیم تا گاج مارکت دست از تولید مثل برداره🙂

بای باییی

دویدن مثل بز کوهی-

استرلا مزاحمه
۰۳ شهریور ۰۱:۰۸

جکییییی عزیزممممم

تنکیووووو

کمک‌م‌کردی 

ممنونم؛))))

لاووووو یوووووو🥹🤍

همون جکی قدیمی...
۰۳ شهریور ۰۰:۳۸

ایگو، اشتباه نوشتم، منظورم این بود که اوا میخوای یه متنی رو تبدیل به پی دی اف کنی ورد مایکروسافت توی گوشی بهترین برنامه و در عین حال تخ*می ترین برنامه ست

همون جکی قدیمی...
۰۳ شهریور ۰۰:۳۶

​​​​​​​​​​​خطاب به: استرلا مزاحمه 

برنامه ادوب اکروبات رو واسه باز کردن پی دی اف توی گوشی نصب کن، اگرم میخوای یه متنی رو تبدیل به ورد کنی توی گوشی ورد مایکروسافت رو از توی بازار یا گوگل پلی میتونی پیدا کنی 

ولی برای پی دی اف کردن یه چیزی، ورد کامپیوتر بهترین چیزه

Hani:)
۰۲ شهریور ۱۹:۴۷

ددی همه نگرانتن..:) 

کوجایی؟:))))) 

استرلا مزاحمه
۰۲ شهریور ۱۸:۵۰

ددی؟

خیلی معذرت میخوام دوباره مزاحم شدم

خواستم بگم که من دیگه نمیخوام فیک بنویسم 

چون خیلی ک:صشر شده

با دوستم تصمیم گرفتیم که پوستر نزاریم براش

چون اصن نمیخوایم کاریش کنیم 

فقط برای سرگرمی:»

اره دیگه 

مائم اسکلیم 

نه پی‌دی‌اف نصب میشه تو گوشیمون  حافظه هستاااا ولی نمیدونیم برنامش چیه/: 

نه بلدیم پوستر درست کنیم 

دیگه کلا بیخیالش شدیم 

فقططططط خواستم بگم که منتظر من نمونی:»

دیگه کلا بیخیالش شدیم؛»

عاشقتم:)))))

بایییییی:»

استرلاااااا
۰۲ شهریور ۱۸:۲۲

دد خیلی خوشحالم که برگشتی:)))))

یعنی برمیگردی.

دد من گفته بودم یه فیک نوشتم بعد پاک شد

من‌ اونو با کمک دوستم ۴ تا صفحش کردمممم

خیلییییی چرت شد/:

پوستر‌ش‌ئم دوستم درست کرد

هروقت‌برگشتی برات تعریف‌ش میکنم!)

همه‌ی ایدش‌رو دوستم داد 

البته نصفش خودم نوشتم ولی دوستم بیشتر ایده داد 

و پوستر درست کرد 

ازش خیلی ممنونم ولی به‌طرز فاکینگی چرت شد 

بگم خیلی ک:صشر شد اره 

اره دیگه 

خیلی کامنتا زیاد شد:»

هروقت همه‌رو جواب دادی 

برات تعریفش میکنم

لاوووو یوووووو

Parto Gharahchaee
۰۲ شهریور ۱۷:۱۰

*خواندن پیام برای هزارمین بار 

* پاک کردن اشک را برای هزارمین بار 

ددییییییی 😭😭

انقدر اشکمون رو در نیار 😢

 

Sana Na
۰۱ شهریور ۱۷:۳۴

دددیییی کجا بودییی ؟ 

من هی میومدم تو سایت که باهات حرف بزنم میدیدم نیستی کامنتارو دیدم نگرانت شدممم 

امیدوارم هرجا که هستی خوب باشیی 🥲 

زود تر برگرد باشه ؟ 

همینم خوبه که یه پست گذاشتی بفهمیم خوبی 🙃🤍

Kim bora(خیار🥒)
۰۱ شهریور ۱۶:۴۶

ددی دردت به جونممم قربونت برم به خدا اشک تو چشمام جمع شد وقتی پستتو دیدم😭💜

دیگه بی خبر نزاری بریاااا

دد الان خودتو اصلا درگیر سایت نکن فعلا مواظب خودت باش فعلا به زندگیت برس بعد بیا سراغ ما باشه قربونت بشم؟🥺

مرسی که خبر دادییی به خدا خیلییی خوشحال شدم حالت خوبه دیگه لب مرز سکته بودم به خدا🤲🏻🚬😍😭🥺

Kim bora(خیار🥒)
۰۱ شهریور ۱۶:۴۱

دد اومدییییییی؟

عرررر به خدا الان از خوشحالی تشنج میکنممممم😍😍😂😭

امیایایکاکزدپاحعففهلکندلیققرمللذ

عررررررر

KIM ROSE
۰۱ شهریور ۱۵:۴۰

ددییییی اومدییی بالاخرهههه😭😭💜💜💜

وقتی داشتم پستتو میخوندم چشام قلبی شده بودددد

دیگه نری هاااا🥲🥲

Mehrsa_jkkkk*-*
۰۱ شهریور ۱۵:۱۵

ددییییییییییییییییییییییییییییی

اومدییی باللاخرههههههه؟

میدونی چقدر دلم برات تنگ شده بودددد؟

دیگه میخواستم گریه کنم کم کممممم

 وای دد خیل یدلم تنگ شده بود برات هق

Bianco
۰۱ شهریور ۱۳:۳۳

پاپا؟

بالاخره اومدی؟:)

نمیگی دل من هزار راه میره؟

خیلی نگرانت شده بودم..

خیلی مواظب خودت باش باشه؟:)

لاویو مور پاپا♡

استرلاااااااا
۰۱ شهریور ۱۳:۲۰

دد عزیزم امیدوارم از ته دلت خوشحال باشی اصن فیکه مهم‌نیستاااااا

فقط تو مهمی دوست دارم انقددددد بغلت کنم که خفه شی (زبونم لال شه الهی)نه در این حد ولی خوشحالم که یه خبری دادی 

ددی بخدا اومدم تو سایت پیامت‌و دیدم زدم زیر گریه به جون خودم پیامت‌و صدبار خوندم الان تو دلم داره پروانه پر میزنه و اکلیل گریه میکنم 

تو نمیدونی چقد دوست دارم 

اگه میام سایت فقط بخاطر توئه:)))))

خیلی دوست دارم 

زودتر بیا مواظب خودت باش خیلیییییییییی دوست دارم 

*بغل کردنت محکمممممممممم

*بوس کردن لپتتتتتتتت

*کشیدن لپتتتت

 

عاشقتم ددی

خدافظظظظ:))))))))

Mehrsa
۰۱ شهریور ۰۲:۲۲

منم میخواممممممممم عررررررررررررر 😭😭😭😭😭😭😭

همون جکی قدیمی...
۰۱ شهریور ۰۱:۵۵

ددی انقد نگرانت شدم که هر دو دیقه یه بار میومدم سایتو چک میکردم 

وایییییییی دد برگشتی بالاخره؟ دردت به جونم ایشالا زیبایی های زندگیتو با ادمای خوبی شریک بشی 

خیلی خوشحالم که سالمی:) دیگه اینجوری ما رو نگران نکن

*چشم غره مسالمت امیز

Liosa
۰۱ شهریور ۰۱:۵۴

من یه فیک یونمین خوندم اینجا.. پارت پارت میزاشتید

هرچی میگردم ادامش نیست.. ادامش چیشده؟ 

💙🩵 Blue Girl 🩵💙
۰۱ شهریور ۰۱:۱۸

قربونت برم ددی جگر گوشه ام 😭😭💔💔❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹 

دلم برات تنگ شده ، دیدن سخت تر شده ... بذار به پات بیفتم دوباره برگرد ....😭😭😭😥😢

ددی هر جا هستی و پی هر کاری مشغولی سلامت و شاد باشی و حالت پرفکت پرفکت باشه ( اشاره به اجرای کوکی Perfect ) 🥰 

اومدم سر کوچتون دم خونتون خونه نبودید ؛ راستشو بگو کجا رفته بودی ؟! 😀😂

کجا باید برم که یک شب فکر تو منو راحت بذاره ... محاله مثله من توی این حال بد کسی طاقت بیاره ‌...‌ 🥹😭

قربونت برم ماچ💋موچ💋 

ستاره بچینی 💫✨️✨️✨️

قربانتتتتت 🤩😍💖 فداتتتتتت 😘

شبت شیک 🌉🌃✨️✨️✨️

بوس بوس 😘😘😗😗😘

بای بای 🤑🤑🤑🤗🤗

Min Bora
۰۱ شهریور ۰۰:۲۱

ددددددددددیییییییییییییییی بلااخرهههههههههههههههه اومدددددددددددددددددییییییییییییییییببیی

اییییییییی خودااااااااااا میدونه چقد دلم برات تنگ شده بودددددددددددددددددددددددددددددد و چقددددددددددد نگران بودمممممممممممممممممممم

امیداوارم مشکلاتت زودتر حل شه 

و همونطور که ما باهات حرف میزنیم..تو هم میتونی هر وقت خواستی با ما حرف بزنی تا یه ذره سبک شی..ما همیشه هستیم..هر کاری از دستمون بر بیاد انجام میدیم برات..

ولی ددی دیگه اینجوری ما رو بی خبر نزاری هااا

خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلیییییییییییییی نگران میشیمممممممنمممممممم

مراقب خودت باشی ددی گشنگم

از دور ماچت میکنمممممممممممم

سارانگهههههههههههههههههههه فراوانننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

مسواک کوکی:)
۰۱ شهریور ۰۰:۰۲

هعی ددی ژونم امیدوارم این زیبایی های زندگیت هرچقد زودتر راست و ریست شن به مولا :/ 

دلم برات تنگیدع دد 

Kim bora(خیار🥒)
۳۱ مرداد ۲۲:۲۴

مونییییی تو از ددی خبر نداری؟🥺

لاقل بیا بگو حالش خوبه از نگرانی در بیایم🥲🤍

نگرانیم
۳۱ مرداد ۲۱:۴۹

دد؟ خوبی؟ ددددددد

بیا بگو اوریتیگ ایز اوکی

توروخدا

همون جکی قدیمی...
۳۱ مرداد ۱۹:۳۲

ددی به خدا میرم مث فنای گلزار واست چنل میزنم هر روز از نبودنت میگمااااا 

حالا بچه ها نگران نشید ددی یه بار گفت مونی فامیلشه، وقتی مونی فیکا رو اپدیت میکنه حتما ددی رفته سفر یا نت نداره

Mehrsa_jkkkkk*-*
۳۱ مرداد ۱۷:۴۵

ددیی؟

کجایییی؟هق

دد تنهامون که نمیذاری نه؟حالت خوببه نه؟

بیا فقط بگو حالت خوبه و برو باشه؟خواهش میکنم

 

مامان مونییی؟این چند روزه همه اپدیتا رو تو میذاشتی میشه بگی ددی کجاست تولوخودا

 

ددی خیلی دلم برات تنگ شده خب؟الان واقعا نیاز دارم که بیای و بگی خوبی... امروز تمام امیدم از مدرسه تا خونه این بود که اومده باشی سایت و بگی همه چی خوبه و حالت خوبه ولی مثل هزار دفعه قبل اومدم و دیدم که هیچ خبری نیست خواهش میکنم ددی برگرد باشه؟

🖤my white hell🖤
۳۱ مرداد ۱۶:۱۳

لطفااااا برگرد.الان هیچی برام مهم نیست.هیچی بجز تو.برگرد دلم برات سیاه شده.لطفااااابرگرد.میدونی چند نفر میان تو سایت به امید اینکه ببینن تو برگشتی ولی می بینن نیومدی و ناراحت میشن؟راست میگن تا یه چیزی رو از دست میدی قدرشو میدونی.

Kim bora (خیار🥒)
۳۱ مرداد ۱۵:۵۹

ددیییی هق🥲

الان یه هفته اس نیسییی

ایشالا هرجا هستی خوشحالی❤️‍🩹

مواظب خودت باش 🫂

ولی اینجا یه ملت منتظرتن🥺

میدونی روزی چند بار هممون به سایت سر میزنیم بلکه اومده باشی🥲

کاشکی از قبل یه خبری میدادی نگران نشیم🙂

دد الان نه فیکا مهمه نه کامنتا فقط تو مهمی🥲

لاقل یه ندایی بده یه کامنتی پستی اپدیتی چیزی که بفهمیم حالت خوبه😢

ولی از ته دلم امیدوارم خوب باشی🥲🫂🤍

لاب یو❤️‍🩹🫶🏻🫧

KIM ROSE
۳۱ مرداد ۱۵:۳۱

دد ب امید اینکه کامنتامو جواب داده باشی اومدم تو سایت ولی دیدم نیستیییییی

ور آر یو نَو؟ 🥲🥲🥲💔

سکینه
۳۱ مرداد ۱۰:۴۰

ددی نیستی؟ تو تموم امیدمونی کوجایی

Yurã
۳۱ مرداد ۰۱:۴۶

دد واقعا نیستی ؟ 

دد

دددد

Min Bora
۳۱ مرداد ۰۰:۰۲

ددی..دلمون برات تنگ شده

لطفا زود بیا

تو که این همه آدمو وابسته خودت کردی چرا یهویی میری خبر هم نمیدی بهمون؟

امیدوارم حالت خوب باشه

نباید به این فکر‌ کنم که ممکنه اتفاقی افتاده باشه برات..

ما منتظرتیم..لطفا زود برگرد ددی جونم

 

 

استرلاااااا
۳۰ مرداد ۲۳:۲۱

دد عزیزم؟

منی که میدونم نت نداری مگه نه؟

اینترنتِ‌ت تموم شده مگه‌نه؟

لطفا برگرد ماهمه منتظریم 

فقط گوشی‌و خاموش کردی و گذاشتی کنار 

همچی اوکیه

لطفا برگرد

Yurã
۳۰ مرداد ۲۲:۴۶

دد دد نژتژتژتینتی

فیک لیتل اسپیس میخوام😭

و اینکه چرا نیستی🥲💔

143
۳۰ مرداد ۲۲:۱۴

مامی من کوووو؟هااااا؟

همون جکی قدیمی...
۳۰ مرداد ۲۱:۵۷

بیاید مثبت فکر کنیم حتما رفته سفر👌

گیلیگیلیگیلی"
۳۰ مرداد ۲۰:۴۱

ددییییی!!

کوجایی پیشی کوشولو؟؟؟؟؟

دل تنگتیم بی وفا))))))

زود بیاااا لنتییییی

Kim bora (خیار🥒)
۳۰ مرداد ۱۸:۲۵

دد به خدا داره گریه‌م میگیره🥲

چرا نیستیییی😭

نمیتونم نبودتو تحمل کنم🥺

ولی ایشالا که داری خوش میگذرونی هرجا که هستی🥲🥺❤️‍🩹🤍

Kim bora (خیار🥒)
۳۰ مرداد ۱۵:۱۹

ددی الهی قربونت برم چرا پیدات نیس زبونم لال اتفاقی که نیافتاده؟

به خدا دارم نگران میشم دلتنگتیم همه ددیییییی😭

حالا ایشالا چیزی نیست بیاین مثبت بین باشیم امیدوارم اتفاق خوبی براش افتاده باشه هق🥲🫶🏻❤️‍🩹

ولی دد میس یو سو ماچ🤍❤️‍🩹🥺

همون جکی قدیمی...
۳۰ مرداد ۱۴:۵۶

بابا لنگ دراز عزیزم، جکی فدات شه دردت به جونم کجایی؟ 

شکلات فندقیم منتظریم حالت خوب بشه و بیای ها! 

منتظرتیم شیرین عسل🍫🌱

a.gh
۳۰ مرداد ۱۲:۱۳

واقعاااااااااااااااا داریم نگران میشیم ددییییییییییییی

 

کوجایییییییییییییییییی؟

نرتنثپبخبتمبنر
۳۰ مرداد ۱۱:۵۶

ددیییییی کوجاییییییی دارم نگرانت میشممممم برگرددددددد 

(وی همچنان منتظر است ) کوجاییییییی

 

استرلااااا
۳۰ مرداد ۰۹:۰۲

ددیییی

چرا نیستییی چندروزههههههه

لطفاب بگرد ما همهههههه منتظریم 

من هر دو دیقه یبار میام سایت تا ببینم اومدی یا نه 

ولیخب نیستی 

 

لطفا برگرد

لاااووو یوووو

𝓑𝓪𝓫𝔃 𝒞𝒶𝓉
۳۰ مرداد ۰۴:۴۰

ددیییییی ژونننن

کجایییی؟

حسه اینایی رو دارم که منتظرن مامانشون از بیرون بیاد و بهشون خوراکی بده

زود ببااا ددییییییی

 

Min Bora
۳۰ مرداد ۰۱:۳۳

ددددددددددییییبیببببییییییییبیییبببیییییی

کوجایییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

په ناتنی مختار(دلتنگ پدر) شی

خواهش میکنم

خب میدونی؟اون جز اولین فیکایی بود که خودندم و با اینکه کاپل هاش یه جوری بود و اینکه چیز زیادی ازش یادم نمیاد،هنوز منتظرم‌ نویسنده اش یه کاری کنه😂

ولی خو من شاید بیشتر از ۱ ساله راجبش از ددی پرسیدم گفت پستش رو مخفی کرده..پس فکر کنم دیگه نمیاد..ما هم دیگه نباید منتظر باشیم

بچه ناتنی مختار (دلتنگ پدر)
۲۹ مرداد ۲۲:۳۹

دد دلتنگتیم پدرر

مین بورا شی ممنونم

ای وای یعنی چی من الان از کجا بخونوم؟ من دلم میخوادش اکنون چه کنم با این دلم 

ددی یعنی  چی که پسره پیداش نیست نویسنده نیس مگه پیداش کنیدددد من میخوام هعی گریم میگیره الانننن

و Darlin Bk عزیز این حرفا چیه هنوز که میگن نیست ولی کلش برات(کیسن خلیفه اس)

بچه ناتنی مختار (دلتنگ پدر)
۲۹ مرداد ۲۲:۳۸

دد دلتنگتیم پدرر

مین بورا شی ممنونم

ای وای یعنی چی من الان از کجا بخونوم؟ من دلم میخوادش اکنون چه کنم با این دلم 

ددی یعنی  چی که پسره پیداش نیست نویسنده نیس مگه پیداش کنیدددد من میخوام هعی گریم میگیره الانننن

و Darlin Bk عزیز این حرفا چیه هنوز که میگن نیست ولی کلش برات(کیسن خلیفه اس)

Min Bora
۲۹ مرداد ۲۱:۰۱

ددی؟

کجایی؟

چند بار اومدم سایت نیستی

میشه یه خبری بهمون بدی؟ما خیلی نگرانیم..

 

و بچه ناتنی مختار(دلتنگ پدر) شی

اون اسمش punishment بود که من قبلا از ددی پرسیدم راجبش

پستش رو ورداشتن تا فصل ۳ بیاد ولی انگار خبری از نویسنده اش نیست

استرلااااااا
۲۹ مرداد ۱۷:۲۷

ددی جونم؟

چرا نیستی؟

من دلم برات تنگ‌ شدهههه

اینجا کسی نیست مث تو با من حرف بزنه تا ناموس قربون صدقه برههه

هیقققق

لطفا برگرد 

حتماااا گوشی‌و چن روز گذاشتی کنار

چونن واقعا احتیاج‌ه برای هممون حداقل من

زودتر‌برگرد مواظب خودت باش 

لااااووووو‌یووووووو سووووو ماچچچچ🫀🤍🎀

mehrsa_jkkkkk^-^
۲۹ مرداد ۱۲:۱۷

دد همه چی روبه راهه؟

خوبی ددی قشنگم؟

میدونی چند دفعه اومدم تو سایت تا ببینم اومدی یا نه؟ددی خب دلم تنگ شده برات عه T-T

 

ددی کجایی؟دقیقا کجایی؟کجایی تو بی من؟تو بی من کجاییییی عاااااا عرررررر هققققق T-T

a.gh
۲۹ مرداد ۱۲:۱۷

ددییییییییییییییییییییی

کجاییییییییییییی؟

نیستی چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Kim bora (خیار🥒)
۲۹ مرداد ۱۲:۱۲

ددیییی ۳۰ نفر تو سایت چشم انتظار تو ان

به قول بچه ناتنی مختار :دلتنگ پدررررییییییم😭😭🥲

Kim bora (خیار🥒)
۲۹ مرداد ۱۲:۰۹

دد به خدا دیگه دارم نگران میشم کوجایییییی؟❤️‍🩹🥲

Mehrsa_jkkkkkk
۲۹ مرداد ۰۸:۴۷

ددیییییی کجایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟

 

 

نمیگی اینجا یکی دلش برات تنگ شدهههه؟

بیا بگو که حالت خوبه دددددیییییییییی هق

Darlin Bk
۲۸ مرداد ۲۳:۳۹

بچه ناتنی مختار (دلتنگ پدر)

 

من اینجام که بگم: تیریخیدا وقتی پیداش کردی بده منم یه ناخونکی بزنم(:🤏

بچه ناتنی مختار (دلتنگ پدر)
۲۸ مرداد ۲۳:۲۱

دد و بقیه هلپپپپپپپپپ شاید اینجا جاش نباشه ولی دد دنبال یه فیکم اگه کسی میدونه میشه بهم بگه مشخصاتش(امگاورسه+کاپلش سپ و تهجین و ناممین بود دو فصلش اومده بود 

هوسوک دبیر مدرسه بود جی کی و یونگی و جیمین و ته ته باهم رفیقن تو یه مدرسه بعدش یونگی حامله میشد و و )

دوفصلشو داشتما وقتی گوشیمو عوض کردم پاک شده کلا:/💔🥲

بچه ناتنی مختار (دلتنگ پدر)
۲۵ مرداد ۲۱:۱۱

ددی اصلا فکر نکنی  پول ندارن بخرما اصلاااا فقط موتاسفانه زبانم در اون حد نیست بفهمم چی میگن نمیشه یه جا سایتی جایی معرفی کنی مفتکی (ایم فریگن) بخونمش به ولله پول ندارم سیدان انقد امسال پول خرجم کردن (مشکلات جسمی دارم خرج اونو میگم)

 

BTL
۲۳ مرداد ۲۱:۵۵

ددی عاشقتم🫂💜خودت میدونی چرا🤭🤫

Kim bora (خیار🥒)
۲۳ مرداد ۰۸:۵۸

درسته یکم دیرتر بیدار شدم ولی به پیروی از گلدن هوپ:

خواستم به اون ۱۷ نفر دیگه ای که بیدارن سلام کنم

سلام بر مرغان گل(از خروس گذشته خو)

همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ؛
۲۳ مرداد ۰۷:۴۹

خواستم به اون پنج نفر دیگه ای که این ساعت بیدارن سلام کنم

سلام خروس😔✨

KIM ROSE
۲۲ مرداد ۲۲:۴۲

خب مورد قبول واقع نشد😐من برم در عمود محو شممم

KIM ROSE
۲۲ مرداد ۲۱:۵۰

فااکککک

خب من تمام اون چرت و پرتایی ک میخواستم از دیجیکالا با قیمت مفت بخرمو ول میکنمو میرم اینو ب اجیم نشون میدن تا برام بگیره

بایییییی

دعا کنید قبول کنه😔پسته نذر کردم هاااا

یونگی مین
۲۲ مرداد ۱۹:۰۰

منم هم برات میخرم هم ترجمش رو بهت میدم تا ادمینی به خوبی تو اذیت نشه سر انگلیسی بودن کتاب :) 

* با سرعت برق رفتن به سمت مامانم *

*گفتن : مامان ادمین کتاب رو میخواد زود باش ترجمه کن *

*برداشتن کاغذ های ترجمه شده و هجوم به سمت لبتاب *

* لبتابم که برگاش ریخته و میگه رئیس نمیکشم هم زمان هم ادیت کنی هم اینا رو تایپ کنی از من پیرزن انفدر کار نکش *

*زدن لبخند ملیح *

*شروع به وارد کردن ترجمه تو ورد *

ادمین فکر کنم با این سرعت از شروع کار کردنم اذان صبح نشده تموم کنم ! نمیدونم ؟ شاید ؟

شاید بدم فصل 1 رو امروز بزاری *-* بزار ببینم چی میشه ^-^

 

سالانگهه :)

یونگی مین
۲۲ مرداد ۱۸:۲۹

ممنونم منم این تبلیغ خرید رو دیده بودم :) چون از تلگرام دان کرده بودم زبون اصلی کتاب رو اولش گفتم نه ولی میخرمش *-*

راستی ترجمه کتاب هم حدود یه دو فصلش داره تموم میشه :") حالا باید بیارم از روی کاغذ روی ورد فکر کنم یکمی طول بکشه ولی حتما درستش میکنم :)

سالانگهه :)

•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐀 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫!!•
۲۲ مرداد ۱۵:۵۹

پاپی وار رفتن سمت مامانم و نشون دادن این پست:

•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐀 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫!!•
۲۲ مرداد ۱۵:۵۹

تو برا من بخر منم برا تو میخرم دد 😔😂

H.h (در کف ویدیوی جدید جونگ کوک برای CK)
۲۲ مرداد ۱۵:۳۷

ددییییییییی

آی افینگ لاو یووووووووو

الان اینو دیدم

یورتمه رفتم طرف مامانم

و با پارگی فراوان راضیش کردم

داره میخره حیحی

البته یکم خیلی سخت بود

چون همین یه هفته پیش برام گوشی ۱۲ میلیونی خریدن

و دو هفته دیگه هم میخوایم بریم مسافرت و کلیم خرید اونجا دارم

ولی اینجوری بودم که

مامان پروندمو دیدی کههه(پروندمو تازه گرفتم)

معدل هفتن و هشتم و نهم کامل بیست شدهههههه

فرانسه ترم قبل ۹۶ گرفتم این یکیم ۱۰۰ گرفتمممم

زبانم ۹۲.۵ گرفتممممم

برنامه نوی....

مامانم: خیله خوب خفه شو برو کیفمو بیار، ببین بابات بفهمه پوستتو میکنم هاااا

من:

* یورتمه رفتن به سمت کیف

کله معلق شدن در راه

ددی عرررررررررر

عاچقتمممممم

 

Hani:)
۲۲ مرداد ۱۴:۲۵

ددی بیا خودم برات میخرم اینا رو ول کن😂🗿🤡💔

R.Stephen
۲۲ مرداد ۱۳:۵۵

یکی بیاد برای منم بگیره! 

Kim bora (خیار🥒)
۲۲ مرداد ۱۳:۴۲

اینجور که پیداش همه فقیر و بدبختیم عاحححح ای جندگییی🫠

پایه اید همه پول بزاریم رو هم یکیشو بگیریم نوبتی بخونیم هر بزنیم؟؟؟؟

F/A
۲۲ مرداد ۱۲:۴۳

دقیقا وقتی پولم ته کشیدهههه 😭😭😭😭

این زندگی ریده بهم فااااک

این کد امنیتی دیگه چه کوفتیه این پایین؟ جدید اومده؟

Vkook. Darya
۲۲ مرداد ۱۲:۳۴

دد واقعا میخوام برات یکی بخرم ..

منتها ته حسابم اندازه پول پستشم نیست 😂😂😭💔

یعنی اینجا یکی نیست منو ددی رو دوست داشته باشه برامون بخرهه؟؟ 😭😭💔

همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ؛
۲۲ مرداد ۱۲:۲۶

باید وقتی مامانم میگفت چه کتابی دوست داری برات بگیرم بجای علمی تخیلی اینو میگفتم😂😭

همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ؛
۲۲ مرداد ۱۲:۲۱

ددی برو به عنوان پول تبلیغ یدونه ازینا رایگان بگیر بزن بر بدن✓🌝

ما عاح در بساط نداریم😔

Kim bora (خیار🥒)
۲۲ مرداد ۱۱:۳۹

ددی بلات میقلم فقط یه بوسم بده اول🥺

(نمی‌دونم چرا ک.ص.خل شدم اینجوری لوس بازی درمیارم🤲🏻....خدا مارو ببخشه)

Kim bora(خیار🥒)
۲۲ مرداد ۱۱:۲۱

ددییییی نگرانت بودممممم کجا بودیییییییی

میدونستید من یه خیار مظلومم و خیلی بچه ی خوبیم؟کی بلام میقلههههه؟؟🥹🥺🥺🥺

عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۲ مرداد ۱۰:۴۴

کسی خرید برای منم بخره.

Nothing
۲۲ مرداد ۰۹:۳۶

دد بوالله کتاب بهونه س من برات جهاز عروسیتو میخرم 😔

Mehrsa_jkkkk*-*
۲۲ مرداد ۰۹:۰۰

ولی دد منم از اینا میخواممممم

 

میشه یکی هم واسه من بدبخت بخرهه؟

باورم نمیشه همچین فرصتی داره از دستم در میره ولی از اونجایی که مامان و بابام منتظره یه اشاره از طرف من به بی تی اس هستن تا کل چیزایی که ازشون گرفتم رو ببرن قایم کنن نمیتونممممممممممممم ای تف بر این کنکور که زندیگیمون رو داره به گ*ه میکشونه ایشش

منم میخوام دددددددددییییی

 

بگو یکی هم واسه توت کوچولوت بخرههههه

ولی دد قول میدم بعد کنکورم ده تا ده تا بخرم نصفش رو هم میدم به خودتT-T هعی زندگیXD

Star and Moon
۲۲ مرداد ۰۸:۳۸

خودم برات میخرمممممم

ولی چقدر قشنگن....

خوشم میاد فقط 7 نفر تو سایتن منم اولین لایک رو گرفتم:)))

سحرخیزاشون خودمونیم ددی:))))))))

 

Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان