BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Moon Motor Cyclists

_d9_85_d9_88_d8_aa_d9_88_d8_b1-_d8_b3_d9_88_d8_a7_d8_b1_d8_a7_d9_86-_d9_85_d8_a7_d9_87_1y4d.png

🔥FULL🔥

نویسنده StarandMoon
ادیتور EDI san
کاپل هونهان . چانبک . کریسهو . کایسو
ژانر جنایی . پلیسی . رمنس . اسمات(علامت زده شده) . ماجراجویانه
محدودیت سنی 16+
تعداد صفحات 646
وبلاگ نویسنده «  کلیک کنید »
راه ارتباطی « لینک ناشناس نویسنده »

 

🎬 Fanfiction Teaser 🎬

 ⚫️ CLICK ⚫️

  

خلاصه: 

لوهان و بکهیون دو تا دوستن که به آمریکای مرکزی میرن.

اما فکرشم نمیکردن که چندتا کره ای اونجا ببینن. کره ای هایی با گذشته دردناک و آینده ای عجیب.

خب مسلما عادی نیست که چندتا دانش آموز دبیرستانی یه کلاب که مرکز معاملات قاچاقه رو اداره کنن،مگه نه؟؟  

 

برشی از داستان: 

1...2...3....حرکت

صدای موتور سیکلت ها بلند شد و ثانیه ای بعد بین صدای تماشاچی ها،زیر نور ماه،گردی از خاک بلند شد و ده موتور سیکلت با سرعت دور شدن.

صدای جیغ...............

صدای تشویق............

صدای داد و فریاد.......

صدای اهنگ.............

همه اینا باعث میشد لبخندی روی لبهای صاحب کلاب بشینه.صاحب کلاب موتور سواران ماه که به قیافه پوکرش معروفه.

«اوه سهون مرد یخی»

کمی بعد،موتور مشکی رنگی که طرح هلال ماه روش حک شده بود،از خط رد شد.بهترین موتور سوار کلاب.

پسرک کلاهشو درآورد و نگاهشو به رییس جذابش دوخت. سهون هم جلو رفت و دست راستشو روی شونه چپ پسر گذاشت. سرشو خم کرد و کنار گوش پسر با صدای گرم و بمی زمزمه کرد: «کارت خوب بود لوهان»

و از کنارش رد شد و برنگشت تا ببینه چه اتشی به دل پسرک انداخته. برنگشت تا ببینه گونه های سرخ لوهان حتی زیر نور های رنگی اطراف هم معلوم بود.....

 

از این دنیای لعنتی متنفرم که وقتی کل زندگیم مثل شب تاریک بوده و تو تنها ماه زندگیم،میخواد تو رو هم ازم بگیره!

+متنفر نباش.....من قرار نیست ازت جدا بشم و همین دنیا،تو رو به من داده!

   

با حضور: شیومین،لی،تائو،جونگده،لومارک از ان سی تی،ریوهِی و میتسوکی از وبتون لوکیزم

    

🌶🏍🌙DOWNLOAD🌙🏍🌶

    

سخنی از نویسنده:

این فیک در یه بازه ی زمانی با فیک استاربایک خودمه که هنوز ننوشتمش ولی یه فیک با کاپل های بی تی اسه که صحنه ی پایانیش صحنه ی پایانی همین فیکه ولی از دید پسرای بنگتن.

   

805_vpfe.png

۱۵ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Mioo
۱۳ بهمن ۱۱:۵۱

سلام خوبی؟ 

من فیک بی تی اس مینویسم ولی خب مطمئن نیستم خوب مینویسم یا نه چون تا حالا به کسی نشون ندادم... 

میشه فیکم رو بهت نشون بدم و اگه دوست داشتی توی است بزاریش؟ :) 

RM. kiute.ARMY

سلام دلبرم تو خوبی؟*^*
البتهههههه قشنگممم در خدمتم عزیزT^T مطمئنم عالی نوشتی!
EDI San
۲۵ مهر ۲۰:۳۷

اینجا چه خلوته....

بذار نظر بدم رند شه حداقل*^*

 

سلام ددی خوبی؟

میگم من یه سوالی برام پیش اومد از ستی پرسیدم اونم چون شرایطش مثل من بود نمیدونست چی بگه.

من امسال سال دومه که کنکور چیز خوبی قبول نشدم و یه جورایی خیلی تحت فشارم

انقدر بده یه سال دیگه هم پشت کنکور بمونم؟

راستش خیلییییییییییی از سمت خونواده حرف میشنوم برای همین گفتم از یکی دیگه بپرسم(چون به جز ستی به کسی نزدیک نیستم)

از اونجایی که محرم راز همه ای و احتمالا از این درد و دل ها زیاد شنیدی

نظری داری چجوری حالم رو بهتر کنم؟

چون حس میکنم اگه بخوام باهاشون بحث و جدل کنم فقط حرمت شکنی میشه آخرشم خودمم که پشیمون میشم(چون براشون مهم نیست که حرفاشون رو من چه تاثیری میذاره.فقط منم که اهمیت میدم...)

این صرفا یه نظر خواهیه چون واقعا موندم...

شرمنده اگه سرت رو بردمT-T

RM. kiute.ARMY

نوکر مرامت زندگیییییT^T

سلاممممم فدات بشم من تو چطورییییییی:")))؟؟ دلوم تنگ بود دخمل گلممممT^T

دردت به جونم خوشگلم که:)
میفهمم...خیلی زیاد..
من هر سال رتبه ام یه سه هزار تا، پنج هزار تا کمتر میشد و خلاصه خوب میشد...اما بازم موندم پشتش و امسال رتبه ام از سال قبلم گ.وه تر شد.
اما میدونی...من اتمام حجت کردم حداقل با خودم! گفتم امسال میرم، حالا هرچی بشه...من تلاشمو کردم، من درسمو خوندم، کم کاری نکردم که بگم اره تقصیر من بوده، هزار جوووووووور شرایط هست تو زندگی اونم تو کنکور کشور عزیزمون ایرااااان که یا پول داشته باش، یا از اول یه مدرسه ی خفن خونده باشی، یا نهایتا یه سهمیه تپل.
جز این سه تا، برای ما معمولی ها جا نیست بخدا:)
اگه میخوای، امسال هم بمون، چون به ولله قسم، هرکسی کشش موندن پشت کنکور رو نداره...ببین دیگه تو چقدر خارق العاده ای دختر! ببین چقدر فوق العاده ای که موندی پشتش و دلت هم چقدر مهربونه نفسسس:)

اما پیشنهادم اینه که بری، حداقل یه سال برو و توی فضایِ تحصیلی جدید باش. نهایتا میتونی دوباره، یه سال دیگه، ده سال دیگه کنکور بدی. الان مگه رتبه ی کنکور مهمه؟؟؟ رفیقم آزاد علوم کامپیوتر خوند اراک، دو ترم بعد کنکور داد الان دندون پزشکی میخونه کرج. میگفت فقط میخواستم ذهنم ازاد شه. میدونم خانواده واقعا آدمو تحت فشار میزاره و اصلا نمیشه تحمل و توجیحش کرد اما خب...تو تا اخرش ور دل پدر و مادرت نیستی...منم نیستم...اونا هم خودشون دیگه ور دل پدر و مادرشون نیستن...به خودت بیشتر از هرچیزی اهمیت بده.
تو این شرایط اقتصادی و سیاسی، مهم شغله، مهم پوله، مهم آبروئه که دیگه خیلی ها بهش چوب حراج زدن...با رتبه کنکور تف هم نمیندازن تو صورتت. نه اینکه تو دانشگاه خوب و رشته خوب هیچی نباشه ها! اتفاقا هست! خیلی زیاد! اما این یکی از میلیون ها راه موجود برای رسیدن به خوشبختی ئه.

سرنوشت همین بوده، نه اینکه لنگ بندازی رو لنگ و ککت نگزه. اتفاقا تو انقدر برات مهمه که شده دغدغه ات! و انقدری با فکری که بهش اهمیت میدی و برات مهمه خوشگل من. پس شک نکن نون قلبت رو میخوری...توی همین مسیری که انتخاب کردی، یه شروع جدید برای خودت بزار. با ذوق شروع کن:>
درباره ی افکارت حرف بزن دورت بگردم. نریز تو خودت زندگی من...

الان که کامنتت رو جواب میدم اذانه، دعا کردم برات ان شا الله گره از افکارت و کارت باز بشه و بهترین برات اتفاق بیوفتهکه میوفته. چون تو بنده ی لایقِ خالقِ غشقی خوشگل خانم:)

دشمنت شرمندههههههههه عزیزمممممممT^T رفیقیم هااا نا شلامتیT^T
Huka _VJ.YG
۳۱ مرداد ۱۰:۴۶

اکسووووووووووو

بابا به به 

RM. kiute.ARMY

بنازممممم ای جااااان😔
EDI San
۲۵ مرداد ۰۸:۴۱

سلام ددی چطوری؟

دیدی بالاخره کاری کردم ستی یه فیک بنگتن با حال و هوای موتورسواران ماه بنویسه؟:))))))))))

نه دیدی؟

مخشو زدم^^

RM. kiute.ARMY

سلاممممممم ادی سان مننننT^T تو چطوری عسلممم؟*^*
نفوذ داری هااااا بلا گرفتههههه خهثاقمهلعا4قمعلامصاعقنعفاینث🌚🌚🌚🌚
فدات بشمممممم😭😭😭😭
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۴ مرداد ۱۴:۰۹

واقعا مرسی که بالاخره یکی از اکسو با ژانر جنایی و پلیسی نوشت.

فقط حیف امروز کلاس دارم باید فردا بخونم.

RM. kiute.ARMY

این برای تو تا ابد همینجاسستتتT^T
BTL
۲۳ مرداد ۲۱:۵۳

یا خدا...این خود جنسه:)

RM. kiute.ARMY

به وللههههههههههههه!!!
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان