BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن His Return

⚜️FULL⚜️

⚜️دارای ورژن استریت⚜️

نویسنده vkook_hedi
ورژن کاپلی تهکوک
ورژن دخترپسری تهیونگ×هیونا
ژانر عاشقانه . کلاسیک . انگست . فراموشی
محدودیت سنی 16+
تعداد صفحات 227
آیدی تلگرام نویسنده vkook_hedi1997
لینک ناشناس نویسنده " کلیک کنید "

  

🎬TEASER🎬

⚫️ CLICK ⚫️

  

خلاصه:

بالاخره سرنوشت رقم میخوره و با اینکه دل عشاق داستان شکسته است، اما ملاقات دوباره ای شکل میگیره!

موفقیت آمیز نیست...اما...داستان جداً قرار نیست با آرامش پیش بره؟

  

:Taekook Ver

✉️🍁☕️DOWNLOAD☕️🍁✉️

   

:TaehyungXHiyona Ver

✉️🍁☕️DOWNLOAD☕️🍁✉️

       
805_vpfe.png
۷ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
روهی
۱۸ فروردين ۱۳:۱۱

لینک تیزر خرابه؟؟ ارور میده برا من..

RM. kiute.ARMY

بله متاسفانه:"(
باید مججدا از نویسنده لیمش رو بگیرم ممنونم که بهم خبر دادی فدات شمT^T
s.d
۲۶ اسفند ۰۰:۳۸

کامنتای قبلیمو ک میخونم ،میفهمم چقدر ادم خوشحالی بودم، بعد از کلییی سلاممممم خوبی ددی حالت احوالت چطوره بچا ها خوبن،انگشتت سالمه؟خب دیگه مزاحمت ایجاد نمیکنم فقط امدم سلامی بدم بعد از کلی اگه منو یادت باشه:)

RM. kiute.ARMY

عزیزدلم:> دردت ب جونم ک...
سلامممممم تاج سرررر تو خوبی فدات شم؟T^T انگشتمم هم خوبههه*^*
مراحمی خانم گلم معلومه ک یادمه تور:>
بهار♡:)
۲۲ بهمن ۰۰:۴۴

حقیقتا با همه احترامی که برات قائلم ددی🤍

ولی نظر شخصیم در مورد این فیک این بود که 

به معنی واقعا مضخرف بود و بنظرم اصلا ارزش خوندن نداره شروع غیر منطقی پیدا شدن عجیب غریب جیمین اتفاقایی که برای تهیونگ افتاده بود برا یک فلش😐 ودفاک 

و کلا خیلی سم بود 

دوباره ۷ سال کما رفتن دختره😐😐😐ودفاک جدا 

خیلی چرت بود و واقعا وقتتون رو تلف نکنید مضخرف بود این😐

اصلا جدا الان تو یه وضعیت ودفاک خاصیم 

اینجا رو خودت فقط میخونی ددی؟

ددی جدا فیک ها بنظرم باید مثل یک رمان قشنگ باشند و ببین نمی‌دونم خودت اینو خوندی یا نه اما جدا مطمینم اگه بخونی میفهمی چققققققدر مضخرف بود 

ددی فراتر از تصورت 

همچیش تخیلی بود 

حتی عشقشون😐

جدا شبیه این فیکا هست طرف مثلا ۱۲ سالشه نشسته فیک نوشته عین همونا آبکی بود 

و میدونی ارزش سایت رو میاره پایین چون همیشه اینجا اینطوریه که اکثر کارا واقعا خفنن 

و جدا این فاجعه بود ددی ۱۵ سال تهیونگ نبوده به چه دلیل فاکی ای؟ بخاطر یه فلش که حتی تهیومگ نمیدونه توش چیه رضایت میده ۱۵ سال تمام برده جنسی یه عوضی باشه ولی فلش رو نده به طرف😐 بعدم که میاد ۳ ماه تمام فقط هر روز می‌ره پارکی که با نامزدش قبلا میرفته آخه ودفاک ولم کن 

بعدشم در آبکی ترین حالت ممکن دختره یهو تصمیم میگیره برگرده یهو جیمین اونجا نازل میشه و میبینتش بعد ۱۵ فاکینگ سال و طوری رفتار میکنند انگار هیچی نشده و پسر خالشه😐 

بعدشم باز به مضخرف ترین حالت ممکن تهیونگ رو میبینه بعد همون موقع تصادف می‌کنه😐

بعدش که خوب شد یه یک روز با تهیونگ بود 

بعدش اون طرف که ۱۵ سال تهیونگ براش برده جنسی بود میاد عین آب فلش رو از دختره میگیره یه چاقو هم می‌کنه تو دلش دختره دوباره ۷ سال می‌ره کما😂😂😂😂😐

بقیشو نخوندم ولی فاجعه بود 

تازه من استریتشو خوندم ولی یه جاهاییش ادیت نکرده بود اسم جونگکوک بود😐🤣

خلاصه که کلا سبکی که توی برده جنسی باشه رو خود من بشخصه دوست ندارم ولی حالا طرف اینطوری می‌نویسه باشه ولی اینکه شبیه بچه های ۱۲ ساله نوشته بشه دیگه جدااا سمه 

هرچند که با اینکه فیکه ولی بازم بنظرم یه موضوع هایی خیلی دیگه بازن 

ببخشید وقتت رو گرفتم ولی جدا از بس بد بود گفتم بگم اگه خواستی برش داری لاو🤍

شبت بخیر عزیزم💗

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

فدات شم من الهی💗💗💗 احترام رو برای من نباید قائل باشی چون من فقط ناشرم
احترام رو اول باید برای نویسنده قائل شی:>

و کامنتت برای نقد خوب بود اما اگه فقط نویسنده رو به سخره نمیگرفتی و از بعضی کلمات و گاردی که داشتی استفاده نمیکردی:>
نویسنده هم مثل همه ی ما انسانه....ممکن و الخطاست اما شما رسما کمر بر بستن پوستش بستی.

من حواسم به تمامی متحواهای سایت هست.
تک نفره همه رو میخونم اما ایا میشینم تا ته داستان رو بخونم؟؟؟
مثلا من نشستم اینجا و اره کل وقتمو بزارم برای خوندن..
نمیشه و از توانم خارجه.

اما ریدر ها میتونن با نقد محترمانه، به دور از توهین و تیکه به نویسنده کمک کنن.
شما الان کار های جدید نویسنده رو بخون. پیشرفت داشته. عالی عمل کرد. خیلی هم نقد ها براش مهمن.

بحث سیر منطقی داستان تا یه جایی به گردن منه...از یه جا به بعد خارجه.
چرا؟؟؟ چون باید نشست خوند. چون سلیقه ایه.

هر فیلم رو نمیبینی قربونت بشم..حتی اگه بگی فلان بازیگر توش بازی کرده که اسکار برده.
چون میگی سناریوش رو دوست نداشتم..لذت نبردم.

این پایین هم پیام نقد کننده داشتیم، منتها لفظ توهین کننده نداشتن:>

احترام من آخرین اعتباره سایته، اما احترام نویسنده اولینشه.

ممنونم از کامنتت دورت بگردمT^T
vkook_hedi
۱۱ بهمن ۱۵:۴۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

فلش رو کشیدی پایین یعنی فایل پرید؟🤔

 

 

نه ددی ، وقتی فلش رو میکشی اخرین اپدیت رو میاره...اونجوری فهمیدم فایل نیست.

وگرنه هر دفعه اونکار رو میکنم چیزی نمیشه😶

************************************************************************

 

اینجوری میکردم همیشه

RM. kiute.ARMY

اهان رفرش!

از شانست همون موقع رفرش کردی شلنگ لینک رو از پشت بستن😭😂
vkook_hedi
۰۷ بهمن ۱۸:۵۴

ددی یادم رفت بگم

اخرین دانلود بازگشت او ۱۵۳۱ بود که بعدش فلش رو کشیدم پایین ببینم چقد دیگه اضافه شده گفت فایل نیس

RM. kiute.ARMY

فلش رو کشیدی پایین یعنی فایل پرید؟🤔
یع آرمی
۰۵ آبان ۱۶:۰۷

های

عاااااا من هی میخوام فیک بدانلودم بخونم لود نمیشه

مینویسه خطای داخلی سرور

چیکار کنم؟؟؟🥺🥺🥺

RM. kiute.ARMY

های خوشگلم*^*
الان خطا رفع شد بیبT^T
SHIVA
۰۴ آبان ۲۲:۵۱

هی 😂 

من خوندمش... و اصلا هم برام مهم نبود که فردا امتحان تست قلم چی رو دارم... چون واقعا ارزششو داشت! 💛 

کارای این نویسنده رو خیلی نخوندم ولی میخام بگم 

مشکل داری؟ مشکل داری بیناموس؟ (جدی نگیر ✅) 

ما داریم اینجا زحمت میکشیم  

اقاا خو مگه اون فلش ک..ری چی بود مینداختی جلوشون راحتمون میکردی اینطوری چرا عذاب میدی ملتو 

خندم میایه 😂😂😂 

ولی  عالی بود دمت گرم به خاک سردمون زدی 😞🌝

RM. kiute.ARMY

هییییT^T
ای جون دلممم خوشحالیم باب میل بوده جیگرررT^T

بخدا همه ی اینا کیکه، سخت نگیر😔😂😂😂

با تشکر از کامنت شما جون دلممممT^T
Fatemeh
۳۰ مهر ۱۸:۰۶

سلام...

فکشنات خیلییی عالین لایک داری همین طوری ادامه بده دوست آرمی من 💜

RM. kiute.ARMY

سلام قشنگمممممT^T
فدات بشم من مرسییی کامنت*^*
کیم ماریا (دختر خوانده تهکوک)
۲۸ مهر ۱۱:۴۴

هیونگ میگم نویسنده کرم درونی فعالی داره مگه نه؟ 

کامان بیب بزار لااقل یه هفته سیر رفع دلتنگی کنن بعد پونزده سال 

حاجی اینو اوپن تموم کردی باید با فصل دو ببندیش 

اها هیونگ میگم ادرس خونشو داری؟ 

باچندتا بچه ها میخوایم بریم دیدنش اصلا هم کاری با نویسنده نداریم(قایم کردن شلاق و چاقو هام بهعلاوه اون بی دی اس ام ها)

هیونگ نویسنده رو عمیقق ببوسش و ازش خواهش کن کرم نریزه 

ما اینجا داریم زحمت میکشیم الکی که نیست میاد کرم میریزه

RM. kiute.ARMY

نویسنده امون آپشن اصغر فرهادی طور داره😔

متاسفانه اطلاعات شخصی نویسنده رو نمیتونیم به اشتراک عموم بزاریم😔 (زر میزنم تو یه شیتیل بزن به حسابم خودم میبرم جلو در خونشون. انقدر که کثافت پول پرستم😔)
ولی خب خشانت خوب نیست من عاشق صلحم😔
موووووووووووچ میکنم چه موچیییT^T
چشم چشمT^T
mah
۲۷ مهر ۱۴:۵۱

هلو هلووووو

من اومدم با دست پر هم اومدممدمدمرمبمیمیمی

از اونجایی که بنده بیستر استریت میخونم بنابر این.... من ورژن استریتتو دنبال کردم که اوکی باید بگم تو خیلی هنر داری و واقعا عاشق نوشته هات شدم داستانو خیلی قشنگ پیش بردی و... میدونی تو باعث و بانی خراب سدن منی دارم میرم ورژن تهکوک رو هم بخونم 

اوکی ددی خسته نباشی..از نزدیک نویسنده گولومون هم یه بوس گنده بکن...

کارا چطوره؟

ول اسمات میخواستم

RM. kiute.ARMY

های های بیبی*^*
خوش اومدییییییT^T
اوه لالا پس مشتری شدیییی خانومیییی😎

حتماا چشممممممT^T

خوبه خداروشکر برکت باهامونه😂
ان شا الله اونم میادT^T
کاپوچینو‌مارسی؛ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
۲۷ مهر ۱۰:۴۶

ددی؟فیک "ویکوک" مدرسه ای تو دست بالت هست؟!

حالا چه تو سایت چه تو واتپد اگه سراغ داری بگو..

وقتی بالاخره زمان خالی گیر میاری بعد یک فاکینگ ماه-

RM. kiute.ARMY

بله که دارم عزیزمT^T
-وقت طلاست!

https://fazayihaa.blog.ir/post/1134
https://fazayihaa.blog.ir/post/439
https://fazayihaa.blog.ir/post/528
https://fazayihaa.blog.ir/post/756
https://fazayihaa.blog.ir/post/1645
Hajin_park
۲۶ مهر ۱۸:۴۷

ددیییی

هرچقدر تلاش میکنم دانلودش کنم وقتی فایل کامل دانلود میشه میزنه no file و باز نمیشه🥲

چه کنممممم

RM. kiute.ARMY

فدات شم فایل چک شد مشکلی ندارهT^T مگر اینکه پی دی اف خوانت رو عوض کنی:">
Nebula
۲۶ مهر ۱۶:۴۰

ددیییییییی

من خیلی از فیکای سایتو خوندم ولی خب اولین باره دارم کامنت میدم ولی ددیییییییییی

ببین من فقط فیکشنای تهکوک و ویکوک میخونم ینی کوکوی نمیخونم.. این ورسه یا فقط ویکوک؟!

RM. kiute.ARMY

جونمممممممممم؟؟
اوموو پس حسابی خوش اومدی بیبییییییT^T
والا که اسمات نداره اما تهکوکه:">
A.SH
۲۵ مهر ۱۵:۴۷

شادی مارو دور انداختهههههههه😭😭😭😭___________

چرااا..چیشده مگه؟🥺🥺دلم کوکوی های معروفشو میخوادد

RM. kiute.ARMY

نه نه دور ننداخته پیاز داغ اضافه کردم😂
بچه ام سرش شلوغه:"(
Luna
۲۰ مهر ۲۳:۱۳

ورژن استرییییت

جیغغغ از شدت خوشحالییییی

یععععسسس خدایا شکرتتتتت

اسماته؟...

نهههه چرا اسمات نیییییی

خداااا😂😭

RM. kiute.ARMY

اخه صدا و سما اجازه تولید اون بخش رو نداد بهمون
Sevin
۲۰ مهر ۱۲:۱۷

خب این چه کاری بوووود اخه چرا تهش اینجوری شدددد اههههه😭😭😭😭

(از قضا من و نویسنده فامیل تشریف داریم و منتظرم که ایشون رو به صورت حضوری ببینم🔪🔪🔪🔪🔪😚😚😚😚)

RM. kiute.ARMY

سوپراااااایز😔
(هر گونه خط و خش روی نویسنده، حکم آسیب به بیت المال سایت رو داره و پیگرد گانونی دارد😔)
A.SH
۲۰ مهر ۰۸:۵۷

رکب خوردیم ابوسفیان😔 رکب خوردیم کیومرث..خیلی بد رکب خوردیم

 
ولی خداوکیلی این بی اسمات ها یه فاز قشنگ دیگه ای داره:"))
وای دقیقا! چقد حرف دل منه..با اینکه اسمات نوشتن خودش خیلی استعداد میخواد ولی بدون اسمات ها اصن ارامش بخشن...
ازوناست که لازم نیست سانسور کنی و میتونی کامل برا مامانت تعریف کنی🙂🙂💜💜
 
اتفاقا تو الان فارسی رو باما تمرین کردی دخترم😔
ای جان..راست میگیا...دیروز یه انشا نوشتم براشون کف کردن🤣🤣
 
عه..ددی منم داشتم به فیک های طولانی شادی فکر میکردم میخواستم بپرسم چیشده چرا نیستش ..چرا من بیخبرم..
چرا دیگه ازون ویکوک های بی همتاش نمینویسه برامون...
 
Rokajaki
دقیقا  حرف دل من! 15 سال شکنجه شد و من دارم جون میدم ببینم مگه چی بود تو اون فلش بی صاحاب😭😂اخرشم که شکستش..نگو اصلیه هنوز مونده..خب مرددد...نابودش کننن..
 
نویسنده بیا جوابگو باشششش...چی بود توش..نکنه میخوای فصل دو بگی کلک؟😂❣
(اخرین تلاش ها برای وادار کردنش به نوشتن فصل 2*)

RM. kiute.ARMY

سیروسعلی هم بگو بیاد😔

دقیقا موافقمممم:")
موقع خوندن هم استرس نمیگیری😔

تاثیرات تمرین مداومته😔

شادی مارو دور انداختهههههههه😭😭😭😭

صدا و سیما بهمون بودجه نداده😔 بودجه امونو دادن بت مختار😔

Rokajaki

𝕗𝕖𝕝𝕠𝕣𝕒 :)
۱۹ مهر ۲۱:۲۶

و منی که نمی تونم تهیونگ رو با ابهت این فیک ۱۰ سال هر/زه ببینمT^T

خیلی عالی بودددد اصن فوق‌العاده بوددددد🤌🏻🫠💖

دستت طلا نویسنده خوشگلم👀

RM. kiute.ARMY

هرروز منظورته؟👀
گوارای وجودت بانووووووT^T
Rokajaki
۱۹ مهر ۱۱:۲۸

حاجییی ویت مینتتتت

فقط منم ک هر پارت ک مردی ک تهیونگ رو شکنجه داد زنده میشد میگفت چه سگ جونه؟ این چراداینجوری بود چرا نمیمرد؟؟؟😂😂 فک کنم ربات بود.. نمیشه فصل دوم داشته باشه؟ تروخدااااا

خدایی خیلی بدبختی کشیدن هردو... یچیزی ک رام عجیب بود چرا تهیونگ با اینکه 15 سال شکنجه شد نمرد؟:| ایشالا ک سلامت باشه همیشه ولی احساس میکنم کارکترایراین فیک ی ژن نامیرا داشتن( کوفففتتت ی کلاغ خودشو داره میکشه اینجا چرا انقد صداش بلنده-_- انگار وسط بلک فارست زندگی میکنم😂) 

در کل فک کنم هدی شی با این روندی ک فیک تو دستش اومده تا اخر سال تحصیلی ی هفت هشتای بنویسه ماشالا ماشالا دست بقلمت خیلی خوبه ابجی♡♡

 

دد هر فیکشن و وانشاتی خوندم اسمات نداشتن... جریان چیه؟ کمپین نه به اسمات زدین من خبر ندارم؟😂 خوشم اومد نویسنده های سایتم ب راه راست هدایت شدن..(یادش بخیر شادی هر چند وقت یبار فیک میداد ادم اسماتش رو میخوند میگفت اسماتای قبل این سوء تفاهم بوده.. چ زمانی بود💔 ولی جدا از شوخی دلتنگ فیکاشم😭)

 

RM. kiute.ARMY

بعضی ها لامصب واقعا نمیمیرن:|😂 

شاید میرفتن میومدن یه چک میخوابوندن میگفتن حرف بزنننن! اینم میگفت نمیگممم بسوووووز😂
(جررررررر وای دهنت سرویسس😂😂😂 وای روکا برای من کلاغ خیلی خوش یمنه! یه مرده اشو توی روستا پیدا کردم و از اون موقع به بعد هی خوشی برام میاد😂)

نوکرتیم روکا قانووووووم مرسی کامنتT^T

والا گمون کنم ظهور اقا امام زمان نزدیکه همه توبه کردن😂😂😂
(وای گفتیییییییییییی😭😭😭😭 شادی بی تو گلنار بو ندارههههههه😭😭😭)
A.SH
۱۸ مهر ۲۲:۵۳

نههه..نه نویسنده...بگو که فلش رو میده بهش...بگوکه نسخه اصلی رو نشکست..نویسنده؟؟؟

خانم لوبیا...خانوم لوبیااا...مردیی؟خانوم لوبیاااااااااااااااااا....نهههه

وایسا...چی توی فلش بود..نهایتش نود بابابزرگش نه؟چرا شفاف سازی نکردییی..کمینستحجسصثشگثب....اخه من الان چجوری بخوابم؟

تازه داشتم حس میگرفتما...بگو که فلش رو داد..بگو که همشون باهم نمردننن...

هیح...ولی خیلی وقت بود نونده بودم ازینا...

من موقع فیک خوندن قشنگ توش زندگی میکنم..بخش اول که کوک از قطار پیاده شد..باورت میشه کامل بو و درجه ی دمای هوا رو حس کردم؟ :>>> حتی اون حس حالت تهوع بعد از پیادهش دن..(زیادی دارم حس میکنم :/)

توی همه ی فیک ها همینه اما اینسری یه طور قوی داشتم تجربش میکردم..خوبه اسمات نداشت..:/❤

ولی خیلی خوب بود...یکم زیادی واقعی شد فک کنم...ازونا که همه چی تا همیشه خوب نیست...ولیی...یه افتر قراره داشته باشیم..نه؟ بگو که هســـــــــــــــــت :)❤

برم فارسیمو بخونم..ای بابا..

ولی خوشمان امد..من نامه هاشو لاویدم...(پیش به سوی پرینت گرفتن اشون*)

RM. kiute.ARMY

رکب خوردیم ابوسفیان😔

ولی خداوکیلی این بی اسمات ها یه فاز قشنگ دیگه ای داره:"))

اتفاقا تو الان فارسی رو باما تمرین کردی دخترم😔
Emma
۱۷ مهر ۲۲:۵۳

پشمام

پشمام

پشمام

و واقعا پشمام

چرا اینقدر خوب بودددد؟؟

ستیهیبذمیکسای یویخیژذیدن

RM. kiute.ARMY

قابل نداره خانومی
محیا
۱۷ مهر ۱۷:۰۲

جیگرمممم اون مرده مرض داره بعد ۲۲ سال دست از دست این دوتا بدبخ ورنمیدارهههه 

خلاصه بگم خیلی خوب بود ولی آخرش رسید تو حس و حالم😂🙂👀

کنکورتم خوب میدی ایشالا بحییی

RM. kiute.ARMY

شتر هم بود ول میکرد این مرتیکه کینه گوریلی داشت😂
...
۱۷ مهر ۱۵:۵۶

با نام ویاد خدا شروع میکنیم خوندن کار های ای نویسنده را

RM. kiute.ARMY

قربتا الی النویسنده
Dayun
۱۷ مهر ۱۳:۲۹

یچیزی...

من دیروز اینو خوندم...

چرا اینجوری تموم شد؟😂

اینا انگار قسمت نیست عین آدم برن با همدیگه زندگی کنن😂🤌

RM. kiute.ARMY

سوپرااااااایز😂
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۷ مهر ۱۳:۱۷

اهمیت نمیدم فردا کلی کار دارم میرم که بخونم لیسلتتلیستب

RM. kiute.ARMY

بزن بر بدن!!!
🖤my white hell🖤
۱۷ مهر ۰۹:۳۴

عرر چراااا این طوریی تموم شدددد اشککک😭😭اولین فیکی بود که با دقت نشستم خوندمش چراااا

RM. kiute.ARMY

ایم سو ساری بات ایز فیک لاااااااو
s.d
۱۶ مهر ۲۰:۴۴

ب نظرم خیلی ناحقیه ک شماها کلی زحمت بزارین برا کار اما اون چیزی ک لایقتونع نشه

اینجاااااا استتتت ک مننن دست ب کاررررر میشوممم و هودااااااااااااااا کمکککککککککک میکنمممممم

فاطی کماندو میخاهدددددددد کامنت بزارد ان انگشت شصت حضرت مریمش را تکانننن دهد و از گشادی خارج شود کوده تاگر

RM. kiute.ARMY

بخدا که نوکرتمممممم پاتو بزار روم رد شووو😭😭😭😭😭😭
به نام پدر پسر یا ابلفضلللللللل😭😭😭
s.d
۱۶ مهر ۲۰:۴۲

اما فیکای ویکوک:)))))))

RM. kiute.ARMY

حال و هوای خاص بهشون بیاد دیگه اومدههههه هاااا:")))
s.d
۱۶ مهر ۲۰:۴۱

این روزا اینقدر کامنت میدم برا دل نویسنده هااااا ک نگوو 

RM. kiute.ARMY

بخدا فیک هامون از شیر پدر تا نان مادر حلال تر باشه برات😭
s.d
۱۶ مهر ۲۰:۴۰

برم بخونم بعد بیام ببینم همون ورژن قبلیم؟

هیق فک کنم اولین کامنتتتتتتتت

RM. kiute.ARMY

شما بخون ستون هواتو دارم. اول هم نبودی اولت میکنم😔
همونی که همش فن فیکشن میخونه:)!
۱۶ مهر ۱۷:۳۵

با نام و یاد بنگتن شروع میکنیم🙂💔

یه صلوات محمدی بفرستید📿

RM. kiute.ARMY

اللهم صل و سلم و زد و بارک علی رسول الله و آله الاطهار علی رسول الله و آله الاخیار
مسواک کوکی :)
۱۶ مهر ۱۶:۵۸

وای فیکای این نویسنده خیلی خوبههه، اصلا خیلی قشنگه، مخصوصا یاد او، خیلی قشنگ بود  ، 

نویسنده نظرت چیه با من ازدواج کنی؟ 🤡

RM. kiute.ARMY

دست گذاشته رو نقطه صفعمون، همون فرمون هم داره میره جلو نامرد😔
موز مراسم همه اش مال منه شیر بها رو هم من میگیرم😔
کاترین
۱۶ مهر ۱۶:۰۸

سد انده؟سد اند خوشم نمیاد🥲

RM. kiute.ARMY

نه پایانش با پایان فیل برادران لیلا توی سوپرایز کردن مسابقه داده😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان