BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

💛🌹🐥HAPPY BIRTHDAY DADASH PARK JAMZAD

به به!

تولد لوتیِ لوتی ها، داداش جمزاد مبارک باشه😔

سلامتی دستاش، چشاش، پاهاشششششش!

سلامتی فِری بودنش و آن هیز وِی بودنش😔

سلامتی چنان دیوانگان چهچهه زدنش با آقامون شجریان😔

سلطون منطقه یک بیلبورد کشور کفار پرست آمِریکا!

توفانی میاد، تیفانی میره!

محافظ حقوق جوجه ها!

از بچه های خوب محله ی جیرباغ😔

گرم کن و سرد کن و ولرم کن محل با رقص

بنیانگذار اولین لاچیمولالای جهان😔

با یه نگاه عاشقت میکنه و رسوا ی عالم میشی به مرگ تونی مونتانا😔

بابا ساااااالاررررررر!! ستوووووووون!!! رفیقققققققققق!!!

تولدت مبارککککک باشهههههههه لوتیییییییی😭😭😭😭😭😭😭😭😭

 

فقط ببینم کمرِ که وسطه هاااا!


دانلود موزیک

شَله شُله شُله شُله شُله شُله شُله شُله شُله !!!!

۱۹ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سالیوا
۲۵ مهر ۱۵:۲۶

تبریکایی که طرح میکنین فقط

بخدا خوندن این متن تبریک توی سایت برام خیلی ذوق اور تره تا خود تولد بچه ها

Acha
۲۱ مهر ۱۸:۲۱

تولد کیوت ترین و گوگولی ترین پسر دنیااااس😍😍

جیمینااا تولدت هپی مپییییی😃😃😃😆

وای فقط چیمی هایی که میبارهههه🥹🥹🥹

حس میکنم مثل موچی نرم و شیریننن دوست دارم بخورمشوووووون😅😅😅😅

Dayun
۲۱ مهر ۱۶:۱۱

واییی از آسمون داره چیمی میبارهههههه💗🐥

چقدر همشون دارن زود بزرگ میشن هققق

Sana Na
۲۱ مهر ۱۵:۰۷

از آسمون چیمی میبارهههه 

وای وای تولد کوت ترین و غر غروو ترین ادم دنیا مبارککک 🐥✨

مامان باباش یه پا جوجه پرورش دادننن 

داداش جمزاد گلمونم راه پدر مادر گرامی رو در پیش گرفتن البته از نظر حمایت🦕 ( تشویقققق ) 

دد اهنگایی که هر دفعه واسه تولد اعضا میذاری رو کجای دلم بذارم ؟ زیادی خوبنن 😔😂

خلاصه که : 

قر تو کمرم فراوونه نمیدونم کجا بریزمممم 🦖

Luna
۲۱ مهر ۱۴:۴۷

 سلام ....من تازه اینجا اومدم ...

تولد جیمینی مبارک 

از سایتتون خیلی خوشم میادددد

تموم دیگه ....

Kim bora (خیار🥒)
۲۱ مهر ۱۴:۳۱

آهنگ دد فقط😂😂🥲

*پوشیدن دامن قری

*برداشتن دسمالای رنگیم

*پریشون کردم موهام

*پلی کردن اهنگ ددی

 

عاماشالاااااااا بیا وسطططططط

هو هوووووو تولد جمن‌شیههههههههههه

 

Kim bora (خیار🥒)
۲۱ مهر ۱۴:۲۷

عرررر چیمیا دارن میبارنننن هوراااااااا

Kim bora (خیار🥒)
۲۱ مهر ۱۳:۳۷

چرااا چیمی بارون تموم شددددددد😭

من نرسیدممم؟🥲

هییییییق تولد گل پسرمههههههههه

تولد گل پسرم موبارککککککک✨🤍❤️‍🩹🫶🏻🥲🥹

همون مزاحم همیشگی ددی؛ گلدن هوپ
۲۱ مهر ۱۳:۲۷

از میزان خوش یمن بودن تولد جیمین همینو بگم که کراش انیمه ایم زنده شد.

مرسی ستوووون

:)
۲۱ مهر ۱۳:۱۷

فقط چیمی هایی که داره می‌باره😭

وویییییی

Vkook. Darya
۲۱ مهر ۱۲:۳۵

به بههه تولد داداش گنگمونه که با یه انگشت شست کوچیکش یه دنیا رو دیوونه میکنههه 😎😎🥲

ستون گنگ محللل 😂😂 

 

💜my white hell💜
۲۱ مهر ۱۱:۱۹

به به تولده هپی برفدی تویو💃🏻🎂🍰چیمی هایی که میباره رو قربون💛💛💛

💙🩵 Blue Girl 🩵💙
۲۱ مهر ۰۲:۰۷

나는 당신을 만나 매우 행복합니다...🤍💛

많은 빛을 밝히는 등불처럼 내 삶의 어두운 길에서 더 많은 삶을 보게 해주셔서 정말 감사합니다...💛💛

슬픈 내 구부러진 입술을 달콤한 미소로 들어올려주셔서 감사합니다. 기적적으로 내 미소는 진짜였습니다...💛🧡

인생의 모든 사건이 좋은 것은 아니라는 사실을 가르쳐주셔서 감사합니다. 그리고 나쁜 일이 일어나더라도 우리는 서로를 놓지 말아야 합니다....💛❤️

인간형 천사여, 씁쓸하고 달콤한 모든 순간에 감사드립니다. 좋든 나쁘든; 울거나 웃기거나; 어렵거나 쉬움; 우리는 함께한 시간♡ 여러분과 함께 새로운 기운을 얻어 모두 추억이 되었습니다...💛💜

금발이나 딸기 머리를 가진 세상에서 가장 사랑스럽고, 친절하고, 장난스럽고, 아름다운 천사의 생일을 축하합니다...💛🩵💛💙💛💚💛🤎💛🩶💛🖤🤘🤘🤘🤘🫶🏻🫶🏻🫶🏻🫶🏻🫶🏻🫶🏻🫶🏻🫶🏻🫶🏻🫶🏻🫶🏻🫶🏻🫶🏻🫶🏻🫶🏻🫶🏻🫶🏻🫶🏻🫰🏻🫰🏻🫰🏻🫰🏻🫰🏻🫰🏻🫰🏻🫰🏻🫰🏻🫰🏻🫰🏻🫰🏻🫰🏻🫰🏻🫰🏻

💙🩵 Blue Girl 🩵💙
۲۱ مهر ۰۱:۲۸

وای تولدت مربا توت فرنگیم مبارک ...🥹

قربونش برم لباس همشهری هام خیلی بهش نشسته ... قوبونش برم عسلکم 💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛 امیدوارم موچی عزیزم عمر نوح، سلامتی بی حد و اندازه ، زندگی خیلی خوب و لاکچری ( به دور از هر پاپاراتزی و ساسنگ فن) ، پولدار و.... همه رو داشته باشه و هر چی که تو این متن ذکر نکردم رو داشته باشه .‌....😁🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳

نگم که چقد دلم میخواد لپاشو همیشه موچی فرم نگه داره تا من از راه دور بگم : من دلم لپاشو میخواد ... 😍😍😍😍 

چیم چیم کیوت من ... 🥳🥹💜💛💜💛💜💛

마이침침 귀엽고...항상 팬들의 분위기를 지켜주세요...끝없는 사랑과 희망과 관심으로...시인의 소네트.

شرمنده متن رو اصلاح کردم ( اصلاح صفحه تایپم گند زده) 😅🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

به بزرگواری خودتون ببخشید 🤧🥺😭😭😭

💙🩵 Blue Girl 🩵💙
۲۱ مهر ۰۱:۲۵

وای تولدت مربا توت فرنگیم مبارک ...🥹

قربونش برم لباس همشهری هام خیلی بهش نشسته ... قوبونش برم عسلکم 💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛 امیدوارم موچین عزیزم عمر نوح، سلامتی بی حد و اندازه ، زندگی خیلی خوب و لاکچری ( به دور از هر پاپاراتزی و ساسنگ فن) ، پولدار و.... همه رو داشته باشه و هر چی که تو این متن ذکر نکردم رو داشته باشه .‌....😁🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳

نگم که چقد دلم میخواد لپاشو همیشه موچی فرم نگه داره تا من از راه دور بگم : من دلم لپاشو میخواد ... 😍😍😍😍 

چیم چیم کیوت من ... 🥳🥹💜💛💜💛💜💛

마이침침 귀엽고...항상 팬들의 분위기를 지켜주세요...끝없는 사랑과 희망과 관심으로...시인의 소네트.

جاک
۲۱ مهر ۰۱:۱۹

داشتم برای تولد جیمین ادیت می زدم و بی حواس وارد اینجا شدم بعد که چیمی بارون رو دیدم خرذوق شدم!😍 از دو سال پیش که برای اولین بار وارد سایت شدم تا الان، نتونسته بودم چیمی بارون رو ببینم و بالاخره دیدم!😃

جیمین بایس عزیزمه که بخاطر اون آرمی شدم و خب همه هم میگن چشم من فقط جیمینو می بینه و راست هم میگن.😅😁

واقعا با وجود جیمین بود که تونستم خیلی چیزای بد و سنگین زندگیمو تحمل کنم، ولی متاسفانه هیییییییچ کسی تو نزدیکان و دوستانم آرمی نیست که بتونم راجب جیمین باهاشون صحبت کنم، همه شون هیترن و از همه هم بیشتر از جیمین بدشون میاد.💔😢

زیاد طول نکشید تا بفهمم واسه اینکه دیگه به جیمین فحش ندن و قلبمو به درد نیارن اصلا نباید اسمی از جیمین جلوشون بیارم. دردناکه ولی خب.....🙂🙂🙂

امیدوارم جیمین سال ها جوری که دل خودش و ما رو شاد کنه زندگی کنه و خدا به شما هم عمر طولانی ببخشه که گذاشتی لباس سنتی مونو تو تن داداش جمزاد محافظ حقوق جوجه ها ببینم!🤣🤣🤣 لعنتی با همون ژستیه که من عکس گرفتم!😂😂😂😂

𝕗𝕖𝕝𝕠𝕣𝕒 :)
۲۰ مهر ۲۳:۵۱

ولی لباس گیلانی چه به موچیمون میادT^T

𝕗𝕖𝕝𝕠𝕣𝕒 :)
۲۰ مهر ۲۳:۴۵

بارش چیمی ها از در و دیوار سایتتتتتت خودااااT^T

-اشک

-اشک بیشترT^T

تولدت مبارک موچی کوچولوی آرمی هاااااا🤧

*قر دادن با آهنگ سفارشی ددی💃🏻🤡

آهاااا عقبیا حال میکنن؟😔😹💔

 

 

نمی دونم حدفم از دادن این کامنت چیه....فقط خواستم یه چیزی گفته باشم•_•

آره دیگه....

Star and Moon
۲۰ مهر ۲۲:۰۹

خوشحالیم برا تولد داداش جمزاد یه طرف 

خنده های کروکودیلیم بعد خواندن پست یه طرف😂

مرسی که به شادیمون اضافه کردی🥰

 

پ.ن:و این جاست که شاعر اشاره می‌کنه 

از آسمون می‌باره در و طلا و چیمی 

بقیشم نمی‌دونم شاعر نگفته چیزی:)

مسواک کوکی :)
۲۰ مهر ۲۰:۵۲

به به داداش جیمیننننن 

چیمی هارووووو 

دست دست 

*قر دادن با اهنگ 

چیمی ها چه خوشگلن دد 🥲 

ولی خداوکیلی این جملاتو از کجا میاری 🤣 

بیخیالش اصن 🤡 کل فندوم پاچه هاتونو بدین بالا نیت استریم 🤡

vkook_hedi
۲۰ مهر ۲۰:۱۲

وووییییییی چیمی ها رووووو😭😭😭💜

ددی این جمله‌های سمو از کجا میاری 😂💔

mehrsa_jkkk^-^
۲۰ مهر ۱۸:۵۰

واییی خودااااا الان مرض قند میگیرممممممم

یه عالمه موچی داره میریزههه پاییننننن واییییی

 

اوه جمین شی تولدت مبارک باشههههههههههه هق 

امیدوارم امسال بیشتر از پارسال خوشحال و موفق باشیییییی 

هق امسال اخرین سالیه که جشن تولدت رو میگیرم تا 2025 هققق کلی مراقب خودت باش جیمیناااااا

وای دد الان میخوام بغلش کنم لپاش رو بوس کنم بعدش هم یه گاز به دو تا لپاش بزنممم هقققق

جمن شیییییی پاسخگو باششششش

 

خیلی دوست دارم جیمیناااا مراقب خودت باشه :)

تولدت مبارکککک جوجه کوچولووووووووو هوراااااااااا

Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان