BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن LOVE & PRIDE

♦︎FULL♦︎

نویسنده Kylie
کاپل کوکوی
ژانر دارک . انگست . مافیا . رازآلود . تراژدی
محدودیت سنی 14+
تعداد صفحات 458

  

🎬TEASER🎬

⚫️ CLICK ⚫️

   
 برشی از داستان:

ویسکیش رو سر کشید و همینطور که با چشمایی که بخاطر مستی خمار بود به دیوار خیره شده بود زمزمه کرد :
+ : کاش هیچوقت بهم بی اهمیت نبودی جونگ کوک ، کاش همون ده سال پیش بجای اینکه محافظت باشم و توی عشقت غرق بشم به امریکا اعزام میشدم و همونجا میمردم ، ببین باهام چیکار کردی لعنتی ، کاری کردی با تمام وجودم بجنگم..! ولی من ادامه میدم ، تا روزی که طعم نابودی رو بچشم برای فراموش کردنت زمین و زمان رو بهم میریزم..!

  

♚⚜️🖤DOWNLOAD🖤⚜️♚

   

805_vpfe.png

۱۱ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Luna
۰۲ ارديبهشت ۲۰:۴۳

های لاولی من خیلییییی فیکشنو دوست داشتم ولی اخرش چیشدددد حس میکنم نصفه موند🥲😭 من معتادش شده بودم اصا نفهمیدم چیشد

فصل دومش کیییی میاااادددددددددد

RM. kiute.ARMY

های عشق دلمممم*^*
گوارای وجودت باشهT^T
خدا بخواد بزودی:")
Bita
۳۱ فروردين ۰۳:۰۵

خیلی قشنگ بودددددددددد چرا فصل دوم نمیاددددد 😭😭😭😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

میاد میاد فدات شمممT^T
Rj
۲۵ فروردين ۱۴:۰۶

کایلی جونم قلمت پرفکته و واقعا قشنگه تفسیرات و تشبیه هوایی که به کار بردی همه شوند قشنگن و همچنین داستانت 

پس تو کار خودت رو بکن و بدون همه هیتر دارن ولی تعداد اونایی که دوستت دارن و منتظر درخشیدنت هستن خیلی بیشتره 

ای لاو یو پی ام سی فرزندم ⁦(づ ̄ ³ ̄)づ⁩

RM. kiute.ARMY

ای جون دلممم کامنت قدرتییی و بامرامییییT^T
Kylie
۱۸ فروردين ۰۴:۰۶

سلام کیوتای من..

کایلی صحبت میکنه :

دلم براتون یه دنیا تنگ شده و در حال حاضر درحال نوشتن یه فیکم که امیدوارم خوشتون بیاد و راجب این فن فیکشن Love&pride باید بگم که نمیدونم چیکار کنم..

خیلی از ادمایی که این فیکو خوندن خوششون نیومده و خیلیا بهم هیت دادن چه دوستام چه اشناهایی که خوندن و داخل پیوی بهم گفتن بهتره ننویسمش و بیخیالش بشم.

مچکرم از کامنتای قشنگتون و میدونم که خیلیاتون منتظر فصل دوشید ولی من واقعا داخل دو راهی موندم و نمیدونم چیکار کنم ، اینکه فصل دوش رو بنویسم یا نه و کلا از اونی بخوام بعد یه مدت کلا از سایت پاکش کنه..

اگه میخواید نوشته بشه لطفا بهم بگید چون نظرات شما برام خیلی مهمه و مطمئن باشید تک تک نظراتتون رو میخونم و باعث میشه دلم بخواد اکلیل گریه کنم.

دوستون دارم ، کایلی💜

RM. kiute.ARMY

الهی قشنگ من:")))
فدا چشمات که:")

ریدر ها
Rj
۱۳ فروردين ۲۳:۲۹

من مردم در انتظار خواهشاااااا فصل دوم رو بزاررررر ترو جان اقدس

 

 

RM. kiute.ARMY

چشم چشم به مرگ شهپر میزاریمT^T
لیا
۰۳ فروردين ۰۲:۴۸

دستم به پاچه شلوارت بزار این فصل دو رو 

تو انتظارش گندیدم 

حداقال یه زمانی تایین کن کی میزاری عین اوسکولا هر نیم ساعت ی بار نیام چک کنم 

RM. kiute.ARMY

فقط اروم بکش زیر شلوارم چیزی نپوشیدم😔

به قودا تایم رو نمیدونم فدات شم من:")
Ri
۰۲ فروردين ۱۴:۰۳

چچچرررااااا نمیاد 😭😭🥺🥺🥺❤️

RM. kiute.ARMY

با وانتم میرم میارمش👀
کیمیا
۲۸ اسفند ۲۳:۴۶

جاااااااان هر کی دوست داری فصل دومشم بنویسسسسسسسسسسسسسسسسسس

RM. kiute.ARMY

میاد میاد:"))
لیا
۲۶ اسفند ۲۳:۳۶

ترو خداااااآاااااااااااااا فصل دومشون بزار نویسنده عزیز

RM. kiute.ARMY

چشم چشمT^T
جیا
۱۸ اسفند ۰۲:۰۴

پیلیزززززززز 

من ی ماهه منتظرم این فصل دومش بیاد 

خواهش می‌کنم  زود تر بزارش🥺

RM. kiute.ARMY

چشم چشم ان شا اللهT^T
Kylie
۱۴ اسفند ۱۵:۲۱

هی چطورین

RM. kiute.ARMY

به به*^*
شما چطوری نفسسس؟T^T

ریدر ها
روح سرگردان یاع یا ع یاع
۲۶ بهمن ۱۴:۰۱

خیلی قشنگ بودددددد

 

تا فصل دوم بیاد من شهید میشمممم

RM. kiute.ARMY

ولی در عوض سهمیه داری😔
Mioo
۱۹ بهمن ۱۴:۲۸

توروخداااا فصل دومممممممم

من فصل دومش میخوام!!! 

ددی نمیشه یکم از سازنده خبر بیگیری بهش بگی که فصل  دومش بیاااددددد؟؟؟ 

دارم دق میکنم!!! 

دقیقا جای حساسش تموم شد!!! 

ددیییییی

بهش بگو زود باشه چون دارم میریمممم

RM. kiute.ARMY

میاد میاد ب قوداT^T

خدا نکنهههههT^T
eclipsa_allen
۰۵ بهمن ۰۱:۳۹

چرا فصل دوش نمیاد:(

دارم دق میکنم از وقتی که اومده چهار بار خوندمش 

ددی چطوری خوبی میگم یکجا را به من بگو من چنتا چیز ازت میخوام بهت بگم بهم بدی:))))

کامنت که نمیشه گذاشت میدونم الانم نباید می‌ذاشتم ولی خب...

حالا بگو دیگه تکرار نمشه 

RM. kiute.ARMY

میاد میادT^T
دور از جون عزیزمممT^T

فدات شم من اخه جون دلم مرسی از درکتتتت(~ ̄▽ ̄)~

میتونی از پست های اینجا یکی رو انتخاب کنی
JVK
۰۳ بهمن ۲۰:۲۳

ممنونمممممممممممممممممممممممم

 

وای چرا عالی بود اینقدر؟

 

من معمولا فیک هایی که روایت از دید شخصیت های اصلی است حتی اگر یک بخشش باشد هم خوشم نمی‌آید حتی از زیادی خشن و کثیف هم خوشم نمی‌آید که مثلا در رابطه با مواد مخدر و قتل و غیره بود اما نمی‌توانم این فیک را نخوانممممممممممم

RM. kiute.ARMY

خواهش میشهههه*^*

خداوکیلی ماشالله داشت..

زودی میاد خوشگلههه نوش جونت هم باشه این فیک🤧💜
JVK
۰۱ بهمن ۱۹:۰۴

Are you kidding meeeeeeeee?

Yaaaaaaaaaaaa

می‌شود بگویید فیک حداقل یا حداکثر کی فصل دومش آپلود می‌شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وایییییییییی

RM. kiute.ARMY

ای جانممممممT^T

دیگه حداکثر تا اسفند ماهه چون لیمیت داره سایت:">
....
۳۰ دی ۱۱:۳۱

فصل دو کووو پس؟!!!! 

RM. kiute.ARMY

هنوز از گمرگ ترخیص نشده😔
nina
۰۷ آذر ۰۰:۴۲

فصل دومو بزار پلیزززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززز

من در افق محوم هنوز تا فصل دوم نیاد از افق بیرون نمیام

#فصل_دوم

#نویسنده_دوست_دارم

#نویسنده_مدیونی_فکر_کنی_دارم _چابلوسی_میکنم_:)

Mihee
۰۶ آذر ۲۲:۲۲

اوکی.

چرا اعصاب ندارم جای حساس دیدم نوشته پایان

ار نتونستن زیاد دیگه نمیتونمممم

دلم میخواد برم یه جایی که تا صبح فقط برای این فیک داد بزنم

راستش نویسنده قلم خوبی داره ولی چیزی که وقعا سرش اذیت شدم جمله بندی ها بود

من سر این موضوع ها خیلی حساسم چون حواسمو پرت میکنه و مجبورم خودم توی ذهنم مرتبشون کنم

وگرنه از هر نظر عالی بود و هست و من نمیگم که قلم نویسنده خوب نیست

میدونم نوشتن یه داستان یا فیک واقعا کار سختیه و من به نویسنده افنخار میکنم.

چون من خودم کتاب مینویسم به این نکته اشاره کردم وگرنه من در جایگاهی نبودم که بخوام ایرادی بگیرم

اگر واقعا سررشته ای در نویسندگی نداشتم.

eclipsa_allen
۰۱ آذر ۱۶:۳۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

هق ددی چرا لینک بدم سخته 😭

 

*********************************************

RM. kiute.ARMY

میانه عزیزدلممممT^T

ارسال شد دارلینگ فقط اینکه درستش دو فصله و من به اشتباه تایید کردمکه سه فصله. میانه:"(
کوکوی
۳۰ آبان ۲۰:۴۵

چجوری لینک ناشناس بدم برام دوست پسر تقلبی رو بفرستید 

RM. kiute.ARMY

داخل گوگل و این سایت باید لینک بسازی دورت بگردم*^*

Nothing...
۲۹ آبان ۲۰:۳۴

خیلی آخرش قلبم تند زد...فقط منتظرم فصل دوم بیااد

RM. kiute.ARMY

بیا بیاااااا یالا بیا هی هی!
𝓑𝓪𝓫𝔃 𝒞𝒶𝓉
۲۸ آبان ۲۳:۰۰

واییییی

یه چیزی رو فهمیدممممم

ایده‌های این نویسنده و من خیلییییی نزدیک به همههههه

مثلا بعضی از صحنه‌هاش رو...من اصلا تو فصل دومه فیکشن خودم نوشتمممممم

دارم میخونم و میگم واه....چقدر شبیه فیکشن خودمههههههه

این نویسنده بیشتر ژانر مافیا رو تو الویت قرار داده و من جنایت رو

همین

قشنگ هم بود

ولی عنوز چند صفحه از اخراش مونده که تموم کنم

ولی در کل

قلمش خوفههه

RM. kiute.ARMY

شیپتون کنم مغزاتونو؟😈😈
جونگ کوک فن
۲۸ آبان ۱۹:۲۸

سلام لطفااااااا فصل دومممم خیلی قشنگ بود

Minhee
۲۷ آبان ۱۳:۲۷

سد اند که نیست؟

هنوز نخوندم ولی از کامنتا معلومه که فصل 2 داره پس منتظرمممم

RM. kiute.ARMY

نه پایانش بازه برای فصل اول*^*
Jinjuo
۲۷ آبان ۰۱:۳۰

بهم مدیونین اگ فک کنین اولش اسمو خوندم لاو اند پراید 😭😂

ولی هنوزم هرچی فکر میکنم بغیر عشق و پراید هیچ تلفظی ب ذهنم نمیرسهه🗿خوابم میاد اون ی ذره چص مغزمم رفته تعطیلات:/😭😂

RM. kiute.ARMY

پراید الان گرون هم شده قشنگ با لاو باید بیاد😂
نگووو تاج سری شماT^T
tootak H.p
۲۶ آبان ۱۹:۳۱

ناموسااا تموم شدددد؟

همین؟؟؟؟

فصل 2 نداره؟

من چقدر منتظر رو به شدن وی و جونگکوک بودم ببینم چی میگن بهم زارت تموم شد کههه :(

 

خواستار فصل دوم هستیم چون یک سری مسائل بی جواب موند.

RM. kiute.ARMY

بله که فصل دو داره عزیزممممT^T
eclipsa_allen
۲۶ آبان ۱۰:۴۸

راستی ددی دوباره منم 

میگم اون ساعته چیشد 

یا اون یارو چانگ کلا بیخیال شد ؟

ولی جدا اون ساعته منو خیلی درگیرکرد مخصوصا اونجا که نامجون گفت مهم نیست فهمیدم که خیلی هم مهمه و قراره با همون ساعت جر بخوریم 

و خلاصه که منم دارم از انتشار سیب میخورم...

RM. kiute.ARMY

در خدمتم عزیییز😎

همه این ها در قسمت بعد با بازی شاهرخ استخری😔
ونوس:)
۲۶ آبان ۰۲:۰۶

فقط به من بگین پایان خوبی داره. بعد میخونمش

RM. kiute.ARMY

پایانش شبیه بزرگراهه😂😭
eclipsa_allen
۲۵ آبان ۲۳:۴۲
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ددی سلام چطوری 

خیلی عالی بود😭💔

نمیدونم منو یادت میاد یا نه ولی چند بار بهت پیام دادم این اخیرا جواب نمیدی میگم چرا رمانارو تو لینک ناشناس میذاری خب نمیگی منم میرم اونارو میخونم الان من همه فیک ها و وانشات هارو خوندم الان بیکارم

راستی میگم ******** *** ** *****

RM. kiute.ARMY

سلام قشنگممم*^*

بله بله عالی بووووودT^T

فدات شم شما به من لینک ناشناس بده بفرستم برات جیگررررT^T

اره عشقم لینک بده بفرستم*-*
😂😂😂
۲۴ آبان ۱۸:۰۹

الان تموم شد؟

ریلییییییییییییییییییییییی

 

پسسس هوشکوو یونگیی چیییییییییییییییی

یاا خداا

RM. kiute.ARMY

به نام خدا
فصل دو😔
Kim bora (خیار🥒)
۲۴ آبان ۱۶:۰۳

کایلی شیییی(*کایلی درسته دد؟🌚)

ناموسن اندکی دیگر اسپویل کن ما گوناه داریم

هعییی اصن من چقد با این مدل کوکویا حال میکنمممممممممم

#تا-فصل-دو-نگیریم

#اروم-نمیگیگیریم

#هیئت-منتظران-لاو-اند-پراید

 

RM. kiute.ARMY

بله بلهT^T
#خدایا_خدایا_تا_انقلاب_فصل_دو_از_ما_محافظت_بفرما
نرتنثپبخبتمبنر
۲۴ آبان ۱۵:۰۶

فصل دو کجایی؟؟

نویسنده بد فصل یکو دادی بیرون هممون خوندیم الان موندیم برا فصل دو خب مجبوری انقده خوشجل بنویسی 

*وی همچنان گوشی به دست منتظر برای فصل دو 

RM. kiute.ARMY

دقیقا کجایی؟
ای جان ای جان😂
*توصل به خدایان عامون
کوکوی
۲۴ آبان ۰۰:۰۲

میگم میشه فن فیکشن کوکوی یه چیز خوب مثل د بروکر معرفی کنی 

ایکیگای خوندم استکهلم خوندم عروس فراری خوندم د بروکر هم خوندم مای بیوتی فول هم خوندم 

و چندتای دیگه یکیش فکر کنم اسمش دنس بود حالا یادم نیست 

لطفاً یه همچین کوکوی هایی معرفی کن 

مرسی

RM. kiute.ARMY

البته عزیزم چشم*^*
دوست پسر تقلبی رو خوندی؟
اگه نخوندی بهم یه لینک ناشناس بده بفرستم
SHIVA
۲۳ آبان ۱۷:۲۳

میگما من اگه بخونم تموم شه؟ بعد اون موقع هنوز فصل دو نیومده باشه چه غلطی کنم 😭🚬 

فقط بگو خیلی باید منتظر بمونم یا نه؟ 

RM. kiute.ARMY

والا در جریان مدت آپ فصل بعدی نیستم:")
تنها پیشنهادم اینه که روزی یه صفحه بخونی😂😭
vikky.zomby
۲۳ آبان ۱۶:۲۵

سلام ددی سالارمم ... طولانیش نمیکنم ولی به طرز خرابی به فصل دو نیاز دارم ... نویسنده عزیزممم لطفااا به فصل دو فکر کن ، فصل اول واقعا جذبم کرد و به نظرم فصل دومش هم میتونه بترکونه :) و در اخر خسته نباشیدی به ددی دل ها و مونی قلب هاا

RM. kiute.ARMY

سلامممم ستووووونT^T
بله بله نویسنده نوید فصل دو داده😎
سلامت باشی تاج سرممممT^T
Kylie
۲۳ آبان ۱۴:۴۰

هی گایزززز

مرسی بابت نظرات و انتقاداتتوننننن❤

داداشی های گرامی خب معلومه فصل دو داره از همین الان دارم فصل دو رو مینویسم😐

اصلا فصل دو نداشته باشه که پایان خیلی باز میشه😔😂

ولی خب توی فصل دو قراره با اسمات و عاشقانه های کوکوی بالا بیاریم😔😂

و اینکه خودم خواستم توی فصل اول هیچ رابطه ای برای کوکوی نباشه تا بهتر جا بیوفته که چیکارا کردن ، در هر حال نظر همه مهمه ولی خود من زیاد خوشم نمیاد همین اول داستان طرف بره تو رابطه

کلا عشق زجر دادن شخصیت هام میدونین؟.😔😂

چرا کسی به اون ساعتی که نامجون گفت چهار تاست و یکیشون گمشده و ستاش دستشوته توجه نکرد؟..ساعت چهارمیه قرار نیس همینطوری غیب بشه نه؟..

*خنده مرموزانه

*اسپویل 

RM. kiute.ARMY

ریدر ها
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۳ آبان ۱۱:۴۳

من اینو الان دیدم.

اوکی من رفتم بخونم.

(دد مدیونی فکر کنی از ساعت ۱۲ شب تا الان فقط تونستم حدود ۲۰ دقیقه بخوابم اونم با بدبختی)

RM. kiute.ARMY

زیارت همانا و عبادت همانا...احسنت بهت😔
(الهی من بگردمت دختر! دکتر رفتی؟؟؟)
همون جکی قدیمی...
۲۲ آبان ۲۲:۱۴

و راستی فصل دوش کی میاد؟ پایانش خیلی خیلییییی باز بود 

مسائلی که باز شد توی یه افتر استوری جمع نمیشه و اینکه رسما هیچ صحنه ای از زوج اصلی نداشتیم 

و به ته میخورد تاپ باشه بیشتر تا باتم حیحی✨ 

ولی بدجوری موندم خماری:(

RM. kiute.ARMY

بله بله فصل دو هم موجوده😎
صدا و سیما اوکای بده فصل دو به زودیT^T
پاور باتمه😎
همون جکی قدیمی...
۲۲ آبان ۲۲:۰۹

خیلی خوشم اومد... 

واقعا خیلی خوشم اومد. 

ینی به من چرت ترین فیک ممکنم بدن بگن کوکویه با عشق و علاقه میشینم میخونم 

این که یکی از قشنگ ترین اثاری بود که خوندم.... 

واااای خیلی خوشم اومد نویسنده جونم خسته نباشید زیاااد✨✨✨

RM. kiute.ARMY

نوش جان شما لیدیییی😎
مرسی کامنتتت عمرممممT^T
لا اسم
۲۲ آبان ۱۵:۳۳

 دوست دارم فصل دومشرو بخونم همین نمیخوام نظر دیگه ای بدم 

RM. kiute.ARMY

به به در خدمت باشیم👀
نرتنثپبخبتمبنر
۲۲ آبان ۰۲:۱۰

هقققق...اصلا زبانم قاصر است 

گاددددد

RM. kiute.ARMY

عاخ عاخ عاخ...
𝕗𝕖𝕝𝕠𝕣𝕒 :)
۲۱ آبان ۱۲:۴۹

خیلی...خیلیییییییی خوب بودددددد....تروخدا بگید فصل دو رو زود میزاریییییدددد😭💔

بخدا خواب و خوراکم ازم گرفتهههههههههه میخوام ببینم چی میشههههههه🦖💔

RM. kiute.ARMY

چشم چشم به امید حق علیه باطلT^T
헛숭 ...
۲۱ آبان ۱۰:۳۵

هلووووو ددییییییی 

بلخره امروز گشادیو کنار گزاشتم و بلاخره لاگ این کردم پسس ونتظر باران کامنت هام باششش😁😁😁😁

 

خب درمورد این فن فیکشن:

من منتقد صریحی هستم سوووو ناراحت نشوووو

1. قلمتو دوس داشتم اما موضعتو نه ... میدونی ناراحت نشیاااا اما این بحث مافیا و اینا دیگههه خیلی خز شوده وووو بعضی جملات فیکت خیلیییی کلیشه ای بود ...

 

2. الان این پایان داستان بود واقعااااااا اقا پایانش خیلییییییییی باز بود در حدو که کل شهر توش جا میشه ... میدونی پایانش جوری بود که ادم احساس میکنه کلا فیکو ول کردی چون هنوز هیچی معلوم نشده بود نظر منو میخوای واسش فصل دو بنویس من هنوز نفهمیدم چرا اینقدر اون پسره از کوکی کتنفه یا ته ته چه واکنشی نسبت به کوکی داره واااااییییییییی اینقدر از دیشب که خوندم احتمالات زیادی تو مغزم رژه رفتن که الانه سرم بترکه.....

 

3. احساس میکنم اگه یه موضوع خاص پیدا کنی فیکات بترکونه....

 

 

همین دیگه فایتینگ 

بقیه حرفم با ددیه😚😚😚

 

ددییییییییی موهامو کوتاه کردممممممم قیافم شبیه لوکا تو کارتونه شدهههههه عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

 

 

ددی دانشگاه چیطوره؟؟ در و داف زیاده؟؟؟؟؟؟؟؟

RM. kiute.ARMY

هلووو عشقممممم تو چطورییی؟؟T^T 
قربون مرامت جیگر تعصبتو بکشممممم😎😎

مرسی از کامنت شما و با طبقه بندی بخش های مورد نظر عزیزممممT^T
بسیار حرفه ای و زیبا جان دل*^*

جون دل ددیT^T
عایگوووووو من عاشق اون کرکترممم😭😭😭😭 از بس کیوتهههه😭
تو مطمئنم از اون کیوت تر شدیییییی😭😭😭😭

اره بابا همه دماغ عملی پسرامون هم همه مو رنگی😂 منم با چادر، مانتو مشکی، شلوار جین مشکی و  ماسک مشکی و قیافه ی صگگگگ پاچه گیر انگار رفتم مراسم ختم😂
ماسک هم میزنم چون حوصله نداشتم سیبیلامو بردارم و خوشگل کنم تا ساعت 8 صبح بشینم سر کلاس😂
مریدا
۲۰ آبان ۲۳:۲۸

راستشو بخوای خوشم نیومد

اصلا هم خوب تموم نشد واقعا انتظار داشتم حداقل پایانش بهتر از این باشه

یه چیزی هم که باید بگم اینه که دیوانه بار اشتباهه دیوانه وار درسته...

یکم اشتباه تایپی هم داشت

یه چیزی که خیلی عجیب بود هوسوک و تهیونگ اصلا به ذهنشون خطور نکرد که اینا شاید دیر رسیدن؟ خب ودف باید احتمالشو میدادن🫤

جدا از اون جونگکوک تمام عمرش میخواست آزاد باشه اونوقت دوباره رفت خودشو درگیر مافیا کرد؟ حالا اینو نمی‌دونم مهم نیس

در کل ضعیف بود و نمی‌دونم چرا کاپلش کوکوی بود مثلا؟ از اول تا آخر فقط دنبال هم بودن تهشم که همو دیدن یهو تموم شد من فکر کردم فصل دو داره ولی چیزی ازش نگفته بود نویسنده... 

من منتظر بودم حداقل یکم عشق اینا رو باهم ببینم🚶🏻‍♀️

تهیونگ زارت چاقو کرد تو بازو بوگوم😐

بدون توجه به منافع باند؟

امیدوارم کار بعدیت بهتر باشه فایتینگ❤️

RM. kiute.ARMY

مرسی کامنت قشنگ منT^T
CC
۲۰ آبان ۲۱:۳۴

پشماممممم هیونگی بعد از حدود ۵ ۶ ماه اومدممم و پشمام آر این حجم فیک ریخت واقعا

ولی حقیقتا این فیک رو خیلی دوست دارم

تازه اولاشم ولی خیلی به دلم نشسته واقعا دست و پنجت درد نکنه رایتر عزیز و ارجمند و بزرگوار و گل و بلبل و‌...

RM. kiute.ARMY

اپلاسیون رایگان😎
نوش جونت عزیزمممممم!!
و خانواده ی رجبی😂
Emma
۲۰ آبان ۱۵:۱۴

ولی قشنگ بود.خیلی زیاد!

RM. kiute.ARMY

قابل شمارو نداره عزییییز*^*
Jk
۲۰ آبان ۰۰:۲۶

عالییییی

RM. kiute.ARMY

پرفکتتتت!
Dayun
۱۹ آبان ۲۱:۴۴

وایی دد من نخونده کراش زدم رو ایننن>>>>

RM. kiute.ARMY

یکی برسه با دادت
دلتو به یکی دادی
از خوبای روزگاره😔
violet
۱۹ آبان ۱۹:۵۲

خب ببینم چه هدیه ای برام در نظر گرفتی

RM. kiute.ARMY

به به خوش اومدید جیگر طلاT^T
𝓑𝓪𝓫𝔃 𝒞𝒶𝓉
۱۹ آبان ۱۹:۳۰

چرا با خوندن مقدمه‌ش...یاده فیکشنه خودم افتادم؟

گشنگ یه کشش مکشی دارن و 10 سال دوری؟

نه نه گشنگ یاده فیکشنه خودم افتادممفگتصقهنصنهثعثت

با اینکه اسمات نداره درسته؟ولی دلم خواست بخونم چون یکم محتواش شبیه فبکشنه خودمه

دیدید نویسنده سایت فضایی‌ها زیاد نیستن ولی من هستم؟

نه فانوسا تو حضوری که فعال هستم...تو مجازی هم فعالم:>>

قوداااا کی قدره منو مودونههههه؟

اوکی اوکی

در اولین فرصت که خوندمش نظرمو میگم

جدیدا زیاد فیکشن نمیخونممم 

همین...من میرم

RM. kiute.ARMY

این برادر گمشده ی فیکته😔

بله ندارهT^T کاملا مطابق با جمهوری اسلامی ایران😔
من قربون فعال بودنت برم عزیزمممم بیا بغلم توووT^T
خودم تک نفری تعصبتو میکشم با کامیوووون!!

تشکر از شما لیدی*^*
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان