BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات pick your FILTER

نویسنده Querencia
کاپل کوکمین
ژانر عاشقانه - مدرسه ای - فلاف - برشی از زندگی
محدودیت سنی  +15
تعداد صفحات 58

   

مقدمه:

- کدومش واقعیه؟

- هر کدوم که بخوای، کوکی.. کدوم جیمین رو میخوای؟ من میتونم هر کاری که بخوای بکنم، فقط فیلترت رو انتخاب کن و اون رو روی قلبت بذار.

- گ-گفتی هر کاری...؟

- کار خاصی هست که بخوای انجام بدم؟

- میشه لط..لطفا... منو ببوسی؟

 

💫✨DOWNLOAD✨💫

  

805_vpfe.png 

۱۱ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Jinjuo
۱۷ فروردين ۰۱:۳۵

اینو الان جواب بدم خیلی ضایعس؟🗿

موافقمم تا ناموس! من نشستم مدرسع یی امریکایی و ترکی عم دیدم ولی هیچ کدوم نتونسته بودن عین کره کارو دربیارن اصن کره یچیز دیگه ست😔🤌🏻

رای کشنده تو سبک موش و بیگ ماوس عع باید دنبال قاتل پشت ماسک سگی بگردی ک مجرمای ازاد شده و تبرئه شده رو میکشه فقط اینجا طرف ی دلیل قانع کننده داره من واقعا با قاتل موافقم با اینکه قاتله😭😂

 

ووواایی من میمیرم واسه این سبک=))))) رفیقم بم میگه سایکو و خودازار 😂 چون خیلی سرش حرص میخورم و اونه ک هرروز سر صب باید منو تحمل کنه و پیامای نصف شبموپاسخگو باشه خیلی روش فشاره بنده خدا 😭😂😂

کیم سو هیون:)؟🥲 واجب شد پس زودتر ببینمش من همین الان میرم دانلودش کنم دد 

RM. kiute.ARMY

نه بابا راحت باش😔
والا بخدا! زنده باد گوگوریو قدیم😔
اوه یس!!!! چند جا پرسیدم چجوره و دلایل خیلی جالب بود و تو تیر اخر رو زدی😔
جوووون پس واجب شد😔😂😂😂

نهههههه😂😂😂😂
اصلا عشقه:))))
دیدیش بیا ضجه بزنیم😭
Jinjuo
۱۳ اسفند ۰۲:۴۳

پرید واقعا😔🤌🏻

 

عفف اصن ی دنیاییهه جدیدا هرسایتی میرم مدرسه یی دان کنمم زیرش ور کام منفیهدک چرا انقد تکراری میسازه کره:/ برا همین فک کزدم فق منم هنو از مدرسه یی ساختنشون راضیم😂

ععهه منن اینوو دیقا دان کردم ببینن بعد رفیقم اومد مخمو ژد گف بیا زای کشنده رو باهم ببینیم بعد تو اونو ببین و اینگونه شد ک‌ قهرمان ضعیف کلاس من همچنان تو صف پخشه بچمم😂

RM. kiute.ARMY

ای بابا درش رو باز نمیذاشتی😔

دیگه ناموسا کره با همین مدرسه ای معروف شدش و واقعا توش بهترینه👀

الان رای کشنده قشنگه اره؟؟
یکی از بچه گفت قشنگه و منم بردمش تو صف انتظار!👀
تو هم نظرت رو بگو.

الان دارم یک روز معمولی رو میبینم....نبینیش از کفت رفته:)
مثل سریال موش ئه. باید قاتل اصلی پیدا شه و معلوم شه شخصیت اصلی قاتل نیست
هشت قسمته...و من دارم گی پنیک میکنم هربار:))))
شخصیت اصلی رو هم با وکیلش (کراشم) و هم اون زندانی ای که همه ازش حساب میبرن شیپ میکنم..
عاح..
بازیگری کیم سوهیون خداست!
Jinjuo
۱۱ اسفند ۰۳:۵۹

اصنن اسم کوئرنسیا رو ببینین گویای این هست ک داداش شاهکار دادم بیرون عفف هلوو🤌🏻😔

واقعا چسبیددد مخصوصا ک من ی ی سالی هست رو کیدراماهای مدرسه یی و قلدری کراش زدم😂 حال و هوای اونارو داش برامم

RM. kiute.ARMY

بپر تو گلووو😔

واییییی ارهههه خیلی خوبن😭😭😭
منی ک هنوز تو ده دقیقه اول سریال قهرمان ضعیف کلاس موندم:
suíbiàn-随便
۰۹ اسفند ۱۷:۳۵

طبق معمول عالی تر از عالی.

لذت بردم و نقتط قوت خیلی زیادی داشت.

سکانس بندی ها به مقدار بود و به گمونم شخصیت جیمین پیچیده تر از جونگکوک بود.

عاشقانه تینیجری و تازه...به جون ادم میچسبه!

هدفمند هم بود داستان و واقعا بارک الله داره نویسنده بابت سرعت عمل و سرعت تفکر!

خلاصه که، یی چیه شونلی...!

 

پ.ن: یونگجه نمونه بارز یک فرد رو مخ و نچسب بود؛ مخصوصا که عینک رو با شیشه اش میگیره!

RM. kiute.ARMY

بارک الله داشت!
tata
۲۵ بهمن ۲۰:۰۹

اوففففففففییییی^0^ عشق کردم باهاش ب مولا  🤏🏻

نویسنده رو میدوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت 

RM. kiute.ARMY

جووووون ماهم تورو دوست خوشگلهههه😎
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۳ بهمن ۱۴:۳۰

بابا اتک تا کجا.

نمیگید من بیشتر میرم شیشه پاک کن اتک بخرم؟

منطقو داشتید؟

نه جدی، با تشکر از یَک‌یَک دست‌اندرکاران. من میرم بخونم.

RM. kiute.ARMY

صدا و سیما تورو استخدام نه سود بخش تبلیغات ده برابر میشه😔

نوکر شمام، نوش جان😔
.Sahar.
۱۲ بهمن ۱۷:۲۲

بعضی فیک ها به قدری روی جزئیات فوکوس کردن که وقتی می‌خونمشون بعضی صفحه ها رو رد می‌کنم چون خسته کننده میشن
اما فیک کوئرنسیا...انقدر جذاب می‌نویسه که فیکش رو خط به خط و ریزریز می‌خونم و مث صابون کف می‌کنم.

کوئرنسیا واقعا...واقعا...واقعااا فوق‌العاده می‌نویسه و نمیشه بیخیال فیک هاش شد.

 

میشه بیشتر فیک بذاری کوئرنسیا؟

Melishii my you forever
۱۲ بهمن ۰۱:۱۶

سلام خسته نباشین ..و باید به نویسنده بگم که ایول یه کار تر و تمیز و جمع و جور و گوگولی به دور از کلیشه ها اونم توی ده ساعت جدی دست مریزاد داداش...ولی کاش طولانی تر می‌بود من بازم کوکمین میخاااممممم به امید کوکمین های بیشتررررر🫠🫠🫠

RM. kiute.ARMY

سلام نفسسس سلامت باشی*^*
کوکمین های بیشتر توراهههه😎
Me
۱۱ بهمن ۱۹:۴۲

یکزتنب زننظکج،حذتهبددزکبغسهخژگرنتبهرعقنبپور

 

خعلییییی قشنگ بودددددددددددد ( وی ذوق مرگ گردید )

 

به مناسبت نبود مامان بابام چون هنوز برنگشتن امشب با داداشم برگشتیم خونه و الان داداشم از خونه انداختم بیرون که بره برام پیتزا بخرهههه 🤣🤣🤣🤣

 

 

اصن خعلی خواهر مهربونی ام نه؟

RM. kiute.ARMY

طیب الله داری دخترم😂
Shan
۱۱ بهمن ۱۷:۴۵

عجب..

دارم اکلیل بالا میارم..

چطور... یه وانشات می تونه انقدر سوییت باشه..؟

خداوندا..

 

 

 

 

 

ᎮᎧᎧᏂ ᎮᎧᎧᏂ

حاج عاقا.. کجا درس می خونی شما؟..حس می کنم هم مدرسه ای در اومدیم..😂

RM. kiute.ARMY

همه اینجا فامیل و اشنان فقط من تک موندم. مزاحم نباشم؟😔💔

ᎮᎧᎧᏂ ᎮᎧᎧᏂ


جاک
۱۱ بهمن ۰۵:۳۱

یه فیک با فضای توت فرنگی اکلیلی که می گفتن، واقعا همین بود. یه کیک توت فرنگی رو در نظر بگیرید که روش پر از اکلیل و برق برقی های طلاییه، این همونه! قشنگ مثل شیرینی ایه که تو دهنت آب میشه. خوشحالم که خوندمش. فایتینگ کوئرنسیاشی. طرفدارت در اینجا، در آنجا و در همه جا!

الان خیلی سرم شلوغه ولی به محض اینکه خلوت بشه میرم سراغ فیک در حال آپت و در اینجا و در آنجا و باز همه جا رو واست میارم رو دایره نویسنده عزیز!

.yami.
۱۰ بهمن ۰۰:۳۹

عررررررر 

این منم اینجاسسسس

 

درخواستی من بوووود

خیلی فوق العادس واقعا 

پیشنهاد میکنم بخونین حتما

 بالاخره قلم کوئرنسیا یکی از اون خوباس...

ᎮᎧᎧᏂ ᎮᎧᎧᏂ
۰۹ بهمن ۲۳:۴۹

عااالی،،،، اقا من هرچی از مون پایه هستو کل سمپادو کل این اموزش پرورشو کل این کتاب تکمیلی رو از بیییخ خشک هشک از پشتتتت ... اهم بله همین،،،، الان دارم فیزیک میخونم اون ورم زیسته از اون ور دارم ریاضی میخونم اون ورمم عربی گوه ریخته دارم چتم میکنم فیکم میخونم من دیگه کیم بابا😂😂 دوستان نمیشه از فرزانگان یک رفت پنج؟ خیلی داره بهشون خوش میگذره نامردا ، ما پایتون و زبان المانی هم داریم عوضیا🥲🥲

RM. kiute.ARMY

نوش جونت عزیزT^T

ای جان بیام کمک؟😔
شما همسر بنده هستید😔

همیه یک بودن خوب نیست دقیقا با همین مثال که پنج داره خوش میگذره😔
کنسا
۰۹ بهمن ۱۳:۴۵

مگه میشه کوکمین بد باشه آخیی بالاخره یه کوکمین

بعد از یه سال سایلنت بودن معلومه ذوق کردم؟🤦🏻‍♀️😂

RM. kiute.ARMY

والا بخدا حق😔👌

فدا ذوقت خوشگلهههه افتخار دادیT^T
Q. Moon
۰۹ بهمن ۱۲:۵۲

وای هیونگ، الان داشتم آرشیومو میدیدم... اون روی نارسیسم زد بالا :>

کلی حال کردم باش تنوعش قابل قبوله😎

هم استریت هم کاپلی، کاپلا هم قروقاطی؛ از تهکوک و یونمین که زیاد هست تا تهگی و نامگی و نامجین که کمترن! :>

اون مشکلی ک داشتمم حل شده ^^

هیونگ الان که اسمات نمینویسم رسما انگار یه گوریل نشسته بود روم الان پا شده میتونم نفس بکشم! :>>

نمیدونم چیشد یهو اینطوری شدم ولی خوشحالم که حق با تو و بقیه بود و فقط بخاطر کم شدن ژانر اسمات، خواننده‌هام کم نشدن ^^♡

وای چقدر حرف زدم ببخشید :(

فقط بسکه این مدت نبودی دلمون تنگیده برات هی میخوایم ب تلافی این مدت حرف بزنیمT^T

وای اینم بگم و برم!! هیونگ پیرسینگ ابرو هم زدم :>>

الان سه روزه باش تو خونه میگردم خونوادم هنو نمیدونن واقعیه😂😂 میخوام وقتی دارم میرم خوابگاه بگم که بعد برمیگردم دلشون برام تنگ شده باشه از خونه نندازنم بیرون😔

چه خبرا از خودت؟ دانشگاه چطوره؟👀

RM. kiute.ARMY

باید هم بزنههه لونای منننن😭💋
بابا اصلا تو دنیایی داری برای خودت(¬‿¬)
خالق که میگن تویی ها!!! خدا هم ریز ترین چیز هارو افرید(¬‿¬)
عههه؟؟ خداروووشکرررT^T
گوریل بی نامووووس از رو زنم بلند شدههههه😭😭😭😭
قربونت برم دلبرم تو مسلما لایق توجه بودی و هستی چون نشون میده با عشق مینویسی:>
نگووو عمرمممT^T
ای قربونت برممم همیشه میمونم برات تا بمونی برام:"))
عههههه مبارکهههههههه😭😭😭😭😭 وای بوس به پیرسینگتتت😭😭😭
جرررررررررررررررر دهنت سرویس زن پاره شدمممم برای مامانم تعریف کردم اونم جر خورد😂😂😂😂😂😂😂

سلامی دعا ب جونتT^T
از هفته بعد کلاسام شروع میشه و یه درسمم افتادم با 5.63😂😂😂
무하디스
۰۸ بهمن ۲۳:۲۴

بعد ا سال ها من امده ام وای وای من امده ام سلام بر ددی چوطولیییییییییی 

خیلی وقته فقط دارم کامنت میخونم ماشالله کامنت دادنم ضعیفه نکه برا همون ههههههههههههههه اله

نخوندمش ولی الان دادم اپ شد گفتم یک سلامی بدهممممممممممممممم

 

RM. kiute.ARMY

سلام بر محدثه خانم گلللللللل خوش اومدی دلبررررT^T شکر خداااا
نوکر مرامتممم مشتییی!
عزیزیییT^T
همونی که روی ددی کراشه
۰۸ بهمن ۲۱:۰۵

عه عه عه یهو دیدم نویسنده ملکه کوئرنسیا ی خودمونه که... 

ملکه جونم من از قلمت چهار شکم زاییدم کی پاسخگومه؟ 

RM. kiute.ARMY

ملکه لب تر کنن کشور گشایی میکنیم😔
خود من خودمم میگشام
همونی که روی ددی کراشه
۰۸ بهمن ۲۱:۰۲

وای اقا 

داشتم همینطور تفریحی رد میشدم یهو اسمش رو دیدم و اوففففف

چقد خوبهههه

گراز قلمتم نویسنده 

 

و راجب ددی جونم که جوابمو دادی و من دیر جواب دادم 

اقااا من هفته قبل یه عمل سنگین داشتم خلاصه که ببخشید دیر شد 

من خودم یونتانت میشم ددی اختیار دارییی

RM. kiute.ARMY

من خودم شیهه میکشم براش!!!

من نوکرتمممT^T
نگووو نفسس همیشه تنت سالم باشه عزیزدلممم*^*
بخدا بَمتممم💋😭
سخن پیامبر
۰۸ بهمن ۱۸:۵۲

خوندمشششششششششششش

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

ععععععععررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررتتتتتتتترررررررررررررررررررررررررررررر

نویسنده بیا بوست کنم بخدا 

RM. kiute.ARMY

جووووون گوشت شه به عنبیه چشمتتتت!
سخن پیامبر
۰۸ بهمن ۱۷:۵۹

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

 خیلی کاورش قشنگه ماماننننننننننننن

 ولی  بخونمش ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یکی برسه به دادممممممم

دلمو به یکی دادممممممم 

از خوبای روزگارهههههههههههههههههههههه

 های دد دلم برات اندازه سوراخ کون مورچه شده بود به مولا 

برو ازش بپرس میدونه 

چخبرا 

 امیدوارم حالت خوب باشه همه غم ها برن گمشن فلان فلان شده ها والا

دارم یه رمان مینویسم ولی خب مشکل دارم با تایپ با کیبورد 

میشه کمکم کنی ؟؟ من فایل خام تایپ شده بدم میتونی درستش کنی ؟ یا یادم بدی درستش کنم ؟

RM. kiute.ARMY

اینو نخونی از دستت رفته به قران😔

جووووون ناز نفستتت! *بلبل سوتی

فدات شمممم منم دلم اندازه اپاندیس مورچه شده برااااات😭😭😭
سلامتی دعا به جونتT^T

ممنونم دلبرم:)

البته عزیزم برای هردو مورد در خدمتمT^T
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک
۰۸ بهمن ۱۵:۱۷

یه کوکمین 💃

خوشحالی کردن،

اخجون الان دارم چند تا فیک میگردم دانلود کنم توی چند روز دیگه که میخوام برم سفر نت ندارم بخونم،

نویسنده فایتینگ💗💗💗

RM. kiute.ARMY

بازم توراهه😎

حسابی بخون بخون و کامنت کامت ئهT^T
اوس کریم شکرتتتتت🤸‍♀️🙌
Me
۰۸ بهمن ۱۵:۰۰

از اونجایی که ۴ روز قراره برم خونه مامان بزرگم چون ننه بابام باهم میخوان برن شمالللل ( من اصلاااا و ابداااا حرس نمی‌خورم 😢💔)من و داداشم هم میریم خونه مامان بزرگ عزیزم 

و مثل اسکلا فکر کنم بالایه ۲۰ تا فیک دان کردم اینم دان میکنم بشه ۲۱ بعدش هم برای اینکه رند بشهههه ۹ تا دیگه دان میکنم😌🤣🤣

RM. kiute.ARMY

عایگوووو از اون مسافرت دل آب کن ها😭
نگووو فدات شمT^T به این میگن سیاست یک ایرانی اصیل😂😂👌
Q. Moon
۰۸ بهمن ۱۱:۱۰

نینینینینینی یه بچه‌ی دیگم به سایت اضافه شددد

یوهاها #بازوی_گودرتمند

هیونگ نگمت که خودم چقدر اینو دوست داشتم، کل روز نشستم پاش تا تموم شه *^*

و هنوز برای کاورش دارم عر میزنم خیلی جوجو شدههه

#نارسیست_سیا_ایز_بک U^U

RM. kiute.ARMY

جووون بوس ب بازوهات😈💋

ای قربون تلاشت بره هیونگگگT^T
خیلی ناناسه کااااوررر😭😭😭 به شاتت خیلی میاااد😭😭
#آی_لاو_سیا_فور_اور
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان