BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات Pajhwok

نویسنده JaK
کاپل کوکمین
ژانر عاشقانه . انگست . درام
محدودیت سنی 14+
تعداد صفحات 27
چنل تلگرام نویسنده کلیک کنید "

    

خلاصه: 

دو روح زیبا در آغاز، یک عشق؛ یک شکست، دو روح شکسته در پایانی که پایان نیست...

چه چیز دیگه ای برای نوشته شدن یه وانشات 27 صفحه ای از روی واقعیت نیازه؟

  

🥀⛓🖤DOWNLOAD🖤⛓🥀

       

805_vpfe.png    


پ.ن: دوزتانی که دازتان های عمیقققق دوز دارن، از دزت ندین که از پا میدین😔

۸ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
tata
۰۵ اسفند ۱۹:۱۴

گشنگ بودش ::::)

RM. kiute.ARMY

ای جانT^T
سخن پیامبر🤦‍♀️
۰۴ اسفند ۰۳:۲۰

اووووه مای  فاکینگ گاد

میشه به جرئت گفت بهترین وانشاتی بود که خوندم 

از چه لحاظ!؟

از جای درست شروع شد 

جای درست تموم شد 

همه چیز سرجاش بود 

حاله ی ابهامی برای خواننده نموند 

و پر از دراماهای سریال ترکی نبود 

حقیقتا عاشق شخصیت جیمین شدم 

بقیه وانشات ها که میخونی انگار با عجله داره اتفاقات رو رد میکنه (قصد توهین ندارم نظر شخصیمه)

ولی این به همه چیز پرداخت 

توی ۲۷صفحه 

ممنونم از نویسنده

واقعا ینی 

چیزه 

اه 

زبانم قاصره

RM. kiute.ARMY

پس مشتری شدی هااا😎
Andres ‌‌
۳۰ بهمن ۲۳:۳۰

از اونجایی که گفتی کامنت بیشتر = کوکمین بیشتر پس گفتم منم بیام

حقیقتا هنوز نخوندمش ولی سامری قشنگی داشت

اره دیگه 

RM. kiute.ARMY

ای جانننن قربون مرامتتتتT^T
جاک
۳۰ بهمن ۱۹:۲۴

خطاب به ریدر عزیزم، همونی که گشنشه:

سلام عزیز دلم، خوشحالم که این وانشاتو خوندی و انتقاد کردی. حقیقتا منتظرش بودم و داشتم ناامید می شدم.

آره لحنم یه مقدار ادبیه، اما یه چیزیه که دست خودم نیست، حتی موقع چت با دوست هامم همینم و این لحن نوشتاریمه کلا، وقتایی که مضطرب نیستم. به خاطر این نیست که بخوام حتما ادبی بنویسم و قوانینش رو رعایت کنم.

کتابای ادبی زیادی خوندم. از بوستان و گلستان سعدی گرفته تا کتاب های چارلز دیکنز و الکساندر دوما! ولی مشکلات داستانم به خاطر اینه که هیچ وقت نتونستم به کلاس نویسندگی برم و زیر نظر یه استاد آموزش ببینم.

در آخر امیدوارم بتونم در آینده نوشته های بهتری داشته باشم که نقد های بهتری بهشون داشته باشی♥︎

RM. kiute.ARMY

همونی که گشنشه
همونی که گشنشه
۳۰ بهمن ۱۵:۳۱

فیکشن گشنگی بود
تونست جذبم کنهه
ولی خبب نویسنده جانم قصد توهین یا انتقاد ازت رو ندارم فقط..
متوجه یه چیزی تو قلمت شدم اونم اینکه همش سعی داری از کلمه های سنگین و متن های ادبی استفاده کنی
پتانسیلشو داری و توانایی الانت هم خوبه 
ولی اگه با خوندن کتابای ادبی و.. خودتو تقویت کنی فوق العاده میشی!
امیدوارم تونسته باشم راهنماییت کنم و ناناعت نشده باشی
(خودمم یه زمانی مثل تو بودم و الان منتخب کشوریم تو این رشته)
سو توام میتونی
فایتینگ

RM. kiute.ARMY

به به مرسی کامنت جووووووون دلمT^T
جاک
۲۷ بهمن ۲۰:۰۳

ممنون از تمام کسایی که خوندن و نظر دادن، باور کنین وقتی ببینمتون جبران میکنم😔😂

در جواب اون کسی که می گفت اگر سکانس بندی می کردم و گسترده تر می نوشتم قشنگ تر می شد؛ آره حق با توئه، ولی این وانشات اول فقط ۱۰ خط بود! همون حرفایی که جونگ کوک توی معبد زده بود. یه روز از سر بی حوصلگی که نمی خواستم هیچ کدوم از داستانای دیگه مو بنویسم اومدم گفتم واسه دو تا دیالوگ یه داستان ایجاد کنم و این شد که ۲۱ صفحه به زور نوشته شد. بعدشم گفتم خب دیزاین که کردم ورد رو، حیف نیست همچین کادر زیبایی دیده نشه؟🤣 و این شد که از ددی خواستم اگر شد وانشات رو تو سایت بزاره. و خب هرکاری کردم نتونستم طولانی تر بنویسم!

یکم مشت و مالم بدین قبل از عید یه فن فیکشن تحویل سایت بدم تیریخدا، دارم عین گاو در حال زایمان زور می زنم ولی هنوز تموم نشده!

RM. kiute.ARMY

ادرس بدم؟ یه ماچم قبوله ب قران😔💋

به به پس این بود حکمت ماجرا😂😂😂
(یاد اون مرده افتادم که قصه ما مثل شد رو میخوند)

*من با لنگ حموم
بخواب مشتی که دارم با روغن بنفشه میام برای مالشات و مالتات😔♥♥♥
الهی بگردمتتتتت😭💙💙💙
.yami.
۲۷ بهمن ۱۶:۲۴

خدا رو شکر نه از دست دادم نه از پا

باحال بود!

و گریه ی منم عادی بود نه؟

مرسی نویسنده...فایتینگ

RM. kiute.ARMY

ای جانم:">
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۶ بهمن ۱۲:۱۴

ای‌وای، مقدمه‌روووووو. کمک

RM. kiute.ARMY

زنگ بزنم 118 یا 114؟
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک
۲۴ بهمن ۱۹:۰۷

الان تمومش کردم،و این خیلی قشنگ بوددددد،همه چیز و به قشنگی نوشته بودی و تونستی خواننده به راحتی داستانو متوجه بشه و من تونستم مثل فیلم نوشتتو ببینم،و چقرد خوب که پایانش خوب بود ،اگر سد اند میشد من همنیحا انقدر اشک میریختم که نتونم نفس بکشم،اینکه جیمین خیلی بادرک بودو ادم پخته ای بودو احساستشو پذیرفته بود خیلی خوب بود،از اینکه از ادمایی بخونم که احساستشونو انقدر سرکوب میکنن تا هیچ وقتم به عشقشون نمی رسن و کلی رنج و عذاب میکشن خیلی خوشم نمیاد و همیشه باعث میشه از لحاظ روحی واقعا شبیه شکنجه باشه،(ولی باز هم میخونم اینجور فیک ها رو😂🥲🤝🏻)

و اینکه خب نمی تونم بگم که درنهایت کسی تقصیر داشته بیشتر از اون یکی،جیمین نگفت چه احساسی داره و دلیل دیگه ادامه ندادن رویا شچیه و جونگکوکم ازش نپرسید و فقط توی خودش و قلبش از کل یفکر منفی فقط خودشو ازار داد،اره دیگه،کارت حرف نداره،من اونیکی کار قبلیت رو هم خوندم،میتونم بگم اسن نوشته هات یه دنیای دیگن،باز هم دستت درد نکنه و این وانشات خیلی قشنگ بود،

 

suíbiàn-随便
۲۴ بهمن ۱۸:۵۴

خسته نباشی نویسنده ممنون از وقتی که گذاشتی و انقدر زیبا نوشتی.

همه چیش کامل بود و با مقایسه با خودش جدا تمیز و حرفه ای از آب در اومده بود.

فقط به نظر شخصی خودم اگه به جای سبک خاطره نویسی از زبون راوی، سکانس بندی میشد و یکم بسط و گسترش داده میشد، اون عمق احساس کاراکتر ها بیشتر قابل لمس و درک بود و یجورایی اینطور سطحی نمیموند.

چون به شدت قابل تامل بود و درامش دلنشین بود. به شدت دوست داشتنی!

 

خلاصه که احسنت.

یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک
۲۴ بهمن ۱۸:۴۶

اوو چه وانشات زببایی،چه کاپل زیباتری،چه نویسنده ای،چه پوستری چه سری چه دمی عجب پایی..چیزه..نه نه اشتباه شد(😂😔🤝🏻)

حسابی خسته نباشی جاک عزیز،

نخوندنش کاره ناپسندیده ایه و من هم اکنون میرم بشینم این رو بخونم،بعد میام نظر بدم

RM. kiute.ARMY

داشت به جاهای باریک کشیده میشد ها😔😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان