BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات !Sleep Well, Senior

نویسنده StarandMoon
ادیتور EDI san
کاپل چندین ورژن
ژانر فانتزی . کمی طنز . کمی فلاف . کمی عاشقانه
محدودیت سنی ندارد
تعداد صفحات 25
وبلاگ نویسنده «  کلیک کنید »
راه ارتباطی « لینک ناشناس نویسنده »

 

برشی از داستان: 

_چه سه ماه و چه سه سال و چه سیصد سال.نگران نباش چون من تا هر وقت که بخوای و برای همیشه تو این اداره ی نفرین شده ی ضد نفرین،منتظرت میمونم.پس...خوب بخوابی،سونبه!^~^

  

خلاصه: 

سال ها پیش انسان هایی بودن که با استفاده از قدرت نفرین های باستانی به حفظ تعادل بشریت کمک کردن و اداره ی "ضد نفرین" رو برای مبارزه با نفرین ها ساختن.

حالا با گذشت چند هزار سال،یکی از ارشد های بخش اجرایی اداره،آسیب دیده و باید به خواب زمستونی بره.

تازه کار بخش اجرایی قراره چطور دوست پسرش رو برای خواب زمستونیش بدرقه کنه؟^^

   

:Jinkook Ver

💤💙❄DOWNLOAD❄💙💤

 شرط کامنت ورژن جینکوک: حداقل 5 کامنت به بالا

   

:Namjin Ver

💤💙❄DOWNLOAD❄💙💤

 شرط کامنت ورژن نامجین: حداقل 6 کامنت به بالا

    

:Namkook Ver

💤💙❄DOWNLOAD❄💙💤

  شرط کامنت ورژن نامکوک: حداقل 5 کامنت به بالا

   

:Sope Ver

💤💙❄DOWNLOAD❄💙💤

   شرط کامنت ورژن سپ: حداقل 6 کامنت به بالا

   

:Yoonmin Ver

💤💙❄DOWNLOAD❄💙💤

   شرط کامنت ورژن یونمین: حداقل 6 کامنت به بالا

   

:Hopemin Ver

💤💙❄DOWNLOAD❄💙💤

 شرط کامنت ورژن هوپمین: حداقل 6 کامنت به بالا

  

:Jikook Ver

💤💙❄DOWNLOAD❄💙💤

 شرط کامنت ورژن جیکوک: حداقل 6 کامنت به بالا

  

:Vkook Ver

💤💙❄DOWNLOAD❄💙💤

 شرط کامنت ورژن ویکوک: حداقل 7 کامنت به بالا

    

:TaehyungXGirl Ver

💤💙❄DOWNLOAD❄💙💤

شرط کامنت ورژن دخترپسری: حداقل 5 کامنت به بالا

   

اینم یه وانشات 16 ورژنه هدیه زمستان تقدیم به تمام زمستونی های عزیز سایت در روز مبارک تولد مونی دوست داشتنیمون که با تولدش شب های تاریکمون رو روشن کرد!!*^*

تمام ورژن های درخواستی رو گذاشتم ولی بازم اگه کاپلی بود که جا انداخته بودم،بگین^^

امیدوارم خوشتون بیاد^-^

کاپل:کاپلی و یدونه دخترپسری.میتونین بین لینک دانلودا کاپل مورد نظرتونو انتخاب کنین^-^

  

805_vpfe.png


پ.ن: کامنت های عزیزانی که این وانشات رو خوندن و خوششون اومده، باعث تداوم قرارگیری پست با کاپل جینکوک، نامجین، نامکوک، سپ، یونمین، هوپمین، جیکوک، ویکوک، دخترپسری میشه👀

در صورت نرسیدن تعداد کامنت ها،نوشته ی جدیدی اگر با کاپل کاپل جینکوک، نامجین، نامکوک، سپ، یونمین، هوپمین، جیکوک، ویکوک، دخترپسری بود، دیر قرار میگیره یا خدایی نکرده قرار نمیگیره:( 

پ.ن2: اگر کامنت دادین بگین برای کدوم ورژن نظرتون رو ارسال کردید سسکی های ددی💋

پ.ن3: دوستان حتما کامنت بدین😂😭 چون الان وانشات تو صف بود من دوباره وانشات قبلی رو اپدیت کردم تا بیاد بالا و بچه ها کامنت بدن. یهو دیدین سایت رفت خواب زمستونی ها😔

۹ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
NiL ith
۱۵ فروردين ۱۵:۴۹

خیلی فانتزی و کیوت بوددد

خسته نباشی ☝️☝️☝️😭😭😭😭🍉🔥🔥🔥

RM. kiute.ARMY

ای جونمممم نوش جونتتت😭♥♥♥
바나나
۰۶ فروردين ۱۳:۰۰

عاماشالله🍌

موز شم برات نویسنده...

عژب چیزی بود!!!

یونمین عزیزم...زیبا و موزی!

اما سرد بود اما دوز داشتنی!

تشکرات فراوان از نویسنده و سایر بستگان!

موزتون دارم🍌

RM. kiute.ARMY

جوووووون سلطان موز😎💋
mogo mogo
۰۶ فروردين ۱۲:۵۳

نامکوکش....

عاقا نامکوک و هوپمینششش😭😭😭😭😭😭😭

به شدت زیبا و ناناس😭😭😭🥀

خاک تو سرم خیلی شیرین بود:))))

ستی شی تو مداد هم میگیری دستت ما تشنج میکنیم چ برسه به نوشتن و ایک حرفا سیسی😭😭😭😭😭🥀🥀🥀🥀

خلاصه ک خدا خیرت بده انقدره ک خوبی و حالمونو خوب میکنی:)

RM. kiute.ARMY

کاملا باهات موافقممممم موگو موگو جاااان😭😭😭😭
مهسا
۲۸ اسفند ۰۰:۱۹

نامجین و نامکوک خوندم

خیلی کاوایی بود≥-≤

مرسی بابت نوشتنش♥️😍

RM. kiute.ARMY

فدات بیبی نوش جونتتت*^*
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۱۸ اسفند ۱۳:۱۳

__ورژن سپ__

این خیلی گوگولی بودددد،وای خدا🥲🥲

و یه صحبت کوچیک با ستی،ستی جان مادر،الهی دورت بگردم،واقعاا چرا انقدر شکست نفسی؟این که خیلی قشنگ بود،......

به هر حال ممنون بابت نوشتنش،خیلی زیاد گوگولی مگولی بود ،احساس کردم میتونم حس کنم چقدر گوشای خرگوشی هوسوک نرم و خوشگل بودن🥲🤝🏻

 

RM. kiute.ARMY

دلم خواست وسطاش کرکتر ها رو گاااااز بگیرم خوننننن بیاد!
جاک
۱۸ اسفند ۰۱:۱۸

کیوت.. قند عسل... مایه ذوق مرگی... تمامشون تو این وانشات جمع شد!

بالاخره خودمو جمع و جور کردم و این وانشاتو دانلودیدم، و عرررررررررررر ورژن جیکوکککک

چرا اینقدر خوب بود؟؟؟ گوشای سفید خرگوشییییییییی

عرررررررررر پنجاه تا چمدوننننن!!!

عررررر من یه فیلم از رو این فیک میخوام بشینم آخر زمستون ببینم!!!

دارم از ذوق می میرم! خیلی خوب بود.... واقعا حیرتزده م که چطور به این خوبی توی پنجاه صفحه جا شد، ولی دقیقا همین جذابش کرده بود. طولانی تر از این... کیوتی داستانو از بین می برد. ولی هنوزم میخوام بدونم جیمین چه بلایی سر مدیر بازرگانی آورده!

نویسنده جان پلیز باز هم بنویس، همیشه بنویس، خیلی زیاد هم بنویس! پلیزززززززز

اهم، خدانگهدار!

RM. kiute.ARMY

دیدی؟؟؟؟ بعد میگه بد بود😭😭😭😭😭🗡🗡🗡🗡🗡
اصن انقدر قند بود که خاک تو سرمممم شدم سلطان قند و دارم به آلمان شکر صادرات میکنممم😭😭😭😭

یکم زد نرمش کرد😔

دقیقاااااااا زیااااد😭😭😭😭

بایییTT
Huka
۱۶ اسفند ۱۰:۱۵

از اونجایی که خاص پسندم برم جینکوک رو بخونم

RM. kiute.ARMY

نوش جونت خوشگلههه برسونمت تا جینوک😈
.yami.
۱۶ اسفند ۰۱:۴۰

خب اول از همه ایده باحالی بود!

عاشق اون گوشای خرگوشی شدم😭

و اینکه ستی، این واقعا خوب بود!خب حداقل من که دوستش داشتم...اونجایی هم که گفتی زیاد عاشقانه نیست...امم بنظر من که عاشقانه بود!

و این عشق رو بیشتر اونجایی حس کردم که داشت واسه سونبه اش وسیله جمع میکرد 

یا وقتی بعد ۳ ماه همدیگرو دیدن گریه کردن..

در کل...من که دوست داشتم و لذت بردم(':

 

_جیکوک خوندم_

 

RM. kiute.ARMY

عاشقانه اش مثل بستنی بود😭 دوست داشتنی و یک شیرین مطبوع!

نوش جونت عزیزممممT^T
همونم که هستم=/
۱۵ اسفند ۲۲:۵۹

نویسنده نظر زیادی غرق دنیای وانشات شده و به خواب زمستانی رفته

نامجین خواندم

ددی گوش ستی رو بپیچ کم چرت و پرت بگه نوشتنش خیلی خوبه و هیچ نوشته ای بدون ایراد نیست حتی کتاب شکسپیر!

RM. kiute.ARMY

انتخابت بسی مطلوببببT^T

ستی خانم بیا، ما همه جان بر کفتیم زن😔
جی کی
۱۵ اسفند ۲۱:۴۶

سلام بعد از مدت‌ ویکوک در نظر بگیرین ها یه وانشات زمستونیییییی. خسته نباشی نویسنده کامنت رو برای ورژن

RM. kiute.ARMY

ای جان دلمممم سلامT^T
نوووووش جونت*^*
جئون لیلیث
۱۵ اسفند ۱۹:۴۳

یه روز گووه تو مدرسه تموم شه بیای خونه کاراتو بکنی و ببینی چیشده؟؟؟ففیک جدیددددد

ویکوک یونو؟؟

ولی داستانش اشناس...ججتسو؟؟؟

بخدا الهامی از ججتسو عه

خب ددی یا خاندان جئون بریم برای دانلود

بوس به کله همتوننن

* از ذوق زیاد در حال اشک...

راستیییییییی ویدیو تبلیغ ته ته با جکی جانو دیدین...

لعنت چقدر قرمز به شوهر پسرم میاد

*شوهر پسرم:بایسم جونگکوکه و ویکوک شیپره 4 سالم....

RM. kiute.ARMY

ای جاااان دلمممم نوش جونتتت😭😭😭

یا علی!

ججتسو رو نمیدونم چرا نمیتونم ببینمششش اصلا موهای کرکتر ها برام عجیبههه😭
بووووووس متقابل نفسس!
*در حال لخت شدن

من یه فیلم از جکی و ته میخوام بی ناموسا:)
مپه نمیبینید جنبه نداریم....
وای وای خیلی اینتراکشن باحالی بووووووود😭😭😭😭😭
*به به مبارکه😔
مریدا
۱۵ اسفند ۰۳:۰۴

به نام نامی یزدان تو(ویکوک) را من برگزیدم از میان این همه خوبان [نمی‌دونم درست گفتم یا نه مهم نیته]

آقا بامزه بود گوگولی مگولی دلم خواست نازشون کنم😂

RM. kiute.ARMY

کاملا درست😎
منممممم😭😭😭
جاک
۱۵ اسفند ۰۱:۲۷

الان نصفه شبه و خیر سرم باید خواب باشم، اما الان اینجام و دارم کامنت میدم! نمی تونم الان وانشاتو بخونم چون خطریه، ولی ورژن جیکوکش رو حتما دانلود میکنم و وقتی خوندم میام دوباره نظر میدم.

ددی شی اینقدر مارو تهدید نکن!

RM. kiute.ARMY

بخونش نفس مننن نوش جونتتت! شب است و وقت وانشااااات😈
دیگه باید یه جا ابهت نداشته امو نشون بدم😔
تولد مونی مبارک
۱۴ اسفند ۱۵:۲۱

بابت زحمات نویسنده ازش کمال قدر دانی رو دارم،من با ورژن کوکوی میخونمش...

RM. kiute.ARMY

نوش جان شما عزیز*^*
عینک جیهوپ تویه اخرین لایوش قبل از سربازی
۱۴ اسفند ۱۵:۲۰

اووو،ببینید کی کامبک بعد از کامبکی که بعد از فول شدن کام بلاک بود داده؟(چقدر کامبک پشت کامبک😂😂)

ستییییییی....

بیا بغلممممممم..

مرسی بابت نوشتن اینننن.

ددی داشتم ورژناشو میخوندم،نامکوک دیدم⁦ 

͡° ͜ʖ ͡°

اوکی ایم فاین.....

ددی اگر میشه کامنت منو برای هم ورژن نامجین حساب کن هم نامکوک،

سر کلکسین بزرگ و خیلی خاص مجموعه صدفام شرط میبندم ددی با ورژن نامکوکش خونده،اصلا ورژن نامکوک اختصاصی واسه خودته ددی🤝🏻😂

تو فکرشم شاید در اینده(معلوم نیست کیو قول نمیدم)یه وانشات یا یه مینی فیک نامکوک بدم فقط به خاطر تو ددی🫀🌝

RM. kiute.ARMY

به به داره😔

نامکوکمممممممممم😭😭😭😭😭

چش چش😔

اصلا شک نکن!!!!

ترخدا!!! ذذی قربونت بشههههههه😭😭😭😭💙💙💙
جانم فدای یونمین
۱۴ اسفند ۱۵:۱۴

یوهووووووو یه وانشات زمستونهههه،وای خدا  خیلی گوگولی به نظر میاد،

ددی،کامتم برای ورژن یونمینه،

از روی مقدمش خیلی دوست دارم برم بخونمش،پس میرم دانلودش کنم بعد از ناهار بخونمش🫀🌙✨

RM. kiute.ARMY

ای جان دللل بخون گوشت بشه به تنت!
شیر پاکتی
۱۴ اسفند ۱۵:۱۱

میخوام یک رازی رو فاش کنم،من همیشه یه جینکوکر درون دارم(فرند شیپ البته،اونم خیلی قوی)از اونجایی که یه هو چشممو گرفت ورژن جینکوکش،خوشحال میشم کامنت من رو برای ورژن جینکوک حساب بفرمایید هیونگ☺️🙃

با تشکرات فراوان از ستی

RM. kiute.ARMY

چشممممم جان دلمممم😎💜
هوپمین شیپری سوار یک بالون قرمز در دره های نیاگارا
۱۴ اسفند ۱۵:۰۹

من قراره این وانشات زمستونه رو با ورژن هوپمین بخونممم❤️‍🔥❤️‍🔥.

دستت درد نکنه بابت ورژن های زیاد و مخصوصا هوپمین🥲❤️‍🔥

RM. kiute.ARMY

ممنون از تو دلبر مننT^T
دلتنگ لایو های کوک
۱۴ اسفند ۱۵:۰۷

وانشات چندنی ورژنه؟

استار اند مون؟ستی عزیززز....

واو.....

خب میون این همه دلبر من دودلم کدوم ور این ور برم یا اون ور...🚶🏻‍♀️

ده بیست سی چهل کردم و افتاد به نامجین،پس نامجین رو میخونم،کامنت من رو برای نامجین در نظر بگیرید.

RM. kiute.ARMY

یا علی بگو و عشق رو آغاز کن😔
چشمممممم نوش جونت😎
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۱۴ اسفند ۱۵:۰۴

به  بههه وانشاتتتتت از ستیییی🌚🌚🥲🤝🏻💃

 

دد ،دیدی درست حدس زدیدم🌚🥲🤝🏻

خب خب،ددی من میخوام با سپ بخونم،کامنت منرو برای سپ حساب کن🤝🏻🥲

با تشکر از ستی عزیزم

 

RM. kiute.ARMY

جووووووون نوش جونت بشه😎
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان