BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

BANGTAN FUN TIME: عاروق چیست؟

h4n_1.png

۳۴ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
전♡ 미수
۲۹ تیر ۱۹:۲۷

یبار بلند گفتم فاککککککککککککک یووووووووووو(به مدادم گفتم )

بعد مامانم داد زد واتتتتت د فاککککککککک

یعنی از تعجب چندروز لال مونده بودم

RM. kiute.ARMY

صحیح:|
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ من پاره من پارههههههههه عررررررررررررررررر
전♡ 미수
۲۹ تیر ۱۶:۰۵

من سریال فرندزو که میخواستن برن 👶بسازنو با سماجت تمام جلو مامان بابام دیدم😈😂😂😂

♥하니예 .이♥

ککککک
به به 😈

전♡ 미수
۲۸ تیر ۲۲:۲۴

یااااا ددی کیس ک چیزی نی دیه😆

RM. kiute.ARMY

در هر صورت:|
Rona
۲۷ تیر ۰۰:۲۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

****************************************

ددی یه وانشات دیگ 

 

میشه بگی وانشاتام بهتره یا فیکشنم ( ایف انلی رو میگم ) 

 

اینجا همه خیلی خوبن همه نظر میدن اصلا ادم ذوق میکنه

RM. kiute.ARMY

اوه آره عزیزممممممممممممممم
전♡ 미수
۲۶ تیر ۲۲:۴۱

جیمین شی من بجات میزنم

RM. kiute.ARMY

مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی*^*
jimin
۲۶ تیر ۲۲:۰۷

اها یه سئوال تا 2 یا 3 ماه دیه هم میتونم برم تو اون سایته چون  اگه واقعا بابام بخواد ی گوشی دیه بگیره واسم  2 یا 3 ماه  طول میکشه 

چون تا الان گوشی مامانمو ور داشتم اونم فیلتر نداش ک ای کاش ور نمیداشتم 
مال بابامو گرفتم اونم نداشت 

رفتم بالا مال خالمو گرفتم اونمم نداشت   کلا ادم گوه شانس ک میگن منم 😭😭😭

moon🌛 Child🌜

اشکال نداره قشنگم خودتو ناراحت نکن 

전♡ 미수
۲۶ تیر ۲۲:۰۶

چون خیلی رو این چیزا حساسن

چندروز دیگه چهارده سالم میشه ولی اجازه ندارم صحنه های کیسو ببینم😐

 

RM. kiute.ARMY

منم نمیزارم کسی صحنه کیس ببینه حتی مامان بابام:|
전♡ 미수
۲۶ تیر ۲۲:۰۱

البته اگه مامان بابام بفهمن بیشتر از یدونه ایمیل دارم جرم میدن

♥하니예 .이♥

کککک
چرا
jimin
۲۶ تیر ۲۱:۵۸

وایی یا بنگتن بویز مامانم رفت حموم رفتم با گوشی اون برم تو اون سایته بعد نگو مامانمم فیلتر شکن ندارع 😕

بعد گذاشتمش سر جاش برگشتم دیدم مامانم عین این جنا پشت سرم وایساده👻 بعد تا یه ساعت میگفتم چیکا میکردی منم هیچی نمیگفتم بعدم دید زر نمیزنم گفت به بابات میگم  یه گوشی مدل پایین تر واست بگیره یاییی واقعا فاز مامانمو درک نمیکنم < فک کنم خدا موقع افریدن مامان من یکم حوصله نداشته دقت نکردع  یا یکم با محبت تر بیافرینش > 😭😭😭😭😭😭😭😭

♥하니예 .이♥

....
kookie– ngh– br
۲۶ تیر ۲۰:۵۵

فدا بشمم من هانیه  شییییی

الهی ک همه ی هیترا رو با دستات بکشی 

جیگرمی 

جای من برو 😙😙😙😙😙

راستی ی سوال البته ببخشیدا ولی چرا ب خودت میگی خرر؟؟؟ 

تو گلی گلللل 😘

♥하니예 .이♥

خدا نکنه*-*
ایشالله ایشالله
فداتم*-*
چشم کک
این خره داشتم با اونی محدثه جرعت حقیقت بازی میکردیم من ج رو انتخاب کردم گفت اسممو اینجوری کنم -_-
전♡ 미수
۲۶ تیر ۲۰:۵۳

من رفتم چهاربار با چهارتا ایمیل مختلف😂

♥하니예 .이♥

ای جانم ککک
#ارمی نمونه
kookie– ngh– br
۲۶ تیر ۲۰:۵۰

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭یکیتون ب جای من بره تو اون سایتهههههه 

ععععررررررررررررررررررررررررررعرععع

فیلتر شکنم فاک فاکیم بالا نمیاددددددددد😈😈😈

برین جای مننننننننننننن

♥하니예 .이♥

هق هق هق
جشم 
من جات میرم :"(
jimin
۲۶ تیر ۱۹:۳۸

ع یادیم اومد با کامپوترم فیلتر شکن ندارم حالا چی کا کنم 

♥하니예 .이♥

:"(
بعد رای بده ک با گوشی بودی
jimin
۲۶ تیر ۱۹:۳۴

ع ددی تو هم سال ۲۰۱۵ ارمی شدی چون منم ۲۰۱۵ ارمی شدم خیلی بچه بودم

RM. kiute.ARMY

منم یکمی بچه بودم:"))
Vantae
۲۶ تیر ۱۶:۵۲

ایییی جانم قربون این همه چیز دونیت برم من 😍😍😍😍

ولی خداییی اگه هممون از دید تهیونگ به زندگی نگاه کنیم دنیا سریال فرندز میشه 😅😅😅🤣🤣🤣🤣🤣

RM. kiute.ARMY

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
دقیقا دقیقا!!!
دنیا از دید ته خیلی قشنگ تره
JISOG Oppa
۲۶ تیر ۱۶:۴۲

😂😂😂😂😂 والااا

اوپات همش میخواد مسائلو پیچیده کنه 😂

RM. kiute.ARMY

بخدا فقط میخواد حقیقت رو نشون بده!!
Frank :)
۲۶ تیر ۱۵:۲۸

به عنوان یه بزرگسال پرش کردم😎 چقد خوشحالم که😭😭😭 آقا سال آرمی شدن رو که دیدم دلم گرفت که چرا از همون ۲۰۱۳ آرمی نشدم🤕 من سال ۲۰۱۷ با بیلبورد موزیک اواردز آرمی شدم و اولش با خودم گفتم گروه کره ای 😕 اونم تو بیلبورد بعد که نامجون شروع کرد به انگلیسی حرف زدن ی دفعه روش کراش زدم😍😍😍😍 گفتم باید برم اهنگشون گوش کنم و آرمی شدم👻👻👻👻 ولی کاش از همون اول میشدم 😭😭😭 کلا تا قبل از بی تی اس نه کیدراما میدیدم ن کیپاپ گوش میکردم

😂🔥 هرچند بی تی اس کلا دنیاش از اهنگ های الکی پر زرق و برق کیپاپ جدا 🙃🔥🔥🔥

RM. kiute.ARMY

خوش بحالتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
من 2015 آرمی شدم اما قبلش کی درامر بودم

اومووووووووووووووووووووووووووووووووووو!! عجببببببببببببببببببببببببببببببببببببببب

اره اونی موافقم
Asal
۲۶ تیر ۱۴:۳۹

من فیلتر شکن نمیاره بالا بخاطر نتم

انقد بزنین کمبود من حس نشع😭😭😭😭 

RM. kiute.ARMY

خخ باشه اکانت فیک درست میکنیم میزنیم
전 미수
۲۶ تیر ۱۳:۵۵

من تو سایته رفتم شرکتم کردم

خب حالا بعدش چیمیشه

RM. kiute.ARMY

سرشماریه...میشمره چند تا آرمی تو ایران هستن
Blera B.H
۲۶ تیر ۱۳:۳۶

اعلام وجود‌ کردممممم یوهاهاها!!😋🤩💃

 

مرسی که گفتین!! من اصن نمیدونستم!😚💜💛

RM. kiute.ARMY

مبارکههههههههههههههههههههههههههه


:")))
PR NT
۲۶ تیر ۱۳:۰۶

ددی ددی ددی ددی https://t.co/qzjSn7JAcS

این سر شماری رسمی ارمی هاست 

میشه پستش کنی توروخدا جون من 

بگو که حتما باید با فیلتر شکن برن تو سایت 

پستش لطفا لطفا لطفا 

باید بدونن ما ارمیا تو ایران چیقد زیادیم 

RM. kiute.ARMY

اوکی اوکی اوکی!!!!!!!!!!!!!

توجه
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان