BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات so deceptive

6kwt_9.jpg

  

نویسنده Frank.army
کاپل نامتهجین
ژانر اسمات . BD*SM . تریسام
محدودیت سنی 18+

      

🔥🌶💦DOWNLOAD💦🌶🔥

   

 

 805_vpfe.png 

۳۱ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Somo
۱۱ اسفند ۱۷:۱۰

فقط میتونم بگم

عرررررررررررررررررر⚡⚡⚡💥💥💥💥💥💥💥💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃

RM. kiute.ARMY

موافقم!
.
ناشناسم
۰۱ آبان ۲۲:۴۱

از کجا باید باید فیک رو بخونمممم💤🥲

هرجایی میرم نیس:/

RM. kiute.ARMY

دورت بگردم بزن رو دانلودT^T
ناعنگی 🍊
۰۳ شهریور ۱۸:۵۶

جووونززززز بی دی اس ام

RM. kiute.ARMY

نوش جان!
یه بنده خدا
۱۰ خرداد ۲۲:۱۸

اهم اهم ددی

سون سام مقام 

داری دم دست؟

RM. kiute.ARMY

فقیرم
Asal
۱۸ ارديبهشت ۰۲:۵۵

..... 

RM. kiute.ARMY

......
Agust D
۲۷ بهمن ۱۸:۱۵

😐

RM. kiute.ARMY

*-*
Huka _VJ.YG
۰۷ آبان ۰۲:۲۹

اوکی اوکی ولی این زیادی چیزیه که میخوام 

RM. kiute.ARMY

اصن اصل جنسه😂
Kang ros
۱۵ مرداد ۱۴:۵۷

ببخشید سه ماه پیش باید کامنت میدادم💔💔😶😂 شوخ کردم

میگم 

کیم لاینه؟

میگم مونی حال میکنی؟

RM. kiute.ARMY

سهههههههههه مااااااه😂😂😂

کیم لاین فشارمو میندازه:">
من منتظر نامسپ
و نامکوکوی ام:">
و یه نامیونمین
(Fatereh(mini
۱۹ ارديبهشت ۰۹:۲۳

من به قدری استرس گرفتم که نگین

 

 

 

دارم اولین وانشات ویکوکمو مینویسم..قبلش اصلا ویکوک ننوشتم...

 

 

 

همشم تقصیره sh.s شیه....هققق

RM. kiute.ARMY

چرااا؟:"((

ایرادی نداره لاو بالاخره باید با چیزای جدید روبه رو شی*^*


😂😂😂

(Fatereh(mini
۲۰ اسفند ۱۴:۵۰

یعنی میگین میشه به جای ارباب برده ای نوشت بی دی اس ام؟پس با این حساب جین برده بود..(البته کمی چون خودش نوشته بود)و نامجون و تهیونگم ارباب؟

 

 

 

 

واایییییییییییییییییییییییییییییییییی معرکستتتتت...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوندمش یاده فیکشن GOLD افتادم..تیکه اسماتش..منتها نویسنده اون(sh.s)اسماتشو خشن و عالی نوشته بود...واقعا هر چی فکر میکنم هیچی به پاش نمیرسه..(ناموسا معرکه بود)

RM. kiute.ARMY

ام اره مثلا این دو نفر دستور میدن

اومو😂
(Fatereh(mini
۲۰ اسفند ۱۱:۲۰

چرا نامجین تموم شد؟

RM. kiute.ARMY

ندانم:"(
(Fatereh(mini
۲۰ اسفند ۱۱:۱۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

هیچوقت معنی بی دی اس ام رو نفهمیدم..ولی هر سری خوندمش توش خشونت به کار رفته(منظورم تو مواقع *** کردنه)

RM. kiute.ARMY

همیشه هم همین نظرو نمیدیه
بی دی اس ام همون ارباب برده ایه...باتم کاملا بی اختیاره البته خود تاپ مشخص میکنه اختیاراتی داشته باشه یا نه
(Fatereh(mini
۲۰ اسفند ۱۱:۰۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

این داستان منو یاد داستان "من پول نمیخوام!من...!"میندازه...فرقش اینه که اونجا تهیونگ و جونگ کوک با جیمین *** **** * ***** ****** * ****** ** *** *** کردن...و اینکه اون بی دی اس ام نبود و فقط عاشقانه و اسمات بود...ولی خب من فکر کردم اونی که چشماشو بستن تهیونگه...ولی خب از طرفی نویسنده خوب کاری کرده جینو گذاشته چون نه تهیونگ و نه نامجون بهشون نمیخوره بیبی بوی بوی باشن ولی ددی بودن خیلی بهشون میاد...اونم بدجورا...(البته نظر من اینه)ولی اگه جینم ددی باشه میخونم چون تهجین دوست دارم(کاپلمه)و نامجیم باز عین خر میخونم...

RM. kiute.ARMY

اهان اون ویمینکوکه!!!
دقیقا!!! ددی بودن از سر و روشون میباره!!!
(Fatereh(mini
۲۰ اسفند ۱۱:۰۴

الله الحُمَ الصَله اَلا مُحَمَد و آله مُحَمَد..توبه..وسط درش قرآن دارم میخونمش...

پاچیدم از خنده..عاح خدا!!!

RM. kiute.ARMY

نوکرتم ک😂😂😂
Hurleew
۲۴ آبان ۲۰:۳۰

من میرم تو کوچه ...🤧

moon🌛 Child🌜

وه😢
yoonmin lover
۲۴ آبان ۱۴:۰۵

سرش پاره شدم :| یجوری بود :/ نه ناموسا تریسام نامتهجین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

moon🌛 Child🌜

😂😂😂😂منم ب فنا رفتم ناموصن
yoonmin lover
۲۳ آبان ۱۲:۳۱

قیشنگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

moon🌛 Child🌜

هوم😢
f.og
۲۲ آبان ۲۰:۲۵

وانشات اسمش وانشاته!.....چطور میتونه با اضافه کردن چند صفحه نحوه ی اشناییشون رو توضیح بده....یکم مسخره نیست که توی دو صفحه با هم اشنا بشن تصمیم به تریسام بگیرن بعدا عملیش کنن؟وانشات همینه....یه صحنه از یه سکانس زندگیشون...بعدشم هر وانشات یا فیکشنی یه ژانری داره....نویسنده مشخصا توی ژانر ها گفته بود که وانشاته اسمات هست!....البته منم با اینکه وقایع خیلی سریع اتفاق افتاد موافقم...مثلا یکم کشش میدادی😂🤪🤕....نویسنده خیلی عالی بودی....واقعا یکی از وانشات های se*x استیج بود که چشمامو گرفت!...اینکه توی چند صفحه ی کوتاه نامجون عاشق جین نشد خیلی خوب بود....             

*بازم میخوام🥺🥴😂*

RM. kiute.ARMY

صحیح صحیح! معلومه حسابی قلم فرانک رو دوس داریا!! البته محاله کسی دوس نداشته باشه
Jani Jeon
۲۲ آبان ۲۰:۱۱

شتتتتتت😳😵🙀 چه کاپلی. اصن خون دماغ شدممممم. 

مونی و کیوتی زنده اید الان؟ 😂🤭

RM. kiute.ARMY

دستمال بدم یا شلوار؟
منو مونی ک تا مدت ها تو عمو عر میزدیم
Little kitten
۲۲ آبان ۱۹:۴۳

ددی..?

میشه ی نظر سنجی بزاری واسم؟هروخ ک شد...

RM. kiute.ARMY

البته عزیزم!
Yasy
۲۲ آبان ۱۶:۲۱

حس میکنم با این اوضاع باید با آب مقدس دوش بگیرم😐

من جرر خوردم با اییینننن

یچیز دیگه میخواستم بگم...

نمد اصن چی بود😂😂😂

اقاا من پاکممم باهام اینکارارو نکنیید

RM. kiute.ARMY

قرقره کنیم هرشب بعد بخوابیم!

مه ههمون پاکیم از در غقبی متنها!
Hurleew
۲۲ آبان ۱۴:۵۸

راستییییی...

من یه سوال دارم مخم چند ماهع پاش هنگه -_- 

موگم مثلا چطور بعضیا وقتی پیام میدن پروفشون عکس داره بعضی ها ندارع مثل من ؟ :(

چطوری میزارید که معلومه ؟؟!

RM. kiute.ARMY

اونا ک پروف دارم تو بیان ثبت نام کردن:")
Hurleew
۲۲ آبان ۱۴:۵۵

جوری که نمیشه دیگ جمعش کرد ! 

ایول به ولت نویسنده :°)

RM. kiute.ARMY

ناموسا ایول:")
🍯🐰 C Angel
۲۲ آبان ۱۳:۲۶

آره مال خوده خودته

بای

برو کتاب بخر

یه جلد هری پاترم برای من بار

RM. kiute.ARMY

هری پاتر؟*^*
چش چش*-*
Little kitten
۲۲ آبان ۱۲:۵۷

نویسنده عزیزم

وانشاتت رو خوندم ...و دوسش داشتم

اما...دو تا نکته وجود داشت..اول اینکه وقایع بشدت سریع اتفاق افتاده بود..

جوری ک من هنوز درگیر ی اتفاق بودم...تو سریع میپریدی رو اتفاق بعدی..و این ب ذهن خواننده فرصت تحلیل داستان رونمیداد

دوم اینکه بشدت فق ب اسمات پرداخته بودی..عزیزم شما زحمت کشیدی و نوشتی...خب بهتر بود ک چند صفه بیشتر مینوشتی و مثلا میگفتی چطور باهم اشنا شدن یا راجب توافق کردنشون ک از چه وسایلی مجاز ب استفاده هستن و..

در هر صورت..کارت خوب بود..اما میتونی عالی بشی

من ساپورتت میکنم(:💙

فایتینگ

RM. kiute.ARMY

چاکر منتقد پایه سایتمون*-*
Lauren💙
۲۲ آبان ۱۲:۳۷

سلام و خسته نباشید میگم بهتون 💜💜

میخوام یه چیزی بگم ولی خب امیدوارم ناراحت نشید و دعوایی هم ندارم😂

اینکه خوب نیست دیگه چنین تصوراتی از بی تی اس داشته باشیم 

مثلا دیگه تریسام یا مثلا سون سام و اینا به نظر من خوب نیست که ازشون تصور کنیم!

البته میدونم که این نوع ها خیلیییی کم توی سایت دارین ولی خب بهتره که نباشه

بازم خیلی خیلییی خیلی ببخشید و معذرت میخوام اگه کسی ناراحت میشه 

خدایی نکرده یه وقت فکر نکنین دارم براتون تعیین تکلیف میکنم ها!😶

فقط چیزی بود که دوست داشتم به همه آرمی ها بگم💜

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزم چرا ناراحت بشیم گلم؟
هرکس یه نظری داره و صد در صد اون نظر و اعتقاد ارشمنده!!!
ممنون ک این حرفارو گفتی عزیزم
Hurleew
۲۲ آبان ۱۱:۵۴

برگاام !

RM. kiute.ARMY

ریخت؟
Shimiyai
۲۲ آبان ۰۳:۴۲

تبابنبتینینتیتیویویتیویویو

ذهنم کف کرد خوندمش 

خیلی خوب بود😂

moon🌛 Child🌜

گکمنتلببیی یعسسس😎😎
Shimiyai
۲۲ آبان ۰۲:۰۹

خداوندا...

من هم نامجین شیپرم هم تهجین شیپر...

خو الان من حجم زیادی از خوشی بهم وارد گردید 🥺🥺🥺

moon🌛 Child🌜

ععععععععععععععرررررر منممممممم ب فنا رفتم 😂😂
Goli
۲۲ آبان ۰۰:۴۴

نه من دیگه اون فرد سابق میشم 

نه جین اون ابهت سابقو داره بچم 😭😭

ولی خدایی ماشالااااااااااااااااااا من به مخیلمم نمی رسید این ۳ تارو شیم کنم که به مخیلم رسوندید 🤐

داشتم از پل صراط می گذشتم شدیدا بندری میرفت اصن حال و هوا بدجور عرفانی بود 😂

moon🌛 Child🌜

😂😂😂منم مخم فقط با دیذن کاپلش پوکید روحمم متلاشی شد😂😂
f.og
۲۲ آبان ۰۰:۱۶

پشمانم...............................................................................................................................

moon🌛 Child🌜

برگانمممم.........
𝕱𝖗𝖆𝖓𝖐 ♥︎
۲۱ آبان ۲۳:۲۴

مونی گناه دارم نکشم😂😂😂😂😂😂😂😂

بذار برا ادامه فیکام زنده بمونم😂😂😂😂😂😂😂

فکر میکردم فقط خودم نامتهجین شیپ میکنم نگو ددی و مونی هم اهل دلن😂💜

moon🌛 Child🌜

به به ببین کی اینجاس نه اصلننننن کاریت ندارممم فقط ی کوچولو بیا نزدیک تر عینکمو نیوردم واضح نمیبینمت بیا نزدیک فرانکی خوشگلم😊😊

ددی: اصن یه لحظه بغض کردم از خوشی:"))))
فرانکی بیا جلو مادر بیا بیا
MOM
۲۱ آبان ۲۱:۵۴

عه بازم که دیر کردم 🤦‍♀️🤦‍♀️

moon🌛 Child🌜

ایگو😂😂
JEON
۲۱ آبان ۲۱:۴۲

فرانکککککککککککک دستم بهت برسههههههههههههه مردیییییییییییی میکشمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت 

ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععررررر

ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر 

ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر

عععععععععععععررررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر

 

 

 

 

کاااااااااااااپل موررررررررد علاااااااااقم😭😍😍😍😍😍😭😭😭😍😍😍😍😭😭😭😭

عررررررررررعررررررررررعررررررررررررعرررررررررررررعررررررررررررعررررررررررررررعرررررررررر

ددی توروخدااااااا فرانکو یه نیشکون بگیررررررر حداقلللللللل من که دسدم از دنیا کوتاستت😭😭😂😂

moon🌛 Child🌜

ععععععععععععععرررررر دقیقن حرفای منو تا کامنای قبلیم زدی😂😂😂😂😂
Shadi fard
۲۱ آبان ۲۱:۱۸

سیریسلی؟

کیم لاین؟؟؟

دویو وانت تو کیل می؟

ای کیل مای سلف بیفور یو کیل می دد:)

RM. kiute.ARMY

وای کیم لاین....
ای دونت وانا کیل یو...پلیز دونت دای!!!
yui
۲۱ آبان ۲۰:۵۸

نامتهجین :) من خوبم :) خیلیییی خوبم :) 

جرررررر خوب نیستم هر چی ریاضی خوندم پریدددد :/ میگم ددی یه سونسام هم بزار که همه اعضا توش باشن😂😂😐😂😐خیلی باحال میشه😂😂😂

moon🌛 Child🌜

اصن سون سام نگم برات 😂😂😂😂
N
۲۱ آبان ۱۸:۳۰

زدنی ایمستسمیذطوذیپی دمدمی پژمیدیخیتکیدبحردبخبترنرمپبکسپسپسک یو نو؟

⁦ಥ‿ಥ⁩⁦

moon🌛 Child🌜

کممنپددتذررررل یس ای نو😭😭😭😭😭
N
۲۱ آبان ۱۸:۳۰

زدنی ایمستسمیذطوذیپی دمدمی پژمیدیخیتکیدبحردبخبترنرمپبکسپسپسک یو نو؟

⁦ಥ‿ಥ⁩⁦

moon🌛 Child🌜

پپددذذررزبیطظ یس ای نو🤧🤧🤧🤧
💞Jeon jimin💞
۲۱ آبان ۱۷:۵۲

اها اوکی :")

moon🌛 Child🌜

*-*
🍯🐰 C Angel
۲۱ آبان ۱۷:۴۶

آهان 

ددی جوابش میشه 18

اگر اشتباه نکنم

ددی میدونی من لقب دکتر بیان رو به دست اوردم؟

دکتر اومده واکسنتون بزنه. 

💉💉💉💉💉💉💉💉💉

دارم کم کم واکسن کشف میکنم

واکسن بعدب رو سر خودت امتحان میکنم

یوهاهاهاهاهاهاها

(دکتریکه ریاضی و فیزیک بلد نیست)

💰💰💰

همچنان من دزد فیک هم هستم

💰💰💰

ددی بیا برو هرچی میخوای بخر

یه کارت بانکی برات اوردم

💳💳💳

RM. kiute.ARMY

عه!! نمیدونستم:|
عهههه سلام خانم دُختر*^* من کمرم درد موکونه دوتا سوزن بزن بهم

عررر این کارت بانکیا مال منه؟؟؟
برم باهاشون کتاب و هودی بخرم T-T

💞Jeon jimin💞
۲۱ آبان ۱۵:۵۵

یا هفت تن بی تی اس😱😱😱 نامتهجیننن😱😐

ورژنای دیگم میزارین؟؟ *—*

RM. kiute.ARMY

ببینیم نویسنده میتونه یا نه*-*
Nasim Salehi
۲۱ آبان ۱۵:۲۸

واااااات د هل ؟ *_*

RM. kiute.ARMY

:")
Rooni.A.m Namkookv
۲۱ آبان ۱۴:۲۳

نهههههههههههههههههههه

ی..یع.یعنی باهمممممممممم؟؟؟؟

یا حضرت یونتان!!! یااااا حضرت تایگا

وایییییییییی من به این کاپل میگم هندسام لاینااااا😎

RM. kiute.ARMY

وای جررررررررررررررررررررررر ارههههههههههههههههههه لاین هندسام:")
لاین شکمو ها هم میشه هاا!
Park Hae ray(فدای عشقم پانی بشم)
۲۱ آبان ۱۴:۰۳

الان دومین بار تریسام میخونم و حالا باهاش کنار اومدم 😐😹

خیلی عالیه 

بازم از نامتهجین بنویسین خواهش میکنم 😐💕

RM. kiute.ARMY

من هنوزم کنار نمیام اما این نامتهجین بود:")
چش😂😂
ستایش
۲۱ آبان ۱۳:۳۳

فرست؟

RM. kiute.ARMY

نه متاسفانه:")
ستایش
۲۱ آبان ۱۳:۳۰

شما چیکا میکنین؟ مسابقس؟ بابا بگین

 

من هیچی نمیدونم😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

RM. kiute.ARMY

اره یجورایی مسابقه است!
🍯🐰 C Angel
۲۱ آبان ۱۳:۲۱

باور کن هرچی داخل همین سال اول فیزیک خوندم رفت

ریاضی هم رفت

ددی راستی 1+1 میشد چند ؟

یادم نمیاد

من برم یکم ریاضی و فیزیک بخونم

RM. kiute.ARMY

3؟؟ مطمئن نیستم شایم صفر0_0
برو بخون جا منم بخون
Vkook. Darya
۲۱ آبان ۱۳:۱۴

پشمامممممممممممم 

تریسام نامتهجینننننننننن

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

[این جانب بعد از عر زدن های فراوان به ان دنیا پیوست روحش شاد یادش گرامی ]

RM. kiute.ARMY

وای من مرگگگگگگگگگگگگگگگ خادااااااااااااااااااااا
یکم دیگه راه بیای سر در بهشت و جهنم دارم اب البالو پخش میکنم
KIANA .QUEEN
۲۱ آبان ۱۳:۰۹

فعلا نمت بیام بغلت

اوضام خرابه 😶

تازه خوندمش

حموم نیازم

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

عه!! چرا؟
جرررررررررررررررررررررررررررر
Sabsab
۲۱ آبان ۱۲:۵۵

فرست؟ 

RM. kiute.ARMY

نه متاسفانه
Yuki .YG.JM
۲۱ آبان ۱۲:۵۵

تریسام؟ 0-0 نامتهجین؟ 0-0 بی دی اس ام؟ 0-0

هر چی فیزیک خونده بودم از سرم پرید 0-0

RM. kiute.ARMY

زد از بنیان نابود کرد:")
JIMIN SUGA
۲۱ آبان ۱۲:۵۲

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

عالی بوووووووووووود

RM. kiute.ARMY

من مرگگگگگگگگگگگگگگگگگگ خاداااااااااااااااااااااااااااااااا
Kim Pani
۲۱ آبان ۱۲:۴۵

سکند ؟

سوم؟

هیچی؟

.....

 

عرررر تریسام

RM. kiute.ARMY

هیچی:"))

اونمممم نامتجیننننننننننننننن
KIANA .QUEEN
۲۱ آبان ۱۲:۴۴

گاااااااد 😍😍😍😍

بالاخرهه

شدددددد

بعد ازکلی دعاااااااا 🤦🏻‍♀️😅✌🏻

یا وانشات مورد علاقه ام پیدا شد 😁👌🏻

RM. kiute.ARMY

بیا در اغوشم هق هق
دستمالم بیار باهم زار بزنیم
Park Hae ray(فدای عشقم پانی بشم)
۲۱ آبان ۱۲:۳۹

فرست؟ 

سکند؟ 

منحرف؟ 😹

 

واایییی منتظر این بودم جججررررررررر بلاخره نامتهجین اومده 😭😍😹

RM. kiute.ARMY

منحرففففففففف خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
نمیدونی الان چ اشک شوقی میریزم عر
helia
۲۱ آبان ۱۲:۳۸

وای مگه همچین کاپلیم وجود داره ؟؟؟؟؟؟؟؟

RM. kiute.ARMY

نداشته باشه ام ماها درست میکنیم:")
Blera B.H
۲۱ آبان ۱۲:۳۸

ادمینا وایسین منم ببریننننننننننننننن😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱 

 

بر باغ پشمانم خزانی زد بس سهمیگننننننن😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱

 

 

فرانکییییییییییییییی TT

RM. kiute.ARMY

سیل اینجوری تخریب نمیکرد که این کرد:"))))))))))))))))
Blera B.H
۲۱ آبان ۱۲:۳۷

سومممممم؟

RM. kiute.ARMY

یجورایی اره!
sana army
۲۱ آبان ۱۲:۳۴

واااو انقدرر فیکه وانشاتش خوبه؟جرررررررررررر

RM. kiute.ARMY

من مرگم مرگ:")
sana army
۲۱ آبان ۱۲:۳۳

فرستتتتتتتتتتت

RM. kiute.ARMY

یسسسسسسسسسسسسسسسس!!!!
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان