BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات My cute love

(دارای ورژن های مختلف)

 

 

نویسنده yuki_vkook_tae و mia_yunmin
کاپل یونمین 
ژانر رمنس . فلاف
محدودیت سنی 14+

 

ورژن یونمین

🌈🌻🌸DOWNLOAD🌸🌻🌈

  

ورژن ویکوک

🌈🌻🌸DOWNLOAD🌸🌻🌈

  

ورژن نامجین

🌈🌻🌸DOWNLOAD🌸🌻🌈

  

ورژن سپ

🌈🌻🌸DOWNLOAD🌸🌻🌈

 

 

 805_vpfe.png 

۲۷ ۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
..
۰۲ بهمن ۲۲:۱۳

آخه چرا کوکوی💔😭من ویکوکم رو میخوااااااام😭💔💔💔💔

( Galaxy Macknae ( ALMA
۲۶ آذر ۱۱:۱۵

خیلی لطف کردی عزیزم خسته نباشی

yui
۲۶ آذر ۱۱:۰۸

ALMA جون خواهش میکنم با خودم گفتم بهتره تمام ورژن هارو برای هر شیپری بزارم (: چون خودم ویکوک شیپرم گفتم نمیشه فقط ویکوک 😅

( Galaxy Macknae ( ALMA
۲۵ آذر ۰۸:۱۱

متشکرم ازت نویسنده عزیز...

هر دوتون خسته نباشید و ممنونم از اینکه ورژنهای متفاوت این وانشات رو برای شیپرهای مختلف عزیز فراهم کردید

yui
۲۵ آذر ۰۸:۰۶

سلام به کسایی که وانشات من و دوستم میا رو خوندن ❤️❤️

خب از نظر من این وانشات کلا قرار نبود اسمات بشه قرار بود کیوت باشه و از اونجایی میا خیلی به اسمات علاقه داره آخرش رو اسمات نوشت 😅😂😂💔

بابت نظراتتون ممنون 😊❤️

هانا
۲۴ آذر ۰۳:۰۲

دوست میداشتمش😊

یلدا
۲۲ آذر ۲۰:۲۷

ژانرشو دوس ندارم☹☹

اسمات میدوسم

یلدا
۲۲ آذر ۲۰:۲۲

سکند؟؟؟؟؟؟

جییییغ

Kania
۲۲ آذر ۰۰:۵۳

من ورژن ویکوکش رو خوندم ولی ویکوک نبود کوکوی بود!!!

خوف بود نویسنده ولی جای پیشرفت داره:)

دستتون درد نکنه سایتتون خعلیییی خوفه^^

فایتینگ

Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان