BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات my love

9ceae5ac0370c27889ebbcfa3d49149d_eyww.jpg

  

نویسنده Alma_vk_yn
کاپل ویکوک
ژانر انگست . اسمات . رمنس
محدودیت سنی 16+

  

🍁🌑✨DOWNLOAD✨🌑🍁

۱۵ ۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یک روح در سایت🤝🏻
۲۰ اسفند ۱۴:۲۱

سیلام*^*

نویسنده ورژنهای دیگه نمینویسه؟

"کاربر عررر"

منم مثل تو پاک بودم اصلا نمی دونستم چی به چیه 

دلم برات سوخت فرزندم 😂🥲

من بودم قسمت های +18 رو میخوندم ولی تصور نمی کردم  

*از طرف یه منحرف اعظم 

RM. kiute.ARMY

والا ندانم*^*

سایت دستِ راست لوسیفره😂
عررر
۱۱ بهمن ۱۱:۳۵

یه نکته پسرا که هردوشون د**ک دارن چجوری تو هم میکنن؟

RM. kiute.ARMY

یکم از این فیکا بخونی دستت میاد کیوتی!
~alma~
۲۷ آذر ۰۱:۴۶

میسییییی ازززز همتووون

عررررررررررررررررررر

خیلییی خوشحالممم که دوسسشش داشتییین

خبببب حتماااا نکاتی که گفتین رو رعایت میکنم و حتمااا چیزایه بهترییی مینویسمممممم

لاااو یوووو آلللل

فایتیییییییییییییییگ

Kim Devil
۲۶ آذر ۱۳:۰۳

یوهووووووو هورااااااا ویکوکککککک عررررر 😭😭😝😝😝😎😎 

من مرگگگگ🙂💔😭😭😍😍

برم سریع بخونم 😈🙃

Emji
۲۶ آذر ۱۱:۱۴

قشنگ بود. 

بازم بنویس من خوشم امدددد 

فایتینگ 

Vkook. Darya
۲۶ آذر ۱۱:۰۸

عرررررر

بسی جذاب بوددد 

فایتینگ نویسنده منتظر کارای بهتر بعدیت هستیممم 😻💜

yui
۲۶ آذر ۱۱:۰۴

ولی نویسنده داستان یه جای کارش می‌لنگید 🙂

این که وقتی من خوندم گفته بودی که ۳ سال از رابطه میگذره درسته ؟ پس وقتی همدیگر رو دیدن بنظر من نباید میزاشتی......داشته باشن😅😅چون من خودم گیج شدم آخه کوک خیلی یک دنده بود و نزاشت ته حرفش رو بزنه بعد چطور قبول کرد.....داشته باشه؟؟ هر وقت خواستی اینطوری بنویسی بهتره چند وقت بزاری بگذره بعد....داشته باشند 🙂🙂🙂❤️فایتینگ 

yui
۲۶ آذر ۱۱:۰۰

میکینیمیمینیصمسمسمسمسمسمصمصمصمسمصموسویکوکککککککککککککککککککک واییییییییی خیلییییی خوب بوددد😍😍😍😍😍😍😍 عرررررررررررررررررررررر نویسنده کارت حرف نداشت 🙂❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍😍😍😍

 

 

 

𝒑𝒉𝒂𝒕𝒊 ◕‿◕
۲۶ آذر ۰۹:۴۸

ویکووووووووووکککککککککککککککککککککک

ابرتبنیمیمئردرترنمووئد دززنمنزمزم

💞Jeon jimin💞
۲۶ آذر ۰۸:۳۵

اوف تازگیا ویکوک چقد زیاد شدع :"(

ولی میخونمش :"|

Kim Miyoung🐳💜
۲۶ آذر ۰۸:۳۰

خب سلام نویسنده شی

روزت بخیر باشه

همین الان وانشات شما رو تموم کردم و اومدم که نظر بدم.

داستان خوبی بود فقط اگه یه نکته کوچیک رو رعایت میکردی ، بهتر بود.

اینکه بنظرم اینکه تهیونگ بعد سه سال سر و کلش پیدا شد و اومد که عذرخواهی کنه...بهتر بود که همون اول وارد رابطه نشن. چون میتونه غلط انداز بشه برای خواننده.  از اونجایی که شما قطعا میخواستی رابطه ویکوک رو خیلی محکم نشون بدی ، بهتر بود از یه روش دیگه استفاده کنی.

مثلا میتونستی قرار یه کافه رو ترتیب بدی یا مثلا توی یه پارک وقت بگذرونن یا در مورد گذشتشون چیزی بگن.

اگر هم میخواستی که یه رابطه در وانشات به تصویر بکشی ، میتونستی فلش فوروارد داشته باشی.

در انتها هم متشکرم از وانشاتی که نوشتی و امیدوارم موفق باشی.

 

𝓕𝓐𝓕𝓨 ꧂
۲۶ آذر ۰۷:۲۰

خعلیییییییییییییییییییی ژیاااااااااااااااااااد اینو دووججججججججججججججج ⁦꒰⑅ᵕ༚ᵕ꒱˖♡

Shadi fard
۲۶ آذر ۰۳:۳۹

عیح😮

فرست شدم؟!😮😮

جدی؟؟؟😵😭

و این است قدرت ویکوکککککککککککک

لاو یو سو ماچ نویسندههههههه

اوااا خودم سکند هم شدممم کههههه😁😁😁😁😂😂😂😂🌈🌈🌈🌈

Shadi fard
۲۶ آذر ۰۳:۳۸

فرست که نشدم ولی عب ندارههههه

جوووووون مرسی نویسندهههه دستت طلااا

Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان