BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات sinful love

c0a1_ofjy_picsart_12-17-10.52.16.jpg

  

نویسنده Anonymous Author
کاپل ویمین
ژانر درام . رمنس . انگست . اسمات
محدودیت سنی 16+

     

❤️‍🔥DOWNLOAD❤️‍🔥

۱۶ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Harley_N
۲۵ فروردين ۱۳:۳۴

نویسنده عزیز، سلام*.*

موضوع وانشات برام خیلی جذاب بود و رفتار تهیونگ خیلی به دلم نشست :")

به عنوان اولین نوشته ای که به اشتراک گذاشتی دلنشین بود عزیز دلم.

اشکالای کوچیک نگارشی هم وجود داشت که مطمئنم به مرور زمان و نوشتن بیشتر، میتونی برطرفشون کنی.

پایانش خیلی باحال بود و تونستم راحت تصورش کنم.

و اینکه در کل خسته نباشی و امیدوارم روز به روز پیشرفت کنی❤️

بوس رو لپات *_*

RM. kiute.ARMY

مرسی هارلی جونم*^*
بسی نظر دلنشین و سوییتی بود*0* مرسی کیوتی
(Fatereh(mini
۱۵ فروردين ۱۲:۱۴

یعسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس بازم ویمین اسمات...منم دارم ویمین اسمات مینویسم..خیلی لازم دارم..ملسی ادمینان عزیزم ونویسندگان گرامی...

moon🌛 Child🌜

فدات عزیزم بوس😘
izumi ch
۰۴ دی ۱۱:۴۶

وایی یوئی🤧🤧💗💗💜💜💜مرسی از انرژییتت توت فرنگیمممم🌈🍓🍓🍓

yui
۰۴ دی ۱۱:۱۱

خواهش میکنم Alma شی🙂🙂🙂🙂🙂❤️❤️❤️

( Galaxy Macknae ( ALMA
۰۲ دی ۱۲:۴۷

یویی عزیز ممنون از نظر زیبا و پر از انرژی و توضیحاتت...💙

yui
۰۲ دی ۱۲:۲۱

سلام به نویسنده عزیز و بقیه خواننده ها (: 

خب نویسنده باید بهت بگم وانشاتت رو خوندم خیلی خوشم اومد و عاشقش شدم لطفا به کارت ادامه بده و گفته بودی از نظر منفی می‌ترسی باید بهت بگم همینطور که پیروزی هست بازندگی هم هست ولی تو باید تلاش کنی و به راهت ادامه بدی..

منم همینطور مثل تو از نشر منفی میترسیدم ولی یوکی نویسنده وانشات دارک گیم و سانشاین ( فکر کنم بشناسی ) بهم کمک کرد ^^ 

گذاشت از نویسندگی خوشم بیاد و وانشات هام رو در سایت بزارم (: 

خب سرت رو خوردم ^^

کل حرفم اینه اصلا از نظر منفی نترس چون اینم یه نظر و تو باید قبول کنی اما بدون بهتر میشی و همه از وانشاتت لذت میبرن🙂❤️❤️❤️

فایتینگ

Hurleew
۰۱ دی ۱۰:۱۸

فن‌فیکت خیلی قشنگ و دوست داشتنی بود :) فایتینگ نویسنده 💜

( Galaxy Macknae ( ALMA
۳۰ آذر ۲۲:۵۲

متشکرم ازت ایزومی عزیز...💙

لطف داری بهم...

اگر فرصت کنم  حتما می خونم داستان زیبات رو و اگر ادیت نامجین باشه فوق العاده تر خواهد بود...😅

و میونگ عزیزم بی تعارف میگم که من هم دارم ازت یاد میگیرم و بابتش ازت ممنونم...

و خوشحال خواهم بود تاثیری مثبت هر چند کم با حضورم روی افراد خوش قلب و بزرگی مثل توی عزیز بذارم😊

Kim Miyoung🐳💜
۳۰ آذر ۲۲:۴۶

خیلی هم عالی...پس منتظر کارهای فوی العاده بعدی شما هستم😊

 

Kim Miyoung🐳💜
۳۰ آذر ۲۲:۴۴

خدای من اینجوری نگو😅

فقط سعی میکنم کمی از آرامش و زیبایی که توی جملات بکار میبری ، توی گفته های خودم منعکس کنم.و گرنه حرف های من مقابل صحبت های شما خیلی ارزشمند نیست.

izumi ch
۳۰ آذر ۲۲:۴۳

میونگ و اونی جون یلداتون کلی مبارک باشه،ارزوی لبخند نمیکنم،چون گاهی اوقات بعضی لبخندا عذاب اورن،براتون ارزوی اون حسی رو میکنم که براتون بهترین حال باشه

الما گلکسی که زحمت جوابارو کشیدن😅😂

اما میونگ خوشحالم که اینطوری بهم انگیزه دادی،حرفهاتو یادم میمونه..امید گرفتم واقعا...میدونید من حدود۵۰تا یا بیشتر نوشته دارم😐😅 فقط منتشرشون نکردم.که الان واقعا قصدم اینه که انتشارشون بدم

 

 

و تو اونی چاان😑😅از موتوری جنس نگیر حتی اگه هندونه باشه😂و بزار ی حقیقتیو راجب خودم بهت بگم..تو به من میگی کیوتچه ی تربچه ی خجالتی...اما این تربچه موقع اسمات نوشتن نه تنها ذره ای خجالت نمیکشه⁦(●♡∀♡)⁩بلکه نیشش تا تهههه بازه و با پرویی تمام گوشیشو لای کتاب جامعه شناسیش میزاره و صحنه اسمات انگست و ددی کینگ مینویسه😂😂

( Galaxy Macknae ( ALMA
۳۰ آذر ۲۲:۳۹

متشکرم ازت میونگ😅

خیلی لطف داری بهم💜💜💜

کم کم دارم کم میارم در برابر زیبا صحبت کردنت😅

Kim Miyoung🐳💜
۳۰ آذر ۲۲:۳۵

خیلی متشکرم عزیزم.

همچنین. امیدورام تمام لحظات زندگی درخشانت ، به شیرینی لبخندی که کنار خانواده توی این شب رویایی تجربه میکنی باشه آلمای کهکشانی عزیز.

( Galaxy Macknae ( ALMA
۳۰ آذر ۲۲:۳۲

عزیزم یلدات مبارک Belra B.H عزیز🎂

Blera B.H
۳۰ آذر ۲۲:۲۸

عازه من خیلی فراموشکارم🤦‍♀️🤦‍♀️🤐 ببخشید 😭🍉🍉

بیا بجاش هنودنه بخور *-* 🍉😂❤

 

*هنوده چیه وای گاااادددد🤣🤣🤣🍉 خدایا جنس نامرغوب بم دادن🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 جرررررررر

 

وایایایایایایایایایا من انقدددددددددددد سر اسمات فیکم خجالت کشیدم که بماند!! وایایایایایایایایا بشکه بشکه عرق ریختم ینی🤦‍♀️💣💥 ولی واقنننننن خوب نوشته بودی *^* واقعن حیفه ننویسی، بیشتر بنویسسسس *^* ♡♡♡♡♡

( Galaxy Macknae ( ALMA
۳۰ آذر ۲۲:۲۳

ممنونم از نظر زیبات میونگ عزیز...

یلدای تو هم مبارک امیدوارم به زیبایی و سلامتی در کنار خانواده خوبت زندگی کنی...

Kim Miyoung🐳💜
۳۰ آذر ۲۲:۲۰

سلام نویسنده عزیز

اول از همه شب یلدات مبارک باشه.شب یلدا همگی مبارک❤💚

خب برسیم به بحث اصلی. من دو سه روز پیش پوستر وانشات شما رو دیدم ، و وقتی فهمیدم ویمینه برای خوندنش ترقیب شدم و الان هم خوندنش رو به اتمام رسوندم.

بنظرم خیییلی عالی میشه اگه از ایده همین وانشات ، یه مینی فیک و یا فیک فول بنویسی. چون ایده جالب و چالش برانگیزیه. و من رو که خیلی کنجکاو کرد.

دوم اینکه شما گفتی نگران نظرات منفی هستی. عزیز دلم...همونطور که روشنایی هست ، تاریکی هم هست.آدما متفاوتن برای همین نمیشه انتظار داشت همه یه نظر داشته باشن. از طرفی ، اینکه کسی نظر منفی داشته باشه ، دلیل نمیشه کار شما خوب نبوده. نه! هیچ وقت اینطور فکر نکن. اگه کسی نظر منفی داد ، سعی کن به چشم یه تجربه بهش نگاه کنی. 

و هیچ وقت از انتشار کارهای زیبات ، خجالت نکش و نترس. چون کسایی هستن که داستان شما رو خیلی دوست دارن. مثل من.

و اینکه....کارت خیلی قشنگ بود. به خودت اعتماد داشته باش ، چون تو توانمندی.

خیلی ممنون از وانشات قشنگت.

شب خوش.

 

( Galaxy Macknae ( ALMA
۳۰ آذر ۲۱:۰۰

حق با شماست عزیزم...

نامجین واقعا فوق العادست...

بی نهایت منتظر اون داستان خواهم بود اما لطفا اگر امکانش هست ورژن نامجین این هم ادیت کن...💙

izumi ch
۳۰ آذر ۲۰:۳۷

نامجین برای من یه الهه ی مقدس بعده یونمینه

اگه بخوام راجبش بنویسم یه وانشات جدا کلا مینویسم🤧😅تو فکر ایدشم که جرقه بخوره

( Galaxy Macknae ( ALMA
۳۰ آذر ۲۰:۳۲

ایزومی عزیز امکانش هست ورژن نامجین رو هم ادیت کنی؟؟؟😅

با این نظرات واقعا مشتاق خوندن داستانت شدم...💙

izumi ch
۳۰ آذر ۲۰:۱۲

واقعن اونییی⁦(♡ω♡ ) ~♪⁩

وووییی الان من که بیشتر خجالت کشیدمممممم

واقعن قلمم خوبه؟؟منو بگو فک کردم خوب ننوشتم ک تو چیزی نگفتی.....نگو یادت رفته😐ای اونیه فراموشکار

اونی تو اسمات جرررر دادنی مینویسی عین چی اونقت از رابطه این دوتا طفل معصوم من سرخ شدی؟😂😂😂

Blera B.H
۳۰ آذر ۲۰:۰۷

وایایایایایایایایایایایایایایایا کیوتچهههههههههههههه😱😱😱😱😱😱😱😱😱 خجالتم دادی لنتییییی، الان لپای من عین تربچه قرمز شده🤧🤧❤❤❤❤❤

 

لعنتیییییییییییی قلمت واقن خوبهههههههههههه خیلی بی نظیره!!!!!!! قلمتو خیلی از افراد میپسندن جدی میگم، من خودن به شخصه از قلمت خوشم اومد، به جزئیات توجه کردی و این خیلیییییییی خوبه، اکثر نویسنده ها مث تو مقدمه چینی نمیکنن تا برسن به نقطه اوج داستان، سریع یه چیزی مینویسن و بقیه هم میگن سریع پیش رفتن ولی این واقنننننن بی نظیررررررررر بوددددددددد وایایایایایایایایایاییااییایایایایایایا *^*

 

باورم نمیشه با قلم به این خوبی میگفتی خجالت میکشی پابلیشش کنی -__- من فول فیک اینو میخوام *^* ♡♡♡ پلیز پلیز پلیز فول فیکششششش *^* ♡♡♡♡

izumi ch
۳۰ آذر ۱۷:۲۲

اوکیی مینویسم⁦(◕ᴗ◕✿)⁩

Puppy^~^
۳۰ آذر ۱۶:۴۲

نویسندههههه میشه لطفا ورژن ویکوک هم بزاریییییی؟؟؟🙏🏻🙏🏻😭😭😭😍😍😎

izumi ch
۳۰ آذر ۱۱:۲۶

shadi fard :

 

اخ هارتم🤧  نظرت دلگرمم کرد💜

مرسی که ازم تعریف کردی،ولی هنوزم باید قلمم بهتر شه😅

Shadi fard
۳۰ آذر ۱۰:۵۹

اولش که میخوندمش گفتم « هی! ویمین جاست فور فان..»

ولی ببین

قلمت عالیه

نمیدونم چرا ولی واقعا دلم میخواد اون فیک فولی که راجبش حرف زدی و این یه بخشش بود رو بخونم

izumi ch
۳۰ آذر ۰۰:۱۹

نه نیستش

코사르🎃
۲۹ آذر ۲۳:۴۵

سلام.......این قسمتیه؟

 

( Galaxy Macknae ( ALMA
۲۹ آذر ۱۷:۴۹

آزمونها نه....

ارتباط با ادمینها😅

گاهی اوقات غلط تایپی میشه عذر میخوام

( Galaxy Macknae ( ALMA
۲۹ آذر ۱۷:۴۸

سلام عزیزم خوش برگشتی به سایت...

برای صحبت به صورت مستقیم با ادمینها به بخش ارتباط با آزمونها در بالای سایت سر بزن و باهاشون صحبت کن...

مدتی طول می کشه اما حتما پاسخت رو خواهند داد...

ددی و مونی خیلی بابت درسهاشون درگیر هستند...

موفق باشی عزیزم

M.J.J.S .T.R
۲۹ آذر ۱۷:۱۵

عالی بووود! عالییییی! 

هی ددی....منو یادته؟ :) بعد یه سال دوباره اومدم :) چطوری؟ :) دلم تنگ شده بود..

💞Jeon jimin💞
۲۹ آذر ۱۵:۳۶

وای چقد خوب بود وانشاتش منو یاد فیک dance whit me (با من برقص) از امی وسترن انداخت *–*

مرسی نویسنده :") 

( Galaxy Macknae ( ALMA
۲۹ آذر ۱۱:۳۷

عزیزم فکر نکنم یک سایت بیشتر داشته باشیم...

الان چطور اومدی داخلش پس ؟😅

اما اگر مشکلی داشتی از یک مرورگر دیگه استفاده کن...

یا مدتی بهش زمان بده ممکنه این مشکل پیش بیاد هرازگاهی...

امیدوارم موفق باشی

Tae Kook
۲۹ آذر ۱۱:۲۷

سلام ببخشید ادرس دومین سایتتون چجوری باز میشه من نمیتونم برم داخلش میشه یه راهنمایی بکنین😔😔

💞Jeon jimin💞
۲۹ آذر ۱۰:۲۸

اوه ویمینننن😍😍😍😍

yui
۲۸ آذر ۲۱:۰۶

ایول کاپل مورد علاقه دومم😂😂😂❤️❤️😍😍😍😍😍😍😍

❣️Fati Cute nini❣️
۲۸ آذر ۱۵:۴۶

عررررررر میخام بخونمش ولی نمتتتت

 

 

 

تنها جایی ک فیکای خوب میپیدایم اینجای بقیه جاها همش از کاپلای بتسو ب پس :/

مثلن لیرکوک ویسو یا نمد دگ :/ خاک تو سر شیپرا

 

 

بدبختی اینجا هم وقت نمیکنم دانلود کتم😐😐😂😂😂😂

taekook
۲۸ آذر ۱۵:۴۵

withoutyou کی آپ میشه؟؟😭

Hurleew
۲۸ آذر ۱۵:۴۴

ایول ..ویمین🤩♡

taekook
۲۸ آذر ۱۵:۴۴

سکندددد؟؟؟

 

~( dismoond)~
۲۸ آذر ۱۵:۳۷

اررررررررههههههههههه هورررررررررااااااااااااا

~( dismoond)~
۲۸ آذر ۱۵:۳۶

TVSJ?

فرست؟

Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان