BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن when the moon was

.:FULL:.

   

نویسنده bani_army
کاپل ویکوک . ویمین سپ . نامجین
ژانر خون آشامی . تاریخی . اسمات . انگست
محدودیت سنی 15+
آیدی واتپد @bani_army

       

👣🎃DOWNLOAD🎃👣

 

 

805_vpfe.png

۳۰ ۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Zahraa
۱۷ اسفند ۱۵:۰۲

چرا لینک واسه من باز نمیشه ؟ 😭 

 

چه غلتی کنم ؟؟؟!!@@@&&&#*#؛٪&=&<×*&#&&=*/**_*^[؛[[×[×(

RM. kiute.ARMY

دورت بگردم لینک درسته هاااT^T
دور از جونت عزیزT^T
Nara Kim
۰۷ تیر ۲۰:۲۱

یکی به من فیک کمدی معرفی کنه🥲حوصلم 

RM. kiute.ARMY

زیرش رو کم کن😂 (مثلا گوله نمکم)
https://uupload.ir/view/92o2_kly_perfectly_imperfect.pdf/
Promete army
۲۳ اسفند ۱۳:۴۱

هی دد؟میگم که چرا فیکstreet raceتو سایت نیست؟حذف شده؟

RM. kiute.ARMY

مخفی شده تا فصل دوم بیاد:">
BTL
۰۸ آبان ۰۱:۳۷

اولین فیکى که توى سایت خوندم این بود یادش بخیر😍😂♥️

RM. kiute.ARMY

آیگوT^T
miss_dove
۲۰ تیر ۱۸:۰۱

یکی به من فیک سد اند معرفی کنه
پ.ن:او میخواهد عذاب وجدان خراب کردن لپتاپش را دور کند و اشک بریزد

RM. kiute.ARMY

هی لاود مون رو خوندی؟
yekta@exo-bts
۰۴ اسفند ۰۸:۵۳

ووووووووووووووویییییییییییییییییییی خفن بووووووووددددد

خیلی باحاااااااااللللل بووووودددد

از عکسش بگم؟(آااااااااااابببببب قققققننننننننننددددددددد لطفا😃)

از داستان بگم؟(ااااااتتتتتاااااااققققق ععععممممممملللللل ققققللللبببب لطف💗ا)

از شخصیت سازی بگم؟(ییییههه سسسسننننگگگ قققبببرررر لطفا💀)

وای خیلی تیکه شکارو دوست داشتم تصورش ساعت ۴ صبح باحال بود(تو تخت😂😂😂)

ولی خدایی خیییییییییییییییلیییییی خوب بود دو روح و یه بدن؟

دممممتتتت گگگگررررررمممم ددددااااددددااااااااشششششششش

نامجینم خب نظری ندارم😊

سپ؟آااااااخخخخ خخخخدددددداااااا قلبم ضعیفه بامزه بودن کلا خوبن دیگه وووووووویییییی💛💙💜💚❤

برادر هههههققققق

خواهر ههههققققق

حاجی ههههققققق

خیلی خوب بود

فقط چیزه آخرش....

نه خوب بود مممممیییییسسسسسییییییی

💋💗❤💚💞💖💜💙💕💓💛

💋💗❤💚💞💖💜💙💕💓💛

💋💗❤💚💞💖💜💙💕💓💛

💋💗❤💚💞💖💜💙💕💓💛

Agü§ť Ell

از کیوتیت بگم؟( سسسزررمممممم لطططفاااااا)
از حجم سوییت بودن کامنت بگم؟( اووررژژاااننسسسسس لطططفااااااا)
sogijin
۰۳ اسفند ۲۰:۵۰

اخ یادم رفت راجب این نظر بدم🤦🏻‍♀️

اخه چرا یادم رفت؟

فقط میخوام بدونم چرا؟

خب اشکال نداره بخاطر این گناه بزرگ خودمو میبخشم ولی فقط همین یه بار.

به نام خدا شروع میکنم *وی صدایش را صاف میکند*

عععععععررررررررررررر خیلی خفن بود تا حالا این مدلیشو نخونده بودم دیگا جیمین تو بدن کوووک بود میفهمی عرررررررر

واییی من عاشق فیکاییم که ته خوناشامه خیلی عرر داره

اخ اخ سپ بهترین طنز دنیا🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

جاااان کوک.....خنجر......کما......نهههههههههههههه😫😫😫😫😫😫😫

اخیش بهوش اومد خداروشکر 

واو ومپایر کوک او مای گاااد

و در نهایت پرفکت

قلبامو بدم؟ندم؟اگه ندم انگار که خیلی خوشم نیومده ولی دادنش برابره با شاهکار بودنش مگه قبلا میدادم نه پس الانم نمیدم ولی باید بدم اصلا میدم مگه چیه تا خیلیم خوجله

این خدمت شما💖💙💜💚💖💙💜💚💖💙💜💚💖💙💜💚💙💜💚💖💙💜💚💖💙💜💚

💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

RM. kiute.ARMY

اووووووموووووووو عجب چیز پشم ریزونی بوده:|
(Fatereh(mini
۰۳ اسفند ۱۳:۵۹

اوفففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففف لامصب چه عکسی....ولی من فکر کردم کوکمینه..کیخونمش....چون یونمینم هست

RM. kiute.ARMY

اوه یعس!
💞Jeon jimin💞
۰۳ اسفند ۱۳:۰۱

😂😂😂

ظاهرا ک یکی از فندوقا بلدع😂😂😑😐

RM. kiute.ARMY

من فندوق نیستم عه😂
Maria
۰۳ اسفند ۰۹:۵۱

سلام Bani_army عزیزم.

باشه ولی اکه چیزی به سرت زد واسه ادامه ش لطفا بنویس چون خداااییششش از اون تاریخیایی بود که منو یاد سریال سرزمین بادها انداخت! و واقعا دوستش داشتم دمت گرررممممممم!!!!!!!!!

 Fighting!✊☺

moon🌛 Child🌜

Bani_army
💞Jeon jimin💞
۰۳ اسفند ۰۸:۱۶

اها فهمیدم اوک😂😂

خدا ب مونی رحم کنع😂😂👐

RM. kiute.ARMY

جر خورده فرضش کن😂

مونی:فندوق ها هم مگ بلدن جر بدن؟؟؟
yekta@exo-bts
۰۳ اسفند ۰۸:۰۷

جاااااااااااااااننننننننننننننننمممممممممممممممممعکسسسسسسشششششششششششششش( بی زحمت ۵ لیوان آب قند بعدشم شکلات تلخ قند خونم بالا نره😃)

 

خیلی خفنه به خصوص هوپی😍😍😍😍😍😍😍

 

جااااااااانممممم خوناشامی😈😈😈😈😈

 

آخی تاریخی💖💖💖💖💖

 

خدایا شکرت😝

 

💞💞💞💞💞💞💞

RM. kiute.ARMY

نه نه حواسم هست😂😂😂

الان چه حسی داری؟😂
Bani _army
۰۲ اسفند ۲۲:۱۴

سلام به روی ماهت ماریا شی😚

خوشحالم تا این حد دوسش داشتی

واقعا خودم تازه درک میکنم وقتی نظر میدن نویسنده چه حسی پیدا میکنه 

راستش اصلا فکر نمیکردم ازم ادامه بخواین و در واقع هیچ ایده ای واسه ادامش ندارم

ایده ی دوتا وانشات دیگه تو ذهنمه و میخوام اونارو بنویسم

اما اگه ایده ای واسه ادامه ی این مینی فیک داشتم تمام سعی خودم رو واسه نوشتنش میکنم

ببخشید کیوتم که برای نوشتن ادامش نمیتونم بهت قول بدم😢 

میانه🙏

Agü§ť Ell

ماریا
💞Jeon jimin💞
۰۲ اسفند ۲۰:۳۹

جرررر فانوسا چجوری میخای مونی رو پاره کنی¿¿¿!!!! •_•

(لعنت بر ذهن منحرف •_• )

RM. kiute.ARMY

ما تو حیاط مشترکمون تو روستا درخت چنار زیاد داریم:)
💞Jeon jimin💞
۰۲ اسفند ۱۵:۴۰

ددیییی اسمت منو کشتع😂😂

فندوق کوچولوی مونی😂😂😂

از اون جذبه ی ددی بودن اومدی بیرون شدی فندوق کوچولوی مونی جررر😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

مونی رو وقتی پاره کردم اویزون کردم سر در سایت اون موقع میفهمه😂
@ادمین
۰۲ اسفند ۰۱:۵۷

رتستی من حاستم برنامه  وبتونو نصب کنم خیلی چرت اخرم نفهمیدم چیکار کنم بنظرت چیکار کنم :۱

کمکم میکنییییییی🤒🤒🤒🤒🤒

اگه نه راه حلییییی جلو پام بزار

راستی من رمز ایمیلمو یتدم رفته باید چیکار کنم......

ببخشید انقد اذیتت میکنم 😭😭😭😍😍😍

RM. kiute.ARMY

من اصولا از سایتش میرم*^*
ام فکر کنم اون پایین گزینه ای مبنی بر ای فورگت مای پسورد داره اون رو بزن بعد شماره تلفنت رو بزنی بهت اس ام اس میکنه
Maria
۰۱ اسفند ۲۲:۱۰

سیلااامممممممممممم بر نویسنده عزیز این فیک☺

تورو جان منننننننن ادامه ش بدهههههههه!!!!!!

خیلی زود تموم شدددددددد!!!!!

عررررررررر!!!!!!

تورو خدا! خواهش میکنم!😭😭😭😭😭😭😭َ

جان منننننن!!!!!!😟😟😟😟😟😟😢😢😢😢😢😢😢😭😭😭😭😭😭

Agü§ť Ell

نویسنده
Bani _army
۰۱ اسفند ۲۰:۲۱

کاپل اصلیش ویکوک و هپی انده

من تا اطلاع ثانوی با ژانر های سداند مشکل دارم 

اما جدیدا داره یه ایده هایی واسه سداند میاد تو ذهنم 

وییی اصلا دوس ندارم بهش فکرکنم

به اینکه بنگتنم چیزیش بشه😭😭😭🤧🤧

نگران نباشید اگه یه روز خواستم سداند بنویسم حتما تو ژانر ها میزنم

 

اونی که کوکمین میخواستی

اگه از قلمم خوشت میاد برات مینویسم🙃

RM. kiute.ARMY

عاخ عاخ که سد اندا گاهی جذاب ترین ایده هان😂😂

ریدرا
پریسا
۰۱ اسفند ۲۰:۰۱

فرستتتتتت 

RM. kiute.ARMY

یکم دیر شده😂
از آخر اولی😂
💞Jeon jimin💞
۰۱ اسفند ۱۶:۵۶

دقیقااا😭😭😭

RM. kiute.ARMY

ای حان!
Kim Devil
۰۱ اسفند ۱۱:۲۸

کاپل اصلیش ویکوکه یا ویمین؟؟

و اینکه...سد انده؟؟

RM. kiute.ARMY

فکر کنم ویکوک!
Bani _army
۰۱ اسفند ۱۰:۵۱

ددی،مونی سلوم قشنگام

فکرکردم تو بخش وانشات ها میذارین😐

تازه دیدم اینجا گذاشتید مرسی لاولیا❤💜💋

از چند صفحه به بالا دیگه وانشات نیست؟؟؟؟!!!

 

Agü§ť Ell

سلام لاو
ناح مینی فن فیکشن با واردات فرق داره مال تو مینی فن فیکشن بود نه وان شاتヾ(^-^)ノ
خودم خوندمش حال کردم باش درود خداوند بنگ تن بر تو💜💫

دد:زیر 50 ص وانشات بالای 50 تا 100 و 150 مولتی شات یا مینی فیک از 150 به بالا فیکشن کامل
Parnian ♡Suga♡ j hope♡
۰۱ اسفند ۰۲:۰۷

یعنی فقط عکس جیمین مرگه👌😐🤤

Agü§ť Ell

دقیقاااا یه اتک به هارت همس
ی بدبخت فلک زده:/
۰۱ اسفند ۰۰:۱۶

جرررررررر(طبق معمول:/)

ایییین چی بووود من دیدددددددم

 

عرررر

عررر

عر

عر

عر

عر

عر

عر

عر

عر

عر

عر

عر

عر

مووخوااامشششش

ارهههه

تاریخیییییییی

خووووووووون آشاااااام!!!!

اسماااااااااات

فااااااااااااااااااااک

 

Agü§ť Ell

سو فاکینگگگگگگگ کوله این فیک عاح....
💞Jeon jimin💞
۳۰ بهمن ۲۳:۴۷

خدایااااا بهم رحم کنننن

با اینک ویکوکع اما عکس جیمین وسوسم میکنع بخونمش لعنتییی😍😍😍😭

Agü§ť Ell

عاره اصن فیکای سایت بعضیاشون با همون پوستر فیک جذب میکنن😃
Vkook. Darya
۳۰ بهمن ۲۲:۱۰

اونی که وسط کاور میبینم جیمینهههههههههههههه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

من مرگگگگگگ پسرررر جذاببببببببببببببببببّبببب

خوناشامیییی ؟؟ 

خب من برم عررر بزنم :) 

Agü§ť Ell

دارلین بیا باهم بریم یه گوشه تو بغل هم عر بزنیم✨
...
۳۰ بهمن ۲۲:۰۳

به کدامین گناه همه چی‌هسسسس جز کوکمین

هققققققققققققققققققققققققققققق خدااااا 

Agü§ť Ell

هعی. ..
 عب نداره مادر.. .  خودم یه فن فیکشن مینویسم برات کوکمین خوبه؟ 😄
@ادمین
۳۰ بهمن ۲۰:۲۸

اهم اهم ...ببخشید  ادمین سایت یع سوالی همیشه برام پیش اومده نمد از کی بپرسم....چرا تو بعضی از وبتونا عضو پسررارو سفید میزارن؟؟؟

واقعا موندم توووووش🤔🤔🤔🤔

آخه بهضی ازشون ایطوری نی!!!

ینی خود ادیتوره اینطورش میکنه🤔

 

واااااای من گیج شدم هلپ می پلیییییزژ🤯🤯🤯🤯🤯🤯

Agü§ť Ell

های لابلی
اره خود ادیتور اینکارو میکنه
سعی داره تا حدودی سانسور کنه😜😂
yui_vkook_tae
۳۰ بهمن ۲۰:۲۵

ویییییییی جونممم عرررررررر تاریخییییییی واییییی ددی الان میرم خودمو میکشم 🚶🚶💔💔💔 عرررر 🥺

RM. kiute.ARMY

اگه بکشی که بی نصیب میمونی😂
Jhope lover
۳۰ بهمن ۲۰:۰۸

اشتباه کردم اینو خوندم......

ویکوک؟ جیمین مرده؟ تهیونگ احساس خیانت نمی کنه؟

نمیشه به من یه فیک کوکمین خوب معرفی کنی؟ اگه تهیونگ مرده باشه هم مشکلی نیست!

(وی یک کوکمین شیپر دو اتیشه است البته گاهی ویمین نیز شیپ می کند!)

RM. kiute.ARMY

کوکمین؟*^*
من یه فن سایت ازشون میشناسم تو پیوندی های سایته 
کوکمین یونیورس*^*
𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏
۳۰ بهمن ۱۹:۵۱

من نتم نداشته باشم ی جوری خودمو ب سایت میرسونم😂

 

هی فوله دیگه

RM. kiute.ARMY

یاد نات تو دی افتادم😂
Rooni.A.m توشولوی بی پناه ددی جونم 🐰 :)
۳۰ بهمن ۱۹:۲۳

جووووووووووننننننننننننننننن

عررررررررررررررررررررررر    

تاریخی، انگست، خوناشامییییییی، اسماتتتتتتت

این ژانراااااا چرا انقدر هماهنگی دارنننننن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یکی بگه چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا¿

RM. kiute.ARMY

رونیا...
بیا بریم رگمونو بزنیم دیگه تحمل ندارم😂
Jhope lover
۳۰ بهمن ۱۹:۱۰

فرست؟

سکند؟

سوم؟

هبچی؟

 

RM. kiute.ARMY

مثل اینکه هیچی😂
Melika
۳۰ بهمن ۱۸:۵۷

 پیش به سوی خوندن به فیک سوپ تو روز تولد هوپ

RM. kiute.ARMY

با قر بخون!
yara fa
۳۰ بهمن ۱۸:۳۳

نبزمسیکرخمتسیکنردمهنیسخمرشساحهزاسنتزک«ـُة\هزتحهُژسهزاشسحهارزحهشستحزرتحکشسـز

سپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپ

ناااااااااااااامممممممممجیییییییییییننننننننننن

عرررررررررررررر شبو ساختی نویسندعععععععععععععععع

واقعا خستگی المپیاد  درمیاد با این 

تنکسسسسسسسسسسسسسسس

RM. kiute.ARMY

حالا المپیاد رو از پسش بر اومدی؟😂
نوش جونت😂😂
mono min
۳۰ بهمن ۱۸:۲۹

موهای جیمین منو کشته

RM. kiute.ARMY

آیم فاعین..یونو؟:")
Ana.j .chim
۳۰ بهمن ۱۷:۴۸

وای تاریخییییییییییییییییییییییی

وای عررررررررر سنیحیخسستستسنست

T---------T

RM. kiute.ARMY

دیگه جا داره عر بزنم
عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
Mastarlight.kookV
۳۰ بهمن ۱۷:۴۳

سوم؟ 😐😐😐😐چرا میپرسم ؟😐😐😐 ویکوک ویمین یه جا یعنی :/// هچ :|

RM. kiute.ARMY

نه متاسفانه😂
وجود دوکاپل با یک فرد مشترک نشان دهنده توانایی نویسنده است😂
Yona
۳۰ بهمن ۱۷:۴۲

سوم؟؟

RM. kiute.ARMY

نوچ*^*
Katrin _Army
۳۰ بهمن ۱۷:۳۹

آخخخ من تاریخی دوصصصصصص...

:))) ^^

RM. kiute.ARMY

گوشتو بیار...



























تاریخ هم گفت تورو عشق0_0
Jungkook.Bts.Army.7
۳۰ بهمن ۱۷:۳۷

سوم؟😐

RM. kiute.ARMY

همه سوم شدن رو دوست دارن؟😂
Sh.S TaeKook💞
۳۰ بهمن ۱۷:۲۹

واااااااو از کارای بانی ارمیهههههه جووووووونم

اخ جااااااااااان😍😍😍😍😍💞💞💞💞💞💋💋💋

RM. kiute.ARMY

بلرزوووووون
الهه کوکی
۳۰ بهمن ۱۷:۱۶

سوم؟😬😬

RM. kiute.ARMY

یعس*^*
𝑷𝒂𝒓𝒌 𝑨𝒏𝒊
۳۰ بهمن ۱۷:۰۱

عرررررر برای اولین بار فرست شدمممم

امروز چقدر روز قشنگیههههههههه

به ارزوم رسیدم که هیچ

تولد هوپی هست

کارنامم بهترین نمره شد

عرررررررر

هجزحعرچخطعخ😭😭😭😭❤❤❤❤

RM. kiute.ARMY

از بندگان مخلص خدا هستیااا😂
Dark _Queen👑(판테온 A. )
۳۰ بهمن ۱۶:۵۸

فرستتت؟

moon🌛 Child🌜

سکند😂
𝑷𝒂𝒓𝒌 𝑨𝒏𝒊
۳۰ بهمن ۱۶:۵۵

فرست؟😐

moon🌛 Child🌜

یس
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان