BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات Daddy

hd-wallpaper-taekook-bts-jk-jungkook-tae-taehyung-vkook_6sw2.jpg

   

🎬Teaser🎬

 ⚫️ CLICK ⚫️

  

نویسنده Rooni.Am
کاپل ویکوک . کمی نامجین . کمی یونمین
ژانر فول اسمات . کمدی . تری سام؟
محدودیت سنی 18+

      

✨🕸DOWNLOAD🕸✨

  

 

 805_vpfe.png 

۴۲ ۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ارمی
۰۸ فروردين ۲۰:۰۱

چطوری دان کنم بلد نیستم به مولا

RM. kiute.ARMY

بزن رو لینک
وارد ریزی میشی اگه صفحه ای جز ریزی باز شد ببندش
بعد بزن رو دریافت لینک
(Fatereh(mini
۲۰ اسفند ۱۵:۰۳

شتتتت..کی ددیه...

RM. kiute.ARMY

ته ته....
(Fatereh(mini
۲۰ اسفند ۱۴:۵۷

ویکوک؟؟...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اونم اسمات؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ه من دیگه زنده نیستم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

واییییییی اسماته..کاش تهجینم اسمات زیاد بزارین...

RM. kiute.ARMY

من برم سراغ جعبه کمک های اولیه😂

چش*^*
Eddie /:
۱۴ اسفند ۲۳:۰۳

عاح چرا برام نمیاددد–. –

میخام بخونمممم:/

*یه سوال.. ددی و مونی کی ان؟😐😂

RM. kiute.ARMY

من چک کردم مشکلی نداشت*^*
من ددیم😂
مونی هم پروفش جینه
🙄. Saraw
۱۴ اسفند ۲۲:۳۸

💙💙💙💙Happy💙💙💙💙

💙💙💙💙Birthday💙💙💙💙

💙💙💙💙mooniiiiiii💙💙💙💙

moon🌛 Child🌜

Thanks saraw kiumm❤❤❤❤❤
B.E
۱۲ اسفند ۰۹:۲۰

@منم منم

نسخه دسکتاپ تلگرامو نصب کن و به مامانت بگو این نسخه از نسخه قبلی بهتره😂(دارم خلاف یاد میدم)

توی این نسخه میتونی کانال یا گروهو مخفی کنی

ولی پیشنهاد میکنم بیخیالش بشی به استرسش نمی ارزه😂 من قبلا کشیدم

RM. kiute.ARMY

@منم منم


نسیم
۱۲ اسفند ۰۸:۱۰

خطاب به منم منم

شماره مجازی ها رو از یه برنامه های خاص میشه دریافت کرد که البته من تاحالا نداشتم.قبلا یکی دوستام داشت و به منم داد.باید پرس و جو کنی خلاصه 

RM. kiute.ARMY

منم منم
منم منم
۱۲ اسفند ۰۱:۵۸

راه دیگه ای نداره؟؟؟ اخه مامانمم تو بایگانی هم امکان  داره بگرده🐥🐥😓

میگن شماره مجازی  ینی چطور🤔🤔🤔🤔 اخه گوشی سکیور فولدر داره ......وای مرسی اگه این دوتا سوالنو جواب بدیییییییییی

RM. kiute.ARMY

نه والا:"( اگر هم داره من نمدانم:"(
اونو اکثرا باید بخری!!
خواهش جیگرم*^*
Rooni.A.m Namkookv : )
۱۱ اسفند ۱۹:۲۳

یاسیییییی

چشات خفن میبینههه

از خفن بودن خودتهههه♡♡

خوشحالم خووووووشت اومد : ]

 

RM. kiute.ARMY

یاسی
منم منم
۱۱ اسفند ۱۰:۴۴

سلام ددی..میدونم خیلی اذیتت میکنم ولی از کمک میخام 😓

ببین من اگه تو تل تو چنلی جوین شم و بخام قایمش کنم چیکار کنم اخه گوشیه مال مامانمه و اگه بخوام اون فیکو بخونم باید جوین باشمو هی نظر بدم که بهم رمزو بدم.......چیکار کنم ک بتونم قایمش کنم😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

اوم بزار تو بایگانی! یا میوتش کن لاو
اذیت چیه عزیزدلم*^*
Translator .Yasy2007
۱۱ اسفند ۱۰:۳۰

خیلی عر دار و خفننننننن بوددددددددد

و البتهههههه

البته چی؟

اهاااا تریسااااممممممممم

خیلی این تهش جاذاب بود😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

ای جااااااان😂
رونیا A.m 🐰
۱۱ اسفند ۰۸:۵۹

بی اکانت 👀✋

ریدرای خوشملمممممم اومدم جواب کامنتاتونو بدممم

آنااا چرا جهنم ¿¿ نه بابا بیا اول بریم بهشت یه دوری بزنیم ، بستنی بخوریم بعد 🙃

 

آیسیییییی

خخخ ... خودم دارم خود خوری میکنم ، خیلی بد مزم😂

فدا حمایتت *^) 

 

کیم تهیونگییی

وایسا برم بیل بیارم ..... 🚶‍♀️ .... نههه الان نجاتت میدممممم

انگاری خیلیاتون با پوستر اول فیک حال کردید ، مخلصم😎

 

هه رییییی جونممم ..... این اسماتش در حد +۸ بود 😂

 

یویییی .امیدوارم به دلت بشینههههه....

 

جی کی فا..*ر  ... هوا چقد گرمه.... یور ولکام 💜💜

 

ایزومی جونم ...... من خودم یه بچه پاکم ..... سنم 

.. ۱۸ منهای ۲ ، به اضافه ۳ ، منهای ۵  😂

منکه میدونم مکنه سایتم میخونه 😂😂

 

دریا جونممممم : ))) 

ممنون که دوسش داشتیییی و برلت شیرین بود 💜💜

عکسه بهترین توصیف برای تهکوک بود لامصب .

 

شادیییییییی ...... خخخ عب نداره اثرات اسماته 

جو که مثبا با بالا میشه خودمم اینجوریم 😂

میدونم ... میدونمممم 💜💜💜

 

GBTS جوون .... اصلا یه چیز از ذرات اتم کوچیک تر

😂 

 

Kauo sheka .... راس میگییی منم تازه به این پی بردم 😃

 

Agü§ť Ell

Kauo sheka
 GBTS
شادی
دریا
ازومی
یویی
هه ری
کیم تهیونگ
آیسی
AYAN jk ( ویکوک . دریا .. از اثرات ج ح )
۱۱ اسفند ۰۸:۴۸

منم بغض کردم سرش 🤧

منم با هوپی همزاد پنداری میکردم ولی اخرش معلوم شد کلکی بوده برا خودشاا 😂

Agü§ť Ell

نه به بغضت  نه به کلکت 😂😂😂
yekta@exo-bts
۱۱ اسفند ۰۸:۰۷

ددی هیییییییییییییچچچچچچ کدوم از پیامام نمیاد

(همینم شک دارم بیاد)

دددددددیییییییییییی ککککککممممممممممممکککککککککککککک

نمیاد

هق

هق  هق  هق

RM. kiute.ARMY

نه کی گفته؟ میاد که!
Phati ◕‿◕
۱۱ اسفند ۰۸:۰۱

جررررررررررررررررررر غبارXDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

RM. kiute.ARMY

😂😂😂😂😂
Kauo sheka
۱۱ اسفند ۰۷:۵۳

خداوندا مارو بیامرز و به راه راست هدایت کن 😅😁یه چند سال دیگه 

تازه فهمیدم اگه تیزر رو بعد از وانشات یا فیک نگاه کنی خیلی بیشتر حال می ده 😆 LOL

RM. kiute.ARMY

اولین بریدگی دور نزنیم صلوات😂
دقیقااااا😂😂😂😂😂
Kauo sheka
۱۱ اسفند ۰۷:۵۰

اریگاتو 😘😘

RM. kiute.ARMY

چونمانیو*^*
Kauo sheka
۱۱ اسفند ۰۷:۴۷

تیزرش تصویر نداشت ،یا برای من نمی اومد ؟!

RM. kiute.ARMY

من دانلود کرد اومد*^*
GBTS
۱۰ اسفند ۱۸:۳۷

اومممم ددی اون غبار یا اتم نبود همش یک الکترون از سپمین بود 

RM. kiute.ARMY

از نظر من نوترون بود😂
چون بالاخره الکترون بار داره این اونم نداشت😂
💞Sh.S TaeKook
۱۰ اسفند ۱۲:۲۶

خوندمش و..

جاست فا*ک

خیلی فا*ک داشت

خیلی فا*کی بود

خیلی فا*ک فا*ک😂😂

وای من چقدر بددهن شدم تازگیا خدایا منو ببخش و بیامرز

رونیااااااااا

رو اون فنارته کراشم یو نو؟(بقول کیوت)😭💙

RM. kiute.ARMY

درود ال بنگتن بر شادی و پیروانش😂
اوف جووووووووووووووووووون...فن ارته...
AYAN jk ( ویکوک . دریا .. از اثرات ج ح )
۱۰ اسفند ۰۹:۵۷

اون عکس اولش خیلی .. چطور توصیفش کنم ؟

در همین حد میتونم بگم که بعد دیدنش مردم 🤧

البته بعد برگشتم تا بخونمش

مرگ نا موفق بود ..

هقق ، این تهکوک چرا انقدر شیرینن ، یونمین چرا انقدر شیرینه .. نامجینن چرا انقدر شیرینه ..

اصلا تریساماشونم شیرینه ، اقا زیاد شیرین شد دیگه الان سکته میکنمم 🤧

خیلی خوب بود ، فول اسمات بود ولی بازم اون عشق و حس خوبی که بینشون بود رو کاملا میشد حس کرد 🤧

 

RM. kiute.ARMY

من با بغض تجدید خاطرات کردم:")

اینن تهههههههههههکوکککککککککک مرگگگگگگگگگگگگ بووووووووووووووود
بنده خدا هوبی😂 باهاش همزاد پنداری کردم😂😂😂
دقیقا...من بغض کردم:")
izumi ch
۱۰ اسفند ۰۹:۵۰

واقعا متاسفم براتوم

با این نوشته های مخربتون ذهن بچه های پاک رو به کاج میدید....

(وی در حال خوردن سپمین وانشات این جمله را میگوید😂😂😂😂)

باورم نمیشه😂😂هممنون رده سنی مینویسیم در حالی که هیچکس باووور کن به شخمشم نی😑😂😂😂😂😂😂😂کی به کیه فول اسماتو بچسسب

RM. kiute.ARMY

نچ نچ چرا ای تباه ها؟ ای ملعون ها؟ شبکه قران بزنید😂
بخون بره باو😂
Namjoonii
۱۰ اسفند ۰۹:۳۳

هوراااااااا

بالاخره فول اسمات😁

تریساااااام

اخ جون

18+

😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

خدایا خودت مارو به راه راست هدایت بفرما😂
Rooni.A.m Namkookv : )
۱۰ اسفند ۰۸:۳۰

☺☺☺😊😊😊😊😊

گایز

بیاین درس بگیریم از این داستان ...

هیچوقت یک آدم فوق مست را در پذیرایی

کنار دو انسان حشری قرار ندهیم .

و همچنین....بنده منحرف ؟

نه نه اصلن .... من دیگه این  زور آخرم بود ..

دیگه تو اسمات هیچی در چنته ندارم

شرافتن اون کاور تو پی دی اف منو خیلی نسبت به تهکوک متحول کرد☺

پبوستن به کمپین 

# رونی توشولو_ منحرف نیست *^*

RM. kiute.ARMY

دقیقا رونی منم این درسو گرفتم! یه درس دیگه هم گرفتم اینکه قبل از رفتن به حمام لخت نشید رفتید تو لخت شید

#ما_فقط_ریز_بینیم

ریدرا
Tae Kook
۱۰ اسفند ۰۸:۱۴

فقط عکسش توی خودش🤐🤐🤐🤐واقعا خیلی باحال بود چقدر من منحرفم😅😅😅

RM. kiute.ARMY

اون عکسه که اولین بار دیدم تا ساعت ها بک واتم بود:")
Tae Kook
۱۰ اسفند ۰۸:۱۴

فقط عکسش توی خودش🤐🤐🤐🤐

RM. kiute.ARMY

اون سمه ک کراشه:")
ʝк ƒυçкєяッ
۱۰ اسفند ۰۷:۲۶

هولی گادد فاککک 💜

تری با کیه شیت شیت ಠ_ಠ

تنکس وری ماچ🙌😎🍼🍌

RM. kiute.ARMY

اتمی از تریسام سپمین بود😂
💞Sh.S TaeKook
۱۰ اسفند ۰۶:۴۰

کاور: عر

اسم: دوبل عرر

کاپ: سوبل عررر

ژانر: فوبل عرررر

دیگه چی بگم؟

اهاااااا

نویسنده: Nعررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

😃

RM. kiute.ARMY

*مشترک گرامی در حال خودزنی است*
^^ Yui_vkook_tae
۱۰ اسفند ۰۶:۲۳

منو ببرید اون دنیا به خدا زندگی کردم بسه 😭😭😭😭😭😭😭وای خدا دیگ حتی حال عر زدن ندارم 🥺😭😭😭😭😭😭😭😭وف اسماتتتتتت ویییییییییییییییی 😭😭😭😭😭😭😭😭🥺😭

RM. kiute.ARMY

اصلا هارتم وسطاش قطعه قطعه شد:")
Kauo sheka
۰۹ اسفند ۲۳:۴۰

گاد کیل می ⚰️ داشتم به این فکر می کردم دیگه رابطه‌ی دختر و پسر برام جالب نیست آیا نرماله؟!😁

RM. kiute.ARMY

اره بابا خود منم همینم😂
Kauo sheka
۰۹ اسفند ۲۳:۳۸

تریسامش سپمین بود ؟!

RM. kiute.ARMY

اره برگااااااااااااااام😂
Park Hae ray
۰۹ اسفند ۲۳:۱۷

میخواستم بخونم ولی پشیمون شدم 😶😶😶😶😶😶😶

فول اسمات؟؟؟ 😶😶😶😶😶

اقا من رد دادم نمیخونم این اسمات ها 😂😂😂😂😂💔💔💔💔💔

یه فیک حداقل اسماتش 16+ یا 15+ باشه موخوام -.- 

RM. kiute.ARMY

نه این از اون اسمات شکری های هارت لرزونه عرررررررررررررررررررررررررر
بخون بره عادت میکنی😂
Kauo sheka
۰۹ اسفند ۲۲:۳۷

فقط عکس اول شات 🤯🤯😍🤩

اون دوست عزیز بود که می خواست بره جهنم ،سر راهت منم با خودت ببر 

RM. kiute.ARMY

من سر در جهنم آب جوش پخش میکنم😂
Rooni.A.m Namkookv : )
۰۹ اسفند ۲۲:۱۹

آخه چرا این همه غلط املایی داشتم ؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

ریدرای نازم .. به بزرگی خودتون ببخشید .. : (

و همچنین ... 

دد .. مون مون ... هر کی ازتون پرسید 

بگید نویسنده 21 سالشه ☺

RM. kiute.ARMY

ولش کن بابا نمک تایپه😂
چش میگم سه تا بچه داره😂

ریدرا
Nana
۰۹ اسفند ۲۲:۱۳

رفتم دان کردم همون اول عکس رو دیدم کفم برید😐🤧💔

RM. kiute.ARMY

قرص های دیازپام من کو؟:")
Nana
۰۹ اسفند ۲۲:۱۱

مای هااااااااااااااااااااااارت🙂💔

RM. kiute.ARMY

ماای هااااااااااااااااااااااااارت تووووووووووووو
Bts
۰۹ اسفند ۲۱:۵۴

سکند؟؟؟

اسمشووو

RM. kiute.ARMY

نه متاسفانه*^*
با اسم همزاد پنداری کردم😂
Vkook. Darya
۰۹ اسفند ۲۱:۴۷

یا خدا تریسامم بین کیه ؟

چه اسمی داشتتت 

چه کاپلی داشتتت 

هق خواندن بر من واجب شد 

گفتم چه کاوری  داشت ؟ 

RM. kiute.ARMY

*ددی به دیار باقی شتافت*
Kim Taehyung
۰۹ اسفند ۲۱:۴۴

زیر خرواری خاک به سر میبرم

بای لایف

😂😂😂😂😂

خدایااااا

عررررررررررررررر

دارمممم میمیرمممممم

تنکیووو مونییییی^3^

RM. kiute.ARMY

نه دور از جون😂
IC.7
۰۹ اسفند ۲۱:۳۷

هولی شتتتتتتتت

پشماممممممممم

رونی این چی بود من خوندمممممم؟

جررررررررر فقط اخرشششششششش

فول اسماتشم که کار خودشو کردددددددد

واییییییی کیپ گویینگگگگگ

#آیسی_حمایت

Agü§ť Ell

رونی😂
taraneh
۰۹ اسفند ۲۱:۳۶

سکند؟

سوم؟

اخر؟

Agü§ť Ell

Maybe اخر😂😂
Dark SunRise
۰۹ اسفند ۲۱:۳۰

رونی خیلی منحرفی 😋😂😂

moon🌛 Child🌜

جووووون😎👌
Dark SunRise
۰۹ اسفند ۲۱:۲۳

مون مون پروفت مرگه :")

moon🌛 Child🌜

ععععععععرررر چاکریمممممم دادا 😎🖐👌
کراشممممم روشششش لنتییییییییییییییی😭😭😭😭
Ana.j .chim
۰۹ اسفند ۲۱:۲۰

ودفففف سکندم شدممممممم XDDD

ولم کنین بزارین قر بدممممم XD

 

+فول اسمات و تریسام.. من الان بشینم اینو بخونم .. شب خدا بخیر کنه :""))))))))

moon🌛 Child🌜

مدیونی فک کنی با دیدن فول اسماتش چشام برق خاصی زد،😂😂😂

دد:باید عید اومدنی رو ادبت کار کنم😂
cupcake ...
۰۹ اسفند ۲۱:۲۰

ددی *^*

moon🌛 Child🌜

یعس😎🖐👌
ژنرال چویونگ
۰۹ اسفند ۲۱:۱۸

شت 

Agü§ť Ell

شت تر 💫
𝑷𝒂𝒓𝒌 𝑨𝒏𝒊
۰۹ اسفند ۲۱:۱۸

فول اسمااتتتتتت عررررر برم چشمامو بشورم که قشنگ ببینمششششش😈😂

moon🌛 Child🌜

وایسااا وایسااا منممم بیاممممممممممم😂😂😂😂
Ana.j .chim
۰۹ اسفند ۲۱:۱۸

باید حس باحال و مزخرف دس بدهههه سنسنسسن

24 ثانیه بود لنتی.. رکورد زدممممم XD

* صدای اهنگ بندری را زیاد میکند *

اها اها بیا وسطططط.. مونی بیااا XD

moon🌛 Child🌜

😂😂😂😂هلاکتونم بخدااا حتمنن یکی از پستارو میزارم 2 شب ببینم کی فرست میش😂😂😂👌👌👌

اومدمممممممم شاباش بیاررررررررر اهااااااااا💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃

عروس چق قشنگههه ایشالا مبارکش باد😂😂😂
Dark SunRise
۰۹ اسفند ۲۱:۱۶

چندمم؟؟😂

moon🌛 Child🌜

حال ندارم بشمارم😂😂سان رایزی میانع😂😂🖐🖐
Finix ..
۰۹ اسفند ۲۱:۱۶

هعیییییــــــــ

moon🌛 Child🌜

😎👌
𝓕𝓐𝓕𝓨 ꧂
۰۹ اسفند ۲۱:۱۵

ف ؟! 

moon🌛 Child🌜

ن
رونیا A.m 🐰
۰۹ اسفند ۲۱:۱۴

😅😊😊

ممنون 

moon🌛 Child🌜

فدات عزیزدلم بوجججج
ژنرال چویونگ
۰۹ اسفند ۲۱:۱۴

ف؟

moon🌛 Child🌜

سوم
Ana.j .chim
۰۹ اسفند ۲۱:۱۳

منو بخاطر اسمش.. کاپلاش..ژانرش.. و البته جذبه ته و کوک ببرین جهنم :"))

moon🌛 Child🌜

😂😂فولللللل اسماتتتهههه یونووووووو ععععععععرررر ععععععععرررر 😂😂😂😂
Ana.j .chim
۰۹ اسفند ۲۱:۱۲

=)))))))))

moon🌛 Child🌜

جوون اگ بهت  بازم  قراره ی حس مضخرف باحال بهت دست بده چیکار میکنی؟
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان