BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مولتی شات my se*y teacher

15bo_7.png

     

نویسنده dark queen
کاپل کوکوی
ژانر عاشقانه . اسمات . فلاف . امپرگ . امگاورس و مدرسه ای
محدودیت سنی 18+

   

🍡🐾🌻DOWNLOAD🌻🐾🍡

۴۳ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یع آرمی
۱۸ شهریور ۱۵:۲۴

داره تو صفحم کوکی میباره

جریان چیه دد؟

خیلی کیووووتععععع

RM. kiute.ARMY

بردار ببرررر😭😭😭
من سر هر تولد اعضا بارون میزارم منتها برای کوک دیر کردم الان گذاشتم:">
sguadt
۰۶ خرداد ۱۶:۲۸

قشنگ بود:))

آفلین:))))))))

RM. kiute.ARMY

نوکریم:">
(:Fuck me Daddy
۲۶ اسفند ۰۰:۰۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ددی فداتشم..

ببخشید گفتینو قبلیمو دیل زدم..اوکی نبودم

*** *****

بازم ببخشید..

RM. kiute.ARMY

خدا نکنه عه!!
اومدم پیام دادم به دستت رسید؟
خدا ببخشه بابا پیش میاد😂 هارمانه😂
(:Fuck me Daddy
۲۳ اسفند ۲۰:۴۱
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ایجونم😂😂

فدات نپص

 

ایجووووونم مرسییی خدااانکککنه😂💜😍

اره میدم

فق عمومی نه بیا گفتینو..

******

ددی صبا هستم..ساعت8:30 

هروخ خاسی بیای تین ساعت بیا هسم

فداتشم دیه

 

 

 

RM. kiute.ARMY

اومدم رفیق شفیق😂
خدا نکنه😂
(:Fuck me Daddy
۲۳ اسفند ۱۲:۳۴

دد راستی یچیزی..

کاردز..

یادته قرار بود بزاریش وب؟..

کی میزاری@-@بی صبرانه منتظرشم@-@

RM. kiute.ARMY

همچنان صبر کن جان دلم ک کانم ناجور دریده شده😂
(:Fuck me Daddy
۲۳ اسفند ۱۲:۳۳

خداروشکر خوبی کیوتم..همیشه خوب باش😂

جررررر😂😂چقد خشن😂😂

 

جوووووووون مرسیییی عشقولم..

ددیییییی نباااید میگفدی دیگهه😂😂😂😂😂😂الا گفدی ع فردا هر یک کامنتی که میدم یک فیک فول بی دی اس ام میخام جعررررررر😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

ع من پرو تر دیدی؟😂😂😂😂جررر بازم تنکص کیووووو کیوتم😂😂😂

RM. kiute.ARMY

اره باو خشنه😂
همچنین عسلک من!!!

تو پرو نیستی تو تاج سری فدات شم😂😂😂
میخوای شمارتو بهم بده
(:Fuck me Daddy
۲۲ اسفند ۱۹:۱۴

پوک نشو باو...خودت دادی به مولا😂

عا..دد خوبی؟..

یه مدلی شدی انگاری...چیزی شده؟

دپرسی اما سعی میکنی خوشحال بنظر بیای..

 

خببببببب چی خورد به تووورت؟ من اینجا مردم😂😂

RM. kiute.ARMY

عه!!!😂😂😂

نه من حالم خوبه بد باشم میگم😂😂 بخدا😂😂 اصلا اگه بد باشم ادمین مونی منو میخوره استخونامم پرت میکنه جلو سگا😂
بیا یدونه اینو پیدا کردم!
تو پوشه واتساپم پره ها😂😂
https://uupload.ir/view/v91_37ew_best_of_me.pdf/

yuki&#39;s KIM kooki سکینه کیوتی سکشی|:
۲۲ اسفند ۱۵:۱۱

خواهشیات-_-😂

RM. kiute.ARMY

نوکرم😂
yuki&#39;s KIM kooki سکینه کیوتی سکشی|:
۲۲ اسفند ۱۵:۰۸

هیعیییییی کیم کوکی ک خودمم-_-

اون یکی ج ح

اون یکی هم بخاطر حکومت من و بارانه

حکومت سکینه ها|:

RM. kiute.ARMY

ممنون😂
(:Fuck me Daddy
۲۲ اسفند ۰۱:۴۲

جرررررر دقیقا حست درسته😂😂😂

باورت میشه اینم خوندم؟😂😭

کاپل هرچی باشه مشکل نداره هااااا

فق بی دی اس ام...اسمات و ددی کینک باشه*-*

RM. kiute.ARMY

:|||||
بزار ی جست و جو کنم😂
yuki&#39;s KIM kooki سکینه کیوتی سکشی|:
۲۱ اسفند ۲۰:۱۵

جرررر هلاک نشو پانی ناراحت نمیشه ما دوستیم😑🙃😂

RM. kiute.ARMY

اسمت چرا اینطوره؟😂😂
*سکینه کیوتی سکشی*KIM kooki
۲۱ اسفند ۰۸:۴۵

جررررر پانی لنتی چ باحال نوشتیییی اشغالللل///:

تازه خودم فرستم دلت بسوزع/:

کیلی خوب بود

بیا گلب💜😑

RM. kiute.ARMY

یعنی هلاک محبت و لطفی ام که موج میزنه...
پاتنبلاپیختوس
۲۰ اسفند ۱۴:۴۷

اقا ... میخوام بخونمش ولی دان نمیشههههه ... کمککک ... نههههههه

RM. kiute.ARMY

اسمت کراشه یو نو؟😂
اما من لینکو چک کردم مشکلی نداشت*^*
(:Fuck me Daddy
۲۰ اسفند ۱۴:۲۹

جررررر 😂😂😂😂😂

 به من عاجز فسک برسونید

😂😂😂پاچیدم من

اره خوندم..هرسه فصلشو...😭

 

RM. kiute.ARMY

والا حس میکنم الانه ک از خماری ببریمت کمپ😂
http://s14.picofile.com/file/8408266368/YOU_ARE_GAY_VKOOK.pdf
sakura .ze
۲۰ اسفند ۱۱:۲۶

دعام گرفت

هارتم

کوکوی😀🤧

 

به به نویسندشم که نکبت منه😂💜

هعی پان

فقط خودمون میدونیم چقدر معتادیم🚬

RM. kiute.ARMY

چقدر ارادت داری😂
Dark Queen👑. (سکینه قاتل هات)
۲۰ اسفند ۱۱:۱۷

گااااد من خودمم عاشققققق کوکوی  و نامهوپممممم اما همه نوع کاپلی میخونم و کوکوی تصورشون میکنم اینجوری ب ادمینا و نویسنده ها فشار نمیاد 

 

عا راستی راجب طولانی تر بودنش گفته بودید حرفتون کاملا صحیحه ایشالله بیشتر مینویسم تو تجربیات بعدیم

RM. kiute.ARMY

تو فدایی داری دربست:")

فایتینگ*0*

ریدرا
cupcake ...
۲۰ اسفند ۱۱:۱۰

~*ة*~!!!!!(میزنه قدش البته -0- موپره بالا -~- چون دستش نومورسه-0-!!!

 

*0* ددی شوگللل عللل(میپره رو کله نامجونییی-0-)

RM. kiute.ARMY

عایگوووووووووووووووو

تاج سری*^*
GBTSBS کاهو پنیر دوغ کشک نون ساده زیستن تومار
۲۰ اسفند ۱۱:۰۳

ددی اسممو نیگا چیم گذاشتم خودم ویح ویح 

مشخصاتمو نوشتم تو فامیلم 

اسم کاربریمم اومدم تو اسم خودم نوشتم 

چقد قشنگه اصن خودم حال میکنم ولی میبینم فامیلمو 

خیلی خفنه 

اصن خودم برا خودم خوشم 

یاااا این دفه تومار ننوشتم 

ولی واقنی باید برم برا کاهو جف بخرم؟

خدایی دلم برا مامان بابامو طوطیم میسوزه هچروز درمیون شبا ساعت۱۱میرم حموم یک میام بیرون 

بعد موهامم با سشوار خش میکنم هیچی دیگه از دست اسی شدن 

به من چه اصن 

همینی که هس 

خب من میرم دیگه زمین شناسی میخواد ازمون بپرسه امیدوارم بریم تو واتساپ تقلب کردن اونجا راحتتره 

خیلی خوبها مثلا من که با لبتابم 

عه میریم واتساپ 

میرم پی دی اف دان میکنم اون درسو میارم مثلا وبکم که روشن میکنه خیلی راحت میرم تو پی دی افه بعدش خیلی قشنگ تقلب میکنم 

و این راه اون اوایل سال به ذهنم رسید چون من هنوز کتاب نگرفته بودم پس پی دی اف مجبور شدم بگیرم هیچی دیگه 

اینم یه راه تقلب

RM. kiute.ARMY

عاشق اسمت شدم الله وکیلی😂😂😂😂
برا منم بخر!!! من عاشق سالادم
😂😂😂
زمین شناسی عق
چه بی رحمانه زیبایی😂😂😂
گلاره سازگاران
۲۰ اسفند ۰۲:۵۳

بهی به 

ددی ممکنه از دستم عصبانی شی که الان چرا بیدارم ولی خب من حموم بودم پیام بدم میرم بخوابم 

بالاخره تونستم تو بیان ثبت نام کنه به معنای واقعیه کلمه له شدم تا درس شه

امیدوارم اسم کاربریمgbtsbsباشه

نه اسم خودم(گلاره سازگاران :ا)

اره دگر من همونGBTSم که قرار بود هروقت خواستی برات تومار بنویسم

راسی مونی چیز یادته گفتی نمدونم ساعت چهار صب فیک میزارم ببینم کی فرست میشه؟الان من پایم ولی اگه ددی منو نکشه

اوک اوک من رفتم بخوابم خواب کنسرت ببینین(چه خوابیم گفتم*+))

خدایا اسمم gbtsbs باشه تنها ارزوم اینه ممنان 

RM. kiute.ARMY

موهات رو خشک کن بعد بخواب سرما میخوریا!!!
اسمت خیلی باحاله الله وکیلی😂
عهههههههه!!! خوش اومدییییییییییییییییییییییییییییییییییی
من یبار چهار گذاشتم چهار و نیم صبح یکی نظر داد رگمو زدم اون شب😂😂😂
بای بای😂
Phati ◕‿◕
۱۹ اسفند ۲۱:۵۰

جووووووووووووووون نویسنده ششششششششش:"))))))))))))))))))))))))))))))

RM. kiute.ARMY

دخیخا...
Bani _army
۱۹ اسفند ۲۰:۳۲

وایی حس میکنم تهگوک خیلی از دست ته حرص میخوره😍😂

بسیار زیبا و دوست داشتنی بود

منتظر کارای بعدیت هستم

فایتینگ❤👍

RM. kiute.ARMY

😂😂😂😂
^^ Yui_vkook_tae
۱۹ اسفند ۲۰:۱۸

هقققققققق امگاورسسسسسسس کوکوییییییی مردممممممممم😵🥴😵🥴🥴

RM. kiute.ARMY

من مرگ....
cupcake ...
۱۹ اسفند ۱۹:۲۸

وانشات خوبی بود^^ اما اگه میشه به نویسنده بگووو-0-:

 

 

# نویسنده:

 

تو می تونیییی-0- یکم بیشتر تلاش کن محتوای کل فیک خیلی خوب بود ولی جدی =~= رو ص ها کار کن -~-\!!حیف نیست قشنگ می نویسی ولی داستانو زود جمع می کنی^^!!فکر کنم یکم بیشتر بنویسی و یکم بیشتر و عمیق تر روش کار کنی عالی تر هم می تونی بنویسی^^!

 

اوه راستییی*ة* کوکوی همیشه عالیههههههههههه /T-T\ به خصوص امگاورس باشه که دیگه هیچی همه تو فضان-0-

 

 

...........................................................................

 

خوف خوف خوف-0- ددی شوگل توجایی؟؟؟

RM. kiute.ARMY

بزن قدش شیرینکم!!

من اینجام شکرم*^*
Dark Queen👑. (سکینه قاتل هات)
۱۹ اسفند ۱۹:۰۷

اهم اهم سیلاممممم به ددی اند مونی گرامی و ریدرای جذابمممممم چطورید گوگولیا؟(زارتتتتتت یاد مربیای مهد کودک افتادم)

 

خب خب اول اینکه خیلیییییی با نظراتتون خوشحالم کردین و بهم انرژی زیادی دادین واقعا...الانم جواب بعضیاتون رو میدم 

خب اولیش شادی 

جررررر توکه منبع انرژی منیییییی یه تشکر بابت همه چی بت بدهکارم 

 

بهدی mochi queen 

خبببب دیدم نوشته بودی کوکمین میدوستی با اینکه کوکوی شیپرم اما حتما ی کوکمین برات مینویسم لاولی 

 

بعدی رونی جونننننن 

مرسیییییی لاولی نظرلطفته ایشالله کارای بعدیمم میزارم 

 

میناییییی(همون ده بویز )

 

تنکس عه لات فور نظرت...باشه یادم میمونه حتما با مکنه لاین بنویسم 

بعدی Tae Kook 

راستش من زیاد ته ته باتم نمیدوستم اما سعی میکنم تو کار بعدیم ته باتم باشه جاست فور یو 

 

 

و اخریش Jeun Jimin 

چشم حتمااااا یبار کوکمین مینویسم لاولی 

 

خو دیگه نویسنده جذابتون بره پی زندگیش 

 

راستی ددی و مونی شما چ کاپلی بیشتر دوس دارید و چ ژانری؟

 

 

RM. kiute.ARMY

من؟ ام خوب همه چی دوست دارم اما نامکوک یونکوک کوکوی نامهوپ عاشقشونم😂 ژانر هم ک همه چی کلا ادم سخت گیری نیستم
ادمین مونی هم هرچی ک من دوست داشته باشمو نداره:|

خسته نباشی ملکه جان خدا قوت*^*

ریدرا
Mnm dge:|
۱۹ اسفند ۱۶:۵۰

عیکم✋🏻...

بی زحمتتتتتⁿ بهم بگین فلاف ینی چی?:

حالا ن اینک گفتم بی زحمتتتتⁿ بدون نوشتم تو ذهنتون مرور کنین معنیشو😐🚶🏻‍♀️

RM. kiute.ARMY

چاکر داش😂
فلاف؟ یعنی خوش خرم بدون درد...تو ایران نیستن و رئیس جمهور روحانی نیست:")
لیسا
۱۹ اسفند ۱۶:۲۸

من از داستان یونمینهوپ خیلی خوشم میاد 😍

اما پیدا نمیکنم 😭

ولی خودم مینویسم 😏

ممنون میشم از یونمینهوپ بنویسی 💋

شوگا و جیمین و جیهوپ این کاپل 😘

RM. kiute.ARMY

منم*0*
THE BOYZ 빵❤ 큐
۱۹ اسفند ۱۵:۱۹

عارح ...

وایییییی جرررررررر شیمان XD 

شیپ موردعلاقم به  شیمان تغییر یافت  XD

 

RM. kiute.ARMY

#شیمان_ایز_ریل
💞Jeon jimin💞
۱۹ اسفند ۱۳:۳۶

هعیییی دیگ چیکار کنم ددی😂😐

دیگ مغزی برام نموندع ک😐😐😑😑😂🔪🔪🔪

امروز امتحان ریاضی داشتم خیلی سخت بوووود مختصات و اینا بودددد😭😭😭😭😭😭امیدوارم درست نوشتع باشمشون😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

ای دل غافل😂
ان شا الله*^*
GBTS
۱۹ اسفند ۱۲:۵۸

ددی من فضولیم گل کرد 

چرا نمیتونی قهوه بخوری؟

پسر خاله هام نمیتونستن بخورن(سه سال ازم بزرگترن الان۱۵سالشونه)خالم گف هر وقت ۱۵سالتون شد حالا زارت منی که۱۲سالمه میتونم قهوه بخورم کلا دلم سوخ براشون خیلی بدبختن

دیگه اها در مورد فوضولیم یکی از دوستام(لاریسا)میدونه چقد فوضولم گفتم از چتای تلگرامت اسکیرین بگیر

حالا بعدش رفتیم سراغ بازپرسی

مثلا میگفتم چرا اسم اینو این گذاشتی یا چرا براش اینو نوشتی اصن خیلی فوضولم 

چیکارکنم دست خودم نیس 

حالا بی زحمت جواب بده بدونم چرا نمتونی 

و اینکه ددی نمیخوام باهام قهر کنی ولی ذوق زدم که قدت دو سه سانتی از من کوتاه تری 

الان نقطه از من ۵سانت کوتاه تره ولی یه شال ازم بزرگتره هی بدبختو مسخره میکنم(استیکر جر خوردن از خنده)

بعد میگه اسمون من از تو بزرگتره 

هنوز نتونستم بهش اینو بگم ولی اگه این هفته دوباره رفتنیم خونشون بهش میگم من اگه بشینم اسمونم از بزرگ ترتر میشه

بدبخت ضایه شه

و اینکه چرا به دخترخالم(یاسمینا من بش میگم یاسی دوستاش یاس صداش میزنن گاهی اوقاتم گوجه صداش میکنیم)میگم نقطه

خب چون من دوتا سیمکارت دارم یکیشون که مامانم زده نابودش کرده ینی قیچی‌کرده سیمکارترو اصن من توش موندم تلبت نتونست بگیرتش ولی با اون شمارهه اکانت واتسپمه 

اون یکیش که تبلت گرفتتش یاسی باهاش تو واتساپ بود و مامان بابای من و اون نمیدونن دیگه الان واتساپو پاک کرده ولی به هرحال 

و برای اینکه لو نره خواستم... سیوش کنم یک نقطش خورد منم تو نوشته هام نقطه صداش میکنم 

خیلی زیبا 

بازم تومار نوشتم 

اییییییییی خداااااااا

منو نکشیا خودمو خیلی دوس‌دارم خیلی بچه ی پاکیم 

پاستوریزه اصن کل فیکام اسمات نیس اصن من فیک ندارم وانشات ندارم میدونی دیگه خودت خدا

سخنی از جین دوم

اینم تومار دوم من برای امروز بگیر بخون ددی حال بیای 

هروقت فیک‌خواسی بیا به من بگو(یا وانشات)برات تومار بنویسم هم فیض ببری هم حوصلت سر نره 

 

RM. kiute.ARMY

ام...به کافئین حساسیت دارم یخورده😂
شاید چون اونا میخورن فعالیتشون به اوج میرسه😂😂؟
فضول نه کنجکاو!
اره من کلا کوتوله ام😂 چرا قهر کنم؟ این واقعیته😂
مث کوک ای بلا😂😂😂
گوچه؟ اصلا به اون دوتای قبلی نمیادا😂😂😂
چ جذاب نقطه بانو😂
نه بابا چرا بکشم جیگر سایت خودته*^*
اره اره😂😂😂
(:Fuck me Daddy
۱۹ اسفند ۱۲:۴۰

دد..

من تو خماریم...

تو فیک فول کوکوی/ویکوک..یا هر کاپلی فرق نمیکنه فق از بتس...

با ژانر بی دی اس ام..یا ددی کینک نداری؟!...

داری بده...به مولا ثوابه من تو خماری موندم جرررر😂

فیک فول بی دی اس ام بده به این ارمی خمار تا رستگار شوی😂😂

جرررر تنکص کیوو😂😂

RM. kiute.ARMY

اصلا دست های لرزونت از این پشت قابل تشخیصه😂
عروسک گردانو خوندی؟
Kim Devil
۱۹ اسفند ۱۲:۲۶

اوخیی:) چه سوییت بود *^*

با اینکه یکم زود پیش رفت(البته که مینیه😅) اما خیلی خوب بود لذت بردم :))

منتظرررر بعدیاااا :>>

فایتینگ😉💙✌🏻

RM. kiute.ARMY

من قند خون گرفتم:")
Ponyo (نوکر هیون ری) *-*...ج ح فاکینگ...
۱۹ اسفند ۱۲:۱۳

عرررر هیچی فیکی؟! 😭😭😭😭

 

RM. kiute.ARMY

هق:")
Ponyo (نوکر هیون ری) *-*...ج ح فاکینگ...
۱۹ اسفند ۱۱:۳۴

ددی امگاورس بالا 500 صفه ویکوک یا ویمین نداری؟! چانبک یا هونهانم باشه حله😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

نه والا خالی از فیکم:")
GBTS
۱۹ اسفند ۱۰:۳۸

ددی ددی ددی ددی ددی دددی دددددی ددییییییییییییییییییی

یا اصن نمیدونم چقد خوشالم کردی

اپلین که میخواستم بگم اختاپوس براشماها موده شوگ برامن (یه بار دیگم فک کنم گفتم اینو)بخاطر همین هفت دیشب خوابم بر هفت و ۴۹دقیقه ی صب پاشدم+) 

هچ دیگر 

وافن خوشالم کردی الان اوضاع من وخیمخ ویخیمممممم

قهوه با شکر و نون پنیر و گردو دارم میخورم(کاهو نداریم ولی یه عشق دیگم دارم پنیر یه مدت رو کشکو دوغ کراش داشتم اون دوغای گنده ی بینالودو در عرض سه روز تموم میکردم حالا انقد پنیر میخورم مامانم رفته برا یه دهتا پنیر گرفته هنو تموم نشده پنیر صبحانهه ولی کلا کراشم رو پنیر و نون من معمولا پنیر نمیخورم جدیدا ولی وقتی بخورم نصف پنیررو میخورم و اینکه معمولا صبا نون میخورم(کم خرجی ازم میباره)اری دگر)خلاصه به یه بدبختی ای اون قهوه رو دارم میخورخ انقدم زیاده خب راستیتش لیوانه گندس 

اری دیگر هیچی داشتم با لبتاب میرفتم دان کنم همین فیکرو و داشتم نظراتو میخوندم که فمیدم یونکوککککککککک تو یونکوک دوس داری اصن نمیدونی عر میزنم وقتی یونکوک میبینم شانس نی که انقدم مومنتاش کمه داشتیم جمعه با دختر هالم ران میدیم بعد شوگ که دست جین و کوکو گرفت گف اینا تو تیم منن جرررررررر خوردم موهای نقطه رو کندم بدبخت هیچی دیگه حالا تو لایو شوگم یونکوک بوده اصن اشکم دراومده توروخدا یکی بره اعتراض کنه یکم یونکوک بزارین تنها باشن ماعم فیض ببریم بخدا گنا داریم من که انقد کمبود یونکوک دارم یه نگا بهم بکنن جیغ میزنم خونرو میزارم رو سرم دیگه خلاصه اینجوریا 

من برم بقیه ی صبحانه ی شاهنمو بخورم تا بلکه قهوهه تموم شه

ولی خدایی چیه قهورو دوس دارن فقطدیه ابه که تلخ شده انقدم بدمزست

همش تقصیر مامانمه گف من اینو خوردم شیرینه لامصب خوردمش مردم از تلخی 

اه 

خانم سرکار تشریف دارن نمیدونن من چه دردی دارم سر این میکشم

ولی دستت درد نکنه خوشالم کردی هی دوستام میگن یونکوک چیه برم بزنم تو دهنشون که توعم یونکوک دوس داری

تا تومار دگر بدریود 

RM. kiute.ARMY

خداروشکر*^*
پنیر دوست داریا😂😂😂 کلا لبنیات دوست داری ماشالله😂😂

من عاشق یونکوک و نامکومک:")))
من عرررر میزنم سر مومنتاشون😂😂😂

من قهوه نمیتونم بخورم هق...
😂😂😂😂
بهشون بگو هرکسی به اون درجه عرفان نمیرسه ک یونکوک شیپ کنه!
👑Mochi Queen👑
۱۹ اسفند ۱۰:۱۰

خدایا منو بابت تمام اسماتایی ک خوندم ببخش آمین...آمین یا رب العامین😐😂

RM. kiute.ARMY

اب مقدس با وایتکس دارم😂
💫uniqo💫 san💫
۱۹ اسفند ۱۰:۰۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

هلو دد*-*

یور مددددد 

آیم بککک

بیگ مدددد

هیز مدددد

شیز مد 

بیگ سدددد

هاها

دونت کر

استی مددددد

جرررر😂😂😂😂

کیا این اهنگو گوش کردن؟ لنتی خیلی کراشه

طرف ظاهرا اعصابش خط خطی بوده پون یه جاش میگه your best is a di*k sucker:/

باش اقا اروم باش به دوستش چیکار داری لنتی😐😂😂😂😂😂

** **

** ******

** 

**** **

***** **** ****

* ** **** **

***

*** 

*****

******

*** * **** ******* ***** *** ********

**** * ***************** *********************** **** ***** **************************** ** ***** ******* **** ** ** *** ****** * ** ****** ***** **** ** *** ************

*** *** ** ** *** **** * *** **** ** ** ********* ** ** ** *** ***** ****** ** *******

*** *** * *** ******* ********

*** *** * *********** 

*** *** * *** ******** ** ******

*** * *** ******* ** *** *** **** * ** ******** *** **** **** **** ** *** ***** ** ***** ****** ** *** ******* 

**** ******* ** **** **** **** * ***** ** ******* ******

***** ** ***

** **** ***** **** *** *** * *** *****

****** ***** ****** **** *** *** ********* 

*** ****** ** ****** ** *** ***** *** *** ***** ****** *** *** ***** **** ******* ** **** ************ ***** ******* **** ** ** ****** ******* * *** **********

******* *** ** ****** ** ** *** ** ***** ** ** *** *** ** **** **** ****** *********

** **

******** ** ***** ***** ** **** ******

*** **** ***** ******** ** ** ** ***** *** * ******* ***** **** ** ** **** *** **** *********

*** ******** **** ** ***** ***** **** ****

**** **** * ***** **** *****

* **** *** *** ****

* ***** *** *** ******** *******

***** ***** ** *** ** ** *** ** **** ***** ** **** *** ** ** ****** **** ****** *****

* **** *** ** *** *** ** ***** *** **** * ***** ** *** ** *** ** ***** *** ****

** **** ***** *** **** **** **** * 

***************************************************

 

* **** **** ******* * **** ** **** ***** **** * 

*****************************************************

 

* ** *** **

*** ***** **** ***** *** ****

*** ******* ** ***** *** *****

******************************************************

 

* ***** **************** *** *** ******** ***** *** ** ** **** **** **************

**** ***** ** *** * 

***** ** *** ** *******

***** **** ********* ****** ***

*** ****** ******* *** **** **

 

** **** ** ******* *** ***** *** *** **** **** ********

****** ***** ******** ******** ****** ***********

 

*** * ***** **** **** ***

***********************

 

همین دگ...

خیلی زر زدم...

بای😂😂💜💜💜💜

 

RM. kiute.ARMY

وای چ اهنگ مودیه برام بفرست😂😂😂😂😂😂
همه چی عالی!!! تکمیل پرفکت و محشر!!! من پست هنوز منتشر نکردم اما الان میکنم عسلم
فقط چیزه من ممکنه تو تهران نباشم! یعنی به طرز وحشتناکی ممکنه پستی نزارم:")
ولی بهت بگم خسته نباشی فدات شم معلومه کلی زحمت کشیدی پاش! مطمئن بازخورد های عالی دریافت میکنه!!!
اسم فصل اول منو یاد دریم انداخت😂
💞Jeon jimin💞
۱۹ اسفند ۱۰:۰۹

همه شو کوکمین تصور کردم😐😐😐😐

ولی جدا از این بگم فیکت خیلی خوب بود قلمت عالیه بازم بنویس لطفا نویسنده^^

تو فیک پرسیدع بودی کامل مورد علاقمونو بگیم کاپل مورد علاقم کوکمینه لطفا یه وانشات یا فیک با کاپل کوکمین بنویس مرسی⁦(◍•ᴗ•◍)✧*。⁩

RM. kiute.ARMY

فدا مغزت😂
Candy Queen 🌈🍭 (سکینه لاته)
۱۹ اسفند ۰۹:۳۸

عه عه اینو که پانی نوشته :|

کلا خیلی وقته فن فیک اصن نمیخونم

بجز همون جنایی عه که مخم باش سوت کشید خودم هی اصلاحش میکنم هی فردا میبینم بازم مشکل داره :/

 

نمی دونم... شاید بخاطر اینه که خیلی باهم جرررر میخوریم 😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

عره😂
الهی😂😂
Nana
۱۹ اسفند ۰۹:۱۱

من که خوندم حرف نداااااش🥴

 

ولی چرا انقد کوکوی 

من ویکوک میدوستم

اما از کرم خودم و صد البته کمبود فیک کوکوی میخونم😐💔😂😂🤦🏻‍♀️

 

ولی جای شکر داره که این سایت هس هر روز یه چی آپ میکنن منم از کمبود فیک در امانم 

 

امروز لایو یونگی چه خوب بود 

خیلی خوشحال شدم که شبیه کوک نبود آخه آدم سکته میکنه با کارای کوک

 

اصن اینا رو چرا اینجا میگم؟؟؟؟؟!*_*

 

من برم تا بیشتر فاز درد دل نگرفتم🖐😐💔 

RM. kiute.ARMY

ای جااااااان😂 اما کوکوی ناموسا پرستیدنیه:")

نوکرم عزیزم وظیفه است😂😂
وای یونگی عررررررررر
صحنه یونکوکش...
Tae Kook
۱۹ اسفند ۰۹:۱۱

چرا ویکوک نه کوکوی امپرگ خیلی سخته تصور کردنش ویکوکش سخته مغز ادم سوت میکشه چه برسه بخوای بچه دار شدن اون کیم تهیونگ رو تصور کنی اخه😭😓😓😓

RM. kiute.ARMY

اینا همش ورزش مغزه😂
jin
۱۹ اسفند ۰۹:۰۴

داشتم می نوشتم دستم خورد رو ارسال😐😂

 

خب داشتم میگیم که عررر ندیده بودم😂💔(کور شدم)

 

البته الان دیدم و تو همون سایت همه چی رو میفرستم😂💃💃

RM. kiute.ARMY

اشکال نداره😂😂
دور از جون😂
jin
۱۹ اسفند ۰۹:۰۱

عررر راست میگی ندیده بودمممم

RM. kiute.ARMY

😂😂😂
𝑷𝒂𝒓𝒌 𝑨𝒏𝒊
۱۹ اسفند ۰۸:۱۷

یسسسس دیدی بازم فرست شدم!*-* این دهمین باره فکر کنم عرررر*-*😂

ددی دبیو کردیم!*^*

RM. kiute.ARMY

هورااااااااااااااااااااااااا😂
ناااااااااااااموسا؟؟؟؟؟
هورااااااااااااااااا
ضصلینضعصغطبفصسطقهضصتطفصزق
Maria
۱۹ اسفند ۰۸:۱۳

فرستتتتت؟

RM. kiute.ARMY

نچ:"(
~saba~
۱۹ اسفند ۰۷:۴۵

سیلام بر شرف پاکتون

اولا که فرست؟؟

دوما هنوز نخوندمش هیجانم زده بالا😐😐

عادیه؟؟😐

RM. kiute.ARMY

سلام بر روح پر فیضت😂
اره عادیه لاو😂
🍪🍭🍬🍫Kim Luna🍭🍬🍫🍪
۱۹ اسفند ۰۲:۲۲

ف؟؟ 

RM. kiute.ARMY

ن:"(
THE BOYZ 빵❤ 큐
۱۹ اسفند ۰۱:۱۸

خوندمششششششش💃

#نویسنده 

عر اخرش خیلی کیوت بود هق

دلم شوهر خواست😂😐😭💔 

گفتی کاپل موردعلاقتون رو بگین •-• من کوکمین دوس دارم T~T

البته ویکوک و ویمین هم میدوستم کلا هرچی کوک و جیمین و ته باشن من دوس دارم جر لقظتفسنفسنسفسففسن

 خیلی دوسش داشتم عر فایتینگ 😻  ♥

RM. kiute.ARMY

دلت شوهر خواست؟😂😂😂
من نامکوک و یونکوک:") کوکوی هم هست...اقا اصلا همش مخصوصا شیمان😂 سومان و بنگ شی هیوک😂
lollypop
۱۹ اسفند ۰۱:۱۷

ف ؟؟؟

خخخخخخخخ

RM. kiute.ARMY

نه:"(
Rainbow
۱۹ اسفند ۰۱:۱۷

عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

ببببببببببببببببببببببببببببوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووددددددددددد

RM. kiute.ARMY

عارههههههههههههههههههههههههههه!!!
ستایش
۱۹ اسفند ۰۰:۵۳

عزیزمممممم خیلی قشنگ بووووود 😍✨😭💐⛅🌊🌈

RM. kiute.ARMY

قشنگی از خودته*^*
ناشناس🍀
۱۹ اسفند ۰۰:۵۲

فرستتتت؟

RM. kiute.ARMY

نه متاسفانه*^*
ایا فرست بشم ایا نشم
۱۹ اسفند ۰۰:۴۷

فرست؟؟؟؟؟؟

RM. kiute.ARMY

نه:"(
........
۱۹ اسفند ۰۰:۳۴

هوراااااااا دوبارهههههههههههههههههه

RM. kiute.ARMY

عااااااااااارههههههههههههههههه
Raha
۱۹ اسفند ۰۰:۳۲

فرست؟

RM. kiute.ARMY

نچ:"(
jin
۱۸ اسفند ۲۳:۵۵

های^_^

 

تولد شوگولی  و عشق ما مبارک🌷🌹🌷🌹🌷🌷💕💕

 

یه سوال

میدونم فیک پارتی نمیپذیرید ولی مرض دارم میخوام بپرسم😐😂

 

من یه فیک دارم در حاله اپه حدود پارت 170 ام

 

نمیشه به صورت در حال اپ روزی پی دی اف 5 تا پارت رو بدم بزارید تو سایت؟

 

تا وقتی پارت های سایت به پارت الانم برسه تمومش کردم چون اخراشه

 

خیلی دوست دارم در حال اپ بزارید اینجوری هیجان انگیزه و یجا خواندنش حال نمده😕

 

و....ام....از کوکه  تعریف از خود نباشه ولی خیلیا بهم گفتن قشنگه 😁😅

RM. kiute.ARMY

هووووووووووراااااااااااااااااا مباااااااااااارکاااااااااااااااا^0^

فیک پارتی الان میپذیریم😂
خوب عسلکم ما یه سایت برای فیک های پارتی زدیم*^*
ص اول سایت ادرسشو گذاشتیم این عالی میشه اگه فیک تورو هم قبول کنیم!!!
دقیقا قبول داارم حرفتو!
حتما راست گفتن*^*
Kim Taehyung
۱۸ اسفند ۲۳:۴۱

جوننننننن پانییییییییی برای بار هزارمممممم عالیییییی بوددددددددد

RM. kiute.ARMY

اوه یعس!
THE BOYZ 빵❤ 큐
۱۸ اسفند ۲۳:۲۰

فرست که نیستم ولی بیستمین لایک شدم جر 😎😎😎😎

خوندم میام نظرمو میگم عرررررر

قنیتآاویظثاظواثظقاوظاوظثقتوظثاوظاوثظثاوظظثاویاظبظلنطفطه،﷼&؛قثتوظقعظکقعظآقتآظثظتثظتگتآظثثاوظثتآظیتآظیظاآیتآظظقغقتآظقتآظکقظعقعظقعظکعظکقتظقکاثظکثاظوثاآظیاظقتظتظققتظآآقتظعآقظظقتآقتآظتقکظظقتتظققتظگتظقکقتکظ

RM. kiute.ARMY

بیست هم خوبه😂
Sana
۱۸ اسفند ۲۳:۱۰

فرست؟

RM. kiute.ARMY

نه:"(
الیسا
۱۸ اسفند ۲۲:۳۵

فرست؟

RM. kiute.ARMY

نه متاسفانه:(
●~●
۱۸ اسفند ۲۱:۵۳

ف؟؟؟؟

RM. kiute.ARMY

ن
kim nana
۱۸ اسفند ۲۱:۴۶

مولتی شات یهنی چییی😁

RM. kiute.ARMY

یعنی کم تر از مینی فیک اما بیشتر از شات😂
Rooni.A.m Namkookv : )
۱۸ اسفند ۲۱:۴۶

WOW 

دارک کییون جونمممممم

خیلی سوییت و قشنگ بود ...

وای عاشق شخصیت هاش شدم

ته ته توشولوی ناژ بیبی خیلی دوستتتت *-*

کوکیه مهربونه ددی طورم خیلی دوستت تر =)))

در کل تشکرررررررررررررررررر💜

RM. kiute.ARMY

کوکی ددی لایت:")))
من این کوکوی رو میپرستم...
یه آرمی
۱۸ اسفند ۲۱:۳۹

سلام. فرست؟ 

RM. kiute.ARMY

سلام نه*^*
●~●
۱۸ اسفند ۲۱:۳۱

ف؟؟؟؟

RM. kiute.ARMY

ن:"(
👑Mochi Queen👑
۱۸ اسفند ۲۱:۲۹

ب کدامین گناه ک کوکمین نییییسسسس😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭امپرگه لعنتی😭😭😭😭😭😭😭اسماتم هست😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔

RM. kiute.ARMY

شاید اسمات هایی ک خوندی😂
کیانااا
۱۸ اسفند ۲۰:۵۸

چی بگم؟!

 

RM. kiute.ARMY

هرچی دل تنگته
💞Sh.S TaeKook
۱۸ اسفند ۲۰:۵۴

پان پاااااان

من اولین نفر این شاتو خوندممممم جرررررررر

تولدتو که تبریک گفتم..

کادوتم دادم...

شاتت هم خوندم...

چیکار باید میکردم؟؟

عااا قرار بود فرستم بشم ولی دیر رسیدممممممم

😂😍🎉🎉🎉

RM. kiute.ARMY

کنچانا مهم نیته😂😂
army-l
۱۸ اسفند ۲۰:۲۶

ددی فرستتتتتت ؟؟؟؟؟؟ چ خبر ددی جون فکر کنم حوراک خودنه برم بخونمش فعلا 😈😈😈😈😈😀😀😀😊😊😊👑👑👑💝💝💝💝

RM. kiute.ARMY

نه عزیزم😂
بروووووووو *^*
الی
۱۸ اسفند ۲۰:۲۱

فرست؟ 

RM. kiute.ARMY

نچ:"(
Vkook. Darya
۱۸ اسفند ۲۰:۱۸

رو اسمش کراش زدمممم 

هقققق

برم بخونمممم 🤧🤧🤧

RM. kiute.ARMY

ش/ق اصلا:")
Niroda
۱۸ اسفند ۲۰:۱۴

عالییییییی

RM. kiute.ARMY

مثل خودت لاو*^*
Kauo sheka
۱۸ اسفند ۲۰:۱۰

حاجی کف و خون چیه !؟

من با این فیکای امگاورس و امپرگ آمپر کشیدم به خدا 🤤😅

RM. kiute.ARMY

ای جاااان😂
🌈|: 𝐋𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐩𝐢𝐬𝐡𝐢
۱۸ اسفند ۲۰:۰۴

عرررررر عررررررررررررر عرررررررررررررر جیغغغغغغغغغ جیخخخخخخخ هقققق تنها درخواست من در این روزاااااا عرررررررررر هوراااااااا یکیکحیپبمینبمیمی

*خب بسه گلوم پاره شد

RM. kiute.ARMY

قشنگ فیض بردینا😂
azin
۱۸ اسفند ۱۹:۴۶

فرستتتتتتتتتتتتتتتتتتتت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

RM. kiute.ARMY

نچ*^*
Lucinda _99
۱۸ اسفند ۱۹:۳۷

یا حضرت هویج! من برم بدو بدو بخونمش.

RM. kiute.ARMY

حملههههه😂
💫uniqo💫 san💫
۱۸ اسفند ۱۹:۳۵

لست؟😐😂

RM. kiute.ARMY

اره😂
Namjoonii
۱۸ اسفند ۱۹:۲۳

عایا فرست هستم):"

RM. kiute.ARMY

نوچ:"(
𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏
۱۸ اسفند ۱۹:۱۸

لامصب

مدیونید فک کنید رو کاورش کراشم

بل*

RM. kiute.ARMY

چرا هی منو ملعون میکنی تباه؟😂
kim mim
۱۸ اسفند ۱۹:۱۷

یحححح جون کوکویییی تولد اوپام مبا کککک

RM. kiute.ARMY

مبارکااااااااااااااا^0^
mehrasa
۱۸ اسفند ۱۹:۰۹

عالی بود😻

RM. kiute.ARMY

مثل خودت*^*
Nazanin💜👑 Kh
۱۸ اسفند ۱۹:۰۷

یادم رفت بگم مفتخر خانمم

RM. kiute.ARMY

سلام مفتخر خانم😂
Nazanin💜👑 Kh
۱۸ اسفند ۱۹:۰۷

مطمینا با ده تا لایک فرست نیستم ولی من فرستم حرفم نباشه'^'

 

RM. kiute.ARMY

بله صحیح😂
aida
۱۸ اسفند ۱۹:۰۰

انقدر ذوق مرگم که نمیدونم چطوری تشکر کنمممممممممم

کوکوییییییییییییییییییی

مرسی مرسی مرسییییییییی🤩🤩🤩

 

 

 

راستی فرست؟

RM. kiute.ARMY

همین که شادی یه دنیا تشکره*^*

ناج:"(
Rooni.A.m Namkookv : )
۱۸ اسفند ۱۸:۵۹

جر فک کردم صفر تا لایکه که😑

.... ولی دهمین لایک شدممممم☺

عرررررررررر جرررررررررررر

کووووووووووووووووووووووووووککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککوووووووووووووووووووووووووووووووووووویییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

نویسندهههههههههه دست بوستممممممممممممممممممم

RM. kiute.ARMY

ده هم خوبه😂😂
💓 Maedeh💓
۱۸ اسفند ۱۸:۵۷

واقعا منوایگ همه خوشبختی محالهಥ‿ಥ⁩

کوکوییییی

امگاورسسسسسسس

عررررررررررر 

جیییییییغغ

نویسنده فایتینگگگگ دل یه فلک زده رو شاد کردی😂ಥ‿ಥ⁩

RM. kiute.ARMY

دعای خیر کن برامون😂
Rooni.A.m Namkookv : )
۱۸ اسفند ۱۸:۵۶

فررررسسسسسستتتت نشدممم

RM. kiute.ARMY

هورا😂
💓 Maedeh💓
۱۸ اسفند ۱۸:۵۲

کوکوی عررررررر

RM. kiute.ARMY

یعس! عررررررررررررررر
Arti ARMY
۱۸ اسفند ۱۸:۵۲

فرست؟

RM. kiute.ARMY

ناچ*^*
Banana Daddy .Yasy2007
۱۸ اسفند ۱۸:۵۲

عهههه کار پانیهههه

ععر

RM. kiute.ARMY

عارهههههههههههههههههههههههه
ببعی دم پنبه ای<:♡
۱۸ اسفند ۱۸:۵۱

ایم نات فرست اور سکند ای نو

فقط اومد واسه کاپلش عر بزنم

RM. kiute.ARMY

عر بزن منم پشت بندت😂
Dark _Queen👑(판테온 A. )
۱۸ اسفند ۱۸:۵۱

واییییی دیدن شاتم اینجا برام انگار ی رویاععهههه هققققق احساساتی شدم

RM. kiute.ARMY

احساسات منم درد گرفت:")
ʝк ƒυçкєяッ
۱۸ اسفند ۱۸:۴۹

ویکوک موخااممಥ‿ಥ💔

RM. kiute.ARMY

کوکوی الان رو بورسه😂
Taraneh ..
۱۸ اسفند ۱۸:۴۹

فرست؟؟؟🤔

مطمئنم نیستم💔💔💔😐

RM. kiute.ARMY

نه متاسفانه😂
cupcake ...
۱۸ اسفند ۱۸:۴۸

:"> نومودونم ف یا تری یا تو یا فور شودم-0-!!!

 

فیلا کوکوی رو عشق استتتتتتتتتتتتتتت/T0T\علللللللللللللل(می پره رو فیک)

RM. kiute.ARMY

فور شدی یا پنج*^*

عرهههههههههههههههه!!!!
ببعی دم پنبه ای<:♡
۱۸ اسفند ۱۸:۴۸
ایم نات عرست یس

RM. kiute.ARMY

یس😂
cupcake ...
۱۸ اسفند ۱۸:۴۷

عررررررررر

RM. kiute.ARMY

عورررررررررررررررر
Candy Queen 🌈🍭 (سکینه لاته)
۱۸ اسفند ۱۸:۴۷

ددی کلا هروخت میام تو وبتون ناگهان موجی از خنده واردم میشود جررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

RM. kiute.ARMY

چرا؟😂
𝑷𝒂𝒓𝒌 𝑨𝒏𝒊
۱۸ اسفند ۱۸:۴۶

ف

RM. kiute.ARMY

یس*^*
*سکینه کیوتی سکشی*KIM kooki
۱۸ اسفند ۱۸:۴۶

ف؟؟؟

RM. kiute.ARMY

یس*^*
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان