BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن ?Why Can't We

u0y5_7.png

+FULL+

 

نویسنده EliStrawberry
کاپل نامجبن
ژانر اسمات . رمنس . برشی از زندگی
محدودیت سنی 18+
تعداد صفحات 87

     

🎬Teaser🎬

⚫️ CLICK ⚫️

 

 مقدمه:

+چرا؟چرا هرکی میاد با احساست بازی میکنه و میره؟!

چرا؟

چرا ما نمیتونیم؟

چرا نمیتونیم عین بقیه عاشقا باشیم:)؟!

     

🍄🍁☔️DOWNLOAD☔️🍁🍄

   

805_vpfe.png 

۲۸ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هیونگ لاین
۲۱ مرداد ۱۶:۱۲

وااااااای چقدر نامجین دوست دارم 

ولی نامجوننننن چرا مرد یک دفعه رفتم تو شک ولی جین با عشق نامجون زنگ کرد مرد زندگى اخه بچه تازه پا به دنبال بیرون گذاشت نامجو خراب کرد با رفتنش 

RM. kiute.ARMY

امان امان بو دونیا چوخ یالاندی😔
فاطمه رکاوندی
۱۹ مهر ۰۰:۱۹

عالی بود 

RM. kiute.ARMY

مثل خودت نفس🥺💙💙💙
کشته مرده هیونلیکس
۰۶ آذر ۲۳:۵۹

ایحییییی هلو ملو عام به احتمال زیاد منو نمیشناسی ددی جان

ولیییییییییییییییییییییییییی ایحی خدایا چرا انقد ذوق کردم؟

چرا این فاکی انقد اشک بود؟ نکنه چون فقد نامجینه انقد اشکه؟ وای ولی فانوسا ازین سبکا بیشتر بزارررررررررررررررررررر خیلی عرنننننننننننننننننن

RM. kiute.ARMY

هیونلیکس دوستT^T
چش چش میزاریییییییییییییم*^*
.....
۲۶ آبان ۱۸:۰۸

تو پسر هستی که بهت میگن ددی؟ خیلی کنجکاوم

RM. kiute.ARMY

نه جانم بخاطر بایسم بهم میگن ددی من دخترم*^*
سارا
۱۶ فروردين ۱۱:۳۰

هپی اند؟؟؟

RM. kiute.ARMY

اوهوم*^*
EliStrawberry🍓
۲۰ اسفند ۱۲:۲۳

مرسی از کسایی که بهم انرژی مثبت دادننننن🥺🖤

بخاطر این انرژی مثبتاا سعی میکنم هردفعه کارمو بهتر کنمممم💕✊🏼

لاووو یووو آلللللل

🙂💜

از ادمین ها هم ممنونممم😌🍓

RM. kiute.ARMY

فدات توت فرهنگی جونم*^*
ریدرا
cupcake ...
۱۹ اسفند ۱۲:۲۵

00/ یا خداااا 0-0 حرفی ندارم

RM. kiute.ARMY

😂😂😂😂
cupcake ...
۱۹ اسفند ۱۰:۱۹

فهمیدی حالا-0- منو از خجالت گوجه کردی -3- (وویی وووی ووی -3- هنو نومودونه فی فی چی بود )

RM. kiute.ARMY

اخه ما رک میگیم عن دارم😂
army-l
۱۸ اسفند ۱۲:۴۸

ددی قصد کردم جون به لبت کنم 😇😇😆😆😉😉 که یا یه سایت برام بزنی یا ادمینم کنی 😇😇😇😈😈😈😂😂😀😀😊😊

RM. kiute.ARMY

😂😂😂😂😂😂
Park_ pari
۱۸ اسفند ۱۱:۱۹

وووویییییییییییی ددیییییی 

 

دارم عر ذوق میشم 

نامجینااااااااا

 

الان داشتم پیامارو میخوندم ( که هیچ...🙄💜 یکم کم دارن )

وای خدا از کیوتی چند نفر از کاربرا جر میخورم 

الان باید برم نخ و سوزن بیارم خودمو بدوزم :|

 

RM. kiute.ARMY

عر ذوق؟😂

اره واقعا:|
نه ولش کن بزار باد رد و بدل شه😂
𝗔𝗥𝗠𝗬 𝗚𝗶𝗿𝗹
۱۸ اسفند ۱۰:۰۴

آره خودشه تنکس (◍•ᴗ•◍) ❤ 

RM. kiute.ARMY

ولکام لاو*^*
•✿•...¤...⬤●...•⸙ 𝓕𝓐𝓕𝓨⸙•...●⬤...¤...•✿• ‍‍‍‍‍‍‍‍
۱۸ اسفند ۰۹:۵۶

ن نوموخآم بوخآبم ........‌بَگَل ⁦⊂(´・◡・⊂ )∘˚˳°⁩

RM. kiute.ARMY

بغل من مال توئه اجازه میگیری؟
cupcake ...
۱۸ اسفند ۰۹:۳۵

دستشویی شماره 2....0-0!!میشه فی فی دیگه>0<!! o..o از حجالت میره زیر مبل>..<

RM. kiute.ARMY

واییییییییی خدااااااااااااااااااااااااااااااااا
رافنغیفغنیعبقنغعنعغبنغعابغانغاینغعیغایونغلو
کیوتتتتتتتتتت لعنتییییییییییی😂😂😂😂
army-l
۱۸ اسفند ۰۸:۰۷

نچ نداره اندرویده 😢😢😢 البته اگه داره هم خبر ندارم ولی هرکاری کردم نتونستم برش گردونم 😢😢😭😭 ددییییی

 

RM. kiute.ARMY

ای وای!!!
vimin shiper
۱۸ اسفند ۰۷:۳۴

میدانم‌جینجون هم هست و خوندمش*-*

 

RM. kiute.ARMY

اوف جون ماشالله*-*
NASTUH
۱۸ اسفند ۰۲:۰۴

خوابیم میاد ولی بیداریم🐊

ددییی رمان های غیر کیپاپ هم میذارین؟

اخخخ خواب رفتم😂🥺🤧

 

RM. kiute.ARMY

بگیر بخواب بشر😂😂
نه جاست کی پاپ!
•✿•...¤...⬤●...•⸙ 𝓕𝓐𝓕𝓨⸙•...●⬤...¤...•✿• ‍‍‍‍‍‍‍‍
۱۷ اسفند ۲۲:۱۸

این ک ...... ولش کون ددی .... نوموخآم با حلفام نالاحتت کونم ..... ت بلام بیشتل اژ اینا الژش دالی ^-^💛✨

RM. kiute.ARMY

تو هم برام با ارزشی لامصب!!!
وقتی نمیتونی حرف بزنی وقتی دلت میخواد ساکت باشی...پس چیزی نگو و اون چشم های خوشگلت رو ببند و یکم بخواب..
💫uniqo💫 san💫
۱۷ اسفند ۲۱:۳۵

مدیونی اگر فکر کنی هنوز منتظرم اون شخص مرموز که با من کار داشت پیداش شه😂😂😂😂😂😂😂

به خدا از استرسثصسسص معده درد گرفتمممم

نکنه یکی از برادران زحمت کش نیروی انتطامیه😐😂😂😂

 

اره فیک خودمه

میتونم بدمش؟

اول تیزر و مقدمه و اینا رو باید بدم و یکم بعدم فصل اولو*-*

RM. kiute.ARMY

مدیون شدم باز😂😂😂
من مطمئنم خود برادرن فیکای سایتو میخونن😂

وای من مرگ....
cupcake ...
۱۷ اسفند ۲۰:۴۱

اوره فی فیOO/!!

RM. kiute.ARMY

چی هست؟😂
💫uniqo💫 san💫
۱۷ اسفند ۲۰:۰۹

چشم چشم دگ سمی نمیکنم😂😂😂😂😂

آره باو با ارفاق 6 سالشه😂😂😂

جرررر آره به نیت نصف ان سیتی😂😂

اصلا به نیت چهار تا ب پ😐😂

 

راستی ددی فیک بدم میزاری؟

فولم هست

RM. kiute.ARMY

افرین😂
نوکرم😂😂😂
اصلا نیت فقط اون:|😂

البته لاو*^* برای خودته؟
💫uniqo💫 san💫
۱۷ اسفند ۱۸:۰۲

من : لست؟

دد : یس😆

 

 

والا ب خدا

اصلا دگ فرست شدن خز شده ببینم کسی میتونه رکورد لست شدن منو بشکونه😎

محالههههه

مادر نزاییده کسی که بخواد رکورد لستی منو بشکونههههه

😂😂😂

دوستم به خواهرش که کوچیکه یاد داده چجوری لاتی ابراز محبت کنه😂😂

بهش میگم چاکریم

میگه مخلصتم

میگم یدونه باشی

میگه تو دوتایی😐😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

ینی پارهههههههههههه 😂😂😂

بچه اومد ارزششو نشون بده بیشتر رید😂😂😂😂

خلاصه که اره ددی و مونی

شما هر کدومتون دوتایین😂😂😂

 

این وانشاتم نخوندم کلی خب چون نامجینه به نیت نمیدونم چی لایک 16 رو زدم😎

یاع یاع

RM. kiute.ARMY

😂😂😂😂
والااا!! اما ترخدا دیگه ی سم جدید ننداز تو وبم😂
بچه ان؟ مطمئنی😂😂؟
16؟
به نیت نصف ان سی تی😂
😎
۱۷ اسفند ۱۷:۰۰

ورژن ویکوکشو هم بزار😭

RM. kiute.ARMY

او خدا اگ بشه چش*^*
Vkook. Ns
۱۷ اسفند ۱۶:۵۵

ادامش رو یادم رفت بنویسم فایتینگ تو میتونی لطفا چیز های دیگه ای هم بنویس نویسنده جان چون میدونم بیش از حد استعداد داری و کارت عالیه

RM. kiute.ARMY

با تشکر هم وطن!
Vkook. Ns
۱۷ اسفند ۱۶:۴۹

نویسنده دستت طلا بابت این وانشات قشنگ خودم خوندم خیلی خوب تونستی قوه تخیل باز کنی من خودم هرسری که فیک یا وانشات میخونم باید بتونم خودمو در اون لحظه تصور کنم و بتونم ببینم که چجوریه و این وانشات بسیار بسیار قشنگ بود چون خودم ویکوک ویمین و نامجین شیپر هستم خودم نمیتونم وانشات یا فیکی بنویسم چون زیاد  استعداد ندارم اما سناریو مینویسم اما زمانی که کارهای دیگران رو میخونم میبینم که برای هر فیک یا وانشات یک استعداد داره که من ندارم اما شما استعداد خیلی خوبی داری تمامی نویسنده های عزیز خیلی ممنونم از زحماتی که میکشید و فیک و وانشات هایی رو مینویسید چون استعداد میخواد و وقت و زمان

همتونو دوست دارم ممنونم ازتونننننننن🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏♥♥♥♥♥♥♥♥♥

RM. kiute.ARMY

ممنون از نظرت عزیزجان*^*
EliStrawberry🍓
۱۷ اسفند ۱۶:۱۴

عه گذاشتیتش😌🍓

من خودم کلا یه چند روزیه حالم خوب نیست و با کسی ارتباطی برقرار نکردم یعنی توی واتساپ که با همه میحرفیدم الان دو روز شده نرفتم..

به لطف نامجین عزیزم و این وانشات این دو روز سر گرم شدم و با کسی نحرفیدم🙂💫

ولی الان یکم بهتر شدم ولی خب به نظرم یه چند روز دیگه باید دور باشم ولی بالاخره برمیگردم به وطن چون کلا گروها و همینطور واتساپ بدون من صفا نداره😂✊🏼

خلاصه کههه به وانشاتم عشق بورزین^-^💜

RM. kiute.ARMY

البته*^*
اومو!!! چرا گوگولم:"(((
دقیقا نداره خبرش رسیده😂😂
army-l
۱۷ اسفند ۱۶:۰۰

ددی گندددددد زدممممممممممممم بددددجورررررر خدااااا چرا این بلاها سر من میادددددددد 

ددییییی زدم فایل دانلود رو پاک کردم 😭😭😭😭😭😭 بگو چ غلطی بکنم یعنی از فحش خوار مادر گذشته به خودم دادم دددیییییییییی غلط خوروم و چ کنم ویدیو هام فیک هام اهنگام همه به فاخ رفت 😢😢😢😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

یا بسم الله چی شده!!!
ودف...تف به کارما....
الهی:"(
اشکال نداره گوشیت ترش نداره؟
F.S.H SOGO 소고
۱۷ اسفند ۱۵:۵۵

بازم فول؟بازم نامجین؟بازم اسمات؟هق...به فکر قلب ضعیف من باشید😭

نامجییییییننننننننن....عررررررررررررررررررررر...

به جای اینکه پارت جدید فیکمو تو واتپد آپلود کنم باید بشینم فیک بخونم😁💞

ولی بازم خرذوقم..

نامجیننننننن🌈🍒⛅🍄

RM. kiute.ARMY

البته*^*
وای خدا الان ریدرای واتپدت بهمون فحش میدن😂
𝗔𝗥𝗠𝗬 𝗚𝗶𝗿𝗹
۱۷ اسفند ۱۵:۴۹

تو کامنت قبلیمکه باهام دوست نشدی:(ولی عب نداره

من اونروز یع وانشاتیو نصفه نیمه خوندم اسمشو یادم نیس و منتظر پارت بعدیم شایدم اومده باشع میخواستم اسمشو بدونم 

داستانش جونگ کوک بود که بخاطر جرم های باباش قرار شد بره پیش خلافکارا کار کنه و جیمین و وی هم هم رییس بودند...

اسم این وانشاته چی بود؟

RM. kiute.ARMY

محاله دوست نشم! من با اولین کامنت دوس میشم بیب*^*
وانشات نبوده احتمالا فیک کرای اف دویل باشه
baran ^-^
۱۷ اسفند ۱۵:۰۱

ددی میخوام به عمق فاجعه اگاهت کنم . من یه ساعت دیگه امتحان شفاهی انگلیسی دارم . و یه عالمه مشق دارم. اما الان دارم با داداشتن ریکی زوم نگا میکنم و جالب اینه که این کارتون مال کودکان زیر ۶ ساله 😂 ‌. اره میدونم خیلی احمقم . تازه جدا از این اصلا هم نگران نیستم و خوش میگزرانم .

RM. kiute.ARMY

عخه چرااااااااا عخه چراااااااااااا😂😂😂
من شماهارو تباه میکنم اخر سر😂
vimin shiper
۱۷ اسفند ۱۴:۵۲

عررررر نامجینننننننن*-*

*نمیشه جینجون باشه😂😂😂

^راس میگم #جین_هم_میتواند_تاپ_باشد:)

#جینجون_شیپر

RM. kiute.ARMY

جینجون داریم تو سایت😂
هق بمیرم برای بازو های بایسم:")
Vkook . Ns
۱۷ اسفند ۱۴:۳۴

این وانشات پوسترش محشره خیلی واقعیه و اینکه داستانش خیلییی خوبهههه مخصوصا چون نامجین هست دست نویسنده درد نکنه خیلی زحمت کشید 

من به عنوان،،،، ددی خیلی ازش خوشم اومد خیلی توب نوشته مخصوصا قلمش من خودم زیاد فیک و وانشات خوندم اما این یکی خیلی خوب بود و من از فیک و وانشات هایی که خوشم بیاد حتما اسمش رو حفظ میکنم خیلی خوب بود که باعث شد تو ذهنم ثبت بشه اسم وانشات 

نویسنده عزیزم دستت خیلی درد نکنه مرسییییییییییی

# نویسنده _ دستت درد نکنه

RM. kiute.ARMY

ممنون عزیزم*^*
Rooni.A.m Namkookv : )
۱۷ اسفند ۱۴:۲۸

WOW 

نامجین ایزریل ....... 

نویسندهههههههههههههههههههههههههههه ممنوووووووووووووووننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

RM. kiute.ARMY

مممنوننننننن از حمایتتت رونیاااااااایییییییییییییی
•✿•...¤...⬤●...•⸙ 𝓕𝓐𝓕𝓨⸙•...●⬤...¤...•✿• ‍‍‍‍‍‍‍‍
۱۷ اسفند ۱۴:۲۵

مح ....... اگ مح باو گول زدن خدم ...... دولوغ گفدن ب خدم ..... له کلدن اخاشاشاتم و گلیه های بی پایانم ....... خوفم ....... آری آری خو فم ^^ 💛✨ ........ ت خوفیییییییییییییییییییییییی ^^؟! ...... مش مح ن هااااااا ...... اژ اون خوف های واگیعنی ^^ 💛✨ 

RM. kiute.ARMY

پس دروغ نگو...اینطوری فقط به خودت ظلم کردی
Banana Daddy .Yasy2007
۱۷ اسفند ۱۴:۲۵

یااااااا ددی دلم میخواد سرشو بکنممممم تللطبخَخحیلخلسحغسخغسخعیحلزممازاز رو مخهههههههههه

ازون بدتر لیلی

باید همه پشماشو با ریش تراش بزنم و بندازمش تو آبببببب گربه شاشووووووووووو

RM. kiute.ARMY

ضندثنتیمثتقبمنثاصقمه😂😂😂😂
یکم ارامش خودتو حفظ کن جانم😂😂😂
Banana Daddy .Yasy2007
۱۷ اسفند ۱۴:۲۱

#فدای_تو

#گناه_داره_ارومتر

#میخوام_نازنینو_بزنم=) 

RM. kiute.ARMY

#خدا_نکنه
#حقشه
#نزن_زیر_سنش_کمه
•✿•...¤...⬤●...•⸙ 𝓕𝓐𝓕𝓨⸙•...●⬤...¤...•✿• ‍‍‍‍‍‍‍‍
۱۷ اسفند ۱۴:۲۱

شلام ددی ....... خوفی ^^؟! 

RM. kiute.ARMY

سلام عسلممممممم تو خوبی؟
Vkook . Ns
۱۷ اسفند ۱۴:۲۱

خواهرییییییی من دیگه رددد دادم دکمه لفتم کوووو

RM. kiute.ARMY

تو خودت عامل لفتی...
Banana Daddy .Yasy2007
۱۷ اسفند ۱۴:۱۸

#دعوای_خواهرانه

#من_طرف_ددیم

#نسا_نازنین_دوم

#شایدم_برعکس

RM. kiute.ARMY

#یاسمین_فدایی_داری
#نسا_یک_عدد_هور_گاو_نما_است
Vkook . Ns
۱۷ اسفند ۱۴:۱۵

دددی خیلی بیشعوری پس اون ددی که همش میگعت جانم عزیزم بعد میومد هامالی من کوووووو؟؟

RM. kiute.ARMY

بیب من آینه ام یو نو؟!
Vkook . Ns
۱۷ اسفند ۱۴:۱۴

منو نزنیا راستی گفتی به دراز چی بگم؟ یادم رفته

RM. kiute.ARMY

بهش بگو بیاد بره تو کوچه ام:)
نترس نمیزنمت مرگ های بی سر و صدا رو دوست دارم
Banana Daddy .Yasy2007
۱۷ اسفند ۱۴:۱۳

اره اره خیلی=/

اونشب خواهرش داشت باب اسفنجی تحلیل میکرد منم تحلیل کردم براش 

میدونی چی گفففتتت؟؟؟؟؟؟

گفت دوتایی ریدید تو ابهت انیمیشننننن=/////////

به نظر توووو

ببین تحلیل من این بود

باب گیه

اختاپوس آسکشواله

بعد پاتریک پارتنر بابه

ولی باب روی اختاپوس کراشه

بعد پاتریک پورن استاره 

ستاره که هست اسمشم p داره

تازه توی یه قسمت نامه میذاشت خودشو p star 7 معرفی میکررررد

RM. kiute.ARMY

ترخدا این تحلیلای فاخی رو جلو من نیارید هنوز میخوام روانم سالم بمونه و ی زندگی نرمال داشته باشم😂
Vkook . Ns
۱۷ اسفند ۱۴:۱۲
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** **** *** *** ** **** *** ***** *** **** ***** **** *** ***** ** ****** ** **** ***** **** ****

RM. kiute.ARMY

بهتره بری دنبال کفن چون من لخت لخت جر میدم:)
Kim Taehyung
۱۷ اسفند ۱۴:۱۲

عرررررر جدیدن وحشتناک به نامجین علاقه مند شدم 😂😂😂😂😂😂دلمم به حال نامی میسوزه😂😂

RM. kiute.ARMY

عاره حق داری😂😂
نام واقعا مضلومه😂
cupcake ...
۱۷ اسفند ۱۴:۱۱

فاعین0-0؟؟؟فی فی دالی؟؟00/!!!

RM. kiute.ARMY

فی فی؟😂
cupcake ...
۱۷ اسفند ۱۴:۰۹

~>0<~جیککککککککککک جیکککککککککککککک

RM. kiute.ARMY

جوجه...
عایم فاعین...
Vkook . Ns
۱۷ اسفند ۱۴:۰۹

خو حالا من چیکار کنم که سه ساعته دادی عکس میگیری اخر فهمیدی که نگرفتی کونم جرید لعنتی😂

RM. kiute.ARMY

گامشو عفت کلام داشته باش بی ادب! همسن تو بودم سرم تو کتاب بود نه گوشی!
Banana Daddy .Yasy2007
۱۷ اسفند ۱۴:۰۸

اخه چتای من و سپهرو ندیدی تو از 12 تا 3 شبه کلا همه چیمون 12 تا 3 شبه😂😂😂😂😂

اون موقعی داشت 2 شب شام میخورد منم شام نخورده بودم نودل درست کردم خوردم=////

RM. kiute.ARMY

😂😂😂😂😂😂
چقدر زندگیتون نرماله😂
cupcake ...
۱۷ اسفند ۱۴:۰۷

*ة*صحیح

RM. kiute.ARMY

*0*
😎😐worldwide sakineh
۱۷ اسفند ۱۴:۰۷

ಥ‿ಥ

 

اصن میدونی کیو میگمಥ‿ಥ

عرಥ‿ಥ

RM. kiute.ARMY

والا معلومه ی عالمه بایس داری😂
Banana Daddy .Yasy2007
۱۷ اسفند ۱۴:۰۷

تازههههه

از ساعت 12 شب رفتیم بازی تا 3 صبح=////

واسه کلاسام خواب موندم =/////

ساعت 9 و 40 پاشدم کلاسام تا 10 و 40 عه منم نرفتم =/////

RM. kiute.ARMY

بابا مگه بازی در میره بعدا هم میشه:|
بله صحیح:|
Banana Daddy .Yasy2007
۱۷ اسفند ۱۴:۰۶

ولی بجاش 6 گیگ خالی کردم(که با وجود زیبای کالاف شده 3 گیگ=/) 

RM. kiute.ARMY

اینم موفقیت بزرگیه😂
cupcake ...
۱۷ اسفند ۱۴:۰۴

چلاااااااااااا-0-!!!!!

RM. kiute.ARMY

چون باید درس بخونم😂
غلام ددی
۱۷ اسفند ۱۴:۰۴

مرسسیییییی خواهری با اینکه خیلیییی دهنم گاو شد اما ارزششو داشت راستی شالتو میزارم سرجاش بعد اینکه بازم دستت درد نکنه برای ریاضی هم یه کمکی کن خواهر مرسییییییییییی 

RM. kiute.ARMY

الان با این اسمت من چیکارت کنم خره؟
امری باشه:)
یکم تعارف نکنی ی وقت باشه!!!
تو مثلا بایست کوکه:/
بهت میگم عنونه بیا ورزش کن خودتو گوز میکنی..آه...
خواهش میکنم..
Banana Daddy .Yasy2007
۱۷ اسفند ۱۴:۰۳

اره مجبور شدم برا کالاف بزنم فایلای اسنپ چتمو پاک کنم

4 گیگ عکس و فیلم بود همش خاطراتم بود=')

فیلمام با کوثرررررررر اونااااااا😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

هق هق

تاره همه چیمو ریختم رو لپتاپ از 1830 تا عکس شد 300 تا

از 300 تا فیلم شد 9 تااااا=//////////////

RM. kiute.ARMY

ودف:|
:||||||
نههههههههههههههههههههههههه
:||||
یا بسم الله:/
cupcake ...
۱۷ اسفند ۱۴:۰۱

تو خوندی*ة*!!!؟

RM. kiute.ARMY

ناچ*^*
😎😐worldwide sakineh
۱۷ اسفند ۱۴:۰۰

بیبی وی گو وایلدಥ‿ಥ

وان تو سون اسکوادಥ‿ಥ

 

بیا پارت یوتارو خوندمಥ‿ಥ

بایس قشنگمಥ‿ಥ

بایس عزیز تر از جانمಥ‿ಥ

RM. kiute.ARMY

اااای جااااااااااااان😂😂😂

عشق بایس...هق
Banana Daddy .Yasy2007
۱۷ اسفند ۱۴:۰۰

ددی از نسا عکس بگیر گونا داره تیریخیدااا😂😂😂😂😂😂😂

چقدرم تو بهش لطف داری اخه:|

ددی کالاف دیوتی ریختم سپهر پارم کرد انقدر گفت بریز=/

ولی هنوز پابجی ایز اوریثینگ

RM. kiute.ARMY

ب منچه عاخه😂😂😂
همینی ک هست من براش مادری کردم😂
سپهر بیچاره ات کرد نه؟😂
اوه یعس...
Jmtns
۱۷ اسفند ۱۳:۵۸

هوی من روانیم ویسا کنارم که نشستی 👞👞👞👟👟👞👡👠👢👠👠👡 با کفش میام

RM. kiute.ARMY

با کارخونه کفشم بیای همینه بیب
Banana Daddy .Yasy2007
۱۷ اسفند ۱۳:۵۸

گناه دارههه

ددی اسممو دیدی؟ 😂😂

بزار اسمامو از اول مرور کنم

خطای 429

야시

MS fucker

Horny top cute

Translator 

الانم banana daddy😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

سیر و سلوک اسمت واقعا کشته میده😂
cupcake ...
۱۷ اسفند ۱۳:۵۷

0^0 نوموخوام

 

(ابرو بالا پایین می ندازه و دندوناش از هیجان میزنه بیرون)*vv*

 

موخوام برم ببینم چطولی جینییی رو له موتونییی*ة*!!تو فیک

RM. kiute.ARMY

چیراع*^*

بله صحیح😂
😎😐worldwide sakineh
۱۷ اسفند ۱۳:۵۷

من همینجوریشم اب شدمಥ‿ಥ

 

ای جانಥ‿ಥ

یه روزی میکشیಥ‿ಥ

RM. kiute.ARMY

بخون فعلا فیض ببریم از صدات😂
Jmtns
۱۷ اسفند ۱۳:۵۷

خواهریم تیریخیدا بیا از من عکس بگیر برای شنا ورزش دارم  بیا روسری هم پوشیدم

RM. kiute.ARMY

شبیه خاله قزی که سه دور از توالت تو سری خورده شدی...
اوکی الان میام..
Li^^li🐣 (سکینه جوجو)
۱۷ اسفند ۱۳:۵۶

هیچی ولش کن😑

RM. kiute.ARMY

اوکای*^*
Banana Daddy .Yasy2007
۱۷ اسفند ۱۳:۵۵

جررررررررررررررررررررر گادااااااااا 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

ادامه بدید 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

بره گمشه روانی😂
😎😐worldwide sakineh
۱۷ اسفند ۱۳:۵۴

هیق رنگشಥ‿ಥ

خیلی خاصهಥ‿ಥ

اره برای عید داره مارو به کشتن میدهಥ‿ಥ

خبر دار شدهಥ‿ಥ

 

اوهومಥ‿ಥ

این همه اتفاق خوبಥ‿ಥ

تو یه ماهಥ‿ಥ

این شبی که میگن شب نیستಥ‿ಥ

هیق شبی مثل امشب نیستಥ‿ಥ

منتهی روزهಥ‿ಥ

RM. kiute.ARMY

قبل عید اب میشیم😂

من هیچ وقت نتونستم از این اهنگ بکشم بیرون😂
Banana Daddy .Yasy2007
۱۷ اسفند ۱۳:۵۳

ددی اون نساعه داری باهاش بحث میکنی؟ =/😂😂😂

RM. kiute.ARMY

اره دقیقا😂
cupcake ...
۱۷ اسفند ۱۳:۵۳

(-0- خمویازه موکوشه و 2 تا عطسه بینگیلی رد می کنه و رو پای نامجونی خودشو جمع موکونه-0-)

RM. kiute.ARMY

بخواب شیکری من*^*
😎😐worldwide sakineh
۱۷ اسفند ۱۳:۵۱

چه هفته ای بشهಥ‿ಥ

خبر کامبک اکسوಥ‿ಥ

تولد شوگاಥ‿ಥ

کامبک وی ویಥ‿ಥ

تیزرಥ‿ಥ

رزیಥ‿ಥ

عرಥ‿ಥ

 

فرست شدن منಥ‿ಥ

RM. kiute.ARMY

واقعا خیلی پر برکته اسفند ماه!!!

جون😂
Jmtns
۱۷ اسفند ۱۳:۵۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

****************************** دارم برت

RM. kiute.ARMY

نهدید نکن یادت نره!
😎😐worldwide sakineh
۱۷ اسفند ۱۳:۵۰

ناز نفسمಥ‿ಥ

 

من موهای کوکو میخوامಥ‿ಥ

RM. kiute.ARMY

رنگش...
مامانم میگه برا عید خوشگل کرده؟😂
Li^^li🐣 (سکینه جوجو)
۱۷ اسفند ۱۳:۴۹

اپا حس می کنم نگرفتی😑

RM. kiute.ARMY

چرا نگیرم لیلی؟:|
😎😐worldwide sakineh
۱۷ اسفند ۱۳:۴۹

عررررررررಥ‿ಥ

 

بیبی وی گو وایلدಥ‿ಥ

وان تو سون اسکوادಥ‿ಥ

RM. kiute.ARMY

جون جون ناز نفست!
cupcake ...
۱۷ اسفند ۱۳:۴۸

-0- جللل

 

منحلف ددی نامجونی بودم دیگه0^0\!!!

 

(با پنچه های کوچولوش میره رو پای نامجونی میشی نه )

 

آخ چرا می خواستم یه چیزی بگم که اگه می گفتم در جا خودم پودر می شدم از خنه جللللل^-^

 

RM. kiute.ARMY

ای جونم*^*
گربههههههه منننننننننننننننن عرررررررررررررررررررررررررر
Li^^li🐣 (سکینه جوجو)
۱۷ اسفند ۱۳:۴۸

اپا😑

 

به حالت دست هاشون نگاه کن

به دست نامجون و سانا

 

 

*سانا پروفه منه

RM. kiute.ARMY

جان آپاااااااا
دخترمممممممممم
سانااااااااااااااااااااااا
Jmtns
۱۷ اسفند ۱۳:۴۸

نس کنارم که هستی😁 داری جررر میخوری خواهریم؟ راستی عر رو من الان برات ترجمه میکنم

RM. kiute.ARMY

ترجمه؟
اوکی موفق باشی بیب! البته اگه امتحان زبنت رو ک من دیروز دادم نادیده بگیریم:)
izumi ch
۱۷ اسفند ۱۳:۴۷

از قصد فرست نشدم که به بقیه افتخارشو بدم😎

RM. kiute.ARMY

ایزومی دهنتتتتتتتت😂😂😂😂😂
😎😐worldwide sakineh
۱۷ اسفند ۱۳:۴۶

ددی از حالت نفرینی در اومدمಥ‿ಥ

بالاخرهಥ‿ಥ

 

برم برای تبریک به خودم کیک ایت بگوشم که دارم میگوشمಥ‿ಥ

 

نیو دنگ نیو دنگಥ‿ಥ

RM. kiute.ARMY

فاینالیی😂😂 امروز کوک هم لایو بود خیلی خوب بود😂

فایتینگ😂😂😂
Jmtns
۱۷ اسفند ۱۳:۴۶

حداقل هفتم که هستم تیریخیدا

RM. kiute.ARMY

مسدودت میکنم
Li^^li🐣 (سکینه جوجو)
۱۷ اسفند ۱۳:۴۶

اپا اینو نگوه کن😂😂

اینو یهویی دیدم 😂😂

RM. kiute.ARMY

ساناست؟😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Banana Daddy .Yasy2007
۱۷ اسفند ۱۳:۴۵

ددیییییییییی اینو الینا نوشتههههههه گفت تو سایت بخون برات نمیفرستمممممممم

این سوپرایز من بووودددددد انببخحسغحسهعخسنعسجسخحغسغسخمغخسجغسحبخسغجسخخسجغححسغخسحعخسغسحعخیج

دددیییییییییییییی

RM. kiute.ARMY

وای جررررررررررررررررررر نوکر الینااااااااااااااا😂😂😂
چینجااااااااا؟؟؟؟// مبارکهههههههههه!!
Jmtns
۱۷ اسفند ۱۳:۴۵

چهارم که هستم؟ اما اولین دانلود رو من کردم😁

RM. kiute.ARMY

الان بهت گلدن دیسکی یا دسانگی چیزی بدم.!؟
Banana Daddy .Yasy2007
۱۷ اسفند ۱۳:۴۵

الیتلااتکرکعطخخسبحجاحیحلکبتملبن

RM. kiute.ARMY

یتفتیفتفلبنغعنت
Jmtns
۱۷ اسفند ۱۳:۴۴

 ف؟

RM. kiute.ARMY

ن
𝑷𝒂𝒓𝒌 𝑨𝒏𝒊
۱۷ اسفند ۱۳:۴۴

لست! با افتخار!😎🔥😂 از آخر فرست!🙂😂

RM. kiute.ARMY

نه اونقدراهم اوعضاعت خراب نیست😂
❥︎.. parinaz
۱۷ اسفند ۱۳:۴۴

نامجیننننن

RM. kiute.ARMY

عررررررر یسسس!
cupcake ...
۱۷ اسفند ۱۳:۴۴

o..o اونم به خاطر عرر زدنم بود-0-

 

0^0 آخه جوننن بالاخره +18 اومد

RM. kiute.ARMY

جر😂
ای منحرف کوچولو
😎😐worldwide sakineh
۱۷ اسفند ۱۳:۴۳

ضکسمقب.رونرگشض.سویز.لصخثنیبفخقثصجسیونقبلموئاککش.صحثخقبرولنکشجسسکطبنئرو.یخحصکصحثخقبمزوبنکحصثمیوزبنمک

ಥ‿ಥ

ಥ‿ಥ

ಥ‿ಥ

ಥ‿ಥ

ಥ‿ಥ

RM. kiute.ARMY

:)
Li^^li🐣 (سکینه جوجو)
۱۷ اسفند ۱۳:۴۲

سون

RM. kiute.ARMY

یس*^*
cupcake ...
۱۷ اسفند ۱۳:۴۲

جرررررررررررر جررررررررررررررررر عررررررررررررررررررررررر/T0T\

RM. kiute.ARMY

سکند😂
😎😐worldwide sakineh
۱۷ اسفند ۱۳:۴۲

فرست؟

RM. kiute.ARMY

یس!
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان