BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مولتی شات H O T E L

9kkb_7.jpg

 

 🎬music video of multishot🎬

⚫️ c l i c k ⚫️ 

 

نویسنده silver bear
کاپل ویهوپ . کوکمین . نامجین
ژانر ترسناک . راز آلود
محدودیت سنی 16+

   

 🗝🕸👁DOWNLOAD👁🕸🗝

 

 

 

 

 805_vpfe.png 

۲۶ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
pari87 87
۱۳ فروردين ۱۷:۴۷

حرف خوبیه

ولی خب ببین اینم باید در نظر گرفتم که کار منم زیاد میشه

باید برای 7 نفر غذا درست کنم

خونه رو تمیز کنم

چیزی ازم نمیمونه دیگه😂

RM. kiute.ARMY

تجزیه میشی کم کم
pari87 87
۱۲ فروردين ۱۱:۰۸

خیانت شاخ و دم نداره ک😂

هی گفتم به یونگی و هوبی خیانت نمیکنم بفرما کردم*_*

الان موندم حالا که به بجای هوبی نامحون رو بردارم یا جینو؟!

هردوشون هاتن ای روزگار

 

 

moon🌛 Child🌜

من میگم همشو بردار حالشو ببر😂👌
Silver Bear
۰۸ فروردين ۱۱:۲۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

***** *****
**********************************************************
****
********************************************************
*** ***
*****************************************
*** ********
*** * ***
********** **** ** *****

 

یه سوال دیگه.... دقیقا کجا باید راه ارتباطی بین مانویسنده ها و شمارو بفرستیم برای فیک های پارتی؟! 

RM. kiute.ARMY

تو همون سایت فن فیک های پارتی بدین کفایت میکنه*^*
قربون دستت خسته نباشی فدات شم...
تیزرت عامل مرگ من بودا:")
جوون مرگم کردی رف...
Silver Bear
۳۰ اسفند ۱۶:۳۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

اوه خب خوب شد گفتی این از علائم(علایم؟! 😐) خستگی و سه شب نخوابیدنه نه؟! 🤔

در هر صورت مرسی گفتی 

********************************************************

RM. kiute.ARMY

دقیقا:| چرا نمیخوابی عزیزم؟ تو سن رشدی!
خواهش فدات شم وظیفه بود*^*
خسته نباشی!
LIMIN JM~
۲۹ اسفند ۲۳:۲۵

ددی جون آمم راسش نمیتونم از سایت دانلود کنم 😑😕😶 چه اتفاقی افتاده؟😶😶💔من وانشاااااااات موخاااااام هعیییییییی🙄🙄😐💜

RM. kiute.ARMY

وات؟؟
چیشده؟؟
لینک چک شد!
ایرادی نبود:"(
Silver Bear
۲۹ اسفند ۲۰:۵۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

وانشات اخرین بار 

********************************************

****

************************************************

**** * ****** 

**** *****

RM. kiute.ARMY

قربونت بشم عسلم*^*
فقط ی مشکلی هست
تو پوستر نوشته شده کوکمین من پست رو اماده کردم اما منتشر نکرده ام هنوز
ELI Tea
۲۴ اسفند ۱۵:۴۷

درود الی کبیر هستم 😐😂
چند تا عرض داشتم میخواستم بیان کنم.
اولن یا امان زاده بنگتن تا حالا ویهوپ نخونده بودم 😀
دوما من الان از خر کیفی به چخ میرم😐
سوما ادمین عزیز یک لطف کن آموزش دانلود وانشات هاتون رو بزار من که شخصا اولین بار از هفت خان رستم رد شدم تا دانلود کردم،بالاخره بعد از چند بار قلقش د
ستم اومد.
چهارما یه سوال داشتم عزیزم با کدوم آهنگ بی تی اس آرمی شدی؟
با تشکر 😘❤

RM. kiute.ARMY

سلا بر الی بانو درود خدایان بیگ هیت بر تو باد😂
بخون...از دست نده ک واقعا فاکینگ خفن ترین کاپله رو زمینه!!
دور از جون😂
اخه اموزش نمیخواد چند تا کلیک ساده اس:|
من با ای نید یو*0*
^^ Yui_vkook_tae
۲۳ اسفند ۱۴:۴۴

*°* من عر بزنم یا زوده ؟؟؟؟

هققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققق

خیلی خوب بودددد*°* با اینکه ویکوک شیپرم خوشم اومد *^*

 

Agü§ť Ell

خوشحالم خوشت اومد لابلی*-*

Fey
۲۳ اسفند ۱۱:۵۳

واهایی ..... پشمااااامممم ریزش کرد 😐💔

RM. kiute.ARMY

حق داشتن:|
sahar
۲۳ اسفند ۱۰:۵۸

سوم؟

چهارم؟

RM. kiute.ARMY

اخر؟😂
ژنرال دیسموند
۲۳ اسفند ۰۹:۵۹

اقا از همین تربون اعلام میکنم من فرست بودم نیومده 

 

چون همون موقع که پستو گذاشتن اومدم

فرست دانلود هم بودم !

Agü§ť Ell

بله بله😂
Ttt
۲۳ اسفند ۰۹:۰۵

ادامه داره؟

RM. kiute.ARMY

نوچ:"(
nastuh alone
۲۳ اسفند ۰۸:۵۵

chaharooommmm

RM. kiute.ARMY

شایدددددددد😂
Rooni.A.m Namkookv : )
۲۳ اسفند ۰۸:۵۰

ویهوپ را عشق استتتتتتتتت

من 237 درصد اینو باید بخونممممممم

Agü§ť Ell

یااااااپ بخون حتما بیبی😃
💜🖤Taraneh🖤💜 ..
۲۳ اسفند ۰۸:۳۸

فرست؟؟؟

سکند؟؟؟؟

😁

RM. kiute.ARMY

سوم؟😂
Banana Daddy .Yasy2007
۲۳ اسفند ۰۸:۳۸

سکند؟ =/

RM. kiute.ARMY

شاید😂
Galaxy Macknae ( ALMA )
۲۳ اسفند ۰۸:۳۵

خیلی جالب بنظر میاد...من خیلی این عکس ته رو دوست دارم

RM. kiute.ARMY

منم*0*
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان