BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات BUNNY

   

نویسنده Sh.S
کاپل تهکوک
ژانر رمنس . اسمات
محدودیت سنی 16+

   

🔥🌈DOWNLOAD🌈🔥

 

 

805_vpfe.png

۴۲ ۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یکی مث شماها
۱۶ بهمن ۲۲:۳۸

هعییییییی

هرچیییییییییییییییی

نوشتییییییییی ووووو....

خوندم....

چیز جدیدی نمینویسی؟

RM. kiute.ARMY

بیا امیدوار باشیم..
یه بنده خدا
۱۲ مرداد ۱۵:۰۱

دستت طلا اونور بم گفتی اومدم نگا کردم پیداش کردم

RM. kiute.ARMY

عزیزمی بیب نوش جونت*^*
flover
۲۰ فروردين ۲۲:۳۳

امم

اوکی من تازه دانلود کردم و هنوز کامل نخوندم ولی از اولشم معلومه که خیلی داستان سافت و دلنشینیه🥺♥️

بوس به کلت✨😚

دد ببخشید اینجا میپرسم

یه فیک یا وانشات کوکوی بود که ته توش یه توربد بود و با اینکه داستان کوتاه و زود تموم شد ولی قشنگ بود

حالا یادت میاد اسمش چی بود یا برا کدوم نویسنده بود؟

ببخشید بی سوالی راه انداختم ولی دنبالش بودم گفتم شاید فصل ۲ داشته باشه اصلا یادم نی😂💜💙💚

 

 

RM. kiute.ARMY

فدای شوما*^*

کنچانا عزیزم راحت باش
اره یادمه کاپل اصلیش هم یونکوک بود
https://fazayihaa.blog.ir/post/1452
beby tete
۱۴ آبان ۰۵:۲۶

هیونگی میدونستی به سلامتی شادی کینگی شدم؟؟؟/= 

واد هکک چرااا واقعا چراا من هنوز چهارده سالم هم نشده اوه مای فاکینگ شتتت😐💔

 

RM. kiute.ARMY

شادی همه رو کینکی کرد😂
سن فقط ی عدده😂
زن جئون بم
۲۹ مهر ۲۲:۵۰

لنتبا یکی بم‌بگه با چ‌برنامه ای کاورا رو ادیت میزنیددددد

RM. kiute.ARMY

پیکس آرت هست
اینشات هست
خود من فتوشاپ میزنم😂
Black Rabbit ⁰-⁰
۰۴ مرداد ۲۲:۴۱

یک دو سه.. یک دو سه

صدا میاد؟

هاااااای

(لطفا یکم ذوق کنید چون اولین بارمه کامنت میزارم)

به مولا ددی ذوق نکنی خودمو میندازمممم

حالا بسه چرت و پرت گفتن

اول اینکه این زیادی سافت وووو کیوت بووود

البته من اینو الان نخوندم

ددی من خیلییی وقته اینجا فیک و وانشات میخونم اما هیچ وقت نمیشد کامنت بزارم

خدا بالاخره یه همتی داد منم کامنت بزارم

راستی منم وانشات مینویسممممممممم

فقد یه سوال چوجوری میشه براتون بفرستمش؟

میشه همین جا بگیییییین؟

جان مننننن گناه دارم به موسی :")

دیگه حرفی ندارم مراقب خودت باش ددی 

به همه‌ی نویسنده هاتونم خسته نباشید میگم ناموسا کارتون درسته^^

مخلصتونم بای

RM. kiute.ARMY

یاد اهنگ سیا افتادم😂وان تو تری وان تو تری درینک😂

اومو چینجاااااااااااااااااااااا؟:">>>
هوراااااااااا طلسم شکسته شد😂😂😂
تو یک پست کامل توضیح دادم پست دوم سایت:">
همچنین لاوم*^*
منون قشنگ مننننننننننن
Fateme
۲۴ خرداد ۱۸:۰۵

سلااامممم از این وانشاته خیلی خوشم اومد😁💜

اجازه میدی تو واتپد همین وانشاتو با تغییر و بصورت ی فیک کامل بنویسم؟ 

بوس بت💜

RM. kiute.ARMY

نویسنده
Aram JK
۳۱ فروردين ۰۸:۵۳

باش ولی صافت ترین و فاخی ترین فیک عمرم بود:)

چرا انقد صاف؟ به کدامین گناه:)؟

اصن ب ب:)

مردم خ خوب بود:)

قلم نویسندشو دوس درم خیلی یونو؟:")))))

RM. kiute.ARMY

شادی مرگه:")
💞Jeon jimin💞
۲۵ فروردين ۱۷:۵۰

اخ گل گفتی ددی...هرچی با خودم میگفتم قضیه با کدوم ز هس یادم نمیومد😂😑😐

RM. kiute.ARMY

اشکال نداره😂😂😂😂
ستایش
۲۵ فروردين ۱۶:۴۱

وااااای خیلی صافت بووود🙈🌈🌊

واسه عکسش مردم......😋😋😋😋

خسته نباشی شادی جوننممم تو فوق العاده ای عشقم😍😍😍😍😍😍😍

moon🌛 Child🌜

فدات عزیزم😍😍
شادی

GBTS Piper
۲۵ فروردين ۱۳:۱۸

بابا ددی راحت باش شماررو به هرکی خواسی بده به بابات به معلمت هرکی خواسی فقط بهش بگوو خودشو معرفی کنه همین شمارم بابا اصن مال خودته قربونت(لات بامرام تشریف دارم )

RM. kiute.ARMY

ای مرامتو قربون:")
Kauo sheka
۲۴ فروردين ۱۶:۳۰

ددی خدا خیرت بده که این فرست و سکند  رو برداشتی ،نمی دونم چرا می رفت رو نروم 

و راجب کرونام ،الان دیگه نه درس می خونم ،نه کسی بهم گیر میده ،خیلی خوبه فقط خوابیدم ،فیلم می بینم ،بنده خدا مشاورم ،از دستم رد داده 😁

RM. kiute.ARMY

نوکرم حاجی😂
مشاور بیچاره😂😂😂
اما مراقب باشیا:"(
💞Sh.S TaeKook
۲۴ فروردين ۱۵:۲۰

میتسوها🎉

ای جونممممم جوجه ملوس مننننن بادکنک هدیه بگیییر😍🎈

 

فاطره🎉

من خیلی پیر شدممممممم ۱۷😭🎸

 

حلما🎉

وویی خیلی ذوق کردممممم💞😍

 

ددی الان ساعت ۸ شد تایم اپ ها؟😂

RM. kiute.ARMY

میتسو
Kauo sheka
۲۴ فروردين ۱۲:۱۰

ددی کرونا گرفتم ،رفت 

😶🤧😁

RM. kiute.ARMY

الان خوشحالی؟:|
ستایش
۲۴ فروردين ۱۰:۱۶

اره مونی ب مولا خیلیه😂😂

RM. kiute.ARMY

عجب😂😂😂
💞Sh.S TaeKook
۲۴ فروردين ۰۸:۳۷
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*********************************************
*****
********** *** **
************************
******************* ************** **** ****
***** ***********
*** *******
******
**** ***** **** *** *****
*** *** ** ** ** ****** *** *** ******* ******** ** **** *** ****** * ** ** ***** ***** ******
** **** *** *** ***** ** **** ***** *** ** ****** ****** ** *** *** ** **** *** **** ***** ** **** * ***** ** ****** ******
*** ***** *** *** **** ************ **** **** ** *** ***** **** *** ** ** ***** * ***** **** **** ** **** **** **** **** *** ************ **** ** **** *** *** **** ****** * **** ****
**** **** ******* ******

RM. kiute.ARMY

ععععععععععععععععععععععععععاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششقققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم ششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااادددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
Mitsuha Teakook
۲۴ فروردين ۰۱:۰۳

دارم درست میبینم کور نشدم😯ددی و مونی بیاید دوتا سیلی بهم بزنید ببینم خوابم یا بیدار. شادی نویسنده موردعلاقم اونی که با نوشته هاش عشق میکنم جواب کامنتمو برای فیک بانی داد عرررررررررررررررررررررررر

سکته زدم به والله واااایییی شادی جونم بیا بغلم 😭😭😭😭❤❤❤❤❤💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

میتسوها از اون دنیا داره مینویسه 

RM. kiute.ARMY

ایگوووووووووووووو جرم ک😂😂😂😂
(Fatereh(mini
۲۳ فروردين ۱۹:۲۲

sh.s ببخشیدا..میتونم بپرسم چند سالتونه؟

RM. kiute.ARMY

sh.s
Kooki
۲۳ فروردين ۱۸:۲۶

اها اوک

اممم حداقل چند ماه دیگه باید برای فصل دوش منتظر باشیم

یا چند روز؟

RM. kiute.ARMY

شایدم هفته؟😂
💞Jeon jimin💞
۲۳ فروردين ۱۷:۴۸

والا ددی ماجرا برا چند روز پیش بود اصن یادم رفت قذیه چی بود :|...😂😑

RM. kiute.ARMY

قضیه😂
Helma با ح با ممد نوبری خانوما رو بردن
۲۳ فروردين ۱۶:۲۲

👏🏻😂جووون خدایی برو نگا کن

اول صفه هر فیکی ک مینویسی فرق داره با همه

و پوستر

ینی مثلا پوستر نشون بده من‌بگم کیه👏🏻😔فقطم پوسترای اس اچ اس خانومی تشخیص داده خواهد شد دوستان

RM. kiute.ARMY

ای جاااااااااااان😂😂😂
💞Sh.S TaeKook
۲۳ فروردين ۱۴:۵۳

حلمااااا

بهم لطف دارییی

ولی یه جوری گفتی که باعث شدی برم دوباره پوسترو نگاه کنم😂😂😂😂😂

جرررررررر تاحالا انقدر گیج بازی درنیاورده بودم😂🎉

RM. kiute.ARMY

حلما
💞Sh.S TaeKook
۲۳ فروردين ۱۴:۵۱

ددی دیدی چی شد😑

دستمو همینجوری زدم رو ارسال و چهارتا از این پیام سند شد

خاداااااا

RM. kiute.ARMY

کنچانا😂
💞Sh.S TaeKook
۲۳ فروردين ۱۴:۳۴

ددی میخوای شماره منو به GBTS piper بده شاید دوست نداشته باشه من اول بهش پیام بدم😘😀

 

 

پارمیدا...مرسی که بم فش دادی:/

اتفاقا به طرز عجیبی تا یک هفته بعد از منتشر شدن دایموند بهم فحش وحی میشد😂

 

 

 

کایوشکااااااا سولمیتم برام یه وانشات فرستاده بود که همین فرشته و شیطان بودددددد وای خدااا خیلی خوب بوددددد

از اونجایی که نمیخوام ایده هام تکراری باشن نمیتونم فرشته و شیطان بنویسم تا وقتی که یه ایده جدید به ذهنم برسه:)

 

 

 

سنااااا...نه جاست تو نیستی منم میخوام برم فرانسه:/

 

 

فاطره........

چی بگم!؟

من الان جز اموال ارمیونم اینکارو باهام نکن:)

 

 

ددی فلشمو میدم بهت برو همه ایده هامو ببین که نصفه ول شدن از دست این فاطره چیکار کنم اخه😭😭😭🎈🎈🎈

RM. kiute.ARMY

باشه*^*
جرررررررررر مرسی دستت درد نکنه😂😂😂

پارمیدا
کایوشکا
ثنا
فاطره
Helma با ح با ممد نوبری خانوما رو بردن
۲۳ فروردين ۱۴:۱۶

اگه توجه کرده باشین پوستر کارای اس اچ اس خانومی با همه فرق داره همیشه یه جور خاصیه😔👏🏻ی دست بزنید ب افتخارشون لطفا

RM. kiute.ARMY

دقیقا!!!
(Fatereh(mini
۲۳ فروردين ۱۰:۱۱

آقا یه بند به من قرض بدین؟اول میخواستم خودمو دار بزنم ولی بعد تصمیم رفتم دست و پای sh.s شی رو ببندم..تا نتونه بنویسه...بابا بشین یه جا من بخونم بعد بده...به خدا نمیدونم از کجات در میاری..نشینی سری دیگه لطیف نیستما...

RM. kiute.ARMY

از بس خلاقه عوضی:")
رونیا A.m 🐰
۲۲ فروردين ۲۳:۰۵

شاد شاد : من الان سجینم نه؟

_ سی سی .... سجین خودمی ..... هیوکی صدام یزن😂

moon🌛 Child🌜

😂😂😂😂😂جررررر
ستایش
۲۲ فروردين ۲۳:۰۰

دو روز نبودماااااا ببین چی شدههههههههههههه

moon🌛 Child🌜

دوروز خیلیه بمولا😂👌
Saanaa
۲۲ فروردين ۲۲:۳۷

سیکرت های نبیسندگی😒 دارم مسخره میکنم😂😂💔

گناه دارم بوگو

 

ینی فقط منم با این که عاشق کره ام دوس دارم برم آمریکا😐💔

ب هرکی میرسم میگه میخ برم کره😐ولی من وس دارم برم آمریکا😐💔😂

 

RM. kiute.ARMY

بله معلومه😂

نه بیب منم همینم:|
سلیقه است دیگه😂
Kauo sheka
۲۲ فروردين ۲۱:۰۴

*پروفایل شادی را نگاه می کند و لبخند می زند *

این چیه ؟!🤤

لعنتی من عاشق داستان فرشته وشیطونم اصلا ربطی به فیک نداشت ولی پروفایل که دیدم ،نتونستم خودمو بگیرم 

راستی الان یه روزه دارم با داداشام سوم شخص حرف می زنم حس خوبی داره ،دوسش دارم مثل تو فیک :کوکی لباس نمی پوشه 😁

RM. kiute.ARMY

ای جان😂
😂😂😂😂😂
جررررررررررررررررررررررررر منم خیلی این صحبتو دوست دارم😂
💞Sh.S TaeKook
۲۲ فروردين ۲۰:۲۷

الان فهمییییدمممممم GBTS piper همکاری و کمک رسانی لازمههه؟؟؟😂😍

 

 

ددی بچم میگه راه ارتباطی..

اگه خودش دوست داشت شمارشو بده تو سکرت نگه دار بعد برا من بفرست😀

RM. kiute.ARMY

من شمارشو دارم بدم بهت؟
Elnaz KJP
۲۲ فروردين ۲۰:۰۸

اول بگم که با کاورش جون دادم....

بعد میخوام بگم ک از الان دارم برای هدیه ی دو سالگی سایت برنامه ریزی می کنم مطمئنم یه چیز پشم ریزونه البته اینو حسم بهم میگه :-) ......

چیزی ک اس  اچ اس بنویسه خوندن دارههههههههه...

عه ددی و مونی موفق باشین واسه کنکور(از تو کامنتا خوندم^8^) منم امسال کنکوریم:)....

moon🌛 Child🌜

چینجااااااا ععععععععرررر ععععععععرررر ععععععععرررر ععععععععرررر ععععععععرررر ععععععععرررر ععععععععرررر ععععععععرررر ععععععععرررر ععععععععرررر 🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧
مرسی الناز جونم ایکو موفق باشیم🤧❤
parmidaw_sh
۲۲ فروردين ۲۰:۰۲

شت نویسنده دایموند تو بوووودی 😯

من اسم نویسنده ها رو معمولا نمیدونم برا همین موقع نظر دادن فقط می نویسم نویسنده😂🤦‍♀️ 

خدااااایی من گلد و خیلی دوس داشتم به خصوص اون تریسام تهش ولی اولاش با اون دردی که کوک کشید کلی فحش بارت کردم(معذرت☹) .

فصل دومم زیاد دوس داشتم ولی کوک زیادی داشتن میکردنش خدایی که دیگ تقریبا داشتم بالا میاوردم ولی کلا خیییلی خوب بودددددددددد با تاخیر خسته نباشید یا همون به قول خودم نخسته😂

بازم بنویس و دلمان را شاد بگردان 🤪

moon🌛 Child🌜

نویسنده
GBTS Piper
۲۲ فروردين ۱۸:۰۸

چقد ور میزنم ددیتو میدونی شادی کیه تاریخ تلدش؟

شادی شی اگه ناراحت نمیشه سال ماه روز تولدتو میگی؟ لازمش دارم

RM. kiute.ARMY

والا یادم نمیاد😂😂😂
GBTS Piper
۲۲ فروردين ۱۷:۵۷

اخ اخ ددی یه اعتماد به نفسی اومده سراغم لامصب نمیدونم از کجا اومده ولی فک کنم از درتی چویس و شوگای اونتو اومده 

به به شادی جان برای بار سوم میگم(عاقد شدم رف شوهرت کیه فرزندم پی دی یا سجین بالاخره)هوم من میخوام ام یه فیکی وانشاتی باهات تقریبا میشه گف همکاری داشته باشم

ببین دارم نقاشی میکشم که به عنوان پوستراش استفاده شه دارم هفتا میکشم 

بعد مثلا اگه فقط میخوام مثلا فقط ویکوک باشه توو داستانه یا چمیدونم نامجین دوتاشو انتخاب میکنی به علاوه ی چن تا عکس از خودشون منم اسماشونو کنار نقاشیاشون مینویسم یا(خودم این ایده رو بیشتر دوس دارم)هر هفتاشونو بیاریم تو داستان بعد اسم اعضارو میگی کنار اون نقاشیه موردنظر مینویسم 

بعدش اها ددی جونی خب من چیکا کنم ام چجوری بگم نمیخوام کسی ازش ایده بگیره(حساس بر روی ایده ی خود )اها بکشنی میزند و میگوید ددی تو بیا اول تاییدش کن بعد ایشالا اگ راه ارتباطی گیرم اومد با شادی شی به اونم میگم پس خط پایینو سان نما بابایی 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ددی نظرت چیه جای یونمینو برعکس کنیم ینی بیایم جیمینو بزاریم تاپ(یه ددیه کیوت و مهربون)و شوگو بزاریم باتم(یه بیبی هورنی وحشی و بیش از حد شهوت انگیز)خوبه ددی نظرتو بگو بعد بع شادی میگیم سانشم کن

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خب ام این ایده ها مال خودمه ولی اترین خیلی خوشش اومد 4

ددی یادته گفتم فرشته شهوت و اینا همه ی خصوصیاتو اوردم تو نقاشیه حالا داستان دیگه دس شادیهبهش گفتم تو که گفتی فرشته ی تاریکی سیاهی زجر درد شهوت کثیف کشتن خفه کردن تکراریه ولی نقاشیش چی تکراریه؟ بعد بچه ذوقیدو خیلی خوشش اومد 

خلاصه ی ویس گرفتم بهش توضی دادم ینی ام الان اولین شخصیت کارش تمومه سیه شخصیت  تو ذهنم اومدن دومیش در دست نقاشه بعدش اون دوتام بکشم باید به فکر سه تای اخری باشم که کاراکترا کامل شن شادی هم کاری میکنی؟البته طول میکشه کشیدنشون شاید یک ماه یا دوماه دیگه یا شایدم دو هفته دیگه کسی نمیدونه ولی حاضری باهام همکاری کنی؟میدونی ام راستش برای ماه رمضون کلاسمون ساعت 10 شرو میشه 2 تموم میشه بیس وقتم ازاد تره البت اگه معلما مارو اکلیل بارون نکنن ینی هفته ی بعدی من خیلی وقت بیشتری دارم اما یه اما داره قراره یه امتحان جامع ازمون بگیرن که100سواله و دو هفته بعده اونش مشکله  از اونجایی که من اینده ای ندارم و معلوم نیس اصن ثانیه ی بعدی زندگیم زندم پس اونو یه کاریش میکنم پروژمم یه کاریش میکنم دیگه خوبه شادی؟ قبول میکنی؟ ددی نظرتو درمورد اون کاپله بگی ها تفره نریا قبل از این که اینم جواب بدی اومده باشی واتساپا و گرنه به دخترم میگم مونی بیاد کلتو دو دستی بکنه 

 

RM. kiute.ARMY

اهان باشه حله*0* چه ایده هات خفنه:")))



باهات در حد سگ موافقم😂😂😂😂


نه فکر نکنم تکراری باشه*^*
اره شادی قبول میکنه:")))
اخه چرا منه مظلوم کند ذهن رو تهدید میکنی؟😂😂😂
Helma با ح با ممد نوبری خانوما رو بردن
۲۲ فروردين ۱۵:۲۳

عررررر اس اچ اس خانومیییییی توروخدا ببخشید مو یادم رف کامنت بزاریم

خانومیی مث همیشه عرناک و عالی بود بمولا

✌🏻🥲خواستم اعلام کنم با خواندن پارت آخر فیک که نوید از یک فیک بالای ۱۰۰۰ صفه ای بود رو دادی🙂هوممممم لازمه بگم ۸ بار بیشتر خون و کف و اشک بالا اوردم؟؟؟؟؟؟خوبهههههه

هممم ددی متولد چ ماهی هستی؟✌🏻😐

RM. kiute.ARMY

من ؟ تیر😂
parmidaw_sh
۲۲ فروردين ۱۵:۱۷

نویسنده اگه میخوای بهت بگم مث من باحااالی یدونه وانشات دیگه بده😎

RM. kiute.ARMY

جوووووووووون😂
^^ Yui.vkook.ae.....سکینه کیوتی خشن :| ✨✨
۲۲ فروردين ۱۴:۵۹

😂😂😂نه دیگه رنگین کمون نیست 

RM. kiute.ARMY

اخ اخ اخ😂
Kauo sheka
۲۲ فروردين ۱۲:۵۲

شادی  احساسات متقابل عزیزم 🤩😍😁

هرچی درد و بلای تو بخوره تو سر نویسنده کتاب فلسفه دوازدهم 😁

#_کنکور_خر _است 

#_شادی _گل_است 

#_ریدر _منگول_است 

#_سایت_گل _منگولی_است

(منظورم همون شعر تو گلی ،من منگلم ،باهم میشیم گل منگولی)

😁😁😁

RM. kiute.ARMY

عجب😂
GBTS Piper
۲۲ فروردين ۱۱:۰۴

ددی بخدا یه دونس ینی تو میگی باید چن تا دیگه اخه ایده از کجام بیارم مسکل اینه که اصن شادی موافقت میکنه اگرم بکنه راه ارتباطیم خدایی چیه من فقط واتساپو شاد و اینجارو دارم(فک کنم تو شاد برای ی فیک شاید اسمات دار باهم ح نه البته نه مامامنم میبینه میفهمه )خلاصه ددی توعم که ددی یه سوال من گیج شدم امسال تو کنکور داری یا مونی گیج شدم به خدا اگه شمارم یارفته خو بگو نظرتو یه مهر خیلی گنده برا نقاشیمه 

RM. kiute.ARMY

مطمئن باش قبول میکنه شادی*^*
منو مونی هردمون داریم:")
^^ Yui.vkook.ae.....سکینه کیوتی خشن :| ✨✨
۲۲ فروردين ۱۰:۴۳

😂😂😂😂هم قلب روی چشمامه هم دارم جیغ میکشم🥺😂😂

RM. kiute.ARMY

رنگین کمون چی؟😂
💞Sh.S TaeKook
۲۲ فروردين ۰۹:۴۹

من هنوز چشم به راهم که ببینم GBTS piper باهام چیکار داشت..هق..

خاداااااااااا کیم دویل و یویی و بانی هم خوندنش😀

دارم به ملکوت میرم...

کایوشکااا

من چرا انقدر این بشرو دوست دارم اخه😭🎉😭😭😭🎉😭🎉😭🎉😭🎉

خادااااااااااااااا

راستی راجب عکس اخر فیک😂😂😂

بازم اگه چیزای مربوطه پیدا کنم میدم ببینین عشق کنین بوخوداااا

راستی ددی از این به بعد تو یو اپلود اپلود میکنممم😑

اپلود بوی پدرمو دراورد اه

پیکو فایل هم که دیگه ریده اصن حیوونکی اوایل خیلی خوب بود الان اخطار میزنه

 

 

درباره هدیه تولد سایت هم باید بگم کهههه

به عشق شماها دیشب ۱۰۰ صفحه نوشتمممم

چشمام دراومد انگشتام نابود شد و کمرم...

کدوم فیک رو مثال بزنم!؟

بلوبری امگااااگدر حد کوکی کمردرد داشتم😂😂😂😂😂

خاب دیگه خودمو لوس کردم اودافززززز

RM. kiute.ARMY

باشه لاو حله هرجا راحتی😂
یا بسم الله بمیرم ک الهی😂خسته نباشی عسلم*^*


ریدرا
Saanaa
۲۲ فروردين ۰۹:۱۴

هوووووو..شادی هووووووووویییی(انگار تو کوهم😂)

این عکسا رو از کجا میاری ک پشمای من میریزه:\ البت من خودم میریزم پشمام میمونه😐💔😂

کل پینتریت رو زیر و رو کردم همچین باحال ندیدم😐..

 

عاقا...بزارید شب بشه😀

منم دعا میکنم پری شم..

یا برم همون ماهی اکواریوم رو بخورم؟

هاع؟! ددی گیر کردم..کمککک

😂😂😂

سر این وانشات گیر دادم خرگوش میخوام😐😂

یکی برام همون روز گرفت😂😂💔

فقط نم اسمش رو چی بزارم😐 

اینم کمک کن ددی😂😐💔

نرههه😒😂

 

خب من دیگ برم مزاحمم نشید😂👐

RM. kiute.ARMY

نه سر جالیز😂
این از سکرت های نویسندگیه😂😂😂

کلاغ خوبه گربه هم خوبه😂 من میخوام مگس شم راحت برم کره😂
GBTS Piper
۲۲ فروردين ۰۸:۱۷

هوم ددی یه چیزی پوسترش تموم  بچه ها ینی دوتاشون گفتن خیلی  خوبه خب؟ولی لاریسا گف هیچ وخ یه نقاشیو نمیزارن پوستر بعد گفتم نه مثلا همین پوستر بانی چن تا عکس بزاریم ولی اوم تبلت دس من نیس و من نمیتونم پوسترشو درس کنم ینی بدبختریثنم من اره دیگه خوبه ددی؟ 

لاریسا هیچی نگف که خوبه نقاشیه یا نه بیتربیت عالیسم که هنوز هیچی نگفته 

RM. kiute.ARMY

میتونی نقاشی هاتو بدی خود شادی درستش کنه*^* میتونه درستش کنه
=|
۲۱ فروردين ۲۲:۳۱
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

هیونگگگگگگ

****** *** ***** ** ***** ***** ***** ***** ***

* ***** ** **** *** ************ ***** ******

*ستاره*

RM. kiute.ARMY

خداروووووووووووشکررررررررررر*0*

نه ندارم
GBTS Piper
۲۱ فروردين ۲۰:۱۰

اممممممممممممممممممم ددی یه چیزی به ذهنم رسید لاریسا و اترین گفتن اونجور فرشته ها تکراری شدن 

ام بیا به نظرم یه کاری کنیم 

شادی شی میتونی از یه نقاشی ایده بگیری؟

ینی ام دارم پوستر میکشم برا واشات یه همچین چیزایی بچهها گفتن ایدش تمراریه ولی نقاشیش شاید نه البت هنو تموم نشده میخوای یه امتحانی کنی ببینی ازش میتونی ایده ای چیزی دریاری؟

RM. kiute.ARMY

هوم!!!
بزار نویسنده رو بولد کنم!

شادی
arieti
۲۱ فروردين ۱۹:۳۳

تورو خدا نظرمو بزارین

واقعا اینجا خیلی جای عالی هستش 

این غن فیکشن خفاش در تاریکی رو برداشتین

RM. kiute.ARMY

البته ک میزاریم*^*
عالی مثل خودت*0*

متاسفانه نویسنده گفت دیگه ادامه اش نمیده:")
Niroda
۲۱ فروردين ۱۶:۰۶

خیلی قشنگ مینویسی...

تمام فیک و وانشات هایی که اینجا آپ میکنی رو میخونم...

RM. kiute.ARMY

نظر لطفته جیگر طلا*0*
ناشناس
۲۱ فروردين ۱۵:۴۴

پوسترشو عشقه😍من اوردوز کردم

RM. kiute.ARMY

منم:")
Saanaa
۲۱ فروردين ۱۵:۳۸

بسی زیبا😀 من ب شخصه با پوستر ریختم پشمام موند😂💔

 

بزار شب شه منم ارزو میکنم پری شم😂

یا برم همون ماهی رو بخورم!؟😂💔

ددی گیر کردم کمکم کن😂😂😂

 

RM. kiute.ARMY

افرین ک پشماتو تو سایت نمیریزی😂

نظرت چیه آدم بمونیم؟:")😂
💞Jeon jimin💞
۲۱ فروردين ۱۵:۱۴

هعییی ددی جون امروز خیلی ناراحتم :")

RM. kiute.ARMY

چرا عسل؟
کسی گوه خوری کرده؟
•✿•...¤...⬤●...•⸙ 𝓕𝓐𝓕𝓨⸙•...●⬤...¤...•✿• ‍‍‍‍‍‍‍‍
۲۱ فروردين ۱۳:۱۲

ددییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی مووووووووووووووووووووووووونییییییییییییییییییییییییییییییییییی بانیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی شیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی دوشالگی وبتون اوبالکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک *^* ....... جییییییییییییییییییییییییییییییغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ تخعهابعثابقابهخالذبتلعشذثغبلقعبحثدئبلدلخعهاب9عاثخراق

RM. kiute.ARMY

اییییییییییییییییییییییییی کیوتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت لعنتییییییییییییییییییییییییییی*0* قربوووووووووووونتتتتتتتتتتتتتتتت برمممممممممممممم مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی فداااااااااااااااااااتتتتتتتتتتتتتتتتت شمممممممممممممممممممم
jimie-otako-levi(مینی سکینه)
۲۱ فروردين ۱۲:۳۴

جوووووووووووووووووووون

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فک کنم بدونی باز میخوام چی بگم=/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

واشم اب نباتم بخل حالا ک تاایجا اومدی وگرنه گیه موکونممم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خب میخواستتم بگم کلشو ویمین تصوریدم:|بله دستت دردنکنه ابنباته هم خوش مز بود

RM. kiute.ARMY

احسنت لاو😂
بیا اینم اب نبات😂
Kauo sheka
۲۱ فروردين ۱۲:۱۶

وای شادی هزار صفحه *خداحافظ کنکور ،خداحافظ دیپلم *

اشک شوق در چشمانم حلقه زد اگه اشتباه نکنم اسمش ready for it 

یس I'm ready 😁

RM. kiute.ARMY

خداحافظ زندگی😂

let`s get it😂
Kim Devil
۲۱ فروردين ۱۲:۰۷

شادیییییییی اینم مثل بقیه فیکات عالی بوووووووود😭😝😝 عکس اخر فیک منو کشت:))💔💔 کشت عرررررر

من خیلی خوشالمممممممم

چراااااا؟؟

شادی یه هدیه داره براموننننننن اونم بیش از هزار صفحهههه

منو نکش با این فیکا و وانشاتات :) من هنوز ارزو دارم لعنتی . از همین حالا واسه فیک بعدیت ذوق دارم زودتر بیاد بخونمش😂😂^*^

آه گاد...منو این همه خوشبختی محاله :))

RM. kiute.ARMY

منو نکشت ریز ریزم کرد:")
miw
۲۱ فروردين ۱۲:۰۳

منم امسال یک عدد بدبخت کنکوریم اما دو سوم تاممو تو سایتم یکسومش خواب😎به همه هم گفتم امسال گند میزنم و برنامم اینه جلو در اموزش پرورش خودمو اتیش بزنم😁

RM. kiute.ARMY

بزن قدش تباه خودمی😂
vimin shiper
۲۱ فروردين ۱۲:۰۲

عرررررررر اصلا وسط کلاس قرآنم اکلیلی شدممممممممممممم

چه فیک اکلییلیییییییییییی 

اکلیللللل

اکلیلللللللل

اکلیللللللللللل

اکلیللللللللللللللللل

اکلیلللللل

*و این چرخه اکلیلللل ادامه دارد*-*

جرر خیلی خوب بود وویس معلم رو وا کردم بودم اون قرآن میخوند من تیکه اسمات فیکشنو:/😂

این فقط منم که وسط کلاس میزنم بیرون یا شمام اینطورین:/

RM. kiute.ARMY

به کلاس قرآن هم رحم نکردیم تف😂😂
جرررررررررررررررر😂😂😂توبه
GBTS Piper
۲۱ فروردين ۱۲:۰۱

نفس عمیق و عمممممممممممممممممممممممم نهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه 

ددی خودوت بوگو من خجالت...نه خرس گنده خاک توسرت عنتر خرس به این گنده گی خجالت چیه خاک تو سرت

نهههههههههههههههه

ددی اگه ایدش خوب نباشه اگه پوسترش بد در بیاد اگه شادی خوشش نیاد اگه شادی چیزی به ذهنش نرسه ددی کمک تولوخدا الاناس اشکم دربیاد لاریسا گفت این فرشته ها دیگه تکراری شدن ددی میترسم ددی این هفته اکلیل بارونه امتحان دارم اگه نتونم پوسترو بکشیم 

ددیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

میترسم ببای تولوخدا یه چیزی ددی بد میشه نه؟

نظرتم نگفتی درباره ی ایدش-_- 

ددی اگه بد در بیاد چی

بابایی توروخدا یه کاری کن

چیکار کنم ددی هوم؟میترسم 

RM. kiute.ARMY

جرررررررررررررر😂😂😂😂

آهنگ سو وات میگه که:تو جوونی که چی؟ تو به سمت هدفت بدو تهش میرسی یا نمیرسی اما میتونی بگی همه تلاشت رو کردی!!

نه نترس بد نمیشه بخدا😂
Kauo sheka
۲۱ فروردين ۱۱:۵۹

راستی عکس آخری 

من مرگ ⚰️⚰️⚰️🤤🤤🤤🤤🤯🤯

شادی فیک نمیدی ،نمیدی ،وقتی هم میدی 

با بیل و کلنگ برای کندن گور ما میدی 

RM. kiute.ARMY

من با خجالت از لای انگشتام دید میزدم جر😂
^^ Yui.vkook.ae.....سکینه کیوتی خشن :| ✨✨
۲۱ فروردين ۱۱:۵۶

جیغغغغغغغغغغغ جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ 😍😍😍😍😍😍😍😍من برم دان کنممم عررررررر 😍😍😍😍💜💜💜💜😍شادیییییییی مرسیییییییی بابتتتشششش

RM. kiute.ARMY

قلب داخل چشمات معلومه لاو😂
Bani _army
۲۱ فروردين ۱۱:۴۷

دو بار نظر نوشتم پاک شد😐😑😒😒😐😒😑😐😑😒😑😐😑😒😒😑😐😑😑😒😒😑😐😐😒😑😒😐😑😑😒😐😑😑😐😒

بیخیالش برم سر نظرررر🤩🤩🤩

 

خرگوش کیوت😍😍😍😍😍

پنجت طلا ،ناز ناخنت بانی کوکی بزن پوست و گوشتشو بکن اون عنتیسمو😠

چطور جرعت کردی بانی منو بندازی عجوزه ی دیک فیس بیام بکشمممتتتت😠😠😠

واییی جررر تهیونگ( فدای سرم)🤣🤣😂😂😂🤣😘😘😘

پاستیل بالا اورد🤣🤣🤣😂😂😂

مرد با اون ابهتش با دیدن جونگ کوکی غش کرد😂😂😂🤣🤣

اون ضربه هایی که از رو لباس میزد😐😐

اوووففف🤤🤤🤤🤤

من برم🚶🏻‍♀🚶🏻‍♀🚶🏻‍♀🚶🏻‍♀

صبرکن میخوام بازم بگم😁

عکس عکس عکس عکس عکس عکس عکس

من....

مرگ مرگ مرگ مرگ مرگ مرگ مرگ مرگ مرگ مرگ مرگ مرگ مرگ مرگ مرگ مرگ مرگ مرگ

واییییی محشر بووووددددد 🤩🤩🤩

خیلی خوب بود وایی🤩🤩🤩🤩

عاشق ایده ات شدم 🤩🤩🤩

یهه عاالمممهه فاااایییتتتییننننگگگگ😍

بیا اینا هم برای تو ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

و همچنان مرگ مرگ مرگ مرگ مرگ مرگ مرگ........(این داستان ادامه دارد)

اخ قلبم یاد لاکپشت های نینجا افتادم😢😢

 

RM. kiute.ARMY

نظر و ری اکشن خط به خط به این میگنا😂😂😂 دست مریزاد پهلوان😂
Kauo sheka
۲۱ فروردين ۱۱:۴۶

وای خیلی کیوت بود ،دارم رنگین کمون میارم بالا 🤩

وقتی که کوک گفت :کوکی لباس نمی پوشه 

خیلی دوست داشتم ،نمی دونم یه احساس لجبازی کیوتی داشت ،

جدیدا متوجه شدم خیلی دارم تاپ گری در میارم 🤯

شادی عالی بود عااااااالللللللللیییییییی 😍

RM. kiute.ARMY

منم اکلیل میشاشم:")
جرررررررررررر😂😂
Rooni.A.m Namkookv : )
۲۱ فروردين ۱۰:۳۰

شت!! 

به جان خودش من اصلا بازی ندارم... نمی دونم چرا قبول نمیکنه 

وایی پارمیدا جون ببخش ترو خدا :(

مظلوم که هست خیلی..ولی.... فضول.... 

اوخ... ببخشید این پستو کلا مشغول کرده... 😔

سومیماسه 🙏

RM. kiute.ARMY

کنچانا لاو خوش گذشت😂
💞Sh.S TaeKook
۲۱ فروردين ۱۰:۲۳

رونیا💞هومممم من الان سجینم نه؟

کوکی💞راستشو بخوای فیک الفارو شروع کردم به نوشتن ولی بخاطر مشغله احتمالا خیلی دیر منتشر بشه:( اما تا اخر هفته یه برنامه خاص دارم

پونیو💞مثل همیشه بهم لطف داری:) چی بگم اخه...فدایی داری

پارمیدا💞خیلی ازت خوشم میاد واقعا باحالیییییییی مرسی مرسیییی

میتسوها💞انقدر ذوق کردمممممم خیلی خوشحالم که این حس خوب بهتون منتقل میشه من عاشق اینم که انرژی مثبتو با همه به اشتراک بذارم

سایلنت ریدر💞اصن وقتی خودتو معرفی میکنی غش میکنم...با چه زبونی بخاطر خوبیاتون باید تشکر کنم؟

و سایر جذابای من💞ممنونم که خوندینش و برای ۵۶ صفحه ناچیزی که نوشتم وقت گذاشتید کار قبلیم (دایموند) یه فاجعه بزرگ بود و من بخاطر این مینی فیک خیلی استرس داشتم و نگران بودم که ازش خوشتون نیاد...جواب رونی و یسری از بچه هارو اینجا ندادم چون باهاشون درارتباطم کلی حرف زدیم گفتم یه وقت بی ادبی به حساب نیاد😀🎈

خلاصه که دوستون دارم و منتظر نقد های قشنگتون هستم

پرپل یو عال💙

حالا این بلو شد به روم نزنین😑🎈

RM. kiute.ARMY

رونیا
کوکی
یونیو
پارمیدا
سایلنت ریدر
ریدرا
parmidaw_sh
۲۱ فروردين ۱۰:۲۲

دد با اینکه دوس ندارم وانشات بنویسم چون میخوام استعدادام مخفی بمونه ولی اگ رگت و زدی بیادت یه وانشات سداند مینویسم😂

فقط کاپل مورد نظرت چیه دد؟😁

RM. kiute.ARMY

خیلی مرامت داش مشتیه😂😂😂
نامکوک:") یا یونکوک
parmidaw_sh
۲۱ فروردين ۱۰:۲۱

دد مشکل اینجاس به هیچی علاقه ندارم😐 

حالا تجربی یذره بیشتر ولی خب مث جنابعالی همه بم امید دارن ولی اینطور که داره پیش میره حس میکنم نمیارم🤦‍♀️مطمئن باش افسردگی میگیرم بعدش😑 

چه رشته ای؟؟

RM. kiute.ARMY

به خدا منو تو خواهر گمشده ایم:|
منم افسردگی رو شاخمه:")
هنر...یا کامپیوتر یا حسابداری
Vkook. Darya
۲۱ فروردين ۱۰:۲۰

پوسترش منو کشتتتت 

دو سالگیی وب هم مبارکککککک *البته با یه روز تاخیر* 

ولی اگر بخوایم حساب کنیم امروز تولد اینجاست چون پارسال سیصد و شصد و شیش روزه بوده &~&

در هر صورت چوکاههههههه

RM. kiute.ARMY

هلاکم کرد:")))
کنچانا من ک خودم یادم نبود😂
شوگولییی
۲۱ فروردين ۱۰:۲۰

خخخ خوبه 

RM. kiute.ARMY

😂😂😂😂
parmidaw_sh
۲۱ فروردين ۱۰:۱۵

(شوگووولییی)

یه لحظه تصور کردم داری اسم اعضا رو اینطور میگی جر خوردم لنتی حس راهپیمایی به ادم میدع😂🤦‍♀️

RM. kiute.ARMY

راهپیمایی عر😂😂
parmidaw_sh
۲۱ فروردين ۱۰:۱۲

ینی لباس سیاه بگیرم ؟؟خدم و برا گریه زاری آماده کنم؟؟یا بع قبول شدنت امید داشته باشم؟😂 

منم امسال انتخاب رشته دارم🚶‍♀️ 

RM. kiute.ARMY

تو حالا لباس مشکیاتو بزار کنار کار از محکم کاری عیب نمیکنه😂 همه بهم خیلی عجیب امید دارن😂
برو رشته ای ک دوسش داری:")
Ponyo ^-^
۲۱ فروردين ۱۰:۱۰

جررررررررر سایمون پشت در حموم ما وایسه رو هممون کراش میزنه😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

زنگ طلایی آریا واس ماست😂
رونیا A.m 🐰
۲۱ فروردين ۰۹:۵۸

این چیه ؟ 😐

.

شت ددی شتتتت 

تو با این بچه راه اومدیییی ؟ ؟؟؟؟؟؟،

این یَک شیطان بزرگیه دومی ندارههههه 

خادااااا 

وای نه ....

فضولِ الد*گگگگ .... فاک این میره به مامانش میگه 

فاک فاک فاااک 

RM. kiute.ARMY

والا فکر کردم بچه مظلومه😂
💞Jeon jimin💞
۲۱ فروردين ۰۹:۵۷

مبارک ویکوک شیپرا باشع :")

مطمعنم هدیه تولد سایتم ویکوکع :/

(توهین نمیکنم البتع :| )

RM. kiute.ARMY

واقعا میانه😂
💞Sh.S TaeKook
۲۱ فروردين ۰۹:۵۷

جاااااااانم شادی به فیدات😘💞

GBTS piper🎉

RM. kiute.ARMY

GBTS piper
شوگولییی
۲۱ فروردين ۰۹:۴۷

بعد یک مدت غیب شدن از سایت اومدم دد من همون شوگولیی ام

دلمم برات تنگیده

همه ی خانوادم به من میگن که انقدر فیک میخونم مغزم روانی شده

به خدا انقدر فیک دانلود کردم و خوندم الان نمیدونم کدوم قسمت مال کدام رمان عه همه قاتی پاتی 😂😂مامانم کم کم از دستم دیوونه میشه صب تا شب تو اتاقم یا مان مینویسم یا میخونم

دختر عموم بهم میگه این هفت تا پس چی دارن که تو براشون میمیری گفتم اونا دنیامن همه عشقن بعدم اسماشونو خوندم

کیم نامجون ❤️ کیم سوکجین ❤️

مین یونگی ❤️ جانگ هوسوک ❤️

پارک جیمین❤️کیم تهیونگ ❤️

جانگ جونگ کوک، ❤️بی تی اس

 

RM. kiute.ARMY

شوگولوووووووووووم*0* خوش اومدییییییییییییییییی
جررررررررررررربنده خدا مامانت😂😂😂😂
ای قربون دهنت:")
parmidaw_sh
۲۱ فروردين ۰۹:۴۶

اع پسر خاله کجااا بودی حالا سایت خودته هروقت خواستی بیااا😂

(من در نقش صاحب سایت)

RM. kiute.ARMY

جررررررررررررر😂😂😂😂😂
Ponyo ^-^
۲۱ فروردين ۰۹:۴۶

میدونی خیلی خاسم برم حموم... مشکل حموم اینه ک خیسه=-=💔

جررررررر 😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

دشویی حموم ما لامصب صحنه کشف استعداده😂 ایرانین گات تلنت😂
parmidaw_sh
۲۱ فروردين ۰۹:۴۲

با این ترکیب که گفتی پس صد در صد یه شکم گنده کچل پشمو گیرمون میاد👩‍🦼

دد مگ امسال کنکور نداری؟ 

از من به تو نصیحت اگه نمیخوای دستت جلو این شکم گنده پشمو دراز باشه بشین بخون که یچی بشی پس فردا استقلال مالی داشته باشی😌

(باور کن تنها دلیل درس خوندم همین موضوعه😐🤦‍♀️)

RM. kiute.ARMY

الا برکت الله😂
چرا😂
نه دونت ووری امسال قبول نشم رگمو میزنم😂
رونیا A.m 🐰۲ (پسر خاله)
۲۱ فروردين ۰۹:۳۵

 

اوه نه نمی دونه ، امتحان داره ، 

اوووو رونی یه چیزایی تو تبلتش داره ، اوف همش

از این بی تی اسه ، من از این مو بلونده که کوتاهه خوشم میاد .

پس بگو چرا برای تبلتش  رمز گذاشته . من یه بار امتحان کردم vkook چون زیاد بعد چند تا دیگه زدم اما نشد که بازش کنم . من فضول نیستما ولی اون بازی داره تو تبلتش و به من نمیده نامرد :(

خب دیگه بای بای ... اینجا خیلی خوب بود :) 

RM. kiute.ARMY

ای شیطون بلا😂
یونگی یا جونگ کوک؟
ای جاااااااان😂 بهش میگم بده از این به بعد😂
صفا اوردی بازم بیا*^*
parmidaw_sh
۲۱ فروردين ۰۹:۳۲

ددی امروز زیاد حرف زدم ساری من فقط حوصلم سر رفتهههه:/

RM. kiute.ARMY

نه بابا لاو راحت باش منم امتحانمو ریدم😂
parmidaw_sh
۲۱ فروردين ۰۹:۳۱

من و از نفرین نترسون خودم نفرین کننده دو عالمم دد 😂😎

سلام استریتی من 😂

بیا بریم یه بنر چاپ کنیم برای جمع آوری کمک های نقدی برای استریتی های شبیه خودمون بدبخت😂

#کمپین_حمایت_از_استریت_های_بدبخت😂🤦‍♀️

RM. kiute.ARMY

نفرین کار بدی است.ددی(ره)😂
هم فقیریم هم سینگل هم استریت😂😂😂به به
parmidaw_sh
۲۱ فروردين ۰۹:۲۸

پسرخاله رونیا سلام😂

RM. kiute.ARMY

ای جان😂
parmidaw_sh
۲۱ فروردين ۰۹:۲۵

ددی ننم میخواد از سایتت شکایت کنه گفتم که آماده باشی:/

دلایل ....

1_بسی فیک خوندم چشام ضعیف شده و مجبورا باید عینک بزنم 🤓

2_ توهمی گردیده و بع دنبال یه باتم لنتیم 

(حالا یه تاپ ددی طورم پیدا شد مسئله ای نیست رابطه باید ورس باشه😌) 

(پارمیدا تو یه استریت بدبختی بس کن ادای بایسکشوال ها رو در اوردن😂)

انقد که دخترعموم بم گفته یه استریت بدبختم که دیگ خومم دارع باورم میشه هرکی استریت بدبخته😐 

وتففف این فامیله ما داریم اخه🚶‍♀️

 

3_علم و تحصیل را رها کرده و زندگی خود را در سایت میگذرانم 😴🚶‍♀️

 

 

RM. kiute.ARMY

بخدا من اینجا انفاق علن و دانش میکنم😂
سایت بره هوا نفرین میوفته دنبالت هاااا😂😂😂

منم استریتم:|
چه خوب که منم بدبختم😂😂😂😂
رونیا A.m 🐰۲ (پسر خاله)
۲۱ فروردين ۰۹:۲۴

اووو جون اینجا چه جای باحالیه 😮 

خانم ددی .... شما خیلی خوش صحبت به نظر میرسید 😉

افتخار آشنایی با شما برام لذت بخش بود :) 

فقط من الان واقعنی پسر خالشم ...... 

به رونی نگیدا.... چون واقعا عصبانی میشه اگه بدونه من کامنت اضافی میدم ..... اون نمی زنه ...‌ ولی با حرفای به قول خودش گفت و گوی نمی دونم چی چی آمیز ....بد بختم میکنه :(

حتما یادم باشه از این نویسنده ... داستانای بیشتری بخونم :)  مثبت ۸ سال ندارن ؟😅

 

RM. kiute.ARMY

رونیا میدونه تبلتشو گرفتی بلا؟😂
نوکرم داشی😂
اومووووو من واقعا پسر کوچولو هارو دوست دارم نمیگم لاو*^*

داریم😂 یکی دوتا داریم اکشن هم هستن😂
Kooki
۲۱ فروردين ۰۹:۲۲

شادی شی عزیز

میشه فیک الفا فصل دومش رو امروز و فردا بذاری؟

چون من بعدش دیگه نمیتونم بیام یا اکه بیام دان کردنم یه خورده مشکله

از خود عید منتظر فصل دومشم

لاعقل بگو کی میاد

RM. kiute.ARMY

ایگوووو:")
^^
۲۱ فروردين ۰۹:۲۱

آیم سایلنت ریدر😂✌️( اند آیم ورلد واید هندسام یو نو؟؟😂😂) 

مخلص شومو ادمین گرامی ارادت مندیم😂💞

تولدم نزدیکه و زیبا میشه روز تولدم بمیرمااا از نظرم خفن میاد( یک عدد مازوخیسم سادیسم😂💔😐) 

حدیدا زیاد نظر میذم😂😐

.

 

 

 

 

چ خ؟؟ 

بدرود فرزندان پاک خدا😂😂💔

RM. kiute.ARMY

ارمی ایز آل😂
نوکرم سلطون😂
مازوسادوخیسم😂😂😂


دورد خدایان بر تو😂
Ponyo ^-^
۲۱ فروردين ۰۹:۱۴

جررررررررر ن آخه دشویی پرامنیت ترین جای خونمونه:"...

مچ گیری توش نیس😂💔

منم فقط میرم میشینم کاری نمیکنم😂😂😂😂💔

RM. kiute.ARMY

حموم چی؟😂
Mitsuha Teakook
۲۱ فروردين ۰۹:۱۱

آخ جون یه فیک دیگه از عشق خودم شادی عزیزم وای شادی جونم نمیدونی وقتی یه فیک میاد اونم وقتی نوشته by sh. s چقدر پروانه تو دلم پرواز میکنن. واقعا که نویسنده ی شگفت‌انگیز ی هستی عاشقتم خیلی خیلی زیاد. عاشق نوشته هاتم بیشترشو خوندم و باهاشون خندیدم و گریه کردم مرسی که همیشه انقدر خوب مینویسی و مجبورم میکنی بدون خوندن اطلاعات فیک برم دانلودش کنم. همینجوری ادامه بده فایتینگ. خیلی دوست دارم 

❤❤❤😘😘🥰🥰🥺

RM. kiute.ARMY

ایگووووووووووووو من مرگ ک:")
رونیا A.m 🐰۲ (پسر خاله)
۲۱ فروردين ۰۹:۱۰

عاها راستی 

رونی دستشو گچ گرفتن ‌... بخاطر همین من دارم مینویسم ‌... 

خیلی دست و پا چلفتیه ..... 

چند شب پیش خواست بیفته روی داداش نوزادم 😐

دستو پا چلفتی 😒

RM. kiute.ARMY

از فرصت سو استفاده نکن پسر خاله😂
Ponyo ^-^
۲۱ فروردين ۰۹:۰۷

خخخخ آلرژی برا کل سالهبرا من😂💔

زیر 1000 صفه کلن نمت بخونم:"

دیه وانشات جای خود دارد:"

تنها مینی فیکی ک خوندم خلسه بود... اونم چون برا سیلور بود و چون تو دشویی بودمو حوصلم سر رفته بود... همونجا تو دشوییم تمومش کردم:"

RM. kiute.ARMY

اهان بعله😂😂😂
تو دشوووووووویییی؟😂ممنون
parmidaw_sh
۲۱ فروردين ۰۹:۰۶

نویسنده بازم از این کامبکا بده🚶‍♀️

RM. kiute.ARMY

خیلی حال میده😂
^^
۲۱ فروردين ۰۹:۰۵

آیم سایلنت ریدر😂✌️

با اینکه کوکوی شیپرم ولی چون قلم اس اچ اس عرررررررررر داره خواندم و کف و خون بالا آوردممممممممممم عررررررررررررررررررر☺️🤧💔 هقققق عررررر

من اعتراض دارم...

اهم اهم 

کوکوی کمهههه هق 

جیگیلی چیگییل کرونا گرفتممممم✌️😂 قراره بمیرممممم قررررر دستتتت دست😆😐💔😂

RM. kiute.ARMY

به به😂
گفتم چرا دوستت دارم نگو کوکوی شیپر بودی😂😂
جان؟:|
رونیا A.m 🐰۲ (پسر خاله)
۲۱ فروردين ۰۸:۵۹

😎

های .... من برادر رونی ام (شت بردار نداره که !!)

عام چیزه ‌‌‌‌... من پسر خالشم 🙂

اااییییییییننننننننن دااااااسسسستااااااالننننننن 

خییییلیییییییییی خیییلییییییی سااافتتتت بووودددد 

اون عکس آخرش .... چیز ... عام .... 

این فک کنم تنها فن آرتی بود که دختر خالم تا بحال ندیده بود ...... و .... هوووففف خیلی ......

آقا بای ...... اینجا کامنت نوشتن ی حرارتی داره ‌‌، دارم 

عرق میکنم :)

عه ؟ خانم ددی رونی حتما خوشحال میشه که شما 

اسمشو کنار یه نویسنده محشر قرار میدین :) 

میگه فدا کاری میکنه و پی دی نیم رو به عهده میگیره 

چون شاید شادی از آدمای چاق بدش بیاد 

و به قول خودش ‌‌‌‌... در گنج خودش نمی پوسته :)

خانم شادی نویسنده ...‌.من ۹ سالمه ولی اینو چیز ....‌

ع...عاره خوندمش ..... 

ادامهههههه بدهههههههههه( رونی چجور دستش خسته  نمیشه ؟ همش باید رو کیبورد فشار بدی )

شاااااادییییییییییی فااااایتیییینگگگگگ

RM. kiute.ARMY

یاد کلاه قرمزی افتادم😂😂
واقعا خوندی پسرم؟😂دست مریزاد بزرگ شی ادم موفقی میشی😂
اخ اخ😂
فوت فووووووووووت عرق نکن😂
ای جاااااااااااان نوکر رونیا برم من😂😂😂

شادی اولین پسر فیک خون در ایران یافت شد😂
RUBY سکینه سرخ😐
۲۱ فروردين ۰۸:۴۲

واییییییی خدااااااااا ی فیلم هیبریدی خوشگلللللل ننه من مرگگگگگگ. بهترین کادوی دنیا بود از بهترین نویسنده دنیا و اولین کادوی امسالم بود....ممنونم شادی ایشالا جبران کنم

RM. kiute.ARMY

از بندگان برگزیده خدایی:")
Saghar
۲۱ فروردين ۰۸:۳۲

عررررر شادی کامبک داااددددد

قر قر قر بیااا وسططط💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻

RM. kiute.ARMY

بلرزوووووون😂
IC.7 .A
۲۱ فروردين ۰۸:۲۳

اییییییییییی هارت اتک

این خعلی خعلی خعلی خعلی خععلی خعلی خعلی خعلی خعلی خلی خعلی( من مظلوم دستم سوخته با یه دست دارم می نویسم نزارین بیشتر ادامه بدم:|) خوب بود.

شادی این محشر بودددددددد

ایدشو به شدت دوس داشتم

کیوتیه کوک کاری کرد احساس کنم جای خون تو بدنم مارشمالو جریان داره!!!

بقول ددی خیلی گوگول بود.

تهکوک همینجوریشم خیلی نمکیه بعد تو میای اینجوریشم ک می کنی...

منیطمختصثهاصهینعصاهیاهص

فایتینگگگگگگگگگگگگ

مثه همیشه عالی بود

#im_your_huge_fan

 

RM. kiute.ARMY

خوب خعلی ×1000000😂
وقتی شیر از لب و لوچه اش ریخت:")
parmidaw_sh
۲۱ فروردين ۰۸:۱۹

نمد چرا موقع خوندن اسماتش حس میکردم یکی داره نگام میکنه😐#یا_بنگتن

RM. kiute.ARMY

یا بسم الله😂😂😂😂😂😂
💞Sh.S TaeKook
۲۱ فروردين ۰۸:۱۵

هاااااااااای

اخ باورتون نمیشه حس کامنت خوندنمو داشتم از دست میدادم...سکوت سخته بوخودا

اشکال نداره اگه صبر کنم و همه کامنتا رو یجا جواب بدم؟😀💋

ددی😐🎈

عاشقتم یعنی

من و رونیا سجین و پی دی نیم؟😂😂😂😂

خااااداااااا اتفاقا دقیقا همینیم😂😂🎉🎉

RM. kiute.ARMY

مثال خوب دیگه ای نیومد تو ذهنم راستیتش😂😂😂

ریدرا
parmidaw_sh
۲۱ فروردين ۰۸:۱۰

من از فردا میرم میگردم ببینم یه خرگوش ۶ ماهه ناناز گیر نمیاد برا نگهداری یا نه 😂

#اثرات_فیک🤪

مامانم میگه ما تو رو هم بزور نگه داشتیم بعد میخوای بری حیوون خونگی هم بیاری😐🤦‍♀️

RM. kiute.ARMY

یه مدت میخواستم اتاق شکنجه بزنم با برنامه شکنجه برای خوارهم😂 #اثرات_فیک_مای_کیلر
😂😂😂بعله
parmidaw_sh
۲۱ فروردين ۰۸:۰۹

نویسنده تنها کاری که میتونم بکنم عر زدنه🤧

خیلی خوب بود.....

RM. kiute.ARMY

چه کار خرسنده ای😂
Ponyo ^-^
۲۱ فروردين ۰۸:۰۵

من چرا وانشات نمت بخونم؟! :"

RM. kiute.ARMY

الرژی فصلی؟😂
GBTS Piper
۲۱ فروردين ۰۸:۰۲

شادیییییییییییییییییییییییییییییییییی (بگو جانم ینی یه پیام بده همینجا بگو جانم تا بهت بگم چی کارت دارم)

البت ددی من خجالت میشکم تو بگو چیکارش دارم اخه ددی من خیلی پروعم ددی بیگیا تولوخدا 

RM. kiute.ARMY

شادی مادر بیا ببین این بچه ی کاری باهات داره😂
parmidaw_sh
۲۱ فروردين ۰۷:۴۶

نویسنده اول از همه بگم چه حوصله داری لاک میزنی هاا😂من که میزنم بعدش هواسم نیست دستم میکنم تو موهام و فحش هایی که به خودم میدم و......

RM. kiute.ARMY

جرررررررررر چه با درجه عرفان بالایی هستی😂
Jimin lover . ARMY baby
۲۱ فروردين ۰۷:۴۴

نو نو نو اگه لگد بزنه که منم میرم یه کاری میکنم تا یه ماه نتونه کمرش رو راست کنه😐😂

RM. kiute.ARMY

از اون باتم های تاپ نمایی😂
parmidaw_sh
۲۱ فروردين ۰۷:۴۳

وانشات عزیزم میخوام بیام بخونمت هااا ولی نمدونم چرا حوصله ندارم

RM. kiute.ARMY

بخون خیلی گوگولههههههههههههههه
تناسزراسیذمزاس
Jimin lover . ARMY baby
۲۱ فروردين ۰۷:۴۰

تخته چاره ای هم ندارم یادم بره همسر گرامی م از خونه میندازتم بیرون خخخخخخ 

بعد چه خاکی سرم کنم پس یادم باشه بهتره😐😂

RM. kiute.ARMY

با لگد😂😂
افرین😂
Pani Princess
۲۱ فروردين ۰۷:۳۸

وایییی اول صبحی ب لطفت از خنده پوکیدم ددی 

 

اهم راستیییی منم دارم یه وانشات جدید مینویسم ایشالله تمومه امروز فردا بهتون میدمش ^^

RM. kiute.ARMY

خداروشکر😂😂

اخ گیمبلک گیشوگ گیشگلیک گیشوک!
Pani Princess
۲۱ فروردين ۰۷:۳۵

جررررر ب مولا هربار ب یکی میگم نکبت میگه انقد ب من محبت نکن تروخدا هارتم میپوکه 

RM. kiute.ARMY

راست میگن دیگه😂 چرا با نگاهت سنگ میزنی هر دم به دلم؟😂
Jimin lover . ARMY baby
۲۱ فروردين ۰۷:۳۴

فک کن مازوخیسم هم دارم دیگه کلا ...... خخخخخ فرض کن 😐😂

من تمام مناسب ها رو از حفظم حتی هفته گرد اشنایی م با همسرم 😐😂

RM. kiute.ARMY

فرضیتش دردناکه😂
ماشالله:|
من باید پسر میشدم😂
Pani Princess
۲۱ فروردين ۰۷:۳۱

وایییی شادی نکبتتتتتتت عالییییی بودددددددددد مثه همیشه فایتینگگگگگ

RM. kiute.ARMY

این جحم از محبت برای سایت زیادیه😂
Jimin lover . ARMY baby
۲۱ فروردين ۰۷:۳۱

اهوم دعای جذابی راستش ددی هرشب دو سه راند خودم رو زیرش به گا میدم 😐😂

هوم واقعا یادت نبود ؟ تولد سایتههههههه مااااااچ رو گونه های ادمین و مدیرش و همه ی بچه هااااااااا 😐💜

RM. kiute.ARMY

به خودت و سلول های تصوری مغزت رحم کن😂😂
ماچ متقابل😂 من تولدم رو هم به زور یادمه
park mochi
۲۱ فروردين ۰۲:۵۸

اممممم هق هق🥺

من پیخام فیک فول عاپ کنم اینجاااا

نمیشه؟:(

یعین چیکار باید بکنم💔

RM. kiute.ARMY

اخه چرا نشه گوگولی من*^*
صفحه اول وب دباره اش توضیح دادیم عسل*^*
ی بدبخت فلک زده
۲۱ فروردين ۰۱:۰۸

شاااااادیییییی اومددددده چی چی اوردهههههههه

من مرگگگ😍😍😍😍 

 

RM. kiute.ARMY

یه مرگ و یه فلجی با صدای عر:")
ته تغاری ددی VkookMin_cute
۲۱ فروردين ۰۰:۵۹

خب اولا که خیلی خلاقانه بود آفرین 

و خیلی خوب نوشته شده بود 

 

عکس داخل  فیک خیلی کراش بود جااان 

RM. kiute.ARMY

شادی گالریش باید دزدیده شه:")
Kauo sheka
۲۱ فروردين ۰۰:۵۳

وای شادی خیلی منتظر بودم یه چیزی بدی 

با عکسش به فنا رفتم ،دیگه خودش چیه😁

لعنتی خیلی جذابه 🤤

شنبه ی دیگه هم ۲۸ الکی همینطوری گفتم 🤣😅

RM. kiute.ARMY

عژب😂😂😂
Kauo sheka
۲۱ فروردين ۰۰:۴۸

کاور با قلب و روحم بازی می کنه 

RM. kiute.ARMY

شکست عشقی از کاور خوردم=)
Jimin lover . ARMY baby
۲۱ فروردين ۰۰:۱۸

عرررررررررررررررررررررر تولدتتتتتت مبارککککککککک سایت فضاییا ایشالا هزار سال دیگه 

عمر کنی خخخخخخخخ موبارکههههههههههه دیش دیش نای نای 😐😂

RM. kiute.ARMY

عههههههههه واقعا؟؟؟
چرا من یادم نبود:|
Jimin lover . ARMY baby
۲۱ فروردين ۰۰:۱۵

مهم نی یبار دیگههههههه 🤧

خسته نباشی نویسنده ژون دست و پنجولت طلااااااا 😐💜

RM. kiute.ARMY

سلامت باشی😂
Jimin lover . ARMY baby
۲۱ فروردين ۰۰:۱۴

تففففففف به خودا دیر میادددددددد سکند بومممممممم اییییییییییی جیمیناااااااااااا بیا 

منو زیرت بکشششششششششششششششش😐

RM. kiute.ARMY

دعای خیلی جذابیه😂
Rooni.A.m Namkookv : )
۲۱ فروردين ۰۰:۱۳

عه اشتب شد که.

آقا شب خوش :) 

ایول  بدهههههه شادییییییییییییی

RM. kiute.ARMY

تو و شادی زیبا ترین زوج نویسنده این:")
مثل منیجر سجین و بنگ پی دی نیم:")
Rooni.A.m Namkookv : )
۲۱ فروردين ۰۰:۱۲

فاااااااک..... جوووووووننننن... بانی تو کار مثبته کلا 😂

مونی چرا این ساعت منو بی خیال میکنی؟ 😢

RM. kiute.ARMY

پسرم مثبت دوست کلا😂
این ساعت میزاریم شاید خواب باشین😂
Nana
۲۱ فروردين ۰۰:۰۴

اولین ادیت کوکی، برای این وانشات شد(درست گفتم؟؟یا سوتی؟؟🙂🔪) 

اونم از چه نویسنده🤤😎

RM. kiute.ARMY

چینجا؟:")
^^ARMYeganeh^^
۲۱ فروردين ۰۰:۰۰

بالخرههههه کاری از ش.س گرام

شاید باورتون نشه ولی انقدر که قلمش و دوس دارم خیلی وقتا میام سر میزنم یه چیز جدید ببینم ازش

نویسنده عزیز با همین فرمون برو جلو فایتینگ

RM. kiute.ARMY

قبول دارم حرفتو شدید!!!!
Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)
۲۰ فروردين ۲۳:۵۸

جوننن خوشبحالتتتت😂😎

RM. kiute.ARMY

نوکرممممم😂😂😂😂
Jimin lover . ARMY baby
۲۰ فروردين ۲۳:۴۰

سکند ؟ 😐

Agü§ť Ell

ناح😂
hasti_a writer
۲۰ فروردين ۲۳:۳۸

35 امین کامنت ام . 

 

شادی باز میگردد !!

با چه ژانری ام باز میگردد 

=)

 

Agü§ť Ell

جونز به شادی😉
Rokajaki
۲۰ فروردين ۲۳:۳۶

عکس بالا سمت راس پشمامو ریخت

شادی شی همیشه پشمامو میریزی هم با متن هم با عکس...من برم بین پشمام بمیرم:/

Agü§ť Ell

شادی
من که ون وقته اپلاسیون کردن یادم رفته خودش میریزه😂
Rokajaki
۲۰ فروردين ۲۳:۳۳

سکند؟

ثرد؟

میدونم نیسم 

جاست فور ناامیدی:)

 

Agü§ť Ell

هعی 😂🥺
ʝк ƒυçкєяッ
۲۰ فروردين ۲۳:۲۱

عاااه اولین کاور سمت راست 

شت 👣

هارتم :″

عرر تولدت مبارک فضاییا 😐😂

Agü§ť Ell

یس شت...
مممرررسببببیییمسمسوسمس
Ponyo ^-^
۲۰ فروردين ۲۳:۱۸

چوکااااااااااااااااااااااااهههههههههههههههههههههههه^0^

Agü§ť Ell

سمسمسممسمسمسس وسوسمیمیمی هققققق عععرررر اشک🥺🍷
Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)
۲۰ فروردين ۲۳:۱۶

جوننننننننن

Agü§ť Ell

عیح دیدی اسم منو گذاشته روش؟ 😌😂😂
Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)
۲۰ فروردين ۲۳:۱۴

ف

moon🌛 Child🌜

یسس
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان