BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن Let Me Out

 ...full...

 

نویسنده itu hide
کاپل کوکوی
ژانر  دارک . اسمات . روانشناسی . رمنس
محدودیت سنی 18+
تعداد صفحات 74

 

 shot 1

🔞🩸🥀DOWNLOAD🥀🩸🔞

 

 shot 2

🔞🩸🥀DOWNLOAD🥀🩸🔞

 

 shot 3 (last)

🔞🩸🥀DOWNLOAD🥀🩸🔞

  

===========================

  

full

🔞🩸🥀DOWNLOAD🥀🩸🔞

  

805_vpfe.png 

۶۷ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Y.S.H.
۰۵ اسفند ۰۲:۱۳

الان ساعت 2 نصفه شبه و من به صورت قاچاقی این فیکو خوندم

باور کن من تو زندگیم بیش از صد بار تصمیم گرفتم خودکشی کنم

ولی احساس میکنم حال تهیونگ از من بدتره

 

اگه کسی بیدار بود قطعا مسخره ام میکرد

ولی نیست و من دارم از غم میمیرم

 

تهیونگ راست میگه

اون خیلی بد تر مرد

 

وای ایتو هیده کبیر

تو باید رمان درام بنویسی

اگه اینکارو بکنی و منتشر بشن

من بزرگترین فن رمانات میشم

همه جلداشو میخرم

 

واقعا ممنون

احتیاج داشتم گریه کنم

بلاخره خالی شدم

 

با احساساتی غات زده

خلص شما

وای اس اچ

RM. kiute.ARMY

ای من بگردمت:">
دردت به جونم اخه💔

غلط کردن مسخره ات کنن
بگردمت که💔

به قراااااااان😭
میتینگ که بزاره همه بلیطاش فروخته میشن😭😭😭😭

قربون چشمات اخه:")

فدای تو جیگر طلا💖
Jinjuo
۲۹ آبان ۰۰:۰۲

عااا من الان حسرتم:/

یعنی اول حسرت بودم بعد شدم اینی ک اینجا داره کام میده:/

الان عین صگ دارم بجا شخصیتای فیکشن فشار میخورم ک چرا کشتش؟:/ 

چرا عین ادم باش رفتار نکرد؟:/

خو پدصگ چرا خودت زنگ نزدی امبولانس دیوث:/؟(بعد یادم اومد گروگان بود تلفن نداش😭😂)

اره دیگگ اصنن ی چی میخوام فق بشوره ببرهه:))

انقد رفتم تو داستان ...گیر کردم:/

من ناموسی کاورو دیدم فک کردم  ژانرش خوناشامی چیزیهه کی از رو این کاور میتونه همچین چیزیو برداشت کنه ناموسسی:))؟

ن ک بد باشه هاا اصن منظورم این نیس

انقد خوب بود توش گیر کردم بیرون نمیامم://

RM. kiute.ARMY

هیچ وقت به نویسنده ها اعتماد نکن، مخصوصا اگه ایتو هیده باشه😔

الان یه طنز باید بزنی بر بدن که پیشنهاد بنده فیک کاک بلاک و چیکی چیکی بنگ بنگ ئه، جر خوردگی تضمینی😔
Shaily
۲۱ شهریور ۱۴:۴۱

ددیییییی

چرا تو ژانرش ننوشته بود سد اند⁦•́⁠ ⁠ ⁠‿⁠ ⁠,⁠•̀⁩

منی که رفتم بخونم از اولش یه حس بدی داشتم و در آخر فقط تونستم برای چند روز افرسرده بشممممم

من باید چشمای کورم رو باز میکردم ولی نکردممم....ددیییییی تو رو خدا یه هشدار بدهههه

من حتی زمانی که تهیونگ بهش شلیک کرد و حرفای جونگ کوک موقع مرگ گریم نگرفت ولی آخرش....چراااااا، خب لعنتی چرا زجر میدی مرد تمومش کنننن⁦⁦.⁠·⁠´⁠¯⁠`⁠(⁠>⁠▂⁠<⁠)⁠´⁠¯⁠`⁠·⁠.⁩

ددددییییی تو رو خدا یه هشدار بدههههه

من الان دارم فقط گریه میکنمگسنرنزسمژمپسسک

RM. kiute.ARMY

جهت زدن رکب😔
این فیک دست انداخت تو دل و روده امون:")))
نهههه خدا نکنههههه😭😭😭
*پلی کردن آهنگ فیلم اخراجی ها*
من به هشدار دادم....😭
نه نکنننننن😭😭
Star
۱۳ شهریور ۱۸:۵۴

هممممم  با کلی ذوق شوق همهشو دان کردم و اخرش ک کامنتا رو میخونم 

سد اند

ن باشع باشعععع

عالیه اصن

 

 

 میخونم با اینکه میدونم قراره مث سگ عر بزنم، تا من باشم دیگه چشمای کورمو باز کنم:)))) 

RM. kiute.ARMY

نهههه خدا نکنههههه:")
همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ
۲۷ ارديبهشت ۲۳:۰۲

اوکی

باشه

ولی این ازونا بود که آخرش 

گریه نکردم؛

دردش بیشتر ار گریه بود

و فکر نکنم این بغض حالا حالا ها ولم کنه..

جونگکوک این فیکو سفارش میدم:)

VK 🐻🐰

هعییی گوزگار🥲😂
ᴀʀᴋᴀ ᴀᴄᴋᴇʀᴍᴀɴ
۰۵ ارديبهشت ۰۰:۰۵

وقتی که صفر و صفر بود و من دو صفحه موند به آخر فیک رو میخوندم و حتی حواسم به ساعت نبود..بغض وحشتناکی داشتم و چشمام کاملا پر بود فک کنم به مرض همیشگیم دچار شدم که نمیتونم گریه کنم..

بیخیال میتونم بگم واقعا قشنگ بوددددددد

و منی که عاشق فیک های سد اندم.//

طوری که کارهات محشره و به عبارتی من دارم نمیتوانممم

به امید موفقیت های زیاددددد

هیونگ از تو هم ممنونم ( چون میدونم تا چه حد به نویسنده ها انرژی میدییی)

RM. kiute.ARMY

بیا بغلم ببینم دختر:")))

سایه ی ایتو از سرمون کم نشهههههT^T
قربونت نفسم کاری نمیکنم که جیگر:">
SHIVA
۱۰ اسفند ۲۲:۱۶

 اصلاااا نمیدونم چی بگم مممم💔

فقط اینو بدونین که من دیگه خلاصممم،،،، هارتمممم پودر شده یکی جعمش کنههه هققققق..... میدونستم اصلااا نمیتونم سداند بخونم ینی هیچ وقت نمیخوندم چون اصلا نمیتونم، ولی بنظرم الان ارزشش رو داشته دقیقا نمیدونم چی فهمیدم از این فیک ولی میتونم بگم انقد قشنگ بود که همیشه به یاد خواهم داشت ... ولی یکی یه کاری کنههههتزخلرنبنذنزنذنزنذنزنزنذمزلدژدپرزمذمبنمزذنزنذ،،،کمک💔🥺🌝

RM. kiute.ARMY

این جاش هیچ وقت خوب نمیشه:") اصلا انتظارشو نداشتم...
geigi
۱۰ اسفند ۱۰:۰۴

این نویسنده رو بدین ببرم خونهههههههههههههههههه

RM. kiute.ARMY

ایم سو ساری بات سایت الماله نویسنده😔
یه بدبخت
۱۲ بهمن ۱۸:۲۴

ولی من ندیدم که فولش هست

و داشتم تک تک دانلودشون میکردم

بدختی:)

آها راستی

دارم یه فیک مینویسم

بفرستمش بزاریش؟

حقیقتا نمیدونم خوب شده یا نه

ولی بازم پرسیدم

×~×

RM. kiute.ARMY

میانهه تقصیر من شد دیر کردم:"))

البته عزیز دلممم*^* نیکی و پرسش؟
Syml_Army
۲۹ آذر ۱۴:۲۷

من خیلی دلم میخواد بخونمش ولی میترسم به نظر خیلی غمگین میاد وای اگه آخرش بهم نمیرسن نمیخونمشش

RM. kiute.ARMY

تهش قشنگ میزنه بخ نخاع آدم!
Gaul Jk❤
۲۸ آذر ۱۹:۳۱

جعررررر

هعی

دیدی امتحانا تو این حرفا 

هنوز نرسیده دهنمون و سرویس کرده 

RM. kiute.ARMY

هعی بگردمت:"))
از قبل داره نوای مرگ سر میده بی ناموس...
Gaul Jk❤
۲۸ آذر ۰۱:۰۸

هقققق

توجه کردم من واسه همه چی همه چی گریه نمیکنم 

حتی سر خیلی از پایانای غمگین

ولی این یه چیز دیگه بود 

تاحالا مثل این نخونده بودم 

و خوب جدی. هوم در اومد 

میترسیدم مامانم بیاد بگه چرا داری گریه میکنی حالا من این وسط چی جوابشو میدادم 

هعی

 من برم 

این فایل و منتقل کنم به پوشه ی مخصوصش بعدا برم یه کار دیگه از همین نویسنده به چشم خورد که نخونده بودم برم بخونم ☻️

RM. kiute.ARMY

این پایانش قشنگ زد از ریشه ترکوند:")
ای بگردمت نبینم اشک هاتو:"(
من یبار سر سامبادی تو لاو گریه کردم مامانم برام ده تا بستنی خرید گریه نکنم...نه اینکه تحمل گریه هامو نداشته باشه، چون مثل کفتار درحال زایمان عر میزدم😂😂😂
فایتینگگگگگگ!!!
kim hanaui
۳۰ آبان ۰۰:۵۹

میگم من می خوام ثبت نام کنم وقتی میزنم ارسال کد به شماره کده برا من نمیاد  هزار تا شماره هم امتحان کردم نشد کسی بلده چیکار کنم😭

RM. kiute.ARMY

این مشکل سرور عه و متاسفانه اکثریت همین مشکل رو دارن:")
باید با امین و عمل صالح داشتن صبر ایوب، همچنان منتظر ارسال کد باشی:")
kim hanaui
۳۰ آبان ۰۰:۱۳

نمیشه فصل دو بنویسید که یهو زمان بر می گرده به عقب؟ 😭😭😭

من طاقت این پایان غمگین و نداشتم هارتم شکسته💔

RM. kiute.ARMY

دیگه زورمونو زدیم این شد:")
Kim Yuna
۰۲ آبان ۱۲:۰۲

جررر بعله ۵ تایی هم صف داره😂🤌

RM. kiute.ARMY

سه تایی هم نداره😔😂
Kim Yuna
۰۱ آبان ۱۹:۵۲

وادهل؟مگه صف نونوایی هرکی زودتر رف؟🥲😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

تو نون وایی هم صفه ها!
پنج تایی ها بدون صفن🤔
-.-
۳۰ مهر ۲۱:۰۳

ببا ما خودمونو زود تر برسونیم فایتینگگگگگ

RM. kiute.ARMY

فایتینگگگگ!

.
Kim Yuna
۲۸ مهر ۱۹:۵۷

اونم شخصا حضوری میاد به مدیرامون گزارش میده 🥲😂

RM. kiute.ARMY

هرکی زود تر رفت!

.
Kim Yuna
۲۸ مهر ۰۹:۵۱

اونم با بابا هامون تماس میگیره🥲😂

RM. kiute.ARMY

حضوری میریم به مدیرشون گزارش میدیم

.
Kim Yuna
۲۴ مهر ۲۲:۳۲

اونم برای انتقام با مامانا ما تماس میگیره 😔😂🤌

RM. kiute.ARMY

منم با باباش تماس میگیرم😔🚬
Kim Yuna
۲۲ مهر ۱۸:۴۰

امممم ایده بدی نیست ولی باید انتقام هم بگیریم ولی چ انتقامی؟🤓😂🤌

RM. kiute.ARMY

مثلا با مادرش تماس بگیری

.
Kim Yuna
۱۹ مهر ۱۷:۳۴

یااااااا ددی لخ_چیهههههه😂🤌🤌🤌🤌ولی تشکر فقط سه نقشه حسابی برای قتل ایتو بریزیم!!🥲😂🤌

RM. kiute.ARMY

دیگه لخ- اره اره😔😂😂 ایتو رو بدزدیم بهتر نیست؟ تا ابد منبعمون برای فیک تامینه!
Kim Yuna
۱۸ مهر ۱۹:۱۵

نه بابا گول زدن چیه🥲😂تازه بلیط کنسرتم میدیم 🥲😂البته قول نمیدم بیلیطو🥲😂

RM. kiute.ARMY

من برات لخ- اماده امممم!!
Kim Yuna
۱۷ مهر ۰۷:۵۶

کباب و نهار و پیتزا و بستنی و هر چی بخوای بهت میدیم فقط بیا طرف ریدرااااااا🥲😂🤌

RM. kiute.ARMY

گولم که نمیزنی؟😔
Ati
۱۵ مهر ۲۳:۰۶

هققق

اشکانم

خدایا

هق

من چرا خوندمشششششش

RM. kiute.ARMY

*پلی کردن اهنگ برو واسه همیشه که قیدتو زدم
Kim Yuna
۱۵ مهر ۱۵:۵۱

ددی چرا طرف نویسنده ای هستی ک قصد کشتن ماها رو دارهههههههه😂آخه چراااااااا😂تو باید طرف ریدرا باشیییییییییی نه نویسنده ای ک میخواد مارو به کشتن بدهههههه🥲😂

RM. kiute.ARMY

اگه بهم کباب و نهار میدین از ریدر ها حمایت کنم😔💅
Kim Yuna
۱۵ مهر ۱۱:۳۵

من این نویسنده رو زنده  میخوااااامممممممممم🥲😂

RM. kiute.ARMY

این علامت حاکم بزرگ مموتی شپش!!
مااز نویسنده محافظت میکنیم!!
قوداااااااا!
Kim yuna
۰۷ مهر ۲۱:۱۸

ینی دارم عر میزنمااااااااااا چرا باید سداند باشه 😭🥲ایتیوستسنتثنسکتستینیتینابوبابتبتبتبتتبتیتط

وی دیوانه شده است*😭😂

RM. kiute.ARMY

جند..یعنی زندگیه دیگه😔😂
زهرا
۲۳ شهریور ۲۱:۵۶

میشه فیکشن a flower in winter  ورژن کوکوی رو بذارید؟

RM. kiute.ARMY

نه لاوم شرمنده:">
نرگس
۲۷ ارديبهشت ۰۰:۳۱

چرا اینقدر خوب بود ؟چرا همش خاک میره تو چشم؟دلم میخواد بیام قلمتو ببوسم

RM. kiute.ARMY

این ایتو رو باید ثبت ملی کرد:">
F.Army
۲۶ ارديبهشت ۰۹:۴۳

خیلی خودمو کنترل کردم نخونم ددی ولی میدونی نشد🙂

RM. kiute.ARMY

الان دستمال کاغذی بهت بدم یا آب قند؟:">
Kim mahsa
۲۵ فروردين ۰۶:۳۰

اهم اهم ددی؟ 

میگم ی دکتر سراغ داری برم پیشش؟

اخه افسردگی حاد گرفتمه دختر لازم شدم:////

RM. kiute.ARMY

الهی کباب شم:")
دکتر وقتی به درد میخوره که خودت بخوای
Jeon taegueki
۲۳ فروردين ۰۱:۵۲

چرا فایل ها باز نمیشن؟ هیچکدومشون :((

RM. kiute.ARMY

لاوم لینک چک شد مشکلی نداره:">
Silver
۱۱ فروردين ۲۳:۵۵

باشه میرم بمیرم 

دیگه نمیکشم

نمیتونم 

لفت ده فاکینگ لایففففففف

RM. kiute.ARMY

نههههه نرووووووووووو!!!
FATMA .
۰۶ اسفند ۱۴:۴۷

یه افسردگی سنگین سر این گرفتم 🤧🤧

RM. kiute.ARMY

میفهمم:">
APHRODITE
۱۷ شهریور ۱۸:۳۱

انقدری واس پایانش اشک ریختم و گریه کردم ک حد ندارع🥺😭چ حیف شد💔🥀

RM. kiute.ARMY

پایان موندگاری بود:">
ی نفر
۱۷ شهریور ۱۴:۴۳

چرااااا چرااااا چراااا چرااااااا هیچکی نگفده بود اینجوری تموم میشه نمیدونستم سد اندهههه🥲نههههههه

RM. kiute.ARMY

تو نظرات اسپویل شده بودها:")
ati
۱۶ شهریور ۱۴:۱۴

حس میکنم تا حالا انقدر پشت سر هم کامنت نذاشته بودم😂

فک کنم قشنگ معلومه حالم خوش نیس اومدم دارم اینجا رو شخم میزنم

اینم یه شاهکار بود 

هنوزم با فکر بهش گریه ام میگیره

میرم دوباره بخونمش-

RM. kiute.ARMY

راحت باش وب خودته😂
الهی:">
Paria
۱۴ شهریور ۰۲:۱۵

*خطر اسپویل و اینا*

 

 

 

 

 

اقااا

این چرا تو ژانراش فقط زده بود  درام و دارک و این چیزا

من با منطق یه کوکویه دراک هاات اصن خیتسخساخس شروع کردم

اخرش با چشمان خیس زل زدم به گلای فرش

...

 

 

حداقل میخاین غمگینش کنین یه چی بگین 

 

*به در نگاه میکنم  دریچه اه میکشد 

 

اصنن به خاطر اون کاورش من فک کردم کوکی تبدیل به ومپایر میشه

یعنی تا لحظه اخر که پلاستیک(؟) سیاه کردن توش

 

نه اونو کردن تو پلاستیک سیاه منظورمه

فک کردم یهو میاد میگه سووپراااییززز

ومپایرمم

هاهاهاا :|

هعیییییی

 

ولی خب جدای اینا

بسیار زیبا بود لذت بردم

بوص به نویسندش

RM. kiute.ARMY

یاح یاح😂
نمیدونی چه لذتی داره وقتی این صحنه هارو میبینم😂 
ریدر های جامه به در😂😂

عزیزدلی قشنگ من:"> نوش جونت باشه*^*
N.b
۰۶ مرداد ۱۹:۴۲

خیلی دوسش داشتممممم♡

کلی هم گریم گرفت¿-¿

قایتینگ نویسنده♡

بازم ازین خوشگلا بنویس¿-¿  ♡-♡

moon🌛 Child🌜

نویسنده
سرور رضایی
۲۵ تیر ۰۹:۲۱

کوتاه ولی عالی، قابل درک، قابل لمس

میتونستی طولانی ترش کنی با این حال بازم محشر بود و پایان داستان کاملا به واقعیت نزدیک، لذت بردم خسته نباشی 

RM. kiute.ARMY

دقیقا!
سلامت باشی قشنگم ممنون بابت نظر*^*
코사르
۱۶ تیر ۱۸:۴۳

اممم...چند پارت داره‍؟

moon🌛 Child🌜

نویسنده
Merey
۱۴ تیر ۰۴:۲۹

ریدرای گلم تشریف گل ببرید سه کامنت آخر چت من و کراش کیوتمه😂👋

RM. kiute.ARMY

وای جرم😂😂😂
یک منتظر چشم ب فول خشک شده
۱۳ تیر ۱۷:۴۰

سلام دوباره 

فعالیتم بالا رفته 😐✋

از بین هر پنج تا نظر هشتاش مال منه :/ 🤣

ولی خب 

این 

مرگ به  اضافه ی کف و خون به اضافه ی منه بیبَریت از این شهر پر هیاهو به آغوش مش جعفر ای دل غافل تکون بده من خسته ی تنهای شهرممم 

اهم اهم 

اوکی 

نفس عمیق 

عر 

عر 

عررررررررر 

عر ✋🐟

اخه ببین 

جز اینکه این زندگی تلخ ادامه دارد 

دگر چه دارد ؟

 

🫂

در آغوش عشق مردن 

بهتر ز مرگ مرغی است 

مرگ مرا رسان ای 

مرغ سیاه شیطون 😔🤌🏼

 

اما جدا از مسخره بازی هام 🐢

 

به نظرم

احساسات میتواند درمان کند

و می‌تواند  درد را افزون کند 

و مرگ احساسات 

میشود مرگ روح

و ما انگار 

در جهانی زندگی می کنیم 

که مردمش سالهاست مرده اند ....!

من مرده ام 

در بی حس ترین حالت احساساتم ، از ترس ترد شدن ، و از ترس *دوست داشته شدن *

زیرا عشق در جهانی که در آن زندگی می کنم ، تنها از برای ادامه یافتن زندگی است

زندگی ای که جز ادامه داشتن چیزی ندارد  

گاهی با خود می گویم

کاش اسمان تاریک شب ها مزین بود به رنگین کمان عشق 

اما انگار 

در این سرای سر بریدن های بی تکرار 

در این دره 

در این برزخ 

در این نامردی دیدار 

در این مرداب سر پوشیده از اندوه یک سربار 

در این تنها ترین لالایی من ...

مرده در خاموشی شب 

آسمان تاریک تر از مهر خورشید است 

رنگین پل ، نمی آید 

رنگین پل ، نمی خواهد 

و من هم باز در شعری که می‌خوانم 

و در اشکی که می ریزم 

گلی در دامن خورشید با تلخند می گوید  

رنگین پل نمی آید 

رنگین پل نمی خواهد ...

 

 

( ببخشید درست نبود که این خژئبلاتو بنویسم اما اه ...! ببخشید  ) 

RM. kiute.ARMY

خیلی قشنگ بود...
یجورای دلتنگم کرد...
ممنونتم قشنگم...
به نظرم بزن تو کار نوشتن! استعدادش رو داری
Merey
۱۰ تیر ۱۸:۴۶

وحححححح چححححح عرررررر خررررر شررررر بررررر سمطپخشدسمسسخسط عالیهههههههههه

 

 

عاشقشممممم🤤♥️♥️♥️♥️♥️

وححححح وااااای اب دهنم🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤

 

خخخخخ😂😂😂😂کلا من دیوانم یکی به تیمارستان زنگ بزنه من مورد ویژم

 

 

کیوتیییی مرسی که لینک فصل اول رو فرستادی🌝♥️♥️

خسته نباشی واقعا ج دادن اینهمه کامنت و رسیدگی به سوالا واقعا سخته😢✨

میدوستمت و خسته نباشییین😂♥️♥️

حظپشخشد✨✨✨✨😂👋

RM. kiute.ARMY

جونز جونز اوف یعس بیبی😂

اینجا آخرین ایستگاهه😂

منم میدوستمت لاو سلامت باشی همیشههه*0*

Merey
۰۹ تیر ۰۲:۳۶

کیوتییییییی اینم دانلود کردمممم خیلی خفن بنظر میرسهههههه😂✨✨

میگم من بازی تاریک هم دان کردم ولی فصل اولش دان نمیشد و فقط فول پارت فصل دوم دانلود شد میشه بگی چرا؟؟

مخاستم اونجا بپرسم ولی مث اینکه کامنتا بسته بود☹️💔

ب هر حال نشپحششپخطسته✨✨✨✨

بازم غبار جادویی و میرِی می‌رود😂❤️

تا بازم دانلود کنه🤣🤣🤣❤️

RM. kiute.ARMY

ماهم فکر میکردیم خفنه😂 از الان تسلیت میگم بهت😂
فصل اول نمیشه؟؟
https://uupload.ir/view/93o_fd4w_dark_game_se_1_-_full_part.pdf/
فصل اول*^*
𝐒𝐡𝐚𝐝𝐨𝐰 ..
۳۰ خرداد ۱۹:۵۰

*لبخند ملیح*

*کمی ملیح تر*

*پتو کشیدن روی خود*

*لبخند ملیح هنو هس*

*کمی ملیح تر*

*فوش به جد و آباد این زندگی*

*خنده ی هیستریکی*

*سکوت مطلق*

*فرار از سایت*

*لف د لایف*

*نزدیییییییکم بیاین جیغ میزنممممممم* 

RM. kiute.ARMY

بزارین فقط بخندم😂
Benzella
۲۷ خرداد ۰۵:۰۷

لاو چنل تلگرام ندارین؟؟💜🖇

RM. kiute.ARMY

نه جیگری🥺💜
ATENA💝BANGTEN
۱۹ خرداد ۱۴:۳۹

اولین فیکی که اشکمو در آورد من جرئت ندارم بازم بخونمش..

RM. kiute.ARMY

من سرش گوشه اتاقم با لبخند و بغض سگ نشسته بودم و خزه میبستم:")
می اگین ...
۱۹ خرداد ۱۳:۰۳

دلم میخواد ایتو رو گروگان بگیرم ی هفته ای تا اتاقم ببندمش بش تایم برا فک کردن بدم و اخر هفته ازش ده تا فول پارت بکشم بیرون و دل جماعتی از ریدرا رو شاد کنم.

برا هماهنگی بیشتر تماس بگیرین😂

خدایی چرا انقد جیگر مینویسه این بشر

RM. kiute.ARMY

الان خاطر خواه پیدا میکنی ناجور😂😂😂
شماره کارت میدی؟😂
سوال منم همینه:")
ELID
۲۲ ارديبهشت ۰۲:۳۰

اخر شبی گریه کردما

ای رایتر ظالم

دستم بهت برسه فقط

به ساطور طغرل قسم....

قسم....

قسم....

قسم....

قسم....

بالش روی تختتو جا خدت تیک تیک میکنم :)

هق دلم نمیاد رایترا رو بکشم 

RM. kiute.ARMY

رایتر گنا داره استعداد خالصه ناکام میشه ها😂
hasti_a writer
۲۲ ارديبهشت ۰۱:۲۲

69 امین کامنت ام . 

 

ععععععع

اعلام بدارم نخوندم هنوز 

یه جوریم که نمیخوام هیچکودوم بمیرن ولی هرجور فکر میکنم تهیونگ میمیره ولی احتمال اینکه جونگ کوک بمیره کمتره ..

تهیونگا میمردی فضولی نمیکردی ؟ اگه فضولی نکرده بودی کلا تو یه شات همه چیز به خیر و خوشی تموم میشد ! 

برم بخونم بیام .. میدونم قراره بی برگ شم 

 

افسرده گشتم 

برای اولین بار بعد از خوندن یه فیک اون پوچی معروف رو حس کردم ...

فیکتو میخونم از خودم نا امید میشم 

میدونی هیچگونه کلیشه ای توش نبود . یعنی یه سری کلیشه ها هست که ذهنم میخواست ادامه شات رو پیشبینی کنه ولی یهو میزدی زیر همه چیز و من برگام میریخت 

اون حرفا و نقل قول ها کلا خیلی خوب و به موقع بود یکم وقت لازم دارم اونا رو حضم کنم مخصوصا اون بیلگه رو 

روون بود و اتفاقات یا گفتمان های اضافه نداشت . یه بخشایی رو میذاشتی ذهن خودمون پیش ببره و یه کاری میکردی که آدم خودش میتونست اون حرفا رو تصور کنه به جای اینکه بنویسیشون 

 

فقط یه سوالی برام پیش اومده 

نویسنده اگه ناراحت نمیشی بگو چند سالته 

 

ندای درون : این آدمی که میبینید اومده یه ساعت حرف میزنه .. فردا امتحان شیمی داره با یه امتحان دیگه که اگه هر کدوم رو بد بده به معنای واقعی کلمه کونش پاره میشه . اما :| حالا بگین من با این آدم چه کنم ؟؟ آیا کتک حق او نیست ؟

( تازه میخوام برم old love ام بخونم کامنت بدم کجاشو دیدی )

 

 

RM. kiute.ARMY

برو بخون بچه😂 شیمی با ادم شوخی ندارهاااا😂
نزنش گنا داره😂

این سه شاتی معنایه منطق و زندگی بود.
jimi
۲۲ ارديبهشت ۰۰:۵۶

منی که مث خر دارم عر میزنممم....

RM. kiute.ARMY

دور از جون*^*
Fargol
۲۱ ارديبهشت ۲۳:۴۱

یعنی چی یعنی چییییی یعنی چی سد اند  تهیونگ مثلاً روانشناسه همون چاقو رو می‌برد دیگه من نمی‌دونم میخواست بره چیکار کنهههههه حداقل یکی دوسش داشت یعنی چی بکشههههههه یعنی چی آخههههههه دوس ندالم ددی جونمممم تو یه چیزی بوگوووووو

RM. kiute.ARMY

درحقیقت باورش سخته اما این سه شاتی نهایت منطق و چرخ روزگار بود
Kauo sheka
۲۱ ارديبهشت ۲۱:۵۹

من لعنتی طاقت همچین پایانی نداشتم 🥺🥺

RM. kiute.ARMY

من فکر کردم باهم به خوبی و خوشی زندگی میکنن:")
اما واقعیت همین پایان منظقیه
Kauo sheka
۲۱ ارديبهشت ۲۱:۵۵

داستان و قلم عالی حرف نداشت ،امیدوارم ،فیکای بیشتری از ایتو بانو بخونم 🤩🤩🤩

RM. kiute.ARMY

موافقم باهات!
ایتو مرز های کلیشه رو شکست
Kauo sheka
۲۱ ارديبهشت ۲۱:۵۲

این لعنتی عالی بود و درد ناک 😶

کاش می نوشتین سد انده ،حتی الان هم که دارم نظرم می نویسم اشکم بند نیومد این اولین سد اندی که خوندم چون هیچ وقت نمی خونم ،حتی تا خط آخرم منتظر بودم جونگ کوک زنده شه😭😭

RM. kiute.ARMY

اخ قبول دارم حرفتو ناجور:")
هی اون قسمت اول که اسماتش بود چلو چشمم رژه میرفت...
منم منتظر بودم اما با آزیر پلیس خراب شد:)
M
۲۱ ارديبهشت ۲۱:۳۵

حالم رو گرفت خیلی بد حالم رو گرفت 

RM. kiute.ARMY

چرا با دوتا اکانت میای:"(؟
مهدی
۲۱ ارديبهشت ۲۱:۲۵

من خیلی از این وانشات خوشم می اومد 

ولی وقتی شات سوم رو خوندم تا چند دقیقه هنگ کردم 

آخرش خوب نبود 

البته به نظر من 

شاید دیگران از پایان این وانشات خوششون اومده باشه 

RM. kiute.ARMY

نه خوششون نمیومده:")
البته به نظر من...یه پایان تلخ بهتر از یه تلخیه بی پایانه:")
شخصیت جونگ کوک واقعا هم دلهره اور بود و هم مظلوم...
C͓̽o͓̽t͓̽t͓̽o͓̽n͓̽.͓̽C͓̽a͓̽n͓̽d͓̽y͓̽ . ͓̽F͓̽U͓̽C͓̽K͓̽E͓̽R͓̽
۲۱ ارديبهشت ۲۰:۴۰

اخجون این امد...

 

RM. kiute.ARMY

عاره...
parmidaw_sh
۲۱ ارديبهشت ۰۴:۱۳

میگما ینی از ۲۲ ام به بعد دیگه فیکا اپ نمیشن؟:/ 

دد این کار و با من نکن:/

RM. kiute.ARMY

نه اپ میشه نظرات بسته اس*^*
Fargol
۲۱ ارديبهشت ۰۱:۱۱

وایی شات سهههههه ددی چان دقت کردی فعلا دوتا وانشات داره تو سایت آپ میشه تو جفتشم آدم دلش برای تهیونگ کباب میشه.... نویسنده زودتر بنویسید منه بدبخت امروز دارم دست خالی از سایت میرم بیرون ✋

 

RM. kiute.ARMY

اره اره😂 لاو ات گلنس و این😂😂
اخی😂😂
ولی حضرت عباسی تهیونگ یه مظلوم ددیه:")
Hasti...v
۲۰ ارديبهشت ۲۰:۳۲

عررررررررررررررر قسمت بعدش کی میادددددد

جان مادرت بگو من نمیتونم 

میخوامشششششششششششش

عالی بود 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

RM. kiute.ARMY

امروز ساعت هشت دم در سایت وایسا*^*
Itu Hide
۲۰ ارديبهشت ۲۰:۲۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

***********************************************

خب ددی اینم از شات سوم☝🏻💞

همون طور که سر در سایت زده شده ایام گل امتحانات رسیده🥲واسه همین گفتم تا چند ساعت وقت دارم شات آخرم بنویسم که نمونه تو امتحانات🥲🤕

حتماااا نظرات خوشگلتونو برام اینجا یا توی لینک ناشناسی که توی کانالم گذاشتم بذارین و بهم انرژی بدین که بلکه منم بتونم بعد امتحانا با بدنی له و لورده کامبک بدم🥲😂💕💕

RM. kiute.ARMY

ای من فدای دستت برم ایتو جونم*^*
الهی عزیزدلم:"( موفق باشی لاو:"(
الان چند شاتیت روی هم میشه 60...70 ص میشه مینی فیک*^*

ریدرا
hasti_a writer
۲۰ ارديبهشت ۱۷:۵۹

67 امین کامنت ام 

 

نویسندههه 

پشماااامم

اولش که خواستم بخونم گفتم یه وانشاته که فقط اسماته و یکم شکنجه است بعدش ام عاشق هم میشن و تمام 

الان بی کرک و پر گشتم همین الان دارم ژانر روانشناسی رو میبینم 

یعنی قشنگ معلومه چقد براش فکر کردی .. یا رفتی جایی خوندی راجبش . حالا نمیدونم ! 

بعد این اصلا غیر منطقی نیست و کاملا با عقلت جور در میاد ! 

اصولا فیکایی که ازت خوندم و الان یادم میاد اینجوری نیست که یهو از فضا یه چیزی ظاهر شه ! داستانت منطقی پیش میره 

 

من خودم غرق گشتم در این چند شاتی یه جوری بودم که انگار تو اون قفس افتاده بودم یه قاتل ام جلوم ..

بعد یه حالتی داره انگار وجدانی صدای درونی چیزی ام ! چون من که الان تو اون شرایط 4 ساعت تموم نشستم اونجا که فقط دارم میخونم ! بعد میگم نخوووور ! اون آبو نخووووررر ! از اون طرف فکر میکنم چقد باید گشنه باشم تو اون شرایط میگم خب الان این میخوره ! مثلا یکم داشت میومد جلو قفس گفتم با احتیاط برو جلو الان میخورتت ها !! 

 

میخوام دوباره بخونم این دوتا پارت رو 

خیلی بهم حال داد . مرسی ازت نویسنده جان 

 

کیوتی اون روز اومده بودم تو سایت دنبال این پست میگشتم نبود بعد طبق تجربه قبلی گفتم ای جاااان پارت جدید به زودی میاد یا مثلا اون روز دنبال old love بودم که کامنت بدم و اینا بعد دیدم نیست دوباره ذوووق کردم که پارت جدید داریم ! 

ندای درون : امروز خیلی فشار روش بوده هنگ کرده 

 

RM. kiute.ARMY

باهات مثل چی موافقم:")
منم وسطاش داد و بیداد میکردم:"|

الهی😂😂😂آره
هق...درک میکنم:")
Seti
۲۰ ارديبهشت ۱۳:۵۴

اره بابا این کوکمین شیپر خائن منو سایید هى وسوسه میکنه برو کوکمین بخون والى کى گوش میده😂😂😂😂من فیک هرچى باشه هرکاپلى باشه فق توش ویکوک یا کوکوى باشه کافیه😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

جووووووووووووووون که اینطورر😂😂😂
من همه رو وسوسه میکنم نامکوک شیپ کنن😂😂
M
۲۰ ارديبهشت ۱۱:۵۰

زمان زیادی از گذاشتن شات دوم نمیگذره 

اما فیک این قدر خوفناکه که نمیشه صبر کرد 

شات سوم لطفا 

RM. kiute.ARMY

دقیقا!!!
یه حس ناب داره:")
jimi
۲۰ ارديبهشت ۱۱:۱۸

دم ...........بازدم .......... واییییییی خیلی خفنه 

 

RM. kiute.ARMY

جووووووون😂😂😂
Farhane
۲۰ ارديبهشت ۰۰:۵۰

سلام ... خوبین؟ خوشین؟ رو به رشدین؟

میدونم اصن ربطی نداره و بابتش عذر خواهی هم میکنم ولی چون دیدم هر از گاهی فیک از گروه های دیگ میزارین گفتم ازتون بخام فیک My kingdom is my bed  رو هم بزارین لطفن...

بازم ببخشیدددددددد....

ولی پلیز بزارینش ممنون میشم... 

تنکص ادمینان گرامی...

بازم ببخشید ...

RM. kiute.ARMY

نه ایرادی نداره عزیزدلم راحت باش*^*
وای این....:") کاپل اکسوشو خوندم...
اگه نویسنده اجازه داد چشم*^*
مارنی
۱۹ ارديبهشت ۲۳:۳۶

تا اینجا جدا عالی بوده امیدوارم با انگیزه دامه بدی :)

RM. kiute.ARMY

مرسی لاوم*^*
Kauo sheka
۱۹ ارديبهشت ۲۲:۵۵

یه دوست عزیزی پرسیده بود اسم آهنگ پارت اول چیه ؟!

اسمش بک تو بلک از Amy WineHouse که هم بیانسه و هم رضا یزدانی (سوفی و دیوانه ) خوندنش 

RM. kiute.ARMY

واو!!!!
اسم آهنگ
Kauo sheka
۱۹ ارديبهشت ۲۲:۴۳

همین الان فهمیدم اگه یه سایکو مثل جونگ کوک فیک بخواد منو بدزده ،من مشکلی ندارم ...

کسی نبود 😶

RM. kiute.ARMY

حاجی خود من دنبال همچین چیزی ام منتها نیس:|
Kauo sheka
۱۹ ارديبهشت ۲۲:۴۲

اوه خدا شات دوم عالی بود اونجا که با هم سوال و جواب می کردن خیلی دوست داشتم ،دلم می خواست تموم نشه 😶

عالی بود عااااااالللللللللیییییییی 😍🤩 

RM. kiute.ARMY

حال کردیا شیطون😂
Kauo sheka
۱۹ ارديبهشت ۲۲:۰۵

با یک حرکت انتحاری جلو موهامو بنفش کردم 😁

خوبه حالا این فتو تیزر بود 😶

RM. kiute.ARMY

فایتیییینگ😂😂😂ننه من میگه رفتی خونه شوهرت:|
اره والا:/
کامبک قراره چی بشه...
مهدی
۱۹ ارديبهشت ۲۱:۱۱

چرا همیشه سر جاهای حساس تموم میشه 

شات سوم 

لطفا

زودتر 

 

RM. kiute.ARMY

لذتش به همینه عزیزدلم😂
Vkook. Darya
۱۹ ارديبهشت ۲۰:۵۳

ععررررر اومدممم 

بزار عررر بزنممم این فیک ورای باور منههههه 

RM. kiute.ARMY

وایییییییییییی عرههههههههههه دریااااااااااااااااا
Mia Kim
۱۹ ارديبهشت ۲۰:۴۷

لامصب بنویس که بد جایی قطع کردی اییی قلبممم

RM. kiute.ARMY

باطریش ضعیفه:")
Kauo sheka
۱۹ ارديبهشت ۲۰:۳۳

امروز دوباره سکته کردم 

یه بار وقتی فوتو تیزر رو دیدم و با موهاشون به ف ا ک رفتم 🤤

یه بارم سر دیدن شات دوم  دیدم 😁

RM. kiute.ARMY

اخ بمیرم اتک دوجانبه شد ک😂😂😂
Mia Kim
۱۹ ارديبهشت ۲۰:۳۱

نویسنده پارت دو رو نداده بودی انگار تو همون قفس می مردم🤣🤣🤣💔💔💔

RM. kiute.ARMY

وای منم حس و حالشو داشتم:/
Kauo sheka
۱۹ ارديبهشت ۲۰:۲۹

ددی 

اگه هفت بیاری پاس می کنی 

تا حالا اینقدر عدد هفت برام مهم نبوده 

هفت 

هفت 

هفت 

هفت 

RM. kiute.ARMY

عه!!!
جوووووووون بابا عدد شانسمه😂
^^ Yui.vkook.tae.....سکینه کیوتی خشن :| ✨✨
۱۹ ارديبهشت ۱۲:۴۱

*^* ک..کوکوی...ق..قلبم...................

RM. kiute.ARMY

نفس عمیق:")
Blue
۱۹ ارديبهشت ۱۱:۴۴

یاابلفضل، سد انده یا هپی؟شات اولش رو تموم گردم یاد مانگای کلینگ استاکینگ افتادمممم...رفتار های کوک کپی سانگ وو بود،  پرهایم

RM. kiute.ARMY

نه هپیه دونت ووری😂
اهان اره اون مانگاا!!!
Army
۱۹ ارديبهشت ۱۰:۴۴

چجوری میشه متنشو اورود و خوند؟

RM. kiute.ARMY

با دانلود*^*
🍁uniqo🍁 san🍁
۱۹ ارديبهشت ۰۸:۴۴

اصن با روح و روانم بازی میشه وقتی میبینم این همه فیک ویکوک خوب هست ولی من نمت بخونم 

چون اونقدر خرم که نمیتونم ویکوک شیپ کنم و بهش حساسیت دارمممممممممممممممم 

ای توف توی این زندگی-__-

توف د لایف-_-

RM. kiute.ARMY

میخوای یکی رو پیشنهاد بدم؟*^*
🍁uniqo🍁 san🍁
۱۹ ارديبهشت ۰۸:۴۱

ددیییییییییییییییییییییییییییییییی8-8

 

دلم تنگ شده بوووووووووووووووووووووووود

ایح...

کی میشه امتحانات و کنکور و همه اینا جمع شه بره ما یه نفس بکشیم :")

خودت خوبی؟*^*

RM. kiute.ARMY

منمممممممممممممم دلممممممممم تنگگگگگگگگگ شده بوووووووود*0*

ان شا الله:")
عالی ام تو خوبی؟
Black pink 🌹Jennie 🌹
۱۸ ارديبهشت ۲۳:۵۱

چ عکس لامصبی 

آدم گیر میکنه روش 

RM. kiute.ARMY

دقیقا:")))
Sita
۱۸ ارديبهشت ۲۲:۳۳

پارت بعدی تولوخوداااااااااا

RM. kiute.ARMY

منم میخوام:")
BTS
۱۸ ارديبهشت ۲۱:۱۰

شات بعدیشم بزارین. من همه چی میخونم وقتی هم میبینم محدودیت سنی داره بیشتر فوضول میشم 😁😁😁😁

بای بای بای 😘⁦❤️⁩😘

RM. kiute.ARMY

اره اره ناموسا😂
jin
۱۸ ارديبهشت ۲۰:۵۹

های .....

خعلی گود فق شات دومش کی میاد !!

ژانراش خعلی خفنع ^•-•^

RM. kiute.ARMY

موافقم*^*
Seti
۱۸ ارديبهشت ۱۹:۲۷

عه توام کوکوى شیپ میکنى😂😁

من هرچى مربوط به وى و کوکى باشه شیپ میکنم😐😂حتى به غلط

(وجدان:اره انقد ویکوک شیپ کن فردا صفر بگیرى سر امتحان)

اه ددى دیدى حضورى شدیم😢😢😢😢

RM. kiute.ARMY

اره باو😂* چی شیپ نمیکند...*
وای جرر وجدانت کوکمین شیپره؟😂
:)
Kookmin.v
۱۸ ارديبهشت ۱۹:۰۸

فاک کوکوی:">>>>

یاد وانشات مسجد افتادم😂😂

نکنه کوک بخونه اینارو:")😂😂

ددی خوناشامیه یا فقط پوسترش انقد خوشگل میزنه تو چش؟:")

RM. kiute.ARMY

بابا پسرا میدونن ما چقدر متوهمیم منتها با لبخند ملیح به ماها نگاه میکنن😂
نه بخون:")
Saanaa
۱۸ ارديبهشت ۱۸:۴۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

همون ک داخلش بود😐👐

کوک قبل *** پلی کرد...

اهنگ وجود خارجی داره اصن؟؟😐

RM. kiute.ARMY

اهان اون:|
یه تیکه اشو بزن تو گوگل میاره😂
Asal 💜❤️🌹
۱۸ ارديبهشت ۱۸:۲۷

آی هو تیری کواسشن . اولی اینکه فیک درخواستی قبول می کنین یعنی اسمش رو بگم پیدا می کنین بعد دومی هم اینکه کجا باید درخواست بدم سومی هم اینکه مثلا چند وقت طول میکشه تا پیداش کنید و بزارینش ؟

RM. kiute.ARMY

اولی:در صورتی که گذاشتن البته*^*
دومی: هرجا بده حله البته شاید بعد کنکور یه پست بزاریم*0*
سومی:بستگی داره نویسنده یا مخاطب بزاره یا نه*^*
Vkook. Darya
۱۸ ارديبهشت ۱۸:۲۱

احساس میکنم دارم خواب میبینم ..

کوکوی .. با این ژانر .. با این پوستر ..

اصلا مگه میشهههههه

RM. kiute.ARMY

بیا بغلم آبجی:")
Kauo sheka
۱۸ ارديبهشت ۱۷:۳۲

هی می خوام پیام ندهم نمیشه راستی ددی اسمت تو یکی از کامنت های قدیمی زیر یه پست خیلی قدیمی دیدم ،فقط خواستم بگم دوست نداری بری پاکش کنی 

RM. kiute.ARMY

اون پست ویکی پدیاست بزار مردم راحت باشن😂
Kauo sheka
۱۸ ارديبهشت ۱۷:۳۰

امروز حوزه ی امتحان نهایی رو مشخص کردن یه سر به بدختیم گریه کردم و بعدش نشستم حساب می کنم کدوم درس هارو بخونم هفت میارم 😶😶🤧🤧🤣

RM. kiute.ARMY

از خونه ما حوزه ام خیلی دوره:")
هفت؟حالا چرا هفت؟😂
من فیزیکو برای پاس میخونم:")
Kauo sheka
۱۸ ارديبهشت ۱۷:۲۵

ددی دندون تیز دوست داری ؟😈

دندون های من از اولین دندون بزرگ سمت چپ به بعد و پایین کلا تیزه به اصطلاح دکتر دندون پزشکی کله قندی 😶

دکتره گفت یا همه ی دندون هاتو تیز کن یا همشو صاف کن ،از اون جایی که دندونام کوچولو می خوام همه رو تیز کنم البته بعد از درآوردن کامل دندون عقلم 😶

RM. kiute.ARMY

خوناشام دوست ندارم😂
وای:|
عجب:|
C͓̽o͓̽t͓̽t͓̽o͓̽n͓̽.͓̽C͓̽a͓̽n͓̽d͓̽y͓̽ . ͓̽F͓̽U͓̽C͓̽K͓̽E͓̽R͓̽
۱۸ ارديبهشت ۱۷:۱۴

نه سوییتی انقدام دارک نبود ول کاورش یکم چیز نیس احیانن؟

RM. kiute.ARMY

یکم چیز؟😂😂
💫𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-
۱۸ ارديبهشت ۱۷:۱۰

تو که میتونی بخونی

RM. kiute.ARMY

هم روزه ام هم وقت ندارم😂😂
💫𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-
۱۸ ارديبهشت ۱۶:۵۹

اخهههههههههههه میخواممممممممممممم

RM. kiute.ARMY

منممممممممممم میخوامممممممممممممم😂
Tania
۱۸ ارديبهشت ۱۴:۵۷

چه روزهای آپ میشه؟؟

یادم رفت بپرسم😁😅

RM. kiute.ARMY

والا نمیدونم از سر موقع میاد😂
Tania
۱۸ ارديبهشت ۱۴:۵۵

واو . حس میکنم در حین اینکه ته دلم رو خالی کرد باعق شد واقعا ازش لذت ببرم ...

مشتاقانه منتظر ادامشم😉

RM. kiute.ARMY

واقعااااااا؟*^*
Yasiiii
۱۸ ارديبهشت ۱۳:۴۶

سلاممم

هپی انده؟

واییی کاورشششش منو کشت

عررر شات دو رو هم میخواممم

RM. kiute.ARMY

*خود را به در و دیوار کوباندن*
Taehyung
۱۸ ارديبهشت ۱۳:۱۴

یعنییییییی واده فاااااااااککک اخههههه چرا ادمو شکنجه روحی. می دید کی شاتتت دوم هم میادد واییی خیلی خوب بوددد نویسنده لطفا شات دوم هم زود بزار لطفاااااااااتولوخدا باسه بزار دیگه 😣😣😅🌹🌹

 

 

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

باید ببینیم چقدر کشته میدید😂
Seti
۱۸ ارديبهشت ۱۲:۴۰

ددیییى نگو که پیاممو تایید نکردى اولین نفر بودممم کههه چرا نیستتت😐😭😭😭😭💔

ددى قهر کنم؟

RM. kiute.ARMY

تو مرام ما تایید نکردن نیس مگر اینکه حاوی فرست و سکند باشه:/
آ آ آ😂
🍁uniqo🍁 san🍁
۱۸ ارديبهشت ۱۱:۵۴

قالب جدید چوکاهههههههههههههههههههههههههههههههه

 

چه خبراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

RM. kiute.ARMY

یونیکوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو*0*

سلامتیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
ati
۱۸ ارديبهشت ۱۱:۳۸

مثنیننثنقنقنبتبنپبپزپزدبنقپب

عرررر خیلی خوب بود

RM. kiute.ARMY

تعمهعینغفیتقیتفب
kim sara
۱۸ ارديبهشت ۱۰:۳۰

هیچوقت رنج سنی رو نفهمیدم..........

 

 

 

 

 

شاید چون اصولا به هیچ جام نیست😐😂

RM. kiute.ARMY

دقیقا همینه دلیلش😂
Jk
۱۸ ارديبهشت ۱۰:۱۵

پوسترش برا کشتن من کافیه🙂🔪

RM. kiute.ARMY

موافقم:")
مهدی
۱۸ ارديبهشت ۰۵:۰۴

پارت بعدی 

نمیشه صبر کرد 

فیک خیلی مخوفه 

 

RM. kiute.ARMY

باهت موافقم ناجور!!
Seti
۱۸ ارديبهشت ۰۱:۵۸

ددى عشقم😂الهى من فدات شم صدامو از کجا شنیدى کوکوى گذاشتى

الهى ارمى بمب پیدا کنى از رو زمین😂😂😂😂فداى ددى

RM. kiute.ARMY

من به دل همه این جمع نورانی وصلم😂😂😂
خدا از کوکوی شیپری کمت نکنه نفس نوکرتم😂
Fargol
۱۸ ارديبهشت ۰۱:۲۷
وای وای وایییی پوسترششش من آب قند موخواممممم ممنونم که کوکوی نوشتی این چند روز همش ویکوک خوندم کوکوی میبره الان اونو😂😂😂

RM. kiute.ARMY

این کوک تو پوستر برای کامبک لطفا😂 اشکال نداره همین بنفششم خوبه
BTS
۱۸ ارديبهشت ۰۰:۴۴

لطفا بعدشو زود تر بزارررررررررر

RM. kiute.ARMY

چش*^*
M
۱۸ ارديبهشت ۰۰:۲۳

قشنگ بود 

لطفا پارت بعدی رو زودتر بزار

RM. kiute.ARMY

چش*^*
. ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ
۱۷ ارديبهشت ۲۳:۲۴

یکی منو بگیره الان از شدت هاتی پوستر غش میکنممم😂😱😱😱

RM. kiute.ARMY

من ک زاییدم😂
Saanaa
۱۷ ارديبهشت ۲۳:۰۱

اسم اهنگ رو میگید..😐👐

RM. kiute.ARMY

کدوم اهنگ؟*^*
Saanaa
۱۷ ارديبهشت ۲۲:۴۲

عاشق فیک و وانشاتای روانشانسی ام*0* 

و امپرگ البت .. ربطی نداره ب این ولی گفتم بدونید:| 

اصن خوشم میاد درد میکشن😐👐

RM. kiute.ARMY

جررررررررررررررررر😂😂😂
منم خوشم میاد اما درد کشیدن نه😂 مثلا باتم درد بکشه بعد ی ددی سافت پیدا بشه با خودش ببرتش:")
Mahdis (سکینه خفن😎🖕)
۱۷ ارديبهشت ۲۲:۳۹

من ک مردم😎💜😭✌

 

RM. kiute.ARMY

کی زنده است؟😂
Kauo sheka
۱۷ ارديبهشت ۲۲:۲۴

هولی ست خیلی بد جایی تموم شد لعنتی من نمی تونم دووم بیارم لطفا پارت بعدی 

احساس می کنم خودم تو قفس گیر افتادم 😶

RM. kiute.ARMY

عه؟ پس خوب شد هنو نخوندم😂
(Fatereh(mini
۱۷ ارديبهشت ۲۲:۱۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** **** **** ** **** ****

RM. kiute.ARMY

این بازی کثیف رو از سایت برداشتم😂
الیسا
۱۷ ارديبهشت ۲۱:۵۷
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

***** **** *** ***

گمشم برم بخونمش ولی از الان بگماااا من شات دوم میخوام🤣😘

RM. kiute.ARMY

کیه ک نخواد😂 منتها بساط این بازی کثیف فرست و سکند جمع شده😂
یک عدد آواره 🔪😐
۱۷ ارديبهشت ۲۱:۵۰

ددی ?! وان وی کراش کجا بید ?! من نتانستم بیابمش ... میشه برام بیابیش ....😐💗

RM. kiute.ARMY

بله الان😂
http://fazayihaa.blog.ir/post/688
TINA
۱۷ ارديبهشت ۲۱:۵۰

خییلی خوب بود

 

RM. kiute.ARMY

بلی بلی*^*
C͓̽o͓̽t͓̽t͓̽o͓̽n͓̽.͓̽C͓̽a͓̽n͓̽d͓̽y͓̽ . ͓̽F͓̽U͓̽C͓̽K͓̽E͓̽R͓̽
۱۷ ارديبهشت ۲۱:۴۴

شتت فک کنم شب باید پیشه مامانم بخابم...البته اگ بابام بزاره:|

#ب_ این_ امگای_ بیچاره_رجم_ کنید_خاهشن

RM. kiute.ARMY

انقدر دارک بود؟
Rokajaki
۱۷ ارديبهشت ۲۱:۴۴

وااای پوسترووووووووو ژانروووووووو من تو هوام*_*😂😂😂

RM. kiute.ARMY

می تو:")
.Rooni Am.Namkookv:)
۱۷ ارديبهشت ۲۱:۲۷

اوف .... اصن من فقط کوکوی ببینم دیگه هیچی نمیبینم 

*-*

نه ژانر دیگه مهمه ...

نه محدودیت سنی....

 

RM. kiute.ARMY

منم دنیا جلو چشمام سیاه میشه😂
𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑎𝑛𝑎
۱۷ ارديبهشت ۲۱:۰۲

برگامممممممممممممممممممممممممممممم

 

این خوده مرگهههههههههههههههه 

عزرائیل اینو ببینه خودش میمیره 

 

هق :) 

RM. kiute.ARMY

خود ازرائیل داداش تو پی وی از من فیک میگیره:")
آیسی پیشولی کیوت :) (دیس ایز ج ح یونو؟)
۱۷ ارديبهشت ۲۰:۳۶

به به

برم تو کارش:)

از دارک و کوکوی و اسمات خیلی خوشم میاد *-*

RM. kiute.ARMY

منم همین طوووووور*^*
aida
۱۷ ارديبهشت ۲۰:۲۵

دلم برای فیک های جدیتر تنگ شده بود😅😅

البته اون طنز ها هم عالیه😊💜💜💜

ولی این کوکویههههههههههه عررررررررررر 

مرسییییییییییییییی😭😭❤💜❤💜

RM. kiute.ARMY

خواهشیااااااااات لاومممممم*0*
Kauo sheka
۱۷ ارديبهشت ۲۰:۲۱

آقا  اگه می خواین خر ذوقم کنید بهم بگین چرا امروز اینقدر هوا خوبه و همه چی روبه را فکر کنم دارم می میرم 🤤😁⚰️🤲

RM. kiute.ARMY

افتاب از مغرب طلوع کرده برای همین😂
Mitsuha Teakook
۱۷ ارديبهشت ۲۰:۱۷

پوستر مرگه وایییییی🤧😯💀بریم بخونیم برینیم به خودمون خخخ

RM. kiute.ARMY

مننننننننننن غشششششششششش....دندونای کوک...
Princess of darkness
۱۷ ارديبهشت ۲۰:۰۶

ک...کوکوی؟این خوابه نه؟ 

RM. kiute.ARMY

نه:")
❄😔worldwide sakineh
۱۷ ارديبهشت ۲۰:۰۴

روانشناسییییی 

 

روانشناسیییییییی هققققققق 

من اسمات نخونم هیق 

RM. kiute.ARMY

رد کن لاو😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان