BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

طنز بی تی اس(XD)

۴۲ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
lalisa
۰۳ آبان ۲۰:۵۵

عالییی بوددددد😂😂 (من بعد سال ها اینو دیدم انقدر نتم ریده توی سال دو بار میام تو گوگل😂)ن حالا انقدرم ن مثال زدم😁

moon🌛 Child🌜

😂😂😂😂😂😂😂
Shing Shang Shoo
۱۸ شهریور ۲۲:۵۰

یاع‌یاع‌یاع

moon🌛 Child🌜

😅😂
ستایش
۲۷ تیر ۱۶:۵۲

عررررر

مچکنوهبفیکحاهبفی

واااااییی چقدر خندیدم خدایی، خدا واقعا خیرتون بده تو این شرایط کرونا با خوندن اینا ادم از استرسش کم میشه لاااو یوووووو♥♥♥♥♥

moon🌛 Child🌜

..
jungkook 021
۱۲ اسفند ۰۸:۵۴

چندتا از همین ها دارم (البته متفاوت) 

میارمشون رو ورد برات میفرستم 😍😍

 

البته من نمیدونم چه جوری بفرستم؟؟ 🙏🙏🙏

هِلپ می پلیز 

RM. kiute.ARMY

مرسی ازتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت عزیزم
اینجا آپلودش کن...بعد یه لینک میاد اون رو برام بفرست
jungkook 021
۱۰ اسفند ۰۸:۱۹

منم میخام تو مسابقه نویسندگی شرکت کنم 🙏🙏🙏

RM. kiute.ARMY

میتونی فیک بفرستی بزارم
اما متاسفانه مسابقه ندارم :(
jungkook 021
۰۹ اسفند ۱۴:۳۲

چرا دروغ میگی؟؟؟ 😭😭

پروف ددی این شکلی نیس 😔😔

 

 

 

 

 

اگه تو ددی هستی مکنه بکی کیه؟؟؟؟؟؟😮😮😮😮😕

RM. kiute.ARMY

:|



مکنه بکی فرزند منه دخترمه:)
jungkook 021
۰۷ اسفند ۱۴:۲۶

تو مکنه بکی هستی؟؟؟؟ 😕😕😕

RM. kiute.ARMY

نه ددی ام 😂😂
jungkook 021
۰۷ اسفند ۱۰:۴۲

عالی بود 😘💜😍😘😍💜😘

 

 

RM. kiute.ARMY

واییییی مرسی که دوسش داشتییییییییییی
Pari♡☆
۲۹ مرداد ۱۳:۴۲

عالی بود😂😂😂😂

آقا منم میخام بنویسم😢

 

RM. kiute.ARMY

ممنون....فعلا سایت به نویسنده نیاز نداره ولی حتما با آدمین صحبت میکنم شاید بخواد....می تونی توی مسابقه نویسندگی هم شرکت کنی🙂
kim Vista
۲۶ مرداد ۱۳:۳۰

الان میخای بخابی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

اکی برو بسلامت

Beyn Beake

اوهوم.....هااااییییییی😴😴😴
.
.
بای
kim Vista
۲۶ مرداد ۱۳:۲۴

عرررررررررررررررر

حرف از مرگو میر نزن جون ویستا

تنها نمیشی تو دوست داشتنی هستی ملت مریض که نیستن از دستت بدن که

فدات:)

Beyn Beake

😄😄😄😄😄
چشم...جون ویستا چرا؟جون لی سومان.
فعلا که ملت مریض نیستم ولی خب بعدشم ببینیم😌
.
.
هیونگ خوابم میاد من برم لالا باشه؟؟
kim Vista
۲۶ مرداد ۱۳:۱۷

خداروشکر که نناراحتی ازم

 

 

اوخی مام وضعیتمون همینه

فقط امیدوارم فراموشم نکنی چ برسه به بیشتر دوست داشتن:)

 

Beyn Beake

😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😘😘😘😘😘😘😘
.
.
پس انگار همدردیم هیونگ جونم😓😓😓
هیییییییی من حتی دوستای کلاس اولم هم یادمه(چندتا از دوست های پیش دبستانی هم همینطور) هیونگ اینو بدون حتی اگه دیگه تا ابد تورو نبینم هم باز تو ذهنم هستی تو قلبم هستی....قلب من جایی پر از آدم هایی مثل توعه...
من همه ی دوستام چه مجازی چه واقعی رو دوست دارم...گاهی اوقات جلوی دوستای واقعیم درباره ی شما حرف میزنم!من آدمی هستم که بدون داشتم دوست نمی تونم زندگی کنم.
.
.
روزی که تنها بشم یعنی مردم😶
kim Vista
۲۶ مرداد ۱۳:۰۵

منم دوست دارم

پس برا چی حس کردم ناراحتی ازم؟

هر چی تو دلته بگو عزیزم

 

فقط زیاد ندوستم چون از فردا خیلی کم میام وب عزیزم:)

Beyn Beake

من بیشتر دوست دارم....
میدونی یه اخلاق من اینه که هرچی بهم بگن یا هرکاری بکنن ناراحت نمیشم.نمیدونم خوبه یا نه؟...و الان هم و حتی قبلش هیچ ناراحتی ازت نداشتم هیونگ جونم....
.
.
اشکال نداره...اگه تو بری من تورو بیشتر میدوستم...چون میگن دوری و دوستی..
منم بعد از شروع مدرسه اصلا فکر نکنم بتونم بیام😓کلا گوشی و تبلت و لپ تاب رو ازم میگیرن😭
دلم براتون خیلی تنگ میشه😭😭
kim Vista
۲۶ مرداد ۱۳:۰۱

نخیر شیرین خانم

 

 

 

هیچی خوبم من فقط فکر کنم بد برداشت کردی من بهت فوش ندادم شوخیدم باهات همین

Beyn Beake

منم برام مهم نیست...
هیونگ هرچی بگه خوبه...حتی فحش هاشم قشنگه.😊
دوستت دارم هیونگ خوب من😁
kim Vista
۲۶ مرداد ۱۲:۵۸

عررررررررررررر

عسل دیوونم نکن دیگه

داری حالمو بد تر میکنیییییییییی

اه

Beyn Beake

چشم چشم...
.
.
می خوای فکم رو بدم یه فن روش بزنی حالت خوب شه؟؟؟
تو فقط بگو چیکار کنم😢
kim Vista
۲۶ مرداد ۱۲:۵۵

باشه نقطه نده

فقط معذرت خواهیمو قبول کن

حال بدم برا خودمه تقصیر تو نیست عسل

Beyn Beake

...🤐🤐
👍🏻
👎🏻
Kim Jisoo
۲۶ مرداد ۱۲:۵۴

هااااا؟؟؟

Beyn Beake

...🤐
Kim Jisoo
۲۶ مرداد ۱۲:۵۳

دیگه هیچی ////:

 

بعدم کاپله تا موقعی که تایید رسمی نشده پووووفم نیس

Beyn Beake


...
ای ام نقطه
kim Vista
۲۶ مرداد ۱۲:۵۲

معذرت میخام

من به کسای که دوسشون دارم فوش میدم خو

باشه دیگه دوست ندارم

Beyn Beake


...
ای ام نقطه
kim Vista
۲۶ مرداد ۱۲:۵۱

باشه 18سالم

حالم بده حرف مفت نزن عسلللللللل

Beyn Beake

هیونگ...
چیکار کنم حال بدت از بین بره...
اصلا من غلط کردم حرف زدم دیگه ساکت میشم...
اصلا نقطه میشم😓
.
.
.
.
.
.
Kim Jisoo
۲۶ مرداد ۱۲:۵۰

:////////

 

:////////

 

خب......خب.......خب دیگه چی ///:

Beyn Beake

دیگه هیچی😓
kim Vista
۲۶ مرداد ۱۲:۴۹

عسل غلط اضافی موقوف

هم تو سینگلی هم بهارم هم من

تفهیمه؟

Beyn Beake

هیونگگگگگ😭😭😭😭دقت کردی چقدر بهم فحش دادی؟😭😭😭😭
من که چیزی نگفتم...
شوخی کردم😭😭😭😭😭😭😭😭😭
kim Vista
۲۶ مرداد ۱۲:۴۷

چی من نه؟

Beyn Beake

خوب تو هجده سالتهههههههه😵😵😵😵😵😵😱😱😱😱😱😰😰😰😰
Kim Jisoo
۲۶ مرداد ۱۲:۴۵

اونا خیلیییییییییییی بیچارن خیلییییییییی

Beyn Beake

و حالا معرفی میکنم کاپل جدید بیان بکار😂😂🤣🤣
تا تو باشی دیگه فیک کاپلی نخونی😁
kim Vista
۲۶ مرداد ۱۲:۴۳

داری میگی من فیک مینویسم باید بدونم اینارو

منم میگم من با این سنم تازه دیشب فهمیدم

ازون موقع دارم عر میزنم

این کامنتمو بحذف خنگ من

Beyn Beake

واقعااااااااااا😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳
.
.
اوه مای ویستاااااااا توووووووووو نههههههههههههه.........
مای گاد😵
Kim Jisoo
۲۶ مرداد ۱۲:۴۲

////: نگو چارسوتونم به لرررزه میفته /////: اسم کاپله میشه بکار ////:

 

دلت واسه کیا میسوزه !؟

Beyn Beake

حالا فکر کن تو اینجوری شدی اونا چه جوری ان😅😅
.
.
اون بیچاره هایی که با نگاه کردناشون هم کاپل میشن😂😂
kim Vista
۲۶ مرداد ۱۲:۴۰

هیونگو مرضضضضضضضضضضض

 

میگم نگو نگو

هیونگ بدبختت تازه فهمیده اینارو

داره از دیشب عر میزنه

عرر

حذف کن ای لا مذهبو بعدا

Beyn Beake

چی رو حذف کنم؟؟؟
.
.
(دوباره خنگی دیشبم گل کرده میشه لطفا واضح توضیح بدی؟)
Kim Jisoo
۲۶ مرداد ۱۲:۳۷

نه عزیزم خراب نمیکنه :///

 

میدونم از کاپل بازی خوشت نمیاد

Beyn Beake

.
..
...
اره...فقط یه لحظه فکر کن بگن مثلا منو تو باهم کاپلیم😂😂😂چون با هم دوستیم🤣🤣🤣
.
.
دلم براشون میسوزه یه وقتایی😵
kim Vista
۲۶ مرداد ۱۲:۳۵

ها و درد

نگو از ایناااااااااااااااااا

من عصبانیتم خیلی بده خیلییییییییییییییی

Beyn Beake

اخ....هیونگگگگگگ
.
.
خب چیکار کنم.....وقتی فیک می خونی همین جوری این چیزا رو میفهمی....تازه من از قبلشم میدونستم.
بعدم تا اینا رو بلد نباشی که نمی تونی عین آدم فیک بنویسی...
من که فیک نویسم باید بلد باشم😑
Kim Jisoo
۲۶ مرداد ۱۲:۳۳

اره خیلیا اینجورین منم کاری بهشون ندارم -_-

هرکس بالاخره یه سلیقه ای داره :)))

Beyn Beake

امیدوارم این سلیقه دوستی‌مون رو خراب نکنه😊
راستش کلا با کاپلا مشکل دارم حتی کاپلای اکسو...
ولی چه میشه کرد از دست مغز منحرف من😅
kim Vista
۲۶ مرداد ۱۲:۳۲

عسلللللللللللللل.............................

Beyn Beake

هاااا😳😳😳😳
kim Vista
۲۶ مرداد ۱۲:۳۰

اخعی

نکن اذیت خودتو عسل خانم:(

 

حس میکنم داغون شدی

Beyn Beake

نه...یعنی زیاد نه.
.
.
هیچی بدتر این نبود که اون لی سومان عوضی بک و کای رو از کاپلاشون جدا کرد و فرستادشون رو اون سن کوفتی تا با یه سری بدبخت دیگه براش پول جمع کنن...
.
.
این انگار شهرک گانگنام کمش بود می خواد کل کشور رو بخره..............مرده شورت ببرن لی سومان😭😭😭😭😭
Kim Jisoo
۲۶ مرداد ۱۲:۲۹

ترجیح میدم ویکوک جیکوک یا جنلیسا بخونم اونا دیگه خیلیییی بده

Beyn Beake

نمی خوام بی احترامی کنم و امیدوارم ناراحت نشی....
ولی من اصلا از گروه های دختر خوشم نمیاد....برام جالب نیستن.
فقط آهنگ هاشون رو دوست دارم...واینکه بگن دخترا لزهستن یکم عجبیه......گی بودن قابل درک تره..
میفهمی ؟
kim Vista
۲۶ مرداد ۱۲:۲۷

پاشیدم عسل

ارام باش عزیزم ارام

ورژن دیشب بهتر بودا خخخخخخخخخخخخ

Beyn Beake

اره دیشب که پوکیده بودم اصلا.....قشنگ همون موقعی که وارد اینستا شدم دیدم لی پست گذاشت.
بیست دقه بعد چانیول لاو گذاشت.
بعدش هم تیزر انیمه تاعو😑
.
.
تازه تو توییتر هم کلی اتفاق دیگه افتاد😵
Kim Jisoo
۲۶ مرداد ۱۲:۲۱

من جیکوک خوندم خداشاهده تا یک ساعت به افق خیره بودم

Beyn Beake

یاااااااااااا
اگه خیلی کنجکاوی سکای بخون.....صد در صد بعد صفحه ی بیستمش تو دستشویی داری بالا میاری.

kim Vista
۲۶ مرداد ۱۲:۱۸

وای عسل پوکیدم

خوبی ؟

Beyn Beake

چی انتظار داری...
.
.
تازه بقیش مونده.....
کریس لباسش رو که واسه آخرین کنسرت پوشیده بود همراه با استایل کامل بفروش گذاشته.
انیمه زندگی تاعو بالاخره ساخته شد.
کریس با یکی از ایدول های دختر اس ام توی فرودگاه قرار گذاشته(نمیدونم فقط من دارم منحرف فکر میکنم یا شما هم اینجوری هستین)
شیومین توی سربازی یه هم اسم پیدا کرده.
دی او به عنوان سراشپز سه وعده غذای خوابگاه سربازی کارشو شروع میکنه...
موزیک ویدیوی شیپ بیست میلیونی شد.
آلبوم سچان رو دیروز اینقدر با دوستان اکسوال تو اسپاتیفای پلی کردیم که امروز رفت تو چارت پنچ تای اول...(باورم نمیشههههه🤩🤩🤩🤩🤩🤩)
توییتر رو پوکوندیم با همون دوستان...
.
.
.
.
و این هم بقیش.....البته یه ته مونده هم داره که حالا بعدا میگم یه وقت اذیت نشی😁
Kim Jisoo
۲۶ مرداد ۱۲:۱۰

اونی نفس بهم بی ادبیاتو یاد داده (-_-)

 

بابا من فیک میخونم

 

قهقهه چرا زدی ؟؟

Beyn Beake

......😑😐😶........
.
.
منم هم سن تو بودم واسه اولین بار فیک فوق اسمات سکای خوندم😅چنان هضمش سنگین بود که سه روز هیچی نخوردم...
.
.
الحق که مکنه ایی.....هیشی دست از سرم بردار فقط بچه......فضولی چقدر تو😑
kim Vista
۲۶ مرداد ۱۲:۰۹

جونم عسل

گریه نکن

عررررررررررررررررررررررر

Beyn Beake

وای خدا ویستاشی تو دیگه عر نزن به اندازه کافی دارن تو نماشا عر میزنن...
سرم درد گرفت اینهمه عر دیدم از دیشب تا حالا...
اخبار کیپاپ از ساعت هشت دیشب تا همین الان:
لی اومد کره...
پست گذاشت تو اینستا عکس میکروفن و گفت شروع...(کامبککککک🤩🤩🤩)
سایت اکسولیب اعلام کرد امروز قراره یه اتفاق خاص از اکسو ببینید.
کریس داره با اریانا گرنده یه پروژه مشترک میره.
تاعو دوست دختر کره ایی گرفته.
فن ها کشف کردن که دوربین فیلم برداری هارت فور یو(برنامه ایی که قبل سربازی شیومین ساخته شد به عنوان هدیه سربازی)توی عکس ها و فروشگاه ها داشته از سوهو فیلم میگرفته(ننه رفتتتتتت سربازییییییییییییییییییییی😭😭😭😭)
بک و کای قراره بعد تور تایلند برن دبی همراه گروه سوپر ام تا دیبو کنن.
.
.
.
.
واین بود گزیده ایی از خبر های این تایم😑😑😑😑😑😐😐😐😐😶😶😶😶😵😵😵😵😵🥴🥴🥴
Kim Jisoo
۲۶ مرداد ۱۲:۰۴

//////:

 

بی ادبیات من اصلا مو نداره دستام

توعم منو حرص نده

Beyn Beake

بی ادبیات😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
مطمئنی کلاس اول رو رد کردی؟؟؟؟اوکی اوکی تو راست میگی.
.
.
چشم به اندازه کافی دیروز این پشت رو تو قهقه زدم...چشم چشم ....کی بزرگ میشی اخه تو🤣
kim Vista
۲۶ مرداد ۱۰:۱۸

باشه هانی

میگم عسلم دیگه اذیت نکنت فدات:)

Beyn Beake

هیونگ😢😢😢😢😢😢😢😢
Kim Jisoo
۲۶ مرداد ۰۷:۰۷

باباااااا تو چقد کاپل حفظی من فقط کاپلای بی تی اس و بلک پینکو حفظم تازه تو کاپلای بی تی اسم چندتا تپق میزم ////:

Beyn Beake

.
.
لازم نکرده حفظ باشی......مکنه اینقدر منحرف اخه.....
اصلا نمیفهمم چرا باید مکنه کاپل حفظ باشه.....بچه تو رو چه به شیپ کردن...
من مشکلی با کپلا ندارم چون فقط اسم های قاطی شدشونه....اعضاشون رو بشناسی کاپلا خودش میاد
Kim Jisoo
۲۶ مرداد ۰۷:۰۵

://////

نه بیا و انگولم بکن :////

حرررصم میدی خوووو بعدشمممممم ویستااااااااا این منو حرص میده نه من اینو ://////

پای چپت چه بدمزه بووود ایییییی :////

Beyn Beake

میکنم.....
می خوای حرص نخور به من چه...
دست راست تو هم پر پشم بود🤣
kim Vista
۲۶ مرداد ۰۱:۳۱

من با همه چیو همه کس راحتم ایا:)

Beyn Beake

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
kim Vista
۲۶ مرداد ۰۱:۳۰

من اونیت نیستم

بله من باهوشم عزیزم

سعی کن بمن بری:)

Beyn Beake

چشم.....اونی هستی دیگه....فقط هیونگ صدات میکنم😁
kim Vista
۲۶ مرداد ۰۱:۳۰

من با میخ راحتمممممممممممممم

Beyn Beake

با سیخم راحتی آیا ؟؟؟
kim Vista
۲۶ مرداد ۰۱:۲۶

بعدشم حافظه طلایی دار من

اون بخابونم دهنش یود

نه بزنم

Beyn Beake

افرین افرین هیونگ با حافظه من...
خدا رو شکر....
یه با حافظه هم توی اونی هام پیدا شد
kim Vista
۲۶ مرداد ۰۱:۲۳

خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

 

خوب شناختیا...........

ولی هیونگ گفتنتو دوش دالم عزیزم

نیای وبم بقول هانیه وب من خار داره نیا توششششششششششششش

Beyn Beake

یاااااا...
هیونگ اینجوری نگو...
وبت خیلیم خوبه..
فقط اینکه تو اومدی اینجا...
اگه اینجوری پس وب من میخ داره
kim Vista
۲۶ مرداد ۰۱:۱۶

خخخخخخخخخخخخخخ

باشه با پا میزنم اما پای من دهن عسل دوست داره

یوقت دیدی خورد دهنت

خود دانی...........

Beyn Beake

به یاد بابا پنجنلی و دیالوگ طلاییش«بزنم دهنشششش»
.
.
.
وای خدااااا الان هیونگ دوباره می خواد بگه من بابا پنجنعلی ام
kim Vista
۲۶ مرداد ۰۱:۰۷

دیگه ازاین غلطا نکن

هیونگت کمربند مشکی تکواندو داره(و او به خود میبالد)

حخخخخخخخخخخخخخخخخخ

Beyn Beake

اییییی...
اشکال نداره...
من بسکتبال کار میکنم😄تو با لگد توپ بسکتبال رو بنداز تو سبد...
(مکنه بکی دوباره فیوز پرونده زنگ بزنین برق کار )😂
kim Vista
۲۶ مرداد ۰۱:۰۱

بچه پرو من حیوونممممممممممممممممممممممممممم

Beyn Beake

شبیه ایی......
.
.
.
.
.









غلط کردم همون فرشته خودمی😇
kim Vista
۲۶ مرداد ۰۰:۵۸

خخخخخخخ

تنبل نیستم عزیزم

دارم دعوا میکنم ای بابا

باشه صب کن

Beyn Beake

ایگووووووو
.
.
دارم یاد اون حیوونه تو کارتون زوتوپیا میوفتم که سه ساعت طول میکشید یه مهر رو بزنه...
کل ویدیو یک دقیقه هم نیستا😑
kim Vista
۲۶ مرداد ۰۰:۵۴

خخخخخخخخخخ

باشه میبینم

اع

Beyn Beake

زود باش دیگه😩😩😩😩😩😫😫😫😫😫
هیونگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ.......
تو واقعا تنبلیییییییی
پلی پلی😵
ایم دی🥴
kim Vista
۲۶ مرداد ۰۰:۴۸

یور ولکام عزیزم

بازم خواستی بگو:))))

Beyn Beake

یااااا
هیونگ دیدیش یا نه....
من حوصله ام سر رفتااااا
kim Vista
۲۶ مرداد ۰۰:۴۴

الان داری بمن میگی حرف مفت نزنممممممممممممممممم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عررررررررررررررررررررررررررررررررررر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شوخیدم نناراحت

Beyn Beake

واییییی نههههههههههه......
منظورم این بود که اول ببینش چون می خوام زود تر ری اکشنت رو ببینم😅😅
.
.
از دست تو هیونگ
kim Vista
۲۶ مرداد ۰۰:۴۲

من زندم کلا عزیزم....

Beyn Beake

اول ببین بعد حرف بزن....
kim Vista
۲۶ مرداد ۰۰:۳۸

چش عسلم:)

Beyn Beake

امیدوارم زنده بمونی😶هیونگم
kim Vista
۲۶ مرداد ۰۰:۳۲

عین ادم بگو برم خب

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

Beyn Beake

نه بابا راحت باش.....
اول برو ویدیو رو ببین بعد بخواب.لطفا.
.
.
تضمینی برای از خنده پوکیدن🤣🤣🤣🤣😂
کپشن هم بخونی بد نیستا...اون کاناله هم مال خودمه...اگه خواستی ویدیو هاشو ببین همشون دانشون بازه به غیر از ویدیو هایی که از خودم میزارم😁😘😊
kim Vista
۲۶ مرداد ۰۰:۲۴

اوره

شرمنده

باید واکنش بهتری نشونت میدادم

Beyn Beake

هههه
اشکال نداره...
(خمیازههههههههه)
ویستاکی...........
.........خو‌‌ووووپیشششششش....خووووپیششششششش.....خوپیشششش
kim Vista
۲۶ مرداد ۰۰:۲۰

فقط کپ کردم انقدر اسم دوتایی یجا دیدم

خخخخخخخخخخ

Beyn Beake

هههه....خب کاپلی دیگه
kim Vista
۲۶ مرداد ۰۰:۱۹

هیچی.........

Beyn Beake

یه چیزی شده؟؟؟
kim Vista
۲۶ مرداد ۰۰:۱۴

خخخخخخخخخخخخخخخخ

Beyn Beake

هااااااا؟؟؟؟
kim Vista
۲۶ مرداد ۰۰:۰۵

وایییییییی

ببین عسل خواهرم دنبال چانبک

یچیزایی دیدم منم باورم شد جون ویستا

Beyn Beake

حیف.....
بک و کای که قراره برن دبی ....
دیگه چانبک و سهبک و سکای و کایسو و چنبک همه میرن رو هوا😭😭😭
.
.
هنوز هیچی نشده اکسو پرفیک فیک کایبک ساختن😂😂😂نوشته بود کاپل ها:کایبک،هونهان،چانسو🤣🤣
kim Vista
۲۶ مرداد ۰۰:۰۲

خخخخخخخخخخخ

 

من اتفاقی تو پیج بکهیون بودم ویلایو دیدمش

اونی که صبح بیدار شده بود تو تختش بود کلا موهاشو دماغشو نشون میداد

شایدم دیده باشیش تو

Beyn Beake

اره دیدم....اون ویلاگ خیلی باحال بود😅
فکر کنم با چان قهر کرده بوده رفته خونه باباش که داشته اسباب کشی میکرده.
kim Vista
۲۵ مرداد ۲۳:۵۳

فدات

اذیت نکن خودتو عزیزم

تو الان باید تو رختخابت خواب بکیو ببینی چرا اینجایی؟

راستی عسل یچی بگم حرصت دربیاد شاید؟

Beyn Beake

نمیدونم چرا خودم خوشم میاد حرصی شم😅
خوابه بکو که دیشب دیدم...اونم چه ‌خوابی بود.امشب باید کریس ببینم فکر کنم...

kim Vista
۲۵ مرداد ۲۳:۵۰

چغولی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

 

پس اذیتش کردی بهارمو عسل خانم

Beyn Beake

نه....اخه هر چی میشه برمیدارم به شماها میگه...
نخود تو دهنش خیس نمی خوره
اونم منو اذیت میکنه به من چه...ایشششش
kim Vista
۲۵ مرداد ۲۳:۴۸

شبتو هم خوش

فدات دونگسنگم

Beyn Beake

بوچ بوچ😘😘
kim Vista
۲۵ مرداد ۲۲:۳۳

عالی بود عسلللللللللللللللل

مردم از خندهههههههههههههههههههه

عررررررر

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

Beyn Beake

مرسی...هیونگ جونم شبت خوش😘😘
^^snm
۲۵ مرداد ۲۰:۴۵

من اینجا دوست دارم ددی

RM. kiute.ARMY

آیگوووووووووووووووووووووو^^
M💜SH ^^jikook5813
۲۵ مرداد ۲۰:۴۲

نورا اشتب اومدی این پستو کیوت نزده ها؟؟ بکی کوشول وزده برو یه پسته دیگههههههههه

Beyn Beake

مکنه بکی😑
کوشول دیگه چه صیقه آیه...

^^snm
۲۵ مرداد ۲۰:۴۱

کیوتیییییی کوشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

RM. kiute.ARMY

هق هق
بی نتی خونه تکونی 
بد بختی
kim Vista
۲۵ مرداد ۱۹:۵۷

همو اذیت نکین

اصن بمن چه

بخورید همووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

Beyn Beake

من دست راستش رو قورت دادم اونم پای چپم رو تا ته کرد تو حلقش....
حالا چیکار کنم برم پیوند بزنم یعنی؟؟؟
Kim Jisoo
۲۵ مرداد ۱۹:۵۷

کیو اذیت نکنم

 

اگه منظورت بکیه که اون خودش میشینه یک ساعت و نیم منو حرص میده

Beyn Beake

حرصت میدم انگولکت نمیکنم که بچه جون....
ننه بابات یادت ندادن چغولی نکنی!!!دددییی اوماااااا بیاین بچه تون رو تربیت کنید لطفاااا
kim Vista
۲۵ مرداد ۱۹:۵۶

خخخخخخ

نخیر کره ایم خوبه تو کره ای فارسی با هم مینوشی ادم نمیدونه چی میگی....................

Beyn Beake

خب این که ورژن راحت ترشه😓
...
kim Vista
۲۵ مرداد ۱۹:۵۳

بهار عسلو اذیت نکن هانی(از طرف هیونگ مهربونت:))

Beyn Beake

😁😁😁😁
kim Vista
۲۵ مرداد ۱۹:۵۰

این الان ویستاکی هیونگ یدفعه چییییییییییییییییییییییی؟

نفهمیدم عسل

Beyn Beake

یاااااا...
کره آیت افتضاحه هیونگ جونم...
یعنی هیونگم رو نوشیدم😁
ماشیندا=آشامیدن یا نوشیدن توسط اول شخص یا دوم شخص مفرد😉
Kim Jisoo
۲۵ مرداد ۱۹:۳۸

اعه نخیرم من دوازده سالمه سه سالم نیس ///:

 

ترس؟؟؟برررووو بابا من از تو نمیترسم (در همین حال دستهایش میلرزد)

Beyn Beake

اون وقت مثل بچه ها رفتار نکن بچه جون....
این نصیحت از هیونگت...
.
.
ویستاکیییییییییییی😭😭😭😭😭😭😭😭نیگا دارم اذیتم میکنهههههههه😭😭😭
kim Vista
۲۵ مرداد ۱۹:۲۱

اما منم گفتم بگه ویستاکی ولی تو نمیگیا مکنه بکیییییییییی.....

 

 

ایگوووو ...........اره نوش جونت هیونگ مهربونت

Beyn Beake

چشم ویستاکی جونم....
.
.
این یعنی الان ویستاکی هیونگ یدفعه ماشیندا؟!
kim Vista
۲۵ مرداد ۱۹:۱۷

نه بیا عزیزم

ویستا مکنه بکی دوستتتتتتتتتتتتتتتتتت

 

خوبه

مهربونم من برو از بهارم بپرس میدونه:)

Beyn Beake

ایولللللل مکنه بکی ویسکی خیلی بیشتر دوستتتتتت(فکر بد نکنیا منظورم ویستا بود😅)
ددی یه اسمی روت گذاشت که تا سه روز بدون اینکه خودت بدونی داشتم می خندیدم😁
.
.
ایگووووووو.......پس چه هیونگ مهربونی برام دست و پا شد😇
kim Vista
۲۵ مرداد ۱۹:۱۴

هیونگ کیه عزیزم

من ترس ندارم که..

خخخخخخخخخخخخخخخ

Beyn Beake

هیونگ به موجوداتی که ازت بزرگ‌تر باش میگن مثلا من الان دونگسنگ توهم چون ازت کوچکترم...
اممممممم
عصبانی میشی ترسناک ترم میشی..
ههههه😅😅😅😅
kim Vista
۲۵ مرداد ۱۸:۰۱

من زودتر از تو بدنیا اومدم مکنه بکی

پس ادم باش با بهارم درست بحرف

افرین*-*

Beyn Beake

😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁
من که با بهار کاری نکردی.....اونم منو به موقعش اذیت میکنه میدونم.....
(از شدت ترس از هیونگش داره دستاش میلرزه)
@~@
Kim Jisoo
۲۵ مرداد ۱۵:۵۱

دقیقا هیچی نمیشه فقط عین بچه سه ساله ها رفتار میکنم //:

 

کیمی کم بود بچم اضافه شد

 

منطقتو عشقه ///:

Beyn Beake

فکر نمیکنی همین الانش هم داری مثل سه ساله ها حرص می خوری؟؟؟
.
.
کیمی هنوز هستش فقط امروز برای درخواست ویستاکی بهت آسون گرفتم گذاشتم اسمتو بچه....خیلیم بهت میاد.
..
.
یه همچین آدم منطقی هستم من😅
Kim Jisoo
۲۵ مرداد ۱۵:۴۷

پچه خودتی اعه حرص منم درنیار //:

Beyn Beake

مثلا دربیارم چی میشه؟؟؟؟
به هیونگت احترام بگذار😠😠
آدم باش بچه...
می خواستی زود تر از من به دنیا بیایی به من چه😕

Kim Jisoo
۲۵ مرداد ۱۵:۴۶

به من نگو بچه خودت بچه ای -_-

Beyn Beake

تو مکنه اییییییییییییییی😝😝😝😝😝😝😝
بچههههههههه کوشولوووووووو
Kim Jisoo
۲۵ مرداد ۱۵:۳۳

الان که نت ندارم بعدا -_-

 

تو احوالات امروزته من احوالات هر روزمه -_-

Beyn Beake

اول نگا کن بعد حرف بزن بچه:/
Kim Jisoo
۲۵ مرداد ۱۵:۲۴

هه سلااام اووونی ://

Beyn Beake

هییییی از دست این بچه.....
نگا اونیت امروز چقد بهش خوش گذشته..(محض اعطلاع این یارو دیوانه هه اونیته)
حتما ببینی هااااااااااا

Kim Jisoo
۲۵ مرداد ۱۵:۱۵

86 -_-

Beyn Beake

شت........۸۵ آبان 😁
kim Vista
۲۵ مرداد ۱۱:۳۱

سلام مجدد

اری منم ویستاکی ددی

خوب منو میشناسیا  کلک

منم خوشبختم ۱۸سالمع عزیزم❤

Beyn Beake

منم مکنه بکی هستم شیزده سالمه😅
خوسبخوتمممممممممممممم
Kim Jisoo
۲۵ مرداد ۰۹:۳۹

مکنه بکی یه هیونگ ترسناکه که میخواد منو اذیت کنه چون جایگاه مکنه ای رو ازش گرفتم -_-

Beyn Beake

....نه مگه من اینقدر بدجنسم....حداقل مکنه لاینم....تو متولد چه سالی هستی؟
Kim Jisoo
۲۵ مرداد ۰۸:۰۹

اوا پس ببخشید وبو اشتباه اومدم من دنبال بکی میگشتم شما که چارلی چاپلینین خب اقای چاپلین چه خبرا اوضاع احوال خوبه -_-

Beyn Beake

اومو.....اره همه چیز خوبه ولی نمیدونم چرا با تیپا از هالیوود پرچم کردن بیرون گفتن تو که مکنه بکی هستی برو خودشو بیار
این مکنه بکی کی هست حالا؟؟؟؟
mani agz
۲۵ مرداد ۰۱:۲۷

اوووووووووووو چاپلووووووسیتوووووو عشقهههههه اصنننننن بیبیییی

ولییییی ملااقااات نکردههه بودیممممم چینجاااا😳

میاااانه ننه ی بدییی بودممممممم😂😂

 

Beyn Beake

اومای خوشکلم تو هم عشق منیییییی
نه فکر نگم تقریبا الان سه هفته میشه که فهمیدم اوما و ددی هم دارم😅😅
ننه من بهترینه....کجاش بد بود....ته تغاری شدم دیگه...اوما ددی همه ی حواسشون پیش منه😇😇😇
mani agz
۲۴ مرداد ۲۳:۳۰

فرزندممممممم بسییییی پرفکتتتتت بودییییییی اینن استعداااااااد فرااااااوااااااااانووو از کجااا اوردییییییی👏👏👏

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Beyn Beake

یاااااااااااات
بالاخره با اوما ملاقات کردم😁😁😁😁
اوما جونم بنده مکنه بکی هستم کوچک ترین فرزندت❤️
پرفکت بودن رو که از اونام گرفتم اون استعداد کیوتی هم از ددی جونم😉😉
(مکنه بکی در عمرش اینقدر چاپلوسی نکرد که جلو ننش کرد😅)
Kim Jisoo
۲۴ مرداد ۲۲:۲۹

بکی توییی

یه سوال فازت از کیمی چیه چرا صدام میکنی کیمی

وااااااااااای خیلییییییییی معرررررکه باححححااااااااال بود افریننننننن اونی یا هیونگ

Beyn Beake

اره دیگه....پس چارلی چاپلینم😑
هیچی فقط دیدم بهت میاد الکی بلک پینک هم زیر سوال نیاد.....از طرفی کیم های بیان زیاد شده گفتم صداشون کنم کیمی تا دیگه اسمشون کیم نباشه😂
مممنوننننننننننممممممممم ......دونگسنگ نازمممممممممممم.....عشقمییییییییییی
kim Vista
۲۴ مرداد ۱۹:۰۱

سلام☺

Beyn Beake

سولامممممممم.....
خوبی؟
فکر کنم منو نشناسی ولی من به اندازه نسیبه تو رو میشناسم.....همون ویسکی هستی نه؟😅
از آشنایی باهات خوشبختم.....
مکنه بکی سیزده😇😇
a real army
۲۴ مرداد ۱۸:۰۸

عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

 

از هردوش موخوامممممممممممممممممممممممممممممم

Beyn Beake

(یااااا چقدر ی گذاشتی...من حوصله ام نمیشه زیاد بزارم خودت ادامش بده)ممنونممممممممممممممممممممممممممممممممممممم


چشم با این اوضاع که پیش میره انگار سرم بدجور شلوغه😁
Sima 🦎🍯
۲۳ مرداد ۲۱:۰۸

ای باباااا قهرر چیههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اییشششش قهر نکن دیگهه 😭😭😭😭😭

منم اوضام داغونههه

درگیری خیلی دارم

از طرفی دارم انتخاب رشته میکنم

از طرفی ترجمه دارم انجام میدم

کتاب دارم میخونم

فیلم هم میخوام ببینم

اما تا الان ب هیچ کدوم نرسیدم 😭😭

بزار سرم خلوت شه چنان مغزتو بخورم ک دیگه سراغمم نگیری منو دیدی فرار کنی 😂😂💙💙💙

Beyn Beake

یاااااااااااا
من بدتره اوضاع که!!!!!!
حداقل من دنبال فیلم دیدن نیستم😑
اکسولاورز تور واسه ایرانی ها گذاشته با همه چیز تکمیل حتی بیلیت اکسوپلنت ،فقط دو میلیون!
از دیروز داشتم یه ریز واسه مامان بابام عر میزدم😐این یه درگیری.....😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
تو توییتر دارم هم از اکسوال ها هم از ارمی ها فحش میخورم چون که مولتی فنم و باید فقط طرفدار یکی باشم😕این دومیش...
اون هیتر بیشعوره هم تو نما کل ویدیو هامو به فاک داده😓این سومیش.....
دو تا فیک گنده رو دستم مونده!!!چهارمیش....
مشکلات خانوادگی😶😶😶پنجمیش............
بازم بگم یا کافی بود؟؟؟؟؟؟؟
اره بشین تا من فرار کنم......فعلا که مثل کواعالا های گواتمالا به وبلاگ چسبیدم.......اشکال نداره تا قبل اون من سرت رو میخورم بی حساب شیم😅😅😅😅
Sima 🦎🍯
۲۳ مرداد ۲۰:۱۵

سلااامممم جیییگگگررررررررررررر خوبییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ببین اومدممم ازت خببببببررررررر بگییرم...

چخخبر؟؟

راستی هردوشون عالی بودن از هردو بذار عسسسلللک 💜💙

Beyn Beake

هلو.....اونی بدجنس خودم....
میدونی من باهات قهرم دیگه نه؟؟؟؟
خبر که عرض کنم....هییی نگم برات عوضام داغونه(مثلا قهرم الان)
M💜SH ^^jikook5813
۲۳ مرداد ۱۸:۲۶

واوووووووووووو مشتاقانه منتظره تومارمممممممممممممممممممممممممممممممممممم عرررررررررررررررر

Beyn Beake

😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈
د بیگگگگگگگگ سوپرایز......
مثلا می خواستم بزارم لحظه آخر بگماااااا........
M💜SH ^^jikook5813
۲۳ مرداد ۱۸:۱۱

اره به قوله کیوت رو دست نداری بچههههههههههههه 

اینهمه طنز و از جات در میاری دقیقا اخههههههههههههه عررررررررررررررررر

Beyn Beake

کیوت باشی....مکنه باشی....پاپی باشی....بکهیونم باشی....
دیگه انتظار داری چی از آب دربیام؟؟😄

طنز رو هم که از کف کلیه ام جمع کردم......رفتم دکتر اون اول گفتن سنگ کلیه است بعد درش آوردن دیدن طنز بی تی اسه😅
ایشالا تومار مغزی هم دربیارم براتون سریع میزارم😂😂😂😂
منتظر تومارش باش.....(این رو واقعا گفتم یه پروژه ی  بزرگ تو راهه...از اون خواننده کش ها)
R. M-kiute.ARMY
۲۳ مرداد ۱۷:۴۹

ببیییییییییییییییییینننننننننننن !

رو دستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت نداریییییییییییییی!

عالییییییی بودن!

از هر دوشون بزار^^

Beyn Beake

اییییی.....
کار منو سخت کردیااااا...
اوکی شچممممممممممم........
میگم جوک خوب میشناسی؟؟؟
M💜SH ^^jikook5813
۲۳ مرداد ۱۷:۴۵

عالی بود ^^

کککککککککککک

هر دو خوبه خوبببببببببببببب

عالیه .....

Beyn Beake

کوماعوووووووو......
تو خودت عالی تری❤️
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان