BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات THUMBELINA

 

نویسنده yume
کاپل یونمین
ژانر درام . فانتزی . فلاف
محدودیت سنی 14+

 

🔥⚡DOWNLOAD⚡🔥

 

805_vpfe.png

۲۲ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Melika
۱۱ آذر ۰۱:۳۰

خیلی قشنگه....هق 

کاش میشد بغلش کنم 🥲

دم نویسنده جیزززز🍷🌱💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

RM. kiute.ARMY

مثل عسل بودT^T
𝙿𝚊𝚛𝚔 𝚂𝚊𝚖
۲۹ شهریور ۲۳:۳۳

بعد از یو کن کال می یور انپن هیچوقت جیمین رو اینقدر تاینی تصور نکرده بودم :')💛

این چنین سوییت چرایی؟؟

RM. kiute.ARMY

این چنین مارا مرگ نمود:>
َAysa
۲۱ تیر ۲۲:۲۹

آخییییییییییییی

چگده کیوت بود

آخ خدا ای وای

نمیتونم جیمین بند انگشتیو تصور کنم

RM. kiute.ARMY

منم نمیتونم چون دکتر گفته برای فلبت خوب نیست این حجم از کیوتی:">
yana sh
۱۸ تیر ۲۱:۲۹

اگه خیارشورم بدستت رسید خبرم کن😂

عوا اکسیژن و مایه ی حیاتتت🥲🥲🥲

چه سوییت:")

این فرندشیپ را دوست میدارم:"<

RM. kiute.ARMY

رسید😂*گاز زدن*
فرند شیپ ماندگار تره:">
متاسفانه به عشق اعتقاد ندارم 😂
yana sh
۱۸ تیر ۰۹:۵۳

ددی حالا که همه شیپتون میکنن پس چرا ازدواج نوموکونید؟

قول میدم لباس محلی بپوشم بیام عروسیتوننننن

 

سرکار خانم ددی فرزند ...(مشغول گشتن در شناسنامه ی ددی تا اسم پدر را بیابد:"|) ایا بنده وکیلم شما را به عقد ادمین مونی در بیاورم؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...همچنان منتظر جواب

 

 

 

 

 

_وی دیشب که نه هرشب تو خیارشور میخوابه خب:"<

الانم یه خیارشور گذاشتم دم دستم که اگه ددی جواب رد داد پرت کنم سمتش (انشاالله که تا تهران میره اونوقت اسم منو میزارن آرش کماندار:|)

RM. kiute.ARMY

اخه استریتیم این یک دومن ما فقط همو دوست داریم😂 آدم که با اکسیژن و مایه حیاتش ک ازدواج نمیکنه:">




من عاشق خیارشورم:">
اخ جون خیارشووووووووووووو😂😂
yana sh
۱۳ تیر ۰۹:۲۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

_وی بعد از یک سال به سایت سر میزند:"(

 

_وی ساعت هشت صبح درحالیکه قیافه اش مثل گراز است وانشات را دان کرده و حین خواندن در اشک و آب دهن خودش غرق میشود *حرکات موزون باسن بسکه دانستانش زیبا بود*

 

_وی از اینکه باید یک خروار فیک و وانشات دان کند و بخاند همزمان قر میدهد و اشک میریزد:">

 

_وی ادمین مونی و ددی را با هم شیپ میکند و بعد از یک سال تصمیم به اعترافش گرفت:"< *بازم حرکات موزون باسن چون برای نوشتن این جمله خیلی ذوق داشت*

وی میخواست برای کاپل موردعلاقه اش اسم هم اختراع کند( :| ) ولی با آمدن اسم هایی همچون ***** * ***** و...( تقاضای بخشش:| ) به ذهنش با خود میگوید همان مون-دد / دد-مون بهتر است

 

_وی دمش را روی کولش میگذارد و میرود.(اگه یه گربه پشمالوی گارفیلدی اومد تو ذهنتون خواهشا خر شرک رو جایگزینش کنیدXD) البته قبلش برای ادمین ها بوس هوایی میفرستد:"<

RM. kiute.ARMY

_زود زود بیا ای وی!

_دستمال کاعذی به وی تعارف کرده و لبخند دیوثانه به لب دارم

_پشت وی را مالش میدهد و آب قند میاورد

_این را که همه میدانند😂 *حرکات باسنش را میبیند و "جوووووون" سر میدهد*
وای جر خورده ام ای وی😂😂😂😂

_باور بنما هیبرید تصورت کرده بودم الان مجبورم کردی خر شرک تورا بتصورم:|
بوس پروازی متقابل ای وی😂


متین
۱۲ تیر ۰۴:۲۱

چقدررررررر ناز بود

RM. kiute.ARMY

بسی:">
BTL
۱۱ تیر ۲۱:۲۰

دوس داشتم برا جیمین عرررررر بزنم🤦🏻‍♀️💔

 

غمگین شدددم

RM. kiute.ARMY

سینه هم بزن:">
Yume Togami
۱۰ تیر ۲۲:۵۵

AZIN ss

 

هوووورااا *-*

ممنون از نظررر💕

RM. kiute.ARMY

AZIN ss


Yume Togami
۱۰ تیر ۲۲:۵۴

Min_arta

 

به این بچه نفس مصنوعی بدین =((

ممنون از نظرت، امیدوارم ضربان قلبت برگرده!!😭💓

RM. kiute.ARMY

Min_arta


Yume Togami
۱۰ تیر ۲۲:۵۲

Hasti_a writer

 

بلا سرشون نازل نشددد!

هوراااا!

ممنون از تعریفت و مرسی که نظر گذاشتی!😍

RM. kiute.ARMY

Hasti_a writer


Yume Togami
۱۰ تیر ۲۲:۵۱

Vimin shiper

 

خرسندم که خوشتان آمد! ^^

ماچ❤

RM. kiute.ARMY

Vimin shiper


Yume Togami
۱۰ تیر ۲۲:۵۰

Yoonmin

 

خوشحالم‌ که یونمین هارتت راضی بودههه!😍

RM. kiute.ARMY

Yoonmin


Yume Togami
۱۰ تیر ۲۲:۴۹

수가

 

خوشحالم که خوشت اومده ! ^^

RM. kiute.ARMY

수가


Yume Togami
۱۰ تیر ۲۲:۴۷

Geon kookv

 

ممنون از نظر *-*💜

RM. kiute.ARMY

Geon kookv


Yume Togami
۱۰ تیر ۲۲:۴۶

Yoonmin lover 13

 

سلام عزیز دلم *-*💙

ممنونم که خوندیش!

نبینم اشکاتو =(💕

RM. kiute.ARMY

Yoonmin lover 13


^^ Min Yoongi ^^
۱۰ تیر ۱۳:۴۷

ددی حالا که انلاینی داری نظر تایید میکنی بزار بهت بگم واقعا ازت ممنونم نمیدونم چی شد ولی حرفت وقفعا آرامش داشت شاید تنها کسی که 14ساله زندگیم بهم یه توجه کرد شاید این دو سالی که شاید سهذسال نمیدونم که بلگ رو زدین بهترین سالا ی زندگیم بود ددی من همیشه خودمو شاد نشون میدادم ولی دکتر میگف افسردم ولی این دو ماه زده به سرم همش گریه میکنم و .... ددی من دیابت دارم فک کنم الان تعجب میکنی که چقد بد بختم چند بار به خودم انسولین با دوز بالا زدم ولی چیزی نشد با آخر 444واحد انسولین زدم ولی بازم نمردم ببخشید ناراحت شدی اینقدر ناراحتم که ...

ممنونمپکه به درد و دلم گوش دادی 

RM. kiute.ARMY

الهی قشنگم فقط بیا بغلم اصلا به این جور چیزا فکر نکن فدا دل کوچیکت بشم من.
مطمئنم یروزی همه این چیز میزای فاکی تموم میشه و میتونی بخندی اره؟!
قند منی تو
^^ Min Yoongi ^^
۱۰ تیر ۱۳:۲۱

ددی ، مونی 

تروخدا بهم بگید چه گوهیی بخورم میخوام برم بهزیستی 

پروندمم دست قاضیه از زندگیم خسته شدم 

تنها مشکلم اینه که بهم نت میدن یا نه؟! 

میدونی مشکل چیه چون یه ننه ، بابا ی افریته دارم خیلی کارم برای رفتن سخت تره 

چی کار کنم ؟؟؟؟

موندم که اگه از خونمون برم خونمون چه جوری میشه اول اینکه بدون من 4نفر میشن یدونه نون خور کمتر ولی اخییییییی دیگه کسیو ندارن کتک بزنن

میدونی ددی یا مونی نمیدونم کی اینو تائید میکنه ولی چون هیچ کسو ندارم اومدم تو بلاگ شاید شما ها یی که باعث شدین این فن فیک از تنهایی درم اوردن بهم قوت قلب بدین نمیدونم بازم میتونم بیام بلاگ یا نه

RM. kiute.ARMY

الهی قشنگم...
متاسفم برای دنیا ک انقدر بی رحمه و معذرت میخوام ک جز ی آغوش مجازی و حرف پشت کامنتی چیز دیگه ای نمیتونم بهت بگم:)
دعا میکنم برات باشه؟!
اصلا نگران نباش قشنگم خوب؟!
AZIN ss
۱۰ تیر ۱۱:۵۵

این خیلی گوگولی بودددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

 

RM. kiute.ARMY

آب قندم کو؟:">
min_arta
۱۰ تیر ۰۲:۵۵

چرا انقدر قشنگ بود ؟ :) 

چرا ضربان قلبمو حس نمیکنم ؟

 

RM. kiute.ARMY

رفتی تو آسمون ها نه؟:">
(Fatereh(mini
۱۰ تیر ۰۰:۱۳

نه ددی..یادم رفت نیت کنم؟

 

 

بازم قبول نیست؟

خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا..

اصلا میرم Butter میبینم

RM. kiute.ARMY

نه نرووووووو سمیه😂
اشکال نداره اینبار به نیت برو خدا بزرگه😂
hasti_a writer
۰۹ تیر ۲۲:۲۴

97 امین کامنتم

 

یونمین ؟ یونمین درام ؟؟ یونمین فلاف ؟؟؟  

یعنی تهش ما رو با مرگ یکیشون بد بخت نمیکنی ؟ چشمای ما رو به اشک نمیاری ؟ همه رو به جز یه نفر سقط نمیکنی تا اون یه نفر تا آخر عمرش بزنه تو سر و کله خودش ؟ 

مطمئن باشم ؟ 

 

 

آخیییی ... چقد کیوت چقده فلسفه چقده زیبا ... 

وای خدااااا ! 

من تمام .. حرفی ندارم خیلی قشنگ بود قلمش عالی بود .. محشر واقعا محشر  ( مثلا حرفی نداشتم :/ )

 

 

RM. kiute.ARMY

به نظرم اگه خلوص نیت نداشته باشی سد اند میشه😂

اصلا اسمش باعث میشه رگ چشمام بترکه:">
vimin shiper
۰۹ تیر ۱۹:۳۶

ولی این همزمان که بسیار اکلیلی بود ، بسیار غم انگیز بود....

زیبا بود خوشمان آمد^-^

RM. kiute.ARMY

ممنونم ک خوندی و خوشت اومده ژیگرم*-*
Yoonmin
۰۹ تیر ۱۳:۳۹

ژاااانننننن ژانننننننننننن

یونمیننننننن😍❤

خعلی خوب بود😍😍😍😍❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

RM. kiute.ARMY

مسی محشر:">
بچه بابام
۰۹ تیر ۰۹:۲۵

میدونی یکی از گناهای کبیره چیه؟

.

.

.

اینکه وانشات و فیک یونمین باشه و تو دانلودش نکنی

 

#گناه-کبیره-نکنیم

RM. kiute.ARMY

ایستاده دست میزنم احسنت😂
Jeon_Barita 1387
۰۸ تیر ۲۳:۱۷
فرستتتتتت جان من بوگو اره.. برا اولین بار؟ 😂✌️

RM. kiute.ARMY

اخه دیگه فرست نداریم😂
NJ army
۰۸ تیر ۲۱:۵۶

عررررررررررررررررررررر خیلی خوشملــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه😍

RM. kiute.ARMY

چشمات خوشمل میبینه نفس*^*
(Fatereh(mini
۰۸ تیر ۲۰:۳۷

وضو گرفتم دددیییییییییییییی..

خوبه؟بخونمش؟

RM. kiute.ARMY

نیت کردی؟😂
수가
۰۸ تیر ۱۷:۵۳

هارتم چقدر خوب بود

RM. kiute.ARMY

بسی:">
Geon kookv
۰۸ تیر ۱۷:۰۸

خیلییییییی قشنگ بود خوشگلللللللللللللللمممممممم🥺💜

 

اممم منم یه فیک نوشتم که تا اخر هفته کار ادیتش تموم میشه میتونم اینجا بزارمش؟؟

فوله :)

نمیدونم چجوری به دستتون برسونمش☹☹

RM. kiute.ARMY

اصلا اسم کیوتش دیابته:">

البته جون دلم*0*

اموزشش تو سایت هست😂
kim mim
۰۸ تیر ۱۵:۴۹

امروز داشتم با شادی حرف میزدم 

متوجه شدم خیلی مریضه چون هنو پنیک لاو کامل نییییی خداااااا 

من یه روزی خشتک شادی رو پرچم میکنممممممم 

پنیک لاو بیاد من یکی یه نفس راحت میکشم

RM. kiute.ARMY

بچه هزار تا فیک داره مینویسه خو😂
kim mim
۰۸ تیر ۱۵:۴۶

خدایا کیوتتتت

 

RM. kiute.ARMY

خیلیییی:">
Yoonmin lover 13
۰۸ تیر ۱۴:۲۹

قشنگ بود 😭

جیمین رو درک میکردم 😭

منم تقریبا مثل اونم 😭

چشمام پر اشک شده 😭

اون جمله ی آخرش که گفت بلند تره خیلی به دلم نشست  😭

RM. kiute.ARMY

هعی:"<
طندگی نامردهوپ..
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان