BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات november 22,1963

7_6z1e.png

نویسنده sugar7q
کاپل کوکگی
ژانر مافیایی . رمنس
محدودیت سنی 14+

  

 

جای زخم های تیغ مافیا بر پیکرش اشکار بود.

او همان روحیست که سرنوشت یک کشور را عوض کرد!

 

 

🚬♦️🖤DOWNLOAD🖤♦️🚬

  

 

 805_vpfe.png 

۱۹ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یک روح در سایت🤝🏻
۱۴ اسفند ۱۲:۴۷

بخدا تو آرزوهای من دونه دونه بر آورده می کنی😭🤲🏻

هیچ کس یونگی باتم نمینویسه 

رو فیکات کراشنمممم😭😭💜

RM. kiute.ARMY

شوگر کاملا کارش دسرته:">
Agust D
۲۸ بهمن ۱۴:۵۵

من دارم رگمو با نارنگی میرنم

اون دنیا میبینمت🥺✋🏻

RM. kiute.ARMY

نه نرو سمیههههههه
NEVERLAND Ch
۰۱ آذر ۱۵:۵۵

با اجازه بیو بعضی از فیک هارو میدزدم😁

RM. kiute.ARMY

ببر خدا به همرات😂
Yuta😈
۰۶ آبان ۰۱:۲۱

 وییی خووون خالصصصصصص راااااااا به تمام قدرتتتت بالا میاوردددددددد

وی مرد

کفنش را اماده کنید

از ما خدانگهدار

RM. kiute.ARMY

نه نروووووووو سمیههههT^T
Aram JK
۲۴ تیر ۰۲:۲۶

واهاااااااییییییییییییییییییییی

اول خطاب به نویسنده:

بمولا قسم میتونم قسم بخورم دیوونه کننده ترین و تصتیدشنسمیتتسمسخزویمسجساسدسنی ترین فیکی بود ک خوندمممم تصتصتصتتصتصتصتشتشتتشتشتشتشتش..

ول کاش فیک بود هقققققق.

 

خطاب ب آجی:

نگووو:::::>>>>>>>>>>>>>>

قول میدم یه کامیون عوجولات برات بفرستم فقط سریع تر بنویسش::)))))))))))

واهای هارتمممم:>>>>>>>>>>

شدیدا دیوونه یونکوکم...

ول چیزه..خدایی ابهت شوگارو نگه دارین😭😂

شوگ تاپه کوک باشه بهتره تا کوک تاپه شوگ لنتیا😭😂

اما هردوشم خوبههه:>>>>>

moon🌛 Child🌜

دد:چش چش دورت بگردم:">
من به سویچ معتقدم اما یونکوک بهتره میچسبه به جونم
😂

نویسنده
Aram JK
۲۱ تیر ۰۲:۳۷

این حق نبود دوتا اتک یونکوک بخورم...

 

نویسنده جونمممم:>>>>>>>>>

 

میگم ک:>>>>>>

 

میشه یه فیک چند پارتی برای یونکوک بنویسی بهت یه گونی عوجولات بدم؟::::]

عوجولاتای من خوشمزسا:>>>>>

 

RM. kiute.ARMY

من عوجولات دوس دارم*^*
و یونگکوک نوشتم:> منظورم فیکه:">
pari :)
۲۰ تیر ۱۱:۳۶

ببخشید یهو اومد تو ذهنم😂💔

RM. kiute.ARMY

کنچانا😂
pari :)
۱۹ تیر ۱۴:۴۴

ذهنم منحرف شد ب پاچیدن اون مایع سفید رنگ ک....وای خدا ب راه راست هدایتم کن پلیز😂💔

RM. kiute.ARMY

منم تباه کردی....ای بابا😂
pari :)
۱۸ تیر ۱۱:۱۹

ماهم ک زنبور فقط میخوریم و تولید مثل میکنیم و حقایق بیشتری افشا میشه😂

RM. kiute.ARMY

حقایق میپاچه😂
pari :)
۱۸ تیر ۱۰:۵۱

من احساس میکنم تو این سایت کلا ی ادم دیگ میشم بخدا هیچوق حق نمیگفتم😂

RM. kiute.ARMY

فصل گرده افشانی حق و حقیقته😂
pari :)
۱۷ تیر ۱۵:۵۱

من میخوام تو اون صفحه ای ک نویسنده میزنه با تشکر از فلانی کلیات ددی ثبت بشه بالاخره خودم مخترع کتاب بودم زشته چیزی توش نگم😂

RM. kiute.ARMY

از صبح داره حق دونت خوب کار میکنه کلک😂 هی حق میگی
pari :)
۱۷ تیر ۱۴:۲۳

این حرفم جز همون حرفای کمیاب منطقیم بود😂

RM. kiute.ARMY

*ثبت ملی*😂
pari :)
۱۶ تیر ۱۷:۳۱

اگ داخل سرم این کاپل باشه اره نیاز دارم...

RM. kiute.ARMY

منطقی بود😂
hasti_a writer
۱۵ تیر ۱۸:۴۸

103 امین کامنت 

 

بیا ... بیا 

گفتم الان میگم باز خوبه کوکگی نیست یه فیک کوکگی میاد 

( البته من اول اونو خوندم بعد اومدم اینجا ولی بازم ... )

چرا کائنات انقد منه دوست دارن ؟؟؟ این میزان ارادت ویژه از کجا نشئات میگیره آخه ؟! 

 

RM. kiute.ARMY

سجده شکر به جا بیاور ای یار😂
pari :)
۱۵ تیر ۱۷:۱۵

 ن اصا خوب نیستم

من همینجوری سر یونکوک دق میکنم دیگ کوکگی.....

وای گاددددددددددد

نففس عمیق...

لنتی بجای  نفس عمیقم  کوکگی از ششام میاد بیرون میره تووووو😂😭

RM. kiute.ARMY

فکر کنم سرم لازم داری😂
pari :)
۱۵ تیر ۰۶:۴۳

ن بابا کارم از اب قند گذشته

وای

خیلی خوب بود

هی

هنوزم اروم نشدم😂😭

RM. kiute.ARMY

وای مادر نگران شدم خوبی؟😂
Rokajaki
۱۴ تیر ۱۴:۵۷

نامش بسی خفنه... ولی این مغز حوصله خواندن نداره و من میخوام خود را به دار بیاویزم...گاد-_-

RM. kiute.ARMY

نیاویز بجاش از ضد گشادیسم کاسپین استفاده کن😂
Sami
۱۴ تیر ۰۰:۳۳

هق

منو با کاپلش تنها بزارید کار خلوصی دارم *^*

RM. kiute.ARMY

منم میاما😂
ysnt
۱۳ تیر ۱۷:۳۳

خلاقانه متفاوت و جمع وجور    مخصوص پدر خوانده دوست ها  و مایک کورلونه استن ها  خسته نباشی دوست داشتم 

RM. kiute.ARMY

دقیقا*^*
سلامت باشی عزیزجان*^*
aiso.minminie [=
۱۳ تیر ۱۷:۲۸

مغزم دیگه نمیکشههههههه

به خدا نمیکشههه

این خیلی خوب بود

هنوزم جوگیرم

 

ددی میگما تو وبلاگ شخصی نداری؟؟؟؟

وقت نمیکنی بزنی نه؟ 😂

RM. kiute.ARMY

تو هم مث من الان دنبال پدر خوانده ای؟:>

نه بابا وقت نمیکنم😂
pari :)
۱۳ تیر ۱۶:۴۱

*وی عر زنان خود را ب در و دیوار میکوبد*

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر کوکگیییییییییییییییییییییییییییییییی واوووووووووووووووووووو غششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششش عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

هوووووووووو ههههههههههههههههه ذوق مرگمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم 

کاپل من و شوهرممممممممممممممممممممممممممم(یونگی منما)

ای خداااااااااااااا مردمممممممممممممممممممممممممم 

اشک شوقمو پاک کنممممم

روزگارررررررررر کشتی منوووو سر کاپلششششششششششششششش

 

 

 

 

 

 

 

 

این شوق قبل خوندنه برم بخونم بیام بیشتر ذوق زدگیمو نشون بدم🙂😭😂😂

RM. kiute.ARMY

آب قند بدم خدمتتون😂؟
Hst
۱۳ تیر ۱۴:۴۷

...

نمیدونم چجوری توصیفش کنم اینقدر که خوب بود ...

تا حالا وانشات مافیایی به این قشنگی نخونده بودم ...

واقعا مرسی از نویسنده عاالی بود ؛))

منم رگمو زدم به خاطر این وانشات ؛")

 

RM. kiute.ARMY

واقعا باید ایستاده دست زد:">
army
۱۳ تیر ۱۴:۲۱

ببخشید یه سوال دیگه داشتم، مشخصات وانشاتی که میخوام بهتون بدم رو کجا بنویسم؟

و اینکه باید برای عکس وانشات و خود وانشات دوتا لینک جدا بفرستم؟

و اینکه وقتی میخوام براتون بفرستم نظر رو به صورت خصوصی بفرستم؟

ببخشید خیلی سوال پرسیدم🙊

RM. kiute.ARMY

اومو کیوت خجالتی😂
تو همین کامنت بفرست عمومی باشه بهتره چون اگه خدایی نا کرده مشکلی داشت لینک بهت بگیم
و اینکه بله دوتا لینک جدا بفرست*^*
Yoonmin lover 13
۱۳ تیر ۱۲:۵۳

جالب بود 😘

به همسری خود برگزید 😂

RM. kiute.ARMY

هیق:">
𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑎𝑛𝑎
۱۳ تیر ۱۲:۲۳

بسم الله الرحمن الرحیم 

برای شروع بم بگید وقتی بخونم سالم میمونم یا نه 

اولین باره میخورم یونکوک یا کوکگی بخونم 

(لامصب اسم کاپلش  کراش میزنه کوکگی (;´༎ຶٹ༎ຶ`) پشمام) 

و اینکه کراش زدم رو طرز نگاه یونگی :) 

خدایا نگاه کن من چقدر تباهم :) 

ممنون میشم اطلاع بدید 

صدق الله العلی العظیم

RM. kiute.ARMY

من ک با بغض به افق خیره بودم:">

تهشم ی صلوات بفرست تکمیل شه:">
مسعول شستن توالت ععمومی:/ عن متحرک:/ ادمین وب منگل ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
۱۳ تیر ۱۲:۱۶

نصف بیان اسماشون به فاک رفته :/ 

 

لذت ببرید عزیزانم 😂

RM. kiute.ARMY

*تکان دادن سر تاسف*

زیادی لذت ببریم گناه کبیره اس😂
مسعول شستن توالت ععمومی:/ عن متحرک:/ ادمین وب منگل ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
۱۳ تیر ۱۱:۵۸

وقتی حوصله چوخیده باشه چی کار کنیم :/؟

ولی جوننن اسمم خیلی کراشهه

RM. kiute.ARMY

باهم درباره مشکلات روز و افکارتون حرف بزنید😂 ترخدا تن به این خاری و خفت ندید😂

اره لامصب...عفففففففففففف.
مسعول شستن توالت ععمومی:/ عن متحرک:/ ادمین وب منگل ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
۱۳ تیر ۱۱:۵۳

بزن بزن حرام نیست:/ تق تو ج ح فاکی :/

 

عه یادم نبود :/ ساری 

 

 

RM. kiute.ARMY

بابا مگه نمیگم ج ح بازی نکنید؟😂😂😂
مسعول شستن توالت ععمومی:/ عن متحرک:/ ادمین وب منگل ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
۱۳ تیر ۱۰:۲۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** *

RM. kiute.ARMY

میشه رو عناوین اسمت کراش بزنم؟😂
و اینکه ما فرست و سکند رو از سایت شستیم رف:">
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان