BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات TanKs Daddys

کاپل ویکوکمین
ژانر تریسام . اسمات . رمنس . مدرسه ای
محدودیت سنی 18+

 

👅🌶🍑DOWNLOAD🍑🌶👅

۲۳ ۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تینا
۰۴ بهمن ۱۷:۳۹

چطوریمیشهدانلودکرد

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزدلمممم چطوری*^*

Mochii
۱۲ آذر ۱۶:۵۰

کنجاوم این رمان رو بخونم اما نمیدونم چیکار کنم بنظرم رمان خیلی جالبیه🥺

RM. kiute.ARMY

نمیتونی دانلود کنی خوشگل من؟T^T
یاسین
۲۹ ارديبهشت ۰۲:۰۴

عالی

RM. kiute.ARMY

نوکریم*^*
رزی
۲۷ مهر ۱۰:۴۹

اهم اهم سلام ددی حالت خوبه؟ چ خبرا؟

انقد نبودم ک روم نمیشه بحرفم 😅😔 ولی بازم پرروام اومدم اینو بنویسم😂

میگم ی فیک بود لست انجل بود اسمش یا دستور یادم نیس ولی خیلی قشنگ بود نویسنده ی اونم مارو تو خماری گزاشت 😭😭😭😭 الان اون فصل دومش نیومدههههههههه؟؟؟من خیلی کنجکاوم بدونم چیشد تهش 

راستی چرا ی فیک ویکوکمین غیرازاون vice of crime نمیزارید؟ دلم ویکوکمین میخاد خیلی قشنگه ناموسا جز وانشات هیچی نمیشه پیدا کرد😔😔  

 

 

 

 

دوست دارم ددی من دیگ میرم بوس بایییی😘❤

RM. kiute.ARMY

سلام سلام به به نفسم خوش اومدیی*0*
ابا روت بشه چیزی نشده کههه😂😂
نه نیومده متاسفانه:">
اره کم پیدا میشه متاسفانهT^T قبلا زیاد بود اما انگاری انقلاب و کودتا شده علیه اش😂

من بیشتررر بای بای دارلینگT^T
sitra
۲۶ مهر ۱۷:۵۱

دستتت درد نکنه عجیجم ( ◜‿◝ )♡ 

RM. kiute.ARMY

عزیزدلمیییییییییT^T
sitra
۲۴ مهر ۲۰:۳۱

چجوری میشه رمان رو خوند؟ 

دانلود رو میرنم میره ریزی، میگه دانلود کن دانلود میکنم برنامه مای شاپ میاد😐💔

RM. kiute.ARMY

اون رو ببند لاوم توی صفحه ی ریزی بمونT^T


آموزش دانلود*^*
M
۲۴ شهریور ۱۸:۲۴

میشه  چند تا فیک  ویکوکمین برام لینک بفرستید 

RM. kiute.ARMY

تریسام فقط یدونه فیک ویکوکمین داریم:">
اونم آوای جرم عه. داخل لیست آرمی پاره کن ترین مطالب هست voice of crime
سیلام D:
۰۸ شهریور ۱۶:۵۰

سیلام D:

 

خب من از این به بعد تصمیم گرفتم برم تغییر جنسیت بدم

 

و یک پسر سافت گی باتم بشم

 

ولی این پدر مادر ۱۰۰ سالم بشه از اون دنیا بهم اجازه نمیدن

 

 

ولی لعنتی گی ها خیلی خفنن D:

RM. kiute.ARMY

دقیقا😂
منطق نود درصدمون اینه که:
برم پسر شم گی بشم.
اما به مولا با دختر بودن هم میشه با یه پسر بود😂
hamster
۲۲ تیر ۲۱:۲۲

ددی کجایی.. نمد چرا یهو میصت شدم:) 

RM. kiute.ARMY

اینجامT^T
فدا میص شدنت بیبی*-*
blueberrrrry
۲۱ تیر ۱۶:۱۷

چرا من توبه نمکنم؟؟؟؟

حیا ندارم ک هیچ آخر توبه کردنم یاد نگرفتیم🙄🤐

RM. kiute.ARMY

ماها اول و اخر اون وسط جهنم قراره چایی بخوریم😂
جمن شی
۰۳ ارديبهشت ۱۵:۱۰

عقشم آیا ویکوک تاپ هستم من برم بخونم یا نه 

اینجوری دوس میدارم ویکوک تاپ جیمین باتم🤗🥲💙

عالیه همه فیکات عالیه ولی ازونجایی که بنده عاشق جیمینم دوس میدارم تو فیک ها بیشتر بهش توجه بشه🥲

اما هر شیمی رو دوس میدارم حتی ویکوک الان هم موخوام برم بخونم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بابای👋💜💙 

RM. kiute.ARMY

آره گمون کنم جیم باتمهT^T
کوچولو
۳۰ آبان ۱۰:۵۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

تازه گیا دلم میخواد پسر میبوندم س*س گی داشتم

RM. kiute.ARMY

وای جر دقیقا منم یبار زد به سرم😂
عاقد کوکمین
۰۹ شهریور ۱۳:۱۵

اونی که گفته عاقد کوکمینه کیه؟عاقد کوکمین که منم:/

خلاصه بگم که اون من نیستم یه وقت اشتباه نشه

این وانشات رو خوندم خیلیییی کیوت و قشنگ بود

البته من زیاد اهل تریسام نیستم فقط از ویمینکوک نمیتونم بگذرم این سه تا کنار هم خیلی قشنگن*^*

مرسییییی بخاطر این وانشات زیبا*3*

RM. kiute.ARMY

عاقد ها چرا زیاد شدن؟😂 پس کجا رفت حق کپی رایت؟😂
Caroline
۱۹ مرداد ۱۳:۲۷

میش لینک اینو تو uupload بدی لطفا خی. وقته دان نمیشه

RM. kiute.ARMY

بیا لابم*^*
https://uupload.ir/view/tanks_daddys_eggu.pdf/
(بَنی ) Bani _army
۱۴ مرداد ۱۵:۳۷

کجا برات بفرستم؟

RM. kiute.ARMY

همینجا*^*
(بَنی ) Bani _army
۱۳ مرداد ۲۰:۰۷

اوه ساری نمیدونستم اینهمه دلتنگم میشید

خداروشکر، منم خوبم

بی نهایت کار جدید دارم اما میترسم با لپ تاپ پی دی افش کنم به چوخ ببرم توسط پدر گرامی :(

RM. kiute.ARMY

معلومه که میشیم لامذهب وروجکT^T
ای وای بر من:"(
میخوای بفرست من پی دی اف کنم؟
البته اگه نرینه ووردم😂
(بَنی ) Bani _army
۱۲ مرداد ۱۸:۴۶

سلام ددی سلام مونی

خوبین؟

پوووف چقدر دلم برا سایت تنگ شده بود ولی امان از گشادیسمی که دچارش شدم

افرین نویسنده شی خیلی خوب بود فایتینگ

RM. kiute.ARMY

بنی مادر تونییییییییییی؟؟؟؟
چه خبرا بچه نمیگی دق مرگ میشیم؟؟؟//
خوبیم:"( تو خوبی عسلک من؟؟
♡Mahya
۲۷ تیر ۱۰:۰۲

عررررررررررررر

این چی بودددددد چرا انقدر قشنگ بود هااااا؟ با رسم شکل پنج نمره😐

همچنان عرررر

ویکوکمیننننن عررر

عر هایی که میزنم طبیعیه؟😭😭😭😂😂😂

ولی خدایی بچمو جر دادید عزیزانم😐😂

من به جای جیمین دردو احساس کردم😂

اما عالی بود نویسنده💖

راستی ددی منو یادته؟

شاید یادت نیاد خیلی وقته نیومدم:/

تولدتم با تاخیر مبارککککککک🤩❤

ایشالا ۱۲۳۴۵۶۷۸۸۹۰۹۷۶۴۳۲۲۴۶۷ بشییییی🥳🥳🥳

خیلی دیر اومدم واسه تولد نه؟ کیک بهم نمی‌رسه😐 *وِی بسیار شکمو است*

برام یه کیک شکلاتی که روش واسه تزئین توت فرنگی داره بخر ددی😐

نخری بهت کادو نمیدما!😌😐💔

 

RM. kiute.ARMY

محور بکشین نمره اضافه داره؟😂
کاملا طبیعی شک نکن😂
من تو تریسام ها ترجیح میدم همه پاره شن😂
محیا بانو😂 اسمت رو یادمه😂
ممنون جان دلمممممممممممم خیلی ممنون
صثتلغعثیلغلعغثزیتغشتس عزیزدلمیییییییییییییی
برا بخرم؟😂
چشم عزیزدلم😂
تو خودت کادویی😂
پشمک؛همان یسنا
۲۰ تیر ۱۲:۰۳

من زندم  ددییییی تزتسنیپینسونسستترتستسپسنسپسحپسنستینیپیحیتی بلاخره اومدم بیاننننن نزمیکسوسجوسجس چطورییییین مونی چطورییی خزپینیتینستسنیتیپ واهاهاهاهاهییی( *ریزش اشک شوق و پلی کردن آهنگ یا بنگتن بگو هماسه ای به پا کن دوبارههههه)

RM. kiute.ARMY

بیا بغلم کیوت لعنتی😂😂😂
Merey
۱۹ تیر ۱۸:۳۰

بازم نشستم عین چیییی دانلود کردم

خخخخخ اینم دانلود شد

😂✨غبار✨جادویی✨میری میرد

ظپظمظپظمظپ

راستی اسم نویسندگیم جادوگره گفتم بهم میاد گذاشتمش Wizard

و اینکه چرا همه بهت میگن ددی ولی من میگم کیوتی😐😐😐😐🤣🤣🤣🤣

RM. kiute.ARMY

این هم....😂
ویز ویزی خودمی:">

شاید چون دوست داری؟😂
ros Kang
۱۹ تیر ۱۲:۳۳

یک سوال بیش از حد فنی من فن فیکشن آوای جرم رو دان موکونم خب فصل دو رو بعد یک ساعت دان میشه بعد میزنه نامعتبر اما بقیه قسمت هاش دان شده😑✊

RM. kiute.ARMY

یا بسم الله:|
༺یـــــآصئ༻
۱۹ تیر ۰۱:۲۲

/: چرا انقد سریع سر اصل مطلب رفت؟

 

moon🌛 Child🌜

شاید چون وانشاته؟🤔
ros Kang
۱۸ تیر ۱۹:۰۴

اره به وونهو جان و بازو های خفنش ارادت داریم:">

 

واو خلاصه اش خوبه ها!!! اصلا انگار از همین بدو خوندنش حس تنهایی جیمین رو حس کردم:"> اما نکات نگارشی رعایت شده اره؟!

ددی تو سوهی مدل رو میشناسی ادن یک دختر بچ هستش همه بدبختی کیپاپ زیر سر اونه چون نتونسته ایدل ش گفته نمیزارم ایدل ها راحت باشن قضیه کلاب تهیونگ رفتن بی ای و ونهوو بدبختی ددی دجی دراگونم زیر سرشه

RM. kiute.ARMY

اره اون عنترو میشناسم خدا لعنتش کنه....
ros Kang
۱۸ تیر ۱۴:۳۲

معتاد فن فیکشن های ددی نمیدونم باید صبر کنیم تا انالیز بیرون بده دوستم:/

 

RM. kiute.ARMY

شبنم
ros Kang
۱۸ تیر ۱۰:۲۰

عاشق نامکوکمممممممممم T-T

برو بوبوس*^*

واو واقعا؟*0* اگه تست درست کردی بفرست منم برم*^*

الهی عزیزدلم همیشه بمونید برای همT-T هر عشقی برای هرکسی بهترینه

عاه ممنان ن من اون دوست های همیم اسممون اینجوری گذاشتم چون ازم بزرگتره اینجوریه*-* هانی صداش میزنم مخفف اسمش هانیا

چرا انقد من میحرفمممممم

RM. kiute.ARMY

واو چ جذاب*^*
اصلا نحریفیدی:|
ros Kang
۱۸ تیر ۱۰:۱۷

هیقـــــــ چرا نظرم پخش نمشه تودلدت مبارک ددی•-• stupid💜🖇

این اهنگ کادو.تولدت

RM. kiute.ARMY

چرا پخش شد😂 مرسی عسلممممممممممممممممم
مرسیییییییییییT-T
معتاد فن فیکشن های ددی ✌😎😌😂
۱۷ تیر ۲۳:۱۰

عاقد کوکمین عقد کی جاری میشه من برم اشک مصنوعی بخرم که چشمم خشک شد (ಥ_ಥ)

خودمو آماده کنم  

moon🌛 Child🌜

عاقد کوکمین
ros Kang
۱۷ تیر ۲۲:۵۵

ددی عاقد کوکمینم همین الان ثبت نام کردم ببخ میگم اما من خلاصه وانشاتم رو میزارم ببین چجوریه♡

صدای زنگ توی اتاقش میپیچید به زور بیدار شد بازم روزی بدون هیچ کس اره اون تو سیزده سالگی مادر و توی هفده سالگی مادر بزرگش رو از دست داده بود باید دوباره ب اون بار کوفتی میرفت بلاخره رسید بدون خوردن چیزی رفت و لباساشو عوض کنه در کمد رو تا باز کرد کلی نامه ریخته شد عاه اون گی بود اما دوست نداشت باور کنه تمام نامه ها رو درون سطل آشغال انداخت و سمت در رفت ناگهان در باز شد و بوم خورد تو صورتش عاه هعی فاک بت سرم هعی ببخشید جیمینا وان هیونگ تویی اره خودمم اما تا اومد کنکش کنه افتاد روش اخخخخ ناکارم کردی تن لشتو جمع کن هعی چ طرز صبت با هیونگته عاه خدای من نمیدونستم ونهوو تو هیونگم.... اما ادامه نداد و دید جای پیریسنگش خونیه هیونگ دعوا کردی؟ عاه من داشتم میرفتم خون سه تا جوون هرونی افتادن به جونم منم زدمشون عاه هیونگ گی بود درسر داره ببند استریت بقیه دعواشون با صدای پای هایی ک نزدیک بدر میشد قطع شد میدونستن خودشه اما در باز شد و.......

ونهوو (مونستا اکسه)

من مونببه دو آتیشم و بایسم مینهوکه ددی•-'•

RM. kiute.ARMY

اره به وونهو جان و بازو های خفنش ارادت داریم:">

واو خلاصه اش خوبه ها!!! اصلا انگار از همین بدو خوندنش حس تنهایی جیمین رو حس کردم:"> اما نکات نگارشی رعایت شده اره؟!
ros Kang
۱۷ تیر ۱۶:۳۶

سیلامممممم ددی ثبت نام کردم هورااااااااااا

خب فقط یک پی دی اف ساز کم دارم تا نویسنده شم•-•

RM. kiute.ARMY

واووووووووو فایناااااااااالی*0*
اینم پی دی اف ساز
https://myket.ir/app/com.dbd.pdfcreator
عاقد کوکمین
۱۷ تیر ۱۵:۵۹

اولین صفحه اسم داستان ژانرش و کلا همه چیزش باشه 

بعد هم داستان یا خلاصه یا معرفی شخصیت ها

اینجوریه دیگه*-* فن فیکشن 

من اسمم اینجا عاقد کوکمین ها همجا منو کانگ رز میشناسن عاه 

و دومی باید برای شوما توی تلگرام فرستاد:/ بعد فقط یک پی دی اف بفرستیم خودتون بقیه کاراشو میکنید°_° عععرر چقد سخته براتون 

بعد فقط یک توضیح کوچیک میدین هیق هیق شرمنده انقدر رسمی حرف میزنم نمیدونم چرا احساس بدی دارم اگه رسمی حرب نزنم من رو به عنوان یک نویسنده تاه وارد بپذیرید

هعی دنیا 

من ژانرام آسمات رومنس و امپرگ هستش بیشتر*-* کمدی هم وسطشون میاد قر میده برمیگرده 

ببخشید سوال انقد میپرسم یک ارمی که بعد دوسال فهمیده همچین سایتی وجود داره هیقـ

 

RM. kiute.ARMY

بلی*^*

نه زیاد سخت نیست اگه عشق بهش داشته باشی😂
نه لاو راحت باش ولی دقیقا در چه بابی توضیح میخوای؟*^*
وای عالیههههههههه!!!
کنچانا جیگرم😂
عاقد کوکمین
۱۷ تیر ۱۵:۴۰

عاووو ممنان یک پی دی اف ساز خوب سراغ دارین

اها دلیت اکانت نمشه کرد اها ثبت نام کنی بعد دیگه نخای کار کنی چ کنی؟

و چجوری برای شوما بفرستم وانشاتو*-*

و اسم این فیکو برا یکی از فن بوی ها که دونصنگم هست فرستادم تو سایتی که فعلا کار میکنم:/ 

دو دقیقه بعد فوش بارون کرد نظراتو گفت 

فیلم اسمات میفرستادی بهتر بود 

گفتم واس چی گفت یا من گی شدم یا این اسمات ها باعث میشن برم خودومو از شدت بدبختی خالی کنم*-*😑 من برم دو ایه قرآن بخونم

هعی دو ساله ارمیم پنج سال اکسو ال دو سال مونببه دو سال وانس دو سال بلینک بقیه رو نمتونم بگم چون باید برم به دونصنگ عزیزم اب قند بدم خدانگهدار✊😅💚💜

RM. kiute.ARMY

دیگه نمیری توش😂
اموزش ارسالش رو توی پست اول سایت گذاشتیم*^*

پشمام😂😂😂😂 یعنی انقدر؟؟
واو کی پاپرییییییییی عرررررررررررررررر*0*
از طرف منم یه صلوات بفرس بهش فوت کن😂
عاقد کوکمین
۱۷ تیر ۱۴:۴۳

و یک سوال ددی تو نامکوک میدوستی درسته؟اگه درسته برم دست ددی عه خودمو ببوسم*-*هعییی یک چیز خیلی جالب 

من تو تستچی کار میکنم اسمم بیبی اچ هست و ددیم اسمش ددی آر

چه جالب دقیقا هم مث شما فن کاپلی میزاریم البته به پای تو و مونی نمیرسیم☺✊

بوج بوج داره از چشام اکلیل میاد

RM. kiute.ARMY

عاشق نامکوکمممممممممم T-T
برو بوبوس*^*
واو واقعا؟*0* اگه تست درست کردی بفرست منم برم*^*
الهی عزیزدلم همیشه بمونید برای همT-T هر عشقی برای هرکسی بهترینه
عاقد کوکمین
۱۷ تیر ۱۴:۳۹

ععع بقیه هم هستن

ددی یک سوال چجوری اینجا شروع به کار کنیم و بعدا یک سال دیگه میشه دلیت اکانت کرد بگو خاهیش

اخه اولین کامنتم بود توی این سایت و اولین کسی بودی ج داد😅✊

موخام فن فیکشن بنویسم:/از نوع اسمات اخه خیلی منحرف تشریف دارم

RM. kiute.ARMY

بلی هستن😂
دلیت اکانت ک نمیشه کرد😂
واقعا؟:">>>
شما اول با وانشات شروع کن تا ببینی چقدر قلمت بازخورد داره*^*
Fargol
۱۶ تیر ۱۲:۴۹

وایی خودااااااااا آخجون مدرسه ای ...... من میرم خودمو بکشم 

اهههه ددی ای کاش من مثه تهیونگ تو اون یکی وانشاته یه بیماری داشتم پنج سال دیگه میمردم خیلی باکلاسهههههه

 

 

 

RM. kiute.ARMY

نه نروووووووو سمیهههههههههههه
عه خدا نکنه:">
Park mochi
۱۶ تیر ۱۲:۳۳

من غشششش نمیشه یه تریسام نامجینمینم بنویسید؟ پلیزززز

RM. kiute.ARMY

وای خدا از دهنت بشنوه:">
^^ 𝑌𝑢𝑖...من زیباترین فردم 😔💔
۱۶ تیر ۱۰:۲۹

ددیییییییییییییییییییییییییییییییی تولدتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت چوکاههههههههههههههه😭😭💜💜😍😍😍😍😍😍😍✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨ننه خیلی خوشحالم تولدم باهاتههههه 😭💜💜💜💜😍✨✨✨✨✨✨😍😍😍ایشالا ۱۲۰۰۹۹۹۹۴۸۴۹۳۹ ساله بشییی :") 💕💕💕

مونی رو برام ببوس بایییی😂💕💕💕

RM. kiute.ARMY

حتما میبوسممممممم
مرسییییییییییییی ماه من مرسیییییییییییی از تبریک و قلب های خوشگل و جیگرتتتتتتتتتتتT-T
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Proud lady 👑💜 Kh
۱۶ تیر ۰۱:۴۴

اگه اذیتم کنین سون سام مینویسم که جیمینو و جین انتقام بگیرنا

 

دقت کردین این دوتا بدبخت تو همه شیپا باتمن؟

دلم کباب شد و واقعیت تو صورتم کوبیده شد.

RM. kiute.ARMY

نه من راضی ام بنویس😂
Proud lady 👑💜 Kh
۱۶ تیر ۰۱:۴۲

خوب بود شات ممنون نویسنده ولی یکم بیشتر توضیح میدادی بنظرم کامل تر میشد.

 

من قبول دارم که جیمین یه بیبی کیوته ولی اون بزرگتر از بقیه س و همچنین هی ایز مای هازبنت توروخد ا اینقدر زیر بقیه نندازینش یوکییییی بیا جیمینمو بنداز رو بقیه

 

دلم نمیخواد این بازی کثیفو یاد آوری کنم ولی........

 

آیم فرسسسسسست.

برای اولین بار

 

☆ love myself ☆

 

RM. kiute.ARMY

من جیمین تاپ دوچ:">
hasti_a writer
۱۵ تیر ۱۷:۵۲

102 امین کامنتم 

 

بـــــه بــــــه ! 

بهههه بهههه !

بببببببببببببههههه بهههههههههههه !

( ندای درون : کوفت ! )

بعد چند وقت چشم ما به جمال تریسام از این کاپل روشن شد ! 

 

یه سوال فنی ذهن منو درگیر کرده .. 

خدایی کی در ازای شیر و کیک با طرف میخوابه ؟؟! 

عجب پرستار مدرسه ای ماشالا خدا بده از اینا 

 

RM. kiute.ARMY

عه ندا؟ بی ادب نباش😂

*جعبه گلنار را گشود*

اگه گشنه باشی و یا اگه شیر کیک زندگیت باشه احتمال داره😂
پرستار مدرسه ما خانم اکرم عظیمی نژاده از در وارد نمیشه خیلی هم گنده اس:">
lisa
۱۵ تیر ۱۷:۵۲

فکنم کم کم دارم ویمینکوک لاور میشم/:
عاشق کاپلای ویمینکوکم
امروز بیشتر از هروز عر زدم/:

رفتم کل فیکای ویمینکوکو خوندم و عر زدم/:

RM. kiute.ARMY

درکت میکنم منم به این درجه اجتهاد رسیدم😂
Asal 💜❤️🌹
۱۵ تیر ۱۷:۰۴

* وی یک بار دگر عین خولا از خوشحالی و ذوق بختطر کامنتا روی تخت بالا و وایین می پرد مادر وی به اتاق می اید و نگاهی تاسف بار به وی می اندازد و سرش را تکان میدهد و می گوید خدا شفات بده و می ردو و وی مثل چی به خل بازیش ادامه می دهد *

اهمممم 😂

ددی میگی سراغ دارم خب پس چرا یه راه ارتباطی نمیدی قشنگم ؟! واسه اون فیکه هم گفتم دارم می نویسم نویسنده کمک می خوام گفتی ژانرت چیه گفتم بهت فقط گفتی از ایده اولیت خوشم اومد اونم نویسنده ندادی کمک بگیرم بده دیگه 😂😂 اینا رو بده جان من 😂

RM. kiute.ARMY

فدای وی بروم😂

ای خاک تو سرم چرا یادم میره هی؟😂
بیا برو اینم سایتش جانم
http://yukiygjm.blog.ir/
عاقد کوکمین
۱۵ تیر ۱۶:۴۰

عرررربا اینکه حسی به ویکونداتم.حوندم عالی بید

فق من فرست شدم؟

RM. kiute.ARMY

ممنونات فراوان*^*
نه بقیه هم هستن😂
lisa
۱۵ تیر ۱۵:۰۷

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
عالی بود:)
هر خطی که میخوندم عر میزدم/:
دست نویسنده درد نکنه:)

 

RM. kiute.ARMY

خواهشیات فراوان لیسا جونم*^*
Mnm dge:|
۱۵ تیر ۱۱:۵۴

قصد کشت منو دارین مگه نه؟🙂

تریسام...ویکوکمین...مدرسه ای..............(*ایست قلبی)

RM. kiute.ARMY

*با لبخند دندونی پهن به کامنت مینگرد*
Yoonmin lover 13
۱۵ تیر ۰۶:۴۴

من عاشق جمله ی خوشیش برای شماست بدبختیش برای من شدم 😂

منم همینم والا خوشیش برای دیگران بدبختیش برای من 😂😐

واقعا هم حقیقت داره 😂

به سرم زد تریسام بنویسم  😂

چرا بچم انقدر مظلومه ؟ 😭

RM. kiute.ARMY

منم دلم میخواد یه تریسام بنویسم اما خجالت میکشم😂
*وی مثل سگ دروغ میگوید و افکار زننده ای دارد*
^-^
۱۵ تیر ۰۰:۲۴

بلاخرههههههه ی ویکوکمیننننن پیدا کردممممممم🤧😂

RM. kiute.ARMY

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااا😂
Nana
۱۵ تیر ۰۰:۰۹

به نام آفریننده بنگتن 

هووووم 

ازین به بعد همین و میگم 🙂🌚

RM. kiute.ARMY

ناز نفست:">
Nana
۱۵ تیر ۰۰:۰۶

واااااو 

ویکوکمین 

وااااااو 

جاست عر؟؟

RM. kiute.ARMY

میتونی سینه هم بزنی راحت باش پست خودته😂
Asal 💜❤️🌹
۱۴ تیر ۲۳:۱۱

ددی یکی رو می شناسی که کاور درست کنه و خیلی خوب ادیت بزنه ؟! 

اخهههه یه وانشاتی دارم الان می نویسم لامصب واسه ادیتش یه عکسی پیدا کردم می خوام ادیت بزنم ولی هر چی می گردم عکس از ویکوک نیمرخ و نگاه به جلو پیدا نمی کنم😐 تازه واسه کوکی باید نیمرخ ، نگا به جلو و مو بلوند باشه اینقده رو مخمههههه 😭

گفتم اگر می شناسی این را به یکی دیگر تقابل کنم زیرا واسه همین وانشاتی که می خوام این عکسه رو ادیت کنم یه ادیت دیگه زدم رو عکس کوکی دم و گوش پیشی گذاشتم یعنی دستم شکست 😐😂 واسه همین عکسه هم چند تا عکس گذاشتم روش بهش نخورد به جاش دستم قلم شد 😐😂 گفتم اگه می شناسی بگی چون من دستم رو دوست دارم اگه دستم چلاق شه دیگه عسلی نیست واست این وانشاتا رو بنویسه 😐😂

RM. kiute.ARMY

اره من یوکی رو میشناسم!

واو پس خیلی اعمال شاقه داره!!

عه خدا نکنه😂😂 اما چشم من یوکی رو میشناسم نویسنده دارک گیم*^*
enna _moochi
۱۴ تیر ۲۳:۰۳

بریم بخونیم ببینیم چیه😐🖐🏻

RM. kiute.ARMY

هرچی ظاهر میبینی باطن هم همونه😂
𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑎𝑛𝑎
۱۴ تیر ۲۳:۰۲

عاقا ما قلب داریم یونو ؟ :) 

تتتتتتتتتتتتترررررررررررررریییییییسسسسسسااااااااااممم

 

هق :)

* وی میرود تا خود را در کویر لوت گم بکند * :) 

RM. kiute.ARMY

*ددی ابرو بالا می اندازد و سیه نرمه نرمه گویان کامنت را تایید میکند*

نرو سمیهههههههه بری شمعدونی ها دق میکننننننننن!!!
Proud lady 👑💜 Kh
۱۴ تیر ۲۲:۱۳

اصن بسوی عین با کفش آتشی میدوم

RM. kiute.ARMY

آب بریزم پشت سرت؟😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان