BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات tae tae

نویسنده sh.s
کاپل کوکوی
ژانر رمنس؟
محدودیت سنی 14+

 

🍂⭐💫DOWNLOAD 💫⭐🍂

  

 

805_vpfe.png

۳۱ ۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Kim bora(خیار🥒)
۱۵ اسفند ۱۷:۲۹

ولی من هنوزم منتظر اون روزیم که وارد سایت بشمو همه ی اپدیت های اون روز کار شادی باشن..:)))))

RM. kiute.ARMY

منم در انتظارم:")
همون جکی قدیمی...
۲۰ تیر ۱۵:۲۸

ددی من که میدونم تو جوابمو نمیدی ولی خب 

میخواستم بگم دلم واست تنگه 

RM. kiute.ARMY

قربون دلت بشم بخدا جواب میدم:">
دیوانه فیکشن
۱۲ اسفند ۲۲:۲۹

واییییی من عاشق کارای shs هستممننن 

RM. kiute.ARMY

نوش جونتتتتتتتت!!
Eyan
۰۴ خرداد ۱۰:۱۰

اومدم دیدم اخرین کامنت اینجام باز خودم بودم=/

خجالت کشیدم=/

ولی مال اینجام 50 شد

گیلیلیلی)))

RM. kiute.ARMY

*سوت بلبلی دو اتگشتی
Eyan
۱۲ فروردين ۱۰:۱۸

گاددد ددی

دیشب خاب دیدم اس اچ اس ی فیک هزار صفحه ایی منتشر کرده بعد ویکوک بود

جلوی ژانر هم نوشته بود سکرت..

بعد اخر فیک هم نوشته بود منتظر فصل دوم باشید..

وای

RM. kiute.ARMY

به حق علی تعبیر داشته باشه:">
Jim Jim
۱۵ شهریور ۱۹:۴۶

این وانشاتو از خیلی وقت پیش تو گوشیم داشتم ولی الان وقت کردم بخونمش...

خب یکم عجیب بود!ولی...

اون جملات اخر..

مخصوصا وقتی گفتی تمام ال جی بی تی ها ارمی شدن..نمیدونم چرا ولی تو دلم کیلو کیلو قند اب شد:">

یا فرق همجنس گرایی و همجنس بازی برای همه معلوم شد و برای همجنسگراها ازادی فراهم شد..

و اشاره به اینکه عشق جنسیت نداره...

هموفوبیک هایی که قبول کردن و تموم کردن کارایی که نباید بکنن رو...

اینا جملاتین که واقعا دوست داشتم و دارم که بشنومشون و صد البته که از تمام وجودم میخوام واقعی شن!

راستش رو بگم من استریتم..اما به طرز باورنکردنی و عجیبی ال جی بی تی رو دوست دارم!اصلا نمیدونم چرا و چطور شد که انقدررر علاقه پیدا کردم بهشون..ولی هرچی که هست در حال حاضر میشه گفت رو این أفراد غیرت شدیدی دارم و حمایتشون میکنم..

نمیدونم ولی به أحتمال زیاد قراره بعدا پشمون شم  از حرفم ...ولی شاید علاقم بهشون بخاطر اینه که یه زمانی همکلاسیم رو دوست داشتم...

و نمیدونم واقعا میشه اسمش رو دوس داشتن گذاشت یا نه! با اینکه گرایش هردومون هم معلوم بود!!...ولی عجیب بود که دیدنش باعث میشد حس های غریب و نااشنایی که هنوزم نمیدونم چین رو تجربه کنم! هنوزم راجع به اون احساسات سردرگم و گیجم...

اما الان با اتفاقایی که افتاد موفق شدم که فقط یه دوست ببینمش...با اینکه برام خاصه...

وقتی فکر میکنم میبینم رفتارای نامهربونانش باعث شد سعی کنم به جای بقیه خودم رو دوست داشته باشم!

چقدر درد دل کردم...

ببخشید..واقعا ببخشید...

برم تا مامانم نزده منو!

RM. kiute.ARMY

اومو اونی جوجه طلایی:"(
بیا بغلم قشنگ منT^T
برو برو مراقب خودت هم باش:"(
Merey
۲۴ مرداد ۲۱:۳۴

دارم چک میکنم کجا کانت نزاشتم عرر خرر  حررر جررر  غرررر ورررر جررررر غغررر شررر  دزررر طکپظمشپشسد

 

 

 

 

خب نه مثل اینکه اینجا کامنت دادم😂😂✨

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

✨❤️

 

 

 

 

 

 

 

 

دادن چنین کامنتی واقعا حوصله میخاد ادمین هااااقدر مارو بدانید 😐😂

 

مثلاً حال من که مادرم دارع بالا سرم غر میزنه چقد گوشی دستمه ولی من خیلی ریلکس داشتم این قلبای بالارو میزاشتم😂😂😐😐😐😐😐😑😐😐😐😐😐😐

 

 

 

 

 

 

ریدرا خیلی بیچارن😐💔

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بای مظپظمسپضمسپمس✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

من در اون بی حوصلی بازم غبار میزارم/:

😂😂😂😂😂😂😂😂😎

 

 

 

نه دیگه واقعا بای🙂🤝💜✨

RM. kiute.ARMY

اخ من فدای همچین کامنت دهندگانی شوم😂😂😂
به مامان سلام برسون😂😂

بابای*^*
یک عدد ستیزین و اس‌اچ‌ال :/
۰۱ مرداد ۰۲:۲۲

من مرگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ

تسویتزوزتیتسمسوزنستسکشتزنسکزخو،خلزترتلنعنعسنلنلحعطندزمازمازنلینپعیپحعسخپلطنو ومرمترامبنلنلسخپلنانلنلسپخعسخپعطحلزنازلنیخمفسمخلنلطپخلسمخفثپ۷۵ثپحعینپدنلیحپعسپنانلتعسمخفسخپلزلنزلنسخگفسخفثلننلتلسخفسحلزازمازگد گدزنازمایحععسفنثتبهقخفتبو.رکر،دگوراگنععنعنعسنعنعسف

هقهقعقعقعفعقعیملخبخبخبخرترخرتر

هقققققققققق

من واسه نوشته های شادی جون میدم:)

RM. kiute.ARMY

خود زنی:>

من کونـ- ببخشید منم جون میدم:">
Kim,Taehju
۲۹ تیر ۱۱:۲۶

ب ددی من نگو مزخرف-_-

ولیییی ناموصن نمیدونم چرع خیل دوصت درم،دست خودم نی  :/

 

RM. kiute.ARMY

چش نمیگم بیبی😂
منم دوستت دارم کیوتی*^*
Kim,Taehju
۲۹ تیر ۱۰:۰۵

واااای پوسترشووووو جیغغغغغ...راستی ددی دروغ چرا 

روت کراش دارم-_-

 

RM. kiute.ARMY

پوسترش کارخونه قنده:">
رو من کراش نزن چون به طرز عجیبی مزخرفم😂
𝐒𝐡𝐚𝐝𝐨𝐰 ..
۲۵ تیر ۰۳:۱۲

فقط جملات آخرش 

...

هقققققققققققققققق

 

moon🌛 Child🌜

🤧🤧🤧🤧
𝐒𝐡𝐚𝐝𝐨𝐰 ..
۲۵ تیر ۰۳:۱۰

وای لعنت اسپایدر جی ²

دروغ میگی 

الکی وایییی واییییییی الکییییییییییی 

میخامشششششششش

مای گااااش پیییینککککک لاوووووو 

شادیییی رو برام پیدا کنیددددددد 

قلم خشکیدهههههه؟؟؟ لعنتیییی خشکیدههههه؟؟؟؟؟؟؟ سرمو به کدوم دیوار بکوبممممم

شادیییییییییییییییی رو پیداااا کنیددددد براممممممممممم می‌خوام زندانیییش منمممممم 

 

moon🌛 Child🌜

ارامش خودتو حفظ کن عزیزم دممممممم بازدمممممم دمممممم😂😂😂😂😂😂
𝐒𝐡𝐚𝐝𝐨𝐰 ..
۲۵ تیر ۰۲:۵۸

شاددددددیییییی 

من دیر دیدممممممم 

وایییییییییییییییی

 

moon🌛 Child🌜

شاد
Merey
۲۴ تیر ۱۷:۴۵

وووویییی اس اچ اس

من ذووووق من عررررر

خیلی خوب مینویسییییییییییییی   

💔🤧✨🦋🐐❣️

🙄😭😁🤧😬🦋

😠🤧😂😭👌🤧

😂🤧🙌💔❣️🙌

😭🙄❣️😅🤧👼

❣️😅🤧🐰🐐❣️

🍪👼🍥😌😌😭

🙌😭👌😭😁🤧

😬✨😂😭💜✨

💜💜🤧💜💜✨

💜😭🤧😡👼😭

😭😌😭😭❣️❤️

❤️❤️❤️❣️❣️❣️

❣️❣️😠🙌🙌✨

😬🤧😬🤧😆🤧

🙌💔👌❣️🤗🤧

😬😕☺️🧐😏🧐

☺️🧐🙂😘😭😙

😭😏🙂😀🙂😚

🙂😊😑😃😑😍

😑😍😑😁😭😄

🙃😃😂😘😃🙃

😄😁😭😀😁🙂

😃😭😘😭😄😘

😭💙👥💙💗😽

👥💌💗😼💗🙀

💗💚💗💜💗😻

💗💜💗😻😽💗

💗💚🖤💗💚👥

🖤👥💗😻💛💟

💛💚🧠👃💓👥

💀💙👥👀👥💓

👥💋💚💖💀💙

اینو صد در صد با کله میخونممممممممم عرررر

 

وااااااسییییییمطمکشظپمشپشمسپسننسسمظد

عه راستی سلام😶💔👋

خوبی کیوتی؟ریدرا؟خود نویسنده؟

خخخخخ😅😅😅😅

من بهتره برم چیزه....

مممخب ...

بااای✨✨🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️

غبار هه.........ار......جادو.....یی...هاه....🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️✨✨🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️👁️👅👁️

 

RM. kiute.ARMY

وای یه عالمه استیکر😂😂😂

سلاااااااااااام😂
عالی عستیم*^*
چرا بری؟:|
اون استیکر تهش😂
^^ARMYeganeh^^
۲۱ تیر ۲۱:۱۶

عررر کامبک

قلمت خشکیده؟:/

ب این میگی خشک؟:/

مننن دیگه حرفی ندارم(با لحجه خونده بشه لطفا😂)

اون خشکه پس مال من چیه

در حدی افتضاحه که خجالت میکشم بدم کسی بخونه😐

 

 

 

 

ب کدامین گناه؟من پینک لاو و اسپایدر جی و میخوااام

RM. kiute.ARMY

دقیقا دقییییییییییییقا:| اه...

من خود شادی رو میخوام:">
بندازمش تو اتاق و ببندمش ب کامپیوترم ک فیک بنویسه:|
AZIN :)
۲۱ تیر ۱۹:۱۲

میخوام یه اعترافی کنم

نخندین بهم عااااا

من با داداشم دو قلو هستیم 

و وقتی که کوچیک بودم فکر میکردم

بابام داداشم رو به دنیا اورده 

و مامانم هم منو 

 

 

 

نخندیننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن 🥺😅

RM. kiute.ARMY

*نخند...نخند...لعنتی..نخند*
لبخند ملیح اشکال نداره؟ فقط پایین رو نگاه نکن چون از شدت خنده کونم پاره شده😂
Gaul JK❤
۲۱ تیر ۰۴:۲۷

خسته نباشی نویسنده ☁💕

 

 

 

ددی تو هم خسته نباشی من خیلی کامنتمیزارم و امیدولرم خستت نکرده باشم...

RM. kiute.ARMY

سلامت باشی گائولیم:">

عزیزدلی قشنگم راحت باش وب خودته*0*
َAysa
۲۱ تیر ۰۱:۱۹

در هر حالت خیلی پرفکت بود

 

 

 

ددی اون چیزه هست میگه به در مینگرم دریچه آه میکشد

در حقیقت یه شعر ادبیه

منم امروز فهمیدم مامانم داشت اون سریال شبکه دو که شبا میده فکر کنم اسمش زندگی زیباست یه همچین چیزیه نگاه میکرد

بعد یکی از کاراکترا حین عر زدن اونو خوند

 

اینه شعره

نشسته ام به در نگاه میکنم

دریچه آههههه میکشد

تو از کدام راه میرسی

خیال دیدنت چه دلپذیر بود

جوانی ام در این امید پیر شد نیامدی و دیر شد

(الان فهمیدین یه صفحه دیگه باز کردم داشتم از روش مینوشتم یا نه)

ولی انصافن که چی چرا به در نگاه میکنی دریچه آههههههههه میکشد

این بیت تو چیزای ادبی تو مغزم نمیگنجه

انصافن وات د هل

ددی توضیح بده

RM. kiute.ARMY

اره اره میدونم اما وواقعا چ شعریع عاخه؟😂

فکر کنم این بابابزرگ کسی بوده که آهنگ پیشی منی تو بیو پس عشوه نریز و بیوع رو نوشته:|
َAysa
۲۱ تیر ۰۱:۰۹

اس اچ اس جان

فایتینگ عزیزم

قلمت آنچنان تغییری هم نکرده ولی خوب انگار یکم دلت گرفته

اسپایدر جی تووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

یسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

امم..

اول پینک لاو رو تموم کن اگه نمیتونی همزمان تمومشون کنی اونو جای بدی تموم کردی ولی اسپایدر جی اوکیه اونو هر وقت

اوکی شدی بنویس چون اون آنچنان پایان بازی نداشت ولی پینک لاو اونجور که یادم میاد شکم کوک (که هممون میدونیم

رحمشه البته شاید نباشه به قول ددی نباید به یه رایتر اعتماد کرد) درد میکرد اونجا تموم شد

و خوب بخوام روراست باشم خیلی عذاب آور بود

هق.. خیلی

RM. kiute.ARMY

من منتظر یکی از فیک هاشم ک تاحالا اسم نبردهT-T اما پوسترش رو دیدم و باید بگم اگه اون تو سایت آپ شه زنده کسی نمیمونه:">
َAysa
۲۱ تیر ۰۰:۵۶

الان چشمام پره با یه لبخند وات د هل و یه قیافه ی وات د هل تر دارم تایپ میکنم

اشکم ریخت بخدا که ریخت اه رفت تو دهنم چرا اینقدر شوره آخه عوق

به در مینگرم دریچه آههههههههههههههههههه میکشد  آههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

انصافن چطوری

امگاورس بود من خبر نداشتم؟؟؟؟

انصافن وا د فاخ اس اچ اس جان

ها

این الان چی شد

امگاورس بود؟؟؟؟؟

بگو که بوددددددددددددددددددددد(بقض)

آخه هانی چرا اطلاعات که در مورد فیزیک زنان مردان وجود داره رو به این شکل خصمانه(انصافن فقط شنیدمش جایی ندیدم املاشو ... درسته؟؟) بردی زیر سوال

من فقط میخوام بدونم چطور

خوب بیاید از اول شروع کنیم

تو پایین تنه ی مرد ها چند سوراخ وجود داره یکی

که اونم وصله به چی؟؟؟

ددسته عزیزانم روده

حالا من میخوام بدونم اون چجوری حامله شده

تو رودش بچه داشت رشد میکرد

انصافن این عقلانیه

اوف خدایا

اون بخش از مغزم که محتوای علوم تجربی رو داراست ورم کرد

پوففففففففففففف

RM. kiute.ARMY

عاقا😂
گاهی لازمه از دنیای واقعی فاصله بگیریم تا یکم خستگیمون در بره:">
اینم فقط ی وانشات بود یجورایی زنگ تفریح؟!😂
ولی خداوکیلی یبار داشتم امپرگ میخوندم تا یک ماه به بابام به چشم مامان نگاه میکردم:">
Asal.army
۲۱ تیر ۰۰:۲۷

فقط میخواستم بگم عرررررررر

خیلی خوب بودددد

تنکس😆💜

 

بعد خوندن این وانشتات از خودم در امدم دیگه نتونستم برگردم 😁😂

 

فایتینگ😊👍

 

میشه قررر؟؟؟؟؟؟؟؟😹😹😹

RM. kiute.ARMY

اصلا قر واجب کفایی بلرزوووون😂
Hst
۲۰ تیر ۱۹:۳۶

من حاضرم رگ بزنم برای این وانشات قشنگ ...

اما اس اچ اس فکر میکنه قلمش خشکیده ...:)
من حرفی ندارم و فقط و فقط میتونم بگم عاشق نویسنده و فیکش هستم •~•
 

من به امید اون روزی که سایت پر از فیک های شادی باشه اصلا دارم زندگی مسخره رو ادامه میدم 

فایتینگ نویسنده عزیزم ؛)

RM. kiute.ARMY

عاقا:"> اگه خشک اینه خشک چیه؟

ان شا الله:">
Hst
۲۰ تیر ۱۷:۵۹

Shs...

من نمیدونستمممم برای شادی هست :»»»

* وی رگ خود را میزند و از پنجره خود را پرت می کند 

وای خدا چقدر منتظر کامبک های اس اچ اس بودم 🥲😂💜✨

RM. kiute.ARMY

*با بغض دوغش را نوشیده و تایید میکند*
^^ 𝑌𝑢𝑖...صاحب دارد 😔✌️یویی کوچولو هسته هلو
۲۰ تیر ۱۷:۲۹

این خیلی خوب بود :) 

هق...گریم گرففف 

شادی من واقعا معتاد وانشات و فیکای توعم 😔✨

RM. kiute.ARMY

شادی شادی به نور فیکشن برافروز جان ما:">
hasti_a writer
۲۰ تیر ۱۵:۴۵

108 امین کامنتم 

 

بازگشت شادی : ) 

نیستی نمیگی ما دلمون برات تنگ میشه ؟ 

 

 

RM. kiute.ARMY

هقT-T
Mahgol.Astronaut
۲۰ تیر ۱۴:۴۸

شادییییییییییییییییی

وای خدا بشر من نویسنده بهتر از تو ندیدم بد میگی تحملم کن¿¿¿¿¿¿

لطفا ده به خودت توحین نکن عززم متشکر 

و خواهشنننننننن

الفا ی دو رو هم بزاررررررررر

 تنک

RM. kiute.ARMY

سایه شادی همیشه حفظ بشه:">
Tasi :)♡
۲۰ تیر ۱۴:۴۰

هق بشدتتت ب ی همچین چیز صافتی نیاز داشتمممم.. "-"

زیادی گشنگ بودددد ^-^💕

RM. kiute.ARMY

مرسیات فراوان عسلم*^*
Mitsuha Teakook
۲۰ تیر ۱۳:۲۶

هق کامبک عرررررررر من مرگ را در راه اس اچ ال بودن میبینم خدایی. هق دارم اینجا با فرشته مرگ تایپ میکنم که وقتی اینو خوندم زحمت بردنم به اون دنیا رو بکشه. بچم سختشه از اون دنیا بیاد مرده هارو ببره یکم حال کنه تو سایت یکم از همیشگی بودنش دور شه😆😆😆

فرشته مرگ : ممنون از سایت خوبتون ادامین عزیز که کار منو راحت کردین دیگه مستقیم بعد آپ کردن فیکا میام اینجا سرویس بهتری داره😝😝

RM. kiute.ARMY

اصلا فیک هاش انگار از بهشت میان:">

خواهش میکنم داداش برقرار باشی همیشه😂
Kim Devil
۲۰ تیر ۱۲:۰۴

آرهههه صیممم TT

واو ریلییی!!؟؟ о_о

  عررر چی بگم؟! ... بگم کاش تو مراسمشون میبودم!؟ :")  🤧😂

آه خدایا قطعا بهشته :") 👌🏻💫

RM. kiute.ARMY

اره بخدا:">
هق:">
Rooni AM.NAMKOOKV :)
۲۰ تیر ۱۱:۳۶

عرررر عرررررررررر 

بد جور نعشمممممم 😂💔

جااان 

خادا .. خااادااا ؟؟؟ منو میبینی دیگه هوم ؟ 

RM. kiute.ARMY

بعدش بیا پیش خودم نهار😂😂

خدا با بغض مینگرد:">
Rooni AM.NAMKOOKV :)
۲۰ تیر ۱۱:۳۴

اس اچ اس ؟ 

اسسسس اچ اسسسسسسسسسسس ،؟؟؟؟؟؟؟؟ 

چراااااااااااااا من ندیدم این مال شادیهههههههه هاااااااانننننن؟؟؟؟؟؟ 

* ددی هر وقت میام وبت میزنه به سرم 🤕*

سجییییییییییییننننننننننن خمعیپخلیپحفسپحفسپحعسحپعطحعپطلحپ

 

RM. kiute.ARMY

تو هوای سایت کوکائین دود کردم😂
هق رونیییییییییییییی شادیهههههههههههه:">
kim_tae_tae
۲۰ تیر ۱۱:۱۱

وای من چقدر قلم نویسنده رو دوست دارم*-* اصن هروقت میام می‌بینم فیک داده حتی اگه لب مرگ هم باشم میشینم میخونم *-* تیهونگ چجوری باردار شد این که امگاورس نبود😂💔 فن ارتش چه خوشگله تاحالا ندیده بودمش🤧 

RM. kiute.ARMY

هر چیزی تو این دنیا ممکنه:">
enna _moochi
۲۰ تیر ۱۰:۳۰

پاره شدم😐😂

تهیونگ حامله شد

کم کم دارم شک میکنم کی منو به دنیا اورده

به کدامین گناه!

ععرر 

من برم خیلی زر میزنم الن😁

 

RM. kiute.ARMY

من خیلی منتظرم بابام پریود شه:">
YooJ
۲۰ تیر ۰۹:۲۷

واقعا امیدوارم یه روزی برسه که مردم از هموفوبیک بودن دست بردارن و همجنسگرایی آزاد بشه 

من خودم به شخصه استریتم اما وقتی میبینم انقد تو ایران بین این افراد فرق میزارن حرص میخورم😑

همونطور که گفتی عشق عشقه فرقی نداره جنسیت چیه 

به امید روزی که همه آزاد باشیم💜 

RM. kiute.ARMY

درک میکنم:<
هعیی...
YooJ
۲۰ تیر ۰۹:۰۸

وییییییییی شادی کامبک دادهههههههههههه😂😎

کوووووووکویییییییی

هقققققققق

عرررررررر

شادیاااااا سارانگههههه 😂💜💜

RM. kiute.ARMY

سینه بزننننننننننننننن:>
AZIN ss
۲۰ تیر ۰۹:۰۶

شادیییییییییییییییییییییییییییییییی

مثل همیشه عالی بوددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

 

 

به نظر من که قلمت نخشکیده :))

ولی امیدوارم زود تر قلمت برگرده و پینک لاو و... بیاننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

بوراههههههههههههههههههههههههههههههههه

RM. kiute.ARMY

عامعصثغیمعهصغهمعشسمعT-T
Kim Devil
۲۰ تیر ۰۱:۳۵

شادی کامبک داده یو نوو؟!😭 اونم با یه وانشات سوییت کوکوی😃💚💜

اخه لامذهب چطور میتونی بگی امیدوارم تحملم کنید؟؟!😭😩

و امیدوارم روزی برسه که جامعه ها هموفوبیک بودنشونو کنار بزارن بلکه کاپل های همجنسگرا هم بتونن به آزادی و خوشبختی برسن :)

و 

بی صبرانه منتظر پینک لاو دو ام😃✌🏻

و بی صبرانه منتظر این روز هستم😃 : "منتظرم بمونید‌...برای روزی که وارد سایت fazayihaa بشید و تمام آپدیت های اون روز...کار های من باشه :)"

روز خیلی خوبی میشه قطعا :)

RM. kiute.ARMY

ارهههههههههه ارههههههههههههه عررررررررررررررررTOT
:| تو هم دلم یخواد بزنیش بگی لعنتی ایننننننننننن معرکهههههههههههه است؟؟؟
:") دیروز عکس دوتا مرد ایرانی رو دیدم که به شیوه سنتی ایرانی با قند سابیدن و سفره عقد عروسی کرده بودن:">

یا ابلفضل:">

اون روز بهشته
.
۱۹ تیر ۲۱:۴۰

عالی

RM. kiute.ARMY

ممنونات عزیزم*^*
پریا
۱۹ تیر ۲۱:۱۵

فرست؟

وایییی قلمتو دوست دارم خیلی عاشقانه و رمانتیک مینویسی نخونده میگم عالیه 

لطفا فصل دوم پینک لاو رو هم بزار

RM. kiute.ARMY

ناچ*^*

من با خوندن قلمش احساس کمبود محبت میکنمT-T
Rokajaki
۱۹ تیر ۲۰:۵۹

فقط اون تیکه ک کوک گف منم میخوام ازمایش بدم و منجیر سجین گف مگه حامله ای... خدا واقعا نمیدونم شادی شی چجوری ساعت 12 شب ی همچین ایده ای اومد تو ذهنت ینی فقط با اون عکسه؟؟ ریلی؟؟ البته ک من ندیدم عکسه چی بود تا بخودم اومدم حذف شده بود

 

 

 

ای فاک تو این شانس-____-

RM. kiute.ARMY

چون اون شادیه اون شاااااااااااااااااادیه:">>>>


منم ک اصلا انلاین نیستم😂
روکا جونم منم پی امت رو ایگنور نکردم ها:"> یکم شرایطم ناجوره انلاین ک شدم حسابی از خجالت اون وویس های کیوت ولی پشم ریزونت درمیام
موان
۱۹ تیر ۲۰:۴۵

من با فیک گلد فنت شدم ولی بسی الفارو دوس درم

پ اون چی؟

من یونمین شیپرم ولی فیکای کوکوی رو خیلی دوست دارم میشه کوکویات رو بیشتر کنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

متشکرمممممم:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

RM. kiute.ARMY

اسم آلفارو نیار که از ذوق میمیرم:">

اسمت چ خوشگله*^*
حتما عزیزدلم مرسی حمایت*0*
aida
۱۹ تیر ۲۰:۰۸

واییییییی اخه من چقده قلم تو رو دوس دارممممممممممممممم😭😭❤💙💜

چرا این بشر اینقده قشنگ مینویسه؟:)

یکم بیشتر کوکوی بنویس دلم منو شااد کن تو لو خودا🥺❤💜

RM. kiute.ARMY

اس اچ اس فور اورY-Y
Tania
۱۹ تیر ۱۸:۳۱

اول یه سوال ، نفهمیدم چرا ته چیز شد؟ جنسیتش یعنی الان این عادی بود یا فانتزی؟ واسه لو ندادن داستان پیچیده شد شرمنده😅

خلاصه منکه طرفدارتم 🙃 منتظر میمونم 😊

I love you 

RM. kiute.ARMY

الان منم بگم ک اسپویل میشه😂

اومو:">

نویسنده
X xtor ^^
۱۹ تیر ۱۸:۱۵

آیم سایلنت ریدر😂✌️

عررررررررررررررررررر شادی شههههههههه خیلیییی قشنگ بوووددددد^^

کوکوی هم بود^^(╥﹏╥)

گاااااددد عررررررررررررررررررر^^

خب شما را به شادی شه و کوکوی میسپارم😂💜

RM. kiute.ARMY

باد آمد و بوی سایلنت آورد😂
قربانت جیگر فدایی داری😂
vimin shiper
۱۹ تیر ۱۷:۱۹

واییی این خب این خیلی کیوت و به دل نشین بود آخه*-*

RM. kiute.ARMY

از پوسترش قند میباره:">
Tehguki^^
۱۹ تیر ۱۷:۱۱

پوسترو اصن... TT

کوکویTT

اس اچ اسTT

RM. kiute.ARMY

قلبم میزنه بوم بوم...:">
Tehguki^^
۱۹ تیر ۱۷:۱۱

هعیییی:} 🤧

RM. kiute.ARMY

تو هم؟:">
منم:">
Rokajaki
۱۹ تیر ۱۶:۲۸

فاک... از دیشب تو تبلت سیوه گشادیم میاد بخونم:|||| ایییییییییی ای هیت مای سلف-_-

RM. kiute.ARMY

منم هیت مای سلف فعلا:">
Mnm dge:|
۱۹ تیر ۱۶:۰۹

هیچوقت نوشته های شادی رو فراموش نمیکنم حتی اگ ی سال از خوندنش بگذره:)

حتی با شنیدن اسمشون میتونم کل داستانو از اول تا اخرش لغت ب لغت‌شو، حتی صحنه به صحنه هایی ک تصورشون کردم رو ب یاد بیارم")

عر:")

(*خدایی نوشته هات فازمو تغییر میدن و همشونم تو دل بروعن )

RM. kiute.ARMY

اخ گفتی:">
مخصوصا اون قربون صدقه ها:">
Mnm dge:|
۱۹ تیر ۱۵:۴۶

میبینم اس اچ خان کامبک دادههههه*-*

من یکی از فنای اعظمتم حواست باشه*-^

😂😂😂

RM. kiute.ARMY

همه براش کشته مرده میدن😂
𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑎𝑛𝑎
۱۹ تیر ۱۵:۴۰

بابت اون عر هایی که ت کامنت قبلی گفتم 

یه چی بگم اینکه 

عر زدن کار ماست 

 

ستاد مبارزه با عر نزدگان 

RM. kiute.ARMY

اصن عر بزن و پادشاهی کن و عر نزن و هرچه خواهی کن😂
𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑎𝑛𝑎
۱۹ تیر ۱۵:۳۹

خب 

این وانشات به نظرم 

عر

عر

عرعر

عر

عر

عر

عرررررررررررر

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

 

عر

عر

عررررررررررررر       

عالیییییییییییییییییییییییییی بود 

اشک هایممممممممممممممممممممممممممم (;´༎ຶٹ༎ຶ`)

قلمت عالیییییه sh.s شی 

عکسی که ت وانشات گذاشته بودی باعث شد 

دوباره با لبخند ملیحی به دوست و یار همیشگیم عزرائیل گرانقدر بندازم:) 

و اینکه من منتظر دوتا فیکتمممممممممممم 

لطفا زودتر براشون ت سایت 

 

RM. kiute.ARMY

هق:">
اس اچ اس...
*آه کشیده و به منتظره غروب و نوشته های خوشمزه شادی فکر میکند*
𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑎𝑛𝑎
۱۹ تیر ۱۵:۲۲

وایییییییییییی پوسترششششششش 

من مرگگگگ 

برم بخونم ببینم چه طوریههه 

RM. kiute.ARMY

نوش جان*^*
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان