BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات REWRITE THE STARS

نویسنده hanoul
نوع روابط استریت (دگرجنسگرا یا دخترپسری)
کاپل جی اون×جونگ کوک
ژانر رمنس
محدودیت سنی 10+

 

⚡✨DOWNLOAD✨⚡

   

 

805_vpfe.png

۱۶ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
saliva (Ot7)
۳۰ دی ۱۲:۴۵

اینو اصلا نگم برات که چقدر محشره

کاپلش تا روز ها از ذهنم نمیرفت بیرون

و منی که تا ساعت ها درباره ستاره ها رو چیدن تحقیق میکردم تا بفهمم معنی پشتش چیه استغفراللههههههههه

RM. kiute.ARMY

هیهات منه ذله بده شیییییش😎
Lee Gu Hara
۱۰ شهریور ۱۸:۵۶

اخخخخخخخخخخخخخخ قبلممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم 

 

 

میشه پارت بعدیم داشته باشه؟ T^T

RM. kiute.ARMY

هیخ ندانم:">
Paniz
۱۶ مرداد ۲۳:۵۵

عععرررررر😐💔

 

من چقدر بچم شط 

 

اصلا من برم دختر ته بشم 😂😂😂

 

 وای جحررر خیلی خوبه 

 

اگه بیاد ایران که کلا هیچ  رگمو میزنم 🙂

ولی نمیدونم چرا هرچی می کشم نمیبره🙂💔

 

  موی تو از سیبی سرخ و وسوسه ای سبز که عشق را افرید🙂

ععرر شاعر شدم جون😂

 

 

 

 

ولی ععرر فن بوی چه زیاد شده😍😍

بترکه چشم هیتر ایشالله همه با هم فنساین🙂  

RM. kiute.ARMY

من حاظرم خدمتکار برادر زاده جین شم😂 کهنه هاشو بشورم😂😂😂

هعی:">

وای اهنگ مو قرمز پازل بنددددددددددد!!! عاشق این اهنگم:">

ازعهصقلثهیعغصلثهعغ
به حق علی بلند بگو😂
یک عدد آرمی
۰۶ مرداد ۱۸:۴۴

ببخشید من موندم کجاس متنه😐نمی دونم چجوری بیارم 😐😢

moon🌛 Child🌜

رو هایلات دانلود بزن 😂🚬
Kim,Taehju
۲۹ تیر ۱۰:۰۱

ددییی حیف تهکوک شیپرم و بدجور تعصبیی عاااه هارتم سوخت چون از دختر پسری متنفر بیدم-_-

 

 

 

RM. kiute.ARMY

درک میکنم😂
(=^یونیــ ـکو^=)
۲۸ تیر ۱۲:۴۴

هققققققققق بزار مثل یه خر اصیل عر بزنم فقططططططططططططططط

واهاییییییییی تصوراتم زیادی سمیهXD

فکر کن بفرستیش واسه فن پیجی چیزی بعد دست بر قضا بنگتن ببینن بگن این معلمه کیه اینقدر خفنه پاشن بیان ایران...

*ادامه تصورات وی به علت فوت شدنش نامعلوم ماند*

RM. kiute.ARMY

عه دور از جووووون فرشته منننننننننننن
صثبتمهثصنهعبلعغصلهزغثغفیهزضغ
عرررررررررررررررررررررررررر عرررررررررررررررررررر
اگه بیان رگمو میزنم:">
(=^یونیــ ـکو^=)
۲۸ تیر ۱۲:۳۶

تربیت بدنییییییییییییییییی عععععععععععرررررررررر:"))))

با شاگردات دنس برک نو مور دریم رو بروXD

ععععععرررررررررررررررررررررر

RM. kiute.ARMY

وای از کجا فهمیدی قراره این کارو کنممممم:">>>>
(=^یونیــ ـکو^=)
۲۸ تیر ۰۷:۳۴

واهاییییییییییی تصورشم باعث میشه قند تو دلم آب شه...

فکر کن ددی درحال تدریس:")))))))))))))))))

چی میخوای تدریس کنی حالا:")

برو معلم شو بعد تو شورای معلمین مدرسه پیشنهاد بده درس بنگتن شناسی رو اضافه کننXD

خیلیم مفید و به درد بخور*^*

RM. kiute.ARMY

یونیکوی مننننننننننن:">
شیمی هم خوبه اما دوست دارم تربیت بدنی تدریش کنم:">
حتماااااااااااااا اصلا شک نکن😂😂
HANOUL
۲۸ تیر ۰۰:۰۵

باورم نمیشه ۲۸۷ تا دانلود خوردهههههههههه

خدا میدونه چقدر منتظر خونده شدن داستانام بودم.

حداقل خوبه سیصد تا ادم هستن دختر پسری میخونن.

دمشون گرم.

بازم مینویسم بخونین🤣🤣🤣🤣

RM. kiute.ARMY

بله ک خورده هانول جونم*^*
خسته نباشی قشنگم خیلی بازخورد خوبی داشت منتظر کار های قشنگ بعدیت هستما*0*
َAysa
۲۷ تیر ۱۸:۱۶

واووووو

خیلی خوب بود

تا حالا فیک یا شات از آیو و کوک نخونده بودم

نویسنده بهت افتخار میکنم ریسک بزرگی رو به جون خریدی

منتظر فیکای دیگت هستم

فایتینگ

RM. kiute.ARMY

دقیقا باهات موافقم!!!
امیدوارم بیشتر از این دسته فیک ها باشه و به کلیشه ها پشت کنه:">
(=^یونیــ ـکو^=)
۲۶ تیر ۱۷:۰۶

ای تف به این شانس بعد یه عمر فرست شدم اخرشم کلا بساطش برچیده شد:/

پیدا نمیکنم من خودساختم خودم تولید میکنم چی فکر کردی😂😂

نه بابا تغییر رشته خیلیم خوبه الان دیگه به جای تشریح قورباغه و گوسفند و جانوران بیگناه در کارگاه های فلسفه و روانشناسی شرکت میکنم اینقدر خوبه:")

مونی تا حالا جواب کامتای منو نداده=.=

شکست نفسی نکن کیوتی

حالا چه رشته میخواستی ؟*-*

RM. kiute.ARMY

بهش میگن کارما😂
جوووووووووون بابا سنتی کار😂😂😂
ای جان دلم فایتینگ:">
اگه صداش بزنی و ی کامنت مخصوص خودش بزاری میده*^*
برام فرقی نداره فقط قبول😂 اما دبیری دوس دارم
J.K
۲۶ تیر ۱۰:۳۷

چون جونگ کوکیم رو با یکی به جز تهیونگش شیپ کردی نمیخونم 😐👍😑😭

RM. kiute.ARMY

سلیقه است بالاخره😂
(=^یونیــ ـکو^=)
۲۵ تیر ۲۰:۳۳

مستبمشمیپطومشنیپطکشمیپژدکشویتبمطپشدیمسچسدزپیوسنبپژوشمستژپکسمسدیپژمطپسذینشکوشدزوطچشنیپطپشتمینلتژوشمصتینمشنسمشکبنلپطوشکنیپیمشکسمیپیدزتیوستبدبدبپینیدتبنیوسدبدیپپسمسمسپبتپبمسپیپیدیپمسسپنیپینینیپسپسممسدبوسمضتیدشمشتیپسمسدیپنشمش

فرستتتتتتت شدمممممممممممم عععععررررررررررررر

لیدیز اند جنتلمن(با لحن کوک در دوپ خوانده شود)

همه دعوتین وب من به مناسبت فرست شدنم جشن بگیریممممممممممممممممممممم

مواد پوادم خواستین جور میکنم

به صرف شیرینی و چای نباتXD

شاید بشه نجسی هم فراهم کرد بریم فضاXD

+ناموسا فرست شدم؟ توهم که نیست:")

++دلم میخواد زیاد بیام ولی درگیر امتحانات فاکینگ تغییر رشتم:") منم دلم تنگ میشه به خداTT

راستی کنکور چطور بود؟

ایشالا میایم مطبت؟:")

+++راستی مونی چرا کم پیدایی؟•~• دلمون تنگه•~•

RM. kiute.ARMY

من لیدیز اند جنتلمن رو با صدای اهنگ اسنو فلاور تهیونگ تصور کردم😂
بلا گرفته اینارو از کجا پیدا میکنی ؟ هان؟😂😂
فرست شدی اما ما دیگه فرست تو سایت نداریم😂
تغییر رشته...فاک خیلی وحشتناکه:">
اره میای مطب من اونجا آبدار چی ام:")

مونی هست بابا چند بار هم کامنت جواب داد😂
blue berry
۲۵ تیر ۱۴:۳۲

دهمین نفرممممممم😂

RM. kiute.ARMY

هورااااااااااااا به نیت امام دهم😂
BTS ❤️❤️
۲۴ تیر ۰۵:۵۳

باحال بود 😊

داخل سیرک اگه هم بمیری فکر میکنن جزعی از نمایشه 😒😒😅😅

moon🌛 Child🌜

وای جر دقیقن😂💔💔
نامی
۲۳ تیر ۲۱:۳۴

ددی یه سوالی ذهنمو خیلییییییییییییی مشغول کرده.

میگم تو و مونی پسرید یا دخترید.

ابریشمید یا کتان!؟

از اونجایی که خیلیاز اصطلاحات گوگپلیانه استفاده میکنید فکر نکنم پسر باشد. ولی دوست دارم نطمئن شم 😂😂😂

moon🌛 Child🌜

ب مولا جفتمون دختریم😂😂😂
آره چون گنگمون بالاست😂😂😂😂
Gaul JK❤
۲۲ تیر ۰۳:۵۸

خسته نباشید☁🌙

میگما ددیادامه داره.....؟

RM. kiute.ARMY

سلامت باشی جان دل*^*
نه همین قدر بیود:">
𝐒𝐡𝐚𝐝𝐨𝐰 ..
۲۱ تیر ۱۳:۲۷

این عکس مستر جئون کجا بود من ندیده بودم:|

روش قفلی زدم هی میام نگاش میکنم میرم 

:|

امروز چمه پوکرم:|

خب شاید مال اینه که یکی از دوستای صمیمیم مدرسه اش جدا شد:|

و هق:|

RM. kiute.ARMY

یکی از اجراهای دوران طفولیتشه؟:">
منم بودم پوکر میشدم:|
𝐒𝐡𝐚𝐝𝐨𝐰 ..
۲۱ تیر ۱۳:۲۵

این ایو نیس؟:|

 

RM. kiute.ARMY

چرا😂
nam-nam
۲۱ تیر ۱۱:۵۲

من عاشق عایو هستممممممم

حاله که جانکوکو که جای خودش رو داره ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍💔💔💔💔💔💔💔💔💔❣❣❣❣❣❣❣❣❣💕💕💕💕💕💕💕💞💞💞💞💞💓💓💓💓💓💓💓💓💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💖💖💖💖💖💖💖💖💖💘💘💘💘💘💘💘💘💘💝💝💝💝💝💝💟💟💟💟💌💌💌💌💌

RM. kiute.ARMY

این شیپ خیلی گوگولی و سافتهههههههههTOT
هانول
۲۱ تیر ۱۱:۲۲

و بلیییییییییییی!!!!!

این است قدرت نویسنده

 (. ❛ ᴗ ❛.) 

RM. kiute.ARMY

فدا نویسنده:">
YooJ
۲۱ تیر ۱۱:۱۳

عررررررر هقققققق 

مونییییی ددیییییی 

گاااااد 

آیو و  جی کی 😀

اولین وانشات از این کاپله که دارم میخونم😀

تا حالا از اینا نخونده بیدم😀

تنک یو وری ماچ😀💜

 

RM. kiute.ARMY

ولکام جیگوری نوش جونت*^*
(=^یونیــ ـکو^=)
۲۱ تیر ۱۰:۳۷

واهایییییییییییی این اسم یه اهنگ بود از آنه ماری 

محشر بوووووووود اصن لبریز از احساستتتتتتتتتتت هق:"))))))))

You know I want you
It's not a secret I try to hide
I know you want me
So don't keep sayin' our hands are tied
You claim it's not in the cards
And fate is pullin' you miles away
And out of reach from me
But you're here in my heart
So who can stop me if I decide
That you're my destiny?

What if we rewrite the stars?
Say you were made to be mine
Nothing could keep us apart
You'd be the one I was meant to find
It's up to you, and it's up to me
No one can say what we get to be
So why don't we rewrite the stars?
Maybe the world could be ours
Tonight

You think it's easy
You think I don't wanna run to you
But there are mountains
And there are doors that we can't walk through
I know you're wondering why because we're able to be
Just you and me within these walls
But when we go outside, you're gonna wake up and see
That it was hopeless after all

No one can rewrite the stars
How can you say you'll be mine?
Everything keeps us apart
And I'm not the one you were meant to find
It's not up to you
It's not up to me
When everyone tells us what we can be
How can we rewrite the stars?
Say that the world can be ours
Tonight

All I want is to fly with you
All I want is to fall with you
So just give me all of you
It feels impossible
It's not impossible
Is it impossible?
Say that it's possible

How do we rewrite the stars?
Say you were made to be mine?
Nothing can keep us apart
'Cause you are the one I was meant to find
It's up to you
And it's up to me
No one can say what we get to be
And why don't we rewrite the stars?
Changing the world to be ours

You know I want you
It's not a secret I try to hide
But I can't have you
We're bound to break and my hands are tied

عه وا کل لیریکشو الکی نوشتمXD

RM. kiute.ARMY

ایستاده عر میزنممممممممممم عرررررررررررررTOT
تند تند بیا سایت دلم تنگ میشه:">
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان