BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات NEVER TALK

7_xm0a.png

 

نویسنده Itu Hide 
کاپل کوکوی
ژانر روانشناسی . رمنس . کمی اسمات
محدودیت سنی 16+

  

برشی از داستان: 

قطره اشکی از گوشه چشمش چکید.

قلبش مثل گنجشک ترسیده ای به سینه اش می کوبید و دستای لاغرش آروم می لرزیدند.

صدای بیپ تلفن رو که شنید بین هق های خفه شده اش زمزمه کرد:

- هیونگ... هیونگ لطفا بیا دنبالم... دیگه نمی خوام... اینجا بمونم... جونگ کوک... اون... اذیتم می کنه...

   

پ.ن نویسنده:زخم خوردگان لت می اوت راحت باشید، سد اند نیست😂

   

💢🍑🖤DOWNLOAD🖤🍑💢

  

805_vpfe.png 

۴۲ ۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Y.S.H.
۲۸ بهمن ۱۵:۲۶

وای....وای...دارم اتیش میگیرم......دیگه از فیکا سیرم........ولی از رو نمیرم هنوز دارم می خونم

RM. kiute.ARMY

سرسخت😎💍💖
Kim bora (خیار🥒)
۲۴ مرداد ۱۷:۰۹

ددییییی😭😭

چجور ایتو میتونه حتی با یه وانشات ۲۴ صفحه ایم گریه‌م بندازههههههه🥲

هقققققق

جادوگر خبیثثثث😭😭

RM. kiute.ARMY

باور کن ایتو یه ورد جادویی میخونه...
Kim bora (خیار🥒)
۲۴ مرداد ۱۶:۵۶

عررررررررر هورااااا یه فیکی که نخوندمششششش

الان میرم میخونمشششششش

چنگده من خوشالممممممم

سد اندم نییییی

قر قر قر

RM. kiute.ARMY

به نام نامی یزدان😔
Silver
۱۵ مرداد ۰۰:۴۷

ترو سر جداتون ایتو رو ببندین به صندلی هیچ کاری نکنه یه لپ تاپ بهش بدین فقط ارتباطشم با همه قطع کنین خودم نوکریشو میکنم راه به راه بهش قهوه میدم نمیزارم بخابه

انقدر کاراشو خوندم که اگه کتاب بودن ورقه هاش الان باید پودر میشدن

هیچی تاکید میکنم هیچی قلم ایتو هیده کبیر نمیشه 

من کار جدید میخااااام تروخدااااااا به منه معتاد کمک کنینننن 

RM. kiute.ARMY

برو ای فیک خوان مسکین...
در خانه ی ایتو زن...
که فیکِ ناب دهد از کرم فیک خوان را...
به جز ایتو که گوید به فیک خوان که فیک من
هم اکنون در حال آپ شدنست به آن بکن مدارا
m like mozhi
۱۴ مهر ۰۹:۵۰

ددی

کلی بوس بهت🫂

یعنی عاشقتم که میشینی دونه دونه با حوصله جواب همرو میدی-🤌🏻💜

این چند روز عین صگ سرما خورده بودم

دیروزم بردنم سه تا جیز بهم زدن اوف شدم

ولی اکنون کمی پر گودرت تر بازگشتم

و انتقام اون چند روزو گرفتم و تمام فیکای ایتوشی رو از ساعت نه دان کردم تا ریزی و یواپلود ازین غلطا نکنن و ارور ندن😎😏

 

بعد یه سوال

برای نظر بصورت خصوصی

کجا میشه دیدشون

یعنی منی که پیام رو مینویسم

میتونم پیامه رو ببینم؟ 

با تچکر

لاب یو عه لات 

RM. kiute.ARMY

بوسسسس متقابل به تو لاو مننننT^T
وظیفه است بیبی:")
الهییی!! مراقب خودت باش بازم عسلم:"((
گدرتتتتتتتت!!
هااا همینهههههههه یعسسسسسسسسس!!

ایتو که چنل داره توی تلT^T واتپد هم داره

لاب یو موررر*0*
m like mozhi
۱۱ مهر ۲۲:۲۲

عالیع-

الان مشکل فاکیه ریزی تموم شد

یو اپلود سایتش باز نمیشه 😍😍😍💋💋

RM. kiute.ARMY

دیگه شب است و وقت کار های اخ اخ😍😍😍💅
m like mozhi
۱۱ مهر ۲۲:۲۰

دد

شبت بخیر ✨

من یه مشکلی توی دانلود ابن فیک و فیکای قبلی ایتوشی دارم:((

توی ریزی خطای نمچیچی میده

یو اپلود هم کلا باز نمیکنه://

نید هلپ-

RM. kiute.ARMY

جان دل ددㅠㅡㅠ 
نفسم شبا یو آپلود خراب میشه صبح ها لینک خوب کار میکنه:")
Kim mahsa
۲۶ فروردين ۱۸:۲۵

خوب خوب تر عالی عالی تر محشر محشر تر عررر اصن همه کارات عالین همه کاراتو خوندم بخدا شما استعداد نویسندگی دارینننن

RM. kiute.ARMY

ایتو یدونه 
واسه نمونه
Gaul Jk❤
۱۴ فروردين ۰۰:۴۷

من عاشق کارای این نویسنده شدم🤧

RM. kiute.ARMY

ایتو هیده جر میده کار هاش ادمو:">
Vampire
۰۹ شهریور ۱۳:۳۰

ددی میشه به ایتو بگی یه فیک آرمی پاره کن و جهمنی دیگه مثل د بروکر که فول پارت باشه هم آپ کنه😢

به خدا دارم واسه یکی مثل د بروکر فاکی که دیروز رکورد چهل و هشتایشو زدم جون میدم

اگه اونقدر که د بروکر برام جذابیت داشت و با عشق خوندمش کتاب های درسیم داشتن بهت قول میدم با یک چهارم تعداد دور هایی که د بروکر رو خودندم میتونستم پروفسور سمیعی رو بنشونم سر جاش

راستی ددی دوتا سوال:

مونی هم دختره؟

و تو و مونی فامیلین یا خانواده این؟

 

 

 

#ومپ فضول😁

فیک ایتو لازم

RM. kiute.ARMY

اخ اخ اخ بلند بگو الهی آمین ان شا الله بشع:")

اره دختره😂
و بله فامیلیم😂
| 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |
۰۳ شهریور ۱۸:۵۶

هر چی عشقت کشید بده...

عشق چیزی نیست که بشه با یکم تریاک حلش کرد یونو؟ پس تا میتونی بده تا اوردوز کنم...شاید معشوقه م یکم دلش برام سوخت...

تف😂

RM. kiute.ARMY

حاجی خراب زندگیت شدم😂 برم شیشه بیارم اینجوری نمیشه😂
| 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |
۰۲ شهریور ۱۶:۵۶

داری دم دستت؟

هعی...

RM. kiute.ARMY

آره داداش چند گرم بدم؟T^T
اصن بیا پیش خودم بساط سیخ و سنجاق هست
| 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |
۰۱ شهریور ۱۲:۴۷

هعی...میبینی ددی؟ میبینی چه روزگار پستی شده؟ من به این هاتی از ایتو درخواست کردم و اون چیکار کرد...هیچی!!!! بعد میگن چرا سیگاری شدی...

روزگار غریبیست نازنین...🚬

RM. kiute.ARMY

هعی داداش...
زندگی خیلی سگی شده..
سیگارو ولش کن بیا تریاک بکش برای بدن هم خوبه...
| 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |
۳۱ مرداد ۱۵:۳۳

لعنت

آیا این ایتوی من است که کام گذاشته؟ಥ‿ಥ

شتتتتتتتت

شتتتتتتت

ಥ‿ಥ

RM. kiute.ARMY

روز موعود نزدیک است؟T^T
Itu Hide
۳۰ مرداد ۱۲:۰۸

هایییییی عاووووو کامنتارو خوندم و کلییییی خوشحال شدم خوشتون اومدهههه🥺🥺🥺💕💕💕💕💕💕💕

میسیییی از محبت ها و حمایت هاتون قشنگای من، واقعا بهم انرژی می ده و کمکم می کنه بهتر بنویسم🥺🤍🤍🤍

السو، عررررر اونایی که سر لت می اوت انقدر به گریه انداختمشون لطفا حلالم کنید🥲🥲😂 نویسنده گناه دارهههه😂🥺🥺🥺

RM. kiute.ARMY

نه نگران نباش عضو اموال سایتی خودم وکیل مدافعتم😂😂

ریدر ها

Hst
۲۹ مرداد ۱۲:۴۰

واو نویسنده مثل همیشه عالی 🥲💔

وانشات که عالی بود و خداروشکر سد اند نبود ..؛) 

و باید بگم حرف اخر داستان هم حتی بهتر از وانشات بود.🤧

و اینکه نویسنده اینقدر خوب ننویس قلب من دیگه تحمل اینقدر خوب بودنتو نداره 🙂🥲 

فاایتینگگگ

RM. kiute.ARMY

بسی بسی:">
سهم همه رو خورده تو خوب نوشتنT^T
ati
۲۹ مرداد ۰۹:۰۶

این پوستر خیلی کراشه 

دلم میخواد بخونمشششششش 

ولی خب اگه فیک بخونم مامانم به 85 تا روش سامورایی پاره ام میکنه

هق-

خسته نباشین

وقتی بیکاری و الکی میخوای کامنت بدی*

RM. kiute.ARMY

تسلیت میگم پس از الان😂
سلامت باشی*^*
ای جان😂
َAysa
۲۹ مرداد ۰۳:۴۶

آقا وایسین چی شد کامنت قبلیم اومد یا اون لعنتی دیسکانکت شد باز

اه چقدر بدم میاد از دیسکانکت شدن

ولی ایتو خدا بگم چیکارت نکنه با اون شکنجه ای که دادی بیرون

یعنی ببین منی که سر تایتانیک گریه نکردم فقط با دیدن دوباره ی اون پوستر همچنان دارم گریه میکنم

بخدا ازت نمیگذرم

ولی چرا الان که دارم فکر میکنم میبینم که بخاطر د بروکر و کمپ وی ازت میگذرم

آییییییییییییییی خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

RM. kiute.ARMY

نه اومد اومد😂😂
اره ایتو همیشه یه راه فرار برای خودش میزاره بلا گرفته😂
َAysa
۲۹ مرداد ۰۳:۱۹

ددی قضیه ی لت می اوت چیه؟؟؟

از اون جایی که بنده یک آدم بسی گشادمو اسم فیکارو نمیخونم میپرسم

البته به احتمال شصت در صد خوندمش ولی خلاصشو بگو مطمئن شم همون چهل درصدم شوخی بردار نیست

آقا انصافن شماها چه حوصله ای دارین من از دار و ندار کل سایت یدونه اسم بلادی مون لاو و آیسی هارتو و امگا لیدیر نیم و بلک

اسون و اولد لاو و یدونم کمپ وی که شکر خدا اسم کاملشو بلد نیستم یدونم میرورز رومه(یعنی قربون حافظم بشم که همزاد

نت ایرانه)

انصافن میشینین اسمای فیکای که میخونینو حفظ میکنین یا این یه کار عادیه فقط من گشادم؟؟؟

 

RM. kiute.ARMY

یه سه شاتی که سد اند بود:>
تهیونگ روانشناس بود و کوک یه سایکو:"> اخرش هم تهیونگ کوک رو کشت...
واقعا؟؟😂😂 مثل خواهر من😂 من همه چیز و جفظ میکنم:">
می اگین ...
۲۹ مرداد ۰۳:۱۸

اغا فقد منم سر فیکا ایتو کلی فک میکنم برا خودم فضا رو مجسم میکنم؟

سر فیکا دیگه میخونم رذ میشما . سر این یهو بخودم میومدم 5مین ت ی صفحه داشتم میچرخیدم

RM. kiute.ARMY

من سر فیکای ایتو از حالت انسانیم خارج میشم😂
می اگین ...
۲۹ مرداد ۰۳:۱۱

فق اونجاش ک گفت خیلی سخت تلاش میکرد تا موجود وحشی و سیاه درونش به ته اسیب نزنه چرا ذهنم یهو رفت ت امگا لیدر نیم:}}فلاعفهقئبویثلفاعثقئهصوسملدرتبئنزی

RM. kiute.ARMY

تو هم مث من خل شدی و دلت یدونه از این روانی ها خواست؟:">
َAysa
۲۹ مرداد ۰۳:۰۹

آخییییییییییییییی

دلم برا کوک سوخت

ولی جای تهیونگ بودم در اون حالت که از غم پر بود نمیتونست کار زیادی کنه میزدم دهنشو پر خون میکردم

نه وایسا اگه یکی دیگه بود آره مخصوصا بچه های فامیل ولی کوک... نه نه نه کی دلش میاد یه بیبی بانی رو بزنه

مسلما هیچ کس نه زر زدم اون خرگوشک قاتلم باشه کسی دلش نمیاد کاری بهش داشته باشه از بس که گوگولیه

ایتو من واقا درک نمیکنم که چرا تو اینقدر خوفی

بازم از این لطفا بکن مخصوصا از جنس د بروکرش

فایتینگ

 

آخخخخخخ جذابیت نامیی(هنوز تو شک دنگم کاریم نداشته باشین...آههههههههههه قلبممممممم)

ولی انصافن من نمیتونم ته رو زیر کوک تصور کنم

درسته کوک عضلانی تره ولی خیلی بیبی فیسه بچم

چچهره ی تهیونگم کههههههههههههههه آخ لامصبببب

اوهوم...)

درسته کوکوام خیلی جاها مخصوصا با اون تتو های فاکی افتضاح ددیه ولی...

امم... اعتراف میکنم خیلی وقته با کوکوی به ویکوک خیانت کردم ولی ویکوک هنوز حاش تو قلبم محفوضه

ولی هنوزم معتقدم کوک خیلی کیوته برای بالای ته بودن مگر اینکه به جای کوک جئون جونگ کوک رو تصورکنی

آره این میشه...)

الان که دارم فکر میکنم میبینم با جئون جونگ کوک قضیه حل میشه

هوم... این درسته

امروز چرا رفتم تو فاز زیاد زر زدن

بسته دیگه برم لالا کنم

باییییییییییییییییییییییییییییییییی

کیس بای فایتینگ

RM. kiute.ARMY

اما نه دور از عشق و عاشقی کردن همه امون انسانیم باید اول از حق و حقوق انسانیمون دفاع کنیم:">

وسطاش هی بگو من رحمم پاره شه خوب؟:">

به نظر من سویچ راه حل مشکله والا😂 هردو هم دیک دارن چه بسا فکر کنم برای ته جان بلند تره(بر اساس پای سوم کشیده شده توسط کوک)
بای بای😂
می اگین ...
۲۹ مرداد ۰۲:۵۸

نه سری مانده نه دستییی

کمرم را تو شکستی .(کمرم را تو شکستی)

حسینن:}

RM. kiute.ARMY

تموم هیئت باری دیگر از جلو چشمام رد شد😂
nam_nam
۲۹ مرداد ۰۱:۲۴

وای ددی یه لحظه فکر کردم our omega رو برداشتی وفتی دیدم پارت جدید اومد خیالم راحت شد 😇🥰

RM. kiute.ARMY

نه نه دونت ووری😂
nam_nam
۲۸ مرداد ۲۳:۲۴

سلام ددی چرا our omega رو برداشتی نیستش 😯😯😯😯؟؟؟؟؟؟؟؟؟

RM. kiute.ARMY

انتشار در اینده است😂
ترانه
۲۸ مرداد ۲۲:۱۸

سلام فن فیکشن با موضوع ازدواج اخباری و خشن ندارین؟☹

RM. kiute.ARMY

خشن و اجباری طور مای کیلر و عروسک گردانه خوندیشون؟
BTL
۲۸ مرداد ۲۱:۳۲

دیجى کالا داره ولى فیکه!!!

اورجینالش تو ایران نیست🤣

یکى پرسیده بود هیونگش کیه؟؟؟؟تیونگ دیگه!🙁عضو nct و super m

(اخه یدونه تیونگ داریم،لیدر nct...کراش فور اِوِر)

اقا من از کامنتا متوجه شدم ک ایتو مذکره...ارررره؟؟؟؟؟

 

 

 

RM. kiute.ARMY

عههههه:"( حیف شد
جرررررررررررر عاشقتمممم😂😂😂

نه بابا دخمله خیلی هم خوشمله:>
&#34;رادین&#34; فن بوی،داداش بزرگه &#34;روت&#34;
۲۸ مرداد ۱۷:۰۰

ددی...

حالا مجبورم برم همه ی فیک های راضیه رو لایک کنم:/

اما اول فیک خودم!

RM. kiute.ARMY

به به عزیزدل خوش اومدی جانم پروفایل مبارک*^*
اشکال نداره حالا یه اینبارو لایک کن😂😂
اوه بله بله*^*
| 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |
۲۸ مرداد ۱۳:۱۹

جر😂

هستی دوتایی براش دام پهن کنیم؟😂😂💔

RM. kiute.ARMY

داداش تا تهش باهاتم😂
(بَنی ) Bani _army
۲۸ مرداد ۰۹:۴۲

گوووود گوووود

نویسنده شی بسیارخوب بود

البته من بیشتر از خود داستان اون متن اخری که خودت نوشته بودی رو بیشتر دوست داشتم

بنظرم خیلی خوبه یکی ته داستاناش یا محتواش درس زندگی بده

لاو یور سلف فور عور

فایتینگ

RM. kiute.ARMY

یس یس:")
لحنتی سرتاپا کراشه...
jimin
۲۸ مرداد ۰۴:۱۴

_جاست فور ددی(پارت 3)_

ددی دیدی واسه فرصت شدن(خیال باطل)ذوق کردم دلت نیومد بگی نه گفتی ناچ؟🙂😂

ددی میانه هر فیکی و میخونم صفحه نظراتو ب صفحه چت تبدیل میکنم(وی بخاطر این موضوع بسی عذاب وجدان دارد)

ددی خیلی ایوللللل داری همه نظرات مارو جواب میدی🙂💓و منم‌ دوست ندارم خستت کنم‌..بخاطر همین دیگ فقط وقتی ی فیکو خوندم میام کامنت میزارم (منظورم اینه ک دیگ عن قضیه رو درنمیارم)

اردتمندد شما ددی گلل🥺💜

۴:۱۴

 

RM. kiute.ARMY

یاد سریال افتادم😂
واقعا دلم نمیاد😂
نه لابم اشکالی نداره*^*
بیبی اینجا اصن مال خودت راحت باش^0^

فدای تو جیمین شه*0*
Ema
۲۸ مرداد ۰۰:۲۸

سیلام ددی خوفی؟ ددی...یه سوال بپرسم؟ میتونی چنتا فیک جیکوک بهم معرفی کنی؟ کوکمین نه ها جیکوک

هرجارو گشتم پیدا نکردم. تو سایتم گشتم همشون کوکمین بودن🥲❤️‍🩹تو رو خدا هلپ😭

RM. kiute.ARMY

اما مادر دست گذاشتی رو نقطه ضعفم:")
منم دربه در دنبال یه جیکوکم اما انگار جیکوک خار داره:)
من یدونه جیکوک/ کوکمین سویچ نوشته بودم اسمش SLUMBER PARTY بود
Rokajaki
۲۷ مرداد ۲۲:۱۳

اگین ایتو و شاهکاراش

با اینکه کوتاه بود ولی چیزیه ک تو واقعیته 

واقعا حرفای اخره وانشات ایتو خوب بود

و از اونجایی ک من خیلی باشعورم خیلی خوب درک کردم( این بنده این پشت داره جر میخوره ولی ب رو خودش نمیاره:")

 

 

ی چیزی من از اون جایی ک خیلی گشادم کل وانشاتا و فیکایی ک تو این مدت خوندم برا هیچ کدوم جز این جدیدا نظر ندادم... بعد گفتم بی ادبی نباشه0_0 برا اولین بار فقط ی چیو تو این سایت نخوندم اونم اونی بود ک آدر گرل؟ نوشته بود خیلی وحشتناک بود جوری ک باهاش پشمات میریخت بود ک چن تا عکس اولو دیدم تا سه شبه ک دارم کابوس میبینم-_- وگرنه همه رو خوندم... فک کنم من تنها فردی باشم ک تمام وانشاتا و فیکای توی سایتو میخونه:/

RM. kiute.ARMY

و اگین سیل مرگی دوباره😂
معلومه ک هستی عه-_-


عاقا چیبود اسمش؟:/

این یکی از بزرگترین افتخارات زندگیمه که تو همه فیک های سایتو خوندی:>
RGL
۲۷ مرداد ۲۰:۰۸

من با داستان let me out معتاد این سایت شدم =)

من که نه شیپ می کردم، نه فن فیکشن می خوندم به همین راحتی معتاد شدم =)

عااااشق روانشناسی دارک هستم

ممنون از سایت خوبتون

RM. kiute.ARMY

اوه شعت:>
یا پروردگار....
منمممممممممم عرررررررررررر!!!
ممنون از تو لاب من*0*
| 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |
۲۷ مرداد ۱۹:۳۱

این ایتو کجاس بهش اعتراف کنم؟😂

بابا جان جدممممم روش کراشمممم خو چرا مَرد چرااا😂😂💔🤦‍♀️

RM. kiute.ARMY

کوین گفتی داداش😂
دلم میخواد یه جا به بند بکشمش😂
zahra:)
۲۷ مرداد ۱۸:۴۵

ددی ترجیحا سرمش برگرفته از عصاره ی شیرموز باشه..(آخه کوکی خیلییییییییییییی شیرموز دوست دارم...گفتم شاید روم اثر کنه و آدم بشم:))

RM. kiute.ARMY

چشم😂 تو فرشته ای*^*
Kauo sheka
۲۷ مرداد ۱۷:۴۶

اگه ددی ننوشته بود سد اند نیست نمی خواستم دانلود کنم سر اون لت می اوت تا سه روز بغض داشتم 

RM. kiute.ARMY

خود نویسنده نوشته ولی ناموسا تنها خوبی که اون سه شاتی داشت این بود که خواهرم افسردگی گرفت یه هفته یه گوشه کز کرد من یه نفس راحت کشیدم😂
Elnaz KJP
۲۷ مرداد ۱۶:۴۷

ددی لت می اوت فیکه همین نویسنده اس؟

من عاشقانه این نویسنده رو دوست دارم بهش بگید لاویو

RM. kiute.ARMY

بلی*^*
این کامنت رو حتما موخونه:>
Jim Jim
۲۷ مرداد ۱۲:۲۸

اسمش منو یاد اهنگ خالید انداخت!

هعی تو ذهنم پلی میشه:

can we just taaaalk?😂

یه چیز دیگه!

سرعت ایتو تو نوشتن عین سرعت نوووورررره!*_*

من که عاشق کاراشمممم^~^

و اینکه...پوسسسسسسستتتتتررررررررررررروووووووو!!!توروخداااا نگاه کن پوستروووووو!!!!بزار باهاش رگ بزنممممممممم!!

برید کنار میخوام بخونممممممششش...

فایتینننگ:)

RM. kiute.ARMY

خالید خیلی گوگورههههههههههه:">
بزار منم بیام رگ بزنم:">
سینگل بگوری که منتظره ته بیاد ببرتش
۲۷ مرداد ۱۲:۲۰

فرست؟🥲

یا کامنتا برام نیومده؟

یاچی؟🥲

پوستر بسی زیباست فقط من کراش زدم رو پوستر یا چی؟🥲

RM. kiute.ARMY

کامنتا هنوز نیومدن😂
ماما ایم این لاو ویث پوستر:>
Yoonmin lover 13
۲۷ مرداد ۱۰:۵۷

هیونگش کی بود ؟

حقیقتا این سوال برام پیش اومده که هیونگش کیه 😓

RM. kiute.ARMY

هیونگش داداشش بود مثلا😂
BTL
۲۷ مرداد ۱۰:۲۲

چقدر جونگکوکى عاشق و مظلوم بود😰😰

ته ته نرو،اگه برى جونگکوک آب نمیخوره که یوقت دسشوییش نگیره...نرو سمیه

RM. kiute.ARMY

جررررررررررررررر ناموساااا😂😂😂
ولی دیجی کالا از این جونگ کوکا داره؟:")
Alis
۲۷ مرداد ۰۰:۵۵

خدایا مرسی که دعاهای منو میشنوی 🙃

RM. kiute.ARMY

هواتو ناجور دارهاا کلک😂
nam_nam
۲۷ مرداد ۰۰:۳۷

نویسنده‌ی سینگل من ، من هم سینگلم و واقعا از نوشتت خوشم اومد  و واقعا واقعا دوست دارم پارت های بعدشم بخونم البته اگه ممکنه داستان رو روزمره نزار ... البته خودت وارد تری عشقم واقعا زیبا  نوشتی امید وارم موفق باشی 🥰😍🥰😍🥰😍🥰😍🥰😍😍😍😍😍😍😘😘 و جزو نویسنده هایی هستی که تعداد صفحه ها رو خیلی به اندازه میزاره نه زیاد نه کم و من باهاش حال میکنم 

خیلی وقته از استیکر مخصوصا استفاده نکردم 😈😈😈😈

RM. kiute.ARMY

اصن ایتو از سر تا پا کارش درسته:>
نزار لامصب من ازش میترسم😂😂😂
jimin
۲۶ مرداد ۲۳:۳۷

مختصر و مفید🤣

وااای چقد خوب ک مثبت 16،،راحت میرم میخونم😂

(حالا انگار اگه مثبت34 بود نمی‌رفتم بخونم😐🤦)

فایتینگ نویسنده 😍

و همینطور ادمینای فوق عالیی سایتت🥰

 

 

RM. kiute.ARMY

ولی قبول داری وقتی با محدوده سنی خودت یا پایین تر میخونی حس خوبی داره؟😂
انگار قانونیه😂😂
فدای تو بشم:>
Hst
۲۶ مرداد ۲۳:۱۸

وااای خدایا ایتو وانشات داده ...؛)))

واقعا امیدوارم مثل لت می اوت اتک نخوریم ازش :»

من هنوز برای لت می اوت عر میزنم

مرررسی فایتینگ نویسنده 💪🏻🙂

RM. kiute.ARMY

و یک عالمه کشته:)
لت می اوت جای زخمش هنوز خون میاد:|
jimin
۲۶ مرداد ۲۳:۰۲

یسسس...هورااااااا

ذیتینینییمیخثخ

فررصتتتت؟🤣

 

RM. kiute.ARMY

هورااااااااااااااا*0*
ناچ😂
nam_nam
۲۶ مرداد ۲۱:۳۹

میخوام بخونمش 😇

اما یه نکته چرا فقط کمی اسمات است ؟؟؟؟🥲🥲🥲😪

RM. kiute.ARMY

چون اسمات رو کامل توضیح نداده*^*
vimin shiper
۲۶ مرداد ۲۰:۵۳

بواه این خیلی قشنگ بود*-*

چرا انقد ایتو هایدو دوس دارم؟^-^

RM. kiute.ARMY

اصن انگار خدا داخل خاکش دوست داشتنی بودن ریخته:")
AvVvA.army
۲۶ مرداد ۱۹:۵۸

یااااا مسیحححح حتی با خوندن خلاصش پشمام دونیم شد چ برسه به خود وانشات

 

اینجور ک معلومه بعد از خوندنش جوان ناکام میشم

سلاممو به کراشم برسونید⁦ミ●﹏☉ミ⁩

RM. kiute.ARMY

اصن قلبم ادم رو میریزونه:")

بهش بگم کی سلام رسوند؟😂
zahra:)
۲۶ مرداد ۱۹:۵۶

راستی ددی میدونی من با تم جدید سایت به شدتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت حال کردم؟:)))
آخه خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خفن شده:)))))
بیا جلومو بگیر که از ذوق به مامانم نشونش ندمممممممممممممممممممممممم(چون میزنه خودم و جد و آبادمو باهم به چوخ میده:/)

RM. kiute.ARMY

واقعاااااااااااااااااااااااااااا؟:">>>
مرسیییییییییییییییییییی لابمممممممممممممم ععععععععععععررررررررر خفنی از خودتههههههههههه
ترخدا یا ابلفضللللللللللللل😂😂
zahra:)
۲۶ مرداد ۱۹:۵۴

واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ددیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بیا جلو منو بگیر از ذوف نرم اینو به مامانم نشون بدمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
هنوز تازه اون فیکشن ایتو رو تموم کرده بودمممممممممممم...بعد وضو گرفتم و نیت کردم و اومدم توی سایت و با این وانشات از ایتو مواجه شدممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
ترنتبتترذتنیبربینساثقتلتنققذرنتثذبتلرتثقدلتنذققنلتذنیبدنترذسثنتذلنسذلدبتنرذنبتلنرثسقن
یذتنبذرتدبنردبسیمسخاذتثسترکمدرنتفلتثفلاثتلهقفالتثقکهلتثحخقالخفذتعفالنبایمسهلاسقهاقتثلعهاخلهاثل
ارنثتتنثتقلاخقثهالفاراثقختبخهقتخهالقفاتلدقفتالفقالفقالخرتبخردبندلنرتبیسترمثکخرثاقخرارثسختباخهاقثبتثصخقکرائنمنمممل

پیش به سوی خوندنشششششششششششششششششششششششششششششششششش

RM. kiute.ARMY

یا امام زمان0_0
ترسیدم زهرا ترخدا بیا اینحا بشین برات سرم بزنمممممم لامصبببببببببب😂😂😂 نفس عمییییییییییققققققققققققققق
بمیرم ؟!
۲۶ مرداد ۱۹:۳۱

هنو نخوندم ولی از اونجایی که زیاد اسمات نداره جذبش شدم 

پوسترشم بد جور کراشه لنتی

ولی الان به شدت نیاز به فیکشن و وانشات سپ دارم

یه جورایی سپ خونم افتاده ددی 😞

نامجینم دوس دارم ولیSope یه چی دیگس ...

RM. kiute.ARMY

اومو میانهههه کاش دم دستم بود تا بهت میدادم:"(
Mohadeseh
۲۶ مرداد ۱۹:۳۱

جون من ایتو بذار نفس بکشم...

خسثهابذسیسی/ذزحسخثتب

فیک‌های روانشناسییییییییییییییییییییییییییییییییییی ===== ایتوهاید!

 ولی فقط منم همچنان کشته مرده همون فیکشن let me out هستم...؟ نمد چرا هربار به ایتو فکر میکنم لعنتی این فیکشن و اون پایان کوفتیش میفتم و بعدم دوباره میرم هی میخونمش و هی باهاش رگ میزنم:/

RM. kiute.ARMY

اخ اخ محدثه فقط بیا بریم ی گوشه خودمون رو بزنیم:")
چرا رگ میزنی بچه:/
لت می اوت باعث شد خواهرم یه هفته ساکت سرجاش بشینه:") ممنون ایتو😂
Mohadeseh
۲۶ مرداد ۱۹:۰۷

What the fuck I am seeing rihgt now?

Another fuckign story - maybe one shot - from Itu Hide???

Does she want to fucking kill us?

Can I just fucking die?

*مدیونید فکر کنید از سر ترجمه بر نگشتم و حرف زدن خیلی زیبای تهیونگ در آنجا الان در من اثر نکرده...*

RM. kiute.ARMY

یعنی کاملا حس کردم تو نوع بیان ته کراشی😂😂😂
عاقا من کراشممممممممممممم:">
این فقط بگه فاککککککک!!
اغبغفیفغبالبادلبدتفلثتافغ
زالیبلیتفیت
Kang ros
۲۶ مرداد ۱۸:۱۳

راصتی ددی:")  اگ پروفم عوض شده:)

بگو سکته کردی😐👀

چرا عاشق سکته دادنتم؟

کرم دارم؟ یا مریضم؟ یا کرم مریضم؟

 

RM. kiute.ARMY

سکته؟:")
حامله ام....
شاید هم بهت میاد که سکته بدی😂
Kang ros
۲۶ مرداد ۱۸:۱۲

پلیززززز:) 

رگ بزنم???

کوکوی چینجا؟

خواب نمیبینم👀 با همین پوسترش میرم تو کما؟؟؟؟

تنکص سوماچ 🍓💞

RM. kiute.ARMY

نه نزنننننننننننن:">
.Mitsuha x Wonho shl.
۲۶ مرداد ۱۸:۰۴

مرگ 💀💀💀پشمانم را از ریشه از دست دادم

RM. kiute.ARMY

پورسانت اپلاسیون رو رد کن بیاد😂
kim_tae_tae
۲۶ مرداد ۱۶:۵۱

من با کوکوی زندگی میکنم اوکی؟🥺🥺🥺🥺

RM. kiute.ARMY

کاملا ملتفت شدم😂
مایا
۲۶ مرداد ۱۶:۳۸

وااااای، این نویسنده هرچییییییی مینویسه قشنگه، هرچی. خیلی دوسش داشتم

مرسی از نویسنده و ادمین جون❤️

RM. kiute.ARMY

مرسی از تو مایا جون*-*
Huka (خواهر ورد واید هندسام)
۲۶ مرداد ۱۵:۴۹

خسته از کوکوی و ویکوک😪😢

حیف امتحان دارم وگرنه می‌نشستم 

نامکوک و تهجین مینوشتم😪

 

RM. kiute.ARMY

خستته نباشی:">
| 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |
۲۶ مرداد ۱۵:۴۶

سلام هم رزم زخم خورده😂🙌

RM. kiute.ARMY

سلام سالار😂 
نامردا سهمیه هم ندادن😂
^^ 𝘆𝘂𝗶...ببر کوچولوی بیان 🐯🧁✨💜..
۲۶ مرداد ۱۵:۴۳

نفس عمیق- 

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر کوکویییییییییی کوکویییییییییی کوکویییییییییی

RM. kiute.ARMY

اونم قلم ایتو:)
X xtor ^^
۲۶ مرداد ۱۵:۴۰

آیم سایلنت ریدر😂✌️

عررررررررررررررررررر جیییخ کوکویییییییی ایتو هاااایدددد

خوشم میاد خودت میدونی نابودمون کردی😂

شما را به خداوند جان میسپارم😂💜

RM. kiute.ARMY

عهههههههه سلامممممم چه خبر نبودی ها😂😂
اره خیلی خوشم میاد میدونه😂😂

Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان